بهترین کافه های قزوین از نظر مخاطبان + اطلاعات بازدید

0

هر سفر کوله‌باری از تجربه‌ها و خاطره‌های هیجان‌انگیز است. کافه‌گردی بخش جذابی از سفر است که معمولاً جوان‌ها به آن علاقه دارند. کافه های قزوین از بهترین بخش‌های دیدنی در این شهر هستند. اگر گذرتان به قزوین افتاد، بازدید از آن‌ها را در برنامه‌هایتان بگذارید. هرکدام از این کافه‌ها جذابیت خاص خودشان را دارند.

فهرست مطالب

کافه رستوران راندوو | از شیک‌ترین کافه های قزوین

کافه رستوران راندوو، از شیک‌ترین کافه های قزوین

کافه راندوو از بهترین کافه های قزوین است. این کافی‌شاپ حدود 100 نفر ظرفیت دارد. به همین خاطر می‌توانید برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه روی آن حساب کنید. این کافی‌شاپ فضای شیک و مدرنی دارد که بسیار چشمگیر است. پرسنل این مجموعه با خوش‌رویی از مشتری‌ها میزبانی می‌کنند.

منوی کافه تنوع خوبی برای انواع سلیقه‌ها دارد. بد نیست یک بار صبحانه‌های این کافه را امتحان کنید. از طعم غذاها و نوشیدنی‌های راندوو خیالتان راحت باشد. هرکدام از غذاها طعمی دل‌نشین و خوش‌مزه دارند. کافه رستوران راندوو یکی از خوش‌قیمت‌ترین کافه های قزوین است. اگر قصد رزرو میز در این رستوران را دارید، با مجموعه کافه راندوو تماس بگیرید. داشتن پارکینگ اختصاصی از دیگر ویژگی‌های خوب کافه راندوو است. برای کشیدن سیگار می‌توانید به طبقه دوم این کافه بروید.

آدرساستان قزوین، خیابان ملاصدرا، نبش کوچه اندیشه 15
شماره تماس09354665949
و
09127802522
ساعات کاریاز ساعت 9 صبح تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامrendezvous._cofe@

 کافه بام سبز آرامهر | از جذاب‌ترین کافه های قزوین

 کافه بام سبز آرامهر، از جذاب‌ترین کافه های قزوین

کافه بام سبز بهترین کافی شاپ قزوین است که فضایی دیدنی و جذاب دارد. دکوراسیون این کافه آن‌قدر چشمگیر و خلاقانه است که می‌توانید زیباترین عکس‌ها را در آنجا ثبت کنید. در طراحی این کافه از رنگ سفید استفاده کرده‌اند و حس بسیار خوبی را منتقل می‌کند. اگر قصد برگزاری دورهمی خانوادگی و دوستانه، جشن تولد یا سالگرد ازدواج دارید، روی این کافی‌شاپ حساب کنید.

طراح‌های این مجموعه فضای کافه را با توجه به برنامه‌ای که دارید، تزئین می‌کنند. در منوی پروپیمان کافه، غذاهای متنوع سنتی و اصیل ایرانی و بین‌المللی هست. کباب‌های این رستوران هم بسیار معروف است. آشپزهای کافه غذاهای ایتالیایی طبخ و سرو می‌کنند. همچنین نوشیدنی‌های خوش‌طعمی در این کافه انتظارتان را می‌کشد. اگر آخر هفته‌ها مهمان این کافه رستوران باشید، می‌توانید از موسیقی زنده لذت ببرید. هتل آرامهر هم کنار این کافه است و امکانات خوبی برای اقامت دارد.

آدرساستان قزوین، شهر صنعتی البرز، فلکه قدس مجتمع آرامهر
شماره تماس02832236030
ساعات کاریاز ساعت 9 صبح تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامaramehr_complex@

 کافه آفتاب | از دنج‌ترین کافه های قزوین

در مسیر زنجان_قزوین کافه رستوران مجهزی برای مسافرها مهیا کرده‌اند. فضای دنج و دکوراسیون جذاب کافه آرامش‌بخش است. بد نیست کمی در آنجا بنشینید تا خستگی سفر از تنتان بیرون برود. در روزهای گرم تابستان، نوشیدنی‌های خنک و خوش‌طعم این کافی‌شاپ سرحالتان می‌کند. در منوی این رستوران علاوه بر نوشیدنی انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و فست‌فود هم هست.

دور از انتظار نیست که قیمت منوی کافه‌هایی که بین‌راهی هستند، نسبت به دیگر کافه‌های شهر قزوین گران‌تر باشد. این کافه رستوران در بخشی از مجتمع رفاهی آفتاب درخشان صحرا است. بعد از صرف غذا می‌توانید در این مجتمع گشت‌وگذار کنید.

آدرساستان قزوین، آزادراه زنجان_قزوین، مجتمع رفاهی آفتاب درخشان صحرا
شماره تماس02813791575
ساعات کاریاز ۸ صبح تا 24

 کافه ری را | از محبوب‌ترین کافی شاپ قزوین

اگر بخواهم اسم محبوب‌ترین کافه های قزوین را برایتان بگویم، بی‌تردید کافه ری را یکی از آن‌هاست. به این کافه که بروید، عطر کیک شکلاتی و قهوه سرمستتان می‌کند. در منوی کافه لیستی از نوشیدنی‌های ایرانی هست که آن‌ها را با عرقی‌جات مختلف و زعفران و آب‌لیمو درست می‌کنند. این نوشیدنی‌ها بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان هستند. تنوع کیک‌ها و شیک‌های این کافه زیاد است. همچنین می‌توانید از باقلواهای خوش‌مزه کافه ری را امتحان کنید. خوب است بدانید این شیرینی یکی از اصلی‌ترین سوغات قزوین است. ری را یکی از دنج‌ترین کافه های قزوین است و برای قرارهای دونفره و دوستانه فضای خوبی دارد. کافه ری از آن دسته کافه‌هایی است که خوراکی‌هایش قیمت متوسطی دارد. این کافه می‌تواند میزبان 40 مشتری باشد.

آدرساستان قزوین، بلوار آیت الله مدرس، نرسیده به چهارراه طالقانی، جنب سه‌راه شهرداری
شماره تماس09384402524
ساعات کاریاز ساعت ۸ تا 24

 کافه گندم | از دنج‌ترین کافه های قزوین

کافه گندم یکی از کافه های قزوین بود که فضای کوچکی و دنجی داشت. نورپردازی کم حس‌وحال خوبی به این کافه داده بود. به‌خاطر نزدیک‌بودن به دانشگاه باراجین، یکی از پاتق‌های دانشجوها بود. قارچ و پنیرهای این کافی‌شاپ معروف بود و خیلی از مشتری‌ها برای امتحان‌کردن این غذا به آنجا می‌رفتند. متأسفانه کافه گندم در حال حاضر فعالیتی ندارد و بسته است. اگر از بازشدن دوباره کافه اطلاع دارید، ما را هم باخبر کنید.

کافه نگار السلطنه | از زیباترین کافه های قزوین

 کافه نگار السلطنه، از زیباترین کافه های قزوین

همان طور که از اسمش پیداست، کافه نگار السلطنه از کافه‌های سنتی قزوین است. این کافه را در بخشی از بنای تاریخی سرای وزیر راه‌اندازی کرده‌اند. رفتن به این کافی‌شاپ یک تیر و دو نشان می‌شود. هم از کاروان‌سرای سعدالسلطنه دیدن می‌کنید و هم در فضای تماشایی کافه نگار السلطنه نفسی تازه می‌کنید. دکوراسیون این کافه بسیار دل‌نشین و جذاب است. میزهای چوبی با دیوارهای آجری هماهنگی خوبی دارند. دوربینتان را بیرون بیاورید و چند عکس زیبا از کوشه‌وکنار این کافه ثبت کنید. این مکان از بهترین کافه های قزوین برای قرارهای خانوادگی و دوستانه است.

از منوی خوش‌آب‌ورنگ کافه نگار السلطنه هر چه بگویم، کم است. شربت‌های سنتی کافه بسیار وسوسه‌انگیز هستند. نوشیدنی‌های این کافه ترکیبی از عرقیجات ایرانی مثل گلاب و بیدمشک و زعفران و خاکشیر و تخم ریحان دارند. می‌توانید در کافه نگار السلطنه خودتان را به یک استکان چای قندپهلو مهمان کنید. چای‌های کافه را در استکان‌های کمرباریکی سرو می‌کنند که طرحی از شاه‌های قاجار دارند. کنار چای از باقلواهای خوش‌عطروطعم قزوین هم امتحان کنید. این کافه آنقدر زیباست که می‌توان به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی قزوین معرفی‌اش کرد.

آدرساستان قزوین، خیابان امام، کاروان‌سرای سعد السلطنه، سرای وزیر، حجره 34
شماره تماس0282247634
ساعات کاریاز ساعت 9 صبح تا 23
آدرس صفحه اینستاگرامnegarossaltaneh@
آدرس سایتhttps://negarossaltaneh.com

 کافه نوژا | از خوب‌ترین کافه های قزوین

ممکن است در سفرهای قبل به قزوین، مهمان این کافه شده باشید. این کافی‌شاپ فضای مناسبی برای پذیرایی از مشتری‌ها داشت. طعم نوشیدنی‌ها و دسرهای کافه نوژا بسیار دل‌نشین بود. پرسنل این مجموعه با سرویس‌دهی عالی از مشتری‌ها پذیرایی می‌کردند. امروزه مجموعه کافه نوژا دیگر فعالیتی ندارد. اگر از بازشدن این مجموعه خبری به گوشتان رسید، در کامنت‌ها برایمان بنویسید.

 کافه شید | از جذاب‌ترین کافه های قزوین

 کافه شید، از جذاب‌ترین کافه های قزوین

رفتن به کافه شید می‌تواند روزتان را کامل کند. کافه شید بهترین کافی شاپ قزوین است و فضایی تماشایی دارد. دیوارهای آجری و مبلمان رنگارنگ، جلوه خوبی به این مکان داده است. ظرفیت این کافه به 70 نفر می‌رسد. در این کافی‌شاپ نوشیدنی‌های خوش‌مزه‌ای سرو می‌کنند. اسپرسوهای خامه‌دار کافه شید هم پرطرف‌دار است.

در کافه رستوران شید انواع مختلفی از غذاهای فست‌فودی را طبخ می‌کنند. این کافه اینترنت رایگان در اختیار مشتری‌هایش می‌گذارد. داشتن پارکینگ اختصاصی از دیگر ویژگی‌های خوب در کافی شاپ شید است.

آدرساستان قزوین، بلوار ملاصدرا، روبه‌روی اندیشه 10، جنب بوستان کاج
شماره تماساز ساعت 10 صبح تا 23
آدرس صفحه اینستاگرامsheed_cafe@

کافه کارن | از جذاب‌ترین کافه های قزوین

کارن خوب‌ترین کافی شاپ قزوین است و فضایی جذاب و شیک دارد. در جلو کافه هم چند میز و صندلی برای نشستن گذاشته‌اند. در هر زمان از سال که مهمان این کافه باشید، با نوشیدنی‌های گرم و سردش از شما پذیرایی می‌کند. اسپرسوهای کافه کارن طعم لذیذی دارند که تا مدت‌ها در ذهنتان می‌ماند. هتل میرعماد، هتل سنتی خانه بهروزی و هتل ایران از بهترین هتل های قزوین هستند و با کافه کارن فاصله زیادی ندارند. با خرید بلیط قطار قزوین خودتان را به آنجا برسانید و از این کافه دیدن کنید.

آدرساستان قزوین، خیابان فلسطین، چهارراه مدرس
شماره تماس09364833742

 کافه وزرا | از باکیفیت‌ترین کافه های قزوین

 کافه وزرا، از باکیفیت‌ترین کافه های قزوین

برای چشیدن خوش‌مزه‌ترین بستنی‌ها باید به کافه وزرا سری بزنید. کافه وزرا از باکیفیت‌ترین کافی شاپ های قزوین است که این روزها تنوع بستنی‌هاش توجه همه را جلب کرده است. می‌توانید در فضای دل‌چسب وزرا بنشینید و با خوردن شیرینی‌های متنوع‌اش کامنتان را شیرین کنید. این کافه فضای بزرگ و خوبی برای پذیرایی از مشتری‌هایش دارد. قیمت خوراکی‌ها متوسط است و مشتری‌ها بسیار راضی هستند.

آدرساستان قزوین، خیابان خیام، چهارراه عدل
شماره تماس02833333001
ساعات کاریصبح‌ها از ساعت 10 تا 14. عصرها از ساعت 16 تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_vozara_@

 کافه قهوه‌خانه گدوک | از جذاب‌ترین کافی شاپ های قزوین

اگر گذرتان به راهدارخانه قزوین و جاده زرشک افتاد، کنار قهوه‌خانه گدوک توقف کنید و دلی از عزا در بیاورید. این قهوه‌خانه برای مسافرها خدمات خوبی دارد. معمولاً راننده‌های این مسیر، مشتری‌های ثابت کافه هستند. املت‌های کافه قهوه‌خانه گدوک خوردن دارند و روزتان را کامل می‌کند. نمی‌شود از کباب، دیزی و ماست و پنیر محلی گدوک گذشت. این قهوه‌خانه چشم‌انداز زیبایی به کوهستان الوند دارد. چای لب‌سوز قهوه‌خانه گدوک خستگی سفر را از تنتان بیرون می‌کند. گل‌های بزرگ و زیبا فضای داخلی این قهوه‌خانه را تماشایی کرده‌اند. کافه قهوه‌خانه گدوک از بهترین کافه رستوران قزوین در فاصله نزدیکی از روستای زرشک و پیست اسکی کامان است.

آدرس: استان قزوین، راهدارخانه، ابتدای جاده زرشک.

 کافه تلخ قزوین | از بهترین کافه های قزوین

در این کافه خوش‌مزه‌ترین قهوه‌ها و شکلات‌های تلخ انتظارتان را می‌کشد. این کافی‌شاپ کیک‌های خوش‌طعمی دارد. برای درست‌کردن آن‌ها از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کنند. قهوه‌های این کافه طرح‌های بسیار زیبا و جالبی دارند که توجه مشتری‌ها را به خودش جلب می‌کند. خیلی‌ها این کافی‌شاپ را با کافه قهوه تلخ قزوین اشتباه می‌گیرند؛ اما کافه قهوه تلخ در محله مطهری الوند است. اگر در گذشته به این کافه رفته‌اید، از تجربه‌هایتان برایمان بنویسید.

آدرس: استان قزوین، پونک، بلوار مصیب مرادی.

کافه آسمان قزوین | از کافه های قزوین با چشم‌اندازی تماشایی

 کافه آسمان قزوین، از کافه های قزوین با چشم‌اندازی تماشایی

اگر در نیم‌سال دوم به غرب ایران سفر کنید، می‌توانید به تله سیژ جذاب قزوین سری بزنید. کافه آسمان از تماشایی‌ترین کافی شاپ های قزوین است. این کافه در را در بخشی از تله سیژ قزوین ساخته‌اند. بعد از چند ساعت تفریح، برف‌بازی و تیوب‌سواری در هوای سرد، دیگر وقت آن است که دلی از عزا دربیاورید. نوشیدن چای یا قهوه داغ در دل کوه‌های برفی سرحالتان می‌کند. در منوی کافه آسمان علاوه بر نوشیدنی، غذاهای خوش‌مزه‌ای هم دارند.

آدرساستان قزوین، جاده رازمیان، بعد از روستای زرشک، جنب راهدارخانه
شماره تماس09128819551
و
09120834293
ساعات کاریپنجشنبه‌ها از ساعت 9 صبح تا 18 _ جمعه‌ها وروزهای تعطیل از ساعت ۷ صبح تا 18
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_aseman_qazvin@

و
Cafe_aseman_tele@

کافه آدم و حوا | از فوق‌العاده‌ترین کافه های قزوین

 کافه آدم و حوا، از فوق‌العاده‌ترین کافه های قزوین

کافه آدم و حوا از هیجان‌انگیزترین کافه های قزوین است. این کافه فضای جذابی برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی دارد. حتی می‌توانید برای قرارهای کاریتان روی آن حساب کنید. منوی کافه آدم و حوا پروپیمان است. خیلی از بومی‌ها این کافه را بهترین کافه رستوران قزوین می‌دانند.

نوشیدنی‌ها و اسموتی‌های این کافه را با زیباترین طرح‌ها سرو می‌کنند. اگر در روزهای تابستان به قزوین رفتید، نوشیدنی‌های سنتی کافه آدم و حوا را امتحان کنید.

آدرساستان قزوین، خیابان فلسطین شرقی، روبه‌روی شیرینی فروشی گنج شیرین
شماره تماس09368715473
ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت ۸ تا 23

 کافه کاروما | کافه‌ای که به مرخصی رفته

 کافه کاروما از بهترین کافه های قزوین

شاید در سفرهای قبل به قزوین گذرتان به کافه کاروما افتاده باشد. مجموعه کاروما از بهترین کافه های قزوین بود. این کافه با فضای دل‌انگیزش به‌خوبی از مشتری‌ها پذیرایی می‌کرد. این کافه منوی هیجان‌انگیزی از انواع دسرها، بستنی‌ها و نوشیدنی‌ها داشت. متأسفانه مدتی است که دیگر کافی‌شاپ کاروما فعالیت ندارد. امیدواریم دوباره چراغ این کافی‌شاپ روشن بشود و بتوانید در آن لحظه‌های خوبی را بگذرانید.

کافه ارثیه | از جذاب‌ترین کافه های سنتی قزوین

قطعاً بازار قزوین یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید این شهر است که می‌توانید از آن دیدن کنید. در بازار قزوین کافه‌ای سنتی ساخته‌اند. بی‌تردید کافه ارثیه بهترین کافه  قزوین است و فضای زیبایش توجه گردشگرها را جلب می‌کند. برای تزئین این مجموعه از وسایل و المان‌های قدیمی استفاده کرده‌اند. با قاب‌های تماشایی دیوار آجری این کافه را پوشانده‌اند. تا آنجا که رفتید به کلکسیون عینک‌ها نگاهی بیندازید. این کافه در مراسم‌های اصیل ایرانی مثل شب یلدا تزئینات ویژه‌ای دارد.

میز و تخت‌های چوبی حس خوبی به فضای کافی‌شاپ ارثیه داده‌اند. خوردن دمنوش‌ها در فنجان‌های گل‌سرخی و قدیمی خاطرات قدیم را برایتان زنده می‌کند. بعد از گشت‌وگذار در مراکز خرید قزوین به این کافه هم سری بزنید.

آدرساستان قزوین، خیابان امام خمینی، کاروان‌سرای سعد السلطنه
تماس09365047376
از ساعت 10 صبح تا 23

کافه هابیل | کافه‌ای کوچک در دل قزوین

هابیل یکی از کافی شاپ های قزوین است که محیط کوچکی دارد و مکان خوبی برای قرارهای دونفره است. در منوی کافه لیستی متنوع از اسموتی، شیک و نوشیدنی‌های بر پایه اسپرسو وجود دارد. خوب است بدانید هیچ‌کدام از سفارش‌ها بدون تزئین نیستند. باریستای کافه هابیل بسیار مجرب است و همه سفارش‌ها را به زیباترین شکل طراحی می‌کند؛ البته بعضی از مشتری‌ها از شرایط و حس‌وحال کافه راضی نیستند. اگر تجربه رفتن به این کافه را دارید، در کامنت‌ها برایمان بنویسید.

پارک ملت قزوین، رستوران آرمانی و بیمارستان در فاصله کمی از این کافی‌شاپ هستند. اگر خودروی شخصی ندارید، می‌توانید به ایستگاه اتوبوس ساختمان بانک مسکن در نزدیکی کافه هابیل بروید.

آدرساستان قزوین، بلوار خیام شمالی، بین فضیلت و ادیب
شماره تماس09192852032
ساعات بازدیداز ساعت 9 صبح تا 22

کافه گالری انسان | بهترین کافه قزوین

 کافه گالری انسان، بهترین کافه قزوین

از حجره‌ها و بخش‌های بازار قزوین که بگذرید، کافه‌ای تماشایی توجهتان را به خودش جلب می‌کند. کافه گالری انسان از دیگر کافه های سنتی قزوین در این بازار است. فضای این کافه جذاب و تماشایی است. تصورش را کنید در مکانی می‌نشینید که بخشی از آثار تاریخی شهر است. آجر به آجر این کافه، قدمتی چندین‌ساله دارند. برای تزئین فضای داخلی از المان‌های سنتی استفاده کرده‌اند. اگر دلتان بخواد می‌توانید در فضای روباز کافه انسان هم بنشینید. حیاط کافه در شب هم دیدنی است.

در منوی کافه انسان لیستی از شربت‌های سنتی ایرانی، اسموتی و بستنی و چای هست. خیلی از مشتری‌های ثابت طرف‌دار دمنوش‌های کافه انسان مثل دمنوش به‌لیمو و زعفران هستند.  پیشنهاد می‌کنم کنارش نان و باقلوای قزوین را هم سفارش بدهید. در کافه انسان غذاهای فست‌فودی هم سرو می‌کنند. کافه انسان از کافی‌شاپ‌های خوش‌قیمت قزوین است و مشتری‌ها از کیفیت و قیمت غذاها راضی هستند. از دیگر ویژگی‌های خوب کافه، نزدیک‌بودن به جاهای دیدنی قزوین مثل باغ موزه چهل ستون و آرامگاه چهار انبیاء است. در بخشی از این کافه، ظرف‌های سفالی، شیشه‌های رنگی و صنایع‌دستی زیبایی را می‌فروشند.

آدرساستان قزوین، خیابان امام خمینی، کاروان‌سرای سعد السلطنه، حیاط سعدی
شماره تماس09125343650
ساعات کاریساعت 10 تا 23

 کافه کلاسیک | از شیک‌ترین کافه های قزوین

کافه کلاسیک خوب‌ترین کافه قزوین است. فضای داخلی کافه کلاسیک مثل اسمش المان‌هایی کلاسیک و جذاب دارد. به همین خاطر یکی از بهترین مکان‌ها برای قرارهای کاری، دوستانه و عاشقانه است. در این کافه انواع نوشیدنی‌ها را سرو می‌کنند. طعم قهوه‌های کافه کلاسیک دل‌پذیر و دوست‌داشتنی است. باریستای ماهر کافه طرح‌های زیبایی روی قهوه‌ها درست می‌کند. کافه کلاسیک یکی از دنج‌ترین کافه های قزوین برای روزهای گرم تابستان و سرد زمستان است.

در بخشی از کافه موتور زیبایی را به نمایش گذاشته‌اند. می‌توانید کنارش عکس‌های جذابی ثبت کنید. به‌خاطر نزدیک‌بودن به دانشگاه آزاد قزوین، خیلی از دانشجوها مشتری ثبت این کافه هستند. این کافه با موسیقی‌های آرامش‌بخشش روزتان را به‌یادماندنی می‌کند.

آدرساستان قزوین، نوروزیان، بلوار امیرکبیر، بلوار نخبگان، نبش نسیم پنجم
شماره تماس02833699950
ساعات کاریاز ساعت 9 صبح تا 23:30

 کافه شازده کوچولو | از جذاب‌ترین کافه های قزوین

کافه شازده کوچولو زیباترین کافی شاپ قزوین است. اگر کتاب شازده کوچولو را خوانده باشید، بی‌تردید بازدید از این کافه شما را هیجان‌زده می‌کند. در این کافه رستوران لیستی از نوشیدنی‌ها مختلف و غذاهای خوش‌مزه را سرو می‌کنند. این روزها کوکوسبزی‌های کافه طرف‌دارهای زیادی دارد. کنارش زیتون و نان سنگک هم می‌گذارند و دیگر همه‌چیزتمام می‌شود. باریستای کافه طرح‌های بامزه و جالبی روی قهوه‌ها درست می‌کند که توجه مشتری‌ها را جلب می‌کند.

 کافه شازده کوچولو، از جذاب‌ترین کافه های قزوین

روی دیوارهای کافه طرح‌‌های زیبایی از شازده کوچولو کشیده‌اند. عکس‌هایتان کنار این دیوارها دیدنی می‌شود. این کافی‌شاپ فضای مناسبی برای جشن‌های تولد کودکان و نوجوان‌ها دارد. برای برگزاری جشن باید با از قبل مجموعه کافه شازده کوچولو تماس بگیرید.

آدرساستان قزوین، خیابان ملاصدرا، بلوار معلم، خیابان معرفت، جنب رستوران ته‌چین
شماره تماس09362607098
ساعات بازدیداز ساعت 9 صبح تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامThe.littleprince.cafe@

کافه راش | زیباترین کافه قزوین

کافه راش از جذاب‌ترین کافه های قزوین است. این کافه محیطی دنج و صمیمی دارد. استفاده از میز و صندلی‌های چوبی حس خوبی به مشتری‌ها منتقل می‌کند. این کافی‌شاپ را به نوشیدنی‌های خوش‌مزه‌اش می‌شناسند. انواع مختلفی از نوشیدنی‌های گرم و سرد در کافه راش موجود است. بوی کیک‌های شکلاتی در فضای کافه می‌پیچد و بسیار دل‌نشین است. اگر طرف‌دار شکلات هستید، حتماً از این کیک‌ها امتحان کنید. این کافه را از کافی‌شاپ‌های خوش‌قیمت قزوین می‌دانند.

آدرسقزوین، بلوار نخبگان، خیابان مصیب مرادی
تلفن09362607098
ساعات بازدید از ساعت 11 صبح تا 23
آدرس صفحه اینستاگرامrush.caferestaurant@

 کافه آپارات | از خاطره‌انگیزترین کافه قزوین

 کافه آپارات، از خاطره‌انگیزترین کافه قزوین

کافه آپارات از دنج‌ترین کافه های قزوین بود که این روزها جایش در دل شهر خالی است. شاید در سفرهای قبلی به قزوین از این کافه دیدن کرده باشید. این کافه منوی خوبی از نوشیدنی‌ها و دسرها داشت. به همین خاطر پاتوق خیلی از جوان‌ها بود؛ اما متأسفانه این روزها کافه آپارات دیگر فعالیتی ندارد. اگر از بازشدن ان کافه خبری به گوشتان رسید، به ما هم اطلاع بدهید.

 کافه آروما | از زیباترین کافه های قزوین

بعد از گشت‌وگذار در شهر می‌توانید به کافه آروما بروید و دلی از عزا دربیاورید. این کافه فضای بسیار مدرن و شیکی دارد. کافه آروما با نورپردازی جذابش یکی از بهترین کافه ها و رستوران های قزوین است. این کافه منوی متنوعی برای انواع سلیقه‌ها مهیا کرده است و ناامیدتان نمی‌کند. آروما دنج‌ترین کافه قزوین برای دورهمی‌های دوستانه و کاری است.

 

 کافه آروما، از زیباترین کافه های قزوین یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز کافه قفسه شکلات‌ها و قهوه‌های فروشی است که معمولاً از برندهای معروف خارجی هستند. این کافه فاصله زیادی تا مرکز خرید نارون ندارد. برای رفت‌وآمد به دیگر بخش‌های شهر می‌توانید به ایستگاه اتوبوس ساختمان‌های بانک مسکن در نزدیک کافه بروید.

آدرساستان قزوین، خیابان گل‌ها، بلوار مدرس، خیابان فلسطین، بلوار دهخدا
شماره تماس02833364438

 کافه سین | از کافه های تماشایی قزوین

سین از معروف‌ترین کافی شاپ های قزوین است که منوی هیجان‌انگیزش همه را شگفت‌زده می‌کند. این کافه در هر فصل نوشیدنی‌های ویژه‌ای دارد. شیک‌ها و بستنی‌های کافه سین را با باکیفیت‌ترین مواد اولیه آماده می‌کنند. بوی قهوه و شکلات در فضای کافه می‌پیچد و خبری از بوی سیگار نیست. فضای کافه دنج و آرام است. اگر دلتان بخواهد می‌توانید روی میز و صندلی‌های بیرون کافه بنشینید. پرسنل خوش‌برخورد کافه سین بااحترام و مهربانی از مشتری‌ها میزبانی می‌کنند. اگر تجربه رفتن به این کافه را دارید، در کامنت‌ها برایمان بنویسید.

آدرساستان قزوین، خیابان ملاصدرا، خیابان اندیشه 12
ساعات بازدیداز ساعت ۸:۳۰ تا 24

کافه صبحانه سرای پگاه | کافه‌ای دنج و نوستالژی

کافه صبحانه سرای پگاه، کافه‌ای دنج و نوستالژی قزوین

کافه‌های قدیمی بعد از گذشت چندین سال هنوز هم جذابیت خودشان را دارند و نوستالژی هستند. شاید فقط در فیلم و سریال‌های قدیمی آن‌ها را دیده باشید؛ اما تجربه رفتن به این کافه‌ها بسیار هیجان‌انگیز است. خوردن چای در استکان‌های کمرباریک روزهای گذشته را یادآوری می‌کنند. اگر برای رفتن به کافه‌های قدیمی مشتاق هستید، به کافه صبحانه سرای پگاه سری بزنید. صبحانه‌های کافه پگاه معروف است و طعمی فراموش‌نشدنی دارد. صاحب کافه با املت‌های خوش‌مزه‌اش از شما پذیرایی می‌کند. تنوع خوراکی‌ها برای صبحانه زیاد است و می‌توانید به سلیقه خودتان سفارش بدهید.

آدرس: استان قزوین، محله هادی آباد، بلوار بهشتی، خیابان بهشتی.

 کافه پرتقال | بهترین کافه قزوین برای تولد

بی‌تردید کافه پرتقال در لیست بهترین کافه‌های قزوین است. این کافی‌شاپ فضای بزرگ و دل‌گشایی دارد. مبل‌ها و صندلی‌های کافه را به‌طور جذابی چیده‌اند. این کافه یکی از بهترین مکان‌ها برای تولد و جشن‌های کوچک است. می‌توانید برای خوشحال‌کردن عزیزانتان روی این مجموعه حساب کنید. کافه پرتقال با توجه به سلیقه شما تم زیبایی را آماده می‌کند.

منوی وسوسه‌انگیز کافه لیستی طولانی از نوشیدنی‌ها، قهوه، دسر و کیک دارد. هرکدام از نوشیدنی‌ها را به شکل ویژه‌ای تزئین می‌کنند و جذاب‌تر می‌شود. می‌توانید ساعت‌ها در کافه پرتقال بنشینید و به کارهایتان رسیدگی کنید. فضای کافه بسیار گرم و صمیمی است.

آدرساستان قزوین، خیابان خرمشهر، بلوار آیت الله خامنه‌ای
شماره تماس09191800049
ساعت بازدیداز ساعت 10 تا 24

سفر به قزوین از آن سفرهای ناب است. در هر گوشه از این شهر کافه‌های مختلفی وجود دارد. کافه های قزوین با فضاهای شیک، مدرن و سنتی‌اش از دیدنی‌ترین بخش‌های شهر هستند. تلاش کردیم در این سفر مجازی با ره بال آسمان برای بازدید از آن‌ها مشتاق شده باشید. اگر از رفتن به این کافه‌ها تجربه‌ای دارید، در کامنت‌ها بنویسید. از خواندنشان لذت می‌بریم.

کافه پرتقال، کافه آفتاب، کافه سین، کافه آروما

کافه نگار السلطنه، کافه گالری انسان، کافه ارثیه

کافه راندوو، کافه کارن

کافه ری را، کافه وزرا، کافه گالری انسان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.