معرفی بهترین رستوران های قشم | جایی برای تجربه خوشمزه‌ترین‌ها

0

جنوب‌گردی از آن سفرهایی است که وقتی اسمش می‌آید برای شروعش سر از پا نمی‌شناسیم. در این جزیره کوچک، ساحل نقره‌ای، جزرومد چشم‌اندازش و مردم خون‌گرمش، همگی دوست‌داشتنی‌اند. سفر به قشم با امتحان‌کردن غذاهای تند و خوشمزه جنوبی، لذت‌بخش‌تر می‌شود. اگر نگاهی به راهنمای سفر قشم بیندازید، لیستی از بهترین رستوران های قشم و اقامتگاه‌هایش را می‌بینید. برای رفتن به قشم هم نگران نباشید. با خرید بلیط هواپیما قشم از سایت ره بال آسمان، به‌راحتی به این جزیره بروید و سفری پرهیجان را شروع کنید.

فهرست مطالب

رستوران های قشم

  • رستوران حاج غفور قشم | از بهترین رستوران های قشم

قشم است و غذاهای خوشمزه دریایی‌‌اش! اگر طرف‌دار غذاهای دریایی و تند و پرادویه جنوبی هستید، پیشنهاد می‌کنم به رستوران حاج غفور قشم سری بزنید. در این رستوران خوشمزه‌ترین غذاهای محلی قشم را طبخ می‌کنند. قلیه ماهی‌ و قلیه میگوی این رستوران در بین بومی‌ها شهرت زیادی دارد. اگر به غذاهای تند هم حساسیت دارید، نگران نباشید. کافی است به کارکنان این رستوران بگویید تا غذایی مناسب با سلیقه شما را بیاورند. رستوران حاج غفور، از خوش‌قیمت‌ترین رستوران های قشم است.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار خلیج فارس شرقی، جنب مسجد شیخ حاجی رمضان
ساعات کاری13 تا 15:30
از 20 تا ساعت 22
  • رستوران قلعه قشم | رستورانی در نزدیکی قلعه پرتغالی‌ها

بعد از گشت‌وگذار در این جزیره زیبا، خودتان را به خوردن وعده‌ای دل‌چسب و خوشمزه مهمان کنید. رستوران قلعه از زیباترین رستوران های قشم است. به این رستوران که بروید، چشم‌اندازی دلنشین از دریا را می‌بینید. تماشای غروب خورشید از فضای سرباز این رستوران خاطره‌ای ماندنی را برایتان می‌سازد. محیط داخل رستوران هم بسیار شیک و زیباست.

این رستوران با منوی ویژه روزانه‌اش شما را غافل‌گیر می‌کند؛ البته اگر به این رستوران بروید، منوی کاغذی‌ای به شما نمی‌دهند. خوب است بدانید در این رستوران از تازه‌ترین مواد برای غذاها استفاده می‌کنند. غذاهای روزانه هم به صید هر روز بستگی دارد و کارکنان منوی هر روز را به شما می‌گویند. حتی اگر روزی صیادها صید مناسبی برای رستوران تهیه نکنند، رستوران بسته می‌ماند. خوراک صدف، میگو، ماهی‌مرکب و خوراک کوسه بخشی از منوی غذاهای این رستوران است. بعد از خوردن غذایی خوشمزه، می‌توانید از قلعه پرتغالی‌های قشم هم دیدن کنید. این رستوران تا قلعه پرتغالی‌ها و موزه ژئو پارک قشم فاصله کمی دارد. اگر دوست دارید از منوی روز رستوران باخبر بشوید، قبل از رفتن تماس بگیرید.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، میدان ولایت، جنب قلعه پرتقالی‌ها
شماره تماس07635224765
ساعات کاریهرروزه از ساعت 13 تا 15
از ساعت 20 تا 23
  • رستوران خاله قشم | از خوش‌قیمت‌ترین رستوران های قشم

قشم‌گردی بدون خوردن ساندویچ‌های خوشمزه و محلی جزیره نمی‌شود! برای امتحان‌کردن فلافل‌ها و سمبوسه‌های محلی جزیره، رستوران خاله قشم بهترین انتخاب است. صاحب این رستوران، یکی از خانم‌های هنرمند جنوبی است که غذاهایش طعمی بی‌نظیر دارد. خاله، غذاهای محلی جزیره را به بهترین روش و با بهترین مواد اولیه طبخ می‌کند. همه غذاهای این رستوران به‌شکل ساندویچ سرو می‌شوند و خوردنش هم دردسری ندارد. تا آنجا که رفتید ساندویچ ماهی‌مرکب هم امتحان کنید. نمی‌شود از صدف‌های خوش‌عطر رستوران خاله هم گذشت.

چند میز و صندلی در بیرون آشپزخانه کوچک خاله وجود دارد که می‌توانید برای نشستن از آن‌ها استفاده کنید. رستوران خاله فاصله کمی تا رستوران قلعه قشم دارد؛ ولی هزینه غذاهای این رستوران بسیار خوب و مقرون‌به‌صرفه است. می‌توانید بعد از بازدید از قلعه پرتغالی‌ها و گردش در بازار قدیم قشم شام را در رستوران خاله بخورید. یادتان باشد این رستوران فقط در شب‌ها از گردشگرها و مهمان‌های جزیره میزبانی می‌کند.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، جنب قلعه پرتغالی‌ها به‌طرف اتوبان
شماره تماس07635225611
ساعات کاریاز ساعت 19 تا 22
  • رستوران نعیم قشم

در بین رستوران های قشم، رستوران نعیم دارای متنوع‌ترین منو است. این رستوران منویی کامل برای هر سلیقه‌ای دارد و دیگر برای انتخاب غذا محدود نیستید. به همین خاطر در بیشتر اوقات در این رستوران جای سوزن‌انداختن نیست. آشپزهای رستوران نعیم، انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فست‌فودی را طبخ می‌کنند. می‌توانید خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین قلیه‌ماهی‌ها، ماهی‌کبابی و ماهی شیر را در این رستوران پیدا کنید؛ البته میگوپفکی‌های رستوران نعیم هم خوردن دارد.

زمانی که به این رستوران وارد بشوید، عطر خوبی از غذاها را حس می‌کنید. سلف‌سرویس رستوران هم دیگر کارتان را راحت می‌کند. در زمان انتخاب غذا به میز اردوی رستوران نعیم هم سری بزنید. فضای رستوران نعیم قشم بزرگ و راحت است. می‌توانید همراه با خانواده یا با دوست‌هایتان به این رستوران بروید. برای هر وعده غذایی هم با توجه به کیفیت مواد اولیه هزینه مناسبی می‌گیرند. اگر دلتان خواست می‌توانید در مجموعه سیتی سنتر و مرکز خرید ستاره قشم هم گردش کنید. این مراکز تا رستوران نعیم فاصله زیادی ندارند.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، میدان امام قلی خان، جنب شهرک ساحلی
ساعات تماس07635226665
ساعات کاریاز ساعت 12 تا 15
از ساعت 19 تا 24
  • رستوران الوند قشم | از شیک‌ترین رستوران های قشم

رستوران الوند قشم، از بهترین رستوران‌هایی است که می‌توانید با خیال راحت جلسه‌ها و مهمانی‌هایتان را در آن برگزار کنید. این رستوران با بهترین امکانات از مهمان‌هایتان میزبانی می‌کند و خاطره‌ای به‌یادماندنی برایتان می‌سازد. از رفتار خوب پرنسل رستوران هم هر چه بگویم، کم گفته‌ام. فضای این رستوران شیک و مدرن است و توجه گردشگرها را به خودش جلب می‌کند. این رستوران منوی پروپیمانی از غذاهای متنوع دریایی جنوب و اصیل ایرانی دارد.

اگر اهل خوردن غذاهای دریایی هستید، بشقاب میکس و ویژه رستوران الوند را سفارش بدهید؛ البته خوب است بدانید خوراک کوسه هم بین مشتری‌ها محبوب است. شاید با دیدن حجم کم این غذا تعجب کنید؛ اما بعد از خوردن آن کاملاً سیر می‌شوید. هزینه غذاهای رستوران الوند قشم نسبت به دیگر رستوران‌ها گران‌تر است. برای اقامت در جزیره هم نگران نباشید. در بین هتل های قشم، هتل الوند، هتلی خوب و مجهز است که این رستوران هم بخشی از آن است.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار آزادگان، جنوب غربی میدان شهدا، نبش خیابان الهیه، هتل الوند قشم
شماره تماس07635223007
ساعات کاریهمه‌روزه به جز چهارشنبه‌ها از ساعت 12 ظهر تا یک بامداد
  • رستوران آبشار قشم | رستورانی خوش‌قیمت و باکیفیت

محال است تا جنوب بروید و از غذاهای دریایی و خوشمزه‌اش نچشید. رستوران آبشار قشم یکی از خوش‌قیمت‌ترین رستوران های جزیره است که دو شعبه دارد. در این رستوران انواع غذاهای دریایی را با طعمی متفاوت و دلنشین طبخ می‌کنند. میگوپفکی و ماهی هامون این رستوران طعمی متفاوت و لذیذ دارد که تا مدت‌ها در ذهنتان می‌ماند. در این رستوران فضا، میز و صندلی کافی برای برگزاری جشن‌های کوچک و جلسه‌های کاری است. اگر دلتان هم بخواهد با خانواده یا دوست‌هایتان زمانی را بگذرانید، روی رستوران آبشار قشم حساب کنید. از دیگر ویژگی‌های خوب این رستوران نزدیک‌بودن به مرکز تجاری و بین‌المللی مرجان است. بعد از خرید و گشت‌وگذار خورن غذای خوش‌طعم جنوب، همه چیز را فوق‌العاده‌تر می‌کند.

آدرسشعبه اول: استان هرمزگان، جزیره قشم، میدان شهدای گمنام، روبه‌روی مرکز خرید مرجان.
شعبه دوم: استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بعد از میدان گل‌ها، روبه‌روی مرکز خرید خلیج فارس.
شماره تماس07635247138
ساعات کاریهمه‌روزه به جز چهارشنبه‌ها از ساعت 12 ظهر تا یک بامداد
روزهای یکشنبه از 12 تا 24
  • رستوران شب‌های دفاری | رستورانی سنتی در دل جزیره

بخش بزرگی از سفر، آشنایی با آداب، سنت‌ها، نوع غذا و پوشش هر منطقه است. رستوران شب‌های دفاری یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید بخشی از این آداب را ببینید. فضای این رستوران کاملاً سنتی است و حس‌وحال جالبی دارد که در هر جایی آن را پیدا نمی‌کنید. تصورش را کنید در خانه‌ای خشتی به سبک جنوبی نشسته‌اید که سقف و گوشه‌وکنارش را با برگ‌های نخل تزیین کرده‌اند. این رستوران بخش کوچکی از هویت جنوب است. در رستوران دفاری از میز و صندلی خبری نیست و مثل زمان قدیم باید دور سفره و روی زمین بنشید.

کارکنان خوش‌روی این رستوران هم لباس محلی جنوب را پوشیده‌اند و با مهربانی از شما میزبانی می‌کنند. شاید در زمان گشت‌وگذار در این رستوران اتاق تزیین‌شده‌ای ببینید که نظرتان را جلب کند. این اتاق را مثل حجله‌های جنوب تزیین کرده‌اند که بسیار تماشایی است و به آن اتاق VIP می‌گویند. در بخشی از این رستوران، کافه دنج و کوچکی ساخته‌اند که آب‌نمای زیبایی در وسطش است. زمانی که به این رستوران وارد بشوید، شما را به خوردن فنجانی قهوه و حلوای خوشمزه عربی دعوت می‌کنند.

  • منوی رستوران شب‌های دفاری

رستوران شب‌های دفاری تا دلتان بخواهد غذاهای سنتی و خوش‌طعم جنوبی را دارد. در منو، لیستی از غذاهای اصیل جنوب مثل قوزی گوشت، هواری ماهی سور، قلیه ماهی و ماهی شکم‌پر را نوشته‌اند. این غذاها را یکی از خانم‌های هنرمند جنوبی می‌پزد؛ البته غذاها فقط به این لیست ختم نمی‌شود. انواع کباب‌های ایرانی هم طبخ می‌کنند. مسئول پخت غذاهای عربی هم یکی از آقایان است. اگر از چاشنی و ادویه‌های جنوب خوشتان می‌آید، به غرفه این رستوران سری بزنید. در این بخش می‌توانید ادویه‌های ترکیبی فوق‌العاه‌ای را پیدا کنید.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، بعد از شهرک گلزار، روستای دفاری، جنب مسجد جامع، رستوران شب‌های دفاری
شماره تماس09171999936
ساعات کاریاز ساعت 12 ظهر تا 12 شب
  • رستوران امیران قشم | از مجلل‌ترین رستوران های قشم

گشت‌وگذار و گردش بی خوردوخوراک نمی‌شود. بعد از دیدن زیبایی‌های جزیره، پیشنهاد می‌کنم که به رستوران امیران بروید. این رستوران از شیک‌ترین و خاص‌ترین رستوران های قشم است. دکور جالب این رستوران همه را کنجکاو می‌کند تا سری به آن بزنند. تمام بخش‌های این رستوران قرمز است و نورپردازی‌های متفاوتی دارد. کافی است به سقف این رستوران نگاهی بیندازید. نورپردازی‌های سقف مثل ستاره‌های پرنور می‌درخشند. رستوران امیران قشم، سالنی ویژه هم دارد. می‌توانید برای برگزاری جلسه‌های مهم کاری یا دورهمی‌های خصوصی رزروش کنید. منوی این رستوران آن‌قدر متفاوت و جذاب است که بی‌تردید غذایی باب میلتان پیدا می‌کنید. از غذاهای دریایی تا غذاهای ایرانی، همه را دارند. منوی دیگری هم برای بخش کافی‌شاپ هست. موسیقی زنده جنوبی هم فضای رستوران امیران را جذاب‌تر می‌کند. یادتان باشد، غذاهای این رستوران نسبت به دیگر رستوران‌های قشم گران‌تر است.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، بازار سیتی سنتر یک، طبقه دوم
شماره تماس07635246940
ساعات کاریاز ساعت 12 ظهر تا 24
  • رستوران خوان بوم قشم | از زیباترین رستوران های قشم

رستوران خوان بوم قشم، از آن رستوران‌هایی است که با ایده‌پردازی مجموعه‌ای جذاب را به وجود آورده است. فضای این رستوران با دیگر رستوران های قشم تفاوت زیادی دارد هر بخش از رستوران مثل غاری در دل سنگ‌هاست که زیبایی طبیعت را در عین سادگی نشان می‌دهد. نورپردازی جالبی هم دارد که شما را برای بازدید از دیگر بخش‌های رستوران کنجکاو می‌کند.

منوی رستوران خوان بوم قشم چهار بخش هیجان‌انگیز دارد. اگر طرفدار غذاهای فست‌فودی هستید، به سراغ منوی ایرانویچ بروید. اگر هم غذاهای ایرانی و دریایی را دوست دارید، لیستی از این غذاها را در منوی آریانا نوشته‌اند. بعد از خوردن غذا نگاهی هم به منوی آمیتیس بیندازید. نوشیدنی‌های سرد و گرم جالبی در آن نوشته‌اند. در منوی جهانگیر هم تا دلتان بخواهد چای و دم‌نوش‌های خوشمزه می‌بینید. هرکدام را که می‌خواهید سفارش دهید. نوش جانتان! خبر خوب این است که از این رستوران تا مرکز خرید ستاره و خلیج فارس فاصله زیادی نیست. بعد از گشت‌وگذار در جاهای دیدنی قشم سری هم به این رستوران بزنید.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار امام قلی، خیابان خلیج فارس، روبه‌روی درب جنوبی مجتمع ستاره، هم‌کف هتل ماریانا دو
شماره تماس07635241313
ساعات کاریهمه‌روزه از 11 صبح تا 23
  • رستوران دریا قشم | از قدیمی‌ترین رستوران های قشم

رستوران دریا از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین رستوران های قشم است که بیشتر بومی‌ها آن را می‌شناسند. نمی‌شود به قشم سفر کرد و از غذاهای خوشمزه این رستوران نخورد. رستوران دریا قشم انواع غذاهای دریایی با خوشمزه‌ترین طعم‌‌ها را طبخ می‌کند. به این رستوران که رفتید، از بشقاب ویژه‌اش امتحان کنید. ماهی سوخاری و چلومیگو و قلیه ماهی‌های رستوران دریا خوردن دارد. این رستوران در نزدیکی بازارها و مراکز خرید درگهان است. به همین خاطر می‌توانید بعد از خرید به آنجا بروید و دلی از عزا در بیاورید.

استان هرمزگان، جزیره قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا
07635273590
07635273589
07635273587
آدرس اینستاگرام و سایتdaryaseafood@
و
https://menno.ir/558
  • رستوران شب‌های طلایی قشم | رستوران محبوب جزیره

رستوران شب‌های طلایی جزء آن دسته از رستوران های قشم است که در جزیره شهرت زیادی دارد. این رستوران بخش‌های مختلفی دارد. اگر طرفدار غذاهای فست‌فودی هستید، به بخش فست‌فود رستوران سری بزنید. در این رستوران غذاهای ایرانی و سنتی هم طبخ می‌کنند. خبر خوب این است که غذاهای گیاهی ویژه‌ای هم دارند. به این رستوران که رفتید، حتماً از خوراک ماهی و میگویش هم امتحان کنید.

اگر دلتان خواست کمی در سفره‌خانه بنشینید. دکور و فضای رستوران شب‌های طلایی آن‌قدر جذاب است که گردشگرها را به خودش جذب می‌کند. از داخل رستوران، چشم‌انداز شگفت‌انگیزی رو به دریا دارد. یک زوج ایرانی_آلمانی این رستوران را اداره می‌کنند. این زوج خلاق، شعار جالبی دارند. آن‌ها می‌گویند: «ما غذا را درست، درست می‌کنیم»؛ پس خیالتان از کیفیت غذاها راحت باشد. در این رستوران اجرای موسیقی زنده هم دارند. کافی است یک بار به این رستوران بروید تا مشتری همیشگی‌اش بشوید.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، خیابان دریا، پارک زیتون
شماره تماس09363974103
ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 13 تا 1:30 بامداد
آدرس اینستاگرامshabhayetalai@
  • رستوران پرشین گلف ۱ درگهان | رستورانی باکیفیت

بعد از گشت‌وگذاری چندساعته در بازار درگهان، سری هم به رستوران پرشین گلف بزنید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های قشم است که غذاهای خوشمزه و تازه‌ای دارد. به‌راحتی می‌توانید غذایی باب میلتان پیدا کنید. نگران قیمت‌ها هم نباشید. همه غذاها، قیمتی متناسب با کیفیتشان دارند. اگر صدای اذان را هم شنیدید، می‌توانید در نمازخانه رستوران شکر خدا را به جا بیاورید.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، درگهان، مجتمع تجاری اقامتی پرشین گلف یک، طبقه اول، پلاک 500
شماره تماس07625269527
ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 11 تا 23 شب
  • رستوران ایران زمین | از مجلل‌ترین رستوران های قشم

رستوران ایران زمین، یکی از شیک‌ترین و مجلل‌ترین رستوران های قشم است. این رستوران فضای بزرگی برای پذیرایی از شما دارد. در منوی رستوران، لیست طولانی‌ای از غذاهای ایرانی و عربی وجود دارد. تنوع سالادها و دسرهایشان هم بسیار زیاد است. اگر برای چشیدن طعم این غذاها مشتاقید، سری به رستوران ایران زمین بزنید. ظرفیت کل این رستوران حدود 350 نفر است. به‌راحتی می‌توانید برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌هایتان روی رستوران ایران زمین حساب کنید.

آدررساستان هرمزگان، جزیره قشم، درگهان، میدان تجارت، مجتمع تجاری ایران زمین، طبقه سوم
شماره تماس07635267000
ساعات کاریاز 12 ظهر تا 12 شب
آدرس اینستاگرامiranzaminrestaurant7000@
  • رستوران گلدن فود درگهان | از بهترین رستوران های قشم

بومی‌ها رستوران گلدن را به‌عنوان یکی از شیک‌ترین رستوران های قشم می‌شناسند. ورودی این رستوران مثل ورودی یک قلعه است؛ اما فضای داخلی‌اش را به سبک سنتی چیده‌اند. آلاچیق‌ها و تخت‌های فضای باز رستوران، چشم‌اندازی رو به دریا دارد. تصورش را کنید. غذای تند و خوشمزه جنوب با چشم‌اندازی شگفت‌انگیز و صدای آرامش‌بخش دریا خاطره‌ای ماندگار را برایتان می‌سازد. اگر نگاهی به منوی رستوران گلدن فود بیندازید، لیستی از غذاهای دریایی، ایرانی و فست‌فود را می‌بینید. می‌توانید در کافه این رستوران هم خودتان را به نوشیدنی‌ای خنک و خوش‌طعم مهمان کنید.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، درگهان، پارک خطی، ضلع غربی بازار دو دلفین، 100متری کلانتری
شماره تماس07635269288
07635269287
07635264700
ساعات کاری12 ظهر تا 12 شب
آدرس اینستاگرامgolden_food_qeshm@
آدرس سایتhttps://gfmenu.ir/
  • رستوران عزیزی | رستوران زیبا و دلباز

رستوران عزیزی از دیگر رستوران های قشم است که فضایی زیبا و دل‌باز دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بسیار خوب طبخ می‌کنند. می‌توانید بعد از خرید در مراکز خرید قشم، به این رستوران بروید و غذای خوشمزه‌ای بخورید. کارکنان رستوران عزیزی بسیار خوش‌برخورد و مهربان‌هستند و سفارش‌هایتان را در کم‌ترین زمان حاضر می‌کنند. دیگر چه از این بهتر!

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، مجتمع سیتی سنتر یک
شماره تماس07635246610
ساعات کاریاز 11 صبح تا 12 بامداد
  • رستوران دو دلفین | از بهترین رستوران های قشم

رستوران دو دلفین یکی از باکیفیت‌ترین رستوران های قشم است. فضای بزرگ و دل‌بازی هم برای پذیرایی از مشتری‌هایش دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران این است که غذاها را در کم‌ترین زمان آماده می‌کنند. خیالتان از منوی مختلف و خوب رستوران دو دلفین هم راحت باشد. به خاطر نزدیکی به بازار درگهان این رستوران همیشه شلوغ است. بیشتر گردشگرها بعد از خرید، به این رستوران می‌روند و غذایی گرم و خوشمزه می‌خورند. از این رستوران تا مرکز خرید اطلس، پاساژ نخل درگهان و بازار قدیم هم فاصله زیادی نیست.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، درگهان، پاساژ دو دلفین
شماره تماس07635270660

فست فودهای قشم

  • فست فود سی رول

رستوران سی رول یکی از بهترین فست‌فودی ها و رستوران های قشم است. در این رستوران تا دلتان بخواهد فست‌فودهایی به سبک دریایی را دارند. در این رستوران ماهی سوخاری، میگوپفکی‌، شنیسل، استیک‌های دریایی طبخ می‌کنند که شاید در جای دیگر مثل آن را نخورده‌اید. خوردن این غذاها حتی برای خیلی‌ها که غذای دریایی هم دوست ندارند، جذاب است. کارکنان این رستوران با خوش‌رویی از شما در فضایی بسیار دلنشین و جذاب میزبانی می‌کنند. حتی می‌توانید در فضای باز رستوران هم بنشینید و از چشم‌اندازش لذت ببرید. این رستوران تا موزه ژئوپارک قشم، شهربازی سیتی، بازار قدیم و قلعه پرتقالی‌ها فاصله کمی دارد. به‌راحتی می‌توانید بعد از گردش و تفریح خودتان را به خوردن وعده‌ای دل‌چسب دعوت کنید.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، خیابان دانش، حدفاصل چهاراره رسالت و میدان شهدا
شماره تماس09172993136
ساعات کاریاز 12 ظهر تا 17 عصر
از 19 عصر تا دو بامداد
آدرس اینستاگرامcroll.foods@
  • فست فود لبنانی فطائر | دارای متنوع‌ترین منو در رستوران های قشم

امتحان‌کردن غذاهای جدید و بین‌المللی برای خیلی‌ها جالب است. شناخت طعم و مزه‌های جدید و پیداکردن وجه مشترک‌ها، حس جالبی دارند. طعم غذاهای عربی هم به ذائقه ما یرانی‌ها بسیار نزدیک است. می‌توانید چند مدل از فست‌فودهای لبنانی را در جزیره قشم امتحان کنید. فست فود لبنانی فطائر از متفاوت‌ترین رستوران های قشم است که جایگاه ویژه‌ای در جزیره دارد. در بیشتر زمان‌ها صف طولانی‌ای جلوی این رستوران هست.

فضای این رستوران کوچک است؛ اما لیست منوهایش به 100 نوع غذا هم می‌رسد. خیالتان از کیفیت مواد اولیه هم راحت باشد. لقمه‌های عربی، نقانق جبه پیتزا، شامیات، وجبه مخصوص، شیرینی بسبوسه و دنگیات از خوشمزه‌ترین غذاهای این فست‌فودی است؛ البته در این فست‌فودی برای طبخ این غذاها از روغن‌های سرخ‌کردنی استفاده نمی‌کنند. شاید به همین خاطر است که غذاهای رستوران فطائر طعم متفاوتی دارد. با هزینه مناسبی می‌توانید در این رستوران از طعم غذاهای بین‌المللی لذت ببرید. به فست‌فودی فطائر که رفتید، جای ما را هم خالی کنید.

آدرساستان هرمزگان، جزیره قشم، چهارراه رسالت، خیابان دانش
شماره تماس07635225500
ساعات کاریاز ساعت 18 تا دو بامداد

جزیره قشم، از دیدنی‌ترین بخش‌های جنوب ایران است. بعد از گشت‌وگذار در این جزیره، سری هم به رستوران های قشم بزنید. جنوب‌گردی با چشیدن طعم غذاهایش، لذت‌بخش‌تر است. امیدواریم این سفر مجازی با ره بال آسمان، حس خوبی را بهتان بدهد. اگر در سفرهای قبل به قشم، به یکی از این رستوران‌ها رفتید، تجربه‌هایتان خواندنی است. برایمان در کامنت‌ها بنویسید.

رستوران قلعه قشم. رستوران خوان بوم قشم.

رستوران نعیم قشم. رستوران حاج غفور. رستوران خاله قشم.

رستوران دریا. رستوران پرشین گلف 1 درگهان. رستوران ایران زمین. رستوران گلدن فود قشم.

رستوران شب‌های دفاری قشم. رستوران شب‌های طلایی قشم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.