پارک های آبی دبی | بهشت دوست‌داران تفریح و هیجان

0

در شهر دبی که مهد توریستی خاورمیانه بوده و سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر است، ایجاد جاذبه‌های گردشگری و تفریحی هیچ محدودیتی ندارد. پارک های آبی دبی نیز مثال بارز این ادعا هستند. پارک‌های آبی وسیع با سرسر‌ه‌هایی مرتفع و طولانی و استخر‌هایی عظیم در قلب کویر گرم و خشک دبی، تداعی‌گر بهشت روی زمین هستند. اگر شما نیز تشنه هیجان هستید و از تفریحات آبی لذت می‌برید، بدون شک این پارک‌های آبی، مقصدی بی‌نظیر برای شما خواهند بود. از‌این‌رو اگر می‌خواهید با تمامی این مجموعه‌ها آشنا شوید و بهترین گزینه را برای تفریح و شادی همراه با عزیزانتان برگزینید، در این مطلب با ما همراه باشید تا ضمن معرفی همه پارک‌های آبی دبی هر‌ اطلاعاتی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم. 

پارک آبی وایلد وادی | از بهترین پارک های آبی دبی 

عکس پارک آبی وایلد وادی

اگر اهل تفریحات لذت‌بخش و شاد هستید، پارک آبی وایلد وادی دبی (Wild Wadi Waterpark) مکانی مناسب برای تخلیه انرژی و تجربه ساعاتی بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی است. جالب است بدانید که این پارک آبی برترین پارک آبی در خاور‌میانه بوده و جزء ۱۰ پارک آبی برتر در جهان است. در این پارک آبی بخش‌ها و وسایل بازی متنوعی از جمله چندین سرسره (که یکی از آن‌ها بلند‌ترین و بزرگ‌ترین سرسره خاورمیانه است)، آبشاری مصنوعی به ارتفاع ۱۸ متر، ترن مستر بلسترز، استخر موج و… وجود دارند. علاوه بر این‌ها پارک آبی وایلد وادی دارای گواهینامه ایزو بوده و از امنیت عالی برخوردار است. از امکانات رفاهی موجود در این پارک نیز می‌توان به ۲ فروشگاه تجهیزات شنا و ۳ رستوران اشاره کرد. 

هزینه ورودی۲۴۹ درهم امارات 
ساعات کاریتمام روز‌های هفته به‌جز پنج‌شنبه‌ها و دوشنبه‌ها: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰
پنجشنبه‌ها:‌ از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۹:۰۰
شماره تماس97143484444+
آدرس وب‌سایتjumeirah.com
آدرسOpp. Burj Al Arab - Jumeirah St - Umm SuqeimUmm Suqeim 3 - Dubai - United Arab Emirates
نکته: پارک آبی وایلد لند در روز‌های دوشنبه تعطیل است.

پارک آبی دریم لند | از کامل‌ترین پارک های آبی دبی

عکس پارک آبی دریم لند دبی

پارک آبی دریم لند (Dreamland Aqua Park) با مساحت بالغ‌بر ۲۵۰ هزار متر‌مربع از بزرگ‌ترین پارک های آبی دبی است. در این مجموعه بیش از ۲۵ سرسره آبی مختلف وجود دارند که هر‌کدام ویژگی‌های خاص خود را داشته و تجربه‌ای متفاوت برای شما خلق می‌کنند. محبوب‌ترین سرسره‌های آبی در این پارک پر‌نشاط سرسره‌های کامیکازه، توئیستر، بلک هور، توئیسنینگ دراگونز و رفتینگ راید اشاره کرد. می‌توان گفت که بخش آکوا پلی با بیش از ۱۹ بازی متنوع و جذاب، پر‌طرفدار‌ترین بخش این پارک آبی برای کودکان و نوجوانان است؛ از‌این‌رو اگر همراه با خانواده و کودکان به این مجموعه می‌روید، لذت بازی در بخش آکوا پلی را از خود و فرزندانتان دریغ نکنید. 

بد نیست بدانید که در پارک آبی دریم لند امکانات رفاهی کاملی نیز برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان فراهم شده است. از جمله امکانات رفاهی این پارک آبی می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، کلبه‌ها و چادر‌هایی مخصوص استراحت، فضای سبز و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بیش از ۱۵۰۰ خودرو اشاره کرد. 

هزینه ورودی کودکان کمتر از ۴ سال: رایگان

کودکان ۴ تا ۱۲ سال: ۷۰ درهم امارات

بزرگسالان: ۱۰۰ درهم امارات 
ساعات کاریاز ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۹:۰۰
شماره تماس97167681888+
آدرس سایتdreamlanduae.com
آدرسAl Shebeakah - Umm Al Quwain - United Arab Emirates

پارک آبی آتلانتیس | از محبوب‌ترین پارک های آبی دبی 

عکس پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر (Aquaventure Waterpark) از بهترین پارک های آبی دبی و حتی جهان است که فضای آن سرشار از شادی، نشاط و هیجان است. لازم‌به‌ذکر است که این پارک آبی متعلق به هتل آتلانتیس بوده که از بهترین هتل‌ها در دبی است. در این پارک هفت سرسره آبی شامل سرسره آبی آکواکندا، سرسره زوم رنگو، سرسره انتقام خدای دریا، سرسره رقابت، سرسره ترن آبی، سرسره حمله کوسه و سرسره رپیدز وجود دارند که هر‌کدام به‌نوعی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌اند. از دیگر بخش‌های محبوب این پارک آبی می‌توان به سرزمین دلفین‌ها اشاره کرد که در آن دلفین‌هایی باهوش و آموزش‌دیده، هنر‌نمایی می‌کنند و شما را به‌وجد می‌آورند. 

عکس پارک آبی آتلانتیس دبی

علاوه‌بر این‌ها در جای‌جای این مجموعه وسایل بازی متنوع و جذابی وجود دارند که می‌توانند لحظات مفرح و به‌یاد‌ماندنی را برای شما رقم بزنند. در‌نهایت اگر راجع‌به ایمنی سرسره‌ها و وسایل بازی این مجموعه بپرسید، باید بگوییم در‌صورتی که شما به‌درستی از وسایل استفاده کنید و به تذکر‌های مسئولان پارک توجه کنید، هیچ آسیبی متوجه شما نخواهد شد. 

هزینه ورودی۱۲۹ درهم
ساعات کاریدوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۴۵ 
آدرس وب‌سایتatlantis.com
آدرسAtlantis The Palm - Crescent Rd - Dubai - United Arab Emirates
نکته:‌ پارک آبی آتلانتیس در روز‌های یکشنبه تعطیل است.

پارک آبی آیس لند | تداعی‌گر قطب جنوب در کویر دبی

عکس پارک آبی آیس لند

پارک آبی آیس لند (Ice Land Water Park) از مهیج‌ترین پارک های آبی دبی است که در منطقه رأس‌الخیمه قرار دارد. ویژگی منحصر‌به‌فرد این مجموعه و علت نام‌گذاری آن وجود صخره‌ها و مجسمه‌هایی عظیم است که گویی با یخ ساخته شده‌اند و اتاق‌هایی شبیه به خانه‌های اسکیمو‌ها است که در کویر سوزان دبی، سرمای قطب جنوب را تداعی می‌کنند. وجود وسایل بازی متنوع برای تمام سنین، سرسره‌هایی بزرگ و هیجان‌انگیز، استخر‌های آب گرم، فضاهایی برای استراحت و کسب آرامش و… جذابیت این مجموعه را چندین برابر کرده است. 

عکس پارک آبی آیس لند دبی

اگر در سفر به دبی از گرمای هوا بی‌تاب شدید و خواستید در فضایی مفرح ضمن آب‌تنی تفریحات شاد و هیجان‌انگیزی را تجربه کنید، بدون شک پارک آبی آیس لند دبی از بهترین مراکز تفریحی برای شماست. حضور در این مجموعه و گذراندن وقت در آن خاطراتی به‌یاد‌ماندنی برای شما به ارمغان می‌آورد و اکسیر لذت و شادی را به روح شما تزریق می‌کند. 

هزینه ورودی۷۵ درهم امارات
شماره تماس97172067888+
آدرس وب‌سایتicelandwaterpark.com
آدرسJazeera Al Hamra - Ras al Khaimah - United Arab Emirates
نکته: این پارک آبی به دلایلی نا‌مشخص موقتاً تعطیل است؛ بنابراین قبل از رفتن حتماً با شماره درج‌شده تماس بگیرید.

پارک آبی اسپلش پد | بهشت آبی برای کودکان 

عکس پارک آبی اسپلش پد

چیزی که پارک آبی اسپلش پد (Splash Pad) را از سایر پارک های آبی دبی منحصر می‌کند این است که این پارک به‌صورت کامل برای کودکان ساخته شده است. هدف ساخت این پارک آبی ایجاد محیطی امن و جذاب برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال بود تا بتوانند ساعاتی را به شادی و سرگرمی بگذرانند. بلیط این پارک آبی نسبتاً ارزان بوده و وسایل بازی آن در حد متوسط است؛ از‌این‌رو اگر می‌خواهید با کمترین هزینه در سفر به دبی شادی را به کودکان خود هدیه دهید، این پارک آبی مقصدی مناسب برای شما و فرزندان دلبندتان است. 

عکس بازی کودکان در پارک آبی اسپلش پد

اگر پس از کمی تفریح و شادی همراه کودکان احساس گرسنگی یا تشنگی کردید، می‌توانید سری به رستوران یا کافی‌شاپ این مجموعه زده و غذا یا نوشیدنی خوش‌مزه نوش جان کنید. در‌ نهایت باید اشاره کنیم که در این مجموعه علاوه‌بر رستوران و کافی‌شاپ، امکانات رفاهی دیگر همچون سرویس بهداشتی، پارکینگ، فروشگاه تجهیزات شنا و… نیز فراهم شده است. 

هزینه ورودی۷۵ درهم امارات 
ساعات کاریاز ساعت ۹:۰۰ تا ۲۰:۰۰ 
شماره تماس971800637227+
آدرس وب‌سایتsplashpaddubai.com
آدرسBeach Front, North side of THE BEACH, Near Roxy Cinema - Dubai - United Arab Emirates

پارک آبی اسپلش ان پارتی | از محبوب‌ترین پارک های آبی دبی برای کودکان

عکس پارک آبی اسپلش ان پارتی

پارک آبی اسپلش ان پارتی (Splash ‘n’ Party) از محبوب‌ترین پارک های آبی دبی برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال بوده و محیطی امن و منحصر‌به‌فرد را برای آن‌ها فراهم کرده است. این پارک آبی مکانی مناسب برای برگزاری جشن تولد‌ها و سایر رویداد‌های مهم برای کودکان بوده و همچنین مقصدی بی‌نظیر برای تفریح در دبی است. تمامی بخش‌های پارک آبی اسپلش ان پارتی به گونه‌ای طراحی شده است تا بیشترین امنیت را برای کودکان داشته باشند. همچنین در سراسر این پارک مراقبانی آموزش‌دیده حضور دارند تا در صورت نیاز از کودکان در مقابل خطرات احتمالی، محافظت کنند. از‌این‌رو اگر به‌دنبال مکانی هستید که در آن آرامش و راحتی را تجربه کرده و ساعات خوشی را برای خود و فرزندانتان خلق کنید، این پارک مقصدی دوست‌داشتنی برای شما خواهد بود. 

عکس بازی کودکان در پارک آبی اسپلش ان پارتی

در این پارک علاوه‌بر وجود سرسره‌ها و وسایل بازی امن و مهیج، امکانات رفاهی دیگری همچون رستوران و کافی‌شاپ نیز فراهم شده است؛ تا افراد بتوانند پس از ساعت‌ها صرف انرژی برای لذت‌بردن از تفریحات آبی، با خوردن غذا یا نوشیدنی دل‌چسب، لذت خود را تکمیل کنند. 

هزینه ورودی۵۰ درهم امارات
ساعات کارییک‌شنبه تا چهارشنبه: از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۰:۰۰
پنج‌شنبه‌ تا شنبه: از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰
شماره تماس97143883008+
آدرسAl Safa 2, Street 8A, Villa no.1, Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

پارک آبی لاگونا | از امن‌ترین پارک های آبی دبی برای کودکان 

عکس پارک آبی لاگونا

پارک آبی لاگونا (Laguna Water Park) که در ساحل جمیرا واقع شده از جمله امن‌ترین پارک های آبی دبی برای کودکان بوده و محیطی بی‌نظیر برای تفریحات خانوادگی است. این پارک آبی در مجموع شامل ۳ بخش استخر مارپیچ، استراحتگاه، محوطه بازی و استخر کودکان می‌شود. در هر‌یک از این بخش‌ها سرسره‌ها و وسایل بازی متنوع و جذابی وجود دارند که می‌توانند ساعت‌ها شما و کودکانتان را سرگرم کنند. با‌وجود تعداد زیادی غریق‌نجات مجرب و ماهر در این مجموعه، شما می‌توانید کودک خود را به بخش استخر کودکان برده و خود با خیالی آسوده به استراحت و تفریح بپردازید. در این مجموعه چندین رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی، مرکز خریدی نسبتاً بزرگ، پارکنیگ اختصاصی و… نیز به‌منظور ایجاد رفاه حال بازدید‌کنندگان فراهم شده است. 

هزینه وردی۱۲۵ درهم امارات
ساعات کاریشنبه تا چهار‌شنبه: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰
پنج‌شنبه‌ها: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و ۱۸:۰۰ تا ۰۰:۰۰
جمعه‌ها: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰
شماره تماس9718007699+
آدرس وب‌سایتlagunawaterpark.com
آدرسLa Mer - Jumeirah 1 - Dubai - United Arab Emirates

پارک آبی لگولند | شکوفایی خلاقیت کودکان در دنیای رنگارنگ لگوها

عکس پارک آبی لگولند

می‌توان گفت که پارک آبی لگولند (Legoland Water Park) از گران‌ترین پارک های آبی دبی است. اگر کودک ۳ تا ۱۲ سال دارید و به دنبال محیطی مناسب برای تفریح در دبی هستید که تمام اعضای خانواده از حضور در آن لذت ببرند، سری به این پارک آبی مفرح و رنگارنگ بزنید. در پارک آبی لگولند ۱۵ سرسره کوچک‌و‌بزرگ و متنوع، قایق‌های خانوادگی، رودخانه خروشان، استخر موج لگو، محوطه بازی لگو برای کودکان و… وجود دارند که هر‌کدام لذتی وصف‌ناپذیر را برای شما خلق می‌کنند. 

عکس لگو بازی در پارک آبی لگولند

ویژگی منحصر‌به‌فرد این پارک آبی در مقابل سایر پارک‌های آبی دبی که برای کودکان طراحی شده است، این است که در این پارک بخش‌هایی برای لگو‌بازی وجود دارند که در آن کودکان را به داشتن خلاقیت و ساخت چیز‌هایی که در ذهن دارند تشویق می‌کنند. از جذاب‌ترین فعالیت‌ها در این پارک برای کودکان نیز می‌توان به ساخت قایق‌های شناور بر آب توسط کودکان با استفاده از لگو اشاره کرد. مشخص است که این‌گونه فعالیت‌ها به شکوفایی خلاقیت کودکان شما کمک شایانی کرده و به‌علاوه اوقات خوش و لذت‌بخشی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

هزینه ورود۲۷۵ درهم امارات
ساعات کاریپنج‌شنبه تا شنبه: از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۹:۰۰ 
یک‌شنبه تا چهار‌نشبه (به‌جز سه‌شنبه‌ها): از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۸:۰۰
شماره تماس97148203123+
آدرس وب‌سایتlegoland.com
آدرسParks & Resorts - Sheikh Zayed Road - Dubai - United Arab Emirates
نکته: پارک آبی لگولند در روز‌های سه‌شنبه تعطیل است. 

پارک آبی واندرلند | تجربه روزی پر‌هیجان و بی‌نظیر

عکس پارک آبی واندرلند

از قدیمی‌ترین اماکن برای تفریح در دبی می‌توان به پارک آبی واندرلند (wonderland water park) اشاره کرد. این پارک آبی در سال ۱۹۹۶ افتتاح شده و حدود ۲۲ هکتار وسعت دارد. مجموعه واندر‌لند در‌ واقع شامل شهر‌بازی و پارک آبی می‌شود که هر‌کدام در بخشی جدا با ورودی جدا در کنار هم قرار دارند و شما می‌توانید انتخاب کنید که وارد کدام بخش شوید. در پارک آبی واندر‌لند بخش‌های مختلفی با امکانات و وسایل بازی متعدد وجود دارند که می‌توانند تجربه روزی پر‌هیجان و بی‌نظیر را برای شما خلق کنند. 

عکس پارک آبی واندرلند دبی

در داخل و اطراف این پارک آبی فوق‌العاده چندین رستوران و کافی‌شاپ با منو‌هایی متنوع وجود دارند. شما می‌توانید برای صرف غذا یا نوشیدنی در طول روزی پر‌جنب‌و‌جوش و دل‌چسب به آن‌ها مراجعه کنید. همچنین در این پارک چندین فروشگاه نیز برای فروش تجهیزات شنا، خوراکی و… وجود دارند. 

هزینه ورودی۱۱۵ درهم امارات
ساعات کاریدوشنبه تا شنبه: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۶:۴۵
نکته: پارک آبی واندرلند در روز‌های یک‌شنبه تعطیل است. 
شماره تماس97143243222+
آدرس وبسایتwonderlanduae.com
آدرسAtlantis The Palm - Crescent Rd - Dubai - United Arab Emirates

پارک آبی یاس ابوظبی | از به‌روز‌ترین و مجهز‌ترین پارک‌های آبی امارات 

عکس کلی پارک آبی یاس ابوظبی

پارک آبی ابوظبی (Yas Waterworld Abu Dhabi) که در جزیره مصنوعی یاس قرار دارد، از بزرگ‌ترین، جدید‌ترین و مجهز‌ترین پارک‌های آبی در کشور امارات است. این پارک آبی در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده و مهم‌ترین وجه تمایز آن با سایر پارک‌های آبی دبی، داشتن نوآوری و خلاقیت در ایجاد فضایی بی‌نظیر برای تجربه‌ای لذت‌بخش و پر‌هیجان است. شما در این پارک آبی می‌توانید ده‌ها تجربه جدید و فوق‌العاده از تفریحات آبی داشته و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای خود رقم بزنید. 

پارک آبی یاس ابوظبی

از جمله بخش‌ها و وسایل بازی این مجموعه می‌توان به ترن آبی و معلق، استخر امواج، منطقه جبل، حلقه لیوا، سرسره داواما، منطقه بندیت، قلعه موج، لوله ماهی، موج‌سواری روی تخته و… اشاره کرد که هر‌کدام جذابیت و ویژگی‌های خاص خود را دارند. در‌نهایت باید اشاره کنیم که در این مجموعه چندین رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ نیز برای صرف غذا و نوشیدنی خوش‌طعم و دل‌چسب وجود دارند. 

هزینه ورودی۲۵۰ درهم امارات
ساعات کاریشنبه تا چهار‌شنبه: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰
پنج‌شنبه‌ها: از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۱:۰۰
جمعه‌ها: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰
شماره تماس97124142000+
آدرس وب‌سایتyaswaterworld.com
آدرسYas IslandYas West - Abu Dhabi - United Arab Emirates

حال که همراه با مجله گردشگری ره بال آسمان به قلب امارات سفر کرده و با گشت‌و‌گذار در آن با پارک های آبی دبی آشنا شدید، برای ما بنویسید که در سفر بعدی خود ضمن بازدید از جاهای دیدنی دبی کدام پارک آبی را برای داشتن اوقاتی خوش و تجربه تفریحاتی مهیج انتخاب می‌کنید؟ آیا تا به حال تجربه حضور در پارک‌های آبی این شهر را داشته‌اید؟ در‌ نهایت فراموش نکنید که اگر قصد سفر به این شهر مدرن و توریستی را دارید، پیش از هر‌چیزی راهنمای سفر دبی را مطالعه کرده تا برنامه‌ای فوق‌العاده، مهیج و بی‌نقص برای مسافرت خود چیده و سفری راحت‌تر و متفاوت‌تر از سایر سفر‌های خود را تجربه کنید.

در این شهر توریستی در مجموع ۱۰ پارک آبی مجهز وجود داشته که هر‌کدام امکانات و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند.

پارک آبی دریم لند با مساحت بالغ‌بر ۲۵۰ هزار متر مربع بزرگ‌ترین پارک آبی در دبی است.

می‌توان گفت که محبوب‌ترین پارک آبی در دبی، پارک آبی دریم لند است.

پارک آبی وایلد وادی بهترین و مجهز‌ترین پارک آبی در امارات و خاور‌میانه بوده و جزء ۱۰ پارک آبی برتر در دنیا است.

مناسب‌ترین پارک‌های آبی دبی برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال پارک‌های آبی اسپلش پد، اسپلش ان پارتی، لاگونا و لگولند هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.