معرفی هتل های شهرکرد | اقامت در نگین چهارمحال‌وبختیاری

2

اگر قصد خرید بلیط هواپیما شهرکرد را دارید، باید به شما تبریک بگوییم. باید انتظار سفری بسیار رؤیایی را داشته باشید. شهرکرد یکی از زیباترین جاهای ایران است. این شهر جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بسیاری دارد. وقتی که وارد شهرکرد می‌شویم، انگار که به یک دنیای دیگر قدم گذاشته‌اید. البته که در این مقاله قصد صحبت‌کردن درباره جاهای دیدنی شهرکرد را نداریم. خب وقتی که به شهری زیبا سفر می‌کنید، محل اقامت نیز روی کیفیت سفرتان تأثیر بسیاری دارد؛ پس در این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل های شهرکرد را به شما معرفی کنیم تا سفرتان به شهرکرد به سفری خاطره‌انگیز تبدیل شود.

هتل پارسیان آزادی شهرکرد

عکس هتل پارسیان آزادی از هتل های شهرکرد

در شروع بهتر است از یکی از بهترین هتل های شهرکرد بگوییم. این هتل چهار ستاره در بلندای تپه‌ای مشرف بر شهر قرار دارد؛ پس می‌توانید انتظار آب‌وهوایی بسیار عالی را با اقامت در این هتل داشته باشید. هتل پارسیان آزادی شهرکرد از جمله قدیمی ترین هتل های شهرکرد است. این هتل در سال 1374 به بهره‌‌برداری رسید. در ابتدا این هتل را با نام هتل انقلاب می‌شناختند. بعدها به هتل پارسیان آزادی تغییر نام پیدا کرد. هتل پارسیان آزادی در ساختمانی 3طبقه قرار دارد.

عکس هتل پارسیان آزادی از هتل های شهرکرد
این هتل را مطابق با استانداردهای هتل‌داری بنا کرده‌اند. به همین خاطر تمامی اسباب آسایش در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در این هتل می‌توانید بین 53 باب واحد اقامتی که شامل انواع سوئیت و اتاق می‌شود، یکی را انتخاب کنید. هتل پارسیان در زمینی به مساحت 3 هکتار قرار دارد و دارای فضایی سبز بی‌نظیر است. از بابت دسترسی هتل به جاهای دیدنی شهرکرد نیز آسوده‌خاطر باشید. فقط راهنمای سفر شهرکرد را مطالعه کنید تا هیچ جای دیدنی را از قلم نیندازید.

آدرس: شهرکرد، انتهای بلوار فارابی شمالی

هتل آپارتمان دامون شهرکرد

افرادی که پرجمعیت هستند و به‌صورت گروهی سفر می‌کنند، بهتر است در هتل‌آپارتمان‌ها اقامت داشته باشند. این هتل در سال 1390 و مرکز شهر شهرکرد به بهره‌برداری رسید. جالب است بدانید باوجودآنکه هتل دامون نسبتاً جزو هتل‌های نوساز به‌حساب می‌آید؛ اما بااین‌وجود در سال 1393 یک‌بار به‌صورت کامل بازسازی شد. فضای داخلی هتل شیک است و می‌توانید از خدمات مختلف بهره‌مند شوید. حضور در مرکز شهر باعث شده تا دسترسی مناسبی به جاذبه‌های دیدنی شهرکرد داشته باشد. هتل آپارتمان دامون شهرکرد در ساختمانی چهار طبقه واقع شده است. این هتل با 32 باب واحد اقامتی و سوئیت از مسافران خود پذیرایی می‌کند. در ضمن باید بدانید که این هتل‌آپارتمان قیمت مناسبی دارد. به همین خاطر برای کسانی که دنبال اقامتی اقتصادی هستند، می‌توانند این هتل را انتخاب کنند.

آدرس: شهرکرد، خیابان دوازدهم محرم شمالی

هتل جهانگردی شهرکرد

عکس هتل جهانگردی از هتل های شهرکرد

اگر اهل سفر و ایرانگردی باشید، حتماً نام هتل جهانگردی به گوشتان خورده است. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای در ایران به‌حساب می‌آید. در شهرهای مختلف کشور می‌توانید نام این هتل را ببینید. خوشبختانه این مجموعه در شهر زیبای شهرکرد نیز شعبه دارد. به همین خاطر اگر از خدمات هتل جهانگردی رضایت دارید، می‌توانید در این هتل اقامت کنید. هتل جهانگردی روبه‌روی ساختمان شهرداری این شهر قرار دارد. هتل جهانگردی جزو قدیمی ترین هتل های شهرکرد است. این هتل در سال 1354 به بهره‌برداری رسید. البته یک‌بار در سال 1392 در راستای بهبود خدمات، ساختمان آن را بازسازی کردند. این هتل 12 باب واحد اقامتی آرام دارد. دسترسی مناسب و قیمت ارزان باعث می‌شود تا بسیاری از مسافران این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. هتل جهانگردی در دل خود یک رستوران دنج و باکیفیت را نیز جای‌داده است. این رستوران جزو بهترین رستوران های شهرکرد نیز به‌حساب می‌آید.

آدرس: شهرکرد، خیابان دکتر علی شریعتی، مقابل شهرداری

خانه مسافر خلیج فارس شهرکرد

عکس خانه مسافر خلیج فارس از هتل های شهرکرد

اکثر ما تصور مناسبی از خانه مسافر یا همان مسافرخانه نداریم. شاید تصور کنیم که مسافرخانه یک اقامتگاه بی‌کیفیت با حداقل خدمات باشد. این در حالی است که خانه مسافر خلیج فارس شهرکرد، از جمله بهترین واحدهای اقامتی در این شهر به حساب می‌آید. خانه مسافر خلیج فارس در سال 1395 به بهره‌برداری رسید. این مسافرخانه ظاهری بسیار شیک و امروزی دارد. جالب است بدانید که از نظر کیفیت خدمات، این مسافرخانه را می‌توان با سایر هتل های شهرکرد مقایسه کرد. خانه مسافر خلیج فارس شهرکرد در نزدیکی دانشگاه این شهر قرار دارد. به همین خاطر معمولاً دانشجویان این اقامتگاه را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. در ضمن این مسافرخانه فاصله کمی تا ترمینال اتوبوس شهرکرد دارد؛ پس اگر قصد خرید بلیط اتوبوس شهرکرد را دارید، می‌توانید در این اقامتگاه حضور داشته باشید.

آدرس: شهرکرد، ورودی شهر، بلوار امام رضا، جنب پل هوایی، نرسیده به میدان معلم، نبش کوچه 104

هتل دیبا

هتل دیبا یکی از هتل‌های نقلی و ارزان شهرکرد به حساب می‌آید. این هتل در میدان معلم شهرکرد واقع شده است. به همین خاطر دسترسی مناسبی به جاهای مختلف و بازار شهر دارد؛ پس برای خرید سوغات شهرکرد دچار مشکل نمی‌شوید. هتل دیبا در سال 1390 به بهره‌برداری رسید. البته یک‌بار در سال 1397 آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند. هتل دیبا در ساختمانی سه طبقه قرار دارد و با 16 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. در این هتل می‌توانید بین انواع مختلف اتاق یکی را انتخاب کنید. این تنوع با وجود 16 باب واحد اقامتی، ستودنی است.

آدرس: شهرکرد، بلوار معلم، روبه‌روی پارک لاله

هتل لاله شهرکرد

عکس هتل لاله از هتل های شهرکرد

هتل لاله جزو کوچک ترین هتل های شهرکرد است. این هتل در بلوار آزادی و نزدیک مناطق اداری قرار دارد؛ پس اگر به قصد کار عازم شهرکرد هستید و مدت کوتاهی را می‌خواهید اقامت کنید، سری به هتل لاله بزنید. هتل لاله یکی از ارزان ترین هتل های شهرکرد نیز است. در این حداقل می‌توانید از حداقل امکانات رفاهی و خدماتی بهره‌مند شوید.

آدرس: شهرکرد، میدان معلم، بلوار آزادی

هتل های اطراف شهرکرد

  • هتل کوهرنگ

کوهرنگ جزو جاهای دیدنی اطراف شهرکرد به‌حساب می‌آید. اگر عاشق تماشای طبیعت بکر منطقه هستید، از دیدن کوهرنگ غافل نشوید. در این شهر، هتلی بزرگ و عالی با نام هتل کوهرنگ وجود دارد. هتل کوهرنگ یک هتل سه ستاره است که در موقعیتی بسیار عالی آن را بنا کرده‌اند. این هتل را می‌توان جزو باصفاترین هتل های شهرکرد دانست. در این هتل می‌توانید داخل واحدهای اقامتی مختلف 1 تا 5 تخته اقامت داشته باشید.

آدرس: کوهرنگ، چلگرد، مقابل تونل اول، روبه‌روی آبشار
  • هتل بام بروجن

بروجن یکی از شهرهایی است که بعد سفر به شهرکرد باید سری به آن بزنید. این شهر آب‌وهوایی بی‌نظیر و مناظر طبیعی تماشایی دارد. در این شهر، هتلی مجلل و بزرگ چهار ستاره را در سال 1394 افتتاح کردند. این هتل در ساختمانی لوکس و 6طبقه قرار دارد. هتل بام بروجن مجموعاً با 30 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل بام بروجن در فاصله 8کیلومتری بروجن قرار دارد. جالب است بدانید که از این هتل می‌توانید به اکثر جاهای دیدنی بروجن که در راهنمای سفر بروجن معرفی شده‌اند، دسترسی داشته باشید.

آدرس: بروجن، بعد از میدان جهاد

خب دوستان ره بال آسمان، نظر شما درباره سفر به شهرکرد چیست؟ به نظرتان بهترین زمان سفر به این شهر چه فصل است؟ آیا تجربه اقامت در هتل‌هایی که معرفی کردیم را داشته‌اید؟ اگر این‌طور است، تجربه سفر و اقامت خود را همین‌جا با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بتوانند از تجربه شما در سفرشان استفاده کنند.

هتل جهانگردی در سال 1354 تأسیس شده و یکی از قدیمی‌ترین هتل های شهرکرد به‌حساب می‌آید.

هتل پارسیان آزادی با 4 ستاره، از جمله بهترین هتل های شهرکرد است.

هتل‌آپارتمان دامون از جمله بهترین هتل‌آپارتمان‌های شهرکرد است.

هتل جهانگردی جزو ارزان‌ترین هتل‌های شهرکرد به‌حساب می‌آید.

هتل بام بروجن یکی از بهترین هتل های اطراف شهرکرد به‌حساب می‌آید.

2 نظرات
  1. سعید می گوید

    سلام
    بنده یک اقامتگاه در شهرکرد دارم
    آیا میتوانم با سایت شما همکاری کنم

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، نه متأسفانه.
      می‌تونین با سایت‌های اجاره هتل و اقامتگاه هماهنگ کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.