بهترین کافه های تبریز از نظر مخاطبان

9

نوای زیبای حیدر بابا، لهجه شیرین آذری و باقلواهای خوش‌مزه نشان از تبریز تماشایی دارد. سفر به تبریز، سفری به‌یادماندنی است. در هر گوشه از این شهر، جاذبه‌های شگفت‌انگیزی وجود دارد. کافه های تبریز بخشی از این جاذبه‌ها هستند. اگر گذرتان به دیار شهریار افتاد، می‌توانید لحظه‌های خوشی را در این کافه‌ها بگذرانید.

فهرست مطالب

کافه عمارت ائل گلی | از جذاب‌ترین کافه های تبریز

کافه عمارت ائل گلی از جذاب‌ترین کافه های تبریز

محال است به تبریز بروید و از عمارت تماشایی در تفرجگاه ائل گلی دیدن نکنید. این عمارت از معروف‌ترین جاهای دیدنی تبریز است. در دل این بنا، کافه رستوران مجهزی راه‌اندازی کرده‌اند که چشم‌اندازی زیبا به دریاچه دارد. کافه عمارت ائل گلی با فضای سنتی‌اش حس‌وحال نابی را به مهمان‌ها می‌دهد. فضای داخلی عمارت بسیار زیباست؛ البته اگر دلتان بخواهد می‌توانید در فضای روباز کافه ائل گلی هم بنشینید.

کافه ائل گلی از بهترین کافه های تبریز است. منوی پروپیمان این کافی‌شاپ برای همه سلیقه‌ها گزینه‌های خوش‌مزه‌ای دارد. در این کافه رستوران انواع غذاهای فست‌فودی و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کنند. بعد از گشت‌وگذار در اطراف دریاچه ائل گلی می‌توانید تا عمارت وسط استخر بروید و نفسی تازه کنید.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، ائل گلی، 20متری اول، عمارت شاه گلی
شماره تماس04133852040
آدرس سایتhttps://elgolu.ir

داش کافه | از کافه بازی های تبریز

اگر به کافه‌های دنج علاقه دارید، رفتن به کافه داش را امتحان کنید. این کافه یکی از پاتوق‌های جوانان است. در فضای کافه بازی‌های مختلفی مهیا کرده‌اند که مشتری‌ها با آن‌ها سرگرم می‌شوند. در گوشه‌ای از داش کافه، کتابخانه مجهزی هست. می‌توانید در فضای آرام و دل‌نشین کافی‌شاپ کتاب بخوانید. در منوی کافه گزینه‌های متنوعی هست و به‌راحتی می‌توانید نوشیدنی دل‌خواهتان را انتخاب کنید. کشیدن سیگار در این کافه مشکلی ندارد؛ پس اگر به دود سیگار حساس هستید، بهتر است به مکان دیگری بروید. داش کافه از بهترین کافی شاپ های تبریز است که می‌توانید برای دورهمی‌هایتان روی آن حساب کنید.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، چهارراه شریعتی، مغازه‌های سنگی، ساختمان محقق ارومی، در قرمز
ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 11 تا 23. (ممکن است در روزهای تعطیل رسمی ساعت کاری کافه تغییر کند.)
شماره تماس09141000020
آدرس صفحه اینستاگرامdaash.cafe@

کافه گالری لوندویل | از بهترین کافه های تبریز

اگر برای تماشای تابلوهای زیبا مشتاق هستید، پیشنهاد می‌کنم به کافه گالری لوندویل سری بزنید. لوندویل از زیباترین کافه های تبریز است. این کافه فضایی دل‌چسب برای هنردوست‌ها دارد. طرح و نقش تابلوهای روی دیوار توجه همه را جلب می‌کند. در این کافه میز و صندلی‌ها از جنس تنه‌های چوبی است و فضای کافه لوندویل را زیباتر کرده است. لوندویل می‌تواند بهترین کافه برای قرارهای دونفره باشد؛ پس بد نیست رفتن به آنجا را امتحان کنید.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان امام.

کافه قنادی رکس | از معروف‌ترین کافه های تبریز

کافه قنادی رکس از معروف‌ترین کافه های تبریز

نمی‌شود تا تبریز رفت و از شیرینی‌های خوش‌مزه‌اش نخورد. بومی‌ها، این کافه قنادی را قدیمی‌ترین کافه تبریز می‌دانند؛ البته کافی است یک بار شیرینی‌های این قنادی را امتحان کنید تا مشتری همیشگی‌شان بشوید. کافه قنادی رکس فضای بسیار دل‌گشا و زیبایی برای نشستن دارد. قنادی رکس با دکوری مدرن و شیک از بهترین کافی شاپ های تبریز است. در پشت ویترین انواع مختلفی از دسرها، کیک‌ها و شیرینی‌ها را چیده‌اند و کیفیت بسیار خوبی دارند. تا آنجا که رفتید، شیرینی‌های مخصوص تبریز را هم بچشید. این شیرینی‌ها بهترین سوغات تبریز هستند.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، بالاتر از میدان شهید فهمیده، مرکز خرید لاله پارک، طبقه منفی یک
شماره تماس04135552525
ساعات کاریاز ساعت 9 تا 22

کافه باران تبریز | شیک ترین کافه

کافه باران از بهترین کافی شاپ های تبریز است. می‌توانید برای قرارهای دوستانه، کاری و خانوادگی روی این کافه حساب کنید. فضای مدرن کافه بسیار دل‌باز و زیباست و دکوراسیون ساده‌ای دارد. در کافه باران سیگارکشیدن آزاد است؛ البته بوی سیگار در فضای داخلی نمی‌ماند و اذیت‌کننده نیست. به‌خاطر ورودی شیشه‌ای، فضای کافه پرنور است؛ به‌ویژه اگر صبح‌ها به آنجا بروید. ظرفیت این کافه به 32 نفر می‌رسد. همچنین پارکینگی اختصاصی برای مشتری‌هایش دارد. در منوی کافه باران لیستی از نوشیدنی‌ها، دسرها و غذاهای فست‌فودی آماده کرده‌اند. نوش جانتان باشد.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، ولیعصر، شهریار شمالی، روبه‌روی کوچه جعفری اول، نبش کوچه بهار سوم شرقی
شماره تماس04133319993
ساعات کاریاز ساعت 9 تا 23

کافه پارادایس | از بهترین کافه های تبریز

کافه پارادایس از بهترین کافه های تبریز

بعد از گشت‌وگذار در مراکز خرید تبریز، خوب است به کافه پارادایس سری بزنید. پارادایس از بهترین کافه‌ها در نزدیکی میدان ائل گلی است. این کافه را دل‌چسب‌ترین کافه تبریز می‌دانند. فضای این کافی‌شاپ کوچک و دنج است. به همین خاطر بسیاری از جوان‌ها از مشتری‌های ثابت آنجا هستند. بااینکه منوی کافه پارادایس گزینه‌های زیادی ندارد؛ اما طعم نوشیدنی‌هایش همیشه در ذهنتان می‌ماند. به‌ویژه قهوه‌ها و کیک‌های شکلاتی‌اش که بسیار خوش‌مزه هستند.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، جاده ائل گلی، 300 متر پایین‌تر از میدان ائل گلی، کافه پارادایس
شماره تماس04133826706
ساعات کاریاز ساعت 10 تا 24

کافه کیوسک | لوکس ترین کافه تبریز

کافه کیوسک از جذاب‌ترین کافه های تبریز است و فضایی لوکس و زیبا دارد. اولین چیزی که در این کافه توجهتان را جلب می‌کند، کیوسکی زیباست که به کافه جلوه خاصی می‌دهد. یادتان نرود چند عکس یادگاری کنار کیوسک تلفن بیندازید. در ورودی این کافه میز کوچک و دنجی برای نشستن هست. خیلی از مشتری‌هایی که قصد روشن‌کردن سیگار دارند، این میز را انتخاب می‌کنند. فضای تماشایی کافه کیوسک برای قرارهای دوستانه و دونفره گزینه بسیار خوبی می‌شود. در این کافه گزینه‌های مختلفی برای سفارش‌دادن دارید. از نوشیدنی و شیک تا دسر، کیک و غذاهای فرنگی، همه را سرو می‌کنند.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، جاده ائل گلی، فلکه خیام، 35متری سینا
شماره تماس04133830524
ساعات کاریاز ساعت 9 تا 23
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_kiosk@

قهوه سرای آرمان | ارزان‌ترین کافه در تبریز

قهوه سرای آرمان ارزان‌ترین کافه در تبریز

قهوه سرای آرمان از دنج‌ترین کافی شاپ های تبریز است. این کافه فضای کوچک و دل‌انگیزی دارد؛ به همین خاطر خیلی از جوان‌ها برای تفریح و قرارهای دوستانه به آنجا می‌روند. قیمت متوسط و کیفیت خوب منو از بهترین ویژگی‌های این کافه است. برای رفتن به این کافه لازم نیست برای پارک خودروی شخصی‌تان نگران باشید. این کافه پارکینگی اختصاصی دارد. برای رزرو میزهای کافه هم می‌توانید از قبل با این مجموعه تماس بگیرید. این کافه منویی برای صبحانه ندارد؛ اما قهوه‌های خوش‌مزه‌اش روزتان را می‌سازد.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، بین صائب و پاستور
شماره تماس04134797232
ساعات کاریاز 10 تا 24

کافه قنادی هما | از معروف‌ترین کافه های تبریز

کافه قنادی هما از جذاب‌ترین کافی شاپ های تبریز است که محیطی بزرگ و دل‌گشا دارد. پیشنهاد می‌کنم همراه با خانواده یا دوست‌هایتان به این کافی‌شاپ سری بزنید. این مکان بهترین کافه برای جمع خانوادگی است. حتی می‌توانید برای برگزاری جشن تولد روی این کافی‌شاپ حساب کنید. منوی کافه قنادی هما تنوع زیادی دارد. نوشیدنی‌ها و شیک‌های کافه را خلاقانه تزئین می‌کنند. عطر خوش قهوه و کیک‌های شکلاتی در فضای کافه پیچیده است. کافه هما پنجره‌های بزرگ و شیشه‌ای دارد که نور به‌خوبی از آن می‌گذرد. به همین خاطر فضای کافه بسیار روشن و دل‌چسب است. می‌توانید یکی از میزهای کنار پنجره را انتخاب کنید و از تماشای شهر لذت ببرید.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، ولیعصر، نبش فلکه رودکی، طبقه فوقانی قنادی هما
شماره تماس04133299825
ساعات کاریاز ساعت 9 تا 22
آدرس صفحه اینستاگرامhoma_confectionary@

کافه پپلا | از دیدنی‌ترین کافه های تبریز

کافه پپلا از جذاب‌ترین کافی شاپ های تبریز در مرکز خرید برج شهر است. این کافه با دکوراسیون متفاوت و خلاقانه‌اش همه را شگفت‌زده می‌کند. استفاده از مبل‌های رنگارنگ و تابلوها و نقاشی‌های تماشایی، جذابیت کافه پپلا را دوچندان کرده است. بعضی از میزهای این کافه را در اتاقک‌های هلالی گذاشته‌اند که فضای خصوصی‌تری به وجود می‌آورد. در این کافه می‌توانید انواع مختلفی از دسر، بستنی و نوشیدنی را سفارش بدهید. کافه پپلا فاصله کمی تا پارک مینیاتوری تبریز و پارک آتالار آنالار دارد. موزه شهدا یکی از موزه های تبریز است که حدود 195 متر با این کافی‌شاپ فاصله دارد.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، بلوار 29 بهمن، نرسیده به فلکه دانشگاه، برج شهر
شماره تماس04133248096

کافی شاپ روژه | از بهترین کافه بازی های تبریز

بعد از بازدید از آثار تاریخی تبریز می‌توانید به یکی از کافه های شهر بروید و نفسی تازه کنید. کافه روژه از بهترین کافه های تبریز است. در این مجموعه بازی‌های مختلفی را برای مشتری‌ها فراهم کرده‌اند. به همین خاطر این کافه پیشنهاد خوبی برای دورهمی‌های دوستانه‌تان می‌شود. تعدادی از بهترین هتل های تبریز هم در نزدیکی کافه روژه هستند؛ مثلاً هتل کایا لاله پارک تبریز، هتل پتروشیمی تبریز، هتل شهریار تبریز و هتل بین‌المللی تبریز.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، کوی ولی عصر، بلوار شفیع‌زاده، میدان بهارستان
شماره تماس04133316601

قهوه شنی کاویچ | طعمی به‌یادماندنی

اگر طرف‌دار پروپاقرص قهوه هستید، کافی است بک بار قهوه‌ شنی کافه کاویچ را امتحان کنید. این کافه برای درست‌کردن قهوه‌ ترک، از روش متفاوتی استفاده می‌کند. زمانی که دم‌آوری قهوه را با شن‌های داغ انجام می‌دهند، حرارت و دما یکنواخت است. به همین خاطر قهوه طعم و کیفیت بهتری دارد. این کافه نوشیدنی‌های مختلف دیگری هم سرو می‌کند. کیک‌های خوش‌مزه این کافه وسوسه‌انگیز هستند. در جاهای مختلف شهر می‌توانید دیگر شعبه‌های این کافی‌شاپ را ببینید. بعضی از این شعبه‌ها مثل شعبه ائل گلی فضای خوبی برای نشستن دارند. منوی کافه کاویچ نسبت به دیگر کافه‌ های تبریز قیمت مناسبی دارد و به‌صرفه است.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان ولیعصر، رودکی
شماره تماس09125062720
ساعات کاریاز 9:30 تا 23:30

کافه بیرون بر فیل | از بهترین کافه های تبریز

کافه فیل یکی از کافه‌های بیرون‌بر تبریز است که طرف‌دارهای زیادی دارد؛ البته اگر دلتان بخواهد می‌توانید در فضای زیبای کافه بنشینید و از خوردن نوشیدنی‌هایش لذت ببرید. حتی اسم این مجموعه را هم به همین خاطر (fill) گذاشته‌اند که در لغت به‌ معنی پرکردن است. این کافه را با دکوراسیونی مدرن تزئین کرده‌اند و فضایی دل‌ا‌‌نگیز و تماشایی دارد. مشتری‌ها در فضای داخلی کافه فیل سیگار نمی‌کشند. زمانی که وارد کافه فیل بشوید، عطر قهوه و وانیل، کیک شکلاتی و شیرینی‌ها را حس می‌کنید.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، ولیعصر، تقاطع سعدی و اعتصامی
شماره تماس09338722433
ساعات کاریاز ساعت 10 تا 24

کافه بومرنگ، از بهترین کافی شاپ های تبریز

بومرنگ از بهترین کافه‌ برای دور همی دوستانه است. این کافی‌شاپ فضای پرنور و دل‌انگیزی دارد که می‌توانید برای قرارهای خانوادگی به آنجا بروید. مجموعه کافه بومرنگ منوی پروپیمانی از نوشیدنی‌های خوش‌مزه دارد؛ پس با هر سلیقه‌ای که باشید می‌توانید در این کافه لحظه‌های خوبی را بگذرانید. این کافه رستوران صبحانه، ناهار و شام هم سرو می‌کند. وجود میز و صندلی‌های چوبی فضای این کافه را زیبا کرده‌اند. اگر همراه با دوستان یا خانواده به این کافه رفتید، عکس‌های دسته‌جمعی را فراموش نکنید. عکس‌هایتان در این کافه تماشایی می‌شود.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، ولیعصر، خیابان اعتصامی، خیابان شهریار شمالی، بعد از سومین کوچه، سمت راست (کوچه نیکو)
شماره تماس04133276054
ساعات کاریاز ساعت 10 تا 24

کافه باقلوای لاله تک | از بهترین کافی شاپ های تبریز

تبریز است و باقلواهای بی‌نظیرش. اگر طرف‌دار این شیرینی خوش‌مزه هستید، برنامه‌ای برای رفتن به کافه باقلوای لاله تک بچینید. کافه لاله تک یکی از قنادی‌های خوب تبریز است که فضای کوچکی برای نشستن دارد. باقلواهای خوش‌مزه این کافه را با چای سفارش بدهید و از خوردن آن‌ها لذت ببرید. کافه باقلوای لاله تک از بهترین کافی شاپ‌های تبریز برای جمع‌های دونفره است. مدیر این مجموعه روی میزهای کافه را با گل‌های رز تزئین می‌کند. عطر هل و زعفران فضای این کافه را خوش‌بو کرده است. در ویترین این کافه مدل‌های مختلفی از این شیرینی را چیده‌اند. شیرینی باقلوا از معروف‌ترین سوغات تبریز است. به همین خاطر می‌توانید مقداری هم بخرید و با خودتان به سوغات ببرید.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، بلوار بوستان
شماره تماس04133826706
ساعات کاراز ساعت ۸ تا 23:30

کافه راما تبریز شعبه مرکزی | از جدیدترین کافه های تبریز

کافه راما بهترین کافه برای برگزاری جشن تولد در تبریز

راما از زیباترین کافه های تبریز است و چند شعبه مختلف در سطح شهر دارد. این کافی‌شاپ بهترین کافه برای برگزاری جشن تولد است؛ زیرا فضایش بزرگ و دل‌باز است. مجموعه کافه راما برای راحتی مشتری‌ها صندلی‌های مختلفی فراهم کرده است. حتی می‌توانید روی مبل‌های راحتی کافه بنشینید. در منوی پروپیمان راما لیستی از دسرها، نوشیدنی‌ها و کیک‌های متنوع هست.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، رشدیه، مرکز خرید شیشه‌ای، طبقه دوم
ساعات کاریاز ۸ صبح تا 23:30

کافی شاپ پرند از بهترین کافه های تبریز

کافی شاپ پرند از بهترین کافه های تبریز برای دورهمی‌های دوستانه

اگر گذرتان به تبریز افتاد، بد نیست سری هم به کافه پرند بزنید. این کافی‌شاپ زیبا از باکیفیت‌ترین کافه های تبریز است. این کافی‌شاپ منویی هیجان‌انگیز برای وعده صبحانه دارد. به همین خاطر کافه پرند گزینه خوبی برای دورهمی‌های دوستانه است. می‌توانید در فضای بزرگ و آرام کافی‌شاپ پرند بنشینید و کتاب بخوانید.

آدرساستان آذربایجان شرقی، جاده قدیم باسمنج، 500 متر بعد از سه‌راهی خاوران، سمت راست
شماره تماس04136347449

کافه پام فیلیا | فضایی آرامش‌بخش

پام فیلیا از کافه‌های خوب تبریز است. فضای کوچک کافه آرامشی وصف‌نشدنی دارد. دکوراسیون سنتی حس‌وحال کافه پافیلیا را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند. دیوارهای آجری، شیشه‌های رنگی و درهای منبت‌کاری‌شده زیبایی این کافه را دوچندان کرده‌اند. یادتان نرود در این کافه چند عکس یادگاری بیندازید. کلیسای آدونتیست و کلیسای ارامنه تبریز تا این کافه فاصله کمی دارد.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، منظریه، خیابان شریعتی جنوبی، روبه‌روی دانشکده پرستاری
شماره تماس04135417977
و
04134788127 

ساعات کاریاز ساعت ۸:۳۰ تا 23:30
آدرس صفحه اینستاگرامpamfiliya_cafe@

کافی شاپ اوربان | کافه‌ای تماشایی در قلب تبریز

کافی شاپ اوربان از کافه‌های مدرن تبریز

اوربان از کافه‌های مدرن تبریز است. دکوراسیون این فضای با دیوارهای مشکی و کتابخانه‌ بزرگش جذابیت بسیار زیادی دارد. بی‌تردید عکس‌هایتان در این کافه تماشایی می‌شود. پرسنل کافه اوربان بسیار مهربان و خوش‌برخورد هستند. در این کافه نوشیدنی‌هایتان را به‌شکل خلاقانه‌ای تزئین می‌کنند. به همین خاطر هرکدام از آن‌ها بسیار وسوسه‌انگیز است. اگر زمان کمی دارید می‌توانید از غذاهای و نوشیدنی‌های بیرون‌بر کافه اوربان استفاده کنید. این کافی‌شاپ تا ارگ تبریز فاصله زیادی ندارد. ارگ شگفت‌انگیز علیشاه از دیدنی‌ترین بناهای تاریخی تبریز است.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان شریعتی، خیابان والمان
شماره تماس04135577252
ساعات کاریاز ساعت 9 تا 23

کافه جازوه | از بهترین فروشگاه‌های قهوه در تبریز

اگر طرف‌دار پروپاقرص قهوه هستید، کافه جازوه مقصدی شگفت‌انگیز برایتان می‌شود. این کافه یکی از فروشگاه‌ها تخصصی فروش و سرو انواع قهوه است. این کافی‌شاپ سردر بسیار جذابی دارد. زمانی که وارد آن بشوید، عطر خوش قهوه شما را سر ذوق می‌آورد. در کافه جازوه هر نوع قهوه‌ای را که بخواهید، برایتان سرو می‌کنند. می‌توانید کمی از هرکدام بچشید و قهوه دل‌خواهتان را بخرید. پرسنل کافه جازوه باتجربه هستند و شما را برای خرید قهوه راهنمایی می‌کنند. کافی است نوع دستگاه دم‌آوری قهوه‌تان را بگویید، تا دانه‌های قهوه را با اندازه مناسب آسیاب کنند.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، روبه‌روی خیابان والمان، ابتدای خیابان بارون آواک
شماره تماس04135542428
ساعات کاریصبح‌ها از ساعت 10 تا 14:30. عصرها از ساعت 16 تا 22:30

کافی شاپ هتل پتروشیمی تبریز

کافی شاپ هتل پتروشیمی تبریز

خیلی از هتل های تبریز، کافه‌هایی جذاب و تماشایی دارند. اگر در سفرتان مهمان هتل پتروشیمی هستید، به کافی‌شاپ هتل سری بزنید. در این کافه رستوران غذاهای خوش‌طعم، نوشیدنی‌ها و دسرهای متنوعی سرو می‌کنند. پرسنل هتل پتروشیمی بسیار خوش‌برخورد هستند. می‌توانید در فضای کافه بنشینید و از اوقات فراغتتان لذت ببرید.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، گلکار.

کافه رز تبریز | فضایی دل‌نشین با منویی متنوع

کافه رز فضایی دنج و آرامش‌بخش برای مشتری‌هایش دارد. دکوراسیون این کافی‌شاپ، بسیار زیبا و جذاب است. اگر در روزهای سرد سال گذرتان به کافه رز افتاد، از نوشیدنی‌های گرم و خوش‌طعمش امتحان کنید. در این کافه رستوران انواع مختلفی از غذاهای فست‌فودی را هم طبخ می‌کنند. انتخابش با شما باشد.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان شهید رجایی
شماره تماس04133323024
ساعات کاریاز ساعت 9 تا 23

کافه مینیون | از بهترین کافه های تبریز

کافه مینیون از کافه‌های بامزه و جذاب تبریز است. اگر فرصت کمی دارید، می‌توانید سفارش‌هایتان را به‌شکل بیرون‌بر از این کافه تحویل بگیرید. بستنی‌ها و شیک‌های این کافی‌شاپ طعم بی‌نظیری دارند. مرکز خرید اطلس و قنادی پارک در نزدیکی این کافه هستند.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، ولیعصر، شهریار شمالی، بین بهار سوم غربی، و تعاون دوم شرقی.

کافه آسمان | از دیدنی‌ترین کافی شاپ های تبریز

کافه آسمان از بهترین کافه های تبریز است که برایتان لحظه‌هایی خوش و به‌یادماندنی می‌سازد. این کافه به‌خاطر نزدیکی به تله کابین عینالی تبریز، در ارتفاع بالاتری نسبت به شهر است. به همین خاطر چشم‌انداز زیبایی دارد. به‌ویژه اگر در شب به این کافه بروید، چراغ‌های روشن در شهر تبریز مثل ستاره‌های چشمک‌زن تصویری تماشایی می‌سازند. کافه آسمان منوی هیجان‌انگیزی برای مشتری‌هایش آماده کرده است. اگر تجربه رفتن به این کافی شاپ را دارید، از تجربه‌هایتان برایمان بگویید.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، مرزداران، بلوار بهارستان، بین ستارخان و میدان بهارستان
شماره تماس04136385790
ساعات کاریاز ساعت 9 تا 24

قهوه خانه اسرافیل تبریز | قدیمی‌ترین کافه تبریز

قهوه خانه اسرافیل از قدیمی‌ترین کافه تبریز

در دل بازار دوه‌چی تبریز، قهوه‌خانه‌ای هست که قدمتی 100ساله دارد. طرح‌های روی دیوار و فضای قهوه‌خانه شما را به روزهای گذشته می‌برد. دو طراح معروف تبریزی، روی دیوارهای این کافه طرح‌های گرافیکی کشیده‌اند که جذابیت قهوه‌خانه را چندبرابر کرده است. سماور ذغالی قهوه‌خانه مثل روزهای گذشته قل‌قل می‌کند. بازاری‌های قدیمی با لهجه شیرین آذری با هم حرف می‌زنند و در استکان‌های کمرباریک چای می‌نوشند. صاحب قهوه‌خانه اسرافیل هم برایشان قلیان چاق می‌کند. این کافه مثل صفحه‌ای است که از دل تاریخ بیرون آمده است.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، خیابان سید ابراهیم، بازار دوه‌چی

کافی شاپ و رستوران وحید | از قدیمی‌ترین کافه رستوران های تبریز

کافی شاپ و رستوران وحید یکی از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌های خانوادگیتان در تبریز

کافه رستوران وحید از قدیمی‌ترین رستوران های تبریز است که محبوبیت زیادی دارد. موقعیت این رستوران کمی پایین‌تر از سطح معابر است. زمانی که از پله‌ها پایین بروید، سالن بزرگی را می‌بینید. در هر بخش میزهای بزرگ مستطیلی گذاشته‌اند. این رستوران یکی از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی‌تان می‌شود. رستوران وحید قبل از سرو غذای اصلی، با جوجه‌کباب از مهمان‌هایش پذیرایی می‌کند. کباب‌برگ‌های این رستوران بسیار خوش‌مزه هستند. برای دسر بعد از غذا هم نوعی مربا و باقلوا سرو می‌کنند که طعم بی‌نظیرش در ذهنتان ماندگار می‌شود. پخش موسیقی زنده جذابیت رستوران وحید را دوچندان کرده است.

آدرساستان آذربایجان شرقی، تبریز، زعفرانیه، ایستگاه مدرسه، خیابان 18متری غربی
شماره تماس04133314222

کافه شش و بش | از کافی‌ شاپ های تبریز

شاید در سفرهای قبل به تبریز به کافه شش و بش رفته باشید. مجموعه شش و بش بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای را در این کافه مهیا کرده بود. این کافه فضای دنج و خوبی برای قرارهای دوستانه داشت؛ اما متأسفانه کافه شش و بش مدتی است که فعالیتی ندارد و بسته است. اگر خبری از بازشدن مجدد این کافه شنیدید، خبرمان کنید.

کافه هنر | از بهترین کافه های تبریز

کافه هنر را یکی از جذاب‌ترین کافی شاپ های تبریز می‌دانستند. فضای هنری این کافه با دکوراسیون زیبایش حس بسیار خوبی را به همه منتقل می‌کرد. تابلوها و المان‌های این کافه بسیار زیبا بود. نوشیدنی‌های خوش‌طعم و گرم این کافی‌شاپ روزهای سرد پاییز و زمستان را دل‌چسب می‌کرد؛ اما مدتی است که مجموعه کافه هنر فعالیتی ندارد. اگر خبری از بازشدن دوباره این کافه شنیدید، در کامنت‌ها برایمان بنویسید.

 

تبریز از آن دسته شهرهایی است که کافه های جذابی دارد. بعد از گشت‌وگذار کمی در کافه های تبریز بنشینید و دلی از عزا دربیاورید. تلاش کردیم در این سفر مجازی با ره بال آسمان به بهترین کافه های تبریز سری بزنیم. اگر در سفرهای قبلی از آن‌ها دیدن کرده‌اید، تجربه‌هایتان خواندن دارد.

کافه کیوسک، کافه بومرنگ

کافه باران تبریز، کافه باقلوای لاله تک

قهوه سرای آرمان، قهوه شنی کاویچ

کافه قنادی رکس، کافه قنادی هما

9 نظرات
  1. ستایش می گوید

    سیگار کشیدن تو مکان عمومی مثل کافه حتی اگه آزاد باشه،کار قشنگی نیست،فضولی نباشه کلا کار قشنگی نیست.ولی متن نویسنده قشنگ و قلم نویسنده جذاب بود.

    1. بانو تقیان می گوید

      ستایش عزیز، کار قشنگ نویسنده همین بوده که بهمون بگه کجاها احتمال کشیدن سیگار هست تا اگه مثل من بهش حساسیت دارید، اونجاها سر نزنید.
      منم از بوی سیگار بدم میاد؛ اما خب احترام به عقاید و رفتارها می‌گه که براشون محل مناسب تعبیه کنیم.

  2. رضا می گوید

    تبریز کافه رز الهی پرست از همشون بهتره

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام رضای عزیز، لطفا توضیحات بیشتری درباره این کافه بدید که همکارانمون به لیست کافه‌ها اضافه کنند.

    2. سارا می گوید

      بله کیفیت خوبی داره،قیمتش نسبتا بالاست.ولی یادمه یه بار لیوان از دست دوستم افتاد و شکست و کاملا خوش برخورد بودن و هزینه اضافه هم نخواستند

      1. بانو تقیان می گوید

        ممنونم سارا عزیز برای توضیحتون.

      2. علیرضا می گوید

        شاید اگه آقا میشکست
        هزینه میگرفتن 🙂

        1. بانو تقیان می گوید

          جالب بود 🙂

  3. جلال می گوید

    کافه مناسب بیرون شهر با قیمت مناسب نه قیمت اضافی کسی از دوستان میشناسه البته بیرون شهر اگه باشه عالیه به ترافیک نمیخوریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.