مجتمع وصال مشهد | معرفی + ساعات کاری و اطلاعات تماس

0

مجتمع وصال مشهد مرکز خریدی با فروشگاه‌های شیک و امکانات رفاهی شایسته است. بهترین سوغات مشهد، عطر و بدلیجات، کیف‌و‌کفش و پوشاک در این مرکز خرید با قیمتی مناسب و باکیفیت به مشتریان عرضه می‌شود. فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم آشپزخانه، مبلمان و اسباب‌بازی را نیز به فهرست این مرکز خرید می‌توان اضافه کرد. به لطف این فروشگا‌ه‌ها، امکان ندارد راهی این مرکز خرید شوید و با دستی پر از آن بیرون نیاید. این مجتمع در کنار چند تا از بهترین مراکز خرید مشهد و جاهای تفریحی این شهر قرار دارد. به همین دلیل در کنار خرید، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. به لحاظ قیمت نیز خاطر شما جمع باشد که فروشنده‌های باانصافی در این مرکز خرید مشغول به کار هستند. در ادامه به معرفی این مرکز خرید و بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم. برای تجربه خریدی لذت‌بخش از پاساژ وصال مشهد، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آدرس مرکز خرید وصال مشهد مسیر دسترسی

بلوار خیام شمالی مشهد، بهترین مسیر برای رسیدن به این مرکز خرید است. به این بلوار که رسیدید، مسیر خود را ادامه دهید تا به بازار بزرگ بین المللی سپاد برسید. در این منطقه، خیابانی با نام بهارستان وجود دارد. مرکز خرید وصال مشهد در خیابان بهارستان چهارم خودنمایی می‌کند. جالب است بدانید خط‌های اتوبوس شهری ۳۹، ۱۰۸۰، ۲۲.۲، ۲۱، ۲۸، ۳۹، ۸۰، و ۸۲ در همسایگی این مرکز خرید ایستگاه دارند؛ در نتیجه در هر کجای شهر که باشید،‌ شرایطی مطلوب برای دسترسی به یکی از بهترین مراکز خرید مشهد وجود دارد. کافی است نشان را روی گوشی‌تان نصب کنید تا بهترین راه را به شما پیشنهاد دهد.

فاصله مجتمع وصال تا حرم امام رضا


این مرکز خرید چیزی حدود ۱۰ کیلومتر از حرم امام رضا دورتر است. اگر بخت با شما یار باشد، این فاصله را با میانگین سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت، در عرض نیم ساعت طی خواهید کرد. خوشبختانه این مرکز خرید مسیری سرراست دارد. به همین دلیل در کنار خودروی شخصی، با اتوبوس‌ شهری و تاکسی نیز می‌توانید راه آن را در پیش بگیرید.

اطلاعات بازدید از مجتمع تجاری وصال مشهد

آدرسمشهد، بلوار خیام شماری، خیابان بهارستان، بهارستان ۴.
شماره تماس05137115555
ساعات کاریاز ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰
صفحه اینستاگرامvesalshopcenter@
وب سایتhttps://vesal-center

معرفی مجتمع وصال مشهد

جاهای دیدنی نزدیک مجتمع وصال مشهد

مجتمع وصال از آن دسته مراکز خرید مهم مشهد است که منطقه تجاری گردشگری سپاد واقع شده. برای تعریف از این منطقه گردشگری کافی است به این نکته اشاره کنیم که ۲ میلیون مترمربع مساحت دارد. بسیاری از کارشناسان صنعت‌ گردشگری، این منطقه را به‌عنوان مجهزترین و پیشرفته‌ترین مرکز گردشگری ایران می‌شناسند. در این منطقه چندین مرکز خرید بسیار بزرگ و مجهز وجود دارد. وصال، یکی از آن‌هاست. این مجتمع در همسایگی مجتمع الماس شرق واقع شده است. بسیاری از دیگر جاهای دیدنی مشهد نیز در چند قدمی این مرکز خرید قرار دارند. به همین دلیل امکان ندارد سراغ راهنمای سفر مشهد را بگیرید و چشم شما به نام این مرکز خرید به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید مشهد روشن نشود.

اکنون که صحبت از بهترین مراکز خرید به میان آمد، خالی از لطف نیست اگر به این نکته اشاره کنیم که این مرکز خرید ۱۱،۲۷۰ مترمربع مساحت دارد. در این مساحت چیزی حدود ۴۰۰ دهنه مغازه جا خوش کرده‌اند. ویترین‌های این مغازه‌ها با کالاهای رنگارنگ و خوش‌ نقش‌ونگار، انتظار خریدارانی را می‌کشد که به دنبال خرید محصولاتی باکیفیت و شیک می‌‌گردند. مرکز خریدی که از آن صحبت می‌کنیم، سازه‌ای عظیم و ۶ طبقه است که بخش‌های متنوعی را در خود جای داده. بعید می‌دانیم دنبال کالایی باشید و آن را در این مجتمع تجاری پیدا نکنید.

معرفی مجتمع وصال مشهد

پاساژگرد‌ها بهتر از ما می‌دانند جاذبه‌های مراکز خرید، فقط به فروشگاه‌ها و کالاهای رنگارنگ آن‌ها خلاصه نمی‌شود. این شرایط درباره مجتمع وصال مشهد نیز وجود دارد. در مجتمع بزرگ، بساط انواع سرگرمی‌های هیجان‌انگیز و آموزنده مهیاست. به لحاظ خدمات رفاهی نیز خاطرتان جمع باشد، که این مجتمع چیزی کم‌و‌کسر ندارد. به ویژگی‌هایی که گفتیم، معماری و طراحی مدرن را نیز اضافه کنید. به لطف این معماری، به‌راحتی به تمامی قسمت‌های این مرکز خرید دسترسی پیدا می‌کنید.

تور مجازی مجتمع تجاری و گردشگری وصال مشهد

بخش‌های مختلف مجتمع وصال

بخش‌های مختلف مجتمع وصال

همان‌گونه که اشاره شد، با مرکز خریدی روبه‌رو هستیم که بخش‌های مختلفی دارد. بخش‌های این مرکز خرید به‌اندازه‌ای متنوع است که به‌راحتی می‌توانید چندین ساعت در هر کدام از این بخش‌ها به گشت‌و‌گذار مشغول شوید. پیشنهاد می‌کنیم حرف ما را زمین نیندازید و اگر راهی این مرکز خرید شدید، حتماً سری به بخش‌های زیر بزنید.

بازار مبل وصال

بازار مبل وصال

این بازار، بورس فروش مبلمان در مشهد به حساب می‌آید. به همین منظور قسمتی از طبقه‌های اول تا چهارم این مجتمع در اختیار فروشنده‌های مبلمان قرار دارد. با توجه به رونق این بازار در فروش مبلمان، بهترین تولید‌کننده‌‌های مشهد و شهرهای اطراف در آن شعبه دارند. بهترین مبل‌های کلاسیک، مدرن و اشرافی در این بازار فروخته می‌شود. به این‌ها، میزهای ناهارخوری درجه‌یک، کنسول‌ها و ویترین‌های شیک و دیگر ملزومات چوبی را اضافه کنید.

فروشگا‌ه‌های مجتمع وصال مشهد

فروشگا‌ه‌های مجتمع وصال مشهد

برای شما گفتیم چیزی حدود ۴۰۰ دهنه مغازه در این مرکز خرید تعبیه شده است. تعداد زیادی از این مغازه‌ها، به فروشگاه‌های رنگارنگی تبدیل شده است. در این فروشگاه‌ها بهترین سوغات مشهد فروخته می‌شود. به شما قول می‌دهیم هر کالایی که فکرش را بکنید در این مجتمع پیدا خواهید کرد.

کافی‌شاپ و رستوران پاساژ وصال

کافی‌شاپ و رستوران پاساژ وصال

خرید، زمانی حسابی می‌چسبد که لذت پاساژگردی با وعده‌‌ای ناهار یا شام مفصل کامل کنید. خوشبختانه این مرکز خرید به لحاظ تنوع غذا و خوراکی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این زمینه می‌توان به رستورانی اشاره کرد که در آن تعبیه شده است. این رستوران، با نام اطلسیه شناخته می‌شود و در بین شکم‌گردها به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های مشهد معروف است. اطلسیه، منویی بسیار متنوع و هوس‌برانگیز دارد. تمامی خوراکی‌های خوشمزه ایرانی در این منو صف کشیده‌اند. به لحاظ دکوراسیون و فضای رستوران نیز خاطرتان جمع باشد که با یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های مشهدی روبه‌رو هستید.

کافی‌شاپ و رستوران پاساژ وصال

از این رستوران اشرافی که بگذریم، در این مرکز خرید تا دلتان بخواهد کافه‌های شیک و غرفه‌های خوراکی‌ وجود دارد. به لطف این شرایط، در هرکدام از طبقه‌های این مرکز خرید که باشید، کافی است اراده کنید و سری به این کافه‌ها بزنید. نوشیدنی‌های گوارا و میان‌وعده‌‌های خوشمزه در این کافه‌ها انتظار مشتریان را می‌کشد. این کافه‌ها مکان مناسبی برای رفع خستگی است تا با جرعه‌ای نوشیدنی گوارا، انرژی دوباره‌ای برای گشت‌و‌گذاری جانانه در یکی از بهترین مراکز خرید مشهد پیدا کنید.

کافی‌شاپ و رستوران پاساژ وصال

جالب است بدانید طیف خوراکی‌های این مرکز خرید فقط به رستوران و کافی‌شاپ‌های آن خلاصه نمی‌شود. چندین فروشگاه عرضه فست‌فود نیز در این مرکز خرید تعبیه شده است. به همین دلیل انصافاً باید گفت هر ذائقه‌ای که داشته باشید، خوراکی دلخواه برای شما پیدا می‌شود.

پارک علمی پروفسور بازیما

پارک علمی پروفسور بازیما

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این مرکز خرید به پارک علمی اختصاص یافته که نظیر آن را در ایران سراغ نداریم. این مکان با نام پارک علمی پروفسور بازیما شناخته می‌شود. پارک علمی که از آن صحبت می‌کنیم، اولین پارک با محوریت آموزش علوم مختلف در ایران به حساب می‌آید. پارک علمی پروفسور بازیما، حدود ۲۴۰۰ مترمربع از فضای این مرکز خرید را به خود اختصاص داده است. در این پارک علمی، آموزش‌های مختلفی در حوزه‌های علمی متفاوت برای کودکان و بزرگسالان مهیاست. زیست‌شناسی، زمین‌شناسی و ستاره‌شناسی به‌عنوان مهم‌ترین حوزه‌های علمی است که در این پارک به آموزش‌ آن‌ها پرداخته می‌شود.

پارک علمی پروفسور بازیما

پارک علمی پروفسور بازیما به لحاظ سبک آموزش نیز تفاوت‌های زیادی با پارک‌های معمولی دارد. گشت‌و‌گذار در این پارک با سفری هیجان‌انگیز آغاز می‌شود. شرکت‌کننده‌های این پارک در طول سفر با جنبه‌های مختلفی از علم آشنا می‌شوند و دیدگاه جدیدی به زندگی پیدا می‌کند. از آنجایی که تمرین، حرف اول را در یادگیری می‌زند، بخش‌های مختلفی از پارک علمی پروفسور بازیما به تمرین کارهای علمی اختصاص دارد. با توجه به تعریف‌هایی که از پارک علمی پروفسور بازیما کردیم، حتماً‌ متوجه شده‌اید که این پارک جذابیت‌های زیادی برای کودکان دارد. با این حال جذابیت‌های پارک علمی پروفسور بازیما فقط مخصوص کودکان نیست، این پارک اطلاعات بسیار سودمند و سرگرمی‌های مفیدی برای بزرگسالان دارد.

پارک علمی پروفسور بازیما

برای نمونه می‌توان به ماشین زمان اشاره کرد. با حضور در این ماشین، سفری هیجان‌انگیز به روزگاران بسیار دور انجام می‌دهید و با پیدایش ستاره‌ها و شکل‌گیری کائنات آشنا می‌شوید. افلاک‌نما، زمین‌شناسی، دیرینه‌شناسی و جانورشناسی، از مهم‌ترین بخش‌های پارک علمی پروفسور بازیما به حساب می‌آیند. به آن دسته از گردشگرانی که فرزند دختر دارند نیز اتاق صورتیِ این پارک علمی را پیشنهاد می‌کنیم. این اتاق، محیطی کاملاً دخترانه دارد و اطلاعات کاملی درباره بدن بانوان به دخترخانم‌ها آموزش می‌دهد.

شهربازی

شهربازی

مراکز خرید مشهد عموماً شهربازی‌های کوچک‌و‌بزرگی برای سرگرمی کودکان دارند. مرکز خرید وصال مشهد نیز از این قائده مستثنی نیست. در این مرکز خرید شهربازی مجهزی قرار دارد. به لطف این شهربازی، خریدارانی که همراه اعضای خانواده راهی این مرکز خرید شده‌اند، فرصتی پیدا می‌کنند تا فرزند دلبند خود را به شهربازی ببرند و حسابی خوش بگذرانند. سرگرمی‌های متنوعی در این شهربازی تعبیه شده است. ناگفته نماند سالن گیم‌نت بسیار مجهزی نیز در این مرکز خرید وجود دارد؛ در نتیجه می‌توان گفت به لحاظ سرگرمی‌، خاطرتان جمع باشد که با یکی از متنوع‌ترین مراکز خرید مشهد روبه‌رو هستید.

امکانات مختلف مرکز خرید وصال

امکانات مختلف مرکز خرید وصال

انصافاً باید گفت هرچقدر امکانات رفاهی یک مرکز خرید بیشتر باشد، مشتری‌‌های بیشتری روانه آن می‌شوند. این مرکز خرید به لحاظ امکانات رفاهی نیز برگ‌های برنده زیادی دارد. برای نمونه می‌توان به تهویه مطبوع، تجهیزات سرمایش و گرمایش، صندلی‌های راحت در طبقه‌های مختلف، چندین چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه، مکان مخصوص نگهداری کودکان و آسانسور اشاره کرد. دو پارکینگ بزرگ و جادار، هایپرمارکتی با محصولات متنوع و دسترسی راحت به طبقه‌‌های مختلف را می‌‌توان از دیگر امکانات رفاهی این مرکز خرید نام برد. به امکانات رفاهی که گفتیم، انتظامات و خدمات حمل‌ کالا را نیز اضافه کنید.

قیمت اجناس مرکز خرید وصال مشهد

قیمت اجناس مرکز خرید وصال مشهد

با توجه به توضیحاتی که دادیم، حتماً متوجه‌ شده‌اید با مرکز خریدی روبه‌رو هستیم که رقیب مرکز خرید الماس شرق به‌حساب می‌آید. همسایگی این دو مرکز خرید در کنار هم، باعث شده تا فروشنده‌های هر دو مرکز خرید، آتش به مالشان بزنند. خوشبختانه این رقابت به نفع مشتریان تمام می‌شود. انصافاً باید گفت کالاهای خوش‌قیمتی در این مرکز خرید به مشتریان عرضه می‌شود.

جاهای دیدنی نزدیک مجتمع وصال مشهد

به این نکته اشاره کردیم که این مرکز خرید در مجتمع گردشگری تجاری سپاد مشهد واقع شده است. در این مرکز تا دلتان بخواهد جاهای دیدنی وجود دارد. اگر راهی این مرکز خرید شدید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه خود را به گونه‌ای تنظیم کنید تا سری به جاهای دیدنی زیر بزنید.

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مطمئن هستیم کالای دلخواه را در مرکز خرید وصال پیدا می‌کنید. با این حال از آنجایی که پاساژگردی حسابی خوش می‌گذرد و بهتر است قبل از خرید کالای دلخواه، قیمت آن دستتان آمده باشد، پیشنهاد می‌کنیم سری به مرکز خرید الماس شرق بزنید. الماس شرق، همسایه دیواربه‌دیوار وصال است.

پارک ساحلی آفتاب

پارک ساحلی آفتاب

بازار پارک های آبی مشهد حسابی گرم است. این شهر چندین پارک آبی بسیار مجهز و بزرگ دارد. با این حال پارک ساحلی آفتاب، امکانات متفاوتی را برای علاقه‌مندان سرگرمی‌های‌ آبی مهیا کرده است. برای تعریف از این پارک آبی، کافی است به این نکته اشاره کنیم که پارک ساحلی آفتاب،‌ بزرگ‌ترین پارک ساحلی طبقاتی ایران است. این پارک با ۷ طبقه، طیف بسیار گسترده‌ای از انواع تفریح‌های آبی را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. برای نمونه می‌توان به استخر آب، سرسره‌های هیجان‌انگیز، حمام آفتاب، سالن شنا، استخر نمک و غواصی اشاره کرد.

باغ پرندگان

باغ پرندگان

جالب است بدانید باغ پرندگان مشهد، نخستین باغ مخصوص پرندگان در شرق ایران است. اگر از تماشای پرنده‌های زیبا لذت می‌برید، پس از گردشگری در پاساژ وصال، حتماً‌ سری به باغ پرندگان بزنید. جالب است بدانید چیزی حدود ۷۰۰ گونه پرنده در این باغ حضور دارند. طاووس‌های زیبا، طوطی‌های شکرشکن، مرغابی‌های بازیگوش و عقاب‌های تیزچنگال در آسمان این باغ به پرواز در می‌آیند. اگر روحیه طبیعت‌دوستی دارید و از تماشای پرنده‌های زیبا سیر نمی‌شوید، حتماً سری به باغ پرندگان مشهد بزنید. فاصله این باغ به این مرکز خرید به‌اندازه‌ای نزدیک است که با پای پیاده می‌توانید راه آن را در پیش بگیرید.

تونل بادصبا

تونل بادصبا

در این قسمت پیشنهاد ویژه‌ای برای علاقه‌مندان هیجان و تفریح‌های ماجراجویانه داریم. تونل باد صبا یکی دیگر از مکان‌های جذاب در مرکز گردشگری سپاد به حساب می‌آید. این تونل شرایطی برای دستیابی انسان به رؤیای پرواز را فراهم کرده است. در تونل باد صبا، فشار هوا به‌گونه‌ای تنظیم می‌شود تا شرکت‌کننده در حالتی معلق میان هوا و زمین قرار بگیرند. تجربه چنین شرایطی، موهبتی است که فقط در تونل بادصبا می‌توانید تجربه کنید. از آنجایی که با سرگرمی هیجان‌انگیزی روبه‌رو هستیم، برای شرکت در این تونل باید از سلامت جسمانی مطلوبی برخوردار باشید.

خوشبختانه کارشناسان و مربیان بسیار حرفه‌ای در تونل باد صبا حضور دارند. این تونل به لحاظ تجهیزات فنی نیز از بهترین دستاوردهای روزِ دنیا بهره گرفته است؛ پس دلتان را به دریا بزنید و هیجانی خاص و فراموش‌نشدنی را در تونل باد صبا تجربه کنید. این تونل در فاصله‌ای بسیار کم با مجتمع خرید وصال قرار دارد.

سخن پایانی

مجتمع وصال مشهد، مرکز خریدی خوش‌ مسیر و پرامکانات است که کالاهای بی‌شماری در آن عرضه می‌شود. این مرکز خرید به لحاظ تفریحات و خوراکی‌های خوشمزه نیز مکانی مناسب برای گشت‌و‌گذار و خوش‌گذرانی به نظر می‌رسد. امیدواریم اطلاعاتی که از پاساژ وصال مشهد آماده کردیم، گشت‌‌و‌گذاری جانانه را در این مرکز خرید برای شما به ارمغان بیاورد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های شیرینی از پاساژگردی در بهترین مراکز خرید مشهد دارید، خواهشمندیم این اطلاعات را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

3.3/5 (3 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.