بهترین رستوران های اهواز | خوشمزه‌‌ترین غذاهای جنوبی را کجا پیدا کنیم؟

0

اگر قصد سفر به جنوب ایران و شهر اهواز را دارید، خوب است قبل از حرکت راهنمای سفر اهواز را بخوانید. نمی‌شود زیبایی‌های اهواز را در چند جمله وصف کرد. این زیبایی‌ها را باید با چشم ببینید و لمس کنید. شب‌های اهواز، صدای موسیقی جنوبی، پل زیبای کارون و شب‌گردی‌هایش حس‌وحال بی‌نظیری دارد. بعد از گشت‌وگذار غذایی خوشمزه هم سفرتان را دل‌پذیرتر می‌کند. بد نیست بهترین رستوران های اهواز را بشناسید تا بدون نگرانی غذایی سالم و باکیفیت بخورید. ره بال آسمان امکانات خوبی برای رفتن به جنوب دارد. با خرید بلیط هواپیما اهواز از سایت ره بال آسمان، خود را به جنوب برسانید. شاید هم جزء افرادی هستید که سفرهای زمینی را بیشتر می‌پسندید. با خرید بلیط قطار اهواز، از تماشای شهرهای بین راه لذت ببرید.

فهرست مطالب

بهترین رستوران های اهواز

  • خانه کباب مهمان | رستورانی با طعم ماندگار

تفریح و گردش بی خورد‌وخوراک نمی‌شود. اگر مسافر اهواز هستید، سری به خانه کباب مهمان بزنید. خانه کباب مهمان از بهترین رستوران های اهواز است. خانه کباب مهمان انواع کباب‌های اصیل ایرانی را طبخ می‌کند؛ البته در این رستوران غذاهای دیگری هم دارند. انواع غذاهای دریایی، بین‌المللی، دسر و پیش‌‌غذا را برایتان آماده می‌کنند. طعم غذاهای خانه کباب همیشه در یادتان می‌ماند و خاطره‌ای خوش را برایتان می‌سازد.

آدرس: اهواز، زیتون کارمندی، خیابان کمیل، نبش زمزم.
شماره تماس: 06134452882
  • رستوران گیاهی | رستورانی با منویی جذاب

گاهی در سفر کنترل رژیم‌های غذایی خاص کمی سخت است؛ اما رستوران گیاهی اهواز این دغدغه را برای گردشگرهای این شهر کم می‌کند. رستوران گیاهی از بهترین رستوران های اهواز است که می‌توانید غذاهای خوشمزه و گیاهی‌اش را امتحان کنید. منوی جذاب این رستوران هرکسی را برای خوردن این غذاها مشتاق می‌کند. اگر به غذاهای گیاهی علاقه‌مند هستید، خوب است به این رستوران سری بزنید.

آدرس: اهواز، کیان پارس، جنب سینما هلال احمر.
شماره تماس: 0613362260
  • رستوران گردان امپراطور | از شیک‌ترین رستوران های اهواز

همیشه فضای رستوران‌ها، نقش مهمی در جذب مشتری دارند. در سفرتان به اهواز، خوب است سری به رستوران گردان امپراطور بزنید. این رستوران از بهترین رستوران های اهواز است. رستوران گردان امپراطور، در طبقه هشتم یک ساختمان است و نمایی جذاب و شگفت‌انگیز دارد. از چشم‌انداز زیبایش پل اهواز و رود کارون را می‌بینید. شب‌ها که چراغ‌های سطح شهر روشن می‌شود، زیبایی رستوران به اوج می‌رسد. در منوی این رستوران لوکس، لیستی از غذاهی ایرانی، بین‌المللی، غذاهای دریایی، دسر، پیش‌غذا و سالاد وجود دارد.

آشپرهای رستوران گردان امپراطور این غذاها را از باکیفیت‌ترین مواد اولیه درست می‌کنند. فراموش نکنید که قیمت غذاهای این رستوران نسبت به دیگر رستوران‌ها بیشتر است؛ اما مشتری‌ها بعد از خوردن غذا حس‌وحال خوبی دارند و راضی هستند. می‌توانید برای برگزاری جشن‌ها، مهمانی‌ها یا جلسه‌های مهم این رستوران را رزرو کنید. برای رفتن به این رستوران، لازم نیست نگران جای پارک باشید. رستوران گردان امپراطور، پارکینگی خصوصی هم دارد.

در نزدیکی این رستوران می‌توانید از خانه پامار، پل سفید، جاده ساحلی و خیابان لشگرآباد هم دیدن کنید. از رستوران گردان امپراطور تا بازار امام خمینی(ره) هم فاصله‌ای نیست. در این خیابان تا دلتان بخواهد، مغازه‌هایی برای فروش صنایع‌دستی جنوب و ترشی‌های خوشمزه جنوبی هست.

ساعت کار8:30 الی 23
شماره تماس0614442005
آدرساهواز، بلوار پاسداران، برج آی تی، طبقه هشت.
  • کباب سرای درویش خان | جایی پر از بوی خوش کباب

یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفر خوردوخوراک است. ‌برای خوردن خوشمزه‌ترین کباب‌ها در اهواز، بد نیست سری به کباب سرای درویش خان بزنید. این رستوران از بهترین رستوران های اهواز است. موقعیت رستوران درویش خان در نزدیکی امانیه اهواز است و تا موزه خراطی اهواز فاصله زیادی ندارد. فضای دنج و سنتی این رستوران توجه گردشگرها را به خودش جلب می‌کند. تخت‌های چوبی و سنتی جلوه خاصی به این رستوران داده است. هر گوشه از این رستوران سوژه زیبایی برای عکس‌هایتان می‌شود. در منوی رستوران لیستی از انواع کباب‌های اصیل ایرانی را می‌بینید. قیمت‌های کباب سرای درویش خان بسیار خوب و مناسب است. با خیال راحت می‌توانید دوست‌ها یا خانواده‌تان را به این رستوران دعوت کنید.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، جنب پارک هجرت.
ساعت کار: از 9 صبح تا 23 شب.
  • رستوران زعفرانیه | رستورانی با عطرهای دل‌انگیز

اگر اهل چشیدن غذاهای سنتی هستید، رستوران زعفرانیه اهواز بهترین غذاها را برایتان طبخ می‌کند. این رستوران در لیست بهترین رستوران های اهواز است. مشتری‌های همیشگی این رستوران کباب‌های خوش‌‌طعم ایرانی و ماهی‌کبابی‌هایش را سفارش می‌دهند. در این رستوران هر کبابی را که بخواهید، درست می‌کنند. از کوبیده تا چنجه و برگ، همه را دارند. کافی است یک بار ماهی‌کبابی‌های این رستوران را امتحان کنید تا نظرتان درباره غذاهای دریایی عوض بشود. این ماهی‌ها آن‌قدر لذیذ هستند که طعمشان تا مدت‌ها در ذهنتان می‌ماند. عطر برنج درجه یک جنوب هم همه فضای رستوران را پر می‌کند. کنار ظرف‌های غذا ترشی و مخلفات هم دارد. نوش جانتان.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، 24متری خیابان پلی کلینیک، شهید رجائی، تقاطع دوم.
  • کافه رستوران زهره | از بهترین رستوران های اهواز

کافه رستوران زهره، از آن دست کافه های اهواز است که دلتان نمی‌خواهد ترکش کنید. فضای جذاب این رستوران آن‌قدر دیدنی است که توجه همه را جلب می‌کند. به همین خاطر از بهترین رستوران های اهوازاست و محبوبیت ویژه‌ای دارد. فواره‌های آب، گل‌هاری‌ها و فضای سبر رستوران جلوه بی‌نظیری به آنجا داده است. غذاهای رستوران هم کیفیت خوبی دارند. می‌توانید رستوران زهره را برای برگزاری جشن‌های تولد، مهمانی، جلسه‌های کاری و دورهمی‌ها رزرو کنید. این رستوران در طبقه چهارم یکی از مراکز خرید اهواز است. بد نیست کمی در این مرکز بگردید و سوغاتی بخرید.

آدرس: استان خوزستان. اهواز. زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی، مرکز خرید زهره، طبقه چهارم.
شماره تماس: 06134492905
  • رستوران هدیه | بهترین رستوران برای مهمانی‌هایتان

رستوران هدیه از آن رستوران‌هایی است که برای هر سبک و سلیقه‌ای غذایی مخصوص دارد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های اهواز است. از خورشت‌ها تا کباب‌های اصیل ایرانی، غذاهای دریایی و غذاهای بین‌المللی را در این رستوران آماده می‌کنند. می‌توانید در بخش کافه این رستوران، نوشیدنی‌های جذابی سفارش بدهید. برای برگزاری سمینار، جشن، مهمانی و دورهمی هم می‌توانید روی این رستوران و پرسنلش حساب کنید.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیابان 20 غربی
  • رستوران نوید | رستورانی دلنشین کنار رود کارون

اگر به دنبال رستوران بزرگ و مجللی برای برگزاری مهمانی و جشن‌هایتان هستید، پیشنهادمان رستوران نوید است. در بین بهترین رستوران های اهواز، این رستوران، فضای بسیار بزرگ و زیبایی دارد. سفره‌آرایی‌هایش دلنشین است و مهمان‌ها می‌توانند به‌صورت سلف‌سرویس غذای دلخواهتان را انتخاب کنند. اگر دوست دارید، می‌توانید در فضای سرباز رستوران هم بنشید و از زیبایی فضای بیرون لذت ببرید.

ساعت کاری8 الی 10 ، 12 تا 22.
شماره تماس09199211135
آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیابان 17.
  • کبابی امید، رستورانی باکیفیت در اهواز

کبابی امید یکی از بهترین رستوران های اهواز است که کباب‌‌های آبدار و خوش‌طعمی دارد؛ البته در منوی این رستوران خبری از برنج نیست؛ اما نان‌های خوشمزه و داغش هم دست کمی از برنج ندارد. فاصله کبابی امید تا ایستگاه دوچرخه‌سوری اهواز فقط یک کیلومتر است و می‌توانید سری هم به آنجا بزنید.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، ضلع جنوبی میدان شهدای چمران، کیانپارس، نبش خیابان 18.
  • رستوران سنتی قصر ضیافت | رستورانی به سبک خانه‌های عربی

در بین رستوران‌های سنتی اهواز، رستوران قصر ضیافت جایگاه ویژه‌ای دارد. این رستوران در بین بهترین رستوران های اهواز، مشهور است. اگر دوست دارید، طعم غذاهای اصیل جنوبی و عربی را امتحان کنید، برنامه‌ای برای رفتن به این رستوران بچینید. زمانی که به رستوران قصر ضیافت بروید، محو زیبایی و دکور رستوران می‌شوید. دیوارهای آجری، تخت‌های چوبی و فضای سنتی رستوران حس‌وحال فوق‌العادهای دارد. دکوراسیون داخل رستوران، سبکی از خانه‌های مجلل عربی را نشان می‌دهد. می‌توانید چند عکس یادگاری در فضای رستوران بگیرید و لحظه‌های خوبتان را ثبت کنید. رستوران قصر ضیافت برای پذیرایی از مشتری‌هایش موسیقی زنده هم دارد. دیگر چه از این بهتر!

در این رستوران دلتان را برای خوشمزه‌ترین غذاهای جنوبی صابون بزنید. در منوی رستوران غذاهای مختلفی مثل چلو، مرغ، ماهی، کوبیده، مفتح، شوید پلو و… موجود است. تعدادی از این غذاها عربی هستند و عطر و طعم جدیدی دارند؛ البته سینی مخصوص قصر ضیافت غذای ویژه رستوران است که خوب است از آن بچشید. در این رستوران به سبک جنوب و کشورهای حاشیه خلیج فارس، غذاها را در سینی‌های بزرگ برایتان سرو می‌کنند. کنار غذا را با مخلفات دیگری تزیین می‌کنند. برای هر وعده از روز هم که بروید، منوی ویژه‌ای دارند. قیمت غذاهای رستوران قصر ضیافت به خاطر کیفیت بی‌نظیرش کمی گران است؛ اما به امتحان‌کردنش می‌ارزد. این رستوران دو شعبه در اهواز دارد. شعبه اصلی رستوران در نزدیکی شهربازی اهواز است. بعد از خوردن غذا در این پارک گشتی بزنید و از لحظه‌به‌لحظه سفرتان لذت ببرید. اگر دوست دارید غذاهای فست فودی این رستوران را امتحان کنید، به شعبه دومش بروید.

ساعت کاریهمه‌روزه به جز پنجشنبه‌ها از ساعت 6 الی 23
پنجشنبه‌ها از ساعت 6 الی 12 ظهر.
اینستاگرامghasre.ziafat@
شماره تماس06132226611
آدرس شعبه یکاستان خوزستان، اهواز، بلوار آیت الله بهبهانی، روبه‌روی پارک شهربازی.
آدرس شعبه دواستان خوزستان، اهواز، باهنر، بلوار معلم، نبش ناصح غربی.
  • رستوران سنتی باغ فیروزه از بهترین رستوران های اهواز

غذاخوردن در رستوران‌های سنتی ما را به روزهای گذشته می‌برد. در این رستوران‌ها عطر غذاهای اصیل هر شهر می‌پیچد و نشانی از آداب‌وفرهنگ آن شهر هم پیداست. رستوران باغ فیروزه یکی از بهترین رستوران ‌های اهواز است که محیطی دنج و سنتی دارد. در این رستوران دستتان برای انتخاب غذا باز است. آشپزهای رستوران باغ فیروزه کباب‌های خوشمزه، دیزی‌ و پیش‌غذاهای بی‌نظیری را برایتان آماده می‌کنند. یادتان باشد دیزی‌‌ غذای محبوب این رستوران است و خوردن دارد.

ساعت کارظهرها از 11:30 تا 16. عصرها از 19 تا 24.
شماره تماس06133383790
آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، بین خیابان 14 و 15 غربی.
  • سفره خانه سنتی سه تار | رستورانی سنتی با موسیقی زنده

همیشه بودن در فضایی سنتی، حس‌وحالی متفاوت نسبت به دیگر جاها دارد. شاید دلتان بخواهد در بین اهوازگردی‌هایتان در رستورانی سنتی غذا بخورید. سفره خانه سنتی سه تار از بهترین رستوران های اهواز است که فضایی سنتی و دنشین دارد. با اجرای موسیقی زنده فضای رستوران شوروحال بیشتری پیدا می‌کند. در این رستوران می‌توانید غذاهای خوشمزه و محلی اهواز را بچشید.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، کیان آباد، نبش خیابان 15 شرقی.
شماره تماس: 09161137004
  • سفره خانه سنتی آب و آتش | فضایی دل‌انگیز در اهواز

اگر شما هم از طرفدارهای پروپاقرص چلوکباب هستید، سری به سفره خانه سنتی آب و آتش بزنید. در بین بهترین رستوران های اهواز، سفره خانه سنتی آب و آتش بسیار محبوب است. طعم کباب‌های خوشمزه این رستوران تا مدت‌ها در ذهنتان می‌ماند. از کباب برگ، شیشیلیک، چلو دیگی و خوراک قفقازی، همه را دارند. سری به این رستوران بزنید و دلی از عزا دربیاورید.

ساعت کار11 تا 14:30_ 19 تا 23:30.
شماره تماس06134433135
اینستاگرامaboatash_cafe_restaurant@
آدرساستان خوزستان، اهواز، زیتون کارمندی، خیابا فاطمی، بین زیبا و زهره.

بهترین فست فودهای اهواز

  • رستوران اسپیتاچی | از بهترین رستوران های اهواز

اگر در سفرتان به اهواز، دلتان غذاهایی ایتالیایی خواست، پیشنهاد ما رستوران اسپیتاچی است. فست فود اسپیناچی از بهترین رستوران های اهواز است و بین رستوران‌های ایتالیایی محبوبیت خاصی دارد. منوی این رستوران پروپیمان است. انواع پیتزا، پاستا و لازانیاهای ایتالیایی را برایتان سرو می‌کنند. بابت کیفیت غذاها هم خیالتان راحت باشد. همه غذاها را با تازه‌ترین مواد اولیه درست می‌کنند و طعم فوق‌العاده‌ای دارند. فضای رستوران اسپیتاچی، با تزئینات و گیاهانش حس‌وحال خوبی را به شما منتقل می‌کند و دل‌چسب است. اگر به این رستوران بروید، میز و صندلی‌های مختلفی مهیاست که می‌توانید انتخاب کنید. بعضی از آن‌‌ها به‌شکل عادی است. میز و صندلی‌های نیمکتی و تاب‌وار هم دارند که مشتری‌ها مشتاقند آن‌ها را امتحان کنند. در نزدیکی این رستوران می‌توانید سری هم به سینما هلال اهواز بزنید. این رستوران از پارک ساحلی اهواز هم فقط یک کیلومتر فاصله دارد.

ساعت کارساعت 19 الی 00:30 بامداد.
اینستاگرامspinaci_restaurant@
شماره تماس06133736480
آدرساستان خوزستان، اهواز، خیابان کیان آباد، نبش خیابان چهار و پنج غربی.
  • رستوران خانه تنوری ژرژ | از بهترین رستوران های اهواز

اگر در اهواز به دنبال رستورانی با غذاهای فست فودی هستید، پیشنهاد ما رستوران خانه تنوری ژرژ است. رستوران خانه تنوری ژرژ ، از بهترین رستوران های اهواز است. در این رستوران برگرهای تنوری، انواع پیتزا و ساندویش را طبخ می‌کنند. عطر غذاهای این رستوران را می‌شود از چندکیلومتری حس کرد. خانه تنوری ژرژ غذاهایی باکیفیت دارد و از مشتری‌هایش به‌خوبی میزبانی می‌کند؛ البته قیمت غذاهای این رستوران نسبت به دیگر فست فودی‌ها گران‌تر است. خانه تنوری ژرژ امکان ارسال غذا هم دارد؛ ولی زمان فرستادن غذا کمی طولانی می‌شود و مشتری‌ها از سفارش آنلاین رضایت کافی ندارند.

ساعت کارظهر‌ها از ساعت 12 تا 15:30 .
عصرها از ساعت 18:30 تا 24.
شماره تماس06133365919
آدرساستان خوزستان، اهواز، امانیه، فلکه ساعت، خیابان خرو، کوچه خجسته.
  • فست فود آترین | بهترین مرغ‌سوخاری‌های اهواز

اگر بین گشت‌وگذار در جاهای دیدنی اهواز، دلتان غذایی باکیفیت و فست‌فودی خواست، به فست فود آترین سری بزنید. این فست‌فود از بهترین رستوران های اهواز است. در رستوران آترین انواع مرغ سوخاری، پیتزاها، و پاستاها را طبخ می‌کنند. پیتزاهای این رستوران به‌ویژه پپرونی‌هایش بسیار باکیفیت هستند و بین بومی‌ها محبوبیت زیادی دارند. اگر به این رستوران بروید، می‌توانید از اینترنت رایگانش هم استفاده کنید.

ساعت کاریاز 12 الی 24
شماره تماس01344432778
آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، بین خیابان سروش و خیابان الهام.
  • فست فود ایرمان | سریع و تازه در بهترین رستوران های اهواز

فست فود ایرمان از بهترین رستوران های اهواز است که عطر غذاهایش همیشه در ذهنتان می‌ماند. کیفیت این رستوران هنوز هم مثل روز اولش عالی است. در روزهای تعطیل مشتری‌های زیادی به این رستوران می‌روند تا خوشمزه‌ترین پیتزاهای اهواز را بخورند. پیشنهاد می‌کنم شما هم سری به این رستوران بزنید و از غذاهای بی‌نظیرش امتحان کنید. یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران، داشتن پارکینگی خصوصی است. در روبه‌روی این رستوران هم می‌توانید از پارک زیتون دیدن کنید و در هوای دل‌چسب جنوب قدمی بزنید.

ساعت کاریهمه‌روزه از ساعت 16 تا 1 بامداد
شماره تماس06134459529
آدرساستان خوزستان، اهواز، خیابان کمیل، روبه‌روی پارک زیتون
  • فست فود برلیان اهواز | از جذاب‌ترین فست‌فودی‌های شهر

در اهواز تا دلتان بخواهد فست‌فودی و رستوران‌های خوب هست. یکی از بهترین رستوران های اهواز، فست‌فود برلیان است که به خاطر کیفیت خوبش در بین بومی‌ها شهرت دارد. این رستوران انواع پیتزاها، مرغ سوخاری، پیش‌غذاها، نوشیدنی‌های خوش‌طعم و ساندویچ‌ها را آماده می‌کنند. این رستوران غذاهای بیرون‌بر هم دارد. به فست‌غود برلیان که رفتید، جای مارا هم خالی کنید.

ساعت کاریاز شنبه تا پنجشنبه از 11 صبح الی 24
جمعه‌ها از 11 الی 30 دقیقه بامداد.
شماره تماس06133925220
آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیابان 13 شرقی.
  • فست فود تل برگر | رستورانی با دکوری دلنشین

در درجه اول، کیفیت غذا در یک رستوران بسیار مهم است. گاهی در سفر نمی‌شود به هرجایی اطمینان کرد؛ اما فست فود تل برگر از باکیفیت‌ترین و بهترین رستوران های اهواز است که می‌توانید به آنجا بروید. بیشتر فضای رستوران را با رنگ‌های گرم مثل قرمز تزیین کرده‌اند که شور و هیجان خاصی به مشتری‌ها می‌دهد. در بخشی از دیوار رستوران می‌توانید تصویر و اسم غذاها را ببینید.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، خیابان طالقانی، نبش 30متری، روبه‌روی بازار بزرگ کامپیوتر.
شماره تماس: 06132230938

رستوران های سنتی و کافه رستوران های اهواز

  • رستوران تیارا | منویی خوش‌طعم‌و‌بو

برای خوردن غذایی خوش‌عطر و طعم در اهواز خوب است به رستوران تیارا سری بزنید. رستوران تیارا یکی از بهترین رستوران های اهواز است که در بیشتر زمان‌ها در آن، جایی برای سوزن‌انداختن نیست. رستوران تیارا منوی کاملی از غذاهای ایرانی و فست‌فودی دارد. اگر دلتان غذای فست‌فودی بخواهد، در طبقه اول بنشینید. در طبقه دوم هم سایر غذاها را سرو می‌کنند. کارکنان رستوران تیارا با لباس فرم ویژه به‌خوبی از شما میزبانی می‌کنند. در این رستوران لازم نیست زمان زیادی برای غذا منتظر بمانید. کیفیت عالی غذاها به شما حس خوبی را منتقل می‌کنند. قیمت‌هایشان هم نسبت به کیفیت غذاها معقولانه است. رستوران تیارا تا جاهای دیدنی اهواز فاصله چندانی ندارد. بعد از خوردن غذایی دل‌چسب می‌توانید به مجتمع تفریحی بولینگ ساحل و موزه علم و طبیعت اهواز سری بزنید.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، گلستان، بین خیابان آبان و آذر.
شماره تماس: 06133210777
  • رستوران کاکتوس سبز | رستورانی باکیفیت در اهواز

بی‌تردید رستوران کاکتوس سبز از بهترین رستوران های اهواز است. این رستوران فضای بزرگ، مدرن و لوکس برای میزبانی از مشتری‌هایش دارد. پرسنل مجرب و مهربانش با ادب و احترام از شما پذیرایی می‌کنند. در این رستوران نگران منوی غذاها نباشید. تنوع غذایی در رستوران کاکتوس سبز آن‌قدر زیاد است که برای هر سلیقه‌ای غذا دارند. از غذای ایرانی و فرنگی تا غذای دریایی و سنتی مهیاست. اگر دلتان بخواهد، می‌توانید در فضای باز رستوران بنشینید. خوب است بدانید در این رستوران موسیقی زنده هم دارند. تصورش را کنید. غذای گرم و خوشمزه با موسیقی زنده انرژی‌تان را دو برابر می‌کند.

ساعت کاریاز 10 الی 24
اینستاگرامgreen_cactus_restaurant@
شماره تماس06133333388
آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، فلکه اول، جنب سازمان آب و فاضلاب، روبه‌روی فروشگه هاکوپیان.
  • رستوران خیمه | از رستوران‌های دلنشین اهواز

در سفرتان به اهواز اگر دوست دارید در محیطی سرباز غذایتان را نوش جان کنید، به رستوران خیمه بروید. رستوران خیمه از بهترین رستوران‌های اهواز است که بین بومی‌ها محبوبیت خاصی دارد. فضای سنتی رستوران دل‌نشین است. خوب است کمی در فضای باز و روی تخت‌های سنتی رستوران بنشینید. حوضچه و آب‌نمای حیاط هم زیبایی رستوران را چند برابر می‌کند. در رستوران خیمه می‌توانید غذاهای خوشمزه جنوبی و لبنانی را بچشید. اگر طرفدار غذاهای فست‌فودی هم هستید، برایتان می‌آورند؛ اما پیشنهاد می‌کنم حتماً غذاهای اصیل جنوب را امتحان کنید. غذاهای این رستوران کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. از طعم غذاهایش هر چه بگویم، کم گفته‌ام. اجرای موسیقی زنده از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران است که گردشگرها را مشتاق می‌کند.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، امانیه، بین فلکه ساعت و سه‌گوش، روبه‌روی دادگستری.
شماره تماس: 06133362718
  • رستوران نارین | رستورانی با فضای مدرن

اگر سراغ رستورانی با منوی جذاب را در اهواز از ما بگیرید، پیشنهادمان رستوران نارین است. این رستوران در بین بهترین رستوران های اهواز شهرت زیادی دارد. فضای داخلی رستوران را بسیار جذاب و مدرن درست کرده‌اند. در شب چراغ‌های رستوران روشن می‌شود و زیبایی رستوران به اوجش می‌رسد. به منوی رستوران که نگاهی بیندازید، از تنوع غذاهایش شگفت‌زده می‌شوید. انوع غذاهای دریایی، ساندویچ، پیتزا، کباب‌های سوخاری و خورشت‌های ایرانی را در این رستوران طبخ می‌کنند. کارکنان رستوران هم بسیار مجرب و کاردرست هستند. بعد از خوردن غذا، بد نیست سری به مجتمع تجاری دانژه بزنید. در این مرکز خرید سوغات اهواز را هم دارند.

ساعت کاریهمه‌روزه از 12 الی 24
شماره تماس06133347220
آدرساستان خوزستان، اهواز، خیابان آبان، بوستان بین اردیبهشت و خرداد.
  • کافه رستوران کنجد | از زیباترین کافه های کنار کارون

در بین گشت‌وگذارها خوب است ساعتی را در فضایی آرام و دنج بنشینید. به زیبایی‌ها و رفت‌وآمد مردم شهر نگاه کنید. قهوه‌ای بنوشید و از جریان زندگی لذت ببرید. کافه رستوران کنجد یکی از بهترین رستوران های اهواز است که می‌توانید این لحظه‌ها را در آن بگذرانید. خوب است خودتان را به وعده صبحانه‌ در این کافه مهمان کنید. برای صبحانه‌ها منویی پروپیمان دارند که هر چیزی بخواهید در آن پیدا می‌شود. دمنوش‌های این کافه رستوران هم طعم بی‌نظیری دارند. برای رفتن کافه کنجد، نگران جای پارک ماشینتان هم نباشید. کافه رستوران کنجد، پارکینگی اختصاصی برای مشتری‌هایش فراهم کرده است. از این کافه تا پارک ساحلی اهواز هم فاصله زیادی نیست.

ساعت کاریهمه‌روزه از 8 الی 24
اینستاگرامkonjed.restaurant@
شماره تماس06133338383
آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، نبش خیابان وهابی.
  • کافه رستوران گاراژ | فضایی دلنشین در اهواز

اگر قرارهای کوچک دونفره دارید، خوب است به کافه رستوران گاراژ سری بزنید. کافه رستوران گاراژ، از بهترین رستوران های اهواز است که منوی خوبی برای صبحانه، ناهار و شام دارد. دکور رستوران بسیار جوان‌پسند و زیباست. در بخشی از این رستوران دیواری وجود دارد که مشتری‌ها رویش یادگاری می‌چسبانند. به این رستوران که رفتید، از دیوار خاطره‌ها هم دیدن کنید. کافه رستوران گاراژ فاصله زیادی تا مجتمع تجاری رویال پارس ندارد. می‌توانید به این مرکز خرید بروید و سوغات اهواز را بخرید.

ساعت کاریهمه‌روزه از 8:30 الی 24
شماره تماس06133919538
آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، بین خیابان هشت و 9 غربی.
  • کافه رستوران لنج | با فضایی متفاوت در اهواز

بعد از گشت‌‌وگذار کنار رود کارون، خوردن وعده غذایی گرم، لذت سفر را چند برابر می‌کند. کافه رستوران لنج یکی از بهترین رستوران‌های اهواز است. فضای کافه روی لنجی است که کنار رود کارون لنگر انداخته است. در این کافه سرویس‌های ویژه‌ای هم دارند. می‌توانید با بعضی از لنج‌های تفریحی روی کارون هم گشتی بزنید و چشم‌انداز زیبایی از شهر اهواز را ببینید. از برنامه‌های هیجان‌انگیز این کافه رستوران اجرای موسیقی زنده است. موسیقی زیبای جنوبی هم که باشد، دیگر همه‌چیز تکمیل می‌شود. ایستگاه دوچرخه‌سواری هم تا این کافه فاصله کمی دارد. بعد از دوچرخه‌سواری، نوشیدنی خنک کافه را امتحان کنید و لذت ببرید. اگر می‌خواهید چند روزی را در این شهر اقامت کنید، چند تا از بهترین هتل های اهواز در همان نزدیکی است.

آدرس: استان خوزستان، اهواز ساحلی، کیانپارس، روبه‌روی ورودی.
  • کافه رستوران لئو از بهترین رستوران های اهواز

کافه رستوران لئو یکی از بهترین رستوران های اهواز است. فضای داخلی‌ این رستوران توجه جوانان را جلب می‌کند. شاید ماندگارترین خاطره از این رستوران، رفتار گرم و صمیمی کارکنانش با مشتری‌ها باشد. آن‌ها با خونسردی و مهربانی از شما میزبانی می‌کنند. در این رستوران لازم نیست زمان چندانی را برای سرو غذا منتظر بمانید. کافه رستوران لئو هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را دارد. به این کافه که رفتید سالاد سراز و لازانیاهایش را امتحان کنید. نیمروهای ویژه لئو هم پرطرفدار است.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، کیانپارس، نبش موحدین شرقی، روبه‌روی هاکوپیان، مجتمع سامان زیرزمین
  • کافه و رستوران آوان اهواز | کافه‌ای دنج و دوست‌داشتنی

کافه و رستوران آوان اهواز از شیک‌ترین و بهترین رستوران های اهواز است. محیط دلنشین رستوران حس خوبی را به شما می‌دهد. خوب است دلتان را برای غذاهای خوشمزه این رستوران صابون بزنید. کافه رستوران آوان، در روزهای مختلف هفته منوی متفاوتی دارد. می‌توانید از شنبه تا دوشنبه، رول عربی، استانبولی و کباب مکزیکی‌اش را امتحان کنید. روزهای وسط هفته کباب مصری، جوجه شالتو، جوجه روسی و… دارند؛ اما جمعه‌ها انتخاب از منوی رستوران کمی سخت می‌شود. در این روز لیست بلندی از غذاهای دریایی، چلوها، خورشت‌ها و کباب‌ها را طبخ می‌کنند. خبر خوب این است که جمعه‌ها منوی ویژه‌ای برای صبحانه هم دارد که به امتحان‌کردنش می‌ارزد.

ساعت کاری12 الی 24
شماره تماس06133912250
آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیابان 21 غربی، فاز دو.
  • رستوران و فست فود رادین | از بهترین رستوران های اهواز

اگر قصد دارید وعده‌ای را با خانواده یا دوستانتان بگذرانید، رستوران رادین انتخاب خوبی می‌شود. رستوران رادین از بهترین رستوران های اهواز است. منوی رستوران برای هر سلیقه‌، پیشنهادی دارد. اهل غذاهای فست فودی هم که باشید، می‌توانید یکی از غذاهای خوشمزه رستوران را سفارش بدهید. کارکنان هم با خوش‌رویی از شما استقبال می‌‌کند. در این رستوران به‌راحتی می‌توانید خودروی شخصی‌تان را در پارکینگ بگذارید. موزه علم و طبیعت اهواز هم در همان نزدیکی است. اگر دلتان خواست، از آن دیدن کنید.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، خیابان فروردین، نبش دی.
شماره تماس: 06133757283

شهر زیبای اهواز میزبان گردشگرهای فراوانی از سراسر کشور است. بعد از گردش کنار کارون، خوب است به بهترین رستوران های اهواز سری بزنید. می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس اهواز خودتان را به این شهر دوست‌داشتنی برسانید. تلاش کردیم از این سفر مجازی با ره بال آسمان، لذت ببرید. اگر در سفرهای قبلی، به این رستوران‌ها رفته‌اید، تجربه‌هایتان خواندن دارد.

کباب‌سرای درویش خان، قصر ضیافت، سفره‌خانه سه تار، سفره‌خانه سنتی آب‌و‌آتش.

خانه تنوری ژرژ، رستوران اسپیتاچی، فست‌فودی برلیان.

رستوران ضیافت، رستوران کاکتوس، رستوران سه‌تار.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.