پارک انگری بردز قطر | تفریحی خانوادگی در دنیای پرنده‌های خشگمین

2

پارک انگری بردز قطر یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های سرگرمی‌ در خاورمیانه به حساب می‌آید. این پارک چیزی حدود ۱۷هزار متر مربع مساحت دارد. در فضایی با چنین مساحتی، سرگرمی‌هایی برای کودکان و بزرگسالان تعبیه شده که حتی فکرش را هم نمی‌توانید بکنید. نام این پارک از مجموعه‌بازی‌های معروف انگری بردز (Angry Birds) الهام گرفته شده است. به همین دلیل به آن، پارک پرندگان خشمگین قطر هم می‌گویند. پارکی که از آن صحبت می‌کنیم در شهر فستیوال دوحه خودنمایی می‌کند. در این منطقه بهترین رستوران‌ های قطر در کنار مراکز خرید دوحه ساخته شده‌اند. در نتیجه گردشگری در این پارک خاطره‌ای خوش از سفر قطر را در ذهن مسافران ماندگار می‌کند. این پارک به اندازه‌ای بزرگ است که بعید می‌دانیم در یک نوبت بتوانید تمامی سرگرمی‌های آن را امتحان کنید. به همین دلیل در ادامه با هم نگاهی به بخش‌های مختلف پارک تفریحی انگری بردز می‌اندازیم.

پارک انگری بردز کجاست؟

عکس پارک انگری بردز قطر

اجازه دهید در همین ابتدا به این نکته اشاره کنیم که موفقیت مجموعه‌ بازی‌های موبایل پرندگان خشمگین باعث شد تا شرکت سازنده این بازی‌ها به سودی کلان دست پیدا کند. در نتیجه این شرکت برای افزایش درآمد از مجموعه بازی‌های انگری بردز، پارک‌های تفریحی را با محوریت شخصیت‌های بامزه این بازی‌ها در قسمت‌های مختلف دنیا تأسیس کرد. با این حال پارک انگری بردزی که در این مطلب از آن صحبت می‌کنیم، در قطر قرار دارد. این پارک در منطقه‌ای با نام شهر فستیوال دوحه ساخته شده است.

عکس پارک پرندگان خشمگین قطر

همان‌گونه که از نام این منطقه پیداست، بهترین جاهای دیدنی قطر در آن قرار گرفته‌اند. پارک انگری بردز یکی از این مکان‌هاست. برای رسیدن به این پارک باید جاده ال شَمال را در دوحه دنبال کنید تا شهر فستیوال برسید. جاذبه‌های بصری پارک تفریحی انگری بردز به اندازه‌ای است که با ورود به این شهر تفریحی مجذوب زیبایی‌های آن خواهید شد. برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های اطراف این پارک بهتر است حتماً راهنمای سفر قطر را مطالعه کنید.

معرفی پارک انگری بردز قطر

عکس معرفی پارک انگری بردز قطر

اولین نسخه از مجموعه بازی‌های پرندگان خشمگین در ۲۰۰۹ روانه گوشی‌های هوشمند شد. این بازی به‌سرعت گل‌ کرد تا سود کلانی روانه جیب سازنده آن شود. در این بین مسئولین گردشگری قطر که به دنبال جذب گردشگران بین‌المللی بودند، بر سر ساخت پارکی تفریحی با محوریت شخصیت‌های بامزه بازی پرندگان خشمگین به توافق رسیدند. این پارک با هزارویک سرگرمی جورواجور در ۲۰۱۷ افتتاح شد. پارکی که از آن صحبت می‌‌کنیم در نگاه اول جاذبه‌های بسیاری برای کودکان دارد. با این حال با پارکی روبه‌رو هستیم که سرگرمی‌های بزرگسالانه آن هم چیزی از تفریح‌های کودکانه آن کم نمی‌آورد. پارک تفریحی انگری بردز نزدیک به ۲۰ بخش مختلف با سرگرمی‌های متنوع دارد. در تمامی این بخش‌ها اثری از شخصیت‌های بازی پرندگان خشمگین مشاهده می‌شود.

عکس معرفی پارک انگری بردز قطر

اگر پرنده‌های خشمگین را بازی کرده‌‌اید، حتماً‌ به یاد دارید که پرنده‌های بامزه در این بازی سوار سازه‌ای تیروکمان‌مانند می‌شدند تا به سمت دشمن پرتاب شوند. در پارک تفریحی انگری بردز، این سازه تیروکمان‌‌مانند در ابعاد بسیار بزرگی ساخته شده است. سازه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم حدود ۴۲ متر ارتفاع دارد. قسمت تاج این سازه تیروکمان‌مانند، نمایی تماشایی از شهر فستیوال دوحه و دیگر جاهای دیدنی آن پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. در ادامه اطلاعات جالبی از دیگر سرگرمی‌های بامزه و جذاب پارک پرندگان خشمگین قطر مطرح می‌کنیم.

بخش های مختلف پارک انگری بردز قطر

عکس معرفی پارک انگری بردز قطر

پارک تفریحی انگری بردز به اندازه‌ای بخش‌‌های مختلف دارد که بعید است در یک سفر برای گشت‌و‌گذار در تمامی آن‌ها فرصت پیدا کنید. از طرف دیگر از کنار دیگر تفریحات قطر نیز به‌راحتی نمی‌توان گذشت؛ در نتیجه باید برنامه گشت‌و‌گذار در این پارک را به گونه‌ای تنظیم کنید که وقت برای بازدید از دیگر جاهای دیدنی دوحه کم نیاورید. به همین دلیل برای راحتی شما به بخش‌های مهم این پارک اشاره می‌کنیم تا بدون اتلاف وقت، سراغ تفریح دلخواهتان بروید.

درخت بزرگ

عکس درخت بزرگ پارک انگری بردز قطر

وقتی از بازی درخت بزرگ صحبت می‌کنیم، منظورمان سازه‌ای بسیار عظیم با ارتفاع حدود ۱۷ متر است. این سازه که شبیه به درخت واقعی طراحی شده، سرگرمی‌های متنوعی را پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌دهد. درخت بزرگ فقط مکانی برای تفریح نیست. در این مکان اطلاعات جالبی درباره علوم مختلف با بازی و سرگرمی به کودکان آموزش داده می‌شود. قسمتی از این درخت به کارهای هنری اختصاص دارد. در این قسمت کودکان خلاقیت خود را به معرض نمایش می‌گذارند و حسابی هنرنمایی می‌کنند. سرگرمی‌های درخت بزرگ فقط به کسب علم و کارهای هنری ختم نمی‌شود.

قسمت بزرگی از محیط اطراف این درخت به زمین‌های ورزشی مخصوص کودکان اختصاص داده شده است. در این قسمت‌ها کودکان می‌توانند مهارت‌های ورزشی خود را در رشته‌های بسکتبال، والیبال و ورزش‌های متنوع دیگری تقویت کنند. انصافاً باید گفت سرگرمی درخت بزرگ در پارک تفریحی انگری بردز، مکان مناسبی برای آغاز گردشگری در این پارک زیبا و وسیع به حساب می‌آید.

استودیو شهر

عکس استودیو شهر پارک انگری بردز قطر

در این استودیو، شهری از سرگرمی و بازی‌های پرهیجان انتظار کودکان و بزرگسالان را می‌کشد. سرگرمی‌های استودیو شهر نسبت به دیگر بازی‌های تفریحی این پارک هیجان بیشتری دارد؛ در نتیجه اگر اهل هیجان هستید و می‌خواهید به همراه فرزند دلبندتان لحظه‌های ماجراجویانه‌ای را تجربه کنید، استودیو شهر دقیقاً همان‌ جایی است که دنبال آن می‌گردید. در استودیو شهر، صخره‌های بزرگی برای سنگ‌نوردی کودکان ساخته شده است. کودکان با پوشیدن لوازم ایمنی از صخره‌ها بالا می‌روند و جسارت خود را محک می‌زنند. در گوشه‌و‌کنار استودیو شهر سرسره‌های هیجان‌انگیز خودنمایی می‌کنند. این سرسره‌ها با حالتی مارپیچ‌مانند طراحی‌شده‌اند تا کودکان با هیجان بیشتری به پایین سر بخورند.

قسمت بزرگی از استودیو شهر به ترامپولینی وسیع اختصاص یافته است. ترامپولینی که از آن صحبت می‌کنیم چیزی حدود ۱۳۰۰ مترمربع مساحت دارد. ترامپولینی با چنین وسعتی را در دیگر پارک‌های تفریحی منطقه سراغ نداریم. قسمتی از این ترامپولین به بزرگسالان اختصاص دارد. در نتیجه اگر تاکنون ترامپولین را تجربه نکرده‌اید، گردشگری در پارک پرندگان خشمگین قطر را به فال نیک بگیرید و حسابی ترامپولین‌بازی کنید.

عکس قلعه‌های بزرگ بادی پارک پرندگان خشمگین قطر

قلعه‌های بزرگ بادی، سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی که در آن‌ها از نیروی جاذبه کمک گرفته شده و زمین‌ مخصوص بازی بیسبال برای کودکان از دیگر جاذبه‌های استودیو شهر به حساب می‌آید. به تفریحاتی که اضافه کردیم، گودال کف را هم اضافه کنید. کودکان در این سرگرمی به داخل گودالی پر از کف هدایت می‌شوند و حسابی کف‌بازی می‌کنند.

خانه قرمز

پارک انگرزی بردز قطر سرگرمی‌های متنوعی دارد. برای نمونه می‌توان به تفریحات خانه قرمز اشاره کرد. قسمتی از خانه قرمز به تفریحات شنی و ماسه‌بازی اختصاص دارد. اگر بازی‌ پرنده‌های خشمگین را تجربه کرده باشید، حتماً یادتان هست که در این بازی جزیره‌ای از آن پرندگان بود و جزیره‌ای هم برای خوک‌های بامزه؛ اما خبیث اختصاص داشت. جزیره‌های این بازی در خانه قرمز شبیه‌سازی شده است. در نتیجه کودکان می‌توانند سوار بر قایقی جنگی از جزیره پرنده‌ها به جزیره خوک‌ها سفر کنند.

عکس ترن هوایی پارک انگری بردز قطر

امکان ندارد جایی صحبت از پارک تفریحی مطرح باشد و در این پارک اسمی از ترن هوایی به میان نیاید. به همین دلیل در پارک تفریحی انگری بردز نیز ترن هوایی بسیار جذابی خودنمایی می‌کند. این ترن با نام ترن هوایی خشمگین شناخته می‌شود. همان‌گونه که از نام آن پیداست، در اوج آسمان سرعتی بسیار زیاد می‌گیرد و با چرخش‌های دیوانه‌واری به سمت پایین حرکت می‌کند. اگر شما و فرزندتان دل شیر دارید و می‌خواهید در کنار کودکان دلبند خود حسابی ماجراجویی کنید، ترن هوایی خشمگین انتخاب مناسبی برای شماست.

تفریحات پارک پرندگان خشمگین قطر

عکس تفریحات پارک پرندگان خشمگین قطر

برای شما از درخت بزرگ، استودیو شهر و خانه قرمزِ پارک تفریحی پرندگان خشمگین گفتیم. اما جالب است بدانید سرگرمی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، فقط قسمتی از تفریحات این پارک به حساب می‌آید. پارک تفریحی پرندگان خشمگین سرگرمی‌های تفریحی دیگری با هیجان‌ بیشتری دارد. تفریحاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، مهیج‌ترین سرگرمی‌های پارک تفریحی پرندگان خشگمین هستند.

هشدار قرمز

عکس هشدار قرمز پارک پرندگان خشگمین قطر

اولین سرگرمی از بازی‌های هیجان‌انگیز پارک تفریحی انگری بردز قطر را به هشدار قرمز اختصاص داده‌‌ایم که فقط افراد با دل‌و‌جرئت، جسارت حضور در آن را دارند. در این بخش تا دلتان بخواهد سرگرمی‌های هیجان‌انگیز قرار دارد و در قسمتی از آن هم همیشه بساط پایکوبی و جشنی کوچک به‌ راه است. اینجا به اندازه‌ای به کودکان خوش می‌گذرد که خاطره خوش آن را هرگز فراموش نخواهند کرد. بازی هشدار قرمز هیجان زیادی دارد و نیازمند قدرت بدنی مطلوبی است. به همین دلیل کودکان بیشتر از ۷ سالی که قدی بیشتر از ۱۴۰ سانتی‌متر دارند، اجازه ورود به بخش هشدار قرمز را پیدا می‌کنند.

بمب انفجاری

عکس بمب انفجاری پارک پرندگان خشمگین قطر

بمب انفجاری از آن دسته بازی‌هایی به حساب می‌آید که قلب شرکت‌کنندگان را به تپش وا می‌دارد. شرکت‌کنندگان در این قسمت همانند بمبی که از لوله توپ پرتاب می‌شود، سوار بر وسیله‌ای هیجان‌انگیز به هوا می‌روند. ناگفته پیداست هیجان شرکت‌کننده‌ها به هر اندازه که بیشتر به هوا می‌روند، افزایش پیدا می‌کند. پیچ‌و‌تاپ شرکت‌کننده در هوا چیزی حدود ۱۱ دقیقه زمان می‌برد. این مدت به عنوان خاطره‌ای هیجان‌انگیز در ذهن گردشگران ثبت خواهد شد. بازی بمب انفجاری برای کودکان بیشتر از ۷ سال مجاز است. قد این کودکان باید ۱۲۰ سانتی‌متر یا بیشتر باشد.

آبی‌های جهنده

عکس آبی‌های جهنده پارک انگری بردز قطر

همان‌گونه که اشاره کردیم، شخصیت‌های بازی پرندگان خشمگین در سرگرمی‌های پارک تفریحی انگری بردز حضور دارند. برای نمونه می‌توان به حضور این شخصیت‌ها در بازی سرگرم‌کننده آبی‌ های جهنده اشاره کرد. این بازی مخصوص کودکان و والدین آن‌ها طراحی شده است. به لحاظ سرگرمی نیز بازی آبی‌‌های جهنده، جذابیت خانوادگی بیشتری دارد. در نتیجه اگر به همراه اعضای خانواده می‌‌خواهید تفریحی خانوادگی در پارک پرندگان خشمگین قطر داشته باشید، بازی آبی‌های جهنده انتخاب مناسبی برای شماست. بازی آبی‌های جهنده برای کودکان بیشتر از ۷ سال پیشنهاد می‌شود. قد این کودکان برای انجام بازی باید از ۸۰ سانتی‌متر بیشتر باشد.

ساحل دزدان دریایی

عکس ساحل دزدان دریایی پارک پرندگان خشگمین قطر

دزدان دریایی در گروه موضوع‌های دلخواه کودکان قرار دارند. به همین دلیل فیلم‌ها و داستان‌های زیادی را سراغ داریم که بر اساس دزدهای دریایی ساخته‌ شده‌‌اند. سازندگان پارک تفریحی انگری بردز، از دزدهای دریایی برای ساخت سرگرمی خاصی در این پارک الهام گرفته‌اند. این سرگرمی با نام ساحل دزدان دریایی شناخته می‌شود. در این ساحل گردشگران میان نبردی هیجان‌انگیز بین پرنده‌های خشمگین و دشمنان آن‌ها قرار می‌گیرند. در بازی به شرکت‌کننده‌ها سلاح‌هایی داده می‌شود تا از خود دفاع کنند.

عکس ساحل دزدان دریایی پارک پرندگان خشگمین قطر

کودکان و بزرگسالان با این سلاح‌ها، موجودات بامزه‌ای که بر اساس شخصیت‌های انگری بردز ساخته شده‌اند را هدف می‌گیرند. این شخصیت‌ها پس از اصابت گلوله،‌ به شکلی بامزه و خنده‌دار از بین می‌روند. ساحل دزدان دریایی برای کودکان ۷ سال و بیشتر مناسب است. قد کودکان برای شرکت در این بازی باید دست‌کم ۹۰ سانتی‌متر باشد.

کارتینگ بردز

عکس کارتینگ بردز پارک پرندگان خشگمین قطر

کارتینگ کودکان به سرگرمی تبدیل شده که پارک‌های سرشناس از آن بهره می‌گیرند. به همین دلیل در پارک انگری بردز قطر نیز کارتینگی برای کودکان وجود دارد. این کارتینگ با نام کارتینگ بردز شناخته می‌شود و سبک‌و‌سیاق شخصیت‌های بازی پرنده‌های خشمگین را در آن مشاهده می‌کنیم. کارتینگ بردز این پارک شباهت‌‌های زیادی با کارتینگ‌های واقعی دارد. به همین دلیل در کنار هیجان، کودکان فرصتی برای رقابت با یکدیگر پیدا می‌کنند و می‌توانند مهارت‌های رانندگی خود را به رخ اطرافیان بکشند. قد کودکانی که می‌خواهند سوار خودروهای کارتینگ شوند باید دست‌کم یک‌ متر یا بیشتر باشد. این کودکان نباید کمتر از ۷ سال سن داشته باشند.

اتاق تولد

عکس اتاق تولد پارک انگری بردز قطر

کودکان عاشق تولد هستند. به همین دلیل تالاری باشکوه در پارک تفریحی پرنده‌های خشمگین به برگزاری جشن‌تولد برای بچه‌ها اختصاص داده شده است. این اتاق، دکوراسیونی جذاب و بامزه دارد. به لحاظ تجهیزات مخصوص تولد نیز از فشفشه و نورپردازی گرفته، تا عروسک‌های بامزه باز‌ی‌های پرنده‌های خشمگین در این اتاق مشاهده می‌شود. اگر می‌خواهید فرزند دلبندتان تولدی شاهانه را تجربه کند و خاطره آن برای همیشه در ذهنش باقی بماند، اتاق تولد پارک تفریحی انگری بردز قطر، انتخاب مناسبی برای این کار است. ناگفته نماند برگزای جشن‌های تولد باید با هماهنگی قبلی با کارمندان پارک تفریحی انگری بردز قطر انجام شود.

امکانات پارک پرندگان خشگمین قطر

این پارک به لحاظ امکانات رفاهی چیزی کم‌و‌کسر ندارد. هر امکانات رفاهی که فکرش را بکنید در پارک تفریحی انگری بردز مهیاست. برای اثبات این ادعا کافی است به ۱۱ فروشگاه غذا و نوشیدنی در این پارک اشاره کنیم. این فروشگاه‌ها، خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را پیش روی کودکان و والدین آن‌ها قرار می‌دهند. در این پارک کافه‌ای اشرافی با غذاهای مخصوص نیز وجود دارد. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم انواع خوراکی‌های عربی، مکزیکی و آمریکایی را در اختیار مشتریان قرار دهید.

عکس امکانات پارک پرندگان خشگمین قطر

پارک تفریحی پرندگان خشگمین سرگرمی‌های مختلفی برای بزرگسالان دارد. با این حال باید اعتراف کرد با پارکی روبه‌رو هستیم که با هدف جذب کودکان ساخته شده است. در نتیجه در گوشه‌و‌کنار این پارک صندلی‌هایی تعبیه شده تا بزرگسالان روی آن‌ها بنشینند و بازی‌ و خنده فرزندان دلبندشان را تماشا کنند. سرویس‌ بهداشتی کوچک مخصوص خردسالان و تجهیزات رفاهی کودکانه از دیگر امکانات پارک تفریحی پرندگان خشگمین به حساب می‌آید. همان‌گونه که می‌دانید شخصیت‌های بازی پرنده‌های خشمگین راه خود را به دنیای کودکان باز کرده‌‌اند. به همین دلیل فروشگاه بزرگی در این پارک با مساحت ۴۵۰ مترمربع خودنمایی می‌کند. در این فروشگاه انواع عروسک‌های شخصیت‌های بازی پرنده‌های خشگمین فروخته می‌شود.

بهترین زمان بازدید از پارک انگری بردز قطر

عکس بهترین زمان بازدید از پارک انگری بردز قطر

همان‌گونه که حتماً می‌دانید، قطر کشوری گرم و سوزان است. در نتیجه روزهای گرم سال، قیمت گردشگری در دوحه ارزان‌تر است. با این حال از آنجایی که بسیاری از بازی‌های پارک تفریحی انگری بردز در فضای باز قرار دارد، گرمای هوا گشت‌و‌گذار در این پارک را دشوار می‌کند. از طرف دیگر ماه‌هایی که هوای قطر خنک‌تر می‌شود، قیمت گردشگری در این کشور افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. تجربه ثابت کرده به لحاظ آب‌و‌هوا، اوایل نوامبر تا اوایل آوریل، در کنار ماه‌های ژانویه، فوریه و مارس زمان مساعدی برای سفر به قطر و گشت‌و‌گذار در پارک تفریحی پرندگان خشمگین به حساب می‌آید. ناگفته نماند با توجه به برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در اواخر نوامبر تا اواسط دسامبر، اگر اهل فوتبال هستید می‌توانید در کنار شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سری به پارک تفریحی انگری بردز بزنید.

هزینه های بازدید از پارک پرندگان خشگمین قطر

عکس بازدید از پارک پرندگان خشگمین قطر

ورودی این پارک چیزی حدود ۲۵۰ ریال قطر است. با خرید کارت‌های گردشگری می‌توانید بلیط این پارک را با قیمت‌ مناسب‌تری در اختیار داشته باشید. درهای پارک تفریحی انگری بردز از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی گردشگران باز است. این پارک تفریحی در روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا‍ ۱۲ شب از گردشگران پذیرایی می‌کند. جمعه‌ها پارک تفریحی پرندگان خشگمین قطر از ساعت ۱ ظهر تا ۱۲ شب باز است.

مسیر دسترسی به پارک انگری بردز

برای رسیدن به پارک پرندگان خشمگین باید سراغ جاده ال شَمال را در دوحه بگیرید. به این جاده که رسیدید، مسیر شهر فستیوال دوحه را در پیش بگیرید. پس از مدتی چشم شما به جمال پارک تفریحی انگری بردز روشن می‌شود. ناگفته نماند از آنجایی که به احتمال زیاد با خودروی شخصی راهی دوحه نمی‌شوید، مسیریابی چندانی برای رسیدن به این پارک نیاز ندارید. راننده‌های تاکسی‌های شهر دوحه مسیر این پارک را حتی با چشم‌بسته هم بلد هستند.

پارک انگری بردز قطر گردشگری در این کشور را به خاطره‌ای ماندگار در ذهن مسافران و فرزندان دلبند آن‌ها تبدیل کرده است. امیداریم با اطلاعاتی که از این پارک مطرح کردیم، گشت‌و‌گذار در این پارک بیشتر به شما خوش بگذرد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم اطلاعات جالبی و خاطره‌های شیرینی از سفر به قطر دارید، خواهشمندیم این اطلاعات مفید و خاطره‌های خوش را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

برای رسیدن به پارک پرندگان خشگمین قطر، باید راه جاده ال شَمال را در دوحه ادامه دهید تا به شهر فستیوال دوحه برسید. پارک انگری بردز در این شهر گردشگری قرار دارد.

درخت بزرگ، استودیو شهر، خانه قرمز، هشدار قرمز، بمب انفجاری، آبی‌های جهنده، ساحل دزدان دریایی، کارتینگ بردز و اتاق تولد از سرگرمی‌های اصلی پارک انگری بردز قطر به حساب می‌آیند.

سرویس بهداشتی مخصوص کودکان، رستوران و کافه، فروشگاه‌ مخصوص عرضه عروسک‌های پرنده‌های خشمگین و مکان استراحت والدین را می‌توان به عنوان امکانات رفاهی پارک انگری بردز قطر نام برد.

اوایل نوامبر یا اوایل آوریل و ماه‌های ژانویه، فوریه و مارس زمان مناسبی برای گردشگری در این پارک تفریحی به حساب می‌آید.

اغلب بازی‌های این پارک برای کودکان بیشتر از ۷ سال که قدی حدوداً بیشتر از ۸۰ سانتی‌متر دارند ساخته شده است.

درهای پارک تفریحی انگری بردز از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی گردشگران باز است. این پارک تفریحی در روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا‍۱۲ شب از گردشگران پذیرایی می‌کند. جمعه‌ها پارک تفریحی پرندگان خشگمین قطر از ساعت ۱ ظهر تا ۱۲ شب باز است.

5/5 (1 نظر)
2 نظرات
  1. زهرا می گوید

    چه پارک قشنگ و دلبری ، چقدر جای این پارک های خاص و جذاب تو کشور خودمون خالی هست .

    1. بانو تقیان می گوید

      بله زهرای عزیز، صنعت گردشگری ایران خیلی کار داره هنوز تا جهان‌تر بشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.