معرفی بهترین هتل های تبریز | اقامتی آرامش در تبریز

0

بعد از خرید بلیط هواپیما تبریز، باید به‌دنبال هتل‌های آن بگردید. انتخاب هتل همیشه بر کیفیت سفرتان تأثیر بسیاری خواهد گذاشت. پس اگر قصد سفر به تبریز را دارید، با ما در این مقاله همراه باشید تا تقریباً تمام هتل های تبریز را بشناسید.

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی را می‌توان یکی از بهترین هتل های تبریز دانست. این هتل 5 ستاره دارد و جزو لوکس ترین هتل های تبریز است. هتل پارس فعالیت خود را در سال 1380 آغاز کرده و در زمینه هتل‌داری تجربه بسیاری دارد. هتل پارس در بام زیبای شهر تبریز و داخل یک برج بسیار زیبای 17طبقه قرار دارد. پس می‌توانید انتظار چشم‌اندازی زیبا را از پنجره اتاق خود داشته باشید. هتل پارس ائل گلی با 178 باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. به همین خاطر معمولاً امکان یافتن اتاق خالی در آن وجود دارد. توجه داشته باشید که این هتل کمی از مرکز شهر دورتر است و همین مسئله آرامش اقامت شما را افزایش می‌دهد. با وجود این، امکان دسترسی راحت به اکثر جاذبه‌های گردشگری تبریز به‌راحتی وجود دارد.

آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، مشرف به پارک ائل گلی

هتل بین المللی گسترش

گاهی برخی از هتل‌ها با وجود آنکه 4ستاره هستند، امکاناتی در حد هتل‌های 5ستاره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. هتل بین‌المللی گسترش تبریز دقیقاً جزو همین هتل‌ها به حساب می‌آید. این هتل 4ستاره یکی از بهترین هتل های تبریز محسوب می‌شود. هتل گسترش چندین سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در سال 1395 یک بار به‌صورت کامل تمامی بخش‌های هتل را بازسازی کرد. پس می‌توانید انتظار داشته باشید که فضای داخلی و خارجی هتل کاملاً نوساز و زیبا باشد. این هتل 11طبقه دارای 145باب اتاق و سوئیت متنوع و با امکانات مختلف است. یکی از نقاط قوت مهم هتل گسترش، دسترسی ساده آن به اکثر جاهای دیدنی تبریز است. پس می‌توانید اقامتی آرام و لوکس را با هزینه‌ای کمتر از هتل‌های 5ستاره تجربه کنید و از دسترسی راحت آن نیز لذت ببرید.

آدرس: تبریز، چهار راه آب رسان

هتل بین المللی شهریار

در تهیه لیست بهترین هتل های تبریز، نام هتل بین‌المللی شهریار به چشم می‌خورد. این هتل در یکی از بهترین و معروف‌ترین مناطق تبریز، یعنی همان ائل گلی یا بلوار شهید باکری قرار دارد. اگر به تبریز سفر کرده باشید، حتماً می‌دانید که ائل گلی خوش‌آب‌وهواترین منطقه تبریز به حساب می‌آید. همچنین مناظر زیبایی در این منطقه انتظار شما را می‌کشند. هتل شهریار فعالیت خود را در سال 1386 آغاز کرد و در سال 1396 تمامی بخش‌های هتل را به‌صورت کامل بازسازی نمود. به همین خاطر در حال حاضر فضای داخلی هتل، فضایی کاملاً مدرن و امروزی است. این هتل امکان دسترسی ساده به مکان‌های دیدنی تبریز همانند بازار سنتی یا گردشگاه ائل گلی را دارد. پرسنل هتل کاملاً آموزش‌دیده هستند و اقامتی آرام و عالی را برای شما به ارمغان می‌آورند. این هتل 10طبقه است و با 202باب اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

آدرس: تبریز، ابتدای بلوار ائل گلی

هتل آپارتمان استقبال

هتل آپارتمان همواره بهترین گزینه برای افرادی است که به‌صورت گروهی سفر می‌کنند یا اعضایی بیشتر از 3 نفر دارند. به این ترتیب می‌توانند با اقامت در یک هتل آپارتمان، از امکانات یک آپارتمان دربست استفاده کرده و هزینه‌ای کمتر از اقامت در هتل را بپردازند. اگر به‌دنبال چنین گزینه‌ای هستید، ما به شما هتل آپارتمان استقبال را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل آپارتمان 3 ستاره است و کیفیت خدمات مطلوبی دارد. هتل آپارتمان استقبال تبریز در ساختمانی 11طبقه قرار داشته و با 42باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. لازم به ذکر است هتل آپارتمان استقلال در فاصله کمی از برخی جاهای دیدنی تبریز قرار دارد و این یک مزیت عالی به حساب می‌آید.

آدرس: تبریز، خیابان ششگلان، خیابان شهریار، مقابل مجموعه فرهنگی مقبرة العشرا

هتل آپارتمان بهبود تبریز

حالا که صحبت از هتل آپارتمان به میان آمد، بهتر است یادی از هتل آپارتمان بهبود تبریز نیز کنیم. این هتل نیز جزو هتل‌های میان‌رده تبریز به حساب می‌آید. کیفیت خدمات این هتل آپارتمان در حد مطلوب و کاملاً متوسط قرار دارد. هتل آپارتمان بهبود با 24 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل آپارتمان حداقل امکانات رفاهی و خدماتی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. همچنین واحد‌های اقامتی آن به‌حد کافی بزرگ هستند. پس اگر به‌صورت گروهی سفر می‌کنید و می‌خواهید هزینه سفرتان را کاهش دهید، سری به این هتل آپارتمان بزنید. فاصله هتل تا مسجد کبود تبریز و موزه آذربایجان تبریز حدود 5 دقیقه است. پس می‌توان گفت که هتل بهبود دسترسی مناسبی به برخی از بناهای تاریخی تبریز نیز دارد.

آدرس: تبریز، میدان ساعت، خیابان ارتش جنوبی، بالاتر از چهارراه باغ شمال، کوچه شعار

هتل آپارتمان ارس

همان طور که در بخش قبلی اشاره کردیم، خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که به‌صورت گروهی سفر می‌کنند، می‌توانند با اقامت در هتل آپارتمان، هزینه اقامت خود را کاهش دهند. این هتل آپارتمان دارای 2 ستاره است. پس می‌توان گفت که یکی از گزینه‌های اقتصادی در بین هتل های تبریز به حساب می‌آید. البته با وجود آنکه هتل آپارتمان ارس فقط 2 ستاره دارد؛ اما خدماتی درخور را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. با توجه به نظرات مسافرانی که در این هتل آپارتمان حضور داشتند، گاهی 2ستاره‌بودن این هتل اصلاً احساس نمی‌شود. هتل آپارتمان ارس با 26 واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند و واحد‌ها فضای نسبتاً کافی دارند.

آدرس: تبریز، تقاطع پاستور جدید و طالقانی

هتل آپارتمان زیبا

همان طور که خرید بلیط قطار تبریز به‌صورت واگنی هزینه سفر را تا حدودی برای خانواده‌های پرجمعیت کاهش می‌دهد، اقامت در هتل آپارتمان هم در مقایسه با اقامت در هتل‌های معمولی، هزینه سفر را کم می‌کند. هتل آپارتمان زیبا یکی از هتل آپارتمان‌های کوچک تبریز است. زیبا در ساختمانی 3طبقه قرار دارد و با 9 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل یک ستاره بوده و در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده است. فضای داخلی واحد‌ها در مقایسه با مسافرخانه، کیفیت بهتری دارند. با اقامت در این هتل می‌توانید دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی تبریز داشته باشید و هزینه سفرتان را به‌خوبی مدیریت کنید.

آدرس: تبریز، خیابان ارگ جدید(مصلی)، نرسیده به تقاطع مقصودیه، کنار عمارت شهرداری تبریز.

هتل پتروشیمی

هتل پتروشیمی یکی از شیک ترین هتل های تبریز است. این هتل 4 ستاره در یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق تبریز یعنی بلوار استاد شهریار قرار دارد. جالب است بدانید این هتل فعالیت خود را از سال 1378 آغاز کرده و یک بار به‌صورت کامل در سال 1397 بازسازی شده است. پس می‌توانید انتظار پرسنلی باتجربه و فضایی مدرن و امروزی را داشته باشید. هتل پتروشیمی در فضایی به وسعت 24هزار مترمربع قرار دارد و دارای 5طبقه است. با وجود این، با 26باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. پس با یک محاسبه ساده متوجه خواهید شد که واحدهای اقامتی این هتل فضایی بسیار بزرگ را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

آدرس: تبريز، بلوار استاد شهريار، مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز

هتل لاله پارک

هتل لاله پارک همیشه در لیست بهترین هتل های تبریز قرار دارد. این هتل 5 ستاره در بزرگراه پاسداران تبریز واقع شده و فعالیت خود را در سال 1395 آغاز کرده است. به همین خاطر هم فضای بیرونی و هم فضای داخلی هتل کاملاً مدرن و امروزی است. هتل لاله یک برج 14طبقه است و با 220 باب اتاق و سوئیت از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل در نزدیکی محدوده ائل گلی قرار دارد و مسافران از آب‌وهوای عالی لذت خواهند برد. فضای اطراف هتل بسیار آرام است و مسافران از سکوت محض بهره‌مند می‌شوند. در این هتل انواع امکانات رفاهی و خدماتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. بعد از استراحت در هتل می‌توانید خودتان را در کافی شاپ روژه که از جدیدترین کافه های تبریز به حساب می‌آید و در نزدیکی هتل لاله پارک قرار دارد، میهمان کنید.

آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، کنار مرکز خرید لاله پارک

هتل آزادی

هتل آزادی تبریز یک هتل نسبتاً کوچک است؛ اما یک کتاب را نباید از روی جلد آن قضاوت کرد! این هتل یکی از بهترین هتل های تبریز به حساب می‌آید و دارای 4 ستاره است. به همین خاطر باید انتظار اقامتی آرام و لذت‌بخش را در این هتل داشته باشید. هتل آزادی فقط 4 طبقه دارد و با 43 باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است. پس فضای داخلی و نمای بیرونی آن کاملاً مدرن و امروزی است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو و اتوبوس و برخی از جاهای دیدنی مهم تبریز قرار دارد. پس می‌توانید با پای پیاده و بدون نیاز به خودرو از این هتل خودتان را به جاهای مختلف تبریز برسانید.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، حدفاصل چهارراه باغ گلستان و چهارراه شریعتی

هتل بین المللی تبریز

با تماشای نمای بیرونی هتل بین‌المللی تبریز کاملاً متوجه می‌شوید که این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های تبریز به حساب می‌آید. هتل بین‌المللی تبریز فعالیت خود را از ساعت 1351، یعنی دوران پیش از انقلاب آغاز کرده است. پس می‌توان گفت که این هتل تجربه بسیاری در زمینه هتل‌داری دارد و همین مسئله باعث افزایش کیفیت اقامت مسافران می‌شود. این هتل 5طبقه و 133 باب اتاق دارد و در خیابان امام خمینی واقع شده است. به همین خاطر دسترسی مناسبی به اکثر جاذبه های گردشگری تبریز دارد.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، نرسیده به فلکه دانشگاه

هتل کاسپین

اگر به‌دنبال کاهش هزینه سفر به تبریز هستید و در عین حال می‌خواهید از هزینه‌ای که می‌کنید بیشترین لذت را ببرید، می‌توانید سری به هتل کاسپین بزنید. این هتل 3ستاره فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرده است. هتل کاسپین فضایی کاملاً مدرن و امروزی دارد. نظافت به‌خوبی در هتل رعایت می‌شود و سکوت در آن حاکم است. این هتل در یک ساختمان 4طبقه قرار دارد و با 20 باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. همچنین با اقامت در این هتل، از دسترسی ساده به اکثر جاهای دیدنی تبریز بهره‌مند خواهید شد.

آدرس: تبریز، خیابان شهید بهشتی، بعد از پل منصور، مقابل خانه معلم

هتل آپارتمان آتا

اگر به اقامت در هتل آپارتمان عادت دارید، هتل آپارتمان آتا یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت شما خواهد بود. این هتل آپارتمان فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده است. به همین خاطر فضایی کاملاً مدرن، امروزی و وسایلی بسیار نو و عالی دارد. از‌این‌رو اگر به تمیزی و جدید‌بودن وسایل هتل اهمیت می‌دهید، بهتر است سری به این هتل آپارتمان بزنید. این هتل آپارتمان 6 طبقه دارد و در طبقات بالایی از چشم‌اندازی زیبا لذت خواهید برد. فقط توجه داشته باشید که هتل آپارتمان آتا فاقد رستوران اختصاصی است. پس برای میل‌کردن غذا باید به رستوران کنار هتل سفارش دهید.

آدرس: تبریز، خیابان آزادی نرسیده به چهارراه آبرسان، مهرگان پنجم

هتل اهراب

هتل اهراب یکی از هتل‌های دنج و 3 ستاره تبریز است. این در یک ساختمان 5طبقه قرار دارد و با 47 باب اتاق و سوئیت، آماده پذیرایی از مهمانان خود است. در این هتل تمام امکانات رفاهی و خدماتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. هتل اهراب فعالیت خود را از ساعت 1395 آغاز کرده است. به همین خاطر ظاهری نو و امروزی دارد. همچنین وسایل نیز هنوز کاملاً سالم و نو هستند و همین مسئله باعث رضایت بسیاری از مهمانان هتل می‌شود. در ضمن باید بدانید که هتل اهراب در فاصله کمی از ایستگاه مترو و اتوبوس BRT قرار دارد. پس می‌توانید با کمک مترو و اتوبوس، دسترسی مناسبی به اکثر جاهای دیدنی شهر داشته باشید. اگر بلیط اتوبوس تبریز را خریداری کرده‌اید و بدون ماشین شخصی سفر می‌کنید، بهتر است در هتل اهراب اقامت داشته باشید.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، چهار راه باغ گلستان، خیابان اهراب

هتل آذربایجان

هتل آذربایجان یکی از قدیمی ترین هتل های تبریز به شمار می‌آید. این هتل فعالیت خود را در سال 1345 آغاز کرده است. آخرین بازسازی آن نیز به سال 1373 باز می‌گردد. با وجود آنکه هتل ظاهری قدیمی دارد، این هتل با تکیه به سال‌ها تجربه، خدماتی عالی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. یکی از مزایای مهم هتل آذربایجان، دسترسی ساده به اکثر جاهای دیدنی تبریز است. همچنین با اقامت در این هتل 2 ستاره، می‌توانید هزینه‌های سفر خود را به‌خوبی مدیریت کنید.

آدرس: تبریز، خیابان شریعتی یا همان شهناز، نرسیده به چهارراه شریعتی

هتل سینا

هتل سینا در یکی از مهم‌ترین خیابان‌های تبریز یعنی خیابان امام خمینی قرار دارد. این هتل سال‌هاست که در زمینه ارائه خدمات به مسافران تبریز فعالیت دارد و در سال 1393 یک بار به‌صورت کامل بازسازی شده است. هتل سینا یک هتل 3 طبقه است و 55 با اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی و خدماتی مختلف دارد. با توجه به اینکه هتل در خیابان امام خمینی واقع شده است، پس مسافران می‌توانند از انواع وسایل نقلیه عمومی به‌راحتی استفاده کنند. همچنین هتل فاصله کمی تا برخی از جاهای دیدنی مهم تبریز همانند عمارت شهرداری و مسجد کبود دارد. هزینه اقامت در این هتل اقتصادی است و هزینه سفرتان را کاهش می‌دهد.

آدرس: خیابان امام خمینی، فلکه باغ گلستان
  • هتل مروارید

هتل مروارید نیز یکی از قدیمی ترین هتل های تبریز به حساب می‌آید. این هتل فعالیت خود را از سال 1347 آغاز کرده است. بد نیست بدانید که هتل در ساختمانی قدیمی قرار دارد که قدمت آن به 110 سال پیش باز می‌گردد! در طول تاریخ، این ساختمان کاربری‌های مختلفی را به خود دیده است. در حال حاضر نیز حدود نیم‌قرن می‌شود که هتل مروارید در این ساختمان میزبان مسافران تبریز است. این هتل فاصله کمی تا جاذبه های گردشگری تبریز و همچنین فرودگاه، ایستگاه قطار و ترمینال تبریز دارد. اگر به اقامت در ساختمان‌های قدیمی علاقه‌مند هستید، حتماً سری به هتل مروارید تبریز بزنید. همچنین لازم به ذکر است که هزینه اقامت در این هتل بسیار ارزان است و می‌توانید هزینه‌های سفرتان را به‌خوبی مدیریت کنید.

آدرس: تبریز، مرکز شهر، رو‌به‌روی پارک گلستان

هتل سهند

هتل سهند یکی از ارزان ترین هتل های تبریز است. این هتل فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و ظاهری امروزی دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای این هتل 2 ستاره، دسترسی آسان به ایستگاه اتوبوس، مترو و همچنین برخی از جاهای دیدنی تبریز از جمله بازار بزرگ، ارگ علیشاه و کاخ موزه است. هزینه اقامت در این هتل اصلاً گران نیست و می‌توانید با اقامت در این هتل، هزینه‌های سفرتان را به‌مراتب کاهش دهید.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، رو‌به‌روی درب اصلی مصلی تبریز (ما‌بین سه‌راه فردوسی و سه راه طالقانی)
  • هتل آپارتمان ایرانیان

هتل آپارتمان ایرانیان یکی از بهترین هتل آپارتمان های تبریز به حساب می‌آید. این هتل آپارتمان فعالیت خود را در سال 1397 آغاز کرده و به همین خاطر دارای ظاهری مدرن و امروزی است. این هتل حدفاصل بین چهارراه آزادی و چهارراه عباسی تبریز قرار دارد. پس می‌توان گفت که دارای دسترسی آسان به اکثر مراکز خرید تبریز است. همچنین می‌توانید به‌راحتی خودتان را به جاهای دیدنی معروفی همانند پارک باغلار باغی و ائل گلی برسانید. این هتل آپارتمان امکانات بسیار مطلوبی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. هتل آپارتمان ایرانیان در یک ساختمان 5طبقه قرار دارد و دارای 15 باب واحد اقامتی است.

آدرس: تبریز، خیابان آبرسان، هفت تیر، نبش کوچه لطفعلی زاده، پلاک ۱

هتل سارای

هتل سارای یک هتل 3 ستاره است که خدمات آن را می‌توان حداقل همانند یک هتل 4 ستاره دانست. این هتل در ساختمانی 8طبقه قرار دارد و دارای 29 باب اتاق و سوئیت است. این هتل جزو نوسازترین هتل های تبریز است و ظاهری مدرن و امروزی دارد. حتی وسایل نیز نو و کارنکرده هستند و همین مسئله رضایت بسیاری از مسافران را جلب می‌کند. با وجود آنکه هتل سارای فقط 3 ستاره دارد؛ اما دارای رستوران اختصاصی در ساختمان هتل است. پس برای میل‌کردن غذا لازم نیست به رستوران‌های بیرون هتل سر بزنید. همچنین فضای پارک خودرو به‌وفور در اطراف هتل وجود دارد.

آدرس: تبریز، خیابان مدرس (بهادری سابق)، روبه‌روی مسجد کبود

هتل تورال کندوان

حال که به شمال غرب ایران و استان آذربایجان شرقی سر زدید، بهتر است سری به شهر اسکو و روستای کندوان بزنید. این روستا یکی از روستا‌های صخره‌ای ایران است. این یعنی خانه‌های روستای کندوان در دل کوه کنده شده‌اند. همین مسئله توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. حال تصور کنید که امکان این را داشته باشید که بتوانید در یکی از این خانه‌های سنگی اقامت کنید. اقامتگاه بوم‌گردی تورال کندوان این امکان را به شما می‌دهد. بد نیست بدانید این اقامتگاه فقط یک واحد اقامتی دارد. پس فقط یک خانواده در آن واحد می‌تواند در آن اقامت داشته باشد. در نتیجه باید سریع‌تر اقدام کنید و به‌صورت اینترنتی رزرو خود را انجام دهید!

آدرس: استان آذربایجان شرقی، شهر اسکو، روستای صخره‌ای کندوان

هتل لاله کندوان

حالا که صحبت از روستای کندوان به میان آمد، بهتر است به هتل 5ستاره لاله کندوان اشاره کنیم. شاید تصور وجود یک هتل 5 ستاره در روستایی دورافتاده هم دشوار باشد؛ اما دهکده توریستی کندوان شهرت جهانی دارد. به همین خاطر هتلی 5 ستاره در این روستا بنا کرده‌اند. این هتل سومین هتل صخره‌ای در تمام دنیا محسوب می‌شود و یکی از خاص ترین هتل های ایران است. هتل لاله برخلاف هتل تورال، دارای 16 باب واحد اقامتی سنتی است. با وجود آنکه هتل در دل کوه قرار دارد؛ اما امکانات امروزی و مدرن را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. حضور در این هتل برای شما به یک خاطره فراموش‌نشدنی تبدیل خواهد شد.

آدرس: تبريز، دهكده توريستی كندوان

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره لیست بهترین هتل های تبریز چیست؟ آیا تجربه حضور در هیچ کدام را داشته‌اید؟ اگر این طور است، تجربه خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

هتل مروارید و هتل لاله کندوان بهترین هتل‌های سنتی هستند.

هتل پارس، شهریار و گسترش جزو بهترین هتل های تبریز هستند.

هتل پارس و هتل شهریار جزو بزرگترین هتل های تبریز هستند.

هتل آپارتمان زیبا و هتل مروارید جزو ارزان ترین هتل های تبریز هستند.

هتل مروارید یکی از قدیمی‌ترین هتل های تبریز است.

هتل ایرانیان و آتا جزو بهترین هتل آپارتمان‌های تبریز هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.