معرفی هتل های یاسوج | اقامتی به‌یادماندنی در سرزمین آبشارها

0

هتل های یاسوج از اقامتی خاطره‌ساز در دیار آبشارهای زیبا خبر می‌دهند. این هتل ها با امکانات رفاهی چشمگیر و قیمت‌های متنوع، دست گردشگران را برای انتخاب بهترین هتل های یاسوج باز گذاشته‌اند. با این حال زمانی می‌توانید بهترین هتل را انتخاب کنید که اطلاعات خوبی از هتل های آن منطقه داشته باشید. برای اینکه در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد کار شما را در پیدا کردن بهترین اقامتگاه های یاسوج راحت‌ کنیم، فهرستی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر را آماده کرده‌‌ایم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این فهرست، راحت‌تر از همیشه هتل دلخواه را انتخاب کنید و سفری خاطره‌‌ساز به یکی از زیباترین شهرهای غرب ایران داشته باشید.

هتل ارم یاسوج

هتل ارم یاسوج از هتل های یاسوج

گردشگرانی که به بازدید از جاهای دیدنی یاسوج اهمیت بیشتری می‌دهند و نمی‌خواهند پول خود را صرف اقامت در هتل‌های گران‌قیمت کنند، هتل ارم یاسوج را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل یکی از خوش‌قیمت‌ترین هتل‌ های یاسوج به حساب می‌آید. با این حال اگر دنبال هتل آپارتمان یاسوج می‌گردید که امکانات رفاهی شایسته‌ای داشته باشد، در انتخاب هتل ارم یاسوج شک نکنید. هتل ارم یاسوج با دو ستاره، امکاناتی مانند رستوران، صندوق امانات، پارکینگ، اینترنت، نمازخانه و خدمات حمل‌و‌نقل را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. هتل ارم یاسوج یکی از خوش‌مسیرترین هتل‌های این شهر است. اگر با خرید بلیط هواپیما یاسوج به این شهر رسیده‌اید، از فرودگاه تا هتل ارم یاسوج فقط پانزده دقیقه فاصله دارید.

آدرس: یاسوج، میدان هفت تیر، نبش میدان جانباز

هتل جهانگردی یاسوج

هتل جهانگردی یاسوج

یاسوج در کنار آب‌و‌هوای دل‌پذیر، شهری خوش‌منظره است. برای اینکه از این منظره نهایت استفاده را ببرید، سری به هتل جهانگردی یاسوج بزنید. این هتل در تپه‌ای با ارتفاع حدود ۲۰۰ متر بنا شده است. به لطف این ارتفاع، با اقامت در هتل جهانگردی یاسوج احساس می‌کنید که شهر زیر پای شماست. در اطراف هتل جهانگردی یاسوج نیز تا چشم کار می‌کند منظره‌های تماشایی وجود دارد. در پشت هتل، رودخانه‌ای خروشان با نام بشار خودنمایی می‌کند. این رودخانه به اندازه‌ای به هتل جهانگردی یاسوج نزدیک است که در خلوت شب صدای آب از آن به گوش می‌رسد. قسمتی دیگر از این هتل منظره‌ای دلگشا به پارک جنگلی دارد. اگر اهل گردشگری در طبیعت هستید و می‌خواهید جاهای دیدنی یاسوج در چند قدمی شما باشد، هتل جهانگردی یاسوج همان‌جایی است که دنبال آن می‌گردید.

هتل جهانگردی یاسوج

این هتل رستورانی شیک‌و‌اعیانی دارد. رستوران هتل جهانگردی چیزی از بهترین رستوران های یاسوج کم نمی‌آورد. به لطف این رستوران بدون اینکه از هتل خارج شوید، می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای محلی و ایرانی را نوش جان کنید. پارک‌ کودک، اتاق بازی، جکوزی، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، آرایشگاه، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تور، استخر، سونا و سالن بدن‌سازی از امکانات رفاهی تفریحی هتل جهانگردی یاسوج به حساب می‌آید.

آدرس: یاسوج، خیابان پاسداران، تپه تل دراز

هتل پارسیان آزادی یاسوج

هتل پارسیان آزادی یاسوج از اقامتگاه های یاسوج

اگر اقامتی شاهانه و مجلل را در یکی از هتل های یاسوج به خودتان وعده داده‌اید، در انتخاب هتل پارسیان آزادی شک نکنید. این هتل با چهار طبقه و ۷۲ باب اتاق، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های یاسوج به حساب می‌آید. هتلی که از آن صحبت می‌کنیم حدود ۵۰۰ متر از جاده اصلی دورتر است و در منطقه‌ای خوش‌ آب‌و‌هوا و خوش‌منظره قرار دارد. همان‌گونه که حتماً‌ می‌‌دانید، گروه هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان، در بسیاری از شهرهای بزرگ ایران شعبه دارد. هتل پارسیان آزادی یاسوج یکی از این شعبه‌هاست. از آنجایی که با هتلی زنجیره‌ای روبه‌رو هستید، این هتل برای مهمانان چیزی کم نمی‌‌گذارند.

هتل پارسیان آزادی یاسوج از اقامتگاه های یاسوج

این هتل ممکن است نسبتاً از مراکز خرید یاسوج دور باشد، اما فاصله‌ کمی با پارک جنگلی آبشار و شهر تاریخی تل خسرو دارد. هتلی که از آن صحبت می‌‌کنیم رستوران بسیار شیک‌ و مجللی دارد. سرآشپز این رستوران خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی و محلی را طبخ می‌کند. در این هتل کافی‌شاپی با نوشیدنی‌های گوارا انتظار مسافران را می‌کشد. فضای سبز، مکان مخصوص بازی کودکان، تشریفات ویژه، جکوزی، خدمات بیدارباش، تهویه مطبوع و اینترنت در لابی از امکانات ویژه هتل پارسیان آزادی به‌عنوان یکی از بهترین هتل های یاسوج حکایت دارد. اتاق دوتخته وی.‌آی‌.پی، اتاق دوتخته دوقلو، سوئیت دونفره و سوئیت‌ دوخوابه چهار نفره را می‌توان از اتاق‌های هتل پارسیان آزادی نام برد.

هتل پارسیان آزادی یاسوج از اقامتگاه های یاسوج

این هتل از پایانه مسافربری بین شهری یاسوج کمی دور است. با این حال مسیر سرراستی دارد. به همین دلیل اگر با خرید بلیط اتوبوس یاسوج به این شهر رسیده‌اید، اولین تاکسی شما را از پایانه مسافربری به هتل می‌رساند. هتل پارسیان آزادی یاسوج به اندازه‌ای شلوغ و پرگردشگر است که در این هتل چندین غرفه فروش سوغاتی وجود دارد. به همین دلیل برای خرید سوغات یاسوج نیازی به گشت‌و‌گذار در مراکز این شهر ندارید.

آدرس: یاسوج، بلوار نماز، روبه‌روی شهربازی یاسوج

هتل آپارتمان پردیس رضوی

هتل آپارتمان پردیس رضوی از هتل اپارتمان های یاسوج

اگر در سفر به جنوب غرب ایران خواستید شب را در هتل آپارتمان یاسوج سپری کنید، هتل آپارتمان پردیس رضوی انتخاب مناسبی برای شماست. این هتل آپارتمان محیطی دنج و خودمانی دارد. به لحاظ تعداد اتاق نیز پذیرای مسافر کمی است. به همین دلیل محیطی کاملاً خلوت در اختیار مسافرین قرار می‌‌دهد. هتل آپارتمان پردیس رضوی به رغم محیطی کوچک، امکانات رفاهی شایسته‌ای دارد. به لحاظ قیمت نیز انصافاً باید گفت که با یکی از خوش‌قیمت‌ترین هتل های یاسوج روبه‌رو هستید. تمامی این شرایط در دست‌به‌د‌ست هم داده تا هتل آپارتمان پردیس رضوی به انتخاب مناسبی برای مسافرین یاسوج تبدیل شود.

آدرس: یاسوج، جاده سی‌ سخت مهریان، خیابان شهید قاسم مهریان

اقامتگاه بوم گردی حاتمی

اقامتگاه بوم گردی حاتمی

اقامتگاه های بوم گردی یاسوج، قیمت مناسب و امکانات چشمگیری دارند. یکی از این اقامتگاه‌ها، اقامتگاه بوم گردی حاتمی است. این اقامتگاه چندین سوئیت ۸۰متری، ۵۵متری و ۳۵متری دارد. این سوئیت‌ها به سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام مستقل و تخت دونفره مجهز هستند. اقامتگاه بوم گردی حاتمی در کنار امکانات رفاهی مناسب، نمایی تماشایی به طبیعت زیبای یاسوج دارد. این اقامتگاه در روستای دهنو از توابع یاسوج واقع شده است. در حیاط اقامتگاه نیز درخت‌های بلوط و گلکاری‌های زیبا خودنمایی می‌کند. در این اقامتگاه رستورانی کوچک برای پذیرایی از مسافرین ساخته شده است. در این رستوران خوشمزه‌ترین خوراکی‌های محلی و غذاهای ایرانی برای مشتریان طبخ می‌شود.

اقامتگاه بوم گردی حاتمی

اقامتگاه بوم گردی حاتمی نسبت به دیگر اقامتگاه های بوم گردی یاسوج، فاصله کمی با جاهای دیدنی مانند پیست اسکی کاکان، تنگه تامرادی، روستای ییلاقی کریک و پارک ساحلی یاسوج دارد. گردشگرانی که این اقامتگاه را برای گذران شب در یاسوج انتخاب کرده‌اند، از خدمات آن رضایت کامل دارند و لحظه‌‌های خاطره‌سازی را تجربه کرده‌اند. ناگفته نماند هتل های یاسوج در کنار دیگر اقامتگاه های یاسوج در منطقه‌های متفاوت این ناحیه خودنمایی می‌کند. برای اطلاعات بیشتر از سفر به یاسوج و اقامت در این شهر حتماً نگاهی به راهنمای سفر یاسوج بیندازید.

آدرس: یاسوج، روستای دهنو

هتل های یاسوج با امکانات چشمگیر و خدمات رفاهی شایسته چشم‌انتظار گردشگران هستند. در کنار این هتل‌ها، اقامتگاه های بوم گردی یاسوج نیز انتخاب مناسبی برای گردشگران طبیعت‌دوست است. امیدواریم به لطف اطلاعاتی که از اقامتگاه های یاسوج با شما مطرح کردیم، سفری خاطره‌انگیز را به این شهر تجربه کنید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم همراهان ما در ره بال آسمان اطلاعات سودمند و خاطره‌های خوشی از سفر به جنوب غرب ایران دارند، خواهشمندیم این اطلاعات را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

هتل ارم یاسوج یکی از هتل های این شهر است که فاصله کمی با مرکز یاسوج دارد.

هتل پارسیان آزادی یاسوج هتلی چهار ستاره با امکانات اشرافی است.

هتل جهانگردی یاسوج در تپه‌ای مرتفع ساخته شده و نمایی تماشایی به یاسوج و طبیعت اطراف آن دارد.

اقامتگاه بوم گردی حاتمی با اتاق‌های دلباز و پذیرایی شایسته چشم‌انتظار گردشگران یاسوج است.

هتل ارم یاسوج فاصله نسبتاً کمی با فرودگاه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.