معرفی هتل ونوس پلاس چالوس | اقامتگاهی در آغوش طبیعت

0

هتل ونوس پلاس چالوس خاطره‌های خوشی در دل گردشگران باقی می‌گذارد. چشم‌اندازی که این هتل پیش روی گردشگران قرار می‌دهد، در کمتر هتلی سراغ داریم. زیبایی ساختمان این هتل جاذبه‌های بصری دریا و جنگل اطراف آن را تکمیل کرده است. به لطف این شرایط گردشگران از حضور در این هتل زیبا سیر نمی‌شوند.

به لحاظ موقعیت مکانی نیز ونوس پلاس هتلی خوش‌مسیر در نمک‌آبرود به حساب می‌آید. شاید باورتان نشود، اما این هتل به لحاظ هزینه نیز قیمتی شایسته هتلی ۵ ستاره دارد. از آنجایی که مطمئن هستیم قبل از سفر قیمت و امکانات هتل دل‌خواه خود را سبک‌و‌سنگین می‌کنید، در ادامه با هم امکانات هتل ونوس پلاس چالوس را بررسی می‌کنیم. امیدواریم به لطف این اطلاعات، اقامتی خاطره‌انگیز را در یکی از بهترین هتل‌ های نمک آبرود تجربه کنید.

هتل ونوس پلاس چالوس کجاست؟

عکس هتل ونوس پلاس چالوس نمک ابرود

حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند هر چه خوبان همه دارند، تو یک جا داری. این ضرب‌المثل درباره هتل ونوس نمک آبرود صدق می‌کند. دلیل اثبات آن هم خوش‌مسیر بودن هتل در کنار امکانات رفاهی، همسایگی با جاهای دیدنی شمال و سرگرمی‌های متنوع آن است. اگر می‌خواهید بدانید هتل ونوس پلاس نمک آبرود کجاست، کافی است سراغ شهرک زیبای گردشگری نمک آبرود را بگیرید. همان‌گونه که حتماً می‌دانید برای رسیدن به نمک آبرود در هر کجای ایران که هستید باید راه استان مازندران را پیدا کنید. به مازندران که رسیدید رهسپار ۱۲کیلومتری جاده غرب چالوس شوید تا چشمتان به جمال شهرک گردشگری نمک آبرود به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی استان مازندران روشن شود.

هتل ونوس پلاس چالوس چه ویژگی‌هایی دارد

عکس ساختمان 13 طبقه هتل ونوس پلاس چالوس

اجازه دهید خیال‌تان را راحت کنیم هر امکانات لاکچری که فکرش را بکنید در ونوس پلاس وجود دارد. به عبارت دیگر از ویژگی‌های هتل ونوس پلاس هرچه بگوییم کم گفته‌ایم. جلال‌و‌شکوه ونوس پلاس با نگاهی به ساختمان ۱۳طبقه آن کاملاً پیداست. این هتل دقیقاً ۱۵۰ اتاق دارد. بنا به هزینه‌ای که برای بازدید از جاهای دیدنی چالوس کنار گذاشته‌اید می‌توانید یکی از اتاق‌های۴ نفره، ۳ تخته، ۲ تخته، ۲ تخته دوقلو و سوئیت‌های یکخوابه ۴ نفره را انتخاب کنید.

عکس اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس

از نمای ظاهری هتل و اتاق‌های شیک و دل‌گشای آن که بگذریم به ویژگی‌های دیگر آن می‌رسیم. سازوکار تهویه مطبوع، سالن همایش، تالار مخصوص برگزاری جشن‌های عروسی باشکوه، آسانسور سریع و جادار و صندوق امانات از دیگر امکانات ویژه ونوس پلاس چالوس به حساب می‌آیند.

هتل ونوس پلاس چالوس چه سرگرمی‌هایی دارد

عکس سالن مخصوص بدنسازی هتل ونوس پلاس چالوس

مدیران هتل ونوس چالوس برای این هتل چیزی کم نگذاشته‌ باشند، هر سرگرمی‌ که فکرش را کنید پیش روی گردشگران قرار می‌دهند. سالن بیلیارد، جکوزی، زمین تنیس روباز، اسپا و ماساژ، سونای گرم و سرد، سالن مخصوص بدنسازی و استخر شنا فقط قسمتی از سرگرمی‌های هتل ونوس پلاس است.

هتل ونوس پلاس چالوس با رستورانی باب دل شکم‌گردها

عکس رستوران هتل ونوس پلاس چالوس

خوشگذرانی ونوس پلاس زمانی کامل می‌شود که غذایی شاهانه در رستوران هتل نوش‌ جان کنید. این هتل بی‌دلیل به مقصد اول گردشگران نمک آبرود تبدیل نشده؛ زیرا رستوران ونوس پلاس برای هر ذائقه‌ای غذا دارد. چایخانه و رستوران سنتی برای علاقه‌مندان غذاهای محلی و رستورانی فرنگی برای شکم‌گردهای عاشق غذاهای بین‌المللی در هتل ونوس پلاس چالوس وجود دارد.

عکس کافی شاپ هتل ونوس پلاس چالوس

در کنار رستوران‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، این هتل، رستورانی مخصوص غذاهای ایرانی نیز دارد. این شرایط باعث شده تا جمع رستوران‌ها در هتل ونوس پلاس جمع باشد. به رستوران‌هایی که اشاره کردیم، کافی‌شاپی شیک را هم باید اضافه کنید. نوشیدنی‌های گوارای این کافی‌شاپ خستگی سفر را از تن گردشگران بیرون می‌آورد.

هتل ونوس پلاس چالوس چرا طرفداران زیادی دارد

عکس طبیعت زیبا هتل ونوس پلاس چالوس

گردشگرانی که تاکنون در ونوس پلاس اقامت داشته‌اند با ما هم عقیده‌‌اند که حساب این هتل از سایر هتل‌های نمک آبرود جداست. اولین دلیل این برتری را می‌توان در نمای زیبای هتل به طبیعت اطراف دانست. از طرف دیگر به‌عنوان هتلی ۵ ستاره در نمک آبرود، ونوس پلاس امکانات شایسته‌ای در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

ونوس پلاس به لحاظ زمان ساخت نیز یکی از جدیدترین هتل های ۵ ستاره شمال ایران به حساب می‌آید. این هتل در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و از آن زمان تاکنون جای خود را در دل تمامی شمال‌دوستان باز کرده است.

قیمت رزرو هتل ونوس پلاس چالوس چطور است؟

کاملاً مشخص است وقتی از هتلی ۵ ستاره در شمال کشور صحبت می‌کنیم، باید برای ررزو اتاق در آن سر کیسه را شل کنید. یک شب اقامت در سوئیت ۴ نفره رویال در ونوس پلاس چیزی بیشتر از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تمام می‌شود. این مبلغ برای اتاق ۴ نفره هتل به حدود ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌رسد. اتاق‌های ۳ تخته هتل نزدیک ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است. برای اقامت در اتاق ۲ تخته ونوس پلاس باید ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنید. ناگفته‌ نماند این قیمت‌ها در فصل‌های مختلف تفاوت چشمگیری دارد. با این حساب اگر اهل گردشگری در شمال ایران هستید، قیمت‌ رزور هتل ونوس پلاس نمک آبرود را در بازه‌های زمانی مختلف در نظر داشته باشید.

قوانین هتل ونوس پلاس چالوس

عکس قوانین هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس قوانین خاصی دارد که آن‌ها را باید قبل از مسافرت در نظر بگیرید:

  • کودکان کمتر از ۲ سال در این هتل به رایگان پذیرش می‌شوند.
  • اگر فرزند دلبند شما بین ۲ تا ۱۲ سال سن دارد، باید هزینه‌ای نیم‌بها برای اسکان در هتل پرداخت کنید. برای اقامت نوجوانان ۱۲ سال به بالا هم باید هزینه کامل پرداخت کنید.
  • به خانم‌های تنها در این هتل فقط با شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی اتاق داده می‌شود. زوج‌ها نیز باید حتماً شناسنامه یا صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته به پذیرش تحویل بدهند.
  • حضور در استخر هتل برای مسافرین رایگان نیست.
  • درهای استخر همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ بعدازظهر به روی بانوان باز است. آقایان نیز از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۲:۳۰ شب می‌توانند در استخر هتل ونوس پلاس آبتنی کنند.
  • پذیرش این هتل ساعت ورود را ۱۴ می‌داند و ساعت ۱۲ ظهر به‌عنوان ساعت خروج شناخته می‌شود.

جاهای دیدنی نزدیک به هتل ونوس نمک آبرود

عکس بهترین زمان بازید هتل ونوس پلاس چالوس

جاهای دیدنی نمک آبرود به اندازه‌ای است که چندین روز می‌توانید در این منطقه سیاحت کنید. از آنجایی که زمان در مسافرت تنگ است، زمان‌بندی درست برای بازدید از جاهای دیدنی اطراف هتل ونوس پلاس نمک آبرود را در نظر بگیرید.

هتل ونوس پلاس چیزی حدود ۲۷ دقیقه تا تله‌ کابین نمک آبرود فاصله دارد. این هتل ۳۶ دقیقه از غار دانیال دورتر است. پارک جنگلی فین در فاصله‌ای حدود ۳۷ دقیقه‌ دورتر از ونوس پلاس قرار دارد. فاصله میان هتل تا پارک جنگلی خشکه داران حدود ۵۵ دقیقه محاسبه می‌شود. برای رسیدن به دریاچه ولشت از هتل ونوس پلاس حدود ۷۳ دقیقه زمان نیاز دارید. ترمینال مسافربری با فاصله‌ای حدود ۳۰ دقیقه‌ای و فرودگاه نمک آبرود با فاصله ۶ دقیقه‌ای از دیگر مکان‌های نزدیک به هتل ونوس چالوس به حساب می‌آیند.

بهترین زمان رزرو هتل ونوس پلاس چالوس

نمک آبرود آب و هوای جانانه‌ای در بهار، تابستان و ماه‌های آغازین پاییز دارد. با این حساب اگر می‌خواهید حسابی به شما خوش بگذرد اتاق هتل ونوس پلاس را برای این ماه‌ها رزرو کنید. اگر هم به دنبال قیمت ارزان رزرو اتاق در هتل ونوس چالوس می‌گردید، اواخر پاییز و زمستان را انتخاب کنید.

رنج قیمتیدر تابستان 1400 از 1.200 هزار تومان
شماره تماس01152185000
آدرسچالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، روبه‌روی رستوران آبشار

هتل ونوس پلاس چالوس بی‌دلیل به‌عنوان بهترین هتل نمک آبرود شناخته نمی‌شود. به این ترتیب اگر می‌خواهید حسابی در نمک آبرود به شما خوش بگذرد،‌ اسکان در این هتل را انتخاب کنید. در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر تاکنون سفری به نمک آبرود داشته‌اید و شب را در ونوس پلاس چالوس صبح کرده‌اید، تجربه‌های سودمند خود از این اقامت را با ما و دیگر همراهان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

این هتل در شهرک گردشگری نمک آبرود در استان مازندران قرار دارد.

رستوران‌های سنتی و بین‌المللی در کنار کافه‌ای شیک، استخر، سالن ماساژ و امکانات مخصوص توان‌یابان را می‌توان از ویژگی‌های هتل ونوس پلاس چالوس نام برد.

قیمت اتاق‌های این هتل از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا بیشتر از ۲ میلیون تومان است.

تله‌کابین نمک آبرود، غار دانیال و پارک جنگلی فین از نزدیک‌ترین جاهای دیدنی به هتل ونوس پلاس چالوس به حساب می‌آیند.

اواخر پاییز و زمستان قیمت‌ اتاق‌های این هتل ارزان می‌شود.

5/5 (1 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.