معرفی بهترین هتل های قشم | اقامتی آرام کنار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس

0

قشم جزو برترین مناطق توریستی جنوب کشور به حساب می‌آید. این جزیره دارای زیبایی‌های منحصر‌به‌فرد و زیبایی است که هر کس را مات تماشا می‌کند. البته وجود مراکز خرید بزرگ و بازارهای ته لنجی فراوان نیز در شلوغی قشم بی‌تأثیر نیستند. به هر صورت همه‌ساله گردشگران بسیاری از این جزیره زیبای جنوب ایران دیدن می‌کنند. به همین خاطر در هر گوشه از این جزیره، یک هتل کوچک یا بزرگ، لوکس یا معمولی به چشم می‌خورد. از‌این‌رو در مقاله پیش رو قصد داریم تا بهترین هتل های قشم را به شما معرفی کنیم. به یاد داشته باشید قبل از خرید بلیط هواپیما قشم، سریعاً باید به‌دنبال رزرو هتل باشید تا موقع رسیدن به مقصد، در دردسر نیفتید. پس با ما همراه باشید تا بهترین هتل های قشم را بشناسید.

فهرست مطالب

هتل آپادانا قشم

هتل آپادانا جزو ارزان ترین هتل های قشم است. این هتل 3ستاره در ساختمانی 2طبقه و کنار بازار قدیم و جدید قرار دارد. به همین خاطر این دارای بهترین دسترسی به مراکز خرید قشم است. فضای بیرونی هتل آپادانا چنگی به دل نمی‌زند. حتی فضای داخلی آن هم از نظر ظاهری زیبایی چندانی ندارد؛ اما باید بدانید که هتل آپادانا خدمات درخوری را مناسب با هتلی 3ستاره در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین این هتل در مرکز جزیره قشم واقع شده است و به همین خاطر دسترسی بسیاری مناسبی به جاهای دیدنی مختلف جزیره دارد. پس از نظر موقعیت قرارگیری، این هتل جزو بهترین هتل های قشم به حساب می‌آید.

آدرس: قشم، خیابان ولی عصر، کنار کلینیک دکتر محمدی

آدرس هتل آپادانا قشم روی نقشه گوگل

هتل آتامان قشم

هتل آتامان جزو معروف ترین هتل های قشم است. این هتل  4طبقه در بلوار گلستان قشم قرار دارد. هتل آتامان در اسفند سال 1396 به بهره‌برداری رسید. به همین خاطر دارای ساختمانی نوساز، شیک و امروزی است. در این هتل، 58 باب واحد اقامتی مختلف وجود دارد. مسافران می‌توانند اتاق‌های دوتخته ساده یا سوئیت‌های دونفره یا اتاق‌های سه‌تخته را برای اقامت خود انتخاب کنند. این هتل دسترس ساده‌ای به ساحل و مراکز خرید مهم قشم از جمله سیتی سنتر 1 و 2 دارد. همچنین در این هتل بهترین خدمات رفاهی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. به گفته بسیاری از مسافران، این هتل را می‌توان در فهرست بهترین هتل های قشم قرار داد.

آدرس: قشم، میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان

آدرس هتل آتام قشم روی نقشه گوگل

هتل آرام قشم

هتل آرام جزو هتل‌های دنج و خلوت قشم به حساب می‌آید. این هتل در سال 1384 به بهره‌برداری رسید. البته یک بار به‌صورت کامل در سال 1396 فضای بیرونی و داخلی آن را بازسازی کردند. طی این بازسازی، تمامی اسباب و اثاثیه داخل اتاق‌ها نیز عوض شدند. به همین خاطر ظاهر هتل کاملاً نوساز و امروزی است. این هتل در ساختمانی 4طبقه قرار دارد و با 23 باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل آرام هتلی نسبتاً کوچک است و فضایی آرام دارد. این هتل 3ستاره، خدماتی درخور و متناسب با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای اقامت در این هتل می‌توانید در اتاق‌های 2تخته، 3تخته یا سوئیت‌های یک‌خوابه حضور داشته باشید.

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، نرسیده به چهارراه پردیس، کوچه رضوان

آدرس هتل آرام قشم روی نقشه گوگل

هتل آرتا قشم

هتل آرتا جزو بزرگترین هتل های قشم به حساب می‌آید. این هتل در سال 1396 به بهره‌برداری رسید و جزو هتل‌های نوساز قشم به حساب می‌آید. این هتل در ساختمانی 7طبقه و بسیار لوکس قرار دارد و با 48 باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل آرتا جزو هتل های نزدیک به ساحل محسوب می‌شود و دسترسی بسیار مناسبی به مراکز خرید اطراف از جمله سیتی سنتر 1 و 2 دارد. همچنین باید بدانید که هتل آرتا در محله جدید و مرفه نشین قشم قرار دارد. این هتل فضایی بسیار لوکس داشته و خدماتی عالی و درخور را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: قشم، بلوار شهید بهشتی، روبه‌روی منازل مسکونی علی‌بن‌ابی طالب

آدرس هتل آرتا قشم روی نقشه گوگل

  • هتل ارم قشم

هتل ارم نیز در فهرست برترین هتل های قشم قرار می‌گیرد. این هتل 4ستاره در بلوار آزادگان قشم قرار دارد و در سال 1395 به بهره‌برداری رسیده است. هتل ارم 5 طبقه دارد و با 96 باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل لوکس و مدرن جزو بزرگترین هتل های قشم به حساب می‌اید. دسترسی به مراکز خرید و فاصله کم تا ساحل این هتل را به محبوب‌ترین هتل های قشم در میان مسافران تبدیل کرده است. تنوع اتاق‌های این هتل بی‌نظیر هستند و می‌توانید در کلاس‌های مختلف اتاق‌های این هتل اقامت داشته باشید. هر اتاق بر اساس موقعیت قرارگیری، ویو، طبقه، فضا و امکانات، در کلاس‌های مختلف دسته‌بندی می‌شود. پس می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه خودتان، در یکی آن‌ها اقامت داشته باشید.

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، روبه‌روی اداره شیلات

آدرس هتل ارم قشم روی نقشه گوگل

هتل امیر قشم

هتل امیر جزو هتل‌های 2ستاره قشم است که اصلاً ظاهرش به هتلی 2ستاره شبیه نیست! هتل امیر در سال 1397 افتتاح شد و ظاهری نوساز و امروزی دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا مسافرانی که به ظاهر هتل اهمیت می‌دهند و می‌خواهند هزینه‌های سفرشان را کاهش دهند، این هتل را برای سفرشان انتخاب کنند. هتل امیر در ساختمانی 5طبقه واقع شده است و با 24 باب اتاق از مسافران پذیرایی می‌کند. هتل امیر با توجه به کیفیت خدمات و ظاهر ساختمان هتل، جزو ارزان ترین هتل های قشم با کیفیت مناسب به حساب می‌آید.

آدرس: قشم، شهرک الهیه، کنار پارک گلبرگ

آدرس هتل امیر روی نقشه گوگل

هتل بوتیک ایرمان قشم

هر زمان که پسوند «بوتیک» پشت نام یک هتل می‌آید، باید انتظار هتلی زیبا و تماشایی را داشته باشید. هتل بوتیک ایرمان را می‌توان زیباترین هتل قشم دانست.  این هتل در نخل زرین و رو‌به‌روی برج‌های دوقلو قشم قرار دارد. هتل بوتیک در سال 1396 به بهره‌برداری رسید و ظاهری نوساز و امروزی دارد. البته باید بدانید که فضای بیرونی و فضای داخلی هتل را به سبک سنتی طراحی کرده‌اند. این هتل 4ستاره در ساختمانی 5طبقه واقع شده است و با 38 باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل بوتیک ایرمان در محله مرفه نشین قشم قرار دارد و در نزدیک‌ترین فاصله تا مراکز خرید قشم از جمله سیتی سنتر 1 و 2 واقع شده است. همچنین از این هتل می‌توانید به سرعت خودتان را به پارک ساحلی زیتون قشم برسانید.

آدرس: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

آدرس هتل بوتیک ایرمان روی نقشه گوگل

هتل بوتیک فولتون قشم

حالا که صحبت از هتل بوتیک به میان آمد، بهتر است کمی هم درباره هتل بوتیک فولتون قشم با هم صحبت کنیم. هتل بوتیک فولتون در میدان استقلال و کنار کمپ هامون قشم قرار دارد. این هتل که در سال 1394 به بهره‌برداری رسید و از 3 ساختمان مجزا و مستقل تشکیل می‌شود. یک ساختمان این هتل دقیقاً در کنار ساحل واقع شده است. به همین خاطر می‌توان هتل بوتیک فولتون را در زمره هتل‌های ساحلی قشم قرار داد. استخر مجموعه هتل در کنار ساحل قرار دارد و روباز است. پس می‌توانید نهایت لذت را از این استخر ببرید. در این هتل می‌توانید از اتاق‌های دوتخته، سوئیت‌های یک خوابه یا ویلاهای چهارخوابه و هفت خوابه استفاده کنید. از این نظر می‌توان گفت که هتل بوتیک فولتون کاملاً منحصر‌به‌فرد است و ویلاهای بزرگی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

آدرس: قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون

آدرس هتل بوتیک فولتون قشم روی نقشه گوگل

هتل پرشیا قشم

هتل پرشیا جزو برترین هتل آپارتمان‌های قشم است. این هتل آپارتمان شیک در خیابان فلسطین قشم قرار دارد و در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده است. به همین خاطر ساختمان هتل ظاهری نوساز و امروزی دارد وحتی وسایل داخل اتاق‌ها نیز نو و تمیز هستند. فضای داخلی هتل حتی راهروها بسیار شیک و امروزی طراحی شده‌اند. همچنین باید بدانید که هتل پرشیا قشم در فاصله کمی از مراکز خرید برتر قشم از جمله مرکز خرید ستاره واقع شده است. این هتل در ساختمان 5 طبقه قرار دارد و با 24 باب واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. هر واحد اقامتی دارای امکانات مستقل است و برای خانواده‌های پرجمعیت بهترین گزینه محسوب می‌شود.

آدرس: قشم، چهار راه پردیس، خیابان فلسطین، کنار مبلمان جالووت

آدرس هتل پرشیا قشم روی نقشه گوگل

هتل رویال قشم

هتل رویال جزو هتل‌های 3ستاره قشم است. اگر به آدرس این هتل توجه کنید، متوجه می‌شوید که در کنار درب جنوبی بازار ستاره قشم قرار دارد. پس می‌توان گفت جزو هتل هایی با دسترسی به بازار محسوب می‌شود. بازار ستاره جزو معروف‌ترین مراکز خرید قشم است. پس می‌توانید در کسری از ثانیه خودتان را به بازار برسانید و حسابی چمدان‌های خودتان را پر از خرید و سوغات کنید. این هتل در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده است و ظاهری نوساز و امروزی دارد. هتل رویال در ساختمانی 5 طبقه واقع شده است و با 43 باب اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. دسترسی ساده به ساحل، جاهای دیدنی قشم و بازار جزو مهم‌ترین مزایای این هتل به حساب می‌آید.

آدرس: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، درب جنوبی بازار ستاره

آدرس هتل رویال قشم روی نقشه گوگل

هتل ریحان قشم

هتل ریحان جزو هتل های ساحلی قشم به حساب می‌آید و فاصله چند قدمی تا ساحل دارد. همین موضوع باعث شده تا هتل ریحان جزو معروف ترین هتل های قشم به حساب بیاید. این هتل در خیابان فلسطین قرار دارد و می‌توانید از این خیابان به مراکز خرید مهمی همانند بازار ستاره دسترسی داشته باشید. هتل ریحان هتلی 3ستاره است که در ساختمانی 5طبقه واقع شده است و با 26 باب اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. ساختمان هتل نوساز است و فضایی بسیار زیبا دارد. به همین خاطر اکثراً مسافران از اقامت در این هتل راضی و خرسند هستند.

آدرس: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، نبش کوچه سینا ۵

آدرس هتل ریحان قشم روی نقشه گوگل

هتل ژئوپارک قشم

هتل ژئوپارک جزو قدیمی ترین هتل های قشم است. این هتل در سال 1381 به بهره‌برداری رسید. البته یک بار در سال 1394 در راستای بهبود کیفیت خدمات، این هتل را به‌صورت کامل بازسازی کردند. این هتل در کنار ساحل قرار دارد و جزو هتل های ساحلی قشم به حساب می‌آید. از این هتل می‌توانید به‌راحتی خودتان را به قلعه پرتغالی، موزه ژئوپارک، ساحل خلیج فارس و غار خربس برسانید. این هتل دوطبقه است و با 30 باب اتاق و سوئیت از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل ژئوپارک دارای اتاق‌هایی رو به دریا و ساحل است و همین موضوع بسیاری از مسافران را جذب این هتل می‌کند.

آدرس: قشم، اسکله شهید ذاکری

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی قشم جزو برترین هتل‌های 4ستاره قشم است. همان طور که می‌توانید تصور کنید، این هتل در دسته هتل‌های ساحلی قرار می‌گیرد و فاصله بسیار کمی تا ساحل دارد. برخی اتاق‌های این هتل رو به ساحل هستند و می‌توانید شب‌ها با لالایی دریا چشمانتان را روی هم بگذارید. این هتل 4ستاره جزو هتل‌های قدیمی قشم به حساب می‌آید و در سال 1387 به بهره‌برداری رسید. البته یک بار در سال 1397 به‌صورت کامل این هتل را در جهت بهبود کیفیت خدمات بازسازی کرده‌اند. این هتل را در گذشته به نام پلاژ سیمین نیز می‌شناختند و جزو بهترین سواحل قشم به حساب می‌آمد.

آدرس: قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید

آدرس هتل ساحل طلایی قشم روی نقشه گوگل

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل ساحلی خلیج فارس جزو هتل‌های ساحلی قشم به حساب می‌آید. در اصل زمانی که وارد محوطه این هتل می‌شوید، احساس می‌کنید که وارد شهرکی ساحلی و بزرگ شده‌اید. این هتل با 123 باب واحد اقامتی در خدمت مسافران قشم است. بد نیست بدانید اکثر واحد‌های اقامتی این هتل را سوئیت‌های یک و دو خوابه تشکیل می‌دهند. البته می‌توانید در ساختمان اصلی هتل، به‌دنبال اتاق‌های دوتخته نیز بگردید. اقامت در این هتل بسیار راحت است و می‌توانید از تماشای مناظر ساحلی لذت ببرید. وجود ساحل اختصاصی به مسافران این امکان را می‌دهد تا حتی در ساعات پایانی شب با خیال آسوده از ساحل لذت ببرند.

آدرس: قشم، میدان علم وصنعت

آدرس هتل ساحلی خلیج فارس روی نقشه گوگل

هتل سان سیتی قشم

هتل سان سیتی جزو هتل‌های 2ستاره قشم است؛ اما از نظر ظاهری اصلاً نمی‌توانید تصور کنید که این هتل فقط 2ستاره دارد. هتل سان سیتی فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است. به همین خاطر ظاهری نسبتاً نو و امروزی دارد. از طرفی این هتل 5طبقه، فقط 32 باب اتاق دارد که این نشان‌دهنده وسعت هر کدام از واحد‌های اقامتی آن است. هتل سان سیتی فاصله کمی تا مراکز خرید مهم قشم از جمله بازار ستاره، بازار فردوسی و بازار پردیس دارد. پس در صورتی که به قصد خرید عازم قشم هستید، هتل سان سیتی گزینه اقتصادی و مناسبی برای اقامت شما خواهد بود.

آدرس: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، نبش سینا ۱

آدرس هتل سان سیتی روی نقشه گوگل

هتل سینگو قشم

هتل سینگو در خود قشم قرار ندارد، بلکه برای اقامت در آن باید خودتان را به درگهان برسانید. درگهان جزو شهرهای نزدیک قشم است که بسیاری از مسافران برای خرید به این شهر مراجعه می‌کنند. وجود مراکز خرید بزرگ و بازار قدیمی درگهان باعث می‌شود تا بتوانید خرید ارزان و بسیار متنوع را تجربه کنید. بسیاری از مسافران برای خرید مستقیم به درگهان مراجعه می‌کنند. پس در صورتی که تاجر هستید یا اینکه فقط به قصد خرید عازم قشم می‌شوید، می‌توانید در هتل‌های معروف درگهان همانند هتل سینگو اقامت کنید. این هتل در مجتمع تجاری دریا قرار دارد و در سال 1393 به بهره‌برداری رسیده است. فاصله کم هتل سینگو تا مراکز خرید درگهان، مهم‌ترین مزیت این هتل به حساب می‌آید.

آدرس: قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم

آدرس هتل سینگو  قشم روی نقشه گوگل

هتل شمس قشم

هتل شمس از دیگر هتل‌های قدیمی قشم به حساب می‌آید. این هتل در سال 1383 به بهره‌بردرای رسید و یک بار در سال 1388 آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند. هتل شمس قشم در کنار ساحل غربی جزیره قرار دارد و همین موضوع باعث شده در زمره هتل‌های ساحلی قرار بگیرد. این هتل دید بسیار زیبایی از ساحل را به مسافران هدیه می‌دهد. هتل شمس در ساختمانی 4طبقه قرار دارد و طبقات بالایی بهترین چشم‌انداز به ساحل را دارا هستند. هتل شمس فقط با 20 اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و همواره محیطی آرام و ساکت دارد.

آدرس: قشم، چهارراه پردیس، انتهای خیابان فلسطین

آدرس هتل شمس قشم روی نقشه گوگل

هتل شهریار قشم

هتل شهریار از دیگر هتل‌های معروف درگهان به حساب می‌آید. شهر درگهان به‌حدی برای خرید شلوغ می‌شود که هتل‌های متعدد در این شهر بنا کرده‌اند. برخی مسافران تاجر هستند و برخی دیگر برای خرید کلی یک سال خود به درگهان می‌آیند. پس چه بهتر که در همین شهر اقامت کنند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن به مراکز خرید درگهان دسترسی داشته باشند. هتل شهریار در اسفند سال 1397 به بهره‌برداری رسید و به همین خاطر ظاهری نوساز و مدرن دارد. این هتل 4طبقه با 42 باب اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و فضایی لوکس و زیبا دارد.

آدرس: قشم، درگهان، بلوار ساحلی، روبه‌روی بازار ماهی فروشان

آدرس هتل شهریار قشم روی نقشه گوگل

هتل قصر الوند قشم

هتل قصر الوند که در گذشته به الوند 2 شهرت داشت، در بلوار آزادگان قشم قرار دارد. این هتل در سال 1396 به بهره‌برداری رسید و در ساختمانی 5طبقه قرار دارد. این هتل با 24 باب اتاق و سوئیت از مسافران خود پذیرایی می‌کند و جزو بهترین هتل‌های قشم به حساب می‌آید. هتل قصر الوند در بخش قدیمی قشم قرار دارد و دارای دسترسی مناسبی به بازار قدیم، آثار تاریخی و اسکله تاریخی است. این هتل 2 ستاره دارد و جزو هتل‌های اقتصادی قشم به حساب می‌آید.

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، چهار راه سعدی

آدرس هتل قصر الوند روی نقشه گوگل

هتل کیمیا ۴ قشم

هتل کیمیا 4 جزو هتل‌های 3ستاره قشم است که به‌صورت گروهی و زنجیره‌ای فعالیت می‌کنند. هتل کیمیا 4 در سال 1392 به بهره‌برداری رسید و در زمینه هتل‌داری تجربه مناسبی دارد. این هتل در ساختمانی 5طبقه واقع شده است و با 44باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. اتاق‌های این هتل بسیار شیک و امروزی هستند و اصلاً نمی‌توانید خدمات آن را با هتل‌های 3ستاره دیگر مقایسه کنید. این هتل در موقعیت مناسبی قرار دارد و می‌توانید از دسترسی به مناطق مختلف جزیره لذت ببرید.

آدرس: قشم، میدان جهاد

آدرس هتل کیمیا 4 روی نقشه گوگل

هتل آپارتمان آرش قشم

هتل آپارتمان برای افرادی که به‌صورت گروهی و پرجمعیت سفر می‌کنند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. هتل آپارتمان آرش جزو بهترین هتل های قشم به حساب می‌آید. این هتل آپارتمان در بلوار آزادگان قرار دارد و در موقعیت مناسبی واقع شده است. هتل آپارتمان آرش در سال 1395 به بهره‌برداری رسیده و به همین خاطر ظاهری مدرن و امروزی دارد. این هتل آپارتمان 3ستاره است و در ساختمانی 3طبقه واقع شده است و با 12 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند.

آدرس: جزیره قشم، بلوار آزادگان، حد فاصل میدان سعدی و شهدای گمنام، نبش کوچه لقمان ۹

آدرس هتل آپارتمان آرش قشم روی نقشه گوگل

هتل رخسار قشم

هتل رخسار جزو زیباترین و شیک ترین هتل های قشم است. این هتل در سال 1397 به بهره‌بردرای رسیده است و ظاهری لوکس و نوساز دارد. در کنار محوطه هتل، فضای کافی برای پارک خودرو در نظر گرفته شده است. این هتل در بلوار شهید رجایی واقع شده و دسترسی مناسبی به اکثر جاهای دیدنی و مراکز خرید قشم دارد. فضای داخلی و بیرونی این هتل بسیار لوکس و امروزی هست و حتی وسایل کاملاً نو و شیک هستند. این هتل در ساختمانی 4طبقه واقع شده است و با 20باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند.

آدرس: قشم، بلوار شهید رجایی، کنار ساختمان پایتخت، نبش کوچه محمد بازماندگان

آدرس هتل رخسار روی نقشه گوگل

هتل های دیگر

هم شما و هم ما می‌دانیم که لیست هتل های قشم به این تعداد محدود نمی‌شود. این جزیره هتل‌ها، مهمانسراها و اقامتگاه‌های بومگردی فراوانی دارد. برای آشنایی با اقامتگاه های بومگردی قشم هم می‌توانید مقاله‌اش را بخوانید تا اطلاعات بهتری بگیرید.

 

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره بهترین هتل های قشم کدام است؟ آیا تا کنون تجربه اقامت در آن‌ها را داشته‌اید؟ شما کدام هتل را به دوستان خود توصیه می‌کنید؟ آیا هتلی بوده که از آن ناراضی بوده باشید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

هتل آتامان و بوتیک ایرمان بهترین هتل‌های قشم هستند.

هتل ساحلی خلیج فارس را می‌توانید بزرگ‌ترین هتل قشم دانست.

هتل آپارتمان آرش بهترین هتل آپارتمان قشم است.

هتل سینگو بهترین هتل درگهان است.

هتل بوتیک فولتون قشم را می‌توان بهترین هتل ساحلی قشم دانست.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.