معرفی هتل های زنجان | اقامتی رضایت‌بخش و دل‌پذیر در زنجان

0

زنجان با دارابودن جاذبه‌های افسانه‌ای و حیرت‌انگیز، از مقاصد جذاب غرب ایران برای گردشگران به‌ شمار می‌آید. پیش از این در راهنمای سفر زنجان، در‌خصوص فرهنگ، تاریخ و سوغات زنجان سخن گفته و به وصف جذابیت‌ها و زیبایی‌های جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی این شهر پرداختیم. همچنین با معرفی بهترین رستوران های زنجان و کافه‌های آن، شما را برای تجربه سفری دل‌پذیر آماده کردیم. در این مطلب قصد داریم به معرفی هتل های زنجان بپردازیم. با مطالعه این مطلب و آشنایی با ویژگی‌ها و امکانات هتل‌های این شهر، می‌توانید بهترین اقامتگاه را برای خود انتخاب کرده و بر لذت و آرامش سفر خود بیفزایید. با انتخاب بهترین هتل برای اقامت و رزرو آن به‌صورت آنلاین، می‌توانید با خیالی آسوده، برای خرید بلیط هواپیما زنجان اقدام کرده و راهی سفر شوید. 

هتل بزرگ زنجان

هتل بزرگ از مجلل‌ترین و لوکس ترین هتل های زنجان است که با امکانات و خدماتی ویژه از مهمانان پذیرایی می‌کند. این هتل لوکس، دارای ۴۸ اتاق است که تمامی اتاق‌های آن مجهز به امکاناتی کامل هستند و از درون آن‌ها، چشم‌اندازی خیره‌کننده از جنگل و فضای سبز به چشم می‌خورد. از مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل بزرگ زنجان می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت وای‌فای، فروشگاه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و… اشاره کرد. به‌علاوه موقعیت مکانی مناسب این هتل باعث شده است تا مهمانان آن، دسترسی مناسب و راحتی به فرودگاه، راه‌آهن، ترمینال و جاهای دیدنی زنجان داشته باشند. توجه کنید که این هتل فقط ۶ کیلو‌متر با راه‌آهن شهر فاصله دارد، به همین سبب اگر برای خرید بلیط قطار زنجان اقدام کرده‌اید و می‌خواهید رفت‌و‌برگشت شما به این شهر با قطار باشد، بی‌شک هتل بزرگ، از مناسب‌ترین اقامتگاه‌ها برای شماست. 

آدرس: زنجان، ضلع شمالی میدان بسیج.
شماره تماس: ۰۲۴۳۳۷۸۸۱۹۰

آدرس هتل بزرگ زنجان روی نقشه گوگل

هتل جهانگردی زنجان

هتل جهانگردی زنجان از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین هتل های زنجان به‌ شمار می‌آید. اگر عاشق جاذبه‌های تاریخی و بنا‌های باستانی هستید، این هتل از بهترین سکونتگاه‌های شهر زنجان برای شماست؛‌ چرا‌که در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی همچون موزه رخت‌شور‌خانه از مجموعه موزه های زنجان و بازار سرپوشیده قدیم زنجان قرار دارد. این هتل دارای ۱۵ اتاق و یک سوئیت کاملاً مجهز است. سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام مجزا و… از امکانات اتاق‌های هتل جهانگردی زنجان هستند. همچنین خوب است اشاره کنیم که این هتل دارای امکاناتی همچون پارکینگ، نمازخانه و اینترنت وای‌فای است. 

آدرس: زنجان، بلوار خرمشهر، جنب سازمان صداوسیما.
شماره تماس: ۰۲۴۳۳۷۷۱۹۱۰

آدرس هتل جهانگردی روی نقشه گوگل 

هتل غزال زنجان

هتل غزال از هتل های استان زنجان است که در شهر خرمدره قرار دارد. این هتل سه ستاره، دارای ۲۴ اتاق است که تمامی اتاق‌های آن در طبقه همکف واقع شده‌اند و به حیاط سر‌سبز هتل، اشراف دارند. اگر در‌خصوص امکانات هتل غزال زنجان بپرسید، باید بگوییم که این هتل دارای امکاناتی همچون رستوران، کافه سنتی، پارکینگ، نمازخانه، اینترنت وای‌فای در اتاق‌ها و لابی، خشک‌شویی و… است. اگر در سفر به غرب ایران، خواستید مدتی را در شهر خرمدره اقامت داشته و از جاذبه‌هایی همچون دریاچه سد خلیفه لو و حمام تاریخی یان یان بازدید کنید، پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل زیبای غزال زنجان است. 

آدرس: استان زنجان، کیلومتر ۸۵ جاده قزوین به زنجان، ۱۵ کیلومتر بعد از ابهر.
شماره تماس: ۰۲۴۲۵۵۸۲۲۳۳

آدرس هتل غزال روی نقشه گوگل 

هتل آسیا زنجان

اگر در سفر به زنجان به‌دنبال هتلی ارزان هستید که در عین حال امکانات و خدمات رضایت‌بخشی داشته باشد، پیشنهاد ما به شما هتل آسیا است. این هتل از قدیمی‌ترین هتل های زنجان به‌شمار می‌آید. خوب است اشاره کنیم که ساختمان این هتل در سال ۱۳۷۶ به‌منظور ایجاد فضایی بهتر و مجهز‌تر، باز‌سازی شد. این هتل دارای ۲۸ اتاق است که تمامی اتاق‌های آن به امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی و حمام مجزا، تلویزیون، یخچال، وسایل بهداشتی و… مجهز هستند. از دیگر بخش‌ها و امکانات هتل آسیا می‌توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت وای‌فای، کتابخانه، نمازخانه، آسانسور و… اشاره کرد. 

آدرس: زنجان، خیابان امام، غرب میدان استقلال، رو‌به‌روی پمپ بنزین.
شماره تماس: ۰۲۴۳۳۵۴۱۶۸۹

آدرس هتل آسیا روی نقشه گوگل 

هتل پیام زنجان

هتل پیام از دیگر هتل های زنجان است که با محیط آرام و دل‌نشینی که دارد، مقصدی مناسب برای اقامت و استراحت به‌ شمار می‌آید. این هتل سه ستاره دارای ۳۰ اتاق مجزا با فضایی تمیز و مرتب و امکاناتی رضایت‌بخش است. از مهم‌ترین امکانات اتاق‌های هتل پیام می‌توان به تلویزیون، چیلر، مبلمان، چای‌ساز، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی اختصاصی و… اشاره کرد. به‌علاوه خوب است اشاره کنیم که این هتل دارای بخش‌ها و امکاناتی همچون سالن ورزشی، سالن همایش، رستوران، کافی‌شاپ، نماز‌خانه، پارکینگ، اینترنت وای‌فای، خشک‌شویی و… بوده و پرسنل آن نیز بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد هستند.  

آدرس: زنجان، میدان بسیج، کمربندی شمالی، بالاتر از ستاد نیروی انتظامی.
شماره تماس: ۰۲۴۳۳۰۲۵۰۰

آدرس هتل پیام روی نقشه گوگل 

هتل سپید زنجان

اگر به‌دنبال هتلی دنج و تمیز با امکاناتی خوب و قیمتی مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما هتل سپید زنجان است. این هتل سه ستاره جزو ارزان‌ترین هتل های زنجان به‌ شمار می‌آید؛ با‌این‌حال امکانات و خدمات آن بسیار کامل و رضایت‌بخش هستند. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، اینترنت وای‌فای، پارکینگ، نمازخانه و… اشاره کرد. همچنین خوب است اشاره کنیم که تمامی ۴۸ اتاق این هتل مجهز به امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و… بوده و بسیار تمیز و مرتب هستند. 

آدرس: زنجان، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی (ره).
شماره تماس: ۰۲۴۳۳۳۲۶۸۸۳

آدرس هتل سپید روی نقشه گوگل 

هتل قصر زنجان

هتل قصر زنجان از دیگر هتل های زنجان است که قیمت مناسبی دارد و از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است. مهم‌ترین مزیت این هتل، محل قرار‌گیری آن در شهر است. هتل قصر زنجان در مرکز شهر قرار دارد و به جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید زنجان دسترسی بسیار خوبی دارد. این هتل دارای ۲۰ اتاق است و در تمامی اتاق‌های آن امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، سیستم گرمایش و سرمایش، لوازم بهداشتی، تلویزیون، یخچال و… به چشم می‌خورند. به‌علاوه هتل قصر زنجان دارای امکاناتی نظیر اینترنت وای‌فای، آسانسور، فتوکپی و… بوده و پرسنل آن نیز بسیار خوش‌برخورد و مهمان‌نوازند. 

آدرس: زنجان، خیابان امام، سبزه میدان، پشت پاساژ تهران.
شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۱۶۷۲۵

آدرس هتل قصر روی نقشه گوگل 

هتل پارک زنجان

در‌ معرفی بهترین هتل های زنجان، نام هتل پارک زنجان را نباید از قلم انداخت؛ چرا‌که این هتل چهار ستاره، جزو لوکس‌ترین هتل‌های این شهر به‌ شمار می‌آید. هتل پارک زنجان با امکاناتی کامل، خدماتی منحصر‌به‌فرد و پرسنلی خوش‌برخورد و حرفه‌ای، به بهترین شکل از مهمانان خود میزبانی می‌کند. اگر بخواهیم از مهم‌ترین امکانات این هتل سخن بگوییم، باید از بخش‌ها و امکاناتی همچون فضای سبز، فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت وای‌فای رایگان، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، پارکینگ، نمازخانه و… یاد کنیم. لازم به ذکر است که این هتل بزرگ، دارای ۴۸ اتاق بوده و همه آن‌ها مجهز به امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و حمام مجزا، لوازم بهداشتی، تلویزیون، مبلمان، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی و… هستند. 

آدرس: زنجان، میدان آزادی.
شماره تماس: ۰۲۱۴۷۶۲۳۳۰۰

آدرس هتل پارک روی نقشه گوگل 

هتل گیلاس زنجان

هتل گیلاس از هتل های بین جاده‌ای استان زنجان است که در جاده ابهر-خرمدره قرار دارد. این هتل سه ستاره، دارای چندین اتاق و سوئیت مجزا است که با فضای دل‌باز و محیط تمیز و مرتبشان، اقامتی آرام و دل‌نشین را به مهمانان هدیه می‌کنند. تمامی واحد‌های این هتل، دارای امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد لباس، یخچال و… هستند. گفتنی است که این هتل بزرگ دارای چندین سوئیت دو‌خوابه بوده که این سوئیت‌ها اقامتگاهی عالی برای خانواده‌ها هستند. از جمله امکانات سوئیت‌های هتل گیلاس می‌توان به آشپزخانه، نشیمن، اتاق‌های مجزا همراه با تخت و مبلمان، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و… اشاره کرد. علاوه‌ بر این‌ها، این هتل دارای بخش‌ها و امکاناتی همچون رستوران، سالن کنفرانس و همایش، اینترنت وای‌فای رایگان، پارکینگ مسقف و.. بوده و رفتار پرسنل آن نیز بسیار گرم، صمیمی و حرفه‌ای است. 

آدرس: استان زنجان، ابهر، کیلومتر 2 جاده زنجان – ابهر، بلوار وحدت.
شماره تماس: ۰۲۱۴۷۶۲۳۳۰۰

آدرس هتل گیلاس روی نقشه گوگل 

هتل آپارتمان سپهر زنجان

هتل آپارتمان سپهر زنجان از دیگر هتل های زنجان است که محیطی بسیار آرام و دل‌نشین دارد. ساختمان این هتل دارای ۷ طبقه و ۳۲ واحد اقامتی است. فضای درون اتاق‌ها دل‌باز، مرتب، تمیز و زیباست. از مهم‌ترین امکانات و خدمات هتل آپارتمان سپهر زنجان می‌توان به رستوران، تالار پذیرایی با ۴۰۰ نفر ظرفیت، خدمات خشکشویی، سالن جلسات و همایش‌ها، اینترنت وای‌فای رایگان در لابی و اتاق ها، پارکینگ، نماز‌خانه، فضای سبز، صبحانه رایگان و… اشاره کرد. از دیگر مزایای این هتل چهار ستاره می‌توان به محل قرار‌گیری آن در نزدیکی مجموعه فرهنگی، تفریحی و توریستی گاوازنگ اشاره کرد. علاوه‌ بر این‌ها، پرسنل این هتل با رویی خوش و برخوردی صمیمانه، از مهمانان، میزبانی خواهند کرد تا اقامتی دل‌نشین را برایشان رقم بزنند. 

آدرس: زنجان، اتوبان ۲۲ بهمن، به طرف شهرک آزادگان، بعد از میدان ثبوتی.
شماره تماس: ۰۲۱۴۷۶۲۳۳۰۰

آدرس هتل آپارتمان سپهر روی نقشه گوگل 

هتل سنتی ددمان زنجان

هتل سنتی ددمان زنجان از منحصر‌به‌فرد‌ترین و زیبا‌ترین هتل های زنجان است که با محیط زیبا و دل‌نشینش حسابی دلبری می‌کند. ساختمان این هتل در‌واقع عمارتی قدیمی است که به سبک معماری باستانی، باز‌سازی شده و چیدمانی سنتی دارد. با ورود به این هتل سنتی، با حیاطی دل‌باز و دلر‌با رو‌به‌رو می‌شوید که در مرکز آن حوض آبی‌رنگی وجود دارد. اتاق‌های هتل نیز دور‌تا‌دور حیاط در دو طبقه جای گرفته‌اند. تمامی این اتاق‌ها، علاوه‌بر فضایی آرام و زیبا، مجهز به امکاناتی همچون سرویس بهداشتی اختصاصی، یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، مبلمان، بالکن و… هستند. از دیگر امکانات و خدمات هتل سنتی ددمان زنجان می‌توان به چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، پارکینگ، خدمات خشک‌شویی، خدمات خانه‌داری و… نیز اشاره کرد. 

آدرس: زنجان، میدان انقلاب، اول سعدی جنوبی، کوچه چمنی، بن‌بست سوم، پلاک۴۴.
شماره تماس: ۰۲۴۳۳۳۳۱۲۳۳

آدرس هتل سنتی ددمان روی نقشه گوگل 

اقامتگاه بومگردی آنام زنجان

اقامتگاه بومگردی آنام زنجان

پس از معرفی هتل های زنجان به اقامتگاه‌های بوم‌گردی جذاب این شهر می‌رسیم. اقامتگاه بومگردی آنام زنجان از بهترین اقامتگاه‌های سنتی این شهر است که در محیطی زیبا و دلنشین، از مسافران میزبانی می‌کند. این اقامتگاه دارای ۵ باب اتاق است که دور‌تا‌دور حیاطی با‌صفا قرار گرفته‌اند. در قلب حیاط دوست‌داشتنی این اقامتگاه، حوض آبی‌رنگی وجود دارد که زیبایی فضا را دو‌چندان کرده است. معماری بنای این اقامتگاه به سبک خانه‌های قدیمی بوده و به همین سبب اتاق‌ها به سبک سنتی چیدمان شده‌اند و فاقد سرویس بهداشتی و حمام مجزا هستند. در رستوران این اقامتگاه نیز انواع غذا‌های بومی لذیذ طبخ و سرو می‌شود. در‌نهایت باید بگوییم که اگر به‌دنبال تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد از اقامتی کوتاه در زنجان هستید، پیشنهاد ما به شما تجربه زندگی سنتی در اقامتگاه بومگردی آنام است. 

آدرس:  زنجان، خیابان زینبیه شرقی، کوچه حافظ، ابتدای کوچه، دست چپ.
شماره تماس: ۵۴۰۰ ۶۱۱ ۰۹۱۲ و ۰۲۱۴۷۶۲۳۳۰۰

آدرس اقامتگاه بومگردی آنام روی نقشه گوگل 

اقامتگاه بوم گردی گل سرخ زنجان

اگر فضای شهر و هتل های زنجان حس ماجراجویی شما را ارضا نمی‌کنند و می‌خواهید تجربه‌های جدید را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به‌سوی روستای قره چریان رفته و در اقامتگاه بوم گردی گل سرخ زنجان ساکن شوید. این اقامتگاه در قلب طبیعتی زیبا واقع شده و فضای آن نیز متأثر از زندگی روستایی، بسیار ساده و دل‌نشین است. به‌منظور حفظ فضای سنتی و القا حس نوستالژیک به مسافران، اتاق‌های اقامتگاه بوم‌گردی گل سرخ زنجان، فاقد تخت، یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی هستند. حمام و سرویس بهداشتی این اقامتگاه به‌صورت عمومی در ساختمان قرار دارند. اکنون وقت آن رسیده تا با خرید بلیط اتوبوس زنجان، سفری پر‌ماجرا به‌سوی غرب ایران را برای خود رقم بزنید.

آدرس: استان زنجان، ۴۰کیلومتری غرب زنجان، روستای قره چریان، کوچه نرگس، پلاک ۴.
شماره تماس: ۰۲۱۴۷۶۲۳۳۰۰

آدرس اقامتگاه بوم گردی گل سرخ روی نقشه گوگل 

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان، به معرفی هتل های زنجان پرداختیم، به‌امید آنکه بتوانید اقامت دل‌نشین و رضایت‌بخشی را در این شهر تجربه کنید. در‌نهایت از شما می‌خواهیم که اگر تا‌کنون تجربه سفر به این شهر و اقامت در آن را داشته‌اید، تجربیات خود را راجع‌به اقامت در هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر، با ما و مخاطبان خوش‌ذوق ما به‌اشتراک بگذارید. 

از ارزان‌ ترین هتل های زنجان می‌توان به هتل آسیا، هتل سپید و هتل قصر اشاره کرد.

از لوکس‌ترین هتل های زنجان می‌توان به هتل بزرگ و هتل پارک اشاره کرد.

اقامتگاه بوم‌گردی آنام زنجان و اقامتگاه بوم‌گردی گل سرخ زنجان، تنها اقامتگاه‌های بوم‌گردی این استان هستند.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل بزرگ زنجان می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترن وای‌فای، فروشگاه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و… اشاره کرد.

هتل بزرگ، هتل آسیا، هتل پیام، هتل سپید، هتل قصر، هتل پارک و هتل سنتی ددمان تقریبا در مرکز شهر زنجان قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.