معرفی هتل های خرم آباد | اقامتی خاطره‌انگیز در همسایگی فلک الافلاک

0

هتل های خرم آباد در گوشه‌و‌کنار این شهر زیبا پراکنده‌اند؛ بنابراین نگران اقامت خود در این شهر نباشید. خرم آباد با وجود هتل سوییت‌ ها، مهمان سراها و اقامت گاه های متنوع و خوش‌قیمت منتظر میزبانی از شماست. گردشگرانی که تجربه سفر‌ به غرب ایران را دارند بهتر از ما می‌دانند که این شهر هزارویک جای دیدنی دارد. به همین دلیل بهتر است قبل از سفر هتل های این منطقه را بشناسید و در جریان امکانات اقامتگاه های استان لرستان قرار بگیرید. ازآنجایی‌که بنا داریم اطلاعاتی سودمند درباره سفر به اقصی‌نقاط دنیا پیش روی همراهان خود قرار دهیم، در ادامه نام و نشان هریک از مراکز اقامتی خرم آباد را بررسی می‌‌کنیم. امیدواریم پس از مطالعه این مطلب، سفری فراموش‌نشدنی به غرب ایران را تجربه کنید.

هتل آزادی خرم آباد | هتلی نزدیک به قلعه

به گردشگرانی که در حین رزرو آنلاین هتل های خرم آباد، دنبال هتلی نزدیک به قلعه فلک‌ الافلاک می‌‌گردند، هتل آزادی خرم آباد را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل فقط ۵ دقیقه از فلک الافلاک دورتر است. به لطف این فاصله کم، هر زمان که اراده کردید می‌توانید از هتل آزادی خرم آباد بیرون بزنید و در فلک الافلاک و دیگر جاهای دیدنی خرم آباد حسابی گردش کنید. در این هتل کافی‌ شاپ و رستوران نیز وجود دارد. در کنار این امکانات رفاهی، هتل آزادی پرسنل بسیار خوش‌برخوردی دارد و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از اقامت در خرم آباد برای گردشگران رقم می‌زند.

هتل رنگین کمان خرم آباد | مجلل ترین هتل های خرم آباد

هتل رنگین کمان خرم آباد با چهار ستاره، چیزی از هتل های پنج ستاره خرم آباد کمتر ندارد. این هتل در طبقه‌های چهارم تا ششم یکی از معروف‌ترین مراکز خرید خرم آباد واقع شده است. آخرین طبقه این هتل به رستورانی گردان و بسیار شیک اختصاص یافته که غذاهای محلی و بین‌المللی پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. این رستوران در کنار غذاهای خوشمزه، نمایی تماشایی به اطراف شهر زیبای خرم آباد دارد. این هتل همان‌چیزی است که از مجلل ترین هتل های خرم آباد انتظار دارید.

هتل شاپور خواست خرم آباد | هتلی جدید و تازه‌ساخت

هتل شاپور خواست در بین لیست هتل های خرم آباد، هتلی جدید و تازه‌ساخت به حساب می‌آید. این هتل با ۲۰۰ تخت، یکی از بزرگترین هتل های خرم آباد نیز شناخته می‌شود. هتل شاپور خواست یکی از هتل های پنج ستاره خرم آباد است که امکانات اعیانی پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. این هتل ۵ کیلومتر با خرم‌ آباد فاصله دارد. معماری چشم‌نواز، نمایی تماشایی به طبیعت زیبای خرم آباد و سوئیت‌های مجزا و عایق صدا از ویژگی‌های برتر هتل شاپور خواست است.

هتل کارون خرم آباد | جایی در دل شهر

برای مقایسه هتل های خرم آباد بهتر است امکانات هتل کارون را در نظر بگیرید. این هتل با ۳ طبقه و ۴۰ اتاق، انتخاب مناسبی برای رزرو هتل خرم آباد به حساب می‌آید. فاصله هتل کارون با جاهای دیدنی این شهر نیز یکی دیگر از امتیازهای مثبت این هتل است. هتل کارون فاصله چندانی با مراکز خرید خرم آباد ندارد. این شرایط باعث شده تا در کنار بهره‌مندی از خدمات این هتل، سری به بازارهای مرکز شهر بزنید و با دستی پر از سوغات خرم آباد به دیار خود باز گردید.

مهمانسرا جهانگردی سراب کیو | ارزانترین هتل های خرم آباد

اگر راهنمای سفر خرم آباد را مطالعه کرده باشید، حتماً به یاد دارید که از زیبایی‌های دریاچه کیو گفته‌ایم. به طبیعت‌گردهایی که می‌خواهند در یک چشم‌برهم‌زدن به دریاچه کیو برسند، اقامت در مهمانسرا جهانگردی سراب کیو را پیشنهاد می‌کنیم. این مهمانسرا در کنار فاصله کم با دریاچه، با آرامگاه بابا طاهر و قلعه فلک الافلاک که از مهمترین جاهای دیدنی خرم آباد هستند، فاصله چندانی ندارد. مهمانسرا جهانگردی سراب کیو به لحاظ قیمت نیز در گروه ارزانترین هتل های خرم آباد قرار می‌گیرد.

هتل رصدخانه کاسین خرم آباد | هتلی با رستوران گردان

در این قسمت از فهرست اقامت گاه های استان لرستان، به هتلی متفاوت رسیدیم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. همان‌گونه که از نام این هتل پیداست، رصدخانه‌ای مجهز در کنار آن وجود دارد. این رصد خانه تجهیزات ویژه‌ای دارد تا به لطف این امکانات در کنار تماشای ستارگان در شب، روزها نیز آسمان زیبا را رصد کنید. هتل رصد خانه کاسین خرم آباد ۲ طبقه برای اسکان مسافران دارد. در این هتل، رستورانی گردان نیز تعبیه شده تا گردشگران اقامتی شاهانه را در خرم آباد تجربه کنند.

اقامتگاه بوم گردی کلدر | بهترین اقامتگاه های بوم گردی اطراف خرم ‌آباد

استان لرستان به اندازه‌ای آب‌و‌هوای دل‌پذیری دارد که حیف است سری به این استان بزنید و بیشتر اوقات خود را در هتل‌های شهری سپری کنید. خوشبختانه اقامتگاه های بوم گردی خرم آباد با امکانات رفاهی و خدمات چشمگیر، جای خالی اقامت در اطراف خرم آباد را پر کرده است. یکی از بهترین اقامتگاه های بوم گردی اطراف خرم ‌آباد، اقامتگاه بوم گردی کلدر است. این اقامتگاه در فاصله‌ای حدود ۹ کیلومتر دورتر از خرم آباد واقع شده است. اقامتگاهی که از آن صحبت می‌کنیم به لحاظ امکانات رفاهی در رده بهترین هتل های سنتی خرم آباد قرار دارد. از این اقامتگاه تا قلعه فلک الافلاک حدود ۱۲ کیلومتر و تا بام لرستان حدود ۱۴ کیلومتر فاصله دارید. اقامتگاه بوم گردی کلدر تجربه‌ای از زندگی عشایر باصفای لرستان را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد.

اقامتگاه بوم گردی بلوط تاف کاسیت | ارزان ترین اقامتگاه شهر

اکنون که صحبت از محبوبترین هتل های خرم آباد به میان آمد، حیف است که به اقامتگاه بوم گردی بلوط تاف کاسیت اشاره نکنیم. این اقامتگاه در کنار امکانات رفاهی درجه‌یک، به لحاظ قیمت در گروه ارزان ترین هتل های این شهر قرار دارد. اقامتگاه بوم گردی بلوط تاف کاسیت، سوئیت‌های ۲۰ و ۲۵ متری دل‌باز و زیبایی دارد. این سوئیت‌ها با سبک‌و‌سیاق مردمان لرستان قدیم بازسازی شده‌اند تا گردشگران با فرهنگ اهالی این منطقه بیشتر آشنا شوند. اقامتگاه بوم گردی بلوط تاف کاسیت حدود ۲۹ کیلومتر از خرم آباد دورتر است. با این حال به اندازه‌ای محیطی خودمانی و زیبا دارد که می‌ارزد این فاصله را به جان بخرید و راه یکی از بهترین اقامتگاه های بوم گردی خرم آباد را در پیش بگیرید.

اقامتگاه بوم گردی سنگتراشان | اقامتگاه با نمایی زیبا به شهر

در بین تمامی مهمان سراهای خرم‌ آباد، اقامتگاه بوم گردی سنگتراشان حساب خاصی پیدا کرده است. این اقامتگاه نمایی بسیار زیبا به طبیعت دارد. از خدمات اقامتگاه بوم گردی سنگتراشان نیز هر چقدر که بگوییم، کم گفته‌ایم. این اقامتگاه حدود ۴۲ کیلومتر از خرم آباد دورتر است. یکی از برتری‌های اسکان در اقامتگاه های بوم گردی نسبت به هتل های خرم آباد، امکان پخت غذا در سوئیت‌های این اقامتگاه‌هاست. به لطف این شرایط دیگر نیازی به صرف غذا در رستوران های خرم آباد پیدا نمی‌کنید و هزینه‌های سفر شما به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد. آشپزخانه، سوئیت‌هایی بزرگ و دل‌باز، حمام، سرویس‌بهداشتی فرنگی و ایرانی و پارکینگ از ویژگی‌های اصلی اقامتگاه بوم گردی سنگتراشان به حساب می‌آید.

هتل سنتی مخملکوه | یکی از بهترین هتل های خرم آباد

اگر به دنبال امکانات بهترین هتل های خرم آباد هستید؛ اما می‌‌خواهید به جای اقامت در هتل های پنج ستاره خرم آباد، اسکانی در هتلی سنتی داشته باشید، هتل سنتی مخملکوه همان جایی است که دنبال آن می‌‌گردید. این هتل ۱۸ کیلومتر با خرم آباد فاصله دارد. خوشبختانه هتل سنتی مخملکوه یکی از خوش‌مسیرترین هتل‌ها به دریاچه زیبای کیو در خرم آباد است. این هتل حدود ۱۶ کیلومتر از گرداب سنگی دورتر است و ۱۳ کیلومتر با دریاچه کیو خرم آباد فاصله دارد. حتی اگر از امکانات رفاهی هتل سنتی مخملکوه بگذرید، از غذای خوشمزه رستوران این هتل نمی‌توانید چشم‌پوشی کنید.

 

هتل های خرم آباد هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند که نمی‌شود از کنار آن گذشت. امیدواریم اطلاعاتی که از آن‌ها در میان گذاشتیم، سفر به خرم آباد را به یکی از بهترین سفرهای داخلی شما تبدیل کند. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اطلاعات جالبی از سفر به استان لرستان دارید، این اطلاعات را با همراهان خود در ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

اقامتگاه بوم گردی کلدر، اقامتگاه بوم گردی بلوط تاف کاسیت و اقامتگاه بوم گردی سنگتراشان از بهترین اقامتگاه های بوم گردی خرم آباد به حساب می‌آیند.

هتل سنتی مخملکوه یکی از بهترین هتل های سنتی خرم آباد است.

هتل آزادی خرم آباد فقط ۵ دقیقه با فلک الافلاک فاصله دارد.

مهمانسرا جهانگردی سراب کیو، فاصله بسیار کمی با دریاچه کیو دارد.

هتل شاپور خواست یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره خرم آباد است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.