فستیوال سیتی قطر | پاساژگردی اشرافی در بزرگ‌ترین مرکز خرید منطقه

0

فستیوال سیتی دوحه، با غرفه‌های رنگارنگ و سرگرمی‌های متنوع، خریدی خاطره‌انگیز را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. برای تعریف از فستیوال سیتی کافی است به این نکته اشاره کنیم که بزرگ‌ترین مرکز خرید قطر است. امکان ندارد به این مرکز خرید بروید و با دستی پر از سوغات قطر به دیار خود باز نگردید. جالب است بدانید فستیوال سیتی، فقط یک مرکز خرید معمولی نیست. مدیران فستیوال سیتی هزارویک سرگرمی متنوع برای خریداران فراهم کرده‌‌اند تا خاطره خوش خرید برای همیشه در ذهنشان باقی بماند. فستیوال سیتی به اندازه‌ای بزرگ است که دست‌کم نصف روز برای گردشگری و خرید در آن باید اختصاص دهید. از آنجایی که همیشه بهترین‌ها را برای همراهان خود آرزو داریم، در این مطلب اطلاعات کاملی از فستیوال سیتی با شما در میان می‌‌گذاریم. مطمئن باشید با مطالعه این مطلب تا انتها، یکی از بهترین خریدهای عمر خود را در فستیوال سیتی قطر تجربه خواهید کرد.

فستیوال سیتی قطر کجاست؟

فستیوال سیتی قطر

جاهای تفریحی دوحه در گوشه‌و‌کنار این سرزمین پراکنده‌اند. به همین منظور مراکز خرید این شهر به گونه‌ای جانمایی‌ شده‌اند تا گردشگران در هر کجای دوحه که بودند، در یک چشم به هم زدن به مرکز خرید دل‌خواه برسند. برای نمونه می‌توان به مرکز خرید فستیوال سیتی اشاره کرد. این مرکز خرید در شمال دوحه قرار دارد. جالب است بدانید فستیوال‌ سیتی، فاصله‌ای بسیار اندک با پارک انگری بردز قطر و پارک برفی قطر دارد. این فاصله به اندازه‌ای کم است که حیفتان می‌آید سری به دیگر جاهای دیدنی قطر نزنید. محله ام صلال محمد، یکی از پرگردشگرترین محله‌های دوحه است. فستیوال سیتی آنقدر بزرگ است که با حضور در این محله چشمتان به جمال این مرکز خرید روشن می‌شود. با این حال برای پیدا کردن فستیوال سیتی غمی به دل خود راه ندهید، در انتهای این مطلب به مسیری سرراست برای رسیدن به فستیوال سیتی اشاره می‌کنیم.

امکانات فستیوال سیتی دوحه

امکانات فستیوال سیتی دوحه

قطری‌ها برای ساخت بزرگ‌ترین مرکز خریدِ منطقه چیزی حدود ۱.۶ میلیارد دلار هزینه کرده‌اند. ناگفته پیداست مرکز خریدی با چنین هزینه ساختی، به لحاظ امکانات چیزی کم‌وکسر ندارد. در فستیوال سیتی هر خدمات رفاهی که فکرش را بکنید مهیاست. این مرکز خرید چیزی حدود ۲۴۰۰ مترمربع مساحت دارد. بعید می‌دانیم در یک مرحله بازدید، بتوانید در تمامی جاهای دیدنی فستیوال سیتی گشت‌وگذار داشته باشید. مهم‌ترین ویژگی فستیوال سیتی، تهویه بسیار مطبوع آن است. به لطف این شرایط، با حضور در فستیوال سیتی، گرمای قطر را احساس نخواهید کرد. تهویه این مرکز خرید به اندازه‌ای دل‌انگیز است که بعید می‌دانیم به‌راحتی از آن دل بکنید.

امکانات فستیوال سیتی دوحه

مطمئن هستیم شما هم با ما هم عقیده‌اید که خرید با دوستان یا اعضای خانواده بیشتر خوش می‌گذرد. این شرایط را مدیران فستیوال سیتی در نظر گرفته‌اند و امکانات رفاهی برای تمامی سنین فراهم کرده‌اند. اگر همراه خانواده راهی قطر شده‌اید و افراد مختلفی با سن‌و‌سال‌های متفاوت همراه شما هستند، همگی سری به فستیوال سیتی بزنید. سرگرمی‌های این مرکز خرید سر تمامی اعضای خانواده را گرم می‌کند. به لحاظ امکانات رفاهی نیز این مرکز خرید شرایط راحتی افراد مختلف را فراهم کرده است.

امکانات فستیوال سیتی دوحه

این روزها مرکز خرید را سراغ نداریم که در آن خبری از رستوران نباشد. با این حال به شما قول می‌دهیم به مرکز خریدی مانند فستیوال سیتی به لحاظ تنوع رستوران و کافی‌شاپ در عمرتان ندیده باشید. در این مرکز خرید بهترین رستوران‌‌های بین‌المللی شعبه دارند. رستوران‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم، با منویی از غذاهای شاهانه و خوراکی‌های خوشمزه چشم‌انتظار گردشگران هستند. حتی اگر گرسنه نیستید، باز هم مطمئن هستیم بوی خوش غذاهای این رستوران‌ها شما را به هوس میندازد تا خودتان را مهمان غذایی اشرافی کنید.

راهنمای خرید در فستیوال سیتی دوحه

راهنمای خرید در فستیوال سیتی دوحه

فستیوال سیتی به اندازه‌‌ای بزرگ است و تنوع دارد که مطمئن هستیم فرصتی پیدا نمی‌کنید از تمامی فروشگاه‌های آن بازدید کنید. در فروشگاه‌های این مرکز خرید از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. فستیوال سیتی ۲ طبقه اصلی دارد. با این حال بیشتر مغازه‌های آن در طبقه اول قرار گرفته‌اند. به لطف این شرایط، به جای اینکه در بین چندین طبقه برای خرید بالا و پایین بروید، در طبقه اول فستیوال سیتی به پاساژگردی مشغول می‌شوید.

راهنمای خرید در فستیوال سیتی دوحه

هما‌ن‌گونه که می‌دانید، قطر، ثروتمندترین امیرنشین حاشیه خلیج فارس به حساب می‌آید. از آنجایی که رابطه تنگاتنگی میان طلا و ثروت وجود دارد، قطر به بورس باعیارترین طلاهای دنیا تبدیل شده است. به لطف این شرایط، فستیوال سیتی بورس طلاهای اشرافی است. غرفه‌های مختلفی در این مرکز خرید به فروش طلا مشغول هستند. با این حال اگر برای خرید جواهرات شاهانه و برند، سری به فروشگاه پاندورا (Pandora) بزنید. فستیوال سیتی بورس برندهای درجه‌یک ساعت است. برند تیسوت (Tissot) و سواچ (Swatch) از بهترین برندهای ساعت است که غرفه‌های آن در فستیوال سیتی خودنمایی می‌کند. جالب است بدانید فستیوال سیتی، به بهشت خرید بانوان شهرت دارد. این شهرت بی‌دلیل نیست؛ زیرا بهترین برندهای لباس مجلسی زنانه در فستیوال سیتی جا خوش کرده‌اند. فروشگاه برند معتبر اِچ اَند اِم لِیدیز (H&M Ladies)، لباس‌های اشرافی زنانه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌دهد که نظیر آن‌ها در هیچ‌کجای دنیا پیدا نمی‌شود.

راهنمای خرید در فستیوال سیتی دوحه

به آقایان شیک‌پوش نیز پیشنهاد می‌کنیم سری به برند‌های بوگاتی (Bugatti)، جک اند جونز (Jack & Jones) و جوردانو (Giordano) در فستیوال سیتی بزنند. برای حفاظت از آفتاب سوزان قطر باید حتماً عینک آفتابی بزنید. فروشگاه آپتی‌فشن (Obtifation)، بهترین عینک‌های آفتابی دنیا را از بین معتبرترین برند‌های دنیا پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

سرگرمی‌های فستیوال سیتی قطر

سرگرمی‌های فستیوال سیتی قطر

فستیوال سیتی فقط مرکز خریدی برای پاساژگردی نیست. جالب است بدانید چندین شهربازی که به بهترین شهربازی های قطر معروف هستند در فستیوال سیتی واقع شده‌اند. تفریحات این شهربازی‌‌ها فقط مخصوص کودکان نیست و بزرگسالان را نیز حسابی سرگرم‌ می‌کند. برای نمونه می‌توان به پارک برفی قطر اشاره کرد. بله درست خوانده‌اید، یک پارک برفی تمام‌عیار در گرمای سوزان قطر. پارک برفی که از آن صحبت می‌کنیم، چیزی حدود ۶۰۰،۰۰۰ مترمربع مساحت دارد. در این مساحت، بهترین سرگرمی‌‌های برفی دنیا برای گردشگران فراهم شده است. چیزی حدود ۱۲ سرسره هیجان‌انگیز در پارک برفی قطر تعبیه شده است. حتی اگر اهل سرسره‌سواری نیستید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم سری به پارک برفی بزنید و حسابی خنک شوید.

 

سرگرمی‌های فستیوال سیتی قطر

دنیای انگری بردز (Angry Bird’s world)، یکی دیگر از سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی است که در فستیوال سیتی قطر وجود دارد. اگر اهل بازی‌های موبایل باشید، حتماً نام پرنده‌های خشمگین را شنیده‌اید. پارک دنیای انگری بردز بر اساس شخصیت‌های بامزه این پرنده‌ها ایجاد شده است. در این پارک سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی و جود دارد. پارک دنیای انگری بردز، با حدود ۱۷هزار مترمربع مساحت، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های چند منظوره در دنیاست. این پارک به اندازه‌ای بزرگ است که دست‌کم نصف روز شما را سرگرم می‌کند. به شما قول می‌دهیم با کوله‌باری از خاطره‌های خوش از پارک انگری بردز قطر به دیار خود باز گردید.

دنیای انگری بردز در فستیوال سیتی قطر

مسیری با طول ۴.۵ کیلومتر در محیط بیرون فستیوال سیتی برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری احداث شده است. این مسیر ۱۳ سطح مختلف برای دوچرخه‌سواران معمولی و حرفه‌ا‌ی‌ها دارد. جان کلام اینکه فستیوال سیتی دوحه با سرگرمی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، نه‌تنها در قطر، بلکه به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید دنیا شناخته می‌شود.

اطلاعات بازدید از فستیوال سیتی قطر

اطلاعات بازدید از فستیوال سیتی قطر

درهای فستیوال سیتی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریان باز است. این مرکز خرید پنجشنبه‌ها از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب میزبان گردشگران است و جمعه‌ها از ۱۰ صبح تا ۱۱ صبح و ۱ پس‌ازظهر تا ۱۱ شب از مشتریان پذیرایی می‌کند. از آنجایی که فستیوال‌ سیتی، یکی از بهترین مراکز خرید قطر است، در ساعت‌های شلوغ جای سوزن انداختن در این مرکز خرید نیست. به همین دلیل به گردشگران خلو‌ت‌گزین پیشنهاد می‌کنیم ساعت ۱۰ صبح تا ۲ پس‌ازظهر به این مرکز خرید بروند. فستیوال سیتی در این ساعت‌ها خلوت‌تر است.

شماره تماس فستیوال سیتی: ۰۹۷۴۴۰۳۵۴۴۴۴
وب‌سایت فستیوال سیتی: https://www.dohafestivalcity.com/
صفحه اینستاگرام فستیوال سیتی: https://www.instagram.com/dohafestcity/

جاهای دیدنی نزدیک به فستیوال سیتی دوحه

جاهای دیدنی نزدیک به فستیوال سیتی دوحه

برای شما گفتیم که پارک برفی دوحه و پارک انگری بردز در فستیوال سیتی دوحه قرار دارد. شهر لوسیل قطر، با جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار و منظره‌ای تماشایی به دریا، یکی دیگر از جاهای دیدنی قطر است که فاصله کمی با فستیوال سیتی دوحه دارد. پارک آبی قطر نیز یکی دیگر از تفریحات سرگرم کننده این سرزمین است که فاصله چندانی با فستیوال سیتی ندارد. ناگفته نماند در اطراف این مرکز خرید، بهترین رستوران های قطر صف کشیده‌اند. به لطف این شرایط اگر پاساژگردی شما را گرسنه کرد، سری به این رستوران‌ها بزنید و با خوردن غذایی اعیانی، انرژی لازم برای گشت‌‌و‌‌گذار در دیگر مراکز خرید قطر را بدست آورید.

مسیر دسترسی به فستیوال سیتی قطر

برای رسیدن به فستیوایل سیتی جاده ال شَمال را در دوحه دنبال کنید. این جاده را که تا انتها ادامه دهید به فستیوال سیتی دوحه می‌رسید. این مرکز خرید به اندازه‌ای بزرگ و زیباست که از دور خودنمایی می‌کند و مشکلی برای پیدا کردن آن خواهید داشت.

فستیوال سیتی قطر، سفر به این سرزمین را به خاطره‌ای خوش در ذهن گردشگران تبدیل می‌کند. با گشت‌و‌گذار در این مرکز خرید، نه‌تنها با دستی پر از سوغات قطر بیرون خواهید آمد، بلکه فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید و خوش بگذرانید. امیدواریم اطلاعاتی که از فستیوال سیتی دوحه با شما مطرح کردیم، سفر قطر را به یکی از خاطره‌سازترین سفرهای خارجی‌تان تبدیل کند. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم اطلاعات سودمندی از گشت‌و‌گذار در قطر دارید، خواهشمندیم این اطلاعات را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

فستیوال سیتی که به آن شهر فستیوال هم گفته می‌شود، در جاده اَل شَمال قرار دارد.

رستوران، کافی‌شاپ، مراکز تفریحی و بهترین برندهای دنیا در فستیوال سیتی دوحه خودنمایی می‌کنند.

در این مرکز خرید امکانات رفاهی کاملی برای گردشگران مهیاست. مکان مخصوص استراحت بزرگسالان، مکان بازی کودکان و صندلی‌های ماساژ از امکانات رفاهی است که در فستیوال سیتی دوحه وجود دارد.

پارک انگری بردز، پارک برفی و شهر لوسیل از جاهای دیدنی قطر است که فاصله کمی با فستیوال سیتی دوحه دارد.

درهای فستیوال سیتی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریان باز است. این مرکز خرید پنجشنبه‌ها از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب میزبان گردشگران است و جمعه‌ها از ۱۰ صبح تا ۱۱ صبح و ۱ پس‌ازظهر تا ۱۱ شب از مشتریان پذیرایی می‌کند.

 

0/5 (0 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.