هتل های اصفهان | تجربه اقامتی به سبک شاه عباس صفوی

2

اصفهان، شهری زیباست که همه ما آن را به نصف جهان می‌شناسیم. این شهر زیبا در هر وجب خود یک جاذبه گردشگری بی‌نظیر را جای داده است. اصفهان تماشایی همه‌ساله میزبان هزاران گردشگر است. به همین خاطر در هر گوشه از این شهر، از هتل‌های مجلل گرفته تا ساده و خودمانی احداث شده‌اند. همین تنوع، انتخاب را دشوار می‌کند. پس با ما همراه باشید تا بهترین هتل های اصفهان را به‌خوبی بشناسید.

هتل کوثر

تصویری از هتل کوثر

هتل کوثر یکی از قدیمی‌ترین هتل های اصفهان محسوب می‌شود. تأسیس این هتل به سال 1347 بازمی‌گردد و در کنار رودخانه زاینده‌رود قرار دارد. رودخانه زاینده‌رود یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی اصفهان به حساب می‌آید. همچنین بسیاری از جاهای دیدنی استان اصفهان نیز در کنار همین رود قرار دارند. همین مسئله مهم‌ترین مزیت رقابتی هتل کوثر در مقایسه با سایر هتل های اصفهان است. این هتل دارای 130 اتاق و سوئیت است. هتل کوثر یک بار در سال 1357 و یک بار در سال 1383 بازسازی شد. در حال حاضر این هتل با امکانات رفاهی و خدماتی کافی از جمله استخر، جکوزی، سونا و سالن بدنسازی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل کوثر 5 ستاره دارد و یکی از بهترین هتل‌های اصفهان به شمار می‌آید. البته نباید انتظار هزینه کمی را برای اقامت داشته باشید.

آدرس: اصفهان، بلوار ملت، مقابل سی و سه پل

هتل عباسی

چه به اصفهان سفر کرده باشید چه نه، حتماً نام هتل عباسی به گوشتان خورده است. هتل عباسی یکی از بهترین هتل های سنتی اصفهان به حساب می‌آید. این هتل در بنایی قدیمی و تاریخی قرار دارد. به این ترتیب می‌توانید به‌معنای واقعی کلمه، اقامتی شاهانه به سبک شاه عباس صفوی را در این هتل تجربه کنید! این هتل فضایی بسیار دنج و آرام دارد. هتل عباسی جزو هتل‌های 5 ستاره این شهر است. پس باید برای اقامت در آن هزینه گزافی را پرداخت کنید. در حقیقت هتل عباسی را باید یکی از گران‌ترین هتل های اصفهان دانست. قدمت این ساختمان به سال 1106 هجری قمری بازمی‌گردد. بد نیست بدانید که شاه سلطان حسین صفوی دستور ساخت آن را صادر کرده است. این هتل 225 باب واحد اقامتی و 14 تالار پذیرایی مختلف دارد.

آدرس: اصفهان، میدان انقلاب، نبش خیابان گلدسته، چهارراه اول آمادگاه سمت چپ، (خیابان سنگ فرش)

هتل سپاهان

هتل سپاهان یکی از هتل‌های 3ستاره اصفهان است که طرفداران بسیاری دارد. این هتل 3ستاره دارد؛ اما خدماتی بسیار عالی و درخور را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل سپاهان اصفهان در سال 1385 افتتاح شده است؛ اما آن را یک بار به‌صورت کامل از صفر تا صد در سال 1396 بازسازی کرده‌اند. به همین خاطر فضایی لوکس و نوساز دارد. همچنین دسترسی عالی این هتل به جاهای دیدنی اصفهان، یکی از مهم‌ترین مزایای آن به حساب می‌آید. به یاد داشته باشید که هتل سپاهان یکی از اقتصادی‌ترین هتل های اصفهان است.

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، انتهای خیابان فرشادی

هتل آسمان

تصویری از هتل آسمان

هتل آسمان با 13 طبقه شما را به آسمان می‌رساند! این هتل یکی از بهترین هتل های اصفهان به شمار می‌آید. زمانی که صحبت از مدرن‌ترین هتل های اصفهان است، نام هتل آسمان در صدر جدول به چشم می‌خورد. این هتل با 93 اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و یکی از بهترین‌ها از نظر خدمات لوکس به حساب می‌آید. جالب است بدانید با تمام این اوصاف، هتل آسمان 4 ستاره دارد و هزینه اقامت در آن کاملاً اقتصادی است. پس اگر به‌دنبال هتلی عالی و باکیفیت، اما مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هستید، سری به هتل آسمان اصفهان بزنید.

آدرس: اصفهان، خيابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی

هتل عالی قاپو

هتل عالی قاپو یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان محسوب می‌شود. این هتل فقط 4 ستاره دارد؛ اما خدماتی 5 ستاره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در حقیقت زمانی که در این هتل اقامت داشته باشید، تفاوت آن را با هتل‌های 5ستاره احساس نخواهید کرد. این هتل در نزدیکی جاهای دیدنی اصفهان قرار دارد و این یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. هتل عالی قاپو در خیابان چهارباغ واقع شده است. این خیابان دارای سنگ‌فرش بوده و امکان ورود خودرو به آن وجود ندارد. پس این مسئله را باید هنگام انتخاب هتل خود مدنظر قرار دهید. اگر با خرید بلیط هواپیما اصفهان به این شهر سفر کنید، احتمالاً تبلیغات وسیع این هتل را در فرودگاه می‌بینید.

آدرس: اصفهان، خیابان شمس آبادی، انتهای خیابان کووالالامپور، سمت راست خیابان چهارباغ عباسی

هتل سنتی طلوع خورشید

اقامت در اقامتگاه‌های سنتی می‌تواند همواره جذاب باشد. زمانی که به هر شهری با تاریخ غنی سفر کنید، بهتر است سری به اقامتگاه‌های سنتی آن نیز بزنید. اقامتگاه سنتی طلوع خورشید، یکی از هتل های سنتی اصفهان به حساب می‌آید. این هتل در بافت سنتی اصفهان واقع شده است و دسترسی آسان به اماکن مختلف دارد. هتل سنتی طلوع خورشید فعالیت خود را در سال 1390 آغاز کرده است. این هتل فقط 21 اتاق دارد که همگی دارای طراحی سنتی هستند. با توجه به محدودیت تعداد اتاق‌ها، می‌توانید انتظار اقامتی آرام را در این هتل داشته باشید. البته فراموش نکنید با وجود سنتی‌بودن طراحی هتل، انواع امکانات و خدمات امروزی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

آدرس: اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه شماره ۳۷ (میر علاالدین)، فرعی ۳

هتل سنتی توریستی عتیق اصفهان

هتل سنتی عتیق اصفهان یکی از مهم‌ترین هتل های سنتی اصفهان به حساب می‌آید. این هتل در بین گردشگران داخلی و خارجی شهرت بسیاری دارد. همان طور که انتظار دارید هتل عتیق در یک بنای تاریخی قرار دارد. زمانی که داخل یکی از 30 اتاق سنتی این هتل اقامت کنید، انتظار می‌رود که همین الآن شاه عباس صفوی با اسب و یاران خود وارد فضای هتل شوند! این هتل از نظر ظاهری بیشتر شبیه‌ یک موزه است. همین طراحی جذاب و ساختمان قدیمی آن، گردشگران و مسافران بسیاری را جذب خود می‌کند.

آدرس: اصفهان، خیابان چهار باغ پائین، خیابان ابن سینا، کوچه۳۷

هتل سنتی بخردی

تصویری از هتل سنتی بخردی

هتل سنتی بخردی یکی از زیباترین هتل های اصفهان به حساب می‌آید. شاید شما هم حتی با تماشای تصویر این هتل، دلتان بخواهد در آن حضور داشته باشید. ساختمان اصلی این هتل یکی از بناهای تاریخی اصفهان است. قدمت این ساختمان به دوران صفویه بازمی‌گردد. این یعنی حدود 400 سال قدمت دارد. شاید شما نیز بارها از موزه‌ها و خانه‌های قدیمی دیدن کرده باشید؛ اما اقامت در یک خانه 400ساله بازسازی‌شده زیبا، می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. این هتل نه فقط ساختمانی عالی، بلکه باغی باصفا و دل‌باز را نیز در خود جای داده است. پس اگر به اقامتی آرام و شاهانه علاقه‌مند هستید، سری به هتل سنتی بخردی بزنید.

آدرس: اصفهان، خیابان ابن سینا، پشت بیمارستان امین، کوچه سنبلستان، شماره ۵۶

هتل سنتی اصفهان

تصویری از هتل سنتی اصفهان

به نظرتان زیباترین و مهم‌ترین جای دیدنی اصفهان کجاست؟ خب قطعاً بسیاری از مسافران و گردشگران، میدان نقش جهان را به‌عنوان مهم‌ترین جای دیدنی اصفهان انتخاب می‌کنند. هتل سنتی اصفهان دقیقاً در نزدیکی همین میدان قرار دارد. پس با اقامت در این هتل، از بابت دسترسی به جاهای دیدنی مختلف اصفهان آسوده‌خاطر خواهید بود. این هتل در ساختمانی با قدمت حدود 500 سال قرار دارد. فضای سبز آن بی‌نظیر است. زمانی که نظرات مسافران را درباره این هتل مرور می‌کنیم، متوجه زیبایی بخش حیاط و فضای‌سبز آن خواهیم شد. جالب است بدانید این هتل با وجود آنکه درون یک خانه قدیمی قرار دارد؛ اما از اصول روز دنیا و اروپا تبعیت می‌کند. پس باید انتظار اقامتی 5ستاره را در آن داشته باشید.

آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان حکیم، کوچه شماره ۷ (باغ قلندرها)

هتل سنتی ابن سینا

زمانی که به‌دنبال ارزان‌ترین هتل های اصفهان بگردید، شاید تصور کنید که قرار نیست خدماتی عالی را دریافت کنید. این در حالی است که هتل سنتی ابن سینا، جزو هتل‌های 2‌ستاره محسوب می‌شود؛ اما خدماتی درخور را به مسافران ارائه می‌دهد. با وجود اینکه هتل سنتی ابن سینا فقط 2 ستاره دارد؛ اما بسیاری از مسافران از حضور در آن ابراز رضایت می‌کنند. پس همین مسئله نشان می‌دهد که این هتل گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر خواهد بود. هتل سنتی ابن سینا در سال 1390 افتتاح شده است و یک بار آن را در سال 1395 به‌صورت کامل بازسازی کرده‌اند. پس وسایل و تجهیزات آن نسبتاً جدید هستند و به شما حس رضایت می‌دهند.

آدرس: اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷

هتل طوطیا

هتل طوطیا یکی دیگر از هتل‌های 2‌ستاره اصفهان است. این هتل در سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرد. البته در سال 1394، به‌منظور بهبود وضعیت خدمت‌رسانی، تمامی بخش‌های آن را بازسازی کردند. با وجود آنکه این هتل خدماتی معمولی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ اما موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوبی دارد. به همین خاطر مسافران می‌توانند به اکثر بناهای تاریخی و جاهای دیدنی شهر دسترسی داشته باشند. هتل طوطیا یک هتل 2طبقه نسبتاً کوچک است که فقط با 36 اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. پس می‌توانید انتظار اقامتی آرام و البته ارزان را در این هتل داشته باشید.

آدرس: اصفهان، خیابان مسجد سید، حدفاصل چهارراه تختی و سه‌راه طبیب

هتل صفوی

تصویری از هتل صفوی

همان طور که از نام هتل صفوی مشخص است، قدمت آن به دوران صفویه بازمی‌گردد و یکی از بهترین هتل های اصفهان به حساب می‌آید. این هتل 3ستاره است. این یعنی هم امکاناتی درخور در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و هم اینکه مثل هتل‌های 5ستاره قیمت گزافی را بابت اقامت از شما دریافت نمی‌کنند. این هتل فعالیت خود را در سال 1385 آغاز کرد. در حال حاضر این هتل 6طبقه با 40 باب اتاق از مسافران خود به‌خوبی پذیرایی می‌کند. بر اساس نظرات کاربران، مسافران رضایت کامل از پرسنل هتل دارند. پس می‌توانید آن را در فهرست هتل‌های منتخب خود قرار دهید.

آدرس: اصفهان، خیابان فلسطین

هتل شیخ بهایی

هتل شیخ بهایی یک هتل 3‌ستاره است که خدماتی بیش از حد انتظار را به مسافران خود ارائه می‌دهد. این هتل فعالیت خود را در سال 1388 آغاز کرد و در نزدیکی خیابان چهارباغ قرار دارد. دسترسی آسان، این هتل را به یکی از محبوب‌ترین هتل های اصفهان از نظر کاربران تبدیل کرده است. هتل شیخ بهایی در زمینه هتل‌داری چندین سال سابقه دارد. از‌این‌رو پرسنل آن دارای رفتاری حرفه‌ای و مؤدبانه هستند. همچنین نظافت اتاق‌ها به‌خوبی رعایت می‌شود و حداقل امکانات در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. با توجه به نرخ مناسب اقامت، هتل شیخ بهایی یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی اقتصادی و عالی محسوب می‌شود.

آدرس: اصفهان، خیابان شمس آبادی، انتهای کوچه شماره ۲۳

هتل ملل

هتل ملل نیز یکی دیگر از هتل‌های 3ستاره اصفهان محسوب می‌شود. این هتل فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرد. البته باید بدانید به‌تازگی در سال 1398، این هتل را به‌صورت کامل بازسازی کردند. در نتیجه هنوز هم وسایل آن بسیار سالم، نو و تازه هستند. از‌این‌رو احساس می‌کنید که در یک هتل نوساز و جدید اقامت دارید. دسترسی آسان به جاهای دیدنی اصفهان، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت هتل ملل محسوب می‌شود. همچنین با توجه به چندین سال تجربه و خدمات‌دهی به مسافران، پرسنل هتل رفتاری بسیار حرفه‌ای و مؤدبانه از خود نشان می‌دهند.

آدرس: اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، حدفاصل میدان انقلاب و پل فردوسی

هتل ویانا اصفهان

هتل ویانا یکی از قدیمی‌ترین هتل های اصفهان است. این هتل فعالیت خود را چند سال بعد انقلاب و در سال 1360 آغاز کرد. همین طور که در خیابان آیت الله کاشانی اصفهان قدم می‌زنید، با درب ورودی چوبی کوچکی رو‌به‌رو خواهید شد که در سردرب آن نام هتل ویانا به چشم می‌خورد. این هتل 3طبقه با 13 باب اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در حقیقت می‌توان گفت که ویانا یکی از دنج‌ترین هتل های اصفهان به شمار می‌آید. این هتل پس از مدتی طولانی در سال 1395 به‌صورت کامل بازسازی شد و ظاهری نو به خود گرفت. حالا همانند کودکی که برای مدرسه لباس جدید خریده، با ذوق تمام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل پرسنلی آموزش‌دیده دارد و فضای آرام آن رضایتتان را جلب خواهد کرد.

آدرس: اصفهان، خیابان آیت الله کاشانی، روبه‌روی خیابان میرداماد
  • هتل ونوس اصفهان

هتل ونوس یک هتل 8طبقه و 3ستاره است که در بین مسافران شهرت بسیاری دارد. هتل ونوس در خیابان آمادگاه واقع شده است و ابهت آن توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. هتل ونوس در زمینی به مساحت 5هزار مترمربع قرار دارد و جزو جدیدترین هتل های اصفهان به حساب می‌آید. هتل ونوس در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی آن به بناهای تاریخی جزو مزایای آن به شمار می‌آید. معماری هتل تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است. پس دل هر بازدیدکننده‌ای را به دست می‌آورد.

آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه، حدفاصل چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین

هتل همام

هتل همام را باید در لیست ارزان‌ترین هتل های اصفهان قرار داد. این هتل در طبقه بالایی ترمینال صفه قرار دارد. بنابراین اگر قصد سفر کاری دارید و می‌خواهید با خرید بلیط قطار اصفهان یا خرید بلیط اتوبوس اصفهان به این شهر سفر کنید، این هتل برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. هتل همام فعالیت خود را در سال 1371 آغاز کرده است و یک بار آن را به‌صورت کامل در سال 1397 بازسازی کرده‌اند. با وجود بازسازی اخیر، شاید بسیاری از مسافران باز هم جذب این هتل نشوند. در حقیقت دسترسی راحت به ایستگاه قطار و ترمینال صفه مزیت اصلی هتل همام محسوب می‌شود.

آدرس: اصفهان، دروازه شیراز، خیابان هزار جریب، طبقه فوقانی ترمینال صفه

هتل مروارید

هتل مروارید یکی دیگر از ارزان‌ترین هتل های اصفهان به حساب می‌آید. این هتل فعالیت خود را در سال 1385 آغاز کرده است. البته در سال 1394، این هتل پیراهنی نو به تن کرد و به‌صورت کامل از صفر تا صد بازسازی شد. هتل مروارید یکی از کوچک‌ترین هتل های اصفهان است و فقط 17 باب اتاق دارد. پس اگر به‌دنبال اقامتی ارزان و آرام هستید، می‌توانید سری به هتل مروارید بزنید. لازم به ذکر است هتل مروارید دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی اصفهان دارد. همین مسئله نیز مزیت اصلی این هتل به شمار می‌آید.

آدرس: اصفهان، خیابان سپاه، انتهای خیابان حکیم

هتل هشت بهشت اصفهان

هتل هشت بهشت یکی از هتل آپارتمان های اصفهان است. این هتل‌آپارتمان فعالیت خود را در سال 1380 آغاز کرد و یک بار در سال 1396 به‌صورت کامل بازسازی شد. هتل هشت بهشت در خیابان استانداری اصفهان قرار دارد. این خیابان دسترسی مستقیم به اکثر جاهای دیدنی اصفهان را برای مسافران فراهم می‌کند. پس از نظر موقعیت قرارگیری، هتل هشت بهشت یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت محسوب می‌شود. این هتل 4 طبقه دارد و فقط دارای 13 باب اتاق است. پس می‌‌توانید انتظار وجود اتاق‌هایی بزرگ را از این هتل داشته باشید. هتل‌آپارتمان گزینه مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت خواهد بود.

آدرس: اصفهان، چهارراه فلسطین، خیابان استانداری، نبش کوچه شماره ۸

هتل نگین جی

هتل نگین جی در خیابان جی اصفهان قرار دارد. پس به همین خاطر آن را هتل نگین جی نامیده‌اند. هتل نگین جی یکی از هتل‌های 2ستاره و البته قدیمی شهر است. لازم به ذکر است که نباید نگران کهنگی وسایل و فضای داخلی هتل باشید؛ زیرا این هتل یک بار در سال 1396، به‌صورت کامل بازسازی شده است. هتل نگین دارای 20 باب اتاق و سوئیت مختلف است. همچنین کارمندان هتل رفتاری بسیار مؤدبانه با مسافران دارند. هتل نگین را می‌توان در لیست بهترین و در عین حال ارزان‌ترین هتل های اصفهان قرار داد.

آدرس: اصفهان، ميدان احمدآباد، خيابان جی، بعد از چهارراه شهید رجایی

هتل ملک

هتل ملک یکی دیگر از هتل‌های 2‌ستاره اصفهان است. شاید بسیاری از افراد هنگام انتخاب هتل 2‌ستاره دچار تردید شوند؛ اما با دیدن درب ورودی این هتل نظرتان عوض خواهد شد. هتل ملک فضایی بسیار آرامش‌بخش و دل‌نشین دارد. همچنین در سال 1396 فضای داخلی آن را به‌صورت کامل بازسازی کرده‌اند. این هتل در نزدیکی مترو قرار دارد و همین مسئله دسترسی به مناطق مختلف شهر را بسیار ساده می‌کند. این هتل هزینه کمی را بابت اقامت از مسافران دریافت می‌کند و با 19 باب اتاق از آن‌ها پذیرایی خواهد کرد.

آدرس: اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک شمالی

هتل ماهان

هتل ماهان یکی از شیک‌ترین هتل های اصفهان آن هم فقط با 2 ستاره است. زمانی که نظرات و تجربیات مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که همه آن‌ها بر این باور هستند که هتل ماهان حداقل لیاقت یک ستاره بیشتر را دارد. این هتل در بخش شرقی اصفهان واقع شده است. به همین خاطر می‌توانید به اکثر بزرگ‌راه‌های مهم شهر همانند آقا بابایی و صیاد شیرازی دسترسی داشته باشید. پس اگر با وسیله نقلیه شخصی خودتان سفر می‌کنید، بهتر است این هتل را برای اقامتی ارزان و باکیفیت انتخاب نمایید.

آدرس: اصفهان، میدان بزرگمهر، چهارراه نورباران، خیابان ۲۲ بهمن

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر یکی از بزرگ‌ترین هتل های اصفهان به حساب می‌آید. این هتل 6طبقه با 100 باب اتاق از مسافران پذیرایی می‌کند. وجود 100 باب اتاق، این هتل را به یکی از بزرگترین هتل‌های این شهر تبدیل کرده است. هتل سفیر فعالیت خود را در سال 1371 آغاز کرد. پس جزو ریش‌سفیدهای هتل‌های شهر نیز هست. البته فضای داخلی و تمامی اتاق‌ها را در سال 1395 به‌صورت کامل بازسازی کرده‌اند. این هتل در نزدیکی بافت قدیمی و خیابان چهارباغ قرار دارد. پس همین مسئله دسترسی مسافران را به اکثر بناهای تاریخی و جاهای دیدنی ساده‌تر می‌کند. این موضوع یکی از دلایل محبوبیت هتل سفیر بین مسافران است.

آدرس: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه، مقابل هتل عباسی

هتل سعدی

هتل سعدی یکی از کوچک‌ترین هتل های اصفهان به حساب می‌آید. این هتل فقط یک طبقه دارد و با 13 باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. نکته جالب، قدمت این هتل است. آغاز فعالیت هتل سعدی به سال 1323 بازمی‌گردد. همین مسئله گردشگران و مسافران بسیاری را جذب آن می‌کند. پس شما هم می‌توانید این بار حداقل سری به هتل سعدی، یکی از قدیمی ترین هتل های اصفهان بزنید. دسترسی ساده به بافت قدیمی را نیز می‌توان یکی از مهم‌ترین مزایای این هتل دانست.

آدرس: اصفهان، خیابان عباس آباد، بین خیابان چهارباغ و خیابان شمس آبادی

هتل سرای اردیبهشت اصفهان

هتل سرای اردیبهشت یکی از دنج‌ترین هتل های اصفهان محسوب می‌شود. این هتل فعالیت خود را از حدود 80 سال پیش آغاز کرده است. به همین خاطر کادری بسیار آموزش‌دیده، مؤدب و کارکشته را در اختیار دارد. هتل سرای اردیبهشت دارای ظاهری مدرن و امروزی است. نظافت در هتل به‌خوبی رعایت می‌شود و فضای اتاق‌ها به اندازه کافی بزرگ هستند. این هتل 2طبقه فقط 16 باب اتاق دارد و همواره آرامش در فضای آن موج می‌زند. هتل سرای اردیبهشت برای اقامتی آرام و مقرون‌به‌صرفه در کنار زاینده‌رود جان می‌دهد.

آدرس: اصفهان، خیابان کاشانی، حدفاصل خیابان شیخ بهایی و خیابان طالقانی، کوچه ۳۱

هتل ستاره

هتل ستاره یکی دیگر از هتل‌های نزدیک نقش جهان است. این هتل 3طبقه با 52 باب اتاق در نزدیکی میدان نقش جهان قرار دارد. هتل ستاره دارای طراحی دکوراسیون سنتی بسیار زیبا است. همچنین وجود رستوران روی پشت‌بام این هتل، نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. اگر شما نیز به‌دنبال اقامتی رؤیایی در نزدیکی میدان نقش جهان هستید، می‌توانید سری به هتل ستاره بزنید. این هتل دارای اتاق‌هایی با ظرفیت مختلف است؛ اما باید بدانید اتاق‌های 3تخته، نورگیر مناسبی ندارند.

آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان حافظ

هتل زهره اصفهان

هتل زهره یک هتل 10طبقه است که با 51 باب اتاق از سال 1384 از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل در زمینی به مساحت 600مترمربع قرار دارد و یکی از بزرگترین هتل های اصفهان به حساب می‌آید. هتل زهره جزو هتل‌های 3ستاره است؛ اما بسیاری از مسافران بعد اقامت در آن تصور می‌کنند که این هتل حداقل لایق دریافت یک ستاره بیشتر است. هتل زهره در مرکز شهر قرار دارد. همین مسئله دسترسی به اکثر بناهای تاریخی و جاهای دیدنی را ساده‌تر می‌کند. پرسنل این هتل آموزش‌دیده و بسیار باتجربه هستند. در نتیجه اقامتی آرام را برای شما رقم خواهند زد.

آدرس: اصفهان، خیابان فردوسی، بین خیابان عافیت و منوچهری

هتل زنده رود اصفهان

هتل زنده رود یکی از جدیدترین هتل های اصفهان به حساب می‌آید. این هتل فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است. از‌این‌رو حتی ظاهر ساختمان هتل نیز امروزی و مدرن است. این هتل 5 طبقه دارد و با 38 باب اتاق از مسافران پذیرایی می‌کند. وجود امکاناتی از جمله پارکینگ، بسیاری از مسافران را راهی این هتل می‌کند. همچنین باید در نظر داشته باشید هزینه اقامت در این هتل بسیار اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است. در ضمن با اقامت در این هتل می‌توانید دسترسی مناسبی به اکثر جاهای دیدنی اصفهان نیز داشته باشید.

آدرس: اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، بین چهارراه ملک و گلزار

هتل دانشمند اصفهان

هتل دانشمند یکی از جدیدترین هتل های اصفهان است. این هتل فعالیت خود را از تیر‌ماه سال 1399 آغاز کرد. در نتیجه می‌توان گفت که این هتل یکی از هتل‌های تازه تأسیس در اصفهان به حساب می‌آید. هتل دانشمند 4 طبقه دارد و دارای 38 باب اتاق و سوئیت مختلف است. این هتل در خیابان کاوه واقع شده و دسترسی مناسبی به برخی از بناهای تاریخی همانند خانه قزوینی‌ها دارد. همچنین همراه با وسیله نقلیه شخصی، در عرض کمتر از 10 دقیقه به مرکز شهر دسترسی پیدا خواهید کرد.

آدرس: اصفهان، خیابان کاوه، رو‌به‌روی ترمینال بابلدشت

هتل خواجو

هتل خواجو یکی دیگر از معروف‌ترین هتل های اصفهان به حساب می‌آید. با وجود آنکه هتل خواجو فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است؛ اما مسافران بسیاری از آن رضایت کامل دارند. در حقیقت مدیریت هتل این رضایت را مدیون پرسنل دوره‌دیده و خوش‌برخورد خود است. هتل خواجو دارای 6طبقه و 114باب اتاق است. با توجه به تعداد اتاق‌های این هتل، می‌توان آن را در لیست بزرگ‌ترین هتل های اصفهان قرار داد. حتی در ایام تعطیلات نوروزی نیز این هتل روی شما را زمین نمی‌اندازد و یک باب اتاق برایتان فراهم می‌کند! فضای داخلی هتل به‌خوبی طراحی شده است و در شرایط مطلوبی قرار دارد.

آدرس: اصفهان، خیابان شهدای خواجو

هتل جمشید

هتل جمشید یکی از ارزان‌ترین هتل های اصفهان است. این هتل 2 ستاره در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد. دسترسی ساده این هتل به اکثر جاهای دیدنی از جمله نقش جهان و رودخانه زاینده‌رود، آن را به یکی از محبوب‌ترین هتل های ارزان اصفهان از نظر مسافران تبدیل کرده است. پس اگر به‌دنبال اقامت ارزان و درخور در اصفهان هستید و به دسترسی آسان اهمیت می‌دهید، حتماً هتل جمشید را در فهرست انتخاب‌های خود قرار دهید.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ پایین، حدفاصل چهارراه تختی و میدان امام حسین (دروازه دولت)، ابتدای بازارچه حاج محمدعلی

هتل جلفا اصفهان

همان طور که حدس می‌زنید، هتل جلفا در محله جلفا اصفهان و در نزدیکی کلیسای وانک و جاهای تاریخی مختلف دیگر قرار دارد. همین مسئله باعث شده تا هتل جلفا به یکی از محبوب‌ترین هتل های اصفهان در بین مسافران و گردشگران تبدیل شود. هتل جلفا 3 طبقه دارد و با 64 باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. جالب است بدانید این هتل در کنار هتل سعدی، یکی از قدیمی‌ترین هتل های اصفهان به حساب می‌آید. این هتل فعالیت خود را از سال 1354 آغاز کرده است. از‌این‌رو تجربه کافی در زمینه هتل‌داری دارد و دارای پرسنلی آموزش‌دیده و باتجربه است.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسای وانک

هتل جام فیروزه اصفهان

تصویری از هتل جام فیروزه اصفهان

هتل جام فیروزه یکی دیگر از هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان است. اصولاً هتل‌هایی که در نزدیکی این میدان قرار دارند؛ بسیار پرطرفدار هستند. خب مگر می‌توان از اقامت کنار میدان نقش جهان صرف‌نظر کرد؟ هتل جام فیروزه یکی از باصفاترین هتل های اصفهان است که فقط 2 ستاره دارد. این هتل فعالیت خود را در سال 1395 آغاز کرد و در زمینه هتل‌داری تجربه کافی دارد. هتل جام فیروزه هزینه کمی را بابت اقامت دریافت می‌کند و به همین خاطر هر 15 باب اتاق آن در اکثر مواقع میزبان مسافران اصفهان هستند.

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، گذر سعدی، نبش میدان نقش جهان

هتل پیروزی

تصویری از اتاق هتل پیروزی

هتل پیروزی که در گذشته آن را با نام هتل داریوش می‌شناختند، یکی از قدیمی‌ترین هتل های اصفهان به حساب می‌آید. این هتل فعالیت خود را در سال 1354 آغاز کرده است. به همین خاطر پرسنل آن دارای تجربه کافی هستند. نظافت در این هتل به‌خوبی رعایت می‌شود و فضای داخلی آن یک بار در سال 1396 به‌صورت کامل بازسازی شده است. هتل پیروزی دسترسی مناسبی به اکثر بناهای تاریخی دارد و همین مسئله آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در اصفهان تبدیل می‌کند.

آدرس: اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهار باغ پایین
  • هتل پارسیان سوئیت اصفهان

هتل پارسیان سوئیت دارای 5هزار مترمربع زیربنا و 50باب اتاق و سوئیت است. به همین خاطر می‌توان آن را در زمره بزرگترین هتل های اصفهان قرار داد. قدمت این هتل به سال 1351 بازمی‌گردد. البته در سال 1392، تمامی اتاق‌ها و فضای داخلی هتل به‌صورت کامل بازسازی شد. از‌این‌رو هتل دارای فضای شیک، امروزی و بسیار دل‌نشین است. با وجود ظاهر شیک و امروزی، پرسنل قدیمی به این هتل جان می‌دهند. نظافت در این هتل به‌خوبی رعایت می‌شود و پرسنل نیز رفتاری مؤدبانه دارند. همچنین این هتل رو‌به‌روی سی‌و‌سه پل و در کنار رود زیبای زاینده‌رو قرار دارد. پس چه انتخابی بهتر از این هتل؟

آدرس: اصفهان، ابتدای بلوار آیینه، رو‌به‌روی سی و سه پل

لیست سایر هتل های اصفهان

  • هتل سه ستاره پارت اصفهان: خیابان شمس آبادی، روبه‌روی بانک سینا، کوچه ۱۷ (جهان آرا).
  • هتل سه ستاره باران اصفهان: خیابان امام خمینی، نبش خیابان ۱۲ بهمن.
  • هتل دو ستاره آفتاب اصفهان: خیابان زینبیه، خیابان آیت الله غفاری، خیابان آزادی، کوچه شبنم.
  • هتل سه ستاره اصفهان: خيابان مطهری، جنب بیمارستان شهید بهشتی، کوچه بنفشه.
  • هتل سه ستاره اسپادانا اصفهان: بلوار آیینه خانه، حدفاصل سی و سه پل و پل فردوسی.
  • هتل دو ستاره آرام اصفهان: چهار باغ پایین، بین شهدا و چهارراه تختی، نبش کوچه ۱۶.
  • هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان: خیابان امام خمینی، خیابان رسالت ۱، روبه‌روی پارک ترافیک رسالت.
  • هتل آپارتمان طوبی اصفهان: خیابان فردوسی، خیابان سید علیخان.
  • هتل آپارتمان شروین اصفهان: خیابان حافظ، کوچه مسجد آقا علی بابا.
  • هتل آپارتمان خاتون اصفهان: خیابان چهارباغ عباسی، رو‌به‌روی خیابان آمادگاه، کوچه جهان‌آرا.
  • هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان: پل فلزی، خیابان بوستان سعدی.
  • هتل آپارتمان پارتیکان اصفهان: خیابان استانداری، کوچه گذر سعدی، ضلع جنوب غربی نقش جهان.
  • مهمانسرای خانه مسافر حراتیج اصفهان: خیابان نشاط، کوچه سید العراقین، پلاک 9.
  • مهمانسرای بید اصفهان: خیابان مسجد سید، خیابان بید آبادی، کوچه شماره ۶، بازارچه علی قلی آقا، مهمانپذیر بید.

خب دوستان ره بال آسمان، نظر شما درباره بهترین هتل های اصفهان چیست؟ تاکنون در کدام یک اقامت داشته‌اید؟ تجربه اقامت خود را با سایر دوستان به اشتراک بگذارید. به این ترتیب همه مسافران می‌توانند سفری عالی به این شهر زیبا را تجربه کنند.

هتل عباسی را می‌توان بهترین هتل اصفهان دانست.

هتل کوثر، سفیر، پارسیان و زهره جزو بزرگترین هتل های اصفهان هستند.

هتل سعدی قدیمی‌ترین هتل اصفهان محسوب می‌شود.

مهانسرای بید جزو ارزان‌ترین هتل های اصفهان محسوب می‌شود.

هتل سنتی اصفهان، هتل ستاره و جام فیروزه در نزدیک‌ترین فاصله به میدان نقش جهان قرار دارند.

هتل دانشمند جدیدترین هتل اصفهان است.

هتل عباسی بهترین هتل سنتی اصفهان است.

2 نظرات
  1. وحید می گوید

    هتل فقط هتل عباسی. اصلا یه دنیای دیگه است. واردش میشی انگار وارد یه بخش جدایی از تاریخ شدی. اتاق‌هاش هم که معرکه. حتماً سر بزنید.

    1. بانو تقیان می گوید

      وحید عزیز، ممنونیم که تجربه‌تون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.