بهترین رستوران های تهران برای برگزاری مراسم کدامند؟

2

معمولاً همه ما رستوران‌های معمولی و با قیمت مناسب را برای روزهای معمول هفته که دلمان غذای بیرون می‌خواهد انتخاب می‌کنیم و رستوران‌های لوکس و مجلل را برای برگزاری مراسم خاص در نظر می‌گیریم. امروزه چنین رسم شده است که مراسم مهم همانند نهار عقد، مراسم تولد یا جشن سالگرد ازدواج را در رستوران برگزار می‌کنند. اگر برای میل کردن یک وعده نهار یا شام ساده قصد مراجعه به رستوران داشته باشید، شاید حتی حاضر باشید ریسک کرده و یک رستوران جدید را امتحان کنید؛ اما انتخاب یک رستوران برای مراسم، انتخابی بسیار دشوار و مهم خواهد بود؛ پس با ما همراه باشید و بهترین رستوران های تهران برای مراسم را بشناسید.

معیار انتخاب بهترین رستوران های تهران برای مراسم چیست؟

اگر وسواس زیادی در تصمیم‌گیری راجع به انتخاب رستوران مناسب داشته باشید، حتماً می‌خواهید بدانید که با توجه به چه معیاری بهترین رستوران های تهران برای مراسم را انتخاب کرده‌ایم؟ خب پاسخ به این سؤال بسیار ساده است. در وهله اول نظرات مشتریان راضی و ناراضی را به‌صورت کامل بررسی می‌کنیم. با این کار متوجه می‌شویم چند درصد از افرادی که داخل آن رستوران مراسم برگزار کرده‌اند، راضی و چند درصد ناراضی بوده‌اند. پس از بررسی نظرات مشتریان، نوبت به مقایسه سالن رستوران با سایر رستوران‌های شهر می‌رسد. معمولاً رستورانی که قصد دارید در آن مراسم برگزار کنید، باید سالنی بزرگ داشته باشد.

سالن VIP مخصوص برگزاری مراسم در رستوران یک معیار مهم در انتخاب رستوران های تهران محسوب می‌شود. رفتار پرسنل رستورانی که قصد داریم آن را بهترین معرفی کنیم، باید کاملاً مؤدبانه و محترمانه باشد تا بتوانند احترام مهمان شما را به جای بیاورند. کیفیت غذاهای رستوران نیز که یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای انتخاب به حساب می‌آید. دکوراسیون داخلی، جای پارک مناسب، داشتن منوی کافه، عدم محدودیت زمانی برای حضور در رستوران، همکاری مدیریت برای برگزاری مراسم و نصب تزئینات و اجرای برنامه گروه موسیقی زنده نیز جزء معیارهای مهم ما به حساب می‌آیند.

رستوران عالی قاپو

تصویری از رستوران سنتی عالی قاپو

رستوران عالی قاپو جزء رستوران‌های لوکس تهران محسوب می‌شود و کسانی که به دنبال فضایی شیک و مجلل برای برگزاری مراسم خود هستند، می‌توانند این رستوران را با خیال راحت انتخاب کنند. فضای داخلی این رستوران بر اساس معماری سنتی طراحی شده است و با المان‌هایی همچون پتینه‌های دیواری، گچبری‌های سنتی و همچنین مقرنس‌کاری‌های اصیل ایرانی، شما را به یاد دوران قاجار می‌اندازد. کیفیت غذاهای رستوران عالی قاپو بی‌نظیر است و انواع غذاهای ایرانی و سنتی در منوی آن به چشم می‌خورد. همه روزه به جز ایام تعطیلات، از ساعت ۷ شب تا ۱۲ شب، گروه موسیقی در این رستوران برنامه ویژه زنده اجرا می‌کند که شامل چندین آیتم مختلف می‌شود.

اجرای زنده در رستوران عالی قاپو تهران

 این رستوران امکان رزرو بخشی از رستوران را برای برگزاری مراسم به شما می‌دهد. با هماهنگی قبلی می‌توانید از عالی قاپو بخواهید تا همه تدارکات را برای شما آماده کند. همچنین این رستوران به مجری برنامه خود درباره مراسم شما اطلاع می‌دهد تا با اعلان عمومی و اجرای موسیقی متناسب با مراسم، شبی خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. پرسنل این رستوران همگی آموزش‌دیده، مؤدب و با لباس فرم یکسان هستند و به‌خوبی از مهمانان شما پذیرایی خواهند کرد.

ساعت کاریدر همه روزهای هفته و از ساعت 12 ظهر تا 12 شب
شماره تماس02188777803
آدرستهران، میدان ونک، خیابان حقانی، ابتدای خیابان گاندی جنوبی، بین کوچه‌های 23 و 25، پلاک 55
آدرس سایتalighapoo.com

رستوران 133

نمایی از رستوران 313 تهران پارس

در محدوده تهرانپارس، بهترین رستوران برای مراسم، رستوران 133 محسوب می‌شود. این رستوران در بزرگراه رسالت واقع شده است و ساختمانی دو طبقه و مجلل دارد. اگر ظاهر رستورانی که برای مراسم خود انتخاب می‌کنید برای شما حائز اهمیت است، به این رستوران امتیاز عالی خواهید داد. فضای داخلی رستوران بسیار شیک و امروزی طراحی شده است. در بخش میانی سالن، پیانویی گران‌قیمت و زیبا به چشم می‌خورد. پیانیست مجموعه در وعده نهار و شام، با هنرنمایی خود، آرامش را به شما هدیه می‌دهد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خاصی را در این رستوران دارید، می‌توانید طبقه دوم رستوران را به‌صورت کامل رزرو کنید.

برای راحتی مهمانان شما دسترسی به طبقه دوم با آسانسور نیز امکان‌پذیر است و حتی آسانسور تا پارکینگ رستوران نیز حرکت می‌کند. رفتار پرسنل رستوران بسیار محترمانه هست و همگی با لباس فرم از مهمانان شما پذیرایی می‌کنند. نگهبان جلوی درب به تمامی مهمانان شما خوشامد می‌گوید و آن‌ها را به سمت سالن مخصوص هدایت می‌کند. همچنین امکان درخواست موسیقی متناسب با مراسم شما نیز در این رستوران وجود دارد.

ساعات کاری11 تا 16 و 19 تا 24
شماره تماس02177724161
آدرستهران، تهرانپارس، بزرگراه رسالت شرق، بعد از تقاطع رشید، پلاک 251
اینستاگرام@restaurant.133
آدرس سایتrestaurant133.com

رستوران تهران بین

نمایی از رستوران تهران بین

رستوران تهران بین یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در محدوده غرب واقع شده است. این رستوران در طبقه نهم و پنت هاوس برج معروف عرفان قرار دارد و با دیوارهایی تمام شیشه‌ای، فضایی بی‌نظیر را برای برگزاری مراسم شما فراهم می‌کند. دکوراسیون داخلی این رستوران از متریال باکیفیت و گران‌قیمت تشکیل شده است و ظاهری سلطنتی دارد. لوسترهای شاهانه، سالنی بزرگ، چشم‌اندازی خیره کننده و میزهای باشکوه، همه آنچه شما برای برگزاری مراسمی آبرومند احتیاج دارید، در این رستوران وجود دارد. منوی رستوران تهران بین به‌صورت سلف سرویس سرو می‌شود.

البته در صورتی که احساس می‌کنید این روش سرو غذا می‌تواند باعث برهم‌خوردن نظم مراسم شما شود، می‌توانید از مسئولان رستوران بخواهید تا به‌صورت دیس پرس یا پرسی غذای مهمانان شما را در بخش VIP سرو کنند. پرسنل این رستوران رفتاری بسیار محترمانه دارند و با لباس فرم یکسان از مهمانان شما پذیرایی می‌کنند. در ضمن باید اضافه کنیم که امکان استفاده از پارکینگ برای مشتریان رستوران بین وجود دارد و به این طریق لازم نیست که نگران جای پارک مهمانان خود باشید. کیفیت غذاهای رستوران تهران بین بی‌نظیر است و در طبخ آن‌ها از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود.

ساعات کاری
10 صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02122131981
آدرستهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه هفدهم، پنت هاوس برج عرفان طبقه ۹
اینستاگرامtehranbeen_restaurant@
آدرس سایتtehranbeen.com

رستوران ترمه در هتل فردوسی

قسمت وی ای پی رستوران سنتی ترمه در تهران

شاید شما نیز ترجیح می‌دهید که برای برگزاری مراسم مهم خود، رستوران‌هایی را انتخاب کنید که در بخش شمال شهر قرار دارند. اما رستوران سنتی ترمه یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم است که اصلاً نباید آن را از روی موقعیت قرارگیری قضاوت کنید. این رستوران در مجموعه هتل فردوسی واقع شده است و طرف‌داران بسیاری هم دارد. سالن رستوران ترمه با ظاهر کاملاً سنتی خود به یکی از بهترین رستوارن های سنتی تهران تبدیل شده است. دیوارهای آجری و کاشی‌کاری‌های سنتی ایرانی در ضمیر ناخودآگاه شما حس آرامش را ایجاد می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکات مثبت رستوران سنتی ترمه، آن است که در فهرست بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده قرار دارد.

همه روزه به جز ایام سوگواری، از ساعت ۷ شب تا ۱۲ شب، برنامه زنده بسیار متنوعی که چندین آیتم مختلف را شامل می‌شود، در این رستوران شما را سرگرم می‌کند. برنامه موسیقی رستوران ترمه بسیار شاد و مفرح است و می‌تواند شبی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را برای مهمانان شما به یادگار بگذارد. رستوران ترمه تنوع بی‌نظیری از انواع غذاهای سنتی و ایرانی را به‌صورت سلف سرویس یا همان بوفه باز ارائه می‌کند. بوفه باز و همچنین برنامه موسیقی شاد رستوران ترمه باعث می‌شود تا این رستوران برای مراسم تولد، جشن و شادی مناسب باشد.

ساعت کاریاز ۱۲ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر
از ۷ تا ۱۱ شب
شماره تماس02166727026
آدرسمیدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی

رستوران ایرانی دری

نمایی از رستوران ایرانی دری

رستوران ایرانی دری یکی از رستوران‌های بسیار لوکس ولنجک در تهران است که برای جلسات کاری مهم و مراسم خاص گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. فضای داخلی رستوران ایرانی دری به‌صورت کاملاً خلاقانه‌ای طراحی شده است و می‌توان آن را تلفیقی از سبک ایرانی، سنتی، عربی و مدرن دانست. ایجاد چنین ترکیب پیچیده‌ای قطعاً کار دشواری است؛ اما رستوران ایرانی دری توانسته تا فضایی بسیار شیک، آرام، دوست‌داشتنی و لوکس را خلق کند.

رستوران ایرانی دری در دو طبقه بنا شده است. شما می‌توانید برای برگزاری مراسم خود، از مدیریت مجموعه بخواهید تا طبقه دوم را به‌صورت کامل در اختیار شما قرار دهند. در این رستوران همان‌طور که از نامش انتظار می‌رود، انواع غذاهای سنتی ایرانی سرو می‌شود. به غیر از تازگی مواد اولیه مصرفی و عطر غذاهای این رستوران، تمامی غذاها به سبکی کاملاً زیبا طراحی می‌شوند. زمانی که بشقاب غذا داخل ظروف سنتی برای شما سرو می‌شود، قطعاً چند لحظه تأمل می‌کنید و از زیبایی طراحی انجام شده، لذت می‌برید. رفتار پرسنل این رستوران بسیار محترمانه است و همگی با لباس فرم یکسان، به مهمانان شما سرویس می‌دهند.

ساعات کاری10 صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02126802007
آدرساوین، کچویی، نرسیده به میدان دانشگاه (ولنجک)، پلاک ۱ - ۱۳۹

رستوران سولیس

نمایی از رستوران سولیس

درباره رستوران بین‌المللی سولیس فقط باید بگوییم که با ورود به آن احساس می‌کنید از خاک ایران خارج شده‌اید و داخل یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های پاریس حضور دارید. رستوران سولیس در یکی از بهترین مناطق تهران واقع شده است. لازم به ذکر است که رستوران سولیس داخل طبقه یازدهم برج دیانا، یکی از لوکس‌ترین برج‌های فرمانیه قرار دارد. قطعاً برای شما قابل تصور است که چه چشم‌اندازی را می‌توانید از داخل این رستوران شاهد باشید.

فضای داخلی رستوران با دقت زیاد و از بهترین متریال طراحی شده است. شاید اگر جزء به جزء این رستوران را بررسی کنید، المان تجملاتی خاصی را نیابید؛ اما سالن اصلی رستوران زیبایی، اصالت و سادگی را به شما القا می‌کند. اگر قصد دارید تا مراسمی خاص و بسیار شیک برگزار کنید و به هزینه آن اهمیت نمی‌دهید، بهتر است رستوران سولیس را انتخاب کنید.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی باکیفیت سرو می‌شود. طعم غذاهای این رستوران بی‌نظیر است و در طبخ آن‌ها از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. زمانی که غذای مدنظر برای شما سرو می‌شود، خواهید دید که بشقاب غذای شما بیشتر شبیه به یک اثر هنری یا تابلوی نقاشی است. در این رستوران از بهترین آشپزها کمک گرفته می‌شود تا غذایی در شأن مشتریان سرو شود. امکان استفاده از پارکینگ برای مهمانان سولیس وجود دارد و لازم نیست که نگران جای پارک مهمانان خود در چنین منطقه شلوغی باشید. همچنین گفتنی است که بخشی از رستوران سولیس به کافه آن اختصاص داده شده و انواع نوشیدنی، کیک و دسر در آن ارائه می‌شود.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر
۷ عصر تا ۱۲ شب
شماره تماس02140224401
آدرسبلوار اندرزگو تهران، فرمانیه، اندرزگو، مهرمحمدی جنوبی، برج دیانا، طبقه 11

رستوران رست

اگر قصد دارید تا مراسم خود را در فضایی بی‌نظیر برگزار کنید تا این شب رؤیایی تا ابد در خاطر مهمانان شما ثبت و ضبط شود، ما به شما رستوران رست را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران بی‌شک یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم محسوب می‌شود که در محدوده دربند قرار دارد. آیا تا به حال تصویری از ویلاهای شیک خارجی دیده‌اید که بر روی کوه بنا شده‌اند و انگار که بین زمین و هوا معلق هستند؟ این رستوران دقیقاً چنین سازه‌ای دارد و قطعاً از تماشای چنین ساختمان عجیب و لوکسی در منطقه دربند شگفت‌زده خواهید شد.

فضای داخلی این رستوران آنقدر زیباست که شاید مهمانان شما دقایق طولانی مشغول تماشای چشم‌اندازی باشند که از رستوران رست می‌توانند تماشا کنند. رستوران رست دارای فضای سرپوشیده و فضای باز است. فضای باز این رستوران در تراس بزرگ آن واقع شده و طرفداران بسیاری دارد. اگر قصد دارید تا کیفیت مراسم را به حداکثر میزان خود برسانید، می‌توانید بخش تراس را به‌صورت کامل برای مهمانانتان رزرو کنید. البته سیستم گرمایشی مناسبی در تراس وجود دارد تا مهمانان شما احساس سرما نکنند.

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران سرو می‌شود و همگی بسیار لذیذ و خوشمزه هستند. پرسنل رستوران رفتاری کاملاً مؤدبانه دارند و به‌صورت کامل در زمینه برخورد با مشتری، تعلیم دیده‌اند. علاوه بر فضای تراس، فضایی مخصوص برگزاری مراسم در این رستوران وجود دارد. در بخش VIP یک میز 12 یا 16نفره در کنار پنجره قدی قرار داده شده است تا مهمانان شما بتوانند دور یک میز کنار یکدیگر بنشینند و از معاشرت با هم لذت ببرند. رستوران رست را از نظر فضای داخلی رستوران و چشم‌انداز، باید بهترین رستوران تهران برای مراسم دانست.

ساعات کاری۸ صبح تا ۴ بعدازظهر
۷ عصر تا ۱۲ شب
شماره تماس02122753984
آدرستجريش، خيابان فناخسرو، ميدان دربند، ميدان سَربند ، آسانسور طبقه اول

رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت فشم

اگر به دنبال ایجاد کمی تنوع در برگزاری مراسم و جاهای تفریحی تهران هستید، ما به شما رستوران باغ بهشت فشم را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران در همان ابتدای جاده فشم و محدوده زردبند واقع شده است و دسترسی ساده‌ای دارد. فضای پارک کافی جلوی رستوران به باغ بهشت این امتیاز را می‌دهد تا مهمانان به هیچ وجه نگران جای پارک وسیله نقلیه خود نباشند. این رستوران در چند طبقه بنا شده است و فضاسازی بی‌نظیری دارد.

در طراحی فضای داخلی رستوران باغ بهشت، از المان‌های طبیعی همانند آبنما، پله‌های سنگی و آلاچیق‌های چوبی استفاده شده است که فضای آن را به فضایی رؤیایی تبدیل می‌کنند. اگر قصد برگزاری مراسم در یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز را دارید، می‌توانید از مدیریت مجموعه بخواهید تا آلاچیق‌های بزرگ VIP خود را در اختیارتان بگذارد. این آلاچیق‌ها تا حدود 12 نفر ظرفیت دارند و می‌توانید همه مهمانان خود را کنار هم جمع کنید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و فرنگی همانند کباب یا جوجه چینی سرو می‌شود که همگی کیفیت عالی دارند. همچنین امکان سرو قلیان با دورچین کامل و عصرانه‌ای خوشمزه نیز در این رستوران وجود دارد.

ساعات کاری11 تا 24
شماره تماس02126532614
آدرستهران، ابتدای جاده فشم (زردبند)، سمت چپ، رستوران باغ بهشت
اینستاگرامbaghebehesht_fasham@

رستوران شاهکار

رستوران شاهکار یا همان عمارت شاهکار، یکی از بهترین رستوران‌های سنتی تهران محسوب می‌شود. فضای داخلی این رستوران با دقت و حوصله بسیاری طراحی شده است و آن را می‌توان نمونه‌ای بی‌نظیر یا حداقل کم‌نظیر از طراحی سنتی در رستوران‌های تهران دانست. این رستوران در ساختمانی بسیار زیبا قرار دارد که هم طراحی بیرون و هم طراحی داخل آن بی‌نظیر است. با دیدن چند تصویر ساده از فضای داخلی رستوران شاهکار، خواهید دید که این رستوران واقعاً یک «شاهکار» است و باید آن را یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم دانست.

رستوران شاهکار سقفی بسیار بلند دارد و در و دیوار آن با المان‌های پر زرق و برق معماری سنتی ایرانی، تزئین شده است. غذاهای رستوران شاهکار تماماً ایرانی و سنتی هستند و داخل ظروف روحی و مسی سرو می‌شوند تا حس نوستالژی را به شما منتقل کنند. پرسنل رستوران شاهکار از بدو ورود به مهمانان شما خوشامد می‌گویند و آن‌ها را به سمت میزی که رزرو کرده‌اید، هدایت می‌کنند. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی است و در طبخ آن‌ها از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود. در صورتی که قصد دارید میز خاصی را برای مراسم خود رزرو کنید، بهتر است چند روز قبل با مدیریت به‌صورت حضوری یا تلفنی هماهنگ کنید.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02179777747
آدرسخیابان پیروزی، روبه‌روی پرستار، پلاک 225

رستوران نارنجستان

تصویری از رستوران بین المللی نارجستان

رستوران نارنجستان را می‌توان یکی از برندهای قدیمی در صنعت رستوران‌داری تهران دانست. با توجه به خدمات لوکسی که رستوران نارنجستان ارائه می‌دهد، همواره می‌توان شاهد نام آن در لیست بهترین رستوران های تهران بود. این رستوران در میدان شهرداری و در طبقه بالای ساختمانی مرتفع واقع شده است. فضای کلی رستوران نارنجستان به شکل دایره طراحی شده است. در قسمت میانی این رستوران، بخش بار قرار دارد که آن را به شکل رستوران‌های اروپایی و آمریکایی طراحی کرده‌اند.

میزها دور تا دور بار و در کنار پنجره‌ها چیده شده‌اند. طراحی داخلی رستوران نارنجستان شاید کمی قدیمی و از مد افتاده به نظر برسد؛ اما قطعاً باز هم ظاهری شیک و بااصالت دارد و برای برگزاری انواع مراسم رسمی و جلسات کاری بسیار مناسب است. در بخشی از رستوران، پیانویی زیبا به چشم می‌خورد. هم در وعده نهار و هم در وعده شام، نوازنده‌ای حرفه‌ای، با صدای زیبای پیانو آرامش را به شما هدیه می‌دهد. به‌طور کلی رستوران نارنجستان را باید یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم دانست.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر
۷ عصر تا ۱۱ شب
شماره تماس02122066060
آدرسسعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری

رستوران ریتون

رستوران ریتون در مرکز شهر و محدوده کریمخان واقع شده است و فضایی دنج، آرام و با طراحی سنتی دارد. در این رستوران خبری از تجملات نیست و همه چیز همانند روزهای خوش گذشته، بسیار ساده و بدون آلایش طراحی شده است. رستوران ریتون فضای بزرگی ندارد و برای قرارهای رمانتیک و دو نفره بسیار مناسب است. اگر علاقه‌ای به رستوران‌های شلوغ و پرازدحام ندارید، این رستوران برای شما گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

فضای داخلی رستوران بسیار آرامش‌بخش است و صندلی‌های چوبی دو نفره زیبایی را در آن تعبیه کرده‌اند. معمولاً موسیقی آرام سنتی در محیط پخش می‌شود و عموماً حتی کمتر کسی با صدای بلند در این رستوران صحبت می‌کند. رستوران ریتون انواع غذاهای سنتی ایرانی را با ظاهری زیبا و هوس‌انگیز سرو می‌کند و کیفیت مطلوبی دارد.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02188813332
آدرسخیابان کریم خان زند، ابتدای خیابان سنایی، پلاک ۶

رستوران حس توران

نمایی از رستوران حس توران

رستوران حس توران در یک مجموعه فودکورت بسیار بزرگ و لوکس و داخل خیابان فرشته واقع شده است. این رستوران طراحی بی‌نظیری دارد و می‌توان گفت که یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین طراحی‌ها را در زمینه دکوراسیون سنتی دارد. فضای رستوران بخش‌های متعددی دارد و حفظ حریم شخصی در این رستوران به خوبی انجام شده است. تجملات در عین سادگی در این رستوران به چشم می‌خورد. اگر قصد دارید تا مراسمی بسیار مهم را برگزار کنید، حس توران برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. فضای داخلی رستوران بسیار بزرگ است و مدیریت مجموعه برای حفظ آرامش مهمانان، میزها را با فاصله مناسب از هم قرار داده است؛ به همین خاطر حتی معمولاً صدای میزهای نزدیک شما، برایتان آزاردهنده نخواهد بود.

زمانی که به منوی رستوران حس توران نگاه می‌کنید، کمی شوکه خواهید شد. منوی این رستوران طراحی عجیبی دارد و شما را به یاد نامه‌های قدیمی می‌اندازد که با اسب برای یکدیگر ارسال می‌کردند! در این منو انواع غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی همانند کباب برگ، قیمه نثار، مرصع پلو و باقلاپلو با گوشت گردن به چشم می‌خورد. رستوران حس توران دارای بخش تفکیک‌شده کافه نیز هست و منویی بسیار مفصل از انواع نوشیدنی، دمنوش و کیک دارد. در صورت هماهنگی با مسئولان رستوران، تدارک لازم برای مراسم شما نیز پیش از ورودتان انجام می‌شود.

ساعات کاری8 صبح تا ۴ عصر و ۷ شب تا ۱۲ شب
شماره تماس02126209930
آدرستهران، خیابان فرشته، نیلوفر، رویال آدرس، طبقه دوم
اینستاگرامhestooran_restaurant@
آدرس سایتhestooran.com

رستوران ریچال

رستوران ریچال یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران برای مراسم محسوب می‌شود که در محدوده خیابان شریعتی قرار دارد. نام این رستوران شاید به اندازه برخی رستوران‌های مشهور، به گوشتان نخورده باشد؛ اما فضایی زیبا و غذایی باکیفیت را ارائه می‌دهد. رستوران ریچال ساختمانی زیبا و لوکس دارد که برای برگزاری انواع مراسم، بسیار آبرومند و مجلل است. فضای داخلی رستوران را به‌خوبی طراحی کرده‌اند. ستون‌های بلند گچبری شده، آثار نقاشی زیبا و همچنین لوسترهای سنتی و پر زرق و برق حس شاهانه‌ای را به مشتریان منتقل می‌کند.

در سالن اصلی رستوران ریچال، یک راه پله شما را به نیم‌طبقه بالا هدایت می‌کند. این نیم‌طبقه با طراحی چوبی بی‌نظیر خود، فضایی دنج و عالی را برای برگزاری انواع مراسم ایجاد کرده است. پس اگر قصد داشتید تا مراسم خود را در این رستوران برگزار کنید، بهتر است از این نیم طبقه چوبی و زیبا بازدید نمایید. غذاهای رستوران ریچال کیفیتی بی‌نظیر دارند و از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی داخل ظروف مسی یا روحی با طراحی بی‌نظیری سرو می‌شوند. لازم به ذکر است که نسبت به کیفیت غذا، فضای داخلی زیبا و موقعیت قرارگیری رستوران، قیمت منوی آن بسیار معقول و منصفانه تعیین شده است.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122005056
آدرسخیابان شریعتی، خیابان دولت، کنار رستوران آلین

رستوران طلوع

نمایی از رستوران طلوع

درست در قلب تهران و نزدیکی خیابان فاطمی، رستورانی زیبا و نوستالژیک با نام رستوران طلوع وجود دارد. این رستوران در ساختمانی قدیمی بنا شده است که ما را به یاد خانه‌‌های ساده و بی‌آلایش مادربزرگ و پدربزرگمان می‌اندازد. فضاسازی این رستوران نیز دقیقاً همانند خانه‌های قدیمی انجام شده است. بعضی از میزهای این رستوران در فضای مسقف داخل خانه و برخی دیگر در فضای حیاط قرار داده شده‌اند. حیاط این رستوران زیبا همان حال و هوای گذشته را دارد و تقریباً می‌توان گفت که دستکاری چندانی در آن نکرده‌اند. حوضی آبی رنگ در بخش میانی حیاط به چشم می‌خورد که دور تا دور آن را با گلدان‌های سفالی زیبا تزئین کرده‌اند. میزهای چوبی استفاده شده در این رستوران کاملاً قدیمی هستند.

همه چیز در این رستوران حس نوستالژی را در شما بر می‌انگیزد. آرامش خاصی در محیط آن موج می‌زند. مسئولان و پرسنل رستوران رفتاری صمیمانه و دوستانه دارند. صورتی که قصد برگزاری مراسم خاصی را داشته باشید، تمامی تدارکات را برایتان فراهم می‌کنند. اگر به دنبال یک رستوران دنج و دوستانه برای یک مراسم کوچک دونفره هستید، ما طلوع را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست‌فود سرو می‌شوند که از نظر مشتریان، همگی طعم و کیفیتی عالی دارند. همچنین می‌توانید فقط از منوی کافه این رستوران نیز سفارش دهید که انواع اسنک خوشمزه، دمنوش و کیک تازه را شامل می‌شود.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02188912135
آدرسخیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع فاطمی، کوچه افتخاری نیا، پلاک ۶۵

رستوران ترمه در ونک

نمایی از رستوران ترمه – ونک

در محدوده میدان ونک و نزدیکی دانشگاه الزهرا، رستورانی زیبا و سنتی با نام رستوران ترمه وجود دارد. این رستوران سالنی بسیار بزرگ با طراحی زیبای سنتی دارد. طراحی دکوراسیون داخلی با وسواس زیادی در این رستوران انجام شده است. همچنین از المان‌های ایرانی همانند دیوارهای آجری، تخت‌های سنتی، بالش‌های استوانه‌ای، رومیزی‌های ترمه و نقاشی‌های قدیمی به‌خوبی در آن استفاده کرده‌اند. آرامش در فضای داخلی این رستوران موج می‌زند. پرسنل رفتاری بسیار صمیمی و دوستانه دارند. آن‌ها لباس فرمی یکدست بر تن کرده‌اند و با خوش‌رویی پاسخگوی نیاز مشتریان هستند. در گوشه‌ای از این رستوران، بخشی سنتی با نام چایخانه به چشم می‌خورد. در این بخش انواع چای دمی با سماورهای زغالی را داخل استکان‌های کمرباریک قجری سرو می‌کند.

نمایی ازموسیقی رستوران ترمه – ونک

منوی این رستوران فقط غذاهای ایرانی و سنتی را شامل می‌شود. حجم غذاهای رستوران ترمه بسیار زیاد است. غذاها را به‌صورت دیس پرس سرو می‌کنند و مشتریان خودشان غذا را داخل بشقاب می‌کشند. ظرف برنج این رستوران با مقدار چشمگیری خلال بادام، خلال پسته و پلو زعفرانی تزئین می‌شود. کباب‌ها یا انواع خورش از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند.

در این رستوران قلیان نیز سرو می‌شود. برای استفاده از تخت هم هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد. علاوه بر تمامی این‌ها، همه روزه گروه موسیقی زنده در این رستوران برنامه‌ای هنری و زیبا اجرا می‌کند تا حس‌وحال گذشته را به‌صورت کامل در شما زنده کند. همه این مزایا باعث شده تا ما رستوران ترمه را نیز جزء بهترین رستوران های تهران برای مراسم به شمار بیاوریم. برای برگزاری انواع مراسم می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید و تختی که مدنظرتان هست را برای تاریخ مراسم خود رزرو کنید.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر
۷ عصر تا ۱۲ شب
شماره تماس02188056240
آدرسونک، شیخ بهایی شمالی، میدان ده ونک، خیابان مجیدپور، درب شرقی دانشگاه الزهرا، کوچه دانشگاه

رستوران زعفران

رستوران سنتی زعفران یکی از رستوران‌های تهران با قیمت مناسب است که می‌توانید از آن برای برگزاری انواع مراسم دوستانه و دورهمی استفاده کنید. این رستوران را برخی با نام سفره‌خانه سنتی زعفران می‌شناسند و در محدوده تهرانسر واقع شده است. فضای داخلی رستوران به شکل سنتی طراحی شده است. در سالن اصلی جوی آبی که با کاشی‌های لاجوردی ساخته شده‌ است، عبور می‌کند و فضایی بکر و دیدنی به رستوران می‌بخشد. در این رستوران ده‌ها تخت سنتی مختلف وجود دارد. می‌توانید در کنار دوستان خود دور یک سفره بنشینید و از معاشرت با یکدیگر لذت ببرید.

در این رستوران انواع غذاهای سنتی و ایرانی مثل کباب، باقلاپلو، انواع خورش و از این قبیل غذاها سرو می‌شود. در ضمن امکان سرو قلیان در رستوران نیز وجود دارد. در بخش ورودی رستوران، فرش قرمز پهن شده و پرسنل رستوران به مهمانان شما خوشامد می‌گویند. این رستوران آمادگی برگزاری انواع مراسم و دورهمی خانوادگی شما را دارد. با هماهنگی قبلی می‌توانید از مدیریت بخواهید تا تدارکات مراسم شما را از پیش ترتیب دهد.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02144549372
آدرستهرانسر، ابتدای بلوار گلها، مجتمع دلتا، طبقه همکف

رستوران موژان

موژان یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران برای مراسم است که ظاهری سنتی و کاملاً سلطنتی دارد. در طراحی دکوراسیون داخلی این رستوران از پنجره‌های قدی چوبی، مقرنس‌کاری، گچ‌کاری‌های سنتی و همچنین شیشه‌های رنگی استفاده شده است. میزهای رستوران موژان، میزهایی کاملاً سلطنتی و چوبی هستند که حس‌وحال شاهانه را به شما القا می‌کنند. بخش‌های مختلف این رستوران با پارتیشن‌های چوبی تراش‌خورده از یکدیگر جدا شده‌اند تا حریم شخصی مشتریان را به خوبی حفظ کنند. فضای داخلی رستوران بسیار شیک و مجلل است و برای برگزاری مراسم و مناسبت‌های مهم شما گزینه مناسبی به حساب می‌آید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی همانند کباب، باقلاپلو، کشک بادمجان یا انواع خورش سرو می‌شود. بر اساس نظرات مشتریان، همه غذاها کیفیت و طعم بی‌نظیری دارند.

در صورت تمایل به برگزاری مراسم خود در این رستوران، می‌توانید با مدیریت مجموعه هماهنگی لازم را انجام دهید تا پیش از رسیدن مهمان‌ها، تمامی تدارک لازم انجام شوند. رفتار پرسنل بسیار محترمانه است و با روی خوش نیاز مشتریان را پاسخ می‌دهند. مهمانان شما می‌توانند از پارکینگ مجموعه به‌صورت رایگان استفاده کنند. در واقع  لازم نیست که دیگر نگران اتلاف زمان برای یافتن جای پارک باشید. لازم به ذکر است که یک گروه موسیقی در این رستوران برنامه زنده اجرا می‌کند تا حس آرامش را به شما هدیه دهد.

ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس02146086959
آدرسهمت غرب، شهرک گلستان، بلوار شهید علی مرادی، نبش نسیم ۱۶، پاساژ طوبی
اینستاگرامmozhan.restaurant@

رستوران نون و نمک فخرالملوک

رستوران نون و نمک با نام زیبایی که دارد، در جنوب شهر تهران و محدوده بهارستان واقع شده است. شاید به خاطر موقعیت قرارگیری این رستوران، از بابت کیفیت و انتخاب آن برای مراسم خود کمی تردید داشته باشید؛ اما باید بدانید که رستوران نون و نمک در ساختمان قدیمی قرار دارد که قدمت آن به حدود 150 سال پیش باز می‌گردد! این ساختمان به حدی زیباست که قطعاً مهمانان شما مات‌ومبهوت آن خواهند شد و به انتخاب شما احسنت خواهند گفت.

این رستوران دقیقاً همانند هر خانه قجری دیگر، دارای فضاهای مختلفی همانند میانسرا است. در بخش میانسرا که دقیقاً مرکز خانه است، حوضی بی‌نظیر قرار دارد که زیبایی این رستوران را دو چندان می‌کند. تمامی اتاق‌ها یا همان حجره‌های این رستوران نیز دور تا دور این میانسرا قرار داده شده‌اند. در بخش ایوان اصلی ساختمان و مشرف بر میانسرا، گروه موسیقی سنتی نون و نمک حضور دارند و برنامه‌ای زیبا اجرا می‌کنند.

نمایی از غذاهای رستوران نون و نمک فخرالملوک

این رستوران می‌تواند فقط در وعده شام از شما عزیزان میزبانی کند؛ پس خودتان را برای تجربه شبی قجری در این رستوران آماده کنید. رستوران نون و نمک به‌خوبی بازسازی شده است و از بهترین میز و صندلی در آن استفاده کرده‌اند. در بخش VIP این رستوران، میزی بزرگ و 12 نفره قرار دارد که به سمت میانسرا یا همان حیاط مشرف است. رستوران فخرالملوک انواع غذاهای سنتی و ایرانی همانند کباب بره و انواع خورش را داخل ظروف قجری و به سبک سنتی سرو می‌کند. این رستوران فضایی بسیار منحصربه‌فرد دارد، بخش VIP را در اختیار شما قرار می‌دهد. پرسنل رستوران نیز برخوردی بسیار محترمانه دارد. با توجه به همه این دلایل و موسیقی زنده عالی آن، نون و نمک را قطعاً می‌توان یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم دانست.

ساعات کاری۷ عصر تا ۱۱ شب
شماره تماس02133544001
آدرسمیدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه جاویدی، پلاک ۱۱۴

رستوران شاندیز جردن VIP

رستوران شاندیز نامی آشنا برای کسانی است که به رستوران‌گردی علاقه‌مند هستند. همه ما می‌دانیم که رستوران‌های شاندیز بسیار باکیفیت و لوکس هستند؛ اما در خیابان جردن تهران، رستورانی با نام رستوران شاندیز VIP وجود دارد که مخصوص برگزاری انواع مراسم شما طراحی شده است. اشتباه نکنید، رستوران شاندیز جردن با سالن VIP آن از نظر ظاهری تفاوت زیادی دارد. سالن VIP رستوران شاندیز جردن، سالنی بسیار زیبا و موقر است که از نظر تجملات شما را به یاد قصرهای اروپا در قرن پانزدهم و شانزدهم میلادی می‌اندازد.

دکوراسیون این سالن با رنگ سفید انجام شده است و فضایی کاملاً خصوصی را در اختیار شما قرار می‌دهند. پتینه‌کاری‌های روی سقف نشان‌دهنده هنر محض است و فضایی رمانتیک و شیک را ایجاد می‌کند. حتی پرسنل سالن VIP با رستوران تفاوت دارند و کاملاً آموزش‌دیده و آماده پذیرایی از مهمانان شما هستند.

کیفیت غذای سالن VIP جردن حتی از غذاهای اصلی رستوران شاندیز نیز بیشتر است و با تزئینات و دورچین کامل‌تری سرو می‌شود. شما می‌توانید منوی غذایی خود را از پیش تعیین کنید و زمان کمتری را برای آماده شدن غذا سپری کنید. یا اینکه حق انتخاب را به مهمانان خود بسپارید تا بتوانند از منوی رستوران غذای مد نظرشان را انتخاب کنند. این رستوران دارای فضای پارکینگ اختصاصی است و پرسنل از همان لحظه ورود به پارکینگ، به مهمانان شما خوشامد گفته و آن‌ها را به سمت سالن اصلی هدایت می‌کنند. با توجه به همه این مزایا، بی‌شک رستوران شاندیز جردن VIP را می‌توان یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم دانست.

ساعت کار12 ظهر تا ۳ بعدازظهر و ۷ عصر تا 12 شب
شماره تماس02122043755
آدرستهران، خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۲۷
اینستاگرامshandiz.restaurants@
آدرس سایتshandizjordan.com

رستوران دیوان

نمایی از رستوران دیوان

رستوران دیوان در طبقات بالایی مجتمع معروف سام سنتر قرار دارد. این رستوران یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود و شهرت بسیاری دارد. ازاین‌رو اگر به دنبال برگزاری مراسمی لوکس و تجملاتی هستید، رستوران دیوان برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود. در بخش سالن اصلی، تزئینات بسیار ساده و درعین‌حال لوکس و زیبا هستند. روی دیوار تابلوهای نقاشی را می‌توانید مشاهده کنید که تلفیقی از سبک سنتی و مدرن را به نمایش می‌گذارند. با این حال، اصلاً قصد نداریم درباره سالن اصلی رستوران دیوان با شما صحبت کنیم. زیباترین بخش رستوران دیوان، بخش VIP آن است که به برگزاری مراسم اختصاص داده می‌شود.

این بخش از رستوران همانند یک حجره سنتی است که با آینه‌کاری بسیار هنرمندانه آن را تزئین کرده‌اند. با ورود به این بخش احساس می‌کنید که وارد بهترین اتاق یک خانه قجری شده‌اید و حس نوستالژی و شاهانه تمام وجود شما را فرا می‌گیرد. طراحی این بخش با وسواس بیشتری انجام شده است. با هماهنگی قبلی می‌توانید این بخش را برای مهمانان خود رزرو کنید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی به شکل خاصی سرو می‌شود.

تزئینات داخل بشقاب غذای شما به اندازه یک تابلو نقاشی هنرمندانه و زیباست. مهمانان رستوران دیوان می‌توانند به‌صورت رایگان از پارکینگ مجموعه سام سنتر استفاده کنند؛ پس لازم نیست که نگران جای پارک مهمانان خود باشید. این رستوران لوکس، قطعاً یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم شما محسوب می‌شود.

ساعت کاریاز 12:30 ظهر تا 11 شب
شماره تماس02122653853
آدرستهران، محله فرشته، خیابان شهید فیاضی، بعد از تقاطع اخگری، مجتمع سام سنتر، طبقه۸، رستوران دیوان
اینستاگرامdivanrestaurant@

به پایان معرفی رستوران‌های مناسب برگزاری مراسم در تهران رسیدیم. اگر ساکن تهران هستید که کافی است با توجه به سلیقه خود، یکی را انتخاب کنید و مهمانی خود را در آنجا برگزار کنید؛ اما اگر مسافر تهران هستید و می‌خواهید برای عزیزانتان در تهران یک مهمانی مفصل بگیرید، اول باید خود را به پایتخت برسانید. برای رسیدن به این شهر، انتخابتان کدام است؟ خرید بلیط هواپیما تهران را ترجیح می‌دهید یا سفر با وسیله نقلیه شخصی؟ یا خرید بلیط قطار تهران اولویتتان است؟ نظرتان درباره خرید بلیط اتوبوس تهران چیست؟

دوستان عزیز ره بال آسمان، به‌صورت کامل با بهترین رستوران های تهران برای مراسم و برگزاری انواع مناسبت‌ها آشنا شدید. نظر شما درباره این رستوران‌ها چیست؟ آیا تا به حال تجربه حضور در هیچ یک را داشته‌اید؟ اگر این طور است، از کیفیت خدمات و غذاهای این رستوران با ما صحبت کنید. در ضمن به نظر شما آیا نام رستورانی از این لیست جا مانده است؟ به ما کمک کنید تا این لیست را با کمک هم تکمیل کنیم. نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

2 نظرات
  1. مهناز می گوید

    وای که چقد خوبن این مقاله ها. الان که این کامنت رو میزارم، شاید نزدیک به دوساعته که دارم مقاله های رستوران گردی در تهران ره بال رو می‌خونم. برای هر دسته‌بندی که تو ذهنم میاد و سرچ می‌کنم به مقاله های شما می‌رسم. خداقوت ?

    1. بانو تقیان می گوید

      مهناز عزیز، ممنونیم از انرژی خوبی که به ما دادید. زنده باشید و سلامت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.