معرفی هتل های قزوین | برترین پیشنهادها برای اقامتی دل‌چسب

0

قزوین یکی از زیباترین شهرهای غرب ایران است و جاذبه‌های فراوانی را در خود جای داده است. قلعه الموت، کاخ چهلستون، دریاچه اوان، عالی قاپو و بازار شهر از اصلی‌ترین دیدنی های اینجا هستند و مسافران بی‌شماری را به این خطه می‌کشانند. بیشتر این مسافران برای اقامت دغدغه‌هایی دارند و نمی‌دانند در کدام‌یک از هتل های قزوین اتاق رزرو کنند. در این مطلب تعدادی از هتل های لوکس قزوین، هتل‌های اقتصادی، مهمانسراها و اقامتگاه‌های بومگردی این ناحیه را معرفی کرده‌ایم تا شما را در انتخابتان یاری کنیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر مسافر شهر قزوین هستید ابتدا این مطلب را خوانده و اقامتگاه خود را انتخاب کنید، سپس به خرید بلیط هواپیما قزوین یا خرید بلیط اتوبوس و قطار بپردازید.

فهرست مطالب

هتل های لوکس قزوین

هتل ایرانیان | هتلی مدرن با بهترین امکانات

هتل ایرانیان از هتل‌های 4ستاره و لوکس قزوین است که از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده. این هتل 4طبقه در شهرک هفت سنگان قرار دارد و از آنجایی که این شهرک از شلوغی‌های شهر فاصله دارد، می‌توان اقامتی آرام را در این هتل تجربه کرد. فضای داخلی هتل ایرانیان بسیار مدرن و نوآورانه است. در این هتل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهارتخته و سوئیت وجود دارند که همگی از بهترین امکانات برای میهمانان برخودار هستند. از دیگر بخش‌های هتل هم باید به سالن پرنس با ظرفیت هزار میهمان، سالن مجلل با ظرفیت 400 نفر و اجاره دوچرخه، استخر و حمام ترکی، آرایشگاه زنانه و مردانه، فست‌فود، کافی‌شاپ، رستوران سنتی، صبحانه سلف سرویس و … اشاره کرد.

آدرس: شهرک هفت سنگان، ابتدای بلوار استاد محصص، نبش نرگس 7

هتل بغدادی قزوین | یکی از لوکس ترین هتل های قزوین

هتل بغدادی قزوین یا هتل بغدادی تاکستان یکی از جدیدترین هتل های قزوین به شمار می‌رود و از سال 1398 کارش را آغاز کرده است. این هتل 4 ستاره در کیلومتر 31 جاده قزوین تاکستان قرار دارد و در 6 طبقه میزبان مسافران می‌شود. فضای داخلی این هتل بسیار لوکس و چشم‌نواز است و با مبلمان عالی و امکانات چشمگیر از میهمانان پذیرایی می‌کند. در این هتل اتاق‌های متنوعی برای رزرو وجود دارند که از جمله‌شان باید اتاق‌های رویال، سوئیت دوخوابه و اتاق ماه عسل را نام برد. بد نیست بدانید هتل بغداد فقط 3 کیلومتر تا بازار سنتی تاکستان فاصله دارد و دیدنی‌هایی مثل تپه داکان، ابهر رود و چشمه آبگرم خرقان هم در چند کیلومتری از این هتل قرار دارند.

آدرس: کیلومتر ۳۱ جاده قدیم قزوین به تاکستان، ۵۰۰متری میدان ورودی شهر تاکستان

هتل مرمر | زیباترین هتل قزوین

مرمر هتلی 3 ستاره در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین است. این هتل نمایی زیبا و چشمگیر دارد که به‌خوبی معرف اینجاست. در بنای این ساختمان سنگ‌های مرمر زیبا به کار رفته و تلفیق معماری سنتی و مدرن را به‌زیبایی در خود جای داده است. جالب آنکه شب‌ها نمای بیرونی این هتل را نورهای زیبا و باشکوه تزیین می‌کنند و جلوه آن را دوچندان می‌شود. هتل مرمر 7 طبقه دارد و در 48 واحد اقامتی از میهمانان پذیرایی می‌کند. این مکان یکی از شیک‌ترین هتل های قزوین به حساب می‌آید و از بهترین گزینه‌های اقامتی در این شهر است.

هتل مینو | اولین هتل قزوین با گواهینامه خدمات گردشگری

هتل مینو یکی از بهترین هتل های قزوین است و در خود شهر قرار دارد. این هتل در سال 1396 کار خود را آغاز کرد و اولین هتل قزوین به حساب می‌آید که گواهینامه خدمات گردشگری استان را دارد. هتل مینو 20 واحد اقامتی دارد و به خاطر موقعیت خوب جغرافیایی خود، دسترسی خوبی مکان‌های مهم شهر دارد. میهمانان این هتل می‌توانند به‌سادگی به ترمینال و شهرک‌های صنعتی قزوین بروند و برای شرایط اورژانسی فاصله کمی تا بیمارستان فوق تخصصی شهر نیز دارند. خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که دیدنی هایی که در راهنمای سفر قزوین وجود دارند نظیر آرامگاه حمدالله مستوفی و کلیسای کانتور در فاصله کمی از این هتل زیبا قرار گرفته‌اند. موزه چهلستون و موزه قزوین نیز از جمله مهمترین موزه های قزوین در همان نزدیکی هستند که می‌توانید به آن‌ها سری بزنید.

هتل های اقتصادی قزوین

هتل نویذر الموت | هتلی زیبا در روستای گرمارود

این هتل زیبا و کوچک در مسیر جاده الموت قرار دارد و درون روستای گرمارود جا خوش کرده است. فاصله این هتل تا شهر قزوین تقریباً 130 کیلومتر است که برای رانندگی حدود 3 ساعت زمان می‌برد. هتل نویذر از سال 1383 در ساختمانی 3 طیقه کار خود را آغاز کرده است. این هتل منظره‌ای شگفت‌انگیز از طبیعت اطراف را پیش روی مسافران می‌گذارد. از پنجره های این هتل می‌توان کوه‌های الموت و طبیعت سرسبز منطقه را تماشا کرد. هتل نویذر در عین سادگی، اقامتی خوش برای میهمانانش مهیا می‌کند و در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا پذیرایشان می‌شود. همچنین بد نیست اشاره کنیم این هتل در فاصله کمی از آبشار گرماده و آبشار واری قرار دارد. قلعه الموت نیز در مسیر اینجا واقع شده است؛ پس با اقامت در این هتل می‌توان به تماشای تعدادی از جاذبه‌های جاده الموت رفت.

هتل میرعماد | یکی از ارزانترین هتل های قزوین

هتل یک‌ستاره میرعماد یکی از ارزانترین هتل های قزوین شمرده می‌شود. این هتل در محیطی ساده و بی‌آلایش پذیرای میهمانان خود است. اگر می‌خواهید بیشتر زمان خود را در سطح شهر سپری کنید و به دنبال اقامتگاهی ساده و ارزان برای سپری‌کردن شب‌ها می‌گردید، هتل میرعماد انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این هتل به مکان‌های مختلف شهر دسترسی دارد و جاهای دیدنی قزوین فاصله کمی از آن دارند.

هتل سنتی خانه بهروزی | اولین هتل سنتی قزوین

این هتل سنتی و زیبا در یکی از خانه‌های به‌جامانده از دوران قاجار فعال است. در این هتل می‌توان در فضایی متفاوت و تاریخی اقامت کرد و از تماشای معماری زمان‌های گذشته لذت برد. در اینجا مانند تمامی خانه‌های قاجار، یک حیاط دیدنی با حوض فیروزه رنگی در وسط آن به چشم می‌خورد. دورتادور حیاط هم تخت‌های سنتی چیده‌اند. در زمان‌هایی که هوا خوب باشد میهمانان به روی این تخت‌ها نشسته و از معاشرت و گپ زدن با یکدیگر لذت می‌برند. در طبقه دوم هتل هم یک رستوران سنتی وجود دارد و پیشنهاد می‌کنیم حتماً قیمه نثارهای معروف قزوین را در اینجا امتحان کنید.

توجه: هتل‌خانه بهروزی قزوین به خاطر بازسازی تا ۱۵ بهمن ماه 1400 از پذیرش میهمان معذور است.
آدرس: شهر قزوین، خیابان بوعلی غربی، نرسیده به چهارراه نظام وفا، کوچه انصاریان (زرگر کوچه)، کوچه مسجد شیشه‌گر، بن‌بست ششم

هتل سفیر | انتخابی خوب برای گردشگران

هتل سفیر قزوین فقط یک طبقه دارد و از سال 1394 شروع به کار کرده است. این هتل در خیابان سعدی قرار دارد و از دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر برخوردار است. با اقامت در این هتل می‌توان به‌راحتی از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی شهر مانند کاخ چهلستون قزوین، عمارت عالی‌قاپو و موزه مدرسه دیانت بازدید کرد. اگر می‌خواهید هزینه کمی برای اقامت خود پرداخت کنید و دسترسی خوبی به مکان‌های مختلف شهر داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو اتاق در این هتل اقدام کنید.

آدرس: قزوین، چهارراه بازار، ابتدای خیابان سعدی جنوبی

هتل ایران قزوین | هتلی در مرکز شهر

این هتل 2 ستاره در منطقه سبزه میدان قرار دارد و یکی از هتل‌های مرکز شهر به حساب می‌آید. قرارگیری در قلب شهر قزوین باعث شده تا هتل ایران به‌عنوان یکی از محبوبترین هتل های قزوین شناخته شود. میهمانان این هتل می‌توانند به‌سادگی از جاذبه‌های اطراف دیدن کنند و دسترسی خوبی به آب‌انبار سردار، پیغمبریه، بازار، مسجد جامع، موزه قزوین، کاروانسرای وزیر و آرامگاه حمدالله مستوفی داشته باشند. برای صرف غذا هم می‌توان به رستوران هتل و رستورانی رفت که در چندقدمی خارج از هتل ایران قرار دارد.

آدرس: قزوین، سبزه میدان، چهارراه پیغمبری

هتل البرز | یکی از قدیمی ترین هتل های قزوین

هتل البرز یکی از قدیمی‌ترین هتل های قزوین است و از سال 1355 آغاز به کار کرده است. البته این هتل 3 ستاره در سال 1397 مبازسازی شد تا با کیفیت لازم از میهمانانش پذیرایی کند. البرز از هتل‌های شیک قزوین است و اتاق های آن، به‌زیبایی چیده شده‌اند. هتل البرز سه طبقه دارد؛ اما باید بدانید که آسانسوری در اینجا وجود ندارد. این هتل قدیمی دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد و از اینجا می‌توان به جاذبه‌ها یا رستوران های قزوین رفت و اوقات خوشی را گذارند.

آدرس: قزوین، خیابان طالقانی، سه راه خیام

هتل راژیا | یکی از نوسازترین هتل های قزوین

هتل راژیا در بلوار میرزا کوچک‌خان قزوین قرار دارد. این هتل 2 ستاره از مهرماه 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل راژیا بنایی نوساز دارد و فضای داخلی آن بسیار تمیز و مرتب است. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر تمیزی هتل برای شما از اهمیت دارد، حتماً در این هتل اقامت کنید. با رزرو اتاق در اینجا می‌توانید به بازار قزوین هم نزدیک باشید و در هر زمان از روز به خرید و گشت‌وگذار در این بازار بروید.

آدرس: قزوین، دروازه رشت، بلوار میرزا کوچک خان، نبش کوچه توحید

هتل ارشیا آبگرم قزوین | آبدرمانی در آب های آهکی

هتل ارشیا در شهر آبگرم قزوین قرار دارد و فاصله‌اش تا شهر قزوین حدود 93 کیلومتر است. این هتل سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان با 18 باب اتاق پذیرای مسافران شهر آبگرم است. در کنار این هتل مجموعه آب‌درمانی ارشیا قرار دارد و به مسافران امکان شنا و آب‌درمانی را می‌دهد. آبگرم اینجا از چشمه خرقان تأمین می‌شود و میهمانان هتل در هر زمانی از روز می‌تواند به‌سوی اینجا قدم زده و از امکانات متفاوت و دلپذیرش لذت ببرند. بسیاری از مسافران به امید مجموعه آب‌درمانی اینجا در هتل ارشیا اقامت می‌کنند و بیشتر زمانشان را در آب‌های آهکی این مجموعه می‌گذارنند. بد نیست اشاره کنیم که آب‌درمانی مایه تسلی دردهایی مثال روماتیسم و درد مفاصل، دردهای عصبی و سیاتیک و اگزما است.

آدرس: استان قزوین، 100کیلومتری جنوب غربی قزوین، شهر آبگرم، بلوار امام خمینی، کوچه شفا

هتل آپارتمان سینا | یکی از هتل های جدید قزوین

هتل آپارتمان سینا یکی دیگر از هتل‌های تازه تأسیس شهر قزوین به حساب می‌آید. از این هتل در سال 1397 بهره‌برداری شد و از آن سال، در 4 طبقه میزبان مسافران قزوین می‌شود. هتل سینا از موقعیت جغرافیایی عالی برای گردشگران برخوردار است و تعدادی از جاذبه‌های گردشگری مهم شهر در نزدیکی آن واقع شده‌اند. در بین این جاذبه‌ها می‌توان سرای سعدالسلطنه را نام برد که مکانی محبوب برای خرید صنایع دستی و سوغات قزوین است. عمارت سردار مفخم، کاخ چهل ستون، خانه تاریخی رئوفی و … هم از دیگر جاذبه‌های نزدیک به هتل سینا هستند. 

آدرس: قزوین، خیابان شهید انصاری غربی، ابتدای خیابان تبریز

هتل آپارتمان اطلس | هتلی با رستوران روباز

هتل آپارتمان اطلس 3 طبقه دارد و در 12 واحد 85 از میهمانانش پذیرایی می کند. هرکدام از واحدهای این هتل آپارتمان آشپزخانه مجهز خود را دارند و مسافران می‌توانند در واحد خود به آشپزی بپردازند یا در رستوران هتل غذایشان را میل کنند. درون این هتل یک رستوران با دو بخش مسقف و روباز هم وجود دارد. این رستوران فرصت وقت‌گذرانی و صرف غذا در مکانی آرام را ایجاد می‌کند. واحدهای هتل هرکدام دو خواب دارند و به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهزند. 

آدرس: قزوین، خیابان نوروزیان، انتهای حکمت 48، بین کوچه دانش 11 و 12

هتل آپارتمان آرامهر قزوین | هتل شهرک صنعتی البرز

این هتل آپارتمان یک‌ستاره در سال 1397 بهره‌برداری شده است. این هتل داخل شهرک صنعتی البرز قرار دارد و فاصله‌اش تا مرکز شهر قزوین 14 کیلومتر است. البته این مسافت چندان طولانی نیست و میهمانان این هتل با 30 دقیقه رانندگی می‌توانند خودشان را قزوین برسانند. در آخر خوب است اشاره کنیم که در هتل آرامهر قزوین 8 واحد آپارتمانی وجود دارد و این واحدها در طبقات اول تا چهارم قرار گرفته‌اند. 

آدرس: قزوین، شهر صنعتی البرز، میدان دوم، نبش بلوار میرداماد شرقی

مهمانپذیر نسیم شمال قزوین | مهمانسرایی مقرون‌به‌صرفه

نسیم شمال یکی از اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه در شهر قزوین است. اگر می‌خواهید با پرداخت هزینه کمتری در شهر قزوین به گشت‌وگذار بپردازید، این مهمانپذیر انتخاب خوبی برایتان است. نسیم شمال مهمانپذیری یک طبقه است و در طبقه پایین آن یک پاساژ وجود دارد. برای خرید به این پاساژ هم می‌توانید مراجعه کنید. در مهمانپذیر نسیم شمال مجموعاً 16 اتاق وجود دارد. تمامی این اتاق‌ها بسیار تمیز و مرتب هستند و لازم نیست نگران شرایط نظافتی اینجا باشید. 

آدرس: قزوین، میدان 22 بهمن (دروازه رشت)، ابتدای بلوار میرزا کوچک خان

مهمانپذیر مرکزی قزوین | در چند قدمی چهلستون

تصویری از مهمانپذیر مرکزی قزوین

در میان مهمانپذیرها و هتل های قزوین، مهمانپذیر مرکزی یکی از قدیمی‌ترین‌هاست. اینجا بالغ بر 80 سال قدمت دارد. البته در سال 1394 بازسازی‌هایی به روی این مکان انجام شد و لازم نیست نگران قدیمی بود فضای آن باشید. بد نیست بدانید با اقامت در این مهمانپذیر امکان آن را دارید که با پای پیاده از کاخ چهلستون بازدید کنید. 

آدرس: قزوین، خیابان امام خمینی، چهاربازار، به طرف دروازه رشت، سمت راست

مهمانپذیر طالقانی قزوین | مقابل سینمای شهر

طالقانی اقامتگاهی آرام و ارزان است که در فاصله کمی از بافت تاریخی و مراکز خرید قزوین واقع شده است. این اقامتگاه درست روبه‌روی سینما مهتاب قرار دارد و این امکان را دارید که در هر زمانی از روز به تماشای فیلم بروید. 

آدرس: قزوین، خیابان طالقانی، رو به روی سینما مهتاب

مهمانپذیر ابریشم قزوین | جایی برای گذران شب

ابریشم از سال 1388 در قزوین آغاز به کار کرده و در سال 1397 یک بازسازی کلی روی آن انجام شده است. این اقامتگاه در طبقه دوم یک ساختمان تجاری قرار دارد و با 16 باب اتاق از میهمانان پذیرایی می‌کند. با اقامت در اینجا، می‌توان از خانه امینی ها قزوین که یکی از شاهکارهای معماری قزوین است دیدن کرد. 

آدرس: قزوين، نبش چهارراه منتظری

اقامتگاه های بوم گردی قزوین

مجتمع اقامتی گردشگری بام سان | اقامت در یکی از بزرگترین پارک های جنگلی ایران

این اقامتگاه در میان جنگل باراجین جا خوش کرده است و اقامتی متفاوت و به‌یادماندنی را برای مسافران رقم می‌زند. اقامتگاه‌های بام سان در واقع کلبه‌های چوبی هستند که فضایی رؤیایی را به وجود می‌آورند. این کلبه به دو شکل مدرن و سنتی طراحی شده‌اند. کلبه‌های مدرن به تختخواب مجهز هستند. در این منطقه رستوران، کافی‌شاپ، سوپرمارکت و خدمات رفاهی خوبی هم وجود دارد.

آدرس: قزوین، پارک ملی باراجین (فدک)

اقامتگاه بوم گردی آله آموت | اقامتگاهی رنگارنگ با مسیری تماشایی

قزوین شهر زیبایی است؛ اما این زیبایی بدون طبیعت و مناظر شگفت‌انگیز اطراف شهر تکمیل نمی‌شود. در فاصله کمی از شهر قزوین جاذبه‌های منحصر‌به‌فردی مانند قلعه الموت و دریاچه اوان وجود دارند. اگر مایلید در جایی اقامت کنید که به این جاذبه‌ها نزدیکتر باشید اقامتگاه بوم‌گردی آله آموت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مسیر رسیدن به این اقامتگاه بسیار دیدنی است. خود اقامتگاه فضایی سنتی دارد و با حوض فیروزه‌ای رنگ و گلدان‌های رنگارنگ خود اقامت خوبی را برای شما می‌سازد. 

آدرس: استان قزوین، الموت قزوین ، الموت شرقی، روستای شهرک، جنب خیابان اصلی

اقامتگاه قلعه الموت | اقامت در مقابل قلعه تاریخی حسن صباح

اقامتگاه قلعه الموت در روستای گازرخان و درست مقابل قلعه حسن صباح قرار دارد. طبیعت اطراف این اقامتگاه بسیار چشم‌نواز است و آب‌وهوای این خطه به‌ویژه در فصل بهار و اواخر تابستان هوش از سر هرکسی می‌برد. اقامتگاه قلعه الموت از سال 1386 پذیرای میهمانان است و امکان پذیرایی از 51 مسافر را دارد. راهنمای تور، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و سالن غذاخوری از امکانات خوب این اقامتگاه هستند. 

آدرس: استان قزوین، الموت قزوین، روستای گازرخان، الموت شرقی، روستای گازرخان، روبه‌روی قلعه حسن صباح

اقامتگاه بوم گردی قلعه عقاب | در چند قدمی آشیانه عقاب

قلعه عقاب‌ها یکی از مرتفع‌ترین اقامتگاه های بوم گردی قزوین است و در نزدیکی قلعه الموت با همان آشیانه عقاب‌ها قرار دارد. این اقامتگاه در روستای دیکین است و در فضایی آرام و صمیمانه از میهمانان پذیرایی می‌کند. در این اقامتگاه دو واحد اقامتی 8 و 23نفره وجود دارد و به همین خاطر بسیار مناسب سفرهای همراه با تور است. پنکه و بخاری گازی، سینک، توالت ایرانی، توالت فرنگی، حمام اختصاصی و آشپزخانه از امکانات این اقامتگاه هستند. در ضمن می‌توانید با سفارش قبلی در اینجا غذاهای بومی و خوشمزه‌ای میل کنید. 

آدرس: استان قزوین، الموت قزوین ، الموت شرقی، کیلومتر 60، روستای دیکین

اقامتگاه بوم گردی آناده | اتاق‌های قدیمی اما صمیمی

این اقامتگاه بوم‌گردی در شمال شرق قزوین و شهر معلم کلایه قرار دارد. برای رفتن به اقامتگاه آناده باید خودتان را به روستایی با همین نام برسانید که در منطقه‌ای کوهستانی و خوش آب‌وهوا واقع شده است. اقامتگاه آناده امکان پذیرایی از 40 مسافر را دارد و 4 فضای اقامتی را این کار اختصاص داده است. داخل هرکدام ازاقامتگاه‌ها کرسی‌هایی به چشم می‌خورد که فضایی صمیمی را به وجود آورده‌اند. همچنین هیچکدام از اتاق‌ها به تخت مجهز نیست و مسافران شب‌ها را به روی زمین می‌خوابند که حال‌وهوایی قدیمی و دوست‌داشتنی دارد. 

آدرس: استان قزوین، منطقه الموت، معلم کلایه، روستای آناده

اقامتگاه بوم گردی شکوفه های گیلاس | اقامت در میان باغ گیلاس

این اقامتگاه هم در روستای گازرخان و نردیک به قلعه تاریخی الموت قرار گرفته است. برای رسیدن به اینجا باید از جاده‌ای بگذرید که از بین باغ‌های گیلاس عبور می‌کند. اگر در بهار مسیر این خطه را پیش بگیرید، می‌توانید منظره‌ای شگفت‌آور از شکوفه‌های گیلاس را به تماشا بنشینید. اقامتگاه شکوفه‌های گیلاس هم در میان یک باغ گیلاس قرار گرفته است و طبیعتی دیدنی دارد. این اقامتگاه امکان پذیرایی از 30 میهمان را دارد و اتاق‌های آن همگی رو به باغ گیلاس هستند. 

آدرس: استان قزوین، الموت قزوین، روستای گازرخان 

تا به حال مطالب بسیاری از شهر قزوین را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم و راهنمای سفر قزوین را نیز به‌صورت کامل منتشر کرده‌ایم. در این مطلب نیز نگاهی به هتل های قزوین انداختیم و تعدادی از محبوبترین مهمانسراها و اقامتگاه‌های بومگردی قزوین را نیز به شما معرفی کردیم. نظرتان درباره این هتل و اقامتگاه‌ها چه بود؟ تا به حال در کدام‌یک از هتل های قزوین اقامت کرده‌اید؟ شما ترجیح می‌دهید در هتل های قزوین اتاق رزرو کنید یا به دامان طبیعت رفته و در یکی از اقامتگاه‌های بومگردی منطقه شب‌هایتان را بگذرانید؟ به نظر شما خرید بلیط قطار قزوین انتخاب بهتری است یا اینکه ترجیح می‌دهید برای خرید بلیط اتوبوس قزوین اقدام کنید؟ منتظر نظرها و پیشنهادهای شما در ره بال آسمان هستیم. 

هتل ایرانیان، هتل بغدادی و هتل مرمر از هتل های لوکس قزوین به حساب می آیند.

مجتمع اقامتی گردشگری بام سان، اقامتگاه بومگردی آله آموت، اقامتگاه قلعه الموت، اقامتگاه بوم گردی قلعه عقاب، اقامتگاه بومگردی شکوفه های گیلاس

هتل خانه بهروزی اولین هتل سنتی قزوین است که در یکی از خانه‌های به‌جامانده از قاجار فعالیت می‌کند.

بله، در مسیر جاده الموت اقامتگاه های بوم‌گردی زیادی وجود دارند و در یکی از آنها می توانید شب را بگذرانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.