بهترین رستوران های تهران برای شام | تجربه شامی رمانتیک در پایتخت

0

معمولاً شب‌ها، تهران زیباتر است. شب‌ها وقتی از ارتفاع بالا به پایتخت نگاه می‌کنید، انگار که شهر لباسی از نور بر تن کرده و همه جا جشن نور برگزار کرده‌اند. شب‌های تهران حال‌وهوایی دیگر دارد. رستوران‌گردی یکی از تفریحات تهران است که می‌توانید در طول مدت شب تجربه کنید. امروز قصد داریم تا درباره بهترین رستوران های تهران برای شام با شما عزیزان همراه صحبت کنیم. رستوران‌هایی که می‌توانند شبی خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورند. همچنین این لیست نیز برای مسافرانی مفید است که خود را با خرید بلیط هواپیما تهران یا بلیط قطار تهران به این شهر رسانده‌اند. پس با ما همراه باشید و این رستوران‌ها را بهتر بشناسید.

رستوران تهران بین

نمایی از رستوران تهران بین

یکی از بهترین لذت‌هایی که می‌توان از رستوران‌گردی در طول شب برد، تماشای تهران با لباسی از جنس نور از ارتفاع بالاست. رستوران تهران بین در طبقه نهم برج عرفان سعادت‌آباد قرار دارد. در طراحی فضای داخلی رستوران تهران بین، دیوارهای شیشه‌ای را جایگزین دیوارهای آجری کرده‌اند. به این ترتیب می‌توان شاهد منظره‌ خیره‌کننده پایتخت از این رستوران بود. علت نام‌گذاری رستوران تهران بین هم دقیقاً همین است. می‌توانید از داخل این رستوران، تهران را به‌خوبی ببینید و از تماشای آن لذت ببرید.

رستوران تهران بین علاوه بر چشم‌اندازی زیبا، فضای داخلی بسیار شیک و منحصربه‌فردی نیز دارد و حس لوکس‌بودن را به شما منتقل می‌کند. سالن اصلی رستوران تهران بین نسبتاً بزرگ است و ازدحام جمعیت اصلاً شما را آزار نمی‌دهد.

  • پذیرایی رستوران تهران بین

پس از بحث درباره فضای داخلی و چشم‌انداز، نوبت به بخش خوشمزه، یعنی منوی شام رستوران می‌رسد. منوی رستوران تهران بین به‌صورت کاملاً سلف سرویس سرو می‌شود. هیچ محدودیتی برای انتخاب غذاهای مختلف وجود ندارد. در منوی بوفه رستوران تهران بین، بیش از 60 نوع غذای مختلف ایرانی، فرنگی، سنتی، فست‌فود و دریایی به چشم می‌خورد. همگی این غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند.

میز دسر و میز سالاد به‌صورت کاملاً تخصصی و تفکیک‌شده از میز بوفه اصلی تعبیه شده‌اند و می‌توانید انتخابی بسیار متنوع داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که در این رستوران بخش کافه از بخش رستوران کاملاً مستقل عمل می‌کند. شما می‌توانید فقط به بخش کافه مراجعه کنید و هزینه‌ای بابت حضور در رستوران نپردازید. رستوران تهران بین به دلیل منویی متنوع و چشم‌اندازی خیره‌کننده، یکی از بهترین رستوران های تهران برای شام محسوب می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم حتماً حداقل یک بار از آن بازدید کنید.

ساعات کاری
10 صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02122131981
آدرستهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه هفدهم، پنت هاوس برج عرفان طبقه ۹
اینستاگرامtehranbeen_restaurant@
آدرس سایتtehranbeen.com

رستوران نارنجستان

تصویری از رستوران بین المللی نارجستان

رستوران نارنجستان یکی دیگر از رستوران‌های معروف و بنام تهران است. این رستوران در محدوده سعادت‌آباد قرار دارد. تقریباً اکثریت قریب به اتفاق ساکنان غرب تهران، با نام رستوران نارنجستان آشنا هستند. این رستوران جزء رستوران‌های لوکس تهران به حساب می‌آید. همچنین جزء اولین رستوران‌هایی بود که تجملات را در صنعت رستوران‌داری مطرح کرد. رستوران نارنجستان در طبقه آخر یک ساختمان مرتفع واقع شده است و به همین خاطر چشم‌انداز بی‌نظیری از منطقه را به مشتریان خود هدیه می‌دهد.

از نظر ساخت، نارنجستان ظاهری دایره شکل دارد. در مرکز این دایره بخش بار یا همان کافه رستوران قرار گرفته است که ظاهری مشابه بارهای اروپایی دارد. دور تا دور رستوران از دیوارهای شیشه‌ای به جای دیوارهای آجری استفاده شده است. مشتریان می‌توانند حین میل‌کردن غذای خود، از مناظر بیرون لذت ببرند. فضای داخلی این رستوران بسیار شیک و لوکس طراحی شده است و شما را به یاد رستوران‌های گران‌قیمت اروپایی می‌اندازد.

  • پذیرایی رستوران نارنجستان

پرسنل رفتاری بسیار محترمانه و درخور مشتریان دارند. همین مسئله باعث بهبود خدمات در نارنجستان شده است. در رستوران نارنجستان انواع غذاهای ایرانی، سنتی، فرنگی و منوی کاملی از کافه به مشتریان ارائه می‌شود. غذاهای رستوران نارنجستان از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و طعمی بی‌نظیر دارند. در کنار سالن این رستوران می‌توانید پیانویی زیبا و گران‌قیمت را مشاهده کنید. همه شب از ساعت 19 تا 24، توسط پیانیستی کاملاً خبره و هنرمند، نواخته می‌شود. حال تصور کنید در رستورانی گران‌قیمت، لوکس با چشم‌اندازی خیره‌کننده حضور دارید و صدای پیانو گوش شما را به‌آرامی نوازش می‌دهد. رستوران نارنجستان قطعاً یکی از بهترین رستوران های تهران برای شام محسوب می‌شود. شما هم می‌توانید شامی رمانتیک و شاعرانه را در آن تجربه کنید.

ساعات کاری12 تا 16 و 19 تا 23
شماره تماس02122066060
آدرستهران، سعادت‌آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری
اینستاگرامnarenjestan_restaurant@
آدرس سایتnarenjestantehran.com

رستوران عالی قاپو

تصویری از رستوران سنتی عالی قاپو

شاید بارها و بارها در بین رستوران‌ های تهران، از رستوران عالی قاپو نام برده باشیم. اگر یک بار به این رستوران مراجعه کنید، خواهید دید که واقعاً لایق صفت بهترین است. رستوران عالی قاپو یکی از رستوران‌های بنام تهران است که در محدوده میدان ونک واقع شده است. این رستوران فضاسازی کاملاً سنتی دارد و به‌خوبی از المان‌های ایرانی و سنتی در طراحی خود استفاده کرده است.

رستوران عالی قاپو به دست هنرمندان بنام ایرانی طراحی شده است. در دکوراسیون آن از نقش و نگارهای بسیار زیبای ایرانی استفاده کرده‌اند که مثال آن را فقط در موزه‌های قجری می‌توانید بیابید. دور تا دور رستوران، تخت‌های سنتی تعبیه شده‌اند. خانواده‌ها می‌توانند همانند روزهای خوش گذشته، کنار هم دور سفره بنشینند و از غذای خود لذت ببرند. البته کسانی که تعداد کمتری دارند و میل‌کردن غذا روی میز را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از میزهای چوبی و سنتی رستوران عالی قاپو استفاده کنند.

  • پذیرایی رستوران عالی قاپو

اجرای زنده در رستوران عالی قاپو تهران

همان طور که انتظار می‌رود، منوی رستوران عالی قاپو، منویی کاملاً سنتی و ایرانی است. در این منو می‌توان به غذاهای سلطنتی و لوکسی همانند کباب بره، دنده کباب، کباب سلطانی و کباب برگ ویژه عالی قاپو اشاره کرد. در طبخ غذاهای عالی قاپو از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. همه غذاهای عالی قاپو، طعمی بی‌نظیر و مثال‌زدنی دارند. از همه این مسائل که بگذریم، باید به یکی از مهم‌ترین مزایای رستوران عالی قاپو، یعنی اجرای گروه موسیقی زنده آن اشاره کنیم.

همه روزه از ساعت 19 تا 24، به جز ایام سوگواری، برنامه‌ای جذاب و تماشایی در این رستوران برگزار می‌شود. نکته تمایز برنامه زنده رستوران عالی قاپو نسبت به سایر رستوران‌ها، تنوع در برنامه‌هایی است که روی صحنه می‌رود. شما در طول پنج ساعت برنامه، می‌توانید شاهد اجرای چندین و چند گروه هنرمند مختلف باشید. این گروه‌ها سبک‌های متفاوتی از موسیقی را اجرا می‌کنند. با توجه به تمام مزایایی که از رستوران عالی قاپو بیان کردیم، جای تردیدی وجود ندارد که باید آن را یکی از بهترین رستوران های تهران برای شام دانست.

ساعت کاریدر همه روزهای هفته و از ساعت 12 ظهر تا 12 شب
شماره تماس02188777803
آدرستهران، میدان ونک، خیابان حقانی، ابتدای خیابان گاندی جنوبی، بین کوچه‌های 23 و 25، پلاک 55
آدرس سایتalighapoo.com

رستوران شهربانو

رستوران شهربانو در غرب تهران واقع شده است. این رستوران با خدماتی درخور، توانسته مشتریان ثابت خود را از سراسر تهران به دست بیاورد. رستوران شهربانو در سالنی بسیار بزرگ با سقفی بلند بنا شده است. چیدمان تخت و صندلی در این رستوران را به‌خوبی انجام داده‌اند تا همه مشتریان از بابت حفظ حریم شخصی خود، احساس راحتی کنند. فضای داخلی این رستوران به شکل کاملاً سنتی طراحی شده است. در این فضا به‌خوبی از المان‌های ایرانی در طراحی دکوراسیون استفاده کرده‌اند. این رستوران ظاهری بسیار شیک و در عین حال دوست‌داشتنی دارد که به مشتریان حس راحتی را القا می‌کند. فضای بزرگ رستوران شهربانو باعث شده تا مشتریان بتوانند از آن برای برگزاری انواع مراسم، دورهمی و مهمانی خانوادگی استفاده کنند.

  • پذیرایی رستوران شهربانو

منوی غذایی رستوران شهربانو به‌صورت بوفه باز یا همان سلف سرویس سرو می‌شود و حق انتخاب را به شما می‌سپارد. هیچ محدودیتی در انتخاب غذاهای داخل منوی بوفه باز رستوران شهربانو وجود ندارد. می‌توانید بین ده‌ها مدل مختلف غذای ایرانی و فرنگی، هر کدام را که می‌خواهید، انتخاب کنید و بچشید. معمولاً در رستوران‌هایی که تنوع غذایی دارند، انتخاب برای مشتری دشوار خواهد بود؛ اما در رستوران شهربانو شما می‌توانید هر غذایی که دلتان می‌خواهد را سرو کنید و طعم بی‌نظیر آن را بچشید.

کیفیت تمام غذاهای منوی سلف سرویس این رستوران بسیار مطلوب است و از بهترین مواد اولیه در طبخ آن‌ها استفاده کرده‌اند. زمانی که وارد رستوران شهربانو می‌شوید، قطعاً با سکویی برای اجرای گروه موسیقی زنده روبه‌رو خواهید شد. در رستوران شهربانو همه‌روزه به‌جز ایام سوگواری، از ساعت 19 تا 24، گروه موسیقی زنده اجرایی بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد. فضایی دل‌پذیر، غذایی خوشمزه و سلف سرویس باعث شدند تا ما رستوران شهربانو را به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران برای شام انتخاب کنیم. موسیقی زنده گوش‌نواز این رستوران از دیگر دلایلی است که نام آن را در فهرست بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده قرار داده است.

ساعت کاریناهار از ساعت ۱:۰۰ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر
شام از ۸:۳۰ شب تا ۱۲:۰۰ شب
شماره تماس02188385838
آدرستهران، شهرک غرب، خیابان دادمان، ابتدای خیابان درختی، روبه‌روی مرکز خرید سپهر، مجتمع خلیج فارس

رستوران پارک جنگلی شیان

نمایی از رستوران پارک جنگلی شیان

در هر منطقه از تهران، پارک جنگلی بسیار مشهور و بزرگی وجود دارد که به‌عنوان ریه‌های تنفسی آن منطقه عمل می‌کند. در بخش شرق تهران، شاهد حضور پارک جنگلی شیان یا همان پارک جنگلی لویزان هستیم که در ارتفاعات شمال شرق تهران واقع شده است. این منطقه را حتی با نام بام شیان می‌شناسند. پارک جنگلی شیان ظاهری متفاوت نسبت به پارک‌های جنگلی دیگر تهران دارد. این پارک همانند جاده چالوس شما را از یک مسیر کوهستانی به ارتفاعات هدایت می‌کند.

در مرتفع‌ترین بخش پارک جنگلی شیان، رستورانی با نام رستوران شیان وجود دارد. این رستوران در چند طبقه مختلف بنا شده است و در نهایت به پشت بام مجموعه رستوران شیان خواهید رسید. حال تصور کنید که در بام شیان، یکی از مرتفع‌ترین مناطق شرق تهران، روی ساختمانی بلند حضور دارید و در بخش پشت بام آن قرار گرفته‌اید. روی پشت‌بام رستوران شیان، تخت‌های سنتی تعبیه شده‌اند و در آرامش کامل می‌توانید از چشم‌انداز خیره‌کننده پارک جنگلی شیان و پایتخت لذت ببرید.

  • پذیرایی رستوران شیان

نمایی از فضای داخلی رستوران پارک جنگلی شیان

هنگام شب آرامش همه جا را فرا می‌گیرد و هوا به مراتب برای شب‌نشینی بهتر می‌شود. در رستوران شیان انواع غذاهای سنتی، ایرانی و فرنگی در کنار منوی کامل کافه سرو می‌شود. بر اساس نظرات مشتریان، کباب برگ این رستوران بسیار لذیذ است. حتماً باید یک بار هم که شده طعم آن را بچشید. پس از میل‌کردن غذای خود، می‌توانید سرویس چای زغالی سفارش دهید.

در این رستوران یک سماور زغالی کامل با لیوان‌های سنتی برای شما آورده می‌شود. اینجا خودتان چای را دم می‌کنید و تجربه‌ای متفاوت از رستوران‌گردی خواهید داشت. علاوه بر غذا و نوشیدنی، امکان سفارش قلیان نیز در رستوران شیان وجود دارد. شما می‌توانید آخر شب پس از میل‌کردن دسر و غذای اصلی، قلیان سفارش دهید. حتی می‌توانید بدون محدودیت زمانی، در رستوران شیان حضور داشته باشید و از چشم‌انداز خیره‌کننده اطراف لذت ببرید. این رستوران بی‌شک برای شب‌نشینی بسیار معرکه است و حتماً باید آن را یکی از بهترین رستوران های تهران برای شام دانست.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122948061
آدرسخیابان هنگام، پارک جنگلی شیان

رستوران اس پی یو

چقدر به سپری کردن یک شب رؤیایی در محیطی کوهستانی و طبیعی علاقه دارید؟ اگر به چنین فضاهایی علاقه‌مند هستید، ما رستوران اس پی یو را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این رستوران در محدوده درکه و میدان اصلی درکه قرار دارد. رستوران اس پی یو یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های این منطقه به حساب می‌آید و فضایی بسیار بزرگ دارد.

زمانی که به این رستوران وارد می‌شوید، احساس می‌کنید که در یک مجتمع بزرگ هستید که هر قسمت آن به شکلی خاص طراحی شده است. بخشی از رستوران اس پی یو، مسقف و بخش دیگر آن در فضای باز قرار دارد. اکثر افرادی که به رستوران اس پی یو می‌آیند، ترجیح می‌دهند که در بخش فضای باز حضور داشته باشند.

هنگام شب نورپردازی این رستوران بسیار بی‌نظیر است و فضایی کاملاً شاعرانه به این رستوران کوهستانی و دوست‌داشتنی می‌بخشد. شما می‌توانید در رستوران اس پی یو، روی میزهای دو نفره دنج در فضای باز بنشینید یا آلاچیق‌های مسقف چوبی را برای راحتی بیشتر انتخاب کنید. هیچ محدودیتی در انتخاب بین فضای مسقف و فضای باز برای شما وجود ندارد.

  • پذیرایی رستوران اس پی یو

نمایی از غذاهای رستوران اس پی یو

در این رستوران انواع غذاهای سنتی خوشمزه سرو می‌شود که کیفیت بی‌نظیری دارند. شاید بر حسب تجربه، تصور کنید که رستوران‌های این چنینی، معمولاً کیفیت غذای مطلوبی ندارند؛ اما غذاهای رستوران اس پی یو از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و طعم بی‌نظیری دارند. در طول شب که هوا کمی سردتر می‌شود، داخل هر آلاچیق بخاری‌های گازی کوچکی را روشن می‌کنند. به این ترتیب نسیم خنکی از بیرون آلاچیق به داخل می‌وزد و شما از داخل با بخاری گازی گرم می‌شوید.

علاوه بر انواع غذاهای خوشمزه، در این رستوران قلیان نیز سرو می‌شود و شما می‌توانید پس از میل کردن غذایی لذیذ، از صدای قل‌قل قلیان خود لذت ببرید! فضایی زیبا، رفتار مناسب پرسنل و غذایی باکیفیت باعث شدند تا ما رستوران اس پی یو را جزء بهترین رستوران های تهران برای شام انتخاب کنیم.

ساعات کاری۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر و ۷ عصر تا ۱۲ شب
شماره تماس02122419494
آدرسدرکه، میدان درکه

رستوران گردان برج میلاد

نمایی از رستوران گردون برج میلاد

بدون تردید می‌توان رستوران گردان برج میلاد را معروف‌ترین رستوران در تمام تهران دانست. بسیاری از گردشگران و حتی ساکنان تهران، این رستوران را به دلایل مختلف برای مراسم و مناسبت‌های مهم خود انتخاب می‌کنند. رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع 267 متری از سطح زمین واقع شده است و با مهندسی بی‌نظیر، در محور خود به صورت 360 درجه گردش دارد. البته گردش این رستوران آنقدر آرام است که مشتریان و حضار داخل رستوران اصلاً آن را تشخیص نمی‌دهند.

در این رستوران به جای دیوارهای آجری، از دیوارهای شیشه‌ای استفاده شده است. حال تصور کنید که در ارتفاع 267 متری از سطح زمین، چه منظره‌ای انتظار شما را می‌کشد؟ زمانی که در رستوران گردان برج میلاد حضور پیدا می‌کنید، احساس پرواز به شما دست می‌دهد. گاهی تصور می‌کنید که در کسری از ثانیه به هر کجای تهران که بخواهید می‌توانید پرواز کنید! در هنگام غروب، خداوند دست به قلم می‌شود و لحظه‌ای خاص و رؤیایی را به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید از چنین ارتفاعی، به‌خوبی شاهد این منظره تماشایی باشید.

پذیرایی رستوران گردان میلاد

فضای داخلی رستوران گردان برج میلاد بسیار شیک و لوکس طراحی شده است. رفتار پرسنل این رستوران مؤدبانه بوده و همین مسئله باعث می‌شود تا بتوانید شبی رؤیایی و کامل را در این رستوران تجربه کنید. در زمینه بخش خوشمزه، یعنی غذای رستوران نیز باید اضافه کنیم که منوی این رستوران به‌صورت کاملاً سلف‌سرویس و بوفه باز سرو می‌شود.

بیش از 70 نوع غذای مختلف سرد، گرم، ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی در این بوفه به چشم می‌خورد. همگی این غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند. در حین میل‌کردن غذا، پیانیستی حرفه‌ای با هنرنمایی خود شما را سرگرم می‌کند و هر آنچه برای تجربه شامی رمانتیک و شاعرانه نیاز است را فراهم خواهد کرد. رستوران گردان برج میلاد هیچ معیاری را برای تبدیل‌شدن به یکی از بهترین رستوران های تهران برای شام کم ندارد و قطعاً جزء بهترین رستوران های سلف سرویس تهران نیز محسوب می‌شود.

ساعت کار

صبحانه: از 7:30 تا 10
نهار: از 12:30 تا ۳:30
شام: از ۸ شب تا ۱۱ شب
شماره تماس02188620358
آدرستهران، اتوبان حکیم، بعد از اتوبان شهید چمران، تونل اختصاصی برج میلاد
اینستاگرامmilad_revolving_restaurant@

رستوران های بام لند

نمایی از رستوران‌های بام لند

بام لند یا همان مجموعه سرزمین بام، یکی از جدیدترین مراکز تجاری‌تفریحی در تهران محسوب می‌شود. این مجموعه بی‌نظیر و مدرن در کنار دریاچه چیتگر یا همان دریاچه خلیج فارس واقع شده است. در این مجموعه انواع مراکز خرید، رستوران و حتی شهربازی تعبیه شده است. مراجعه‌کنندگان می‌توانند ساعت‌ها مشغول گشت‌وگذار و تفریح باشند.

در این مرکز تجاری بزرگ، چندین و چند رستوران بی‌نظیر و عالی وجود دارد که تمامی آن‌ها را می‌توان جزء بهترین رستوران های تهران دانست. در وهله اول اینکه رستوران‌های بام لند در کنار دریاچه چیتگر قرار دارند و هنگام شب این دریاچه با نورپردازی بی‌نظیر خود، به یکی از زیباترین مناظری تبدیل می‌شود که می‌توانید در تهران شاهد آن باشید. بسیاری از رستوران‌های بام لند دارای تراس‌های بزرگ رو به دریاچه هستند تا حین میل‌کردن غذا، از تماشای این مناظر به وجد بیایید.

  • بخش های مختلف رستوران بام لند

در بین رستوران‌های بام لند، حق انتخاب فراوانی برای شما وجود دارد. رستوران‌های بسیار باکیفیتی همانند ممد استیک که یکی از بهترین استیک‌های تمام تهران را سرو می‌کند تا کافه رستا در این مجموعه حضور دارند. حتی رستوران ته دیگ که شعبه اصلی آن در خیابان ولیعصر و نزدیکی پارک‌وی قرار دارد نیز در این مجموعه به چشم می‌خورد.

در رستوران روتی می‌توانید انواع غذاهای منحصربه‌فرد فرنگی را سفارش دهید یا سری به رستوران بی کباب بزنید و طعم کباب‌های چوبی منحصربه‌فرد ترکیه را بچشید. رستوران زاهدالعراقی یکی از رستوران‌های عربی با دکوراسیون بی‌نظیر و زیباست که در آن می‌توانید شام را با طعم ادویه‌های تند عربی بچشید. یا سری به رستوران دروازه طهرون بزنید و چای ذغالی و نان تازه تنوری سفارش دهید.

جالب است بدانید در این مجموعه بی‌نظیر، حتی کبابی رفتاری معروف نیز شعبه دارد. اگر عاشق طعم کباب‌های معروف آن هستید، بهتر است سری به رستوران رفتاری بزنید. رستوران چراغان با دکوراسیون بی‌نظیر خود فضایی مناسب برای یک دورهمی صمیمانه را ایجاد کرده است و می‌توانید در رستوران کشتی، حس شناوربودن روی دریاچه چیتگر را تجربه کنید. در این مجموعه بزرگ، ده‌ها برند معتبر دنیای رستوران‌ها حضور دارند که همگی باکیفیت هستند و برای میل‌کردن شامی رمانتیک بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

ساعات کاری۱۰ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02140443080
آدرسﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف

رستوران ترمه

قسمت وی ای پی رستوران سنتی ترمه در تهران

در دل تهران و در میدان توپخانه، رستورانی با نام رستوران ترمه وجود دارد که یکی از بهترین رستوران‌های سنتی تهران به حساب می‌آید. رستوران سنتی ترمه در مجموعه هتل فردوسی قرار دارد. البته موقعیت قرارگیری رستوران ترمه نباید شما را درباره کیفیت غذا و خدمات آن دچار شک و تردید کند. فضای داخلی رستوران ترمه بر اساس سبک سنتی معماری تهرانی طراحی شده است. دیوارها و ستون‌های آجری و کاشی‌کاری‌های لاجوردی حس نوستالژی را در دل همه مشتریان شعله‌ور می‌کند. میزهای سنتی این رستوران بسیار ساده هستند و به‌عنوان رومیزی، از پارچه‌های ترمه یزدی استفاده شده است. محیط رستوران کاملاً خانوادگی است و می‌توانید از آن برای برگزاری انواع مراسم، دورهمی و مهمانی خانوادگی خود استفاده کنید.

  • پذیرایی رستوران ترمه

رستوران ترمه انواع غذاهای خود را به‌صورت بوفه باز یا همان سلف سرویس ارائه می‌دهد. در بوفه رستوران سنتی ترمه می‌توانید تنوع بی‌نظیری از انواع غذاهای سنتی و ایرانی از جمله کباب، باقلاپلو با گوشت، زرشک پلو با مرغ، انواع خورش، انواع نان سنتی، انواع کباب، کشک بادمجان و از این قبیل غذاهای خوشمزه را بیابید. انتخاب و استفاده از غذاهای بوفه باز رستوران ترمه هیچ محدودیتی ندارد و تمامی غذاهایی که روی میز وجود دارند را شامل می‌شود.

سالاد و انواع دسر روی میز جداگانه‌ای سرو می‌شوند و تنوع بسیاری دارند. کیفیت غذاهای رستوران ترمه بی‌نظیر است و در طبخ آن از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود. رفتار پرسنل این رستوران بسیار محترم است و پس از خالی‌شدن یک ظرف، آن را به‌سرعت جایگزین می‌کنند. اگر با وجود این همه مزایا، باز هم جذب رستوران ترمه نشدید، باید اضافه کنیم که همه روزه به جز ایام سوگواری از ساعت 19 تا 24، گروه موسیقی در این رستوران برنامه زنده اجرا می‌کنند. این برنامه شامل بخش‌های متنوع و شادی است که حتماً روحیه شما را بهتر می‌کند. پس بی‌شک رستوران ترمه نیز تمامی معیارهای لازم برای تبدیل شدن به یکی از بهترین رستوران های تهران برای شام را دارد.

ساعت کاریاز ۱۲ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر
از ۷ تا ۱۱ شب
شماره تماس02166727026
آدرسمیدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی

رستوران چهل ستون

نمایی از رستوران چهل ستون

رستوران چهل ستون یکی از رستوران‌های سنتی شرق تهران محسوب می‌شود که در محدوده دلاوران قرار دارد. با ورود به رستوران چهل ستون کاملاً از دیدن چنین دکوراسیون و طراحی بی‌نظیری، شگفت‌زده خواهید شد. رستوران چهل ستون شبیه به خانه‌های سنتی ایرانی طراحی شده است. این رستوران دارای دیوارهای سفالی بوده و فضاسازی بی‌نظیری دارد.

چهل ستون فضایی باز در میان رستوران ایجاد کرده است که مانند حیاط خانه‌های قدیمی تهران است. در این فضای باز و زیبا، چند تخت سنتی قرار داده شده است تا در محیطی زیبا و کنار گل و گلدان و حوضی لاجوردی، کمی از شلوغی زندگی روزمره شهری فاصله بگیرید و آرامش را تجربه کنید. این رستوران علاوه بر بخش سنتی، ترکیبی از سنت و مدرنیته را نیز ایجاد کرده است. در قسمتی از چهل ستون، شاهد مبلمان راحتی امروزی در کنار دکوراسیون سنتی ایرانی خواهید بود که به نوبه خود یک ادغام بسیار زیبا از گذشته و حال به حساب می‌آید.

  • پذیرایی رستوران چهل ستون

نمایی از غذاهای رستوران چهل ستون

همان طور که انتظار دارید، در منوی رستوران چهل ستون می‌توانید انواع غذاهای سنتی و ایرانی را مشاهده کنید که البته به‌صورت کاملاً سلف سرویس سرو می‌شود. بر اساس نظر مشتریان این رستوران، کیفیت غذاهای رستوران چهل ستون بسیار مطلوب است و طعمی بی‌نظیر دارد. مدیریت رستوران تلاش دارد تا غذاهای خود را از بهترین مواد اولیه تهیه کند تا همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد. در این رستوران هیچ محدودیتی برای انتخاب بین غذاهای منوی بوفه باز وجود ندارد و هر آنچه که هوس کرده باشید را می‌توانید سرو کنید.

چهل ستون یک کافه رستوران است و انواع دمنوش، قهوه و اسنک را در کنار قلیان سرو می‌کند. پس از میل‌کردن غذای اصلی می‌توانید چای زغالی، ظرف میوه، باقلوا سنتی یا حتی بستنی سفارش دهید و به هضم غذای چرب و خوشمزه‌ای که میل کردید کمک کنید. کارکنان این رستوران عملکرد بسیار مناسبی دارند و در کمترین زمان ممکن، سفارشتان حاضر خواهد شد. همه این مزایا باعث شده تا رستوران چهل ستون را یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران برای شام بدانیم.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۵ بعدازظهر
شماره تماس02155620957
آدرسبازار تهران به سمت مسجد امام، داخل حیاط مسجد امام، سمت راست، رستوران شرف الاسلامی
اینستاگرامsharafoleslamii@

رستوران نون و نمک فخرالملوک

رستوران نون و نمک فخرالملوک همانند نامی بلند بالا، عمارتی بسیار زیبا و اصیل همراه با سالنی چشم‌نواز دارد. این رستوران در محدوده جنوب تهران و میدان بهارستان واقع شده است؛ اما تنها دلیل قرارگیری چنین رستوران لوکسی در جنوب تهران، ساختمانی است که فخرالملوک درون آن قرار دارد. رستوران نون و نمک در ساختمانی قرار گرفته است که قدمت آن به دوران قاجار باز می‌گردد و می‌توان آن را یک موزه رستوران دانست!

ساختمان اصلی رستوران نون و نمک با دقت و جزئیات تمام بازسازی شده است و می‌توان آن را یکی از چند ساختمان  زیبای قجری در پایتخت دانست. ساختمان این رستوران همانند هر خانه قجری دیگر، یک میانسرای بزرگ دارد که در آن حوضی لاجوردی به چشم می‌خورد. دور تا دور میانسرا، اتاق‌ها یا همان حجره‌های کوچک و بزرگ وجود دارند که این رستوران هر یک از آن‌ها را تبدیل به یک فضای شخصی برای مشتریان VIP خود کرده است. گروه موسیقی زنده که همه شب شما را با نوای موسیقی سنتی ایرانی سرمست می‌کنند نیز در بالای میانسرا و داخل ایوان بزرگ حضور دارند.

  • پذیرایی رستوران نون و نمک فخر الملوک

نمایی از غذاهای رستوران نون و نمک فخرالملوک

دور تا دور میانسرا گلدان‌های سفالی چیده شده‌ است و فضایی دلنشین و نوستالژی را ایجاد می‌کنند. فضای داخلی رستوران همانند موزه‌ای بی‌نظیر است. گچبری‌ها و آینه‌کاری‌های بسیار هنرمندانه، سالن اصلی را تبدیل به یک تابلوی نقاشی قجری کرده‌اند. پنجره‌های چوبی، مقرنس‌کاری‌های هنرمندانه و شیشه‌های رنگی، همه المان‌های سنتی ایرانی در این خانه به‌خوبی بازسازی شده‌اند و شما را به حدود 100 سال پیش باز می‌گردانند.

همان طور که انتظار می‌رود، منوی این رستوران نیز کاملاً سنتی و ایرانی است و انواع کباب و غذاهای باستانی ایرانی را می‌توانید در آن سفارش دهید. حجم غذاها بسیار زیاد است و دورچینی کامل با سفارش شما سرو می‌شود. فقط تأکید می‌کنیم که رستوران نون و نمک فقط در وعده شام از شما عزیزان پذیرایی می‌کند.

همچنین فراموش نکنید که رستوران فخرالملوک یکی از لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین رستوران‌ها در تمام تهران به حساب می‌آید، پس اصلاً اجازه ندهید که موقعیت قرارگیری آن روی تصمیم‌گیری شما تأثیر بگذارد. این رستوران بی‌شک یکی از بهترین رستوران های تهران برای شام محسوب می‌شود که برای برگزاری مراسم و مناسبت‌های ویژه شما گزینه‌ای بسیار مناسب است. البته اگر زمانی بعد از شام به‌دنبال رستورانی برای صرف غذا می‌گردید، سرزدن به رستوران های شبانه روزی تهران  را در اولویت قرار دهید.

ساعات کاری۷ عصر تا ۱۱ شب
شماره تماس02133544001
آدرسمیدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه جاویدی، پلاک ۱۱۴

خب دوستان و همراهان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره بهترین رستوران های تهران برای شام چیست؟ آیا تا به حال در هیچ یک از این رستوران‌ها حضور داشته‌اید؟ اگر اینطور است، تجربه شخصی خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. همچنین به نظر شما جای کدام رستوران در این لیست خالی است؟ آیا می‌توانید یکی از این رستوران‌ها را به‌عنوان بهترین رستوران تهران برای شام انتخاب کنید؟ اگر مسافری هستید که با خرید بلیط اتوبوس تهران خود را به این شهر رسانده‌اید، رستوران مناسبی را برای صرف شام در نزدیکی ترمینال‌های تهران می‌شناسید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که همه ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان همراه هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.