رستوران های خرم آباد | خوانی گسترده از غذاهای خوشمزه

0

رستوران های خرم آباد با غذاهای خوشمزه از گردشگران پذیرایی می‌کنند. غذاهای محلی غرب ایران به‌اندازه‌ای لذیذ است که طعم خوش آن‌ها را هرگز فراموش نخواهید کرد؛ در نتیجه رستوران های سنتی خرم آباد روز‌به‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. محبوبیت گردشگری در خرم آباد، افزایش سفر به این منطقه را به دنبال داشته است. با رونق گردشگری این ناحیه، رستوران‌ های بیشتری در خرم آباد افتتاح شده‌اند. در منوی این رستوران‌ها خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی به همراه خوراکی‌های محلی و بین‌المللی خودنمایی می‌کند. تعداد زیاد این رستوران‌ها انتخاب بهترین رستوران خرم آباد را دشوار کرده است. به همین دلیل در این مطلب گلچینی از بهترین‌ رستوران‌های این دیار را معرفی می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها، در سفر به خرم آباد رستورانی باب دل خود پیدا کنید.

رستوران زعفران طلایی

رستوران زعفران طلایی از رستوران های خرم آباد

مطمئن باشید اگر در سفر به استان لرستان از یکی از اهالی این منطقه آدرس یکی از بهترین رستوران های خرم آباد را بپرسید، به شما آدرس رستوران زعفران طلایی را می‌دهد. سرآشپز این رستوران یدطولایی در پخت چلو ماهیچه گوسفندی دارد. از کباب‌ها و جوجه‌های رستوران زعفران طلایی نیز هرچقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. در این رستوران میگوهایی پخته می‌شود که در حین خوردن آن‌ها باید حتماً‌ مواظب انگشتانتان باشید. رستوران زعفران طلایی کارمندان بسیار خوش‌برخورد و مردم‌داری دارد. به همین دلیل صرف غذا در این رستوران خاطره‌ای خوش از سفر به خرم آباد در ذهن مشتریان باقی می‌گذارد. ناگفته نماند رستوران زعفران طلایی غذایی نسبتاً‌ گران دارد. با این حال پولی که برای خوردن غذا در این رستوران هزینه می‌کنید به خوراکی‌های خوشمزه آن می‌ارزد.

آدرس: خرم آباد، خیابان انقلاب، جنب پارک صخره‌ای
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۳۵۴۱۷۷

رستوران گردان رنگین کمان

رستوران گردان رنگین کمان از رستوران های خرم آباد

غذاهای رستوران گردان رنگین‌ کمان خرم آباد همانند نام آن، خوش‌رنگ‌و‌لعاب است. از طرف دیگر همان‌گونه که از نام آن پیداست، این رستوران در طبقه بالای یکی از بهترین هتل های خرم آباد قرار دارد. به لطف این شرایط در کنار خوردن غذایی شاهانه، منظره‌ای تماشایی از خرم آباد پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. در منوی رستوران گردان رنگین کمان هر خوراکی خوشمزه‌ای که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. این رستوران باب دل گردشگرانی است که سفری اشرافی را به خود وعده داده‌اند. جالب اینجاست به‌رغم خوراکی‌های اعیانی و خوشمزه، قیمت رستوران گردان رنگین کمان نسبت به دیگر رستوران های خرم آباد مناسب‌تر است. در نتیجه حیف است که سری به خرم آباد بزنید و غذایی در این رستوران نوش‌جان نکنید. شیشلیک، غذای مخصوص سرآشپز رستوران گردان رنگین کمان است. اگر راهی این رستوران شدید و شیشلیکی جانانه به بدن زدید، حتماً‌ جای ما را هم خالی کنید.

آدرس: خرم آباد، خیابان شهدای شرقی، چهارراه رنگین کمان
شماره تماس: ۰۶۶۲۲۳۴۷۴۷

رستوران یلدا

رستوران یلدا از رستوران های سنتی خرم آباد

رستوران های سنتی خرم آباد با غذاهای خوشمزه در گوشه‌و‌کنار این شهر خودنمایی می‌کنند و رستوران یلدا یکی از همین‌هاست که غذای آن آوازه‌ای خوش در خرم آباد دارد. این رستوران یکی از رستوران‌های قدیمی خرم آباد است. به همین دلیل کارمندان باتجربه و سرآشپزی ماهر دارد. همان‌گونه که از رستوران سنتی انتظار می‌‌رود، محیط آن سنتی و خودمانی است. در این رستوران خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی خرم آباد پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. اگر راهی خرم آباد شده‌اید و می‌خواهید در رستورانی اصیل، خوراکی‌های خوشمزه را این دیار را امتحان کنید، رستوران یلدا انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرس: خرم آباد، خیابان امام خمینی، خیابان طالقانی شرقی
شماره تماس: ۰۶۶۳۲۲۳۴۴۱۷

رستوران شمشاد نمونه

رستوران شمشاد نمونه از کافه رستوران های خرم آباد

شیشلیک‌های رستوران شمشاد نمونه آوازه‌ای خوش در بین تمامی رستوران های خرم‌ آباد دارد. سرآشپز این رستوران غذاهای خوشمزه‌ای می‌پزد که نظیر آن‌ها را در عمرتان نخورده‌اید. در منوی این رستوران انواع خورشت‌‌های محلی، قیمه و قورمه‌سبزی خودنمایی می‌کند. به غذاهایی که اشاره کردیم، خورشت آلو را هم اضافه کنید. جالب اینجاست رستوران شمشاد نمونه در کنار غذاهای خوشمزه، مدیر باانصافی هم دارد. قیمت‌های این رستوران چندان گران نیست. رستوران شمشاد به لحاظ تاریخ ساخت نیز یکی از قدیمی‌های خرم آباد است. زمان ساخت این رستوران به حدود ۵۰ سال پیش باز می‌گردد. تمامی این شرایط دست‌به‌دست هم داد تا رستوران شمشاد نمونه را به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های خرم آباد معرفی کنیم.

آدرس: خرم آباد، چهارراه بانک، روبه‌روی استانداری
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۳۰۵۲۳۵

مجموعه تاریخی حمام گپ

مجموعه تاریخی حمام گپ از رستوران های سنتی خرم آباد

اگر در کنار خوردن غذاهای محلی خرم آباد، هوس خوراکی‌های فست‌فودی به سرتان زد، راه مجموعه تاریخی حمام گپ را در پیش بگیرید. در این رستوران هر غذایی که فکرش را بکنید از خوراکی‌های محلی گرفته تا غذاهای فست‌فودی برای مشتریان طبخ می‌شود. مجموعه تاریخی حمام گپ کوبیده‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد. از فیله‌‌ سوخاری‌های این رستوران نیز هرچقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. کشکینه یکی دیگر از غذاهای خوشمزه این رستوران است. خوراکی‌های ایرانی دیگری مانند انواع کباب، اسپاگتی و دیزی نیز در منوی مجموعه تاریخی حمام گپ وجود دارد. این ویژگی‌ها موجوعه تاریخی حمام گپ را به یکی از بهترین رستوران های خرم آباد تبدیل کرده که با غذاهای فست‌فودی و خوراکی‌های ایرانی از مشتریان پذیرایی می‌کند. از این حمام تاریخی زیبا تا قلعه فلک الافلاک نیز فاصله چندانی نیست.

آدرس: خرم آباد، خیابان حافظ، بازار سنتی، میدان گپ
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۳۳۹۹۹۹

رستوران سراب کیو

رستوران سراب کیو از کافه رستوران های خرم آباد

خرم آباد هتل جهانگردی معروفی با نام سراب کیو دارد. رستوران سراب کیو در این هتل واقع شده است. از آنجایی که این رستوران متعلق به هتل است، در آن هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. طعم خوش غذاهای رستوران سراب کیو زبانزد خاص‌و‌عام است. رستوران سراب کیو به لحاظ قیمت نیز در گروه رستوران های خرم آباد با قیمت مناسب قرار دارد. این رستوران به بسیاری از جاهای دیدنی خرم آباد مانند دریاچه کیو،  قلعه فلک االافلاک، آرامگاه باباطاهر، مناره آجری و گرداب سنگی نزدیک است.

آدرس: خرم آباد، میدان ۲۲ بهمن، جنب صدا و سیما
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۲۲۵۶۷۲

رستوران هتل سالیز

رستوران هتل سالیز

در این قسمت از معرفی رستوران های خرم آباد به رستورانی رسیدیم که بوی غذاهای خوش آن از چند فرسخی به مشام می‌رسد. رستوران هتل سالیز بهترین غذاهای ایرانی را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. چلوکباب بختیاری، خوراک جوجه، زرشک پلو با مرغ و چلو ماهیچه از خوراکی‌های محبوب رستوران هتل سالیز است. در کنار خوراکی‌های خوشمزه‌ای که به آن‌ها اشاره کردیم، سرآشپز رستوران هتل سالیز ید طولایی در پخت غذاهای دریایی دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر در سفر به خرم آباد هوس قزل‌آلا به سرتان زد، حتماً‌ خوراک ماهی قزل آلا این رستوران را امتحان کنید. خوراک میگوی رستوران هتل سالیز نیز به اندازه‌ای خوشمزه است که در حین غذاخوردن باید حتماً مواظب انگشتانتان باشید.

آدرس: خرم آباد، میدان امام خمینی، خیابان کاکاوند
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۴۳۴۶۱۰

رستوران هتل عطر

رستوران هتل عطر

هتل عطر یکی از بهترین هتل های خرم آباد است. این هتل رستورانی با غذاهای بسیار خوشمزه دارد. منوی رستوران هتل عطر به لحاظ غذاهای ایرانی چیزی کم‌وکسر ندارد. سرآشپز این رستوان به پخت زرشک‌پلوهای خوشمزه با مرغ معروف است. رستوران هتل عطر به لحاظ دکوراسیون نیز طراحی مقبولی دارد. جالب است بدانید هتل عطر، یکی از هتل های درجه‌یک خرم آباد است. به همین دلیل می‌توانید در این هتل،‌ اتاق رزور کنید و هر وقت که گرسنه شدید، سری به رستوران هتل عطر بزنید و غذایی اشرافی نوش‌جان کنید. غذاهای رستوران هتل عطر به‌اندازه‌ای خوشمزه است که طعم خوش آن‌ها به‌ عنوان یکی از بهترین رستوران های خرم آباد برای همیشه زیر دندان شما باقی می‌ماند.

آدرس: خرم آباد، خیابان انقلاب، جنب مصلا الغدیر
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۲۱۳۱۸۰

رستوران تشریفات

رستوران تشریفات از رستوران های خرم آباد

رستوران تشریفات خرم آباد، مکانی برای صرف غذاهای اشرافی است. در این رستوران هر غذای خوشمزه‌ای که فکرش را بکنید از چلو خورشت‌های ایرانی گرفته تا خوراکی‌های فست‌فودی وجود دارد. رستوران تشریفات مکان مناسبی برای مهمانی‌های خانوادگی و گروهی است. به همین دلیل اگر با دوستان و آشنایان یا اعضای خانواده راهی خرم آباد شده‌اید و می‌خواهید عزیزانتان را حسابی تحویل بگیرید، رستوران تشریفات انتخاب مناسبی برای شماست. پیشنهاد می‌کنیم اگر گذارتان به رستوران تشریفات خرم آباد افتاد، حتماً‌ کباب‌های این رستوران را امتحان کنید. طعم خوش غذاهای رستوران های خرم آباد، این رستوران را به مقصد اول گردشگران تبدیل کرده است.

آدرس: خرم آباد، خیابان انقلاب
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۳۳۲۱۳۱

رستوران پدیده

رستوران پدیده

به گردشگرانی که می‌خواهند غذایی خوشمزه در محیطی خودمانی نوش‌جان کنند، رستوران پدیده خرم آباد را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران در فاصله کمی با مراکز خرید خرم آباد دارد. شما می‌توانید در کنار خوردن غذایی خوشمزه، سری به مراکز خرید بزنید و با دستی پر از سوغات خرم آباد به دیار خود باز گردید. سرآشپز رستوران پدیده، تخصص ویژه‌ای در پخت غذاهای ایرانی دارد. با این حال خوراکی‌های بین‌المللی این رستوران نیز چیزی از بهترین رستوران های خرم آباد کم نمی‌آورند. رستوران پدیده ارسال رایگان دارد. از آنجایی که در مسافرت وقت تنگ است، می‌توانید غذای دلخواه خود را به رستوران پدیده خرم آباد سفارش دهید و این غذا را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

آدرس: خرم آباد، میدان ناصرخسرو
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۲۳۲۸۱۷

کباب سرای نهاوندی

کباب سرای نهاوندی از کافه رستوران های خرم آباد

کسی را سراغ نداریم که طرفدار کباب‌‌های خوشمزه ایرانی نباشد. جالب است بدانید خرم آبادی‌ها یدطولایی در پخت کباب دارند. برای اثبات این ادعا کافی است سری به کباب‌ سرای نهاوندی در خرم آباد بزنید. در این رستوران خوشمزه‌ترین کباب‌های ایرانی پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. اگر اهل خوردن کباب‌های خوشمزه هستید، حتماً بهتر از ما می‌دانید که کباب با دوغ محلی و ریحان حسابی می‌چسبد. کباب سرای نهاوندی دوغ‌ محلی خوشمزه‌ای را با ریحان و فلفل کبابی به مشتریانش عرضه می‌کند. کباب سرای نهاوندی حدود ۹ کیلومتر با فرودگاه خرم آباد فاصله دارد. به همین دلیل اگر با خرید بلیط هواپیما خرم آباد به این شهر رسیدید، در عرض چند دقیقه می‌توانید از فرودگاه به این کباب‌سرا برسید و در یکی از بهترین رستوران های خرم آباد، کبابی جانانه به بدن بزنید.

آدرس: خرم آباد، خیابان مجاهدین اسلام
شماره تماس: ۰۹۱۶۷۰۹۲۸۰۷

رستوران و خانه کباب آریوبرزن

رستوران و خانه کباب آریوبرزن از رستوران های سنتی خرم آباد

سینی‌های مخصوص کباب در رستوران و خانه کباب آریوبرزن نوید از غذایی خوشمزه می‌دهد. منقل کباب‌های خوشمزه این رستوران‌ همیشه به راه است. در این رستوران در کنار کباب‌های خوشمزه، دیزی سنگی و غذاهای محلی خرم آباد طبخ می‌شود. این خانه کباب مکانی خودمانی است تا گردشگران به‌راحتی روی تخت‌های آن بنشینند و در کنار خوردن کبابی خوشمزه، خستگی در کنند. رستوران و خانه کباب آریوبرزن فاصله نسبتاً مناسبی با پایانه اتوبوس‌های بین‌شهری خرم آباد دارد. در نتیجه اگر با خرید بلیط اتوبوس خرم آباد راهی این شهر شدید، می‌توانید سوار اولین تاکسی شوید و در کمترین زمان ممکن به خانه کباب آریوبرزن برسید.

آدرس: خرم آباد، خیابان ساحلی، نرسیده به پارک شهر
شماره تماس: ۰۹۳۷۲۳۱۹۵۹۷

رستوران گردان رصدخانه کاسین

رستوران گردان رصدخانه کاسین

خرم آباد هتلی چهار ستاره با نام رصد خانه کاسین دارد. این هتل در واقع یک مجتمع اقامتی تمام‌عیار با رستورانی شیک و اشرافی است. هتل رصد خانه کاسین در ۵ طبقه ساخته شده است. آخرین طبقه از این هتل به رستوران گردان رصد خانه کاسین اختصاص داده شده است. در این مجمع اقامتی یک کافی‌شاپ شیک نیز قرار دارد. به لطف این شرایط رستوران گردان صد خانه کاسین به یکی از معروف‌ترین کافه رستوران های خرم آباد تبدیل شده است. به لحاظ قیمت نیز رستوران گردان رصد خانه کاسین، مدیران خوش‌انصافی دارد. در نتیجه اگر راهی خرم آباد هستید و می‌خواهید در کنار اقامتی شاهانه، غذایی اشرافی نوش‌جان کنید، رستوران گردان رصد خانه کاسین انتخاب مناسبی برای شماست. این رستوران نمایی تماشایی از منظره‌های زیبای شهر خرم آباد پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

آدرس: خرم آباد، مجتمع علمی تحقیقاتی و گردشگری چهارده معصوم
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۲۲۰۶۰۶۸

رستوران دشت بهشت گلدشت

رستوران دشت بهشت گلدشت

انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در منوی رستوران بهشت گلدشت خودنمایی می‌کند. این رستوران به لحاظ قیمت نیز یکی از رستوران های ارزان خرم آباد به حساب می‌آید. در نتیجه اگر در بین رستوران های خرم آباد به دنبال رستورانی با غذاهای خوشمزه و قیمت مناسب می‌گردید، رستوران دشت بهشت گلدشت را به برنامه خرم‌آبادگردی خود اضافه کنید. دکوراسیون این رستوران شاید به زیبایی رستوران های گران‌قیمت خرم آباد نباشد؛ اما غذاهای آن به اندازه‌ای خوشمزه است که ارزش دارد در سفر به این منطقه خودتان را مهمان غذایی خوشمزه در رستوران دشت بهشت گلدشت کنید.

آدرس: خرم آباد، بزرگراه خرم آباد اندیمشک، بعد از تقاطع بلوار ایران زمین
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۴۲۷۸۲۴

رستوران سنتی سفره ایرانی

رستوران سنتی سفره ایرانی از رستوران های سنتی خرم آباد

هر چیزی که از یکی رستوران های سنتی خرم آباد انتظار داشته باشید در رستوران سنتی سفره ایرانی وجود دارد. این رستوران با غذاهای ایرانی و محلی از مشتریان پذیرایی می‌کند. رستوران سنتی سفره ایرانی محیطی خودمانی دارد. به لطف این شرایط احساس می‌‌کنید در منزل خودتان مشغول خوردن غذایی خوشمزه هستید. اگر به همراه خانواده راهی خرم آباد شدید و خواستید غذایی خوشمزه در محیطی خودمانی نوش‌جان کنید، رستوران سنتی سفره ایرانی را به برنامه‌ خرم‌آبادگردی خود اضافه کنید. این رستوران به لحاظ مسافت نیز به بسیاری از جاهای دیدنی خرم آباد نزدیک است. جالب است بدانید سرآشپز رستوران سنتی سفره ایرانی کباب‌ تابه‌ای‌های بسیار خوشمزه‌ای می‌پزد.

آدرس: خرم آباد، انتهای خیابان انقلاب، کوچه آراسته نهم، نبش بیست متری دهخدا
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۲۰۵۳۱۴

فست فودی های خرم آباد

وقت همیشه در مسافرت تنگ است. به همین دلیل گردشگرانی را سراغ داریم که در سفر فرصتی برای خوردن غذاهای اعیانی پیدا نمی‌کنند و به خوراکی‌های فست فودی رضایت می‌دهند. خوشبختانه خرم آباد تا دلتان بخواهد فست‌ فودهای متنوع دارد. از آنجایی که نمی‌خواهیم در سفر به لرستان برای پیدا کردن بهترین فست فودی های خرم آباد سردرگم شوید، چند نمونه از فست فودهای خرم آباد را معرفی می‌کنیم.

فست فود چینو

فست فود چینو از فست فود های خرم آباد

فست فود چینو پیتزاهای بسیار خوشمزه‌ای دارد. غذاهای فست فودی این مجموعه به اندازه‌ای خوش‌طعم است که در روزهای شلوغ برای این خوراکی‌ها صف تشکیل داده می‌شود. در فست فود چینو هر نوع ساندویچی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. این فست فود مکانی دنج و خودمانی دارد. از آنجایی که فست فود بدون سس‌های خوشمزه لطفی ندارد، فست فود چینو سس‌های بسیار خوشمزه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در کنار ساندویچ‌های گرم، فست فود چینو ساندویچ‌های سرد بسیار خوشمزه‌ای به مشتریان می‌دهد. اگر عجله دارید و گرسنه هستید، حتماً ساندویچ‌های سرد این فست‌ فود را امتحان کنید.

آدرس: خرم آباد، سه راه مطهری، نرسیده به پل دارایی زاده
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۳۰۴۲۵۲

فست فود سندباد

فست فود سندباد از فست فود های خرم اباد

انصافاً باید گفت خوراکی فست‌فودی نیست که در منوی غذای فست فود سندباد پیدا نمی‌شود. این فست فود از پیتزاهای خوشمزه‌ گرفته تا سمبوسه‌های خوش‌طعم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. انواع ناگت، کروکت، کراکت، رزت، ژامبون و سوسیس در فست فود سندباد پخته می‌شود. جالب است بدانید فست فود سندباد خرم آباد، اهمیت زیادی به سلامت مشتریان خود می‌دهد. به همین دلیل در منوی این فست فود، خوراکی‌های رژیمی و ساندویچ‌های سبزیجات نیز وجود دارد. حتی اگر اهل خوراکی‌های فست فودی نیستید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار هم که شده سری به فست فود سندباد بزنید. مطمئن باشید طعم خوش خوراکی‌های این فست فود را هرگز فراموش نخواهید کرد.

آدرس: خرم آباد، خیابان مطهری، روبه‌روی بانک انصار
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۳۲۶۶۳۳

پیتزا پانیذ

پیتزا پانیذ از فست فود های خرم آباد

پیتزا، خوراکی‌ خوشمزه‌ای است که هر کسی از عهده پخت آن بر نمی‌آيد. به همین دلیل علاقه‌مندان پیتزا، قدر پیتزافروشی‌هایی که پیتزاهای خوشمزه‌ای درست می‌کنند را به‌خوبی می‌دانند. پیتزا پانیذ خرم آباد یکی از این پیتزافروشی‌ها به حساب می‌آید. این پیتزا فروشی به لحاظ قیمت نیز با دیگر فست فودی های خرم آباد رقابت می‌کند. اگر اهل پیتزا هستید و می‌خواهید در سفر به خرم آباد خودتان را تحویل بگیرید، پیتزا پانیذ انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرس: خرم آباد، خیابان مطهری، چهارراه سرچشمه
شماره تماس: ۰۶۶۳۳۲۰۱۰۰

رستوران های خرم آباد با خوانی گسترده از خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی چشم‌انتظار گردشگران هستند. در این شهر بساط شکم‌گردی همیشه به‌ راه است. به همین دلیل حتی اگر گرسنه نیستید، می‌توانید سری به یکی از کافه های خرم آباد بزنید و با خوردن نوشیدنی گوارا، گلویی تازه کنید و خستگی بگیرید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های خوشی از سفر به استان لرستان دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید و خاطره‌های خوش را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

رستوران زعفران طلایی خرم آباد چلوماهیچه‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد.

رستوران گردان رنگین‌کمان منظره‌ای تماشایی از خرم‌آباد پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

مجموعه تاریخی حمام گپ، دیزی‌هایی دارد که در عمرتان نخورده‌اید.

کباب سرای نهاوندی خرم آباد فقط ۹ کیلومتر از فرودگاه این شهر دورتر است.

فست‌ فود چینو خرم آباد، پیتزاهای بسیار خوشمزه‌ای دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.