معرفی هتل های اراک | فهرست بهترین اقامتگاه‌های به همراه آدرس

0

اراک شهری زیبا با جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر است. همه‌ساله گردشگران بسیاری از این شهر زیبا دیدن می‌کنند. بدیهی است که خیلی افراد پس از خرید بلیط هواپیما اراک، باید به‌دنبال جایی برای اقامت باشند. هتل های اراک و اقامتگاه‌های مختلف این شهر آنقدر متنوع هستند که در راهنمای سفر اراک جای نمی‌گیرند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا فهرستی جامع و کامل از بهترین هتل های اراک و مراکز اقامتی این شهر را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا بتوانید مکانی مناسب برای اقامت در اراک پیدا کنید.

هتل باغ امیرکبیر اراک | یکی از زیباترین هتل های اراک

هتل باغ امیرکبیر را می‌توان جزو زیباترین هتل های اراک دانست. این هتل در ارتفاعات شهر صنعتی اراک قرار دارد و دارای 5 ستاره کیفیتی است. هتل باغ امیرکبیر فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد و در زمینه هتل‌داری تجربیات بسیاری دارد. این هتل دارای معماری بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد است. ساختمان هتل باغ امیرکبیر را بسیار زیبا طراحی کرده‌اند. فضای داخلی هتل هیچ کم از طراحی بیرونی هتل ندارد. این هتل را به حق می‌توان از بهترین هتل‌های 5ستاره اراک دانست. اتاق‌ها، لابی، رستوران و تمامی بخش‌های هتل دارای طراحی ایرانی و بسیار لوکس هستند. همچنین باید بدانید که این هتل مجهز به سفره‌خانه، رستوران و کافی‌شاپ است. پس مشتریان می‌توانند بدون نیاز به خروج از هتل، نیازهای خود را برطرف کنند. لازم به ذکر است هتل باغ امیرکبیر، بخش ورزشی بسیار مجهز با وسایل ورزشی عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: اراک، بلوار آیت الله اراکی

هتل بین المللی پیام اراک | هتلی شیک و زیبا

علاوه‌بر هتل زاگرس، هتل بین‌المللی پیام نیز از جمله بهترین هتل های اراک با 4 ستاره کیفیتی است. این هتل در سال 1395 به بهره‌برداری رسید. هتل بین‌المللی پیام در زمینی به مساحت 3هزار مترمربع و داخل ساختمانی 2طبقه قرار دارد. با توجه به موقعیت قرارگیری هتل بین‌المللی اراک، مسافران می‌توانند به‌راحتی از بخش‌های مختلف شهر اراک دیدن کنند. هتل پیام بخش فضای سبز بسیار آرام و دوست‌داشتنی دارد. در این بخش، چند آلاچیق و صندلی تعبیه کرده‌اند تا مسافران بتوانند از آرامش خود لذت ببرند. کارکنان این هتل همگی آموزش‌دیده هستند و رفتاری بسیار مؤدبانه با مشتریان دارند. در این هتل انواع مختلف اتاق یک تخته، دبل، توئین و سه تخته در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. نرخ این هتل بسیار مناسب است و در ازای دریافت مبلغی منطقی، خدماتی عالی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

توجه داشته باشید که این هتل تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
آدرس: اراک، خیابان جهاد(هپکو)، ابتدای فاز یک، پشت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

هتل آفتاب اراک | از جمله برترین هتل های اراک

هتل آفتاب از جمله برترین هتل های اراک است. این هتل فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرد. هتل آفتاب در ساختمانی 4 طبقه قرار دارد و مجموعاً با 17 باب واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. این هتل در فاصله 10کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. پس برای تماشای جاهای دیدنی اراک باید در تورهای گشت شهری خود هتل شرکت کنید. هتل آفتاب پرسنل آموزش‌دیده و بسیار عالی دارد که رفتاری مؤدبانه از خود نشان می‌دهند. کیفیت خدمات این هتل در مقایسه با سایر هتل‌های 3 ستاره اراک بسیار عالی است و مسافران را راضی نگه می‌دارد. در این هتل می‌توانید داخل اتاق‌های مختلف سینگل، دبل و سه تخته اقامت داشته باشید. هتل آفتاب بهترین امکانات رفاهی و خدماتی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. داخل خود هتل یک رستوران باکیفیت وجود دارد. پس نیازی نیست که به‌دنبال رستوران های اراک در داخل شهر بگردید.

آدرس: اراک، بلوار سردشت، روبه‌روی شهرک سنجان، کنار پارک کلاله

هتل زاگرس اراک | دومین هتل بزرگ شهر

هتل زاگرس یک هتل 4 ستاره است که از بهترین هتل های اراک هیچ امکاناتی کم ندارد. این هتل دومین هتل بزرگ شهر اراک به حساب می‌آید. هتل زاگرس در بلوار شهید قدوسی و نزدیک به مراکز خرید اراک قرار دارد. این هتل در سال 1390 به بهره‌برداری رسید. ساختمان هتل در زمینی به مساحت 1،800 مترمربع قرار دارد. این هتل در ساختمانی 2طبقه واقع شده است و مجموعاً با 21 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. لازم به ذکر است هتل زاگرس فاصله چندانی با ایستگاه راه آهن ندارد و به‌صورت کاملاً سرراست می‌توانید خودتان را به این هتل برسانید. پس در صورتی که اقدام به خرید بلیط قطار اراک کرده‌اید، می‌توانید اقامتی عالی و راحت را در هتل زاگرس تجربه کنید. توجه داشته باشید که هتل زاگرس اتاق‌های سینگل یا همان یک تخته ندارد و اتاق‌هایش دو و سه تخته هستند.

آدرس: اراک، خیابان شهید شیرودی، بلوار شهید قدوسی

هتل معلم اراک | از اقتصادی ترین هتل های اراک

هتل معلم از جمله اقتصادی ترین هتل های اراک به حساب می‌آید. این هتل ۳ستاره در مجتمع فرهنگیان قرار دارد و به همین خاطر آن را با نام هتل معلم نام‌گذاری کرده‌اند. بسیاری از ارگان‌های دولتی، برای تعطیلات، این هتل را به معلمان پشنهاد می‌دهند. به همین خاطر هتل معلم را با این نام می‌شناسند. این هتل در بخش غربی اراک قرار دارد. پس در صورتی که اقدام به خرید بلیط اتوبوس اراک کرده‌اید، می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید. هتل معلم اراک از نظر دسترسی تعریف چندانی ندارد و برای بازدید از جاهای دیدنی مختلف باید از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنید. همچنین ایستگاه اتوبوس یا ایستگاه تاکسی در نزدیکی هتل وجود ندارد. با وجود این، هتل ظاهری شیک و امروزی دارد و با توجه به اینکه متعلق به وزارت آموزش و پرورش است، امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: خیابان فتح شیاکوه مجتمع فرهنگيان، هتل معلم

مهمانپذیر تخت جمشید اراک | ارزان ترین هتل های اراک

تصویری از مهمانپذیر تخت جمشید اراک

مهانپذیر تخت جمشید از جمله ارزان ترین هتل های اراک به حساب می‌آید. اگر به‌دنبال اقامت ارزان و کاهش هزینه‌های سفرتان به اراک هستید، بهتر است در این مهمانپذیر اقامت کنید. لازم به ذکر است که این مهمانپذیر در نزدیکی بازار سرپوشیده اراک قرار دارد. اگر به‌دنبال خرید سوغات اراک هستید، حتماً باید سری به این بازار زیبا بزنید. همچنین باغ ملی اراک نیز در کنار این مهانپذیر واقع شده است. پس در هنگام استراحت می‌توانید برای عوض کردن آب‌وهوای خود سری به این باغ زیبا بزنید. مهانپذیر تخت جمشید برای کسانی مناسب است که فقط به دنبال جایی برای استراحت شبانه هستند. در حقیقت حداقل امکانات خدماتی و رفاهی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

آدرس: اراک، الکه، خیابان امام خمینی، خیابان امیرکبیر

مهمانپذیر توحید اراک | جایی با حداقل امکانات و البته حداقل قیمت

مهانپذیر توحید را می‌توان به‌نوعی در فهرست هتل های اراک با حداقل امکانات و البته حداقل قیمت قرار داد. این مهانپذیر در میدان شهدای اراک قرار دارد. از نظر موقعیت قرارگیری می‌توان گفت که این مهانپذیر گزینه مناسبی برای کسانی محسوب می‌شود که به دنبال دسترسی مناسب به جاهای مختلف اراک هستند. در این مسافرخانه باید از حمام و سرویس بهداشتی به‌صورت مشترک استفاده کنید. همچنین بخشی به‌عنوان آشپزخانه در مسافرخانه وجود دارد که مسافران می‌توانند به‌صورت مشترک از آن استفاده کنند.

آدرس: اراک، میدان شهدا

مهمانپذیر جهان اراک | معروف‌ترین مهانپذیرهای اراک

مهانپذیر جهان نیز از جمله معروف‌ترین مهانپذیرهای اراک است. شاید این مهانپذیر را از نظر امکانات می‌توان با هتل های اراک مقایسه کرد؛ اما هزینه اقامت در این مهانپذیر بسیار مناسب و اقتصادی است. کسانی که یک شب یا دو شب در اراک حضور دارند و به‌دنبال جایی برای استراحت شبانه هستند، می‌توانند از این مهانپذیر استفاده کنند؛ ولی شاید برای حضور خانواده‌ها به‌صورت طولانی مدت مناسب نباشد. در این مهانپذیر حداقل امکانات اقامتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در حقیقت فقط یک اتاق همراه با تخت خواب به مسافران ارائه می‌شود.

آدرس: اراک، زیر پل محسنی

مهمانپذیر صدریه اراک | اقامتی ارزان قیمت و مناسب

اگر به‌دنبال اقامتی ارزان قیمت و مناسب در اراک هستید، مهانپذیر صدریه نیز برای شما گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این مهانپذیر در خیابان دکتر بهشتی و نزدیکی میدان هفتم تیر قرار دارد. به همین خاطر دارای دسترسی بسیار مناسبی به جاهای دیدنی مختلف اراک است. مسافران می‌توانند حتی پیاده به ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی دسترسی داشته باشند. امکانات مختلفی در نزدیکی این مهمانپذیر وجود دارد. به همین خاطر برای کسانی که به منظور کار یا درمان به اراک آمده‌اند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

آدرس: خیابان دکتر بهشتی، میدان هفتم تیر

مهمانپذیر یاس اراک | مهمانپذیر اقتصادی و ارزان

تصویری از مهمانپذیر یاس اراک

اگر سری به خیابان امیرکبیر اراک بزنید، متوجه می‌شوید که مهانپذیرهای بسیاری در این خیابان حضور دارند. مهانپذیر یاس از جمله بهترین مهانپذیرهای شهر اراک به حساب می‌آید. این مهانپذیر در بین مسافرانی که برای اقامت کوتاه مدت به اراک سفر می‌کنند، شهرت بسیاری دارد. همانند هر مهانپذیر دیگری، یاس نیز حداقل امکانات رفاهی و اقامتی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. در اصل هر واحد اقامتی این مهانپذیر، یک اتاق همراه با تخت خواب است. مسافران برای استفاده از سرویس بهداشتی و حمام باید به بخش عمومی مراجعه کنند.

آدرس: اراک، خیابان امیر کبیر

مسافرخانه خانه معلم | خانه معلمی برای عموم مردم

مسافرخانه خانه معلم در خیابان فتح شیاکو اراک قرار دارد. این مسافرخانه نیز به آموزش‌وپرورش این شهر تعلق دارد و مخصوص فرهنگیان است. به همین خاطر ظاهری به‌مراتب بهتر از مهانپذیرهای دیگر این شهر دارد. البته جالب است بدانید که فقط فرهنگیان قادر به اقامت نیستند. بلکه امکان اقامت برای عموم مردم آزاد است. این مسافرخانه نیز حداقل امکانات اقامتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ اما ظاهری آراسته و مناسب‌تر در مقایسه با سایر مهانپذیرهای این شهر دارد. با این حال باز هم نمی‌توان آن را با هتل های اراک مقایسه کرد.

آدرس: اراک، خیابان فتح شیاکو

مسافرخانه پیام اراک | کمی بهتر از معمولی

مسافرخانه پیام اراک با هتل معروف اراک، یعنی هتل پیام شباهت اسمی دارد؛ اما این ارتباطی با هم ندارند. مسافرخانه پیام اراک در خیابان هپکو و فاز یک شهید بهشتی قرار دارد. از نظر موقعیت قرارگیری می‌توان گفت که این مسافرخانه در موقعیت بهتری در مقایسه با سایر مهانپذیرهای اراک دارد. از نظر امکانات نیز باید انتظار حداقل امکانات رفاهی و اقامتی را در این هتل داشته باشید.

آدرس: اراک، خیابان هپکو، فاز یک شهید بهشتی

اقامتگاه بومگردی خانه نخجیر نراق اراک | باصفاتر از بهترین هتل های اراک

اقامتگاه بوم‌گردی خانه نخجیر نراق از بهترین هتل های اراک نیز باصفاتر و باحال‌تر است. این هتل در شهر نراق قرار دارد که در نزدیکی اراک واقع شده است. اقامتگاه بوم‌گردی خانه نخجیر در یک ساختمان قدیمی و عمارتی زیبا قرار دارد. قدمت این بنا به حدود 100 سال پیش باز می‌گردد. خانه‌ای قدیمی با حیاطی دلباز که حوضی فیروزه‌ای در میان آن قرار دارد. حضور در این خانه، شما را به یاد فیلم مادر می‌اندازد. اقامتگاه بوم‌گردی خانه نخجیر هزینه منطقی و معقولی را برای اقامت از مسافران خود دریافت می‌کند. به همین خاطر جزو گزینه‌های مناسب برای اقامت محسوب می‌شود. البته در نظر بگیرید که برای اقامت در این اقامتگاه، باید فاصله 150 کیلومتری از مرکز شهر اراک را به جان بخرید.

آدرس: استان مرکزی، شهر نراق، خیابان فاضل نراقی، کوچه سلمان، رو‌به‌روی برج حاج رئیس

اقامتگاه بومگردی هزار آبه اراک | اقامت در خانه‌ای با قدمت 350 سال

نظرتان درباره اقامت در خانه‌ای با قدمت 350 سال چیست!؟ قطعاً اقامتی هیجان‌انگیز خواهد بود! اقامتگاه بوم‌گردی هزار آبه اراک در فاصله 20کیلومتری این شهر و در روستایی با نام روستای هزاوه اراک قرار دارد. این روستا دارای قدمت بسیاری است. پس می‌توانید با اقامت در این اقامتگاه بوم‌گردی، از جاذبه‌های دیدنی همانند خانه زادگاه امیرکبیر، قلعه قائم مقام، بقایای آسیاب آبی فرهاد و حمام تاریخی هزاوه دیدن کنید.

آدرس: استان مرکزی، 20کیلومتری غرب اراک، روستای هزاوه، محله میان ده

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره فهرست اقامتگاه‌ها و هتل های اراک چیست؟ تا کنون در کدام یک اقامت داشته‌اید؟ تجربه خود را با دیگران هم به اشتراک بگذارید! در ضمن اگر اقامتگاهی عالی می‌شناسید که در این متن نیامده، با ما در میان بگذارید تا به کمک شما لیستمان تکمیل شود.

هتل باغ امیرکبیر بهترین هتل 5ستاره اراک است.

هتل زاگرس بهترین هتل 4ستاره اراک است.

هتل معلم جزو هتل‌های 3ستاره مناسب اراک است.

مسافرخانه خانه معلم جزو مسافرخانه‌های مناسب اراک است.

اقامتگاه نخجیر اراک را می‌توان بهترین اقامتگاه بوم‌گردی این شهر دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.