جاهای تفریحی اصفهان | آشنایی با سرگرمی های نصف جهان!

0

اگر نام اصفهان را بشنوید، چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ تاریخ غنی اصفهان باعث شده این شهر با دیدنی‌هایی نظیر میدان نقش جهان اصفهان شناخته شود. کمتر کسی جاهای تفریحی اصفهان به ذهنش می‌رسد؛ اما جالب است بدانید این شهر مملوء از تفریحاتی است که به‌ندرت در شهرهای دیگر ایران پیدا می‌کنید. اصفهان چه تفریحاتی دارد؟ کدامشان کم‌خرج هستند؟ در طبیعت اصفهان نیز جای تفریحی وجود دارد؟ حتماً شما هم کنجکاو شدید پاسخ این سؤال‌ها را بیابید. پس اگر از بازدید از آثار تاریخی شهر و خرید سوغات اصفهان خسته شده‌اید؛ با ما همراه شوید تا در عالم تخیل به تفریح در اصفهان بپردازیم.

فهرست مطالب

پارک جنگلی ناژوان | طبیعت‌گردی در جاهای تفریحی اصفهان

عکس پارک ناژوان ازجاهای دیدنی نزدیک باغ پروانه ها اصفهان

آيا شما هم اهل طبیعت‌گردی هستید؟ در این صورت پارک جنگلی ناژوان جزو بهترین گزینه‌های تفریح در اصفهان برای شماست. علاوه بر گردشگران، این پارک جزو محبوب‌ترین جاهای دیدنی اصفهان میان اصفهانی‌هاست. پوشش سبز منطقه و رودخانه زلال ناژوان باعث شده آب‌وهوای مطبوعی در تمام ماه‌های سال داشته باشد. این پارک جنگلی در منتهی‌الیه شمال‌غربی اصفهان قرار گرفته است و حدود ۱۲۰۰ هکتار وسعت دارد. این پارک با باغ‌های سرسبزی محصور شده است و رودخانه زاینده‌رود از میان آن می‌گذرد.

عکس تله سیژ ناژوان ازجاهای دیدنی نزدیک باغ موزه پروانه‌ها در اصفهان

در ناژوان هوای خنک و پاکیزه ریه‌های شما را پر می‌کند، نسیم‌های ابریشمی شما را نوازش می‌دهند، چشم‌اندازهای خیره‌کننده آن در خاطرات شما ثبت می‌شوند و جاهای تفریحی گوناگون آن می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. این ویژگی‌ها باعث شده ناژوان تبدیل به مکان محبوب اصفهانی‌ها برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و ورزش کردن شود.

پارک ناژوان

موقعیت مناسب این پارک باعث شده در مسیر بادهای غربی-جنوب‌غربی به شمال‌شرقی قرار بگیرد. از طرفی صنایع آلاینده در غرب اصفهان قرار دارند. این ویژگی‌ها باعث شده این پارک به‌عنوان فیلتر طبیعی شهر محسوب شود و لقب ریه اصفهان را به آن بدهند. با ما همراه باشید تا در بخش‌های گوناگون این پارک گشت‌وگذار کنیم و به تفریح در اصفهان بپردازیم.

  • باغ پرندگان

عکس باغ پرندگان ازجاهای دیدنی نزدیک باغ موزه پروانه ها در اصفهان

اگر دنبال مکانی میان جاهای تفریحی اصفهان برای تماشای پرندگان می‌گردید، باغ پرندگان اصفهان مناسب شماست. این باغ حدود ۵۵ هزار مترمربع وسعت دارد و باغ‌های انگشت‌شماری در ایران می‌توانند با آن رقابت کنند. شهرداری اصفهان، باغ پرندگان را در سال ۱۳۷۵، در ۴کیلومتری غرب پل وحید تأسیس شد. محوطه داخلی این باغ حدود ۱۷ هزار مترمربع وسعت دارد و محیطی چشم‌نواز و فراموش‌نشدنی را به شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید در این باغ بيش از ۳۵۰۰ قطعه پرنده از حدود ۲۰۰ گونه را تماشا کنید.

ساعات بازدیدهمه‌روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰
هزینه ورود۱۰ هزار تومان
شماره تلفن ۳۷۷۲۶۸۶۹ و ۳۷۷۱۳۵۰۰

  • باغ پروانه‌ها

تماشای پروانه‌ای هنگام پیاده‌روی می‌تواند روز شما را بسازد. حالا تصور کنید قدم زدن در باغ پروانه‌ها چه حسی دارد؟ باغ موزه پروانه ها اصفهان جزو جاهای تفریحی اصفهان که مشابهش به‌راحتی پیدا نمی‌شود. این باغ با ۲۰۰۰ مترمربع مساحت، خانه بیش از ۱۰۰ گونه گل‌ و گیاه است. برخی از گیاهان این باغ شامل درختچه سيكاس، درختچه فردوس، درختچه ليندا، انواع بگونيا، انواع بنجامين، انواع فيكوس و آگاو می‌شوند. در سه نقطه از باغ، ۴۸ قاب دیده می‌شوند که ۲۲۰۰ پروانه رنگارنگ و شگفت‌انگیز را در خود جای دادند.

ساعات بازدیدهمه‌روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰
هزینه بازدید۴ هزارتومان
شماره تلفن۳۷۷۸۰۰۵۰

  • باغ خزندگان

عکس باغ خزندگان از جاهای تفریحی اصفهان

تماشای خزندگان از نزدیک دلهره و شکوه خاصی دارد. خوشبختانه این امکان میان جاهای تفریحی اصفهان وجود دارد. باغ خزندگان از ۲۵ ويواريوم بزرگ و ۱۲ ويواريوم كوچک تشکیل شده است. در این باغ خزندگان گوناگون سمی، نیمه‌سمی و غیرسمی وجود دارند که شامل مارها، تمساح‌ها و سوسمارها می‌شوند.

ساعات بازدیدهمه‌روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۱:۰۰
هزینه بازدید۷ هزارتومان
شماره تماس۳۷۷۷۳۸۳۱

  • آکواریوم

تصویری از آکواریوم اصفهان

شما هم با تماشای آکواریوم به شگفتی خلقت پی می‌برید و آرامش خاصی وجودتان را فرامی‌گیرد؟ در این صورت می‌توانید آرامشتان را میان جاهای تفریحی اصفهان بیابید. آکواریوم اصفهان در این مجموعه اولین و بزرگ‌ترین آکواریوم ایران محسوب می‌شود. این آکواریوم حدود ۳۵۰۰ مترمربع وسعت دارد و دارای تونل آکواریوم (دنیای زیر آب) به طول ۳۰ متر است. سایر دیدنی‌های این مجموعه شامل ۳۰ عدد آکواریوم ۵ تا ۱۰متری، آكواريوم های لمسی و سيلندر آكواريوم های بزرگ، فروشگاه خرید هدیه، مراکز قرنطینه و آزمایشگاه نام برد. شما می‌توانید گونه‌های مختلف آب شور و آب شیرین که از نقاط مختلف جمع شده و در این مجموعه زندگی می‌کنند را از نزدیک مشاهده کنید.

ساعات بازدیدهمه‌روزه از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰
هزینه بازدید۲۱ هزارتومان
شماره تماس۳۷۷۸۰۰۱۳

  • موزه صدف

عکس موزه صدف از جاهای تفریحی اصفهان

آکواریوم مجموعه تنها جایی نیست که می‌توانید حس‌وحال دریا را تجربه کنید. موزه صدف‌ها هم از بین جاهای تفریحی اصفهان شما را لب ساحل می‌برد. در این موزه گلچینی از صدف‌ها و جانوران دریایی نادر به نمایش گذاشته شده‌اند. این مجموعه بیش از ۲۰۰۰ نمونه از ۸۰۰ گونه مختلف را در خود جای داده است که برخی از آن‌ها شامل خارپوستان، خرچنگ‌های آب شور، نرم‌تنان دریایی و خشکی می‌شوند. جالب است بدانید جمع‌آوری تمام این جانوران ۲۵ سال طول کشیده است!

ساعات بازدیدهمه‌روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۱:۰۰
هزینه بازدید۴ هزار تومان
شماره تماس۳۷۷۸۰۰۵۰

  • تله‌سیژ

عکس تله‌سیژ از جاهای تفریحی اصفهان

تجربه سواری روی تله‌سیژ و تماشای درختان زیر پاهایتان جزو بهترین گزینه‌ها برای تفریح در اصفهان است. تله‌سیژ مانند تله‌کابین است با این تفاوت که تله‌کابین از اتاقکی محصور و تله‌سیژ از صندلی‌های ایمن تشکیل شده است. تله‌سیژ ناژوان از حدود ۱۹۲۵ متر مسافت و ۶۰ صندلی سه‌نفره تشکیل شده است. تجربه سر خوردن با سرعت ۲ تا ۳ متربرثانیه و تماشای شاخ‌وبرگ درختان در ارتفاع ۲۴متری از سطح زمین خاطره‌ای خواهد بود که هرگز فراموش نخواهید کرد. تله‌سیژ ناژوان دو ایستگاه دارد که اولی در ابتدای جاده الفت در ورودی پارک و دومی کنار باغ پرندگان در جنوب رودخانه است. امکانات رفاهی هر این ایستگاه‌ها به‌خوبی سایر جاهای تفریحی اصفهان است و تمام نیازهای شما را رفع خواهد کرد.

ساعات بازدیدهمه‌روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۹:۰۰
هزینه بازدید ۱۸ هزارتومان
شماره تماس۹۵۰۱۵۹۱۵

  • مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی

اگر اهل دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی هستید، پارک جنگلی ناژوان را از دست ندهید. بی‌شک پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در خطوط مخصوص این پارک و تماشای انبوه درختان صنوبر خاطره‌ای است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

  • پل‌های پیاده‌روی

جذابیت رودخانه پارک جنگلی ناژوان با خلاقیت شهرداری اصفهان دوچندان شده است. روی این رودخانه پل‌هایی وجود دارد که مخصوص پیاده‌روی و لذت بردن از طبیعت طراحی شده‌اند. اگر بالای این پل‌ها رفتید، ثبت عکس یادگاری را فراموش نکنید.

  • قایق‌رانی

عکس قایق‌رانی پارک جنگلی ناژوان از جاهای تفریحی اصفهان

از مهم‌ترین جاذبه‌های این پارک می‌توان به رودخانه خروشان آن اشاره کرد. لمس آب زلال رودخانه و سر خوردن روی آن، تجربه‌ای است که می‌تواند روحیه هرکسی را شاد کند. اگر به ناژوان سر زدید، حتماً قایق‌رانی در رودخانه آن را نیز تجربه کنید.

  • آدرس پارک جنگلی ناژوان اصفهان روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از پارک جنگلی ناژوان اصفهان

آدرساصفهان، اتوبان شهيد حبيب اللهی، ميدان سهروردی، خيابان الفت
شماره تلفن ۰۳۱۳۷۸۶۰۰۳۶
ساعات بازدیداین منطقه هرروز هفته به‌صورت شبانه‌روزی باز است.
هزینه بازدیدرایگان
مدت‌زمان پیشنهای برای بازدید۲ تا ۸ ساعت

باغ جوان اصفهان | دریای تفریح در اصفهان

عکس باغ جوان از جاهای تفریحی اصفهان

اگر می‌خواهید چندتا از جاهای تفریحی اصفهان را در زمانی کوتاه بازدید کنید، باغ جوان اصفهان بهترین گزینه برای شماست. این باغ زیبا و دل‌ربا حدود ۳۰ هکتار مساحت دارد. باغ جوان علاوه بر فضای دل‌نشینی که دارد، امکانات رفاهی و تفریحی گوناگونی را به شما ارائه می‌کند. این موضوع باعث شده همه‌روزه اصفهانی‌ها و مسافران این باغ را برای تفریح و استراحت انتخاب کنند.

عکس باغ جوان از جاهای تفریحی اصفهان

برخی از تفریحات سرگرم‌کننده‌ای که می‌توانید در باغ جوان تجربه کنید شامل سوارکاری حرفه‌ای، پینت‌بال، آرچری (تیراندازی با کمان)، یوروجامپینگ (پرش در آسمان)، روپ ادونچر، کارتینگ و لیزرتگ می‌شوند. روپ ادونچر (ماجراجویی با طناب) محیطی امن و مملوء از طناب که می‌توانید از آن‌ها بالا بروید و حسابی انرژیتان را تخلیه کنید. این مجموعه پارک بادی نیز دارد که می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند. فوتبال حبابی جزو محبوب‌ترین بازی‌های باغ جوان است. در این بازی حباب‌هایی می‌پوشید و بدون نگرانی فوتبال بازی می‌کنید و خودتان را به درودیوار می‌زنید! حتی کسانی که فوتبال دوست ندارند نیز از این بازی لذت خواهند برد.

 

عکس باغ جوان از جاهای تفریحی اصفهان

کارتینگ و لیزرتگ دوتا از جذاب‌ترین بازی‌های سرگرم‌کننده هستند که هرجایی پیدا نمی‌شوند. لیزرتگ بازی هیجان‌انگیزی است که در گروه‌های ۴ تا ۸ نفره انجام می‌شود. این بازی محدودیت سنی ندارد و هر فردی با هر سنی که دنبال هیجان و تیراندازی با تفنگ‌های لیزری است می‌تواند در این بازی شرکت کند. لیزرتگ باغ جوان جزو بزرگ‌ترین لیزرتگ‌های ایران محسوب می‌شود.

عکس باغ جوان از جاهای تفریحی اصفهان

کارتینگ نیز مکانی امن و هیجان‌انگیز برای ماشین‌سواری و گاز دادن است. پیشنهاد می‌کنیم اگر تابه‌حال این بازی‌ها را تجربه نکرده‌اید، پیش از سایر جاهای تفریحی اصفهان سراغ آن‌ها بروید. در ادامه این مطلب با هم پینت بال جوان را بررسی خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

  • اطلاعات بازدید از باغ جوان اصفهان

آدرساصفهان، خیابان سلمان فارسی
شماره تماس۰۹۱۳۶۶۷۶۰۰۰
آدرس پیج اینستاگرامbaghejavan_esf@
ساعات بازدیدهرروز به‌جز جمعه‌ها از ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ و جمعه‌ها از ۱۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰
هزینه بازدیدبازی‌های گوناگون در باغ جوان هزینه متفاوتی دارند.
مدت‌زمان پیشنهادی برای بازدید۱ تا ۳ ساعت

پینت بال پرسپولیس اصفهان | ۹۰ دقیقه نفس‌گیر و فراموش‌نشدنی

اگر دنبال تفریح در اصفهان هستید، ما به شما بازی جذاب و نفس‌گیر پینت بال را پیشنهاد می‌کنیم. باشگاه پینت بال پرسپولیس جزو بهترین جاهای تفریحی اصفهان است که می‌تواند ساعتی هیجان و تفریح را به شما و دوستانتان ارائه کند. این باشگاه فضایی بزرگ، باکیفیت و ایمنی دارد. پینت بال بازی تیراندازی با گلوله‌های رنگی است که به‌صورت گروهی انجام می‌شود.

باشگاه پرسپولیس با سانس‌های ۹۰‌دقیقه‌ای پذیرای شماست. دقت کنید که حداقل و حداکثر افراد بازی باید به‌ترتیب ۶ و ۱۲ نفر باشند. همچنین شرکت‌کنندگان باید بیش از ۱۱ سال سن و ۱۳۰ سانتی‌متر قد داشته باشند. اگر به اصفهان سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم تجربه سرگرم‌کننده تیراندازی به دوستانتان در این باشگاه را از دست ندهید!

  • آدرس پینت بال پرسپولیس اصفهان روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از پینت بال پرسپولیس اصفهان

آدرساصفهان، سه‌راه حکیم نظامی، ابتدای بلوار صفه، مجموعه ورزشی شهدای ارتش
شماره تماس۰۹۳۷۶۱۹۴۸۴۸
ساعات بازدید۸ صبح تا ۱۲ شب
هزینه بازدیدورودی همراه با بسته تیر ۵۰‌تایی ۳۰ هزارتومان و هر بسته تیر اضافه ۲۰ هزارتومان است.
مدت‌زمان پیشنهادی برای بازدید۱ تا ۲ ساعت

پینت بال مجموعه ورزشی کوهستان | دسترسی راحت به سرگرمی‌های مهیج

خوشبختانه باشگاه‌های پینت بال میان جاهای تفریحی اصفهان کم نیستند و باشگاه پینت بال کوهستان جزو بهترین آن‌هاست. باشگاه کوهستان محیطی سرگرم‌کننده و تجهیزات باکیفیتی دارد. موقعیت خوب این باشگاه در بهارستان باعث شده فقط ۱۵ دقیقه از ترمینال صفه فاصله داشته باشد. اتوبوس و خط ویژه تاکسی نیز در مسیر این باشگاه وجود دارد و دسترسی بسیار راحتی به اصفهان دارد. اگر دنبال مکانی با دسترسی راحت می‌گردید که ساعتی در آن با دوستانتان بازی کنید و حسابی به نفس‌نفس زدن بیفتید، باشگاه پینت بال کوهستان مناسب شماست.

این باشگاه در سانس‌های ۹۰دقیقه‌ای پذیرای شما عزیزان است. دقت کنید که حداقل و حداکثر افراد هر گروه باید به‌ترتیب ۸ و ۲۴ نفر باشند. این باشگاه لژ خانوادگی نیز دارد که می‌توانید از آن همراه با خانواده خود لذت ببرید. سایر امکانات این باشگاه شامل بوفه، کافی‌شاپ و پارکینگ رایگان می‌شوند.

  • آدرس پینت بال مجموعه ورزشی کوهستان روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از پینت بال مجموعه ورزشی کوهستان

آدرساصفهان، شهرک بهارستان، بلوار ولیعصر، قبل از پارک کوهستان، پینت بال مجموعه ورزشی کوهستان
شماره تلفن۰۹۱۳۸۶۷۴۰۳۳
ساعات بازدیداز ساعت ۸:۳۰ تا ۲۲:۰۰
هزینه بازدیدورودی هر نفر همراه با ۳۰ گلوله ۱۲ هزارتومان و هر خشاب ۵۰ عدد گلوله اضافه ۱۰ هزارتومان
مدت‌زمان پیشنهادی برای بازدید۱ تا ۲ ساعت

باشگاه پینت بال سایتال (آرارات سابق) | رنگ‌آمیزی حرفه‌ای و وحشیانه!

هنوز هم دنبال باشگاه پینت بال میان جاهای تفریحی اصفهان می‌گردید؟ باشگاه پینت بال سایتال که سابقاً با نام آرارات شناخته می‌شد، گزینه بعدی شماست. در این باشگاه تعداد افراد هر گروه باید بین ۸ تا ۲۶ نفر باشد. اگر هم تاکنون پینت بال بازی نکرده‌اید، جای نگرانی نیست. در باشگاه سیتال پیش از شروع بازی، در حدود ۳۰ دقیقه به شما آموزش رایگان داده می‌شود. این زمان مخصوص پوشیدن لباس ویژه مارکر همراه با جلیقه ضدضربه، دستکش، ماسک، محافظ گردن و کلاه مخصوص است. در این باشگاه امنیت و رفاه شما حرف اول را می‌زند. سانس‌های این باشگاه نیز ۹۰دقیقه‌ای هستند و لژهای مخصوص برای استفاده خانواده‌ها هم تعبیه شده‌اند.

  • آدرس باشگاه پینت بال آرارات روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از باشگاه پینت بال آرارات

آدرساصفهان، شهرک امیریه، خیابان چهارم، مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای امیریه، پینت بال آرارات
شماره تلفن۰۳۱۳۲۳۶۰۴۰۲
ساعات بازدیداز ساعت ۹:۰۰ تا ۰۰:۰۰
هزینه بازدیدورودی هر نفر همراه با ۵۰ گلوله ۱۰ هزارتومان
مدت‌زمان پیشنهادی برای بازدید۱ تا ۲ ساعت

باشگاه پینت بال جوان | ترس و شادی در یک قاب

اگر می‌خواهید در بازدید از جاهای تفریحی اصفهان یک تیر و دو نشان بزنید، باشگاه پینت بال جوان مناسب شماست. این باشگاه در باغ جوان اصفهان قرار گرفته است که علاوه بر این باشگاه چندین جای تفریحی دیگر نیز به شما ارائه می‌دهد. به تصاویر این باشگاه نگاه کنید. حتی تماشای این تصاویر کافی است تا شما را به وجد بیاورد. موانع استاندارد در محیطی جذاب و سرگرم‌کننده، این باشگاه را به گزینه‌ای مناسب برای تفریح در اصفهان تبدیل کرده است. سانس‌های این باشگاه نیز ۹۰‌دقیقه‌ای است و لژ مخصوص خانواده نیز ارائه می‌شود. توجه کنید که تعداد افراد گروه شما باید بین ۸ تا ۲۶ نفر باشد.

  • آدرس باشگاه پینت بال جوان روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از باشگاه پینت بال جوان

آدرساصفهان، خیابان مشتاق سوم، بعد از پل شهرستان، باغ تفریحی جوان، باشگاه پینت بال جوان
شماره تلفن۰۹۱۳۰۴۴۴۴۸۰
ساعات بازدیداز ساعت ۸:۰۰ تا ۰۰:۰۰
هزینه بازدیدورودی هر نفر همراه با ۵۰ گلوله ۱۰ هزارتومان و هر خشاب ۵۰ عدد گلوله اضافه ۱۰ هزارتومان
مدت‌زمان پیشنهادی برای بازدید۱ تا ۲ ساعت

اسکیپ روم اصفهان (خانه فرار) | حس تنگی نفس در محیطی امن!

عکس اسکیپ روم اصفهان (خانه فرار) از جاهای تفریحی اصفهان

به‌تازگی اسکیپ روم‌ها یا اتاق‌های فرار محبوبیت بسیاری بین جوانان پیدا کرده‌اند. خوشبختانه اسکیپ روم اصفهان نیز از بهترین‌ها در نوع خودش است. این مجموعه چهار اتاق فرار ویژه و دو اتاق فرار کلاسیک دارد که هرکدام در جای مختلفی از شهر قرار دارند.

  • آدرس اتاق فرار سرقت (کلاسیک) و آواز مردگان (ویژه) روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از اتاق فرار سرقت (کلاسیک) و آواز مردگان (ویژه)

آدرساصفهان، خانه اصفهان، میدان نوبهار، ابتدای خیابان دوران، گیم کافه خانه اصفهان
شماره تماس۰۹۱۳۶۳۰۱۰۵۳
مدت‌زمان سناریو۶۰ دقیقه برای سرقت و ۷۵ دقیقه برای آواز مردگان
قیمت بلیط۶۵ هزارتومان برای سرقت و ۱۲۰ هزارتومان برای آواز مردگان
تعداد نفرات بازی۴ تا ۷ نفر

  • آدرس اتاق فرار شام آخر (کلاسیک) و فرشته مرگ (ویژه) روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از اتاق فرار شام آخر (کلاسیک) و فرشته مرگ (ویژه)

آدرساصفهان، بلوار سجاد، چهارراه آپادانا، ابتدای آپادانا اول، کوچه شماره ۱۹ (شهریار)، پلاک ۱۶، انجمن اوقات فراغت اصفهان
شماره تلفن ۰۹۱۲۴۷۲۳۸۶۳
مددت‌زمان سناریو۶۵ هزارتومان برای شام آخر و ۲۰۰ هزارتومان برای فرشته مرگ
قیمت بلیط۶۰ دقیقه برای شام آخر و ۸۰ دقیقه برای فرشته مرگ
تعداد نفرات بازیشام آخر ۴ تا ۷ نفر و فرشته مرگ ۴ تا ۶ نفر

  • آدرس اتاق فرار تابوت (کلاسیک)، احضار (ویژه) و طاعون (ویژه) روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از اتاق فرار تابوت (کلاسیک)، احضار (ویژه) و طاعون (ویژه)

آدرساصفهان، خیابان کاشانی به سمت درواز تهران، پس از چهارراه وفایی، کوچه ۳۱، انتهای کوچه سمت چپ، اولین بن‌بست سمت راست، بن‌بست شکوفه، پلاک ۷۱
شماره تلفن ۰۹۱۲۰۳۰۱۲۲۴
مدت‌زمان سناریو ۷۰ دقیقه برای تابوت، ۶۰ دقیقه برای احضار و طاعون
قیمت بلیط۷۰ هزارتومان برای تابوت، ۸۰ هزارتومان برای احضار و ۹۰ هزارتومان برای طاعون
تعداد نفرات بازی۴ تا ۷ نفر

محله جلفای اصفهان | کریسمس در جاهای تفریحی اصفهان

عکس محله جلفای از جاهای تفریحی اصفهان

استان اصفهان بهترین مکان برای لمس تاریخ صفویه است. اگر شما هم به تاریخ این دوران علاقه دارید، محله جلفای اصفهان جزو بهترین جاهای تفریحی اصفهان است که می‌توانید به آن سر بزنید. این محله مکان زندگی مسیحی‌های شهر است که حدود ۴۰۰ سال پیش، در دوره شاه عباس صفوی، در این مکان ساکن شده‌اند. ساکنان این محل ارامنه‌ای بودند که از کنار رود ارس تا زاینده رود کوچ کردند. مردم شهر جلفا که زمستان سختی را پشت سر گذاشته بودند به اصفهان پناه آوردند. شاه عباس نیز برای اثبات حسن نیت خود، زمین‌هایی را در حاشیه زاینده‌رود به آن‌ها هدیه داد.

عکس میدان جلفا و کلیسا وانک از جاهای تفریحی اصفهان

محله جلفای میان هتل جلفا، میدان جلفا و موزه و کلیسا وانک قرار گرفته است و جزو پررفت‌وآمدترین محله‌های شهر محسوب می‌شود. وجود چندین مکان تاریخی و دیدنی نظیر کلیسا وانک باعث شده این محل جزو شلوغ‌ترین جاهای تفریحی اصفهان نیز قرار بگیرد.

عکس محله جلفای از جاهای تفریحی اصفهان

جلفا دیدنی‌های گوناگونی دارد؛ به‌طوری که می‌توانید ساعت‌ها در این محله قدم بزنید و حوصله‌تان سر نرود. زیباترین جاذبه‌های این محله کلیساهای آن هستند. در این محله کلیساهای وانک، بیت‌لحم، سرکیس، مریم و هاکوپ وجود دارند که همگی جزو زیباترین و  معروف ترین کلیساهای ایران محسوب می‌شوند.

عکس عکس محله جلفای از جاهای تفریحی اصفهان

از دیگر دیدنی‌های جلفا می‌توان به کافه‌های دنج و قدیمی آن اشاره کرد. این کافه‌ها حس نوستالژی در اعماق وجود شما بیدار می‌کنند و روزگار گذشته را به شما یادآوری می‌کنند؛ حسی که شاید در سایر رستوران‌ها و کافه های اصفهان تجربه نکنید.

محله جلفای اصفهان در کریسمس

از آنجایی که این محله مخصوص مسیحی‌هاست، می‌توان بهترین زمان بازدید از این محله را ایام کریسمس در نظر گرفت. در زمان کریسمس، مغازه‌های این محله با تزئینات جشن کریسمس زیبا می‌شوند و حال‌وهوای کریسمس را می‌توان در جای‌جای جلفا حس کرد. غذاها و سرودهای مخصوص کریسمس را نیز می‌توانید در این زمان تجربه کنید. بی‌شک این حس‌وحال را در سایر جاهای تفریحی اصفهان و حتی ایران تجربه نخواهید کرد.

  • آدرس محله جلفای اصفهان روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از محله جلفای اصفهان

آدرسمحله جلفای اصفهان
ساعات بازدیدهمه‌روزه به‌صورت شبانه‌روزی
هزینه بازدیدرایگان
مدت‌زمان پیشنهادی برای بازدیدبین ۲ تا ۳ ساعت

پارک آبی آبسار اصفهان | ماجراجویی‌های بی‌پایان آبی

عکس پارک آبی آبسار از جاهای تفریحی اصفهان

مگر می‌شود بحث جاهای تفریحی اصفهان بشود و سراغ پارک آبی آبسار اصفهان نرویم؟! به جرئت می‌توان گفت آبسار جزو بهترین پارک‌های آبی ایران است. طراحی منحصربه‌فرد آبسار باعث شده هرکسی جذب این مجموعه شود. آبسار از دو بخش استخر و پارک آبی تشکیل شده است. طراحی داخلی استخر به‌گونه‌ای است که شما را هیپنوتیزم می‌کند. به تصاویر آبسار نگاه کنید تا متوجه این موضوع بشوید. بخش پارک آبی نیز مملوء از سرسره‌ها و امکانات تفریحی جذاب و امن است. حضور مستقیم طبیعت در فضای استخر باعث شده حس‌وحال آبسار با تمام مجموعه‌های آبی دیگر متفاوت باشد.

عکس پارک آبی آبسار از جاهای تفریحی اصفهان

مجموعه استخر شامل ۲۰۰۰ مترمربع سالن استخر، ۵۰۰ مترمربع فضای رختکن، ۹۵۰ مترمربع سطح آب شامل استخر استاندارد شنا، استخر شیرجه و استخر کودکان است. همچنین سالن ماساژ، سونای بخار، سونای خشک و سه جکوزی با دماهای متفاوت در بخش استخر وجود دارند. فضای پارک آبی نیز حدود ۱۲۰۰۰ مترمربع است که شامل امکانات گوناگونی نظیر محوطه بازی های کودکان، سونا، دریاچه آبی، حمام ترکی، فوتبال صابونی، سالن بازی‌های کامپیوتری، رستوران‌های مختلف و ۱۳ سرسره روباز و تونلی می‌شود. جالب است بدانید مجموعه پارک آبی آبسار بزرگ‌ترین پارک آبی سرپوشیده مرکز ایران محسوب می‌شود! پس اگر هوس آب‌تنی کرده‌اید، آبسار گزینه‌ای مناسبی برای تفریح در اصفهان به حساب می‌آید.

  • آدرس پارک آبی آبسار اصفهان روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از پارک آبی آبسار اصفهان

آدرساصفهان، سپاهان شهر، بلوار شاهد، مجموعه آبی آبسار
شماره تلفن۰۳۱۳۶۵۱۰۱۰۰
ساعات بازدید شیفت آقایان پارک آبی شامل شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۲۴ و شیفت بانوان شامل یکشنبه، سه‌شنبه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۲۲ می‌شود. شیفت آقایان استخر شامل یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۴ و شیفت بانوان شامل شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰ می‌شود.
قیمت بلیطهزینه بلیط پارک آبی ۲۰۰ هزارتومان و هزینه بلیط استخر ۱۲۰ هزارتومان است. البته شما می‌توانید از طرح‌ها و تخفیف‌های گوناگون این مجموعه استفاده کنید.
مدت‌زمان پیشنهادی برای بازدید۳ تا ۵ ساعت

مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان | خریددرمانی در چهارمین مرکز خرید بزرگ جهان!

عکس مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان

خرید کردن بخش اصلی هر سفر است. اگر شما هم قصد خریددرمانی دارید، سیتی سنتر اصفهان گزینه‌ای مناسبی برای این کار است. سیتی سنتر جزو بهترین مراکز خرید اصفهان محسوب می‌شود که علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، امکانات رفاهی و تفریحی رضایت‌بخشی دارد. سیتی سنتر چهارمین مرکز خرید بزرگ جهان محسوب می‌شود و با اینکه هنوز در حال ساخت است، در فهرست محبوب‌ترین جاهای تفریحی اصفهان قرار می‌گیرد. نکته منفی سیتی سنتر این است که خارج از شهر قرار دارد؛ ازاین‌رو از بیشتر هتل های اصفهان دور است که باعث سختی رفت‌وآمد می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا چند بخش جذاب این مرکز خرید را کشف کنیم:

  • موزه و نگارخانه

شاید انتظار برخورد با یکی از موزه های اصفهان را در مرکز خرید نداشته باشید؛ اما سیتی سنتر با سایر مراکز خرید تفاوت دارد. این موزه کوچک وسایل متنوعی از کلکسیون‌های قدیمی را در خود جمع کرده است. اگر به آثار فرهنگی و هنری علاقه دارید، نگارخانه سیتی سنتر را از دست ندهید. در این سالن که پاتوق هنرمندان اصفهانی است، آثار دست‌ساز گوناگونی نگهداری می‌شود.

  • اسکواش

عکس اسکواش ورزشی مرکز خرید سیتی سنتر از جاهای تفریحی اصفهان

از خرید کردن خسته شدید و می‌خواهید کمی انرژی تخلیه کنید؟ سراغ سالن اسکواش مرکز سیتی سنتر بروید. اسکواش ورزشی مشابه تنیس است که ورزش‌کاران به‌جای روبه‌رو، کنار یکدیگر می‌ایستند و توپ را به دیوار روبه‌روی خود می‌زنند.

  • سینما

عکس سینما مرکز خرید سیتی سنتر از جاهای تفریحی اصفهان

پردیس سینمایی سیتی سنتر دارای ۵ سالن در دو طبقه است. کوچک‌ترین سالن این سنما حدود ۸۰ نفر ظرفیت دارد. این سالن‌ها پروژکتورهای لیزری و سیستم دالبی دیجیتال برای پخش صدا دارند. پس می‌توانید مطمئن باشید که فیلم‌های اکران شده را با بهترین کیفیت صدا و تصویر تماشا خواهید کرد.

  • شهربازی

اگر فرزندان دل‌بندتان از گشت‌وگذار در مرکز خرید خسته شده‌اند، آن‌ها را به شهربازی سیتی سنتر در طبقه سوم ببرید. کودکانتان می‌توانند حسابی در این شهربازی سرگرم شوند. این شهربازی وسایل مخصوص بازی بزرگ‌سالان به‌جزء ایرهاکی ندارد.

  • فودکورت

احتمالاً شما هم پس از زیرورو کردن جاهای تفریحی اصفهان حسابی گرسنه‌تان شده است. در این صورت سراغ فودکورت سیتی سنتر بروید. در اینجا می‌توانید منوی چندین رستوران را بررسی کنید و هر غذایی خواستید، سفارش بدهید و در محیطی دل‌نشین نوش جان کنید. خوشبختانه فودکورت‌های سیتی سنتر ده‌ها رستوران را در خود جای داده‌اند و هر غذایی بخواهید، از ایرانی گرفته تا فرنگی، در آن‌ها پیدا خواهید کرد. مزه این غذاها با بهترین رستوران های اصفهان، برابری می‌کند.

  • آدرس مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان

آدرساصفهان، اتوبان شهید دستجردی، روبه‌روی ورودی جنوبی سپاهان شهر
شماره تلفن۰۳۱۵۰۰۱
۰۳۱۳۶۵۵۰۵۰۴
ساعات بازدیدفودکورت مجموعه همه‌روزه به‌جز جمعه‌ها از ۱۹:۰۰ تا ۲۴:۰۰ و جمعه‌ها از ۱۹:۰۰ تا ۱:۰۰ باز است. شهربازی از شنبه تا چهارشنبه از ۱۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰، پنجشنبه‌ها از ۱۴:۰۰ تا ۲۳:۰۰ و جمعه‌ها از ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰، بخش هایپراستار همه‌روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰، بخش سینما و سایر قسمت‌ها نیز از شنبه تا چهارشنبه ۱۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ۱۰:۰۰ تا ۰۱:۰۰ فعالیت می‌کنند.
هزینه بازدیدرایگان
مدت‌زمان پیشنهادی برای بازدید۱ ساعت تا نیمی از روز

شهربازی شهر رؤیاها | تجربه چند رؤیای به‌یادماندنی

عکس شهربازی شهر رؤیاها از جاهای تفریحی اصفهان

نظرتان چیست به سرزمین رؤیاها سفر کنیم؟ شهر رویاها اصفهان نه‌تنها جزو جذاب‌ترین جاهای تفریحی اصفهان است؛ بلکه جزو بهترین شهربازی‌های ایران است. این شهربازی در فضای ۱۷هزار مترمربعی در شرق اصفهان قرار گرفته است و شامل دو بخش سرپوشیده و باز می‌شود. سرزمین رؤیاها بزرگ‌ترین شهربازی ایران است و مرکز اصلی تفریح در اصفهان محسوب می‌شود. این شهربازی تفریحات متنوعی را برای تمام گروه‌های سنی ارائه می‌کند.

فضای سرپوشیده شهربازی از ۵ بخش مختلف تشکیل می‌شود. در سالن بازی‌های کامپیوتری می‌توانید هر بازی‌ که فکرش را بکنید امتحان کنید. بخش استودیو جلوه‌های ویژه هم ۳۰ دقیقه هیجان‌انگیز و جذاب را با ترکیب جلوه‌های ویژه و صحنه‌های واقعی به نمایش می‌گذارد. کارتینگ شهر رؤیاها و بازی‌های آبی آن جزو دیگر تفریحات این بخش هستند. شاید جذاب‌ترین بخش این شهربازی سینمای سه‌بعدی آن باشد. این سینما همتایی در خاورمیانه ندارد و جذابیت آن به حدی است که سایر جاهای تفریحی اصفهان را کم‌رنگ می‌کند. اگر به شهر رؤیاها سر زدید، پیشنهاد می‌کنیم سینمای آن را از دست ندهید.

بخش روباز شهربازی شامل بازی‌های هیجان‌انگیز زیر می‌شود:

  • ترن هوایی معلق؛
  • ترن هوایی کوچک؛
  • تاب زنجیری؛
  • کرم کوچولو؛
  • کاروسل (اسب گردان)؛
  • زنبور کوچولو؛
  • رالی کودک؛
  • بازوی چرخان؛
  • موتور فضایی؛
  • سقوط آزاد.
  • آدرس شهربازی شهر رویاها روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از شهربازی شهر رؤیاها

آدرساصفهان، بزرگ‌راه کمربندی شرق اصفهان، پس از روشن دشت، نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان
شماره تلفن۰۳۱۳۹۵۰۲۰۹۶۰
آدرس پیج اینستاگرام‌dreamsland_isfahan@
ساعات بازدیدیکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ (این مجموعه شنبه‌ها تعطیل است.)
هزینه بازدیدهزینه بلیت ورودی ۸ هزارتومان و هزینه پکیج کامل بازی شهر رؤیاها ۱۵۰ هزارتومان است.
مدت‌زمان پیشنهادی برای بازدید۲ تا ۵ ساعت

کوه صفه اصفهان | نگین، بهشت و بام اصفهان

تصویری ازکوه صفه اصفهان

کوه صفه جزو محبوب‌ترین جاهای تفریحی اصفهان و بام این شهر محسوب می‌شود. این کوه حدود ۲.۲۵۷ متر ارتفاع دارد و جزء کوه‌های سلسله جبال زاگرس در منتهی‌الیه جنوب اصفهان به حساب می‌آید. این کوه در تمام روزهای هفته، مخصوصاً جمعه صبح‌ها حسابی زنده است. صبح آخرهفته‌ها اهالی شهر و مسافران، از پیر تا جوان سراغ این کوه می‌آیند تا منظره چشم‌نواز شهر از این کوه ببینند. برخی هم برای بازدید از تنگه گردنه سراغ این کوه می‌آیند. صخره‌های کوه صفه اصفهان مناسب صخره‌نوردی و کوه‌نوردی است. پس اگر به این ورزش‌ها علاقه دارید، بازدید از کوه صفه در برنامه‌های خود قرار دهید. البته تماشای طبیعت زیبا و عکس یادگاری گرفتن تنها جاذبه کوه صفه نیست. این کوه امکانات تفریحی گوناگونی دارد که می‌تواند هرکس با هر سلیقه‌ای را سرگرم کند. در ادامه با تعدادی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

  • تله‌کابین صفه

عکس تله‌کابین صفه از جاهای تفریحی اصفهان

تله‌کابین‌ها جذابیت خاصی دارند و حس پرواز را تاحدودی برای ما شبیه‌سازی می‌کنند. تله کابین صفه جزو بهترین و معروف ترین تله کابین های ایران است. این تله‌کابین دو خط دارد. خط اول شما را از دامنه کوه تا گردنه باد بالا می‌برد. در طول این مسیر مناظر چشم‌نواز کوهستان را خواهید دید و در ایستگاه گردنه می‌توانید از امکانات پذیرایی لذت ببرید. این ایستگاه دمای پایین‌تری از شهر دارد؛ ازاین‌رو مقصد خوبی برای فرار از گرمای تابستان محسوب می‌شود. در اینجا می‌توانید سوار خط دوم شوید و تا قله کوه صفه بروید. این مسیر ۸۰۰ متر است و شما را به قلعه تاریخی شاهدژ می‌رساند.

شماره تلفن۰۳۱۳۶۷۵۹۰۱۱ (داخلی ۱۱۲)
ساعات بازدیدشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و پنج‌شنبه، جمعه و سایر روزهای تعطیل از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ (دقت کنید که وزش بادهای شدید ممکن است تله‌کابین را از سرویس‌دهی خارج کند و ممکن است ساعات بازدید در ایام تعطیلات تغییر کند.)
هزینه بازدیدرفت و برگشت ۳۰ هزارتومان و رفت یا برگشت تکی ۱۸ هزارتومان (این هزینه برای گردشگران خارجی به‌ترتیب ۶۰ و ۳۰ هزارتومان است.)

  • بولینگ و بیلیارد

اگر شما هم اهل بازی‌های محبوب بولینگ و بیلیارد هستید، کوه صفه مکان مناسبی برای تجربه آن‌هاست. تجهیزات این بازی‌ها در کوه صفه کیفیت مناسبی دارند و اوقات خوشی را برای شما فراهم می‌کنند.

شماره تلفن۰۳۱۳۶۷۵۹۰۱۱ (داخلی ۱۱۸)
ساعات بازدیدشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ و پنج‌شنبه، جمعه و سایر روزهای تعطیل از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰
هزینه بولینگبرای یک ساعت ۱۱۰ هزارتومان و برای نیم ساعت ۷۰ هزارتومان (هزینه نیم‌ساعته برای گردشگران خارجی ۸۰ هزارتومان است.)
هزینه بیلیاردبرای اسنوکر یک ساعت ۳۵ هزارتومان و نیم ساعت ۲۰ هزارتومان و برای ایت بال هر یک ساعت ۲۵ هزارتومان و هر نیم ساعت ۱۵ هزارتومان (این هزینه برای گردشگران خارجی ساعتی ۴۰ هزارتومان است.)

  • باغ وحش

عکس باغ وحش صفه از جاهای تفریحی اصفهان

تماشای حیوانات وحشی از نزدیک، تجربه‌ای است که در سایر جاهای تفریحی اصفهان نخواهید یافت. پارک وحش کوه صفه محل زندگی انواع حیوانات گوشت‌خوار و علف‌خوار در محیطی زیبا به وسعت ۵۰ هزارمترمربع است. برخی از حیوانات این پارک شامل اردک، قو، کل، غاز، بز، میش، خرگوش، شتر، گراز، سگ و قوچ می‌شوند.

  • پارک بادی

عکس پارک بادی صفه از جاهای تفریحی اصفهان

آیا کودکی همراه خود دارید؟ در این صورت حتماً سری به پارک بادی کوه صفه بزنید. این پارک مخصوص کودکان پرانرژی است که حسابی انرژی‌شان را در این پارک تخلیه کنند و از آن لذت ببرند.

  • رستوران و چای‌خانه

عکس رستوران و چای‌خانه صفه از جاهای تفریحی اصفهان

اگر حسابی از گشت‌وگذار و تفریح کردن در کوه صفه خسته شده‌اید، وقت آن رسیده سری به رستوران‌ها و چای‌خانه‌های آن بزنید. مزیت رستوران‌ها و چای‌خانه‌های کوه صفه این است که همواره چشم‌انداز زیبایی هنگام نوشیدن چای یا خوردن غذایتان خواهید داشت.

  • آدرس کوه صفه اصفهان روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از کوه صفه اصفهان

آدرساصفهان، بلوار شهدای صفه، تفرجگاه کوهستانی صفه
شماره تلفن۰۳۱۳۶۷۵۹۰۱۱
۰۳۱۳۶۷۵۹۰۱۲
۰۳۱۳۶۷۵۹۰۱۳
۰۳۱۳۶۷۵۹۰۱۴
ساعات بازدیداز ساعت ۷:۰۰ تا ۱:۰۰
هزینه بازدیدرایگان (هزینه پارکینگ جداگانه حساب می‌شود و برای ساعت اول ۱۲۰۰ تومان و پس از آن ساعتی ۸۰۰ تومان هزینه دارد.)
مدت‌زمان پیشنهادی برای بازدید۱ تا ۶ ساعت

تالار چل چشمه اصفهان | شادی و پای‌کوبی در جاهای تفریحی اصفهان

قصد برگزاری جشن یا مراسمی را دارید؟ در این صورت بد نیست سری به تالار چل چشمه اصفهان بزنید. این تالار با محیط خاص و چشم‌نواز خود می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای برگزاری مراسم‌های شما باشد. این تالار در در محله مارون اصفهان و در خیابان آزادگان قرار گرفته است و دسترسی راحتی به شهر دارد.

  • آدرس تالار چل چشمه اصفهان روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از تالار چل چشمه اصفهان

آدرساصفهان، خیابان امام خمینی، نرسیده به تابلو خانه اصفهان، تالار چل چشمه
تلفن۰۳۱۳۳۳۱۶۶۷۷

کارتینگ پارسا | حس سرعت در جاهای تفریحی اصفهان

عکس کارتینگ پارسا از جاهای تفریحی اصفهان

نظرتان راجع به گاز دادن و حس هیجان‌انگیز ماشین‌سواری با سرعت بالا چیست؟ کارتینگ پارسا جزو بهترین جاهایی است که می‌توانید این حس را تجربه کنید. این کارتینگ که شمال‌غرب اصفهان قرار گرفته است با تجهیزات درجه یک و امکانات رفاهی مناسب می‌تواند شما و دوستانتان را حسابی سرگرم کند. کارتینگ پارسا امکاناتی نظیر کافی‌شاپ و پارکینگ دارد و همه افراد بزرگ‌تر از ۱۰ سال می‌توانند در این کارتینگ بازی کنند. اگر هم به کارتینگ علاقه ندارید، جای نگرانی نیست. در این مجموعه اتاق بازی کامپیوتری، پینت بال، استخر و امکانات تفریحی متنوعی پیدا می‌شود که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

  • آدرس کارتینگ پارسا روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از کارتینگ پارسا

آدرسایران، استان اصفهان، اصفهان، سه راه حکیم نظامی، ورزشگاه ۲۲ بهمن، مجموعه کارتینگ پارسا
شماره تماس۰۳۱۳۶۲۵۴۵۶۳
آدرس پیج اینستاگرامisfkarting@
ساعات بازدیدهر‌روز هفته از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰
هزینه بازدیدهزینه کارتینگ معمولی برای ۶، ۱۰، ۱۵ و ۳۰ دقیقه به‌ترتیب ۱۰۰، ۱۶۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ هزارتومان
مدت‌زمان پیشنهادی برای بازدیدنیم ساعت

موزه های اصفهان | لمس تاریخ در جاهای تفریحی اصفهان

عکس موزه کلیسای وانک اصفهان

همان طور که می‌دانید اصفهان از دوران صفویه تاکنون تاریخ غنی و خیره‌کننده‌ای پشت سر گذاشته است؛ ازاین‌رو اگر اهل موزه‌گردی هستید، موزه های اصفهان بهترین تجربه را به شما ارائه می‌کنند. اگر می‌خواهید بیشتر با موزه های اصفهان آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم صفحه موزه های اصفهان در سایت ره بال آسمان را مطالعه کنید. موزه‌های اصفهان شامل اسامی زیر می‌شوند:

عکس موزه موسیقی از جاهای تفریحی اصفهان

  • موزه کلیسای وانک اصفهان؛
  • موزه هنرهای تزئینی ایران؛
  • موزه هنرهای معاصر اصفهان؛
  • موزه و مرکز استاد موزه دانشگاه اصفهان؛
  • خانه مشروطیت اصفهان؛
  • موزه موسیقی اصفهان؛
  • موزه علوم و فنون اصفهان؛
  • موزه آموزش و پرورش؛
  • موزه کاخ چهل ستون اصفهان؛
  • موزه عصارخانه شاهی اصفهان؛
  • موزه باغ پروانه اصفهان؛
  • موزه صدف اصفهان؛
  • موزه تاریخ طبیعی اصفهان؛
  • موزه مردم شناسی اصفهان؛
  • موزه آب اصفهان؛
  • موزه شهدا اصفهان؛
  • موزه هلال احمر اصفهان؛
  • موزه خصوصی حسین پناه اصفهان؛
  • موزه تخت فولاد اصفهان؛
  • خانه مشیر الممالک؛
  • موزه‌ زمین‌شناسی دانشکده‌ علوم دانشگاه اصفهان؛
  • موزه دانشگاه صنعتی اصفهان؛
  • موزه پرستیژلند در سیتی سنتر اصفهان.

سینماهای اصفهان | پاتوق فیلم‌بازان در جاهای تفریحی اصفهان

در پایان نوشته، بد نیست فهرست سینماهای اصفهان همراه با آدرس آن‌ها را بررسی کنیم:

  • سینما سپاهان: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، کوچه سپاهان، سینما سپاهان؛
  • مجتمع سینمایی چهارباغ: اصفهان، چهارباغ عباسی، روبه‌روی هتل عالی قاپو، جنب خیابان سید علیخان – مترو انقلاب؛
  • پردیس سینمایی ساحل: اصفهان، میدان انقلاب، پردیس سینمایی ساحل؛
  • سینما قدس: اصفهان، خیابان مطهری، نرسیده به پل آذر، سینما قدس؛
  • سینما فلسطین: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، حدفاصل آمادگاه و میدان امام حسین، سینما فلسطین؛
  • پردیس سینمایی سیتی‌سنتر: اصفهان، بزرگ‌راه شهید دستجردی، پردیس سینمایی اصفهان؛
  • سینما بهمن خوارسگان: اصفهان، منطقه ۱۵ اصفهان، خیابان جی شرقی، خیابان شریعتی، سینما بهمن؛
  • سینما سوره: اصفهان، خیابان چهارراه عباسی، ابتدای خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی؛
  • سینما فرهنگیان اصفهان: اصفهان، چهارراه شکرشکن، ابتدای خیابان حافظ، سینما فرهنگیان.

اکنون که با ره بال آسمان همراه شدید تا جاهای تفریحی اصفهان را بشناسیم، وقت آماده شدن برای سفر رسیده است. پس بیش از این وقت را هدر ندهید؛ بار‌وبندیل خود را جمع کنید؛ به شهر نصف جهان سفر کنید و حسابی به تفریح در اصفهان بپردازید. شما برای دیدن کدام جای تفریحی بیشتر هیجان دارید؟ جای تفریحی دیگری می‌شناسید که از این فهرست جا مانده است؟ منتظر شنیدن نظر شما در بخش کامنت‌ها هستیم.

از آنجایی که محله جلفا مخصوص مسیحی‌هاست، می‌توان بهترین زمان بازدید از این محله را کریسمس در نظر گرفت. در زمان کریسمس، مغازه‌های این محله با تزئینات جشن کریسمس زیبا می‌شوند و حال‌وهوای کریسمس را می‌توان در جای‌جای جلفا حس کرد. غذاها و سرودهای مخصوص کریسمس را نیز می‌توانید در این زمان تجربه کنید. بی‌شک این حس‌وحال را در سایر جاهای تفریحی اصفهان و حتی ایران تجربه نخواهید کرد.

بله. قایق‌رانی در رودخانه پارک جنگلی ناژوان جزو محبوب‌ترین تفریحات این پارک است.

مرکز خرید سیتی سنتر در اصفهان چهارمین مرکز خرید بزرگ جهان محسوب می‌شود.

خیر. این شهربازی بزرگ‌ترین شهربازی ایران بوده و مملوء از بازی‌های گوناگون است که می‌توانند هر فردی با هر سنی را سرگرم کنند.

کوه صفه جزو محبوب‌ترین جاهای تفریحی اصفهان و بام این شهر محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.