هتل ارگ جدید یزد | نمایی کاهگلی و باطنی مدرن

0

شهر یزد از آن دسته شهرهایی است که جاهای دیدنی بی‌نظیری دارد. اقامت در شهر تاریخی یزد آن هم در هتلی زیبا لذت‌بخش می‌شود. هتل ارگ جدید یزد، یکی از هتل‌های مدرن این شهر است. اگر قصد سفر به یزد را دارید، اقامت در این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هتل ارگ جدید یزد کجاست؟

عکس فضای اطراف هتل ارگ جدید یزد

برای رفتن به این هتل باید به مرکز ایران و استان یزد سفر کنید. مسیر را تا شهر یزد ادامه بدهید. این هتل در بلوار مناجات در نزدیکی دخمه زرتشتیان است.

قدمت هتل ارگ جدید یزد

عکس هتل ارگ جدید یزد

هر بخش از شهر قدیمی یزد تماشایی است. بافت سنتی شهر و معماری بناها گردشگرها را برای دیدن آثار تاریخی یزد مشتاق می‌کند. به همین خاطر وجود هتلی مجهز روی صنعت گردشگری یزد هم تأثیر مهمی می‌گذارد. این هتل را در سال 1393 افتتاح کردند. نزدیکی این هتل چهارستاره به یکی از آثار تاریخی یزد، آن را بین گردشگرها محبوب کرده است. هتل ارگ در بین هتل های سنتی یزد امکانات خوبی را به مهمان‌هایش می‌دهد.

معرفی هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید را در اولین شهر خشتی جهان ساخته‌اند. هرچند بنای بیرونی این هتل دو طبقه کاهگلی است؛ اما داخل هتل دنیای مدرن را به‌خوبی نشانتان می‌دهد. در اینجا 138 اتاق دوتخته و سه‌تخته برای استفاده گردشگرها مهیاست و 12 سوئیت اختصاصی هم در هتل ساخته‌اند. این هتل سالن‌هایی برای برگزاری جشن، کنفرانس و سالن ویژه جشن تولد دارد. فضای ورزشی، بوت کمپ، روم سرویس 24ساعته و غرفه صنایع‌دستی و ترمه از دیگر امکانات هتل‌ است. منوی کاملی برای صبحانه، ناهار و شام در رستوران هتل برای مسافرها آماده‌ کرده‌اند. اگر فضای دنج‌تری هم می‌خواهید، به کافی‌شاپ داخل لابی و کافی‌شاپ حیاط مرکزی بروید.

رستوران این هتل، یکی از بهترین رستوران های یزد شناخته می‌شود.

قوانین حضور در هتل ارگ جدید یزد

  • رزرو اتاق در هتل ارگ جدید یزد

برای اینکه بتوانید اتاقی در هتل رزرو کنید، باید حداقل 18 سال داشته باشید. برای کودکان کمتر از ۶ سال نیازی به رزرو نیست و اتاق برای آن‌ها رایگان است. همچنین به‌صورت رایگان می‌توانید از صبحانه‌ هتل استفاده کنید. برای رزرو باید به سایت هتل بروید. بعد از پرداخت کامل هزینه، اتاق برایتان شما ثبت می‌شود.

لغو اتاق در هتل ارگ جدید یزد

اگر مشکلی برایتان پیش آمد، این امکان را دارید که رزروتان را لغو کنید؛ البته طبق قوانین هتل با شما رفتار می‌کنند. کل هزینه هتل را فقط تا 72 ساعت قبل از ورودتان، به شما بر می‌گردانند. بخش مالی هتل بعد از ۷ روز کاری هزینه را برایتان واریز می‌کند. اگر 48 ساعت قبل از حضورتان در هتل، رزرو را لغو کنید، جریمه دارد. 15درصد از هزینه یک شب اقامت در هتل را از پولتان کم می‌کنند و باقی پول را به شما بر می‌گردانند؛ اما اگر 24 ساعت قبل از زمان تعیین‌شده، رزرو را لغو کنید، به اندازه 20درصد از هزینه یک شب اقامت جریمه می‌شوید. لینک سایت هتل و شماره تماسش را در پایان همین مقاله برایتان می‌گذارم.

جاهای دیدنی نزدیک به هتل ارگ جدید یزد

این هتل در حاشیه شهر است؛ اما نگران نباشید. شما می‌توانید بسیاری از جاهای دیدنی یزد را در نزدیکی هتل ببینید. دخمه زرتشتیان یکی از معروف‌ترین بناهای یزد، دقیقاً در کنار هتل است. خانه لاری‌ها، مسجد جامع یزد، باغ دولت آباد، آتشکده بهرام و میدان امیر چخماق در نزدیکی این هتل هستند.

  • مسجد جامع

نمایی ازمسجد جامع یزد

مسجد جامع یزد بلندترین مناره‌ها را در ایران دارد. این مسجد یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی است که می‌توانید در شهر یزد از آن دیدن‌ کنید. ورودی مسجد را با کاشی‌های زیبا تزئین کرده‌اند. از هتل تا مسجد جامع فقط 30 دقیقه راه است؛ پس بازدید از مسجد را از دست ندهید.

  • دخمه زرتشتیان (برج خاموشان یا برج سکوت)

می‌شود در یزد آیین‌ها و مراسم زرتشتیان را به‌خوبی دید. برج خاموشان از آن جاهایی است که بعضی از مراسم‌های مذهبی را در آن اجرا می‌کردند. زرتشتیان مردگان را در دخمه‌های برج می‌گذاشتند تا به چرخه طبیعت برگردند. فاصله برج خاموشان تا هتل فقط ۲ دقیقه است.

  • آتشکده بهرام

معماری و فرهنگ زرتشتیان در آتشکده بهرام خودنمایی می‌کند. در قلب آتشکده بهرام آتشی 1500 ساله هست. این آتشکده ارزش و اهمیت زیادی در بین زرتشتیان دارد. از هتل تا آتشکده 20 دقیقه راه است.

بهترین زمان بازدید

عکس هتل ارگ جدید یزد

برای رفتن به هتل ارگ جدید یزد بهترین زمان ساعت ۲ ظهر است. در این ساعت اتاق را به مهمان‌ها تحویل می‌دهند. ساعت 12 ظهر هم زمان تخلیه اتاق‌هاست. اگر ساعت ۷ صبح تا ۲ ظهر به هتل بروید، باید 50درصد از هزینه یک شب را پرداخت کنید؛ پس بهتر است زمان تحویل اتاق‌ها به هتل مراجعه کنید تا نیازی نباشد هزینه اضافی بپردازید.

مسیر دسترسی

اگر از تهران حرکت کنید، بعد از 621 کیلومتر به یزد می‌رسید. این مسیر حدود ۷ سال طول می‌کشد. وقتی به یزد رسیدید، به صفائیه بروید. با عبور از بلوار شهیدان اشرف به بلوار مناجات می‌رسید. بعد از رسیدن به بوستان مهرآوران، هتل ارگ جدید یزد را می‌بینید. این هتل از مرکز شهر 10 دقیقه فاصله دارد؛ پس به‌راحتی می‌توانید به مراکز خدماتی دسترسی داشته باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه هم 15 دقیقه است.

شماره تماس03538285000
آدرس سایت برای رزرو اتاقyazdarghotel.com
آدرسیزد، بلوار مناجات

هتل سنتی ارگ جدید یزد جایی است که سفرتان را به‌یادماندنی می‌کند. این سفر مجازی با ره بال آسمان چطور بود؟ اگر در سفرتان به یزد در هتل ارگ جدید یزد اقامت کرده‌اید، برایمان بنویسید. منتظر خواندن تجربه‌هایتان هستیم.

یزد، صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، بلوار مناجات، جنب بوستان مهرآوران

با ثبت رزرو در سایت هتل و پرداخت کامل هزینه رزرو شما را ثبت می‌کنند.

ساعت دو ظهر اتاق را به شما تحویل می‌دهند و ساعت 12 ظهر باید اتاق را به هتل تحویل بدهید.

بله؛ اما قوانینی هم برای لغو رزرو اتاق وجود دارد.

بله، این هتل در کنار دخمه زرتشتیان است. خانه لاری‌ها، مسجد جامع کبیر و باغ دولت آبادی نزدیک است. آتشکده بهرام و میدان امیر چخماق از دیگر جاهای دیدنی نزدیک به هتل هستند.

5/5 (1 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.