شهر رویاهای اصفهان | شهربازی یگانه در قلب نصف جهان

35

اصفهان را چقدر می‌شناسید؟ با جاهای گردشگری اصفهان چقدر آشنایی دارید؟ استان اصفهان مکان‌های تاریخی بسیار زیبایی دارد که لقب نصف جهان را برازنده این شهر کرده است. در کنار این سازه‌های تاریخی، اصفهان مکان‌هایی برای تفریح بیشتر مردمش و گردشگران ساخته است. یکی از هیجان‌انگیزترین محل‌هایی که برای تفریح و شادی مردم ساخته شده است شهر رویاهای اصفهان است. نام این مکان بسیار برازنده است. شما با بازدید از این شهربازی انگار در رؤیا قدم می‌زنید. همه‌جا پر از صدای خنده و تصویر خنده است. در ادامه بیشتر درباره شهر رویاها با شما صحبت خواهیم کرد؛ پس همراه ما باشید.

شهر روياهای اصفهان کجاست؟

شهر رویاها اصفهان کجاست؟

شهر رویای اصفهان در بزرگراه شرقی اصفهان واقع شده است. این شهربازی مفرح فاصله زیادی از مرکز شهر دارد؛ پس خبری از ترافیک‌های سنگین و عذاب‌آور نیست. برای رسیدن به فضای شاد این شهر باید روشن‌دشت را رد کنید. نرسیده به دانشگاه آزاد واحد خوراسگان، شهر رویاهای اصفهان واقع شده است. ورودی این شهر از دور مشخص است. بهترین راه دسترسی به رویاهای این شهر و بازی در یکی از بهترین جاهای تفریحی اصفهان، استفاده از خودرو شخصی است.

برای آشنایی با سایر جاذبه‌ها و جاهای دیدنی اصفهان، روی لینک زیر کلیک کنید:

معرفی شهر روياهای اصفهان

عکس معرفی شهر روياهای اصفهان

شهر رویاهای اصفهان محصول مشترک ایران و چین است. یک شرکت فناوری از چین در سال 88 مسئول ساخت شهری پر از وسایل استاندارد و ایمن برای تفریح مردم شد. این شرکت با شهرداری اصفهان همکاری می‌کرد. ساخت این شهر در سال 93 به پایان رسید و همان سال افتتاح شد. برای ساخت این شهر 60میلیارد تومان هزینه شد. مساحت این شهربازی اگر به‌اندازه شهر نباشد، به اندازه شهرک هست. حدود 170هزار مترمربع مساحت کل شهربازی است. در این شهر 90 دستگاه وجود دارد. تجربه تمام دستگاه‌های شهر رویا یک روز کامل وقت می‌گیرد. پذیرش روزانه شهر حدود 60هزار نفر است که در میان شهربازی‌های ایران بی‌نظیر است. این شهربازی تنها شهربازی ایران با کلاس بین‌المللی است.

جاهای تفريحی شهر روياهای اصفهان

عکس معرفی شهر روياهای اصفهان

اصفهان شهر یگانه‌هاست. بناهای یگانه، فرهنگی یگانه و شهربازی یگانه. بازدید از هر جاذبه اصفهان دری از عجایب را به سوی شما باز می‌کند، عجایب بشری و عجایب طبیعی. شهربازی رویاهای اصفهان یکی از همین عجایب است. شهر رویاهای اصفهان علاوه بر وسایلی که در سایر شهربازی‌ها می‌بینید امکانات دیگری دارد. این امکانات در استان اصفهان و دیگر استان‌های ایران بی‌نظیر است. فضای این وسایل متفاوت است، بعضی از تفریحات در فضای باز و بعضی دیگر در فضای بسته قرار دارند. دانستن این اطلاعات به شما کمک می‌کند در زمان مناسب در فضای مناسب قرار بگیرید و آفتاب تابستان یا سرمای زمستان شما را آزاد ندهد؛ پس در ادامه با دقت همراه ما باشید.

تفريحات فضای باز

عکس تفريحات فضای باز درشهر روياهای اصفهان

این قسمت از شهر رویاهای اصفهان دارای 11 بازی برای کودکان و بزرگسالان است. این بازی‌ها شامل ترن خانوادگی، ترن معلق، سقوط آزاد، موتور فضایی، رالی کودک، زنبور، بازوی چرخان، تاب زنجیری، کرم کوچولو و کاروسل (اسب‌سواری گردان) می‌شود.

بازی های شهر رویاهای اصفهان

تفريحات فضای سرپوشيده

فضای سرپوشیده برای تفریحات طولانی مدت مناسب است؛ مثلاً بازی‌های کامپیوتری. این تفریح مهیج باید با حضور دوستان باشد تا رقابتی شیرین شکل بگیرد. تفریحات این بخش به 5 دسته تقسیم می‌شوند. سالن‌ بازی‌های کامپیوتری، استودیو جلوه‌های ویژه، سینما رویا، بازی‌های آبی و کارتینگ شهر رویاها در قسمت سرپوشیده قرار دارند. بازدید از هر بخش، بازدید از دنیای جدیدی است. با معرفی هر دنیا در شهر رویاهای اصفهان همراه ما باشید.

  • سالن بازی‌های کامپيوتر

عکس سالن بازی‌های کامپيوتر درشهر روياهای اصفهان

سالن بازی‌های کامپیوتری راهی به دنیایی جدید. بازی‌های کامپیوتری انسان را از زمان و مکان غافل می‌کنند. در این بخش 65 بازی وجود دارد. محدوده سنی هر بازی مشخص است و شما با توجه به سن خودتان و همراهانتان به بازی و سرگرمی می‌پردازید. بازی‌های کامپیوتری شهر رویاها شامل ورزشی، جنگی، هیجانی و ماجراجویی است. زمانتان را مدیریت کنید. این قسمت اینقدر جذاب است که ممکن است شما را بقیه قسمت‌های شهربازی غافل کند. ظرفیت این قسمت از شهر رویاها 100 نفر است.

  • استوديو جلوه‌های ويژه

عکس استوديو جلوه‌های ويژه درشهر روياهای اصفهان

استودیو جلوه‌های ویژه یکی از قسمت‌های خارق‌العاده شهر رویاهای اصفهان است. ‌این استودیو به کمک داوطلبان و بازیگران به یکی از بهترین قسمت‌های پارک تبدیل شده است. قبل از معرفی چگونگی کار این استودیو باید تصویری از فضای این قسمت به‌ دست آورید. سالنی بزرگ به مساحت 2218 مترمربع برای استدیو در نظر گرفته شده است. این سالن ظرفیت 600 نفر را دارد؛ یعنی در هر نمایش 600 نفر با هم می‌خندند، می‌ترسند و هیجان‌زده می‌شوند. صدای این جمعیت را می‌شنوید؟

عکس استوديو جلوه‌های ويژه درشهر روياهای اصفهان

این استودیو 2 بخش دارد، بخش اول مربوط به پیش نمایش است. در این بخش افرادی برای کمک به بازیگران داوطلب می‌شوند. این افراد ضمن ایفای نقش از تجربه جدیدی که به دست آورده‌اند لذت می‌برند. بخش دوم بخش نمایش است. افرادی که در بخش قبل انتخاب شده بودند با کمک تکنیک‌های سینمایی نمایش اجرا می‌کند. تکنیک‌های سینمایی شامل پرده سبز و تصاویر مصنوعی می‌شود. نمایش‌های این استودیو در سبک‌های غربی، مصری، جنگی، هیجانی و شهرهای مدرن است. زمان این نمایش 30 دقیقه است. این نیم ساعت فراموشتان نخواهد شد.

  • سينما رويا

عکس سينما رويا درشهر روياهای اصفهان

وجه تمایز اصلی شهر رویاهای اصفهان با دیگر شهربازی‌های ایران در این قسمت است. در سینما رویا شما با 3 بخش مجزا و حیرت‌آور مواجه می‌شوید. این 3 بخش تا قبل از ساخت شهر رویاها فقط در چین، آلمان و آمریکا وجود داشت؛ پس شهربازی اصفهانی اولین در خاورمیانه است. همراه ما باشید.

سفر به فضا

این بخش از 5 کابین تشکیل شده است. گردشگران در کابین‌های جدا قرار می‌گیرند. ظرفیت هر کابین 20 نفر است. هر کابین به صورت فرضی 12 طبقه بالا می‌رود و بعد شما وارد فضا می‌شوید. حرکات کابین به چپ و راست حس جالبی را در گردشگران به وجود می‌آورد. احساسی که انگار در فضا هستید. جالب‌ترین بخش این سفر، برخورد با اجرام آسمانی است. شما در 6 دقیقه و 20 ثانیه سفری عجیب را تجربه می‌کنید.

دنیای زیر آب

عکس دنیای زیر آب درشهر روياهای اصفهان

بعد از گشت‌وگذار در آسمان‌ها نوبت به دنیای زیر آب می‌رسد. این بخش از پارک با فناوری سینمای 4 بعدی به وجود آمده است. مدت زمان نمایش زیر آب یک ساعت است. هر سانس 308 نفر ظرفیت دارد. ربات‌های میگو و خرچنگ سفر به زیر آب را هیجان‌انگیزتر می‌کنند. افکت‌های باد و آب و همچنین افکت‌های حرکتی باعث جذابیت بیشتر این فیلم سینمایی می‌شوند.

خانه واژگون

عکس خانه واژگون درشهر روياهای اصفهان

افرادی که این شهربازی را تجربه کرده‌اند، شما را تشویق به بازدید از خانه واژگون می‌کنند. باید بگوییم که این تشویق بیجا نیست. خانه واژگون یکی دیگر از قسمت‌های سیما رویاست. معماری خانه به شکلی است که از خارج به شکل خانه‌ای واژگون شده دیده می‌شود. در این خانه شما به دوران دایناسورها سفر می‌کنید و ترس و لذت را با هم می‌چشید. در خانه 10 واگن وجود دارد که در هر سانس 5 واگن در حرکت است. واگن‌های دیگر برای سانس بعد آماده می‌شوند. ظرفیت هر واگن 8 نفر است. با کمک سینما 4 بعدی خانه شما به جنگ با دایناسورها می‌روید و لحظاتی را تجربه می‌کنید که فراموش نخواهد شد.

  • بازی های آبی

عکس بازی های آبی شهر روياهای اصفهان

دوست دارید دوباره خاطرات شیرین کودکی را تجربه کنید؟ این قسمت از شهر رویاهای اصفهان را از دست ندهید. در این قسمت شما با تفنگ‌های آب‌پاش بزرگ بازی می‌کنید و لذت می‌برید. هر چقدر تعدادتان بیشتر باشد، بیشتر خوش می‌گذرد. شهر رویاها با ساختمانی 2 طبقه با چند پمپ آب خودکار و 54 تفنگ آب‌پاش امکانات کامل برای بازی را فراهم کرده است. در زمان بازی می‌توانید از موسیقی و خوراکی‌های این قسمت استفاده کنید. از تمام زمانتان استفاده کنید، زمانتان برای آب‌بازی محدود است.

  • کارتينگ شهر روياها

هیجان‌های شهر رویاها هنوز تمام نشده. شهر رویاهای اصفهان پکیج هیجان کاملی دارد. کارتینگ این پکیج به شما تجربه رانندگی سریع و ایمن می‌دهد. مساحتی که می‌توانید طی کنید 600 متر است. به نظر ما با دوستانتان در این کارتینگ رقابت کنید و لذت ببرید. رقابتی 5 دقیقه‌ای که آدرنالین را به بیشترین حد می‌رساند.

امکانات شهر روياهای اصفهان

عکس امکانات شهر روياهای اصفهان

تجربه پشت‌سرهم وسیله‌ها و بازی‌ها ممکن است شما را دلزده کند. هیجان‌ زیاد هر آدمی را خسته می‌کند؛ پس چاره چیست؟ نگران نباشید، چاره ترک شهربازی نیست. چاره استراحت بین هر تفریح است. شهر رویاهای اصفهان امکاناتی برای گردشگران فراهم کرده تا استراحتی کوتاه داشته باشند. رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی و نمازخانه امکانات کوتاه مدت شهر رویاهاست. این شهر امکاناتی برای اقامت هم دارد. در مساحتی 500هزار مترمربعی هتل 4 ستاره، رستوران گردان، استخر و سالن‌های ورزشی برای راحتی گردشگران ساخته شده است. این امکانات اقامتی از نظر گردشگران کامل است به همین علت امتیاز بسیاری گرفته است.

جاهای ديدنی اطراف شهر روياهای اصفهان

  • موزه موسيقی اصفهان

عکس موزه موسيقی اصفهان

موزه موسیقی اصفهان یکی از زیباترین موزه های اصفهان و دومین جاذبه پیشنهادی سایت معتبر تریپ ادوایز است. وجود این موزه در اصفهان اثباتی از فرهنگ غنی ایران است. مردم ایران هنر را در هر شکلی به بهترین وجه دریافت کرده‌اند. در موزه موسیقی 300 آلت موسیقی اصیل ایرانی به نمایش درآمده است. در قسمت مربوط به هر ساز، صدای همان ساز پخش می‌شود. بازدیدکنندگان موزه موسیقی علاوه بر ظاهر ساز، با صدای دل‌انگیز آن هم آشنا می‌شوند. در بخش‌هایی از این موزه نوازندگانی، سازهای سنتی رایج را می‌نوازند. در موزه موسیقی، کنسرتی سنتی و زنده برگزار می‌شود. فاصله این موزه با شهر رویاهای اصفهان 17 کیلومتر است.

  • پل خواجو

تصویری از پل خاجو

پل خواجو شناخته شده‌ترین جاذبه اصفهان است. هر فردی از هر جای ایران نام این اثر گرانب‌ها را شنیده است. این جاذبه قدمتی بسیار دارد. خشکسالی باعث به نفس‌نفس‌افتادن رود زاینده اصفهان شده است. به همین علت پل‌های زیبای شهر را باید بدون آب ملاقات کنید؛ البته هر از گاهی آب زاینده رود را باز می‌کنند. شما می‌توانید زمان سفرتان را با بازشدن آب هماهنگ کنید؛ اگر نتوانستید هم مشکلی ندارد، پل خواجو بدون آب هم دیدنی است. فاصله این بنای تاریخی تا شهر رویاهای اصفهان 15 کیلومتر است. بعد از هیجان شهربازی به آرامش پل خواجو نیاز خواهید داشت.

  • کليسای وانک

کلیسای وانک نمادی از روشن فکری ایرانیان از قدیم است. در زمان صفوی این کلسیا ساخته شد تا به مردم نشان دهد هر فرهنگ و هر دینی در ایران محترم است. این کلیسا در محله جلفای اصفهان واقع شده است. این محله هنوز بافت سنتی و اصیل خود را حفظ کرده است. سنگ‌فرش‌های این محله متفاوت از دیگر محله‌های اصفهان است. با واردشدن به این نقطه از شهر انگار به فیلمی قدیمی وارد شده‌اید. دیوارهای کلسیا وانک به نقاشی‌های اصیل از کتاب مقدس زینت داده شده‌اند. بازدید از کلسیا وانک برای عموم آزاد است؛ اما در جشن‌های مخصوص مسیحیت این کلیسا اختصاصی می‌شود. کلیسا تا شهر رویاها 22 کیلومتر فاصله دارد.

ساعات بازديد و هزينه بليط ورودی شهر روياهای اصفهان

هزینه بلیط ورودی شهر رویاها8هزار تومان
هزینه هر کدام از بلیط‌های شهر رویاهامیانگین 198هزار تومان
روزهای بازدیدهمه روزه به‌جز شنبه‌ها
ساعات بازدیداز ساعت 17 تا ساعت 24
شماره تماس03195020960
تا ۶۷
آدرس اینستاگرام شهر رویاهای اصفهان@dreamsland_isfahan
کانال تلگرام شهر رویاهاt.me/SepahanTourismco

مسير دسترسی


دسترسی به شهر رویاهای اصفهان آسان است. برای راحتی کارتان بهتر است از خودرو شخصی استفاده کنید. فرمان ماشینتان را به سمت مرکز ایران بچرخانید. به اصفهان بروید. مسیر اصفهان، اتوبان کمربندی شرق اصفهان، جنب میدان میوه‌و‌تره‌بار را دنبال کنید. برای راحتی کارتان مسیر را بیشتر توضیح می‌دهیم. در کمربندی باید از روشن دشت عبور کنید. نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان به شهر رویاها می‌رسید.

سفر مهیج ما به شهر رویاهای اصفهان به پایان رسید. در این سفر خندیدیم، ترسیدیم و لذت بردیم. از آسمان‌ها دیدن کردیم، به زیر دریا سفر کردیم و به عصر دایناسورها رفتیم. این جاذبه برای همه سنین جذاب هستند. ساعت کار شهربازی بسته به فصل تغییر می‌کند؛ پس قبل از رفتن به آن ساعت جدید شهربازی را چک کنید. خاطرات و نظراتتان از این شهر پر از هیجان را با دوستتان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

عکس‌های بیشتر از شهر رویاها اصفهان

عکس معرفی شهر روياهای اصفهان

بازی های شهر رویاها

فضای باز شهر رویا

شهر رویاها اصفهان

بازی های شهر رویاها

اصفهان، اتوبان کمربندی شرق اصفهان، جنب میدان میوه‌و‌تره‌بار.

این شهربازی برای همه سنین بازی و سرگرمی دارد.

تفریحاتی مانند سینمای 5 بعدی، خانه واژگون، سفر به فضا و سفر در زیر آب جدید هستند.

هزینه بلیط ورود 8هزار تومان است. این پارک به جز شنبه‌ها از ساعت 17 تا 24 باز است.

سی و سه پل، موزه موسیقی و کلیسای وانک.

3.5/5 (8 نظر)
35 نظرات
  1. . می گوید

    خوب بود✨ولی مطمئنی هزینه همه بلیط‌ها ۱۵۰هزار تومان؟؟ هزینه ارزون‌ترین بلیط‌شون هم فکر کنم از ۱۵۰هزار تومان بیشتر باشه. وقتی دیدم نوشته ۱۵۰هزارتومان رفتم تاریخش رو چک کنم دیدم نوشته ۱۱تیر۱۴۰۱??

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. ممنونیم که مطلب رو خوندیدن و نظر گذاشتین.
      بله هزینه تفریح در این مجموعه، حداقل ۱۵۰هزار تومنه.

  2. علی می گوید

    سلام بله هر بلیط که شامل۱۰الی۱۱بازی کودکان و بزرگسال میشه ۱۹۸هزار تومان هست

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام علی عزیز، ممنونم از اطلاعاتی که دادین.

  3. فاطی می گوید

    سلام من شندیم که برای آخر هفته رایگان میشه ایا درسته؟
    واگه درسته فقط ورودی رایگان میشه یا وسایل بازی هم رایگانه

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، نه متأسفانه این خبر صحت نداره.

  4. I'm king می گوید

    سلام خسته نباشید ببخشید قیمت بازیهای بزرگ سالها چقدر میشه فقد بزگ سالها همون ۱۵۰ میشه

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز
      با شماره‌ای که گذاشتند، تماس بگیرید. قیمت‌ها متفاوته.

  5. I'm king می گوید

    بازی های بزرگسالان لطفا میشه بگید چقدر میشه لا ورودی

  6. هلیا می گوید

    سلام قیمت بليط ورود چقدره و آیا برای ورودی جدا باید پول بدیم برای بازی های بزرگساب جدا و یا همشون باهمه
    و اینکه کدوم بازی های بزرگسال قابل رفتن هست؟

    1. بانو تقیان می گوید

      هلیا عزیز، قیمت‌ها متفاوته. لطفاً با شماره‌ای که براتون گذاشتیم تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق بگیرید.

  7. مجید می گوید

    افتضاح بود،مدت زمان فیلم در زیر آب چهار دقیقه بدون هیچ افکتی بود

    1. بانو تقیان می گوید

      مجید عزیز، برای تجربه تلختون متأسفیم.
      معمولاً در تعطیلات خاص، قیمت‌ها بیشتر می‌شه و نظارت‌ها کمتر و امیدواریم مسئولان مجموعه تدبیری برای این موضوع داشته باشند.

  8. فاطمه می گوید

    سلام خسته نباشید
    فردا شهر بازی باز هست؟؟
    وآیا قیمت بلیط ها فرق کرده؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام فاطمه عزیز. لطفا با شماره خود مجموعه تماس بگیرید.
      تا جایی که من اطلاع دارم، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز هستند. فقط در روزهای تعطیل رسمی ممکنه برنامه تغییر کنه.

  9. ری می گوید

    سلام وقت بخیر هنوز پک ۱۹۸هست؟مشاره رو جواب نمیدن

  10. ری می گوید

    سلام وقت بخیر هنوز پک ۱۹۸هست؟شاره رو جواب نمیدن

    1. بانو تقیان می گوید

      دوست عزیز، ساعت ۵ عصر به بعد با شماره 03195020967 تماس بگیرید. توضیحات کامل رو می‌دن. ضمن اینکه می تونید با صفحه اینستاگرامشون هم در تماس باشید.

  11. رسول می گوید

    سلام من دوسه سال پیش رفتم خوشم نیومد یعنی بازیاش خیلی کم کسی خبر داره بازی اضافه شده یانه

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام رسول عزیز، این شهربازی هر روز داره تلاش می‌کنه کیفیت و کمیت بازی‌ها رو افزایش بده.

  12. علی می گوید

    سلام خسته نباشید قیمت هرکدام از بازی چقدر است ؟؟؟؟؟؟

  13. علیی می گوید

    سلام خسته نباشید قیمت هرکدام از بازی چقدر است ؟؟؟؟؟؟؟

  14. علیی می گوید

    سلام خسته نباشید قیمت هرکدام از بازی چقدر است من شنیدم از ۲۵تا۶۰ت ایا این خبر صحت داره ؟؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز
      برای قیمت بازی‌ها با شماره‌ای که توی جدوله تماس بگیرید. در فصل‌های مختلف، قیمت‌ها تغییر می‌کنه.

  15. غلامرضا می گوید

    من روز چهارشنبه مورخه هفتم تیر ۱۴۰۲ ساعت حدودا ۵ عصر با توجه به تعریفاتی که شنیده بودم به این شهربازی رفتم . راستش از همان بدو ورود توی ذوقمان خورد . محیط بزرگ اما نه راهنمایی و نه حتی تابلوی راهنمایی . پرسنلی که پس از چند دقیقه دیدیم سرد و بی حال و خواب آ ، اکثر مراکز تعطیل و گفته شد از ساعت ۸ شب باز می شوند . گو این که اگر هم باز بودند چنگی به دل نمی زدند . خلاصه هیاهو برای هیچ . ما که همین یک بار را رفتیم و دیگر هرگز نخواهیم رفت و به دوستان و آشنایان هم همین مطالب را خواهیم گفت . لطفا فریب تبلیغات پر زرق و برق را نخورید .

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. برای تجربه ناخوشایندتون متأسفیم. البته ذکر چند موضوع بسیار حائز اهمیته:
      مسلماً ساعت کاری شهربازی‌ها از وقتی شروع می‌شه که هوا کاملا خنک شده باشه و گرمای هوا باعث خرابی دستگاه‌ها نشه. ضمن اینکه صاحبان یا مسئولان دستگاه صبر می‌کنند که تعداد افراد به حد نصاب برسه و بعد دستگاه رو روشن کنند که از اتلاف برق و انرژی جلوگیری بشه.
      درباره این موضوع که بازی‌ها چنگی به دل نزده، فکر می‌کنم سلیقه شخصی خیلی دخیل باشه و اینکه این شهربازی‌ها در روزهای تعطیل رسمی، هیجان و شور بیشتری دارند.

      1. غلامرضا می گوید

        پس چرا ساعت شروع به کار را ۴ یا ۵ عصر اعلام می کنند ؟ خوب خیلی راحت بگویند شروع از ۸ شب . ما مسافر بودیم و باید بر می گشتیم آن هم در جاده ای که ماشین های سنگین با سرعتی دیوانه وار در حرکت بودند !
        ظاهرا فقط اسم و رسم برایتان مهم است نه کیفیت . لطفا حرف از سلیقه شخصی نزنید که هر کس آنجا برود خودش متوجه این مساله می شود .

        1. بانو تقیان می گوید

          دوست عزیز، منظور من از سلیقه شخصی، توجیه قضیه نیست. برای مثال خیلی افراد پارک ملت مشهد رو خیلی دوست دارند؛ اما سلیقه شخص من نیست.

  16. مجید می گوید

    برای سفری به اصفهان رفتیم . در جستجوی اینترنتی به نام شهربازی رویاهای اصفهان برخوردیم که عنوان بزرگترین شهربازی خاورمیانه را یدک می کشید . با تلفن های ارائه شده تماس گرفتیم و از ساعت شروع به کار پرسیدیم . گفتند از ساعت 4 عصر آماده پذیرش بازدیدکنندگان هستیم . با شور و شوق به همراه خانواده به انجا رفتیم . اما …… اما در همان بدو ورود مکان وسیعی را دیدیم که انگار خاک مرده بر آن پاشیده بودند . نمی دانستیم از کجا باید شروع کنیم . از شارژکننده یا همان فروشنده کارتهای ورودی که پرسیدیم گفت زود آمده اید اینجا تازه ساعت 8 شب شروع به کار می کند حالا گشتی بزنید شاید وسیله ای باز باشد و من متحیر مانده بودم که پس چرا اطلاعات غلط می دهند و در سایت و منشی تلفنی شروع به کار را 4 بعدازظهر اعلام می کنند . در این مکان وسیع شروع به گشت زدن کردیم و هر جا رفتیم یا بسته بود یا با پوزحند می گفتند باید چند نفر جمع شوند تا دستگاه را راه بیندازیم یا مبلغ جداگانه و نقدی غیر از کارت بازی شارژی مطالبه می کردند . خلاصه یکی از مسوولانی را که به زحمت پیدا کردیم گفت صادقانه بگویم راستش اینجا فقط اسم درکرده وگرنه چندان آش دهن سوزی نیست . به هرحال سرتان را درد نیاورم خودمان ناراحت و با سردرد بازگشتیم و چون متوجه شدیم اینجا را چینی ها ساخته اند با خود گفتیم شهربازی چینی ها هم مثل کالاهایشان بنجل و به درد نخور است . ما در بسیاری از شهرهای کشور به شهربازی رفته بودیم اما هیچ کدام به تلخی و بیمزگی این یکی نبودند .

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، برای تجربه ناخوشایندتون متأسفیم. امیدواریم این حجم از نارضایتی به گوش مسئولانش هم برسه.

  17. معصومه می گوید

    در شهر ما شهربازی کوچکی وجود دارد که هم تعدادی از وسایل بازی سنتی مثل تاب و سرسره و الاکلنگ و هم وسایل بازی امروزی تری مثل چرخ و فلک عمودی و قایق پرنده و بازی های کامپیوتری و مانند اینها دارد . بسیار جای باصفایی است و آب نمای قشنگی هم دارد . هم بچه ها از بازی خسته نمی شوند هم خستگی بزرگترها از تن در می آید . ما روزی به شهربازی رویاهای اصفهان رفتیم . بازی هایی مثل بازوی گردان و ترن معلق که مناسب همه افراد نیست ، بازی هایی مانند خانه واژگون و سفر به فضا هم که برخلاف آنچه در سایتها گفته می شد جذابیتی نداشتند . گرمای هوا و نبودن سایه بان مناسب هم که مزید بر علت شده بود . جالب آن که برای بعضی از بازیها مبلغ جداگانه می خواستند و کارت اعتباری شارژی خود مجموعه را قبول نداشتند . خلاصه فرزندان من که پسر 15 ساله و دختر 8 ساله هستند پس از ساعتی که آنجا بودیم دلزده و دلگیر خواستار بازگشت بودند و دخترم مدام لباسم را می کشید و می گفت مامان زودتر برویم . برگشتیم و همان شهربازی کوچک شهرمان را به امثال این زرق و برق هایی که فقط پول را هدر می دهند ترجیح دادیم .

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز
      بابت تجربه تلختون بسیار متأسفیم.
      بله متأسفانه این روزها شهربازی شهر رویاها نارضایتی زیادی به بار آورده است.

  18. ksmi1353 می گوید

    سلام شرمنده خانم تقیان اگر ممکن است بفرمایید شما که هستید چه سمتی دارید؟
    ممنون

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. من تقیان هستم، سردبیر مجله گردشگری ره بال آسمان.
      یکی از وظایف من در این شرکت گردشگری، معرفی جاذبه‌های گردشگریه. ما یه همکار در اصفهان داریم که به این شهربازی رفتند و از زبان خودشون اونجا رو توصیف کردند. این نوشته هم برای یک سال پیشه و اون موقع اکثر مراجعه‌کننده‌ها ازش راضی بودند؛ اما متأسفانه امسال آمار نارضایتی‌ها زیاد شده.

  19. علی می گوید

    هزینه ها زیاده نسبت ب جاهای دیگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.