کافه های یزد | جایی برای تازه کرن فکر و جسم

0

یزد از آن دسته شهرهایی است که باید در کوچه‌پس‌کوچه‌هایش ساعت‌ها قدم زد و ماجراجویی کرد. هر بخش از این شهر نشانه‌ای از اصالت و فرهنگی غنی دارد. کافه‌گردی در هوای گرم و خشک کویری، یکی از بهترین تفریح‌ها در این شهر دیدنی است. کافه های یزد فضایی تماشایی دارند و با طعم‌های بی‌نظیری از شما میزبانی می‌کنند. خوب است به بعضی از آن‌ها سری بزنید و قصه‌هایشان را بشنوید.

فهرست مطالب

کافه دپسا | از تماشایی‌ترین کافه های یزد

در دپسا ترکیبی تماشایی از مدرنیته و سنتی انتظارتان را می‌کشد تا از آن دیدن کنید. دیوارهای کاهگلی کافه، نشانی از بافت خشتی یزد دارد. فضای بیرون کافه با طراحی متفاوت و چشمگیرش توجه مشتری‌ها را جلب می‌کند. در هر بخش از این فضا می‌شود سازه‌های گنبدی را دید. به این سازه‌ها «جام‌خانه» می‌گویند. وجود جام‌خانه‌ در این فضا نشان‌دهنده حمامی سنتی و عمومی در زیرزمین آن است. در گذشته بخشی از سقف حمام‌های قدیمی را گنبدی می‌ساختند. روی هر گنبد حفره‌هایی ایجاد می‌کردند تا نور از آن بگذرد و فضای داخلی حمام را روشن کند. روی این حفره‌ها را با شیشه‌های رنگی و محدبی می‌پوشاندند و به آن‌ها «گل‌جام» می‌گفتند.

دپسا از بهترین کافه های یزد است که به جزئیات، توجه ویژه‌ای دارد. روی میزهای چوبی کافه را با نقشی از کاشی‌‌های لاجوردی و آبی تزیین کرده‌اند. نوای موسیقی سنتی و آرامی در فضا طنین‌انداز است. این مجموعه منوی متنوعی از طعم‌های جدید و خوش‌مزه برای صبحانه و میان‌وعده دارد. خوب است از نوشیدنی‌های گرم و سرد آنجا هم امتحان کنید. این کافه محدودیتی برای کشیدن سیگار ندارد؛ اما شما که سیگاری نیستید، لازم نیست نگران باشید. فضای مجزایی برای این کار فراهم کرده‌اند.

آدرساستان یزد، شهر یزد، خیابان رخت‌شورخانه، بعد از هتل‌سرای درویش.
شماره تماس03536301540
ساعات کاریاز ساعت 17 تا 22
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_depassa@

آدرس کافه دپسا روی نقشه گوگل

کافه رستوران هتل ترمه | از زیباترین کافه های یزد

کافه رستوران هتل ترمه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در فضایی سنتی است. این اقامتگاه در گذشته یکی از خانه های تاریخی یزد بوده که بعد از بازسازی آن را به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل کرده‌‌اند؛ به همین خاطر جزئیاتی تماشایی و سنتی دارد. تابلوهای روی دیوار، خمره‌های شیشه‌ای، درهای چوبی و ساعت قدیمی کافه، حس‌وحال نابی را به فضا می‌دهد. رومیزی‌های ترمه توجه گردشگرها را به خودش جلب می‌کند. این ترمه‌ها نشانه‌ای از اصالت یزد هستند. در وسط این اقامتگاه حوضچه‌ای گذاشته‌اند و جریان آب از فواره حوض به پایین می‌ریزد. در این کافه رستوران می‌توانید طعم نوشیدنی‌ها و شیرینی‌های سنتی یزد را امتحان کنید. حتی اگر در این هتل اقامت ندارید، می‌توانید از فضای کافه استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب این کافی‌شاپ، نزدیک‌بودن به جاهای دیدنی و معروف یزد است. در همان نزدیکی می‌توانید به میدان امیرچخماق، بازار چهار سوق شاهی و خانه لاری ها سری بزنید. اینجا یکی از زیباترین هتل های سنتی یزد است. پیشنهاد می کنیم در اولین‌فرصت با خرید بلیط هواپیما یزد خودتان را به این شهر برسانید و از این اقامتگاه دیدن کنید.

آدرساستان یزد، شهر یزد، خیابان امام خمینی (ره)، کوچه 34 حسینیان، میدان وقت الساعت
شماره تماس09137797599
و
03536207411
ساعت کاریاز ساعت 18 تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامyazd_termehotel@

آدرس کافه رستوران هتل ترمه روی نقشه گوگل

کافه کلاه فرنگی هتل پارسیان یزد | از بهترین کافه های یزد

کافه کلاه فرنگی هتل پارسیان یزد، از بهترین کافه های یزد

هتل پارسیان از بهترین هتل های یزد است که برای پذیرایی از مهمان‌هایش کافه‌ای زیبا و جذاب دارد. فضای سنتی این کافه و استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای و کرم یادآور شهر خشتی یزد است. کافه هتل پارسیان را به کافه کلاه فرنگی می‌شناسند. محال است به این کافه بروید و از نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش‌مزه‌اش امتحان نکنید. خیالتان از منو کافه هم راحت باشد. انواع مختلفی از نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک‌‌های عصرانه و شیک در این منو است. کافه کلاه فرنگی از بهترین و تازه‌ترین مواد برای درست‌کردن غذاها استفاده می‌کند. به همین خاطر طعم دل‌پذیر این غذاها همیشه در ذهنتان می‌ماند. کافی است با خرید بلیط قطار یزد، به این شهر بروید و به کافه کلاه فرنگی سری بزنید. این کافه در نزدیکی جاهای دیدنی یزد است و با میدان امیر چخماق حدود 7 کیلومتر فاصله دارد.

کافه کلاه فرنگی هتل پارسیان یزد، از بهترین کافه های یزد

آدرس: استان یزد، شهر یزد، خیابان تیمسار فلاحی، میدان امام حسن.
شماره تماس: 03535253111

آدرس کافه هتل پارسیان روی نقشه گوگل

کافه هتل باغ مشیرالممالک | کافه‌ای دل‌گشا و خاطره‌انگیز

کافه هتل باغ مشیرالممالک

اگر دنبال کافه‌ای دل‌گشا برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی هستید، کافه هتل باغ مشیر الممالک بهترین انتخاب می‌شود. هتل باغ مشیر الممالک از جذاب‌ترین هتل های یزد است. این هتل بزرگ کافی‌شاپی دل‌نشین به سبک سنتی دارد. پلان کافه مستطیلی است. میز بزرگ و سراسری کافه اولین چیزی است که توجه همه را به خودش جلب می‌کند. اطراف این میز بزرگ میزهای کوچک‌تر هم برای نشستن گذاشته‌اند. خوب است بدانید صبحانه‌ها را معمولاً در این فضا سرو می‌کنند و به‌شکل سلف سرویس است. منوی کافی‌شاپ این هتل باغ نه‌تنها نوشیدنی‌های مختلف و اصیل، بلکه لیستی از غذاهای خوش‌آب‌ورنگ ایرانی دارد؛ پس می‌توانید دلتان را برای چشیدن غذاهای متنوع این کافه صابون بزنید. کافه هتل باغ مشیرالممالک از جذاب‌ترین کافه های یزد است.

آدرساستان یزد، شهر یزد، خیابان انقلاب، هتل باغ مشیر الممالک.
شماره تماس03515239760
ساعت کاریاز ساعت 11 تا 24

آدرس کافه هتل باغ مشیر الممالک روی نقشه گوگل

کافه دمی بار | فضایی مدرن با عطر قهوه

اگر طرف‌دار پروپاقرص قهوه و طعم‌های متنوع آن هستید، بازدید از کافه دمی بار را از دست ندهید. این کافه بین جوانان یزدی محبوبیت زیادی دارد. معماری کافه دمی بار مدرن و شبیه به کافه‌بارهای آمریکایی است. صندلی‌های کنار بار با نورهای کم کافه حس‌وحال نابی به فضا می‌دهد. باریستاهای این کافه حرفه‌ای هستند و طعم قهوه‌هایشان همیشه زیر زبانتان می‌ماند؛ البته می‌توانید قهوه‌های مخصوص این کافه را در بسته‌بندی‌های مختلف بخرید و در خانه داشته باشید. کافه دمی بار مکانی مناسب برای قرارهای دوستانه و کاری است.

آدرساستان یزد، شهر یزد، صفاییه، میدان مادر، ابتدای خیابان یاس برین، جنب فرعی 31 اطلسی.
شماره تماس03538271717
ساعت کاریاز ساعت 11 تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامdamibar.ir@

آدرس کافه دمی بار روی نقشه گوگل

کافه دات | از زیباترین کافه های یزد

بعد از گشت‌وگذار در مراکز خرید یزد به کافه دات بروید و حال‌وهوایی تازه کنید. دات از تماشایی‌ترین کافه های یزد است. دکوراسیون این کافه شما را به یاد کافه‌های خارجی می‌اندازد. استفاده از صندلی‌ها و المان‌های رنگارنگ جذابیت کافه دات را دوچندان کرده است. به‌خاطر پنجره‌های بزرگ و نورگیر، فضای کافه در طول روز روشن است. دست به کار بشوید و با دوربین عکاسی چند عکس زیبا ثبت کنید. در این کافه سوژه‌های نابی پیدا می‌کنید. بخش بار کافه طوری است که می‌توانید مراحل آماده‌سازی سفارش‌هایتان را ببینید. عطر خوش قهوه و وانیل در همه‌جای کافه پیچیده است و حسی بی‌نظیر دارد.

این کافه طبقه دیگری هم دارد. اگر دلتان خواست می‌توانید در طبقه دوم درس بخوانید یا به کارهایتان برسید. از چشم‌انداز طبقه دوم می‌توانید خیابان‌های اطراف کافی‌شاپ را ببینید. تماشای مردمی که در رفت‌وآمد هستند از پشت شیشه‌های بزرگ کافه دل‌پذیر است. در کافه دات سیگارکشیدن ممنوع است. به همین خاطر فضای خوبی برای دورهمی‌های خانوادگی، قرارهای دوستانه و کاری می‌شود.

آدرساستان یزد، شهر یزد، صفاییه، بلوار دانشگاه، نبش طراز یزدی.
شماره تماس03538413185
ساعات کاریصبح‌ها از ساعت ۸تا 14. عصرها از ساعت 17 تا 24.

آدرس کافه دات روی نقشه گوگل

کافه سزار | از معروف‌ترین کافه های یزد

بی‌تردید با شنیدن اسم کافه انتظار خوش‌مزه‌ترین سالادهای سزار یزد را دارید؛ اما خوب است بدانید کافه سزار منوی پروپیمانی از دیگر غذاهای خوش‌طعم ایتالیایی هم دارد. این کافه یکی از باکیفیت‌ترین رستوران های یزد است. اگر به کافه سزار رفتید، پیشنهاد می‌کنم از پیتزاهای ایتالیایی‌اش امتحان کنید. استیک، سوخاری‌های متنوع، نان سیر و اسپاگتی هم از دیگر گزینه‌های منو است. طعم پاستا پنه آلفردو کافه سزار تا مدت‌ها در خاطره‌تان می‌ماند.

ویژگی‌های خوب این کافه فقط به غذا مربوط نیست. کافه سزار فضای و محیط جذابی دارد. فضای کافه را با زیباترین المان‌ها دکور کرده‌اند. در این کافه موسیقی‌های آرام و گوش‌نوازی برای مشتری‌ها پخش می‌کنند. نزدیکی به مرکز شهر و جاهای دیدنی یزد از دیگر ویژگی‌های برجسته کافه سزار است. در چندکیلومتری این کافی‌شاپ می‌توانید از میدان امیرچخماق، میدان ساعت و موزه آب یزد دیدن کنید. برای رفتن به این کافه لازم نیست نگران جایی برای پارک ماشین باشید. پارکینگ خصوصی کافه سزار کار را برایتان راحت کرده است. این کافه خدماتی برای غذای بیرون‌بر هم دارد.

آدرساستان یزد، شهر یزد، میدان ابوذر، کوچه سنبل، جنب داروخانه شبانه‌روزی سهروردی.
شماره تماس03538265600
ساعات کاریظهرها از ساعت 11 تا14:30 _ عصرها از ساعت 18 تا 23:30

آدرس کافه سزار روی نقشه گوگل

کافه خانه دوست | محیطی سنتی و جذاب

کافه خانه دوست

یزد است و کافه‌های سنتی‌اش. کافه خانه دوست یکی از خانه های تاریخی یزد بود که در سال 1393 آن را بازسازی کرده‌اند. آقای نجفی مدیریت این کافه را بر عهده دارد و فضایی دل‌پذیر برای گردشگرها آماده کرده است. دیوارهای کاهگلی خانه و حوض کوچک وسط حیاط یادآور معماری سنتی یزد است. این کافه حیاطی دل‌گشا دارد. می‌توانید روی تخت‌های سنتی آن بنشینید و از تماشای زیبایی‌های این خانه لذت ببرید.

کافه خانه دوست

در هر فصل که مهمان این کافه باشید، با منوی پروپیمانی از شما میزبانی می‌کنند. در روزهای گرم تابستان نوشیدن شربت‌های سنتی ایرانی با عطر گلاب، طعم زعفران و عرق بهارنارنج دل‌چسب است. چای داغ و نوشیدنی‌های گرم هم از سردی هوای پاییز و زمستان کم می‌کند. در این کافه می‌توانید غذاهای سنتی یزد را بچشید و دلی از عزا در بیاورید.

آدرساستان یزد، شهر یزد، خیابان سید گل سرخ، کوچه حسینیه شاه ابوالقاسم، جنب مدرسه احرامیان.
شماره تماس09358997264
ساعات کاریاز ساعت 9 صبح تا 22

آدرس کافه خانه دوست روی نقشه گوگل

کافه سرای دوستان | از بهترین کافه های یزد

کافه سرای دوستان، از بهترین کافه های یزد

یکی از ویژگی‌های خوب کافه سرای دوستان وجود تخت‌های سنتی در فضای باز است. حوضی زیبا در وسط حیاط کافی‌شاپ وجود دارد و مجسمه‌ای تماشایی در آن گذاشته‌اند. آب از طبقه‌های بالای حوضچه‌ها به پایین می‌ریزد و نوای آ‌رامش‌بخشی در فضا پخش می‌شود. در منوی کافه لیستی از نوشیدنی‌ها و غذاهای فست‌فودی هست. انتخابش با شما باشد. نوش جانتان.

آدرساستان یزد، شهر  یزد، بلوار 17 شهریور، روبه‌روی درمانگاه حضرت امیر.
شماره تماس03537261800
و
09131519032
ساعات کاریاز ساعت 18 تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامfriends_cafeyazd@

آدرس کافه سرای دوستان روی نقشه گوگل

کافه مون | منویی رنگارنگ از خوش‌مزه‌ترین نوشیدنی‌ها و غذاها

کافه مون

در کافه مون همه‌چیز جذابیت خاصی دارد. این کافی‌شاپ از بهترین کافه های یزد است. در این کافی‌شاپ می‌توانید از منوی فارسی یا انگلیسی غذا و نوشیدنی دل‌خواهتان را سفارش بدهید. کافی‌شاپ مون یکی از بهترین صبحانه‌ها را برایتان سرو می‌کند. قهوه‌ها و انواع نوشیدنی‌های بر پایه قهوه در کافه مون طعمی دل‌نشین و ویژه دارند. می‌توانید برای قرارهای دوستانه و خانوادگی روی این کافی‌شاپ حساب کنید. هتل ارگ جدید یزد، هتل صفائیه و دخمه زرتشتیان در نزدیکی این کافه هستند.

آدرساستان یزد، شهر یزد، صفائیه، بلوار فلسطین، پلاک 37.
شماره تماس03538207771
ساعت کاریصبح‌ها از ساعت 9 تا 13_ عصرها از ساعت 19 تا 22 (این کافه در تعطیلات رسمی و صبح‌های جمعه تعطیل است.)
آدرس صفحه اینستاگرام:moon_cafe@

آدرس کافه مون روی نقشه گوگل

کافه رستوران چهارسوق | از تماشایی‌ترین کافه های یزد

در فضای سنتی کافه چهارسوق می‌توانید به گذشته سفر و در تاریخ ماجراجویی کنید. صندوقچه قدیمی، تلویزیون کوچک سیاه‌وسفید و کوزه‌های بزرگ گلی زیبایی این کافه را دوچندان کرده است. میز و صندلی و درهای چوبی حس خوبی به فضای کافه داده‌اند. استفاده از پنجره‌های مشبک و رنگارنگ نشان از معماری سنتی یزد دارد. این کافه با نوشیدنی‌های سنتی و خنکش در روزهای گرم تابستان از مهمان‌ها پذیرایی می‌کند.

آدرساستان یزد، شهر یزد، بازار چارسو.
ساعت کاریاز ساعت 9 تا 23
آدرس صفحه اینستاگرامchaharsooghcafe@

آدرس کافه چهارسوق روی نقشه گوگل

کافه رستوران فوکا | از زیباترین کافه های یزد

کافه رستوران فوکا، از زیباترین کافه های یزد

با هر سلیقه‌ای که باشید، رستوران فوکا برایتان جذابیت دارد. ترکیب‌کردن سبک مدرنیته و سنتی در رستوران فوکا، فضای زیبایی را به وجود آورده است. این ترکیب را به‌خوبی می‌توانید در طراحی دیوارها و نوع المان‌های کافه ببینید. مثلاً نیمی از دیوار کافه را با طرح آجر تزیین کرده‌اند که یادآور سبک خانه‌های یزدی است. باقی دیوار را با دیوارپوش‌های تیره پوشانده‌اند. عکس‌هایی تماشایی از جاهای دیدنی یزد جذابیت این دیوار را دوچندان می‌کند. خیالتان از تنوع منو راحت باشد. در منوی رستوران لیستی طولانی از نوشیدنی‌ها و غذاهای فست‌فودی هست. اگر دلتان بخواهد می‌توانید در فضای روباز حیاط بنشینید. یادتان نرود که کشیدن سیگار در فضای داخلی کافه فوکا ممنوع است. این کافی‌شاپ محیطی آرام و دل‌انگیز برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی دارد.

آدرساستان یزد، شهر یزد، خیابان مسجد جامع.
شماره تماس093536208520
ساعات کاریاز ساعت 17:30 تا 23:45

آدرس رستوران فوکا روی نقشه گوگل

کافه بیسترو | پاتوقی دل‌نشین برای جوانان

کافه بیسترو از آن دسته کافه‌های دنج و کم‌نور است که بیشتر جوان‌ها طرف‌دار آن هستند. موقعیت این کافه در بلوار دانشگاه است و اغلب دانشجوها به آنجا سر می‌زنند. اگر اهل کتاب‌خواندن هستید، می‌توانید از کتابخانه بزرگ و رایگان کافه کتابی بردارید و بخوانید. لازم نیست در این مکان نگران دود و بوی سیگار باشید. به‌جای آن می‌توانید از عطر قهوه و شکلات لذت ببرید. کافه بیسترو به چیپس و پنیرهای بی‌نظیرش معروف است. همچنین می‌توانید اسنک‌های خوش‌مزه‌اش را امتحان کنید.

آدرساستان یزد، شهر یزد، صفائیه، بلوار دانشگاه، نبش 24متری سوم (مجدالعلماء)
شماره تماس093524000437
ساعات کاریاز ساعت 9 تا 22:30

 کافه هنر | کافه‌ای تماشایی برای هنردوست‌ها

کافه هنر از کافه های یزد

بازدید از کافه هنر برای افرادی که به معماری و هنر صنایع‌دستی علاقه‌ دارند، بسیار جذاب است. همه‌چیز در این کافه شگفت‌انگیز و تماشایی است. رفتن به کافه هنر یزد یک تیر و دو نشان می‌شود. زیرا می‌توانید در گالری طبقه پایین کافه، از سوغات یزد دیدن کنید و برای عزیزانتان بخرید. ملافه‌های یزدی، عروسک‌های رومیزی و تابلوهای دست‌ساز این گالری یادگاری خوب از سفر به یزد می‌شوند. این صنایع‌دستی توجه گردشگرهای خارجی را هم جلب می‌کنند. کافه هنر تا مسجد جامع یزد، موزه سکه و خانه لاری‌ها فاصله کمی دارد.

آدرساستان یزد، شهر یزد، محله فهادان، حوالی زندان اسکندر، جنب مسجد چهل محراب.
ساعات کاریاز ساعت 17 تا 23
آدرس صفحه اینستاگرامyazd.arthouse@

آدرس کافه هنر روی نقشه گوگل

کافه شازده | کافه‌ای سیار در یزد

کافه شازده با همه کافه‌هایی که تا‌به‌حال رفته‌اید، فرق دارد. شاید در خیلی از فیلم‌های اروپایی و آمریکایی کافه‌های سیار را دیده باشید. کافه شازده هم نمونه‌ای از این کافه‌هاست. می‌توانید این کافه را در نزدیکی میدان امیرچخماق پیدا کنید. نشانه این کافه، فولوکسی نارنجی است که توجه همه را به خودش جلب می‌کند؛ البته هر از گاهی مکانش را تغییر می‌دهد و در دیگر جاهای معروف یزد اتراق می‌کند. این کافه چند صندلی و میز برای نشستن مشتری‌هایش دارد. می‌توانید از کافه شازده، قهوه‌های بیرون‌بر هم بخرید.

آدرساستان یزد، شهر یزد.
شماره تماس09371548407
ساعات کاریاز ساعت 14 تا پاسی از شب
آدرس صفحه اینستاگرامshazdeh.vw@

کافه خوان دوحد یزد | کافه‌ای سنتی با فضایی دل‌انگیز

کافه خوان دوحد یزد

کافه خوان دوحد یزد از آن کافه‌های سنتی است که دلتان می‌خواهد ساعت‌ها در آنجا بنشینید. بخشی از این مجموعه را به سبک معماری صفوی و بخشی را به سبک معماری قاجاری ساخته‌اند. هشتی ورودی، کلاه فرنگی پشت‌بام و حوض هشتی از جزئیات جذاب این کافه هستند. به همین خاطر این مکان جلوه‌ای تماشایی دارد. در این کافه غذاهای سنتی و فست‌فودی طبخ می‌کنند. آش شولی‌های کافه خوان دوحد بسیار محبوب است. این آش از غذاهای سنتی یزد است و خوردن دارد. کافه خوان دوحد از بهترین کافه های یزد است که می‌توانید برای دورهمی‌هایتان روی آن حساب کنید.

آدرساستان یزد، شهر یزد، بلوار عاصی زاده، کوچه سنگریزه
شماره تماس09131516663
و
03536272988
و
03536270337

آدرس صفحه اینستاگرامkhanedohad.yazd@

آدرس کافه خوان دوحد یزد روی نقشه گوگل

کافه خانه باران | از زیباترین کافه های یزد

کافه خانه باران، از زیباترین کافه های یزد

کافه خانه باران از اقامتگاه‌های بوم‌گردی یزد است و فضایی دل‌نشین دارد. قدمت بنای کافه به دوران قاجار برمی‌گردد. حیاط خانه با حوض کوچک و ماهی‌های قرمزش شما را به روزهای گذشته می‌برد. درخت‌های سرسبز سایه‌بان بخشی از حیاط هستند. روی تخت‌های سنتی حیاط بنشینید و نفسی تازه کنید. در کافه خانه باران منوی متنوعی از غذاهای ساده و خوش‌مزه ایرانی هست؛ مثلاً املت، نان و پنیر و سبزی، کشک بادمجان و غیره. اگر غذاهای دیگری مثل خورشت و ته‌چین بخواهید، باید از قبل به مسئول کافه اطلاع بدهید. از شربت‌های خوش‌عطر و طعم کافه هر چه بگویم، کم است. تا کافه خانه باران که رفتید، از پشت‌بام دیدن کنید. چشم‌انداز شهر و آسمان پرستاره در شب از آنجا تماشایی است.

آدرساستان یزد، شهر یزد، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان فهادان، کوچه روبه‌روی مسجد چهل محراب.
شمار تماس09138506210
ساعات کاریصبح‌ها از ساعت 9 تا 13_ عصرها از ساعت 16:30 تا 23
آدرس صفحه اینستاگرامyazd_rainhouse@
آدرس سایتrainhouse.ir

کافه ربانزو | از جذاب‌ترین کافه های یزد

کافه ربانزو، از جذاب‌ترین کافه های یزد

ربانزو از مدرن‌ترین کافه های یزد است. این کافه رستوران، فضایی دل‌نشین دارد. بخش روباز کافه را با گیاهانی زیبا و ریسه‌های نور تزیین کرده‌اند. پرسنل کافه ربانزو با خوش‌رویی از شما میزبانی می‌کنند. منوی رستوران پروپیمان است و انواع مختلفی از غذاهای فست‌فودی و نوشیدنی را برایتان طبخ می‌کنند. کافه ربانزو میزهای بزرگی را برای جمع‌های خانوادگی مهیا کرده است. به همین خاطر به‌راحتی می‌توانید در این محیط دل‌گشا دورهمی بگیرید و لذت ببرید.

آدرساستان یزد، شهر یزد، صفائیه، خیابان ملاصدرا، نبش کوچه 23، طبقه اول.
شماره تماس09101521845
و
0359100177
و
03591001880
ساعات کاریصبح‌ها 9:30 تا 12:30_ عصرها از ساعت 19 تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامrobanzo_restaurant@
آدرس سایتwww.robanzo.co

آدرس کافه روبانزو روی نقشه گوگل

کافه تاک | از شیک‌ترین کافه های یزد

کافه تاک، از شیک‌ترین کافه های یزد

اگر کافه‌ای با دکوراسیون جذاب و ساده می‌خواهید، پیشنهاد من کافه تاک است. در این کافه المان‌های شلوغ وجود ندارد و بیشتر از سبک مینیمالیست استفاده کرده‌اند. تمام اجزای این کافه طیفی از رنگ‌های کرم و قهوه‌ای دارد. در بخشی از کافه، بار بزرگ و زیبایی هست که جذابیت فضا را بیشتر می‌کند. منوی غذا و نوشیدنی‌های کافه هم وسوسه‌انگیز است. در این منو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای خوش‌مزه وجود دارد. می‌توانید از غذاهای بین‌المللی و اسنک‌ها هم سفارش بدهید. خبر خوب این است که کافه تاک پارکینگی اختصاصی دارد. در فضای کافه عطر خوش قهوه سرمستتان می‌کند و خبری از بو و دود سیگار نیست.

آدرساستان یزد، شهر یزد، بلوار پاک نژاد، خیابان حاتمی پور، حدفاصل میدان معلم و سه‌راه حکیمیان.
شماره تماس03535255563
ساعات کاریاز ساعت 18 تا 1 بامداد
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_taak@

آدرس کافه تاک روی نقشه گوگل

کافه پلازا | کافه‌ای دنج در گوشه‌ای از شهر

کافه پلازا

این کافی‌شاپ فضایی باز با چشم‌اندازی زیبا برای میزبانی از مشتری‌هایش دارد. موقعیت کافه پلازا در یکی از شلوغ‌ترین بخش‌های یزد است. در بالکن این کافه بنشینید و جریان زندگی را تماشا کنید. نوشیدن یک لیوان شکلات گرم یا قهوه در روزهای سرد پاییز و زمستان سرحالتان می‌کند.

آدرس: استان یزد، شهر یزد، خیابان امام خمینی (ره)، نبش میدان شهید بهشتی.
ساعت کاری: از ساعت 17 تا 24

آدرس کافه پلازا روی نقشه گوگل

کافه ناردون | از تماشایی‌ترین کافه های یزد

رفتن به کافه ناردون هم فال است و هم تماشا. این کافه زیبا در پشت‌بام یکی از خانه‌های سنتی و قدیمی یزد است. به همین خاطر چشم‌اندازی شگفت‌انگیز به شهر دارد. بافت قدیمی خانه‌ها، دیوارهای کاهگلی و پنجره‌های رنگارنگ از زیبایی‌های کافه ناردون هستند. بادگیرهای بلند از آنجا پیدا است و در پس‌زمینه عکس‌هایتان بی‌نظیر می‌شود. زیر آلاچیق‌ها بنشینید. کمی از نوشیدنی‌های خنک کافه بنوشید و از طعم لذیذش لذت ببرید.

آدرساستان یزد، شهر یزد، مسجد جامع، بازار صراف‌ها به‌سمت زندان اسکندر، نرسیده به بوستان شاه ابوالقاسم.
شماره تماس09126091336
ساعات کاریاز ساعت ۸ تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_nardoon@

آدرس کافه ناردون روی نقشه گوگل

کافی شاپ بلنسی | از کافه‌های باصفای یزد

کافی شاپ بلنسی، از کافه‌های باصفای یزد

در کافه بلنسی همه‌چیز برای گذراندن شبی به‌یادماندنی فراهم است. اگر خودتان یا فرزندتان به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید، رفتن به این کافی‌شاپ را به شما پیشنهاد می‌کنم. این کافه منوی متنوعی از غذاهای فست‌فودی مثل پاستا، استیک، فیله مرغ سوخاری و پیتزاهای ایتالیایی دارد. فضای این کافه را با گل‌های زیبا و درخچه‌های سرسبز تزیین کرده‌اند. اگر در روزهای پنجشنبه مهمان کافه بلنسی باشید، می‌توانید از موسیقی زنده لذت ببرید. با بلیط اتوبوس یزد به این شهر بروید و به کافه بلنسی سری بزنید.

آدرساستان یزد، شهر یزد، صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی، خیابان اطلسی، نبش فرعی 16
شماره تماس03538268939
ساعات کاری18 تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامbelensi_coffeeshop@

آدرس کافه بلنسی روی نقشه گوگل

کافه تایم | کافی‌شاپی دوست‌داشتنی در دل یزد

کافه تایم

کافه تایم با فضای مدرن و جذابش یکی از زیباترین کافه های یزد است. بیشتر المان‌های این کافه از جنس چوب هستند. استفاده از پوسترها و عکس افراد معروف، جذابیت زیادی به فضای این کافی‌شاپ داده است. کنار دکوراسیون مدرن کافه، پنجره‌ای مشبک با شیشه‌های رنگارنگ گذاشته‌اند. این پنجره‌های مشبک، نمادی از معماری سنتی ایرانی هستند. بی‌تردید عکس‌هایتان کنار این پنجره تماشایی می‌شود. در کافه تایم می‌توانید برای عزیزانتان تولد بگیرید؛ البته باید از قبل در سایت این کافه، زمان مشخصی را رزرو کنید. فضای این کافی‌شاپ برای دورهمی‌های دوستانه و قرارهای کاری هم مناسب است.

آدرساستان یزد، شهر یزد، خیابان آیت الله کاشانی، مسکن و شهرسازی.
شماره تماس09135372234
و
09199041056
ساعات کاریاز ساعت 17 تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامyazdcafetime@

آدرس کافه تایم روی نقشه گوگل

کافه رویال | از بهترین کافه های یزد

کافه رویال، از بهترین کافه های یزد

بعد از گشت‌وگذار در هوای گرم یزد، خوردن نوشیدنی خنک بسیار دل‌چسب است. اگر در محله صفائیه هستید، می‌توانید به کافه رویال سری بزنید. این کافی‌شاپ فضای دل‌بازی برای مشتری‌هایش دارد. استفاده از میز و صندلی‌های چوبی و مبل‌های راحتی، جذابیت کافه رویال را دوچندان کرده است. روی یکی از دیوارهای کافه رویال کلاژی از تصویرها و عکس‌های مختلف هست. می‌توانید کنار این دیوار عکس یادگاری بیندازید. با تاریک‌شدن هوا فضای داخلی کافه را با نور کمی روشن می‌کنند. روشنایی کم فضا بسیار آرامش‌بخش و جذاب است.

آدرس: استان یزد، شهر یزد، صفائیه، بلوار دانشگاه، ابتدای خیابان جیحون یزدی.
شماره تماس: 03538273643

آدرس کافه رویال در نقشه گوگل

کافه آبی | از دنج‌ترین کافه های یزد

کافه آبی، از دنج‌ترین کافه های یزد

کافه آبی با فضای کوچک و زیبایش از کافه‌های جذاب یزد است. زمانی ک به درون کافی‌شاپ بروید، دکوراسیونی از طیف آبی می‌بینید. بد نیست بدانید رنگ آبی آرامش‌بخش است. به همین خاطر حس‌وحال خوبی را در این فضا تجربه می‌کنید. برای اقامت در یزد هم می‌توانید در اقامتگاه‌های بوم‌گردی نزدیک به کافه آبی بمانید. این کافه با هتل پارسیان صفائیه و مجموعه اقامتی سرای کاوه حدود یک کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: استان یزد، شهر یزد، بعد از فیضیه.

کافه رستوران لیوسا | از کافه های قدیمی یزد

کافه رستوران لیوسا، از کافه های یزد

شاید در سفرهای قبلیتان به یزد از کافه رستوران لیوسا دیدن کرده‌ باشید. این کافی‌شاپ از محبوب‌ترین کافه های یزد بود و فضای دل‌پذیری داشت؛ اما متأسفانه این کافه دیگر فعالیتی ندارد.

کافه آلما | از کافه های تعطیل‌شده یزد

کافه آلما از کافه های یزد

اگر طرف‌دار غذاهای ایتالیایی هستید، ممکن است کافه آلمای یزد را بشناسید. آلما یکی از کافه رستوران‌های ایتالیایی در این شهر بود که منوی جذابی از غذاها و نوشیدنی داشت. فضای شیک و زیبای این کافه مشتری‌های زیادی را جذب می‌کرد؛ اما مدتی است که دیگر فعالیتی ندارد.

کافه ترمه و ترنج | از کافه های سنتی یزد

کافه ترمه و ترنج، از کافه های سنتی یزد

کافه ترمه و ترنج، کافه‌ای سنتی و معروف در یزد بود. اگر از مشتری‌های همیشگی این کافه رستوران باشید، طعم غذاهای خوش‌رنگ‌ولعابش در ذهتان است؛ اما متأسفانه مدتی است که دیگر این کافه فعالیت نمی‌کند. اگر دوباره جریان زندگی، صدای صحبت و خنده مشتری‌ها در این مکان پیچید، خبرش را به ما هم برسانید.

کافه های یزد بهترین جا برای تفریح و استراحت است. این کافه‌ها با فضای مدرن و سنتی، مناسب هر سلیقه‌ای هستند. تلاش کردیم در این سفر مجازی با ره بال آسمان تعدادی از کافه های یزد را بشناسیم. اگر از این کافه‌ها دیدن کرده‌اید، از تجربه‌هایتان برایمان بنویسید.

کافه دپسا، کافه رستوران هتل ترمه، کافه کلاه فرنگی هتل پارسیان.

کافه خانه باران، کافه تایم، کافه هنر، کافه دمی بار، کافه تاک

کافه رستوران هتل ترمه، کافه کلاه فرنگی هتل پارسیان، کافه سزار، کافه شازده.

کافه بیسترو، کافه پلازا، کافه آبی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.