رستوران‌های شهرکرد | غذاهایی برای همه سلیقه‌ها

0

غذای خوب خوردن در سفر، یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که کیفیت و حال خوب سفرتان را چند برابر می‌کند. فکرش را بکنید که این سفر،‌ رفتن به یکی از زیباترین و خوش‌آب‌وهواترین شهرهای کشورمان باشد. می‌خواهیم در این شهر گشت‌و‌گذار کنیم و با رستوران‌های شهرکرد آشنا شویم. از رستوران‌های سنتی که بوی کباب و نان داغ در آن‌ها می‌پیچید تا فست‌فودها و کافه‌هایی با فضا و غذاهای مدرن، همگی در این لیست قرار دارند. بعید است که در میان تمام این رستوران‌ها، جایی مطابق سلیقه خود پیدا نکنید. حالا که حرف سفر و تفریح است، این را نیز بدانید که برای خرید بلیط هواپیما شهرکرد می‌توانید به‌صورت آنلاین و از طریق سایت ره بال آسمان اقدام کنید.

رستوران‌های شهرکرد

رستوران شمال شهر

رستوران شمال شهر برای لوکس‌پسندانی که عاشق غذاهای سنتی ایرانی هستند، بهترین انتخاب است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی از انواع کباب‌های مختلف تا خورش‌های خوش‌آب‌و‌رنگ پیدا می‌شوند. مطابق با نظر مردم از جمله اهل شهر، رستوران شمال شهر از بهترین رستوران‌های شهرکرد است. با این توصیف دیگر رفتن به این رستوران جای هیچ شک و تردیدی ندارد. راستی، این رستوران دو شعبه دارد که فقط دو کوچه با یکدیگر فاصله دارند. اگر یکی از شعبه‌ها شلوغ بود، با خیال راحت به شعبه دیگر سر بزنید.

آدرس: شهرکرد، خیابان کاشانی، نبش کوچه ۶۳
شماره تماس: ۰۳۸۳۲۲۲۲۹۷۹

رستوران تخت جمشید

رستوران تخت جمشید از آن دسته از رستوران‌های شهرکرد است که چیدمان و دکوراسیون قدیمی خود را حفظ کرده است. اینجا از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر است. منوی رستوران، غذاهای ایرانی باکیفیت هستند. فضای رستوران پاکیزه و بهداشتی است.

آدرس: شهرکرد، بلوار امام رضا، میدان معلم، دروازه اصفهان، نبش کوچه ۱۰۶
شماره تماس: ۰۳۸۳۳۳۳۸۴۵۵

رستوران قصر

رستوران قصر از معروف‌ترین رستوران‌های شهرکرد است. در این شهر از هرکسی که سراغ یک کباب قفقازی خوب را بگیرید،‌ قطعاً به شما رستوران قصر را پیشنهاد خواهد داد. فضای دلنشین رستوران و منویی کامل از غذاهای مختلف ایرانی که قیمتشان هم مناسب است، باعث شده که این رستوران بین مردم محبوب شود. رستوران قصر ۳ سالن مجزا دارد که برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها استفاده می‌شوند. فضای رستوران بزرگ است و تمام میزها با فاصله از یکدیگر چیده شده‌اند.

آدرس: شهرکرد، بلوار کاشانی، رو‌به‌روی دانشگاه علوم پزشکی
شماره تماس: ۳۳۳۳۷۰۰۵ و ۳۳۳۳۷۰۰۶

رستوران و کافی شاپ کی تو

اگر می‌خواهید به جایی بروید که سلیقه‌های سنتی و سلیقه‌های مدرن با یکدیگر به صلح برسند، پیشنهاد ما به شما رستوران کی تو است. در این رستوران هم غذاهای سنتی و انواع خورش‌های ایرانی سرو می‌شوند و هم غذاهایی مانند ساندویچ‌های مختلف و پاستا. رستوران کی تو، یکی از متنوع‌ترین منوها را بین رستوران‌های شهرکرد دارد. محیط این رستوران برای جمع‌های خانوادگی و یا سپری‌کردن عصرانه همراه با دوستان، بسیار مناسب است.

آدرس: شهرکرد، شریعتی، خیابان سعدی، خیابان دوازده محرم
شماره تماس: ۰۳۸۱۲۲۲۲۱۲۲

رستوران قاشق نقره‌ای

رستوران قاشق نقره‌ای یکی از ارزان‌ترین و در عین حال مدرن‌ترین رستوران‌های شهرکرد است. در این رستوران نیز غذاهای ایرانی با کیفیتی قابل قبول سرو می‌شوند. برای وقت‌هایی که در شهر گشته‌اید و حسابی گرسنه هستید، رستوران قاشق نقره‌ای می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. در دکوراسیون این رستوران از رنگ‌های شاد و زیبا استفاده شده است که اشتهای شما را چندین برابر می‌کند. موقعیت مکانی رستوران نیز در شهر خوب است و به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. بهداشت و پاکیزگی در رستوران و چیزهایی مانند رعایت فاصله اجتماعی و ماسک نیز در این رستوران کاملاً دقیق اجرا می‌شوند و نباید نگران آن‌ها باشید.

آدرس: شهرکرد،‌ دروازه سامان، میدان امام حسین(ع).
شماره تماس:  ۰۳۸۳۲۲۲۰۴۰۱-۲

رستوران خوزستان

جاهای دیدنی شهرکرد که بسیارند؛ اما یکی از آن‌ها موزه باستان شناسی شهر کرد است. اگر در سفر خود به موزه های شهرکرد و خاصه موزه باستان شناسی سری زدید، بدانید که در نزدیکی شما رستورانی قدیمی و پر از غذاهای خوشمزه قرار گرفته است. رستوران خوزستان آن رستورانی است که درباره‌اش حرف می‌زنیم. رستوران خوزستان، قدیمی‌ترین رستوران شهرکرد است. منوی این رستوران سنتی کمی با دیگر رستوران‌های ایرانی متفاوت است. در این رستوران علاوه بر کباب و خورش‌های مختلف،‌ غذاهایی مانند خوراک زبان و انواع ماهی را نیز می‌توانید پیدا کنی. نام رستوران باعث می‌شود فکر کنید که قرار است یک غذای جنوبی را در یکی از رستوران‌های شهرکرد امتحان کنید. بعید نیست که واقعاً همین‌طور باشد و در دل شهرکرد بتوانید فرصت چشیدن غذایی جنوبی را داشت باشید.

آدرس: شهرکرد، سعدی، بین ۶۲ و ولی‌عصر.
شماره تماس: ۰۳۸۳۲۲۲۲۸۰۹

سفره‌خانه فردوسی

مگر می‌شود به استان چهارمحال و بختیاری رفت و فرصت نشستن در یک سفره خانه زیبا را از دست داد؟ جایی که هم از کیفیت غذای آن مطمئن باشید و هم همراه با نوای یک موسیقی سنتی کبابی تازه و خوشمزه نوش جان کنید. سفره خانه فردوسی دقیقاً همان رستورانی است که بتواند این نیازها را برطرف کند. رستورانی دنج با دکوراسیونی سنتی و کادری خوش‌اخلاق که بهترین غذاها را برای شما آماده می‌کنند. در این رستوران می‌توانید هر نوع کبابی که بخواهید،‌ سفارش دهید و در حالی که روی تخت‌هایی با قالیچه‌های قرمزرنگ نشسته‌اید، غذایتان را با لذت نوش جان کنید. این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که این رستوران، جزو گران‌ترین رستوران‌های شهرکرد است.

آدرس: شهرکرد، میدان فردوسی.
شماره تماس: ۰۳۸۳۲۲۵۴۳۵۵

سفره‌خانه چلچراغ

چلچراغ یکی دیگر از سفره‌خانه‌های بسیار زیبا و باکیفیت شهر کرد است. به این رستوران که بروید، با حیاطی دل‌نشین و یک حوض وسط آن روبه‌رو می‌شوید که حال‌وهوای خانه‌های قدیمی را برایتان تداعی خواهد کرد. تمام جزییات معماری رستوران چلچراغ از سبک و سیاق قدیمی الهام گرفته‌شده است. دیوارهای کاهگلی و نام رستوران که با کاشی‌های فیروزه‌ای بر این دیوارها خودنمایی می‌کنند، بخشی از زیبایی رستوران است. غذای چلچراغ نیز یکی از بهترین‌ها در بین تمام رستوران‌های شهرکرد است. موقعیت مکانی رستوران نیز به گونه‌ای است که در نزدیکی مراکز خرید شهرکرد قرار دارد.

آدرس: شهرکرد، سعدی، ۶۲.
شماره تماس: ۰۳۸۳۲۲۲۱۵۲۲

سفره‌خانه چوبین

اگر در روزهای سفرتان هوس یک دیزی سنگی باکیفیت و عالی کردید، حتماً به سفره‌خانه چوبین سر بزنید. این سفره‌خانه مانند تمام رستوران‌های شهرکرد منویی متنوع از غذاهای ایرانی دارد که نام دیزی سنگی بیش از همه شما را به وسوسه خواهد انداخت. وقتی می‌خواهید به رستوران چوبین وارد شوید، با دری چوبی مواجه خواهید شد که شما را به داخل خانه‌ای قدیمی هدایت می‌کند. در دو طرف حیاط این خانه تخت‌هایی با قالی‌های رنگارنگ برای نشستن شما قرار گرفته‌اند. وسط حیاط نیز جوی آبی با کاشی‌های فیروزه‌ای در جریان است که صفا و صمیمیتی دل‌نشین به فضای رستوران می‌دهد.

آدرس: شهر کرد، خیابان باهنر، نبش کوچه ۵۰
شماره تماس: ۰۳۸۳۲۲۵۴۶۳۷

فست فودها و کافه‌های شهرکرد

فست فود سیزده

رستوران‌های شهرکرد حتی برای کسانی که دلشان یک پیتزای متفاوت و یا یک همبرگر فوق‌العاده می‌خواهد، پیشنهادهایی دارد. فست فود سیزده یکی از همان جاهایی است که می‌توانید با خیال راحت هر نوع فست فودی که دلتان بخواهد،‌ سفارش دهید. در این رستوران اصلاً نباید نگران کیفیت غذا باشید؛ چراکه از بهترین رستوران‌های شهر است که بین مردم نیز محبوبیت فراوانی دارد.

آدرس: شهرکرد، بلوار آیت الله کاشانی، حد فاصل خیابان وارث و کوچه ۲۶
شماره تماس: ۰۳۸۳۲۲۵۱۳۱۳

فست فود کش لقمه

فست فود کش لقمه یکی دیگر از جاهایی است که برای خوردن غذاهای فست فود با کیفیت عالی، بسیار مناسب است. این رستوران در بین بهترین رستوران‌های شهرکرد قرار دارد و غذایی با طعمی متفاوت و کیفیتی باورنکردنی در اختیارتان قرار می‌دهد.

آدرس: شهرکرد، خیابان کاشانی، پلاک ۳۷.
شماره تماس: ۰۳۸۳۳۳۳۱۲۷۷

فست فود پدر خوب

محال است که اهل فست فود باشید و نام فست فود پدر خوب به گوشتان نخورده باشد. اگر تا به حال فرصت این را نداشتید که در رستوران پدر خوب غذا بخورید، حالا در سفرتان به شهرکرد این فرصت فراهم شده است. پدر خوب جایگاه خوبی در میان رستوران‌های شهرکرد دارد و مردم شهر نیز این رستوران را دوست دارند. بعد از اینکه برنامه سفرتان را ریختید و خرید بلیط اتوبوس شهرکرد را انجام دادید، ‌می‌توانید به اوقات خوشی که در این رستوران قرار است سپری کنید، فکر کنید و حتی از فکرش نیز لذت ببرید.

آدرس: شهرکرد، بلوار آیت الله کاشانی، نبش کوچه ۲۸
شماره تماس: ۰۳۸۳۱۰۰

کافه دمنوش

کافه دمنوش دقیقاً همان جایی است که با رفتن به آن، مادرها و مادربزرگ‌ها حسابی خوشحال می‌شوند. در این کافه می‌توانید انواع دمنوش‌های گیاهی و سنتی را سفارش دهید. حتماً می‌دانید که هرکدام از این دمنوش‌ها خواص درمانی فراوانی دارند و هرکدام فایده‌های مخصوص خود را دارند. البته شاید فکر کنید که قرار است با نوشیدنی‌هایی بدمزه و تلخ مواجه شوید؛ اما به شما اطمینان می‌دهیم که طعم تمام این دمنوش‌ها فوق‌العاده است. در واقع مزه دمنوش‌ها متفاوت است. بعضی از آن‌ها شیرین و برخی دیگر حتی می‌توانند ترش هم باشند.

آدرس: شهر کرد بلوار شریعتی، روبه‌روی برج های دو قلوی شهرکرد.
شماره تماس: ۰۳۸۳۲۲۶۲۰۹۶

کافه لئو

در میان رستوران‌های شهرکرد، کافه لئو مدرن‌ترین فضا و منو را دارد. این مکان برای سپری کردن اوقات همراه با دوستان در یک بعدازظهر، بهترین انتخاب است. اگر در تابستان به شهرکرد رفته‌اید، با رفتن به کافه لئو و سفارش یک آیس پک شکلاتی حسابی خنک می‌شوید. در زمستان‌ها نیز این کافه با قهوه‌های گرم و عالی در انتظار شما است.

آدرس: شهر کرد بلوار شریعتی، بین چهارراه اداره برق و ولی عصر
شماره تماس: ۰۳۸۳۲۲۲۰۷۳۳

کافی شاپ نارین

کافی شاپ نارین آخرین رستوران از رستوران های شهرکرد نیز یک کافی‌شاپ مدرن است که فضا و دکوراسیونی دل‌نشین دارد. با رفتن به این کافه می‌توانید لذت چشیدن بهترین پاستاها را در فضایی دنج و آرام تجربه کنید.

آدرس: شهرکرد، بلوار آیت الله کاشانی، ۴۰
شماره تماس: ۰۳۷۳۲۲۴۳۴۵۵

لیست تمام رستوران‌ها شهرکرد در اینجا به اتمام می‌رسد. همان طور که دیدید، هرنوع رستورانی که بخواهید، در این شهر وجود دارد. فرقی نمی‌کند در غذا چه سلیقه‌ای دارید یا هوس چه غذایی به سرتان زده است، به هر حال جایی در شهرکرد پیدا می‌شود که بتوانید با خیال راحت غذایی که دوست دارید، نوش جان کنید. ما در ره بال آسمان مشتاق شنیدن تجربه‌ها و نظرات شما درباره شهرکرد و رستوران‌هایش هستیم.

سفره‌خانه فردوسی و چلچراغ بهترین سفره‌خانه‌های شهرکرد هستند.

سفره‌خان چلچراغ و کافه لئو در نزدیکی هتل جهانگردی شهرکرد قرار گرفته‌اند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.