معرفی بهترین هتل های قم | گزینه‌های عالی نزدیک به حرم و بازار

2

قم شاید شهر کوچکی باشد؛ اما جزو قدیمی‌ترین نقاط روی زمین به حساب می‌آید! این شهر کوچک، جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و بسیار عجیبی را در خود جای می‌دهد. بعضی‌ها جاهای دیدنی قم را محدود به حرم و حوالی آن می‌دانند؛ ولی وقتی وارد شهر می‌شوند تازه می‌فهمند که باید فکر جایی برای اقامت باشند تا چند روزی را با خیال راحت در این شهر گشت‌وگذار کنند و حتی به جاهای دیدنی اطراف قم هم سری بزنند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه سراغ خرید بلیط اتوبوس قم یا قطار آن باشید، محل مناسبی باری اقامتتان رزور کنید تا موقع رسیدن به مقصد، سرگردان نشوید. ما برای راحتی‌تان، در این نوشته برترین هتل های قم را به شما عزیزان معرفی کنیم. سبک‌وسنگین کردنش و انتخاب نهایی‌اش با خود شما.

هتل الوند قم

نام هتل الوند همیشه در فهرست برترین هتل های قم به چشم می‌خورد. این هتل در مرکز شهر قم و یک‌کیلومتری حرم مطهر قرار دارد. به همین خاطر در صورتی که به قصد زیارت عازم قم هستید، بهتر است هتل الوند را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل در سال 1397 به بهره‌برداری رسیده است و پرسنل بسیار مؤدب و آموزش‌دیده‌ای دارد. در این هتل می‌توانید از رستوران اختصاصی استفاده کنید و دیگر نیازی نیست که به سراغ رستوران های قم بروید. هتل الوند در ساختمانی 5 طبقه قرار دارد و مجموعاً با 11 اتاق از مسافران پذیرایی می‌کند. همین موضوع باعث شده تا فضای داخلی هتل الوند بسیار ساکت باشد و بتوانید از آرامش لذت ببرید. جالب است بدانید با وجود تعداد محدود اتاق‌ها، انواع اتاق یک تخته، دوتخته، سه تخته و چهارتخته در این هتل وجود دارند.

آدرس: قم، ۳۰ متری هنرستان، بسیج ۲۵، نبش دانش ۲

هتل راسپینا قم

هتل راسپینا جزو هتل‌های 3ستاره قم است. این هتل در بلوار شهید منتظری قرار دارد. هتل راسپینا در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده است. به همین خاطر می‌توان آن را در دسته هتل‌های نوساز قرار داد. این هتل در ساختمانی 9 طبقه و نسبتاً لوکس قرار دارد و با 53 باب اتاق از مسافران پذیرایی می‌کند. موقعیت قرارگیری هتل راسپینا بسیار مناسب است و می‌توانید حتی با پای پیاده هم خودتان را به حرم مطهر برسانید. فضای داخلی هتل بسیار لوکس است و شامل امکاناتی همچون رستوران اختصاصی، فضای پارک اختصاصی، اینترنت رایگان و … می‌شود. هتل راسپینا جزو هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است که امکانات مناسب و درخوری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: قم، بلوار شهید منتظری، نبش کوچه ۲۲

هتل مهسان قم

هتل مهسان جزو هتل‌های شیکی است که در بلوار شهید منتظری قم قرار دارد. این هتل در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده است و در ساختمانی 9 طبقه قرار دارد. هتل مهسان مجموعاً با 55 باب واحد اقامتی از جمله اتاق‌های دوتخته و سه تخته و سوئیت از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل مهسان در فاصله 1.1 کیلومتری از حرم مطهر قرار دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا مسافران در کمترین زمان ممکن و حتی با پای پیاده به‌راحتی به حرم مطهر برسند. این هتل فضایی شیک و امروزی دارد و اسباب‌های اتاق آن بسیار تمیز و شیک هستند.

آدرس: قم، بلوار شهید منتظری، نبش کوچه ۲۲

هتل کریمه قم

هتل کریمه جزو معروف‌ترین هتل های قم به حساب می‌آید. شاید با دیدن نمای بیرونی این هتل تصور کنید که هتل کریمه یک مسافرخانه ساده است؛ اما در کمال تعجب، کریمه یک هتل چهار ستاره به حساب می‌آید. به‌دلیل فاصله کم این هتل تا حرم و حفظ بافت قدیمی شهر قم، امکان نوسازی ساختمانی که هتل در آن قرار گرفته وجود ندارد. این هتل در ساختمان 4 طبقه واقع شده است و با 57 باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. فاصله کم هتل کریمه تا حرم مطهر باعث شده تا بسیاری از مسافران آن را برای اقامت خود انتخاب کنند. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در این هتل بر اساس ایام مختلف تغییر پیدا می‌کند. پس حتماً باید پیش از رزرو، قیمت اقامت را استعلام بگیرید.

آدرس: قم، میدان آستانه، جنب حرم مطهر

هتل استقلال قم

هتل استقلال جزو شیک‌ترین هتل های قم به حساب می‌آید. این هتل در سال 1389 به بهره‌برداری رسیده است و در ساختمانی بزرگ و 9 طبقه قرار دارد. با وجود این، هتل استقلال فقط با 24 باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. پس می‌توانید تصور کنید که اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ و دلباز هستند. به همین خاطر در صورتی که به‌صورت خانوادگی و نفرات بیش از 3 نفر سفر می‌کنید، هتل استقلال را باید در فهرست بهترین هتل های قم قرار دهید. این هتل فاصله کمی تا مراکز خرید قم همانند پاساژ الزهرا دارد. در هتل می‌توانید از رستوران اختصاصی آن استفاده کنید و از رستوران های قم هم بی‌نیاز شوید. این هتل فضایی شیک و دوست‌داشتنی دارد و مسافران را راضی نگه می‌دارد.

آدرس: قم، ۵۵متری عمار یاسر، ابتدای تونل الغدیر، نبش کوچه نهم

هتل نیاوران قم

هتل نیاوران جزو برترین هتل آپارتمان های قم به حساب می‌آید. این هتل در محله خوش‌آب‌وهوای بلوار شهید بهشتی قرار دارد. هتل نیاوران در سال 1389 به بهره‌برداری رسیده است و در ساختمانی 6 طبقه قرار دارد. این هتل شامل 16 واحد آپارتمان و سوئیت‌هایی با امکانات کامل می‌شود. هتل نیاوران جزو هتل آپارتمان‌های 3 ستاره است که بهترین امکانات رفاهی و خدماتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. فضای داخلی اتاق‌های این هتل کمی ساده هستند؛ اما امکانات خدماتی هتل رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

آدرس: قم، بلوار شهید بهشتی، مابین میدان آزادگان و میدان ۷۲ تن

هتل پارسیا قم

هتل پارسیا هم جزو برترین هتل های قم به حساب می‌آید. این هتل چهار ستاره در بلوار محمد امید و نزدیکی میدان ارتش قم قرار دارد. هتل پارسیا در زمره بهترین و بزرگ‌ترین هتل های قم قرار می‌گیرد. این هتل در سال 1390 به بهره‌برداری رسید و در ساختمانی 9 طبقه قرار دارد. هتل پارسیا با 42 باب واحد اقامتی از مسافران و گردشگران پذیرایی می‌کند. این هتل جزو هتل‌های مدرن قم به حساب می‌آید و فاصله کمی تا حرم مطهر دارد. فضای پارک خودرو و رستوران اختصاصی در کنار اتاق‌هایی با امکانات کامل باعث شده تا هتل پارسیا به یکی از برترین هتل های قم تبدیل شود.

آدرس: قم، انتهای بلوار محمد امین، میدان ارتش، ابتدای بلوار الغدیر

هتل المپیک قم

هتل المپیک هم جزو هتل‌های بزرگ و لوکس قم به حساب می‌آید. این هتل در سال 1386 به بهره‌برداری رسیده است و به همین خاطر تجربه کافی در زمینه هتل‌داری دارد. این هتل در ساختمانی 9 طبقه واقع شده است و در طبقات بالایی می‌توانید از چشم‌اندازی زیبا به‌سمت حرم مطهر و قم بهره‌مند شوید. این هتل مجموعاً با 60 باب واحد اقامتی که شامل انواع اتاق و سوئیت می‌شود، از مسافران خود پذیرایی می‌کند. جالب است بدانید که بسیاری از مسافران، این هتل را در حد و اندازه هتل‌های بزرگ بین‌المللی می‌دانند.

آدرس: قم، بلوار معلم، نبش کوچه سوم

هتل صادقیه قم

هتل صادقیه جزو هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی قم به حساب می‌آید. البته باید بدانید که فضای داخلی این هتل بسیار دوست‌داشتنی است و مسافران حتی از آن بیشتر از هتل‌های 4 ستاره نیز لذت می‌برند. فضای لابی و رستوران شیک، کافه روی پشت‌بام و اتاق‌های پاکیزه با وسایل نو همه باعث می‌شوند تا هتل صادقیه در فهرست برترین هتل های قم قرار بگیرد. این هتل در سال 1393 به بهره‌برداری رسیده است و در ساختمانی 2 طبقه قرار دارد. هتل صادقیه مجموعاً با 29 باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند.

آدرس: قم، چهارراه حجتیه، بلوار بهار، کوچه ششم

هتل خورشید قم

هتل خورشید جزو بزرگ‌ترین هتل های قم به حساب می‌آید. این هتل در مرکز شهر قم و در نزدیکی حرم حضرت معصومه قرار دارد. هتل خورشید در ساختمانی 6طبقه واقع شده است و با 48 باب واحد اقامتی از زائران پذیرایی می‌کند. این هتل در کمترین فاصله تا حرم قرار دارد و به همین خاطر جزو شلوغ‌ترین هتل‌های این شهر نیز به حساب می‌آید. همچنین از این هتل می‌توانید به‌راحتی خودتان را به مراکز خرید، بازارهای قدیمی و جاهای دیدنی قم برسانید. فضای داخلی این هتل به‌خوبی طراحی شده و باتوجه‌به امکانات و خدمات هتل، دارای 4 ستاره خدماتی است.

آدرس: قم، انتهای خیابان امام خمینی، بعد از چهارراه غفاری، نبش سه‌راه خورشید

هتل ملل قم

زمانی که به تصاویر برترین هتل های قم نگاه می‌کنید، قطعاً تصاویر هتل ملل قم توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این هتل در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده است و جزو هتل‌های نوساز و شیک 4ستاره قم به حساب می‌آید. هتل ملل در ساختمانی شیک، زیبا و 7 طبقه واقع شده است و مجموعاً با 36 باب واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. هتل ملل جزو هتل‌های مدرن است که فضایی بسیار امروزی شیک دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از دسترسی مناسب به حرم مطهر نیز بهره‌مند شوید. فضای داخلی اتاق‌ها شیک و امروزی هستند و هنوز وسایل کارکرد بسیار کمی دارند.

آدرس: قم، خیابان اراک، بعد از حرم مطهر، ابتدای خیابان توحید

هتل الزهرا قم

هتل الزهرا جزو قدیمی‌ترین هتل های قم به حساب می‌آید. جالب است بدانید که این هتل در فاصله 100متری از حرم مطهر قرار دارد. پس در عرض کمتر از 3 دقیقه با پای پیاده می‌توانید خودتان را به حرم مطهر برسانید. در راهنمای سفر به قم وقتی که صحبت از نزدیک‌ترین هتل به حرم مطهر می‌شود، حتماً نامی از هتل قدیمی الزهرا می‌برند. لازم به ذکر است که این هتل در سال 1364 به بهره‌برداری رسیده و یک‌بار آن را در سال 1387 بازسازی کرده‌اند. به همین خاطر می‌توان آن را جزو قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر نیز حساب کرد.

آدرس: قم، بلوار بهار، پلاک 198

هتل تشریفات قم

اگر به‌دنبال هتل آپارتمانی معمولی در شهر قم هستید، هتل تشریفات برایتان بهترین گزینه خواهد بود. این هتل آپارتمان در سال 1390 به بهره‌برداری رسیده است و فضایی شیک و امروزی دارد. هتل تشریفات قم در ساختمانی 6 طبقه واقع شده است و با 44 باب واحد اقامتی، آمادگی پذیرایی از زائران را دارد. واحد‌های اقامتی این هتل در مقایسه با سایر هتل آپارتمان‌های قم کمی کوچک‌تر هستند؛ اما برای اقامت امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. لازم به ذکر است علاوه‌بر واحد‌های آپارتمانی و سوئیت، انواع اتاق دو تخته ساده نیز در این هتل وجود دارند.

آدرس: قم، خیابان اراک، کوچه حرم نما، پلاک ۱۶

هتل ارم قم

 

هتل ارم جزو قدیمی‌ترین هتل های قم است که در سال 1364 به بهره‌برداری رسید. این هتل در سال 1397 به منظور بهبود خدمات، یک‌بار به‌صورت کامل بازسازی شد. باتوجه‌به بازسازی اخیر، فضای داخل هتل شیک، نو و امروزی است و مسافران را راضی نگه می‌دارد. این هتل جزو هتل‌های 3 ستاره قم به حساب می‌آید و برای دسترسی به حرم نیازی به ماشین نخواهد داشت. هتل ارم تا در فاصله 100 متری از حرم قرار دارد و پنجره هتل می‌توانید درب ورودی حرم را مشاهده کنید. این هتل در ساختمانی 4 طبقه قرار دارد و مجموعاً با 36 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند.

آدرس: قم، خیابان ارم، جنب کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی

هتل جمیل قم

هتل جمیل همانند نامش زیباست. این هتل را می‌توان جزو زیباترین و شیک‌ترین هتل های قم دانست. این هتل در سال 1395 به بهره‌برداری رسیده و در فاصله کمی از حرم مطهر قرار دارد. موقعیت قرارگیری این هتل بسیار منحصر‌به‌فرد است؛ زیرا هم در محدوده طرح ترافیک قم قرار ندارد و هم دارای دسترسی بسیار مناسب به حرم مطهر است. فضای لابی، رستوران و هتل‌ها همگی شیک، زیبا و امروزی هستند و مسافران از حضور در هتل نهایت لذت را می‌برند. صبحانه در این هتل به‌صورت مفصل و سلف‌سرویس ارائه می‌شود. لازم به ذکر است اتاق‌های این هتل همگی سوئیت هستند و قطعاً باید بهای اقامت در سوئیت را بپردازید.

آدرس: قم، خیابان ۴۵ متری عمار یاسر، نبش کوچه ۴

هتل مروارید قم

در هر جای ایران انگار یک هتل مروارید وجود دارد. یادش به خیر، یاد سریال محبوب هتل مروارید در دهه 80 می‌افتیم. هتل مروارید نیز جزو برترین هتل های قم به حساب می‌آید. این هتل 2 ستاره برای اقامت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی جان می‌دهد. هتل مروارید در سال 1389 به بهره‌برداری رسید و با 54 تخت از مسافران پذیرایی می‌کند. این هتل در ساختمانی 3 طبقه قرار دارد و دارای 17 باب واحد اقامتی است.

آدرس: قم، خیابان اراک روبه‌روی پل آهنچی، کوچه شماره 7 (حرم نما)

خانه مسافر سپیدار قم

اگر اقدام به خرید بلیط قطار قم کرده‌اید، بدون چون‌وچرا یک راست به سراغ خانه مسافر سپیدار بروید. این خانه مسافر در کمترین فاصله تا ایستگاه قطار قم قرار دارد. پس همین که از راه برسید و خستگی مسیر به دوشتان است، می‌توانید به مسافرخانه بروید و حسابی استراحت کنید. این مجموعه در سال 1396 در ساختمانی 3 طبقه به بهره‌برداری رسید. جالب است بدانید که خانه مسافر سپیدار مجموعاً با 8 باب اتاق از مسافران پذیرایی می‌کند. به همین خاطر دارای فضایی بسیار آرام و دوست‌داشتنی است.

آدرس: قم، خیابان ایستگاه، جنب کوچه فرهنگ، بین کوچه ۹ و ۱۱، پلاک ۱۹۳

هتل آپارتمان فردوس قم

هتل آپارتمان فردوس جزو هتل آپارتمان‌های معمولی قم به حساب می‌آید. این هتل آپارتمان در سال 1383 به بهره‌برداری رسید و در سال 1396 به منظور بهبود کیفیت خدمات، یک‌بار به‌صورت کامل بازسازی شد. این هتل نیز در فاصله بسیار کمی به حرم مطهر حضرت معصومه قرار دارد. در اصل می‌توان آن را جزو نزدیک‌ترین هتل آپارتمان‌های به حرم دانست. هتل آپارتمان فردوس در ساختمانی 8 طبقه قرار دارد و مجموعاً با 20 واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. اقامت در این هتل می‌تواند هزینه‌های سفرتان را به‌مراتب کاهش دهد.

آدرس: قم، خیابان انقلاب، حدفاصل عمار یاسر و سجادیه

هتل آپارتمان ماهان قم

هتل آپارتمان ماهان جزو هتل آپارتمان‌های 2 ستاره قم است. این هتل آپارتمان در سال 1392 به بهره‌برداری رسید و یک‌بار در سال 1395 آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند. هتل آپارتمان ماهان در فاصله 1.5 کیلومتری از حرم قرار دارد و زائران می‌توانند حتی با پای پیاده هم عازم حرم مطهر شوند. این هتل در محدوده خارج از طرح ترافیک قرار دارد و لازم نیست نگران ورود خودروی خودتان باشید. این هتل جزو ارزان‌ترین هتل آپارتمانی های قم به حساب می‌آید و به کاهش هزینه‌های سفرتان کمک می‌کند.

آدرس: قم، میدان سعیدی، چهارراه غفاری به سمت حرم

هتل آپارتمان زرین قلم قم

هتل آپارتمان زرین قلم نیز جزو هتل آپارتمان‌های نزدیک به حرم مطهر به حساب می‌آید. این هتل در فاصله کمی تا حرم قرار دارد و به همین خاطر معمولاً در تمامی روزهای هفته شلوغ است. این هتل آپارتمان بخش بسیاری از هزینه سفرتان را کاهش می‌دهد و فاصله کمی تا مدرسه فیضیه قم هم دارد. همچنین با اقامت در هتل آپارتمان زرین قلم قم می‌توانید دسترسی ساده‌ای به بازار قدیمی این شهر داشته باشید. این هتل در ساختمان 4 طبقه قرار دارد و با 24 واحد اقامتی، یعنی هر طبقه 6 واحد آپارتمانی، از مسافران پذیرایی می‌کند.

آدرس: قم، چهارراه غفاری، کوچه حاج نمازی (بانک ملت)

هتل آپارتمان صفا قم

هتل آپارتمان صفا جزو قدیمی‌ترین هتل آپارتمان‌های قم است که در سال 1376 به بهره‌برداری رسید و در سال 1395 یک‌بار به‌صورت کامل بازسازی شد. هتل آپارتمان صفا در فاصله 2کیلومتری حرم حضرت معصومه قرار دارد. هتل آپارتمان صفا در ساختمانی 6 طبقه واقع شده است و با 60 واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. فضای داخلی اتاق‌ها کمی قدیمی و ازمدافتاده هستند؛ اما باتوجه‌به هزینه اقامت، کیفیت مطلوبی دارند.

آدرس: قم، میدان شهدا، خیابان معلم، نبش کوچه ۵

دهکده توریستی سلامت صبا قم

دهکده توریستی سلامت صبا قم باصفاترین مجموعه اقامتی در قم به حساب می‌آید. این دهکده توریستی، اولین دهکده سلامت در ایران به حساب می‌آید. دهکده توریستی سلامت صبا در فاصله 60کیلومتری قم واقع شده است. فاز اول این مجموعه توریستی شامل ویلاهای اقامتی، رستوران دریایی و سنتی و دریاچه تفریحی می‌شود. در حال حاضر هم در فاز دوم، 15 باب ویلا و سوئیت دیگر به این مجموعه اضافه شده است. این دهکده توریستی شامل بخش‌های مختلفی از جمله شهربازی، قایق‌سواری، ماهیگیری، ورزش‌های آبی، بخش اقامتی و پیست دوچرخه‌سواری می‌شود. با اقامت در این مجموعه، تجربه سفری متفاوت به قم خواهید داشت.

آدرس: قم، کیلومتر 20 جاده تفرش، روبه‌روی شهر دستجرد

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، آیا با هتل های قم به‌صورت کامل آشنا شدید؟ شما برای سفرتان کدام هتل را انتخاب می‌کنید؟ اگر تجربه حضور در هیچ یک از این هتل‌ها را دارید، تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

هتل ارم، هتل الزهرا و هتل کریمه جزو نزدیکترین هتل‌های به حرم هستند.

هتل ارم را می‌توان جزو قدیمی‌ترین هتل های قم دانست.

هتل جمیل را می‌توان زیباترین هتل قم دانست.

دهكده توريستی سلامت صبا قم را می‌توان باصفاترین مجموعه اقامتی قم دانست.

هتل پارسیا را می‌توان جزو بزرگ‌ترین هتل های قم دانست.

2 نظرات
  1. سما امینی می گوید

    میشه تخفیف ها رو بیشتر کنید

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، ما در این نوشته فقط هتل‌های مختلف رو به شما معرفی می کنیم تا متناسب با نیاز و علاقه‌تون یکی رو انتخاب کنید. برای رزرو هتل یا اطلاع از قیمت‌ها باید به سایت ره بال آسمان مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.