پارک های آبی مشهد | آب‌بازی در بزرگ‌ترین پارک های آبی ایران

0

پارک های آبی مشهد به لحاظ امکانات سرگرم‌کننده و خدمات رفاهی در منطقه نظیر ندارند. به همین دلیل این پارک‌های آبی به یکی از بهترین جاهای دیدنی مشهد تبدیل شده‌اند. گردشگران بی‌شماری را می‌شناسیم که سراغ بهترین پارک آبی مشهد را می‌گیرند. همان‌گونه که حتماً‌ تعریف‌ جاهای دیدنی مشهد به گوش شما رسیده، مشهد ۴ پارک آبی دارد. این پارک‌ها یکی از دیگری بزرگ‌تر و سرگرم‌کننده‌تر هستند. تنوع انواع پارک آبی مشهد، انتخاب بهترین پارک را برای گردشگران دشوار کرده است. از آنجایی که بعید می‌دانیم در سفر به مشهد فرصتی پیدا کنید تا به تمامی این پارک‌های آبی سر بزنید، در ادامه با هم ویژگی‌های انواع پارک آبی سرپوشیده مشهد را بررسی می‌کنیم. قول می‌دهیم به لطف اطلاعاتی که از پارک های آبی مشهد با شما در میان می‌گذاریم، آب‌تنی جانانه‌ای در این پارک‌های آبی داشته باشید و خاطره‌ای خوش از سفر به مشهد در ذهنتان ماندگار شود.

فهرست مطالب

پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

عکس پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

معرفی پارک های آبی مشهد را با اشاره به یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های این دیار آغاز می‌کنیم. پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد به لحاظ وسعت و سرگرمی‌های آبی یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبیِ خاورمیانه است.پارک آبی سرزمین موج‌های آبی جزو جاهای تفریحی مشهد است که چندین استخر کوچک و بزرگ و سرسره دارد. استخر موج به‌‌عنوان سرگرمی پرطرفدار این پارک آبی شناخته می‌شود. موج‌های خروشانی از انتهای این استخر بلند می‌شود به ساحل می‌رسد.

عکس پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

از سرسره ‌های پارک آبی سرزمین موج های آبی نیز هرچقدر بگویم، کم گفته‌ایم. این سرسره‌ها به‌اندازه‌ای هیجان انگیز هستند که سوارشدن بر بعضی از آن‌ها دل شیر می‌خواهد. این پارک آبی فاصله نسبتاً‌ زیادی از فرودگاه مشهد دارد؛ در نتیجه اگر می‌خواهید با خرید بلیط هواپیما مشهد راهی این شهر شوید، بهتر است برای رسیدن به سرزمین موج های آبی مشهد سوار تاکسی‌های فرودگاه شوید و از راننده بخواهید مسیری خلوت را برای رسیدن به این پارک آبی انتخاب کند. در ادامه بهترین سرسره های این پارک را معرفی می‌کنیم تا با اطلاعات کاملی راهی یکی از بهترین پارک های آبی مشهد شوید.

سرسره جت موج سرزمین موج های آبی مشهد

عکس سرسره جت موج سرزمین موج های آبی مشهد

جت موج، سرسره‌ای است که سرسره‌سوار را با نهایت سرعت به پایین سر می‌دهد. این سرسره به لحاظ طول، یکی از درازترین سرسره های سرزمین موج های آبی مشهد به حساب می‌آید.

سرسره تاپسی توری

عکس سرسره تاپسی توری سرزمین موج های آبی مشهد

پارک های آبی مشهد عموماً سرسره‌های بلند و طولانی دارند. با این حال در سرسره تاپسی توری اوضاع هیجان‌انگیزتر است. این سرسره حدود ۱۱ متر ارتفاع دارد. به لحاظ طراحی نیز با سرسره‌ای مخروطی‌شکل روبه‌رو هستیم. سرسره تاپسی توری به دلیل ارتفاع زیاد و طراحی خاص، یکی از هیجان‌انگیزترین سرسره های سرزمین موج های آبی مشهد شناخته می‌شود.

سرسره سرعتی سرزمین موج های آبی مشهد

عکس سرسره سرعتی سرزمین موج های آبی مشهد

این سرسره در کنار ارتفاع ۱۱‌متری، سرعتی بسیار زیاد دارد. شیب تند سرسره باعث می‌شود تا سرسره‌سوار با نهایت سرعت از ارتفاع به داخل آب سر بخورد.

سرسره سوپر لوپ سرزمین موج های آبی

عکس سرسره سوپر لوپ سرزمین موج های آبی مشهد

پارک های آبی مشهد به لحاظ تنوع سرسره‌ها رقابت تنگاتنگی با هم دارند. به همین سرسره سوپر لوپ به‌عنوان نقطه قوتی در بین تمامی سرسره‌ های سرزمین موج های آبی مشهد شناخته می‌شود. این سرسره ۱۴ متر ارتفاع دارد. طول سرسره سوپر لوپ چیزی حدود ۱۲۰ متر است. سرسره‌سوار در این سرسره با سرعتی بسیار زیاد از بالا به پایین سر می‌خورد. این سرسره‌ به گونه‌ای طراحی شده تا سرسره‌سوار در کنار سرخوردن، در آب غوطه‌ور شود و حسابی کِیف کند.

سرگرمی‌ها و امکانات رفاهی سرزمین موج های آبی مشهد

عکس سرگرمی‌ها و امکانات رفاهی سرزمین موج های آبی مشهد

پارک های مشهد به لحاظ امکانات رفاهی و سرگرمی‌های متنوع نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. برای نمونه سرزمین موج های آبی مشهد در کنار سرسره‌های هیجان‌انگیز، جکوزی، سونا و حوضچه آب سرد دارد. به این امکانات ۳ سونای خشک و یک سونای بخار را هم اضافه کنید.

قسمت مخصوص کودکان سرزمین موج های آبی مشهد

عکس قسمت مخصوص کودکان سرزمین موج های آبی مشهد

آب‌تنی تفریح دلخواه کودکان است. به همین دلیل گردشگران بی‌شماری را سراغ داریم که برای سرگرم‌کردن کودکان دلبند خود راهی سرزمین موج های آبی می‌شوند. این شرایط باعث شده تا سرزمین موج های آبی مشهد، قسمتی مخصوص کودکان داشته باشد. فرزند دلبند شما در این قسمت با انجام تفریحاتی آبی حسابی سرگرم می‌شود.

اطلاعات بازدید از سرزمین موج های آبی مشهد

آدرس پارک آقایانبزرگراه امام علی (ع)، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۱
آدرس پارک بانوانبزرگراه امام علی (ع)، بلوار اندیشه،‌ نبش اندیشه ۷۹
ساعت کاریهمه‌روزه از ۱۱ صبح تا ۹ شب
قیمت بلیط حدود ۱۸۰هزار تومان (اسفند ۱۴۰۲)
مدت زمان بازدیدبا خرید بلیط سرزمین موج های آبی مشهد می‌توانید یک روز کامل در این پارک آبی مشهد مشغول به آب‌تنی شوید
شماره تماس۰۹۸۳۶۰۰۸۰۵۰
ادرس وب سایتhttps://wwl.ir/

آدرس سرزمین موج های آبی مشهد در نقشه گوگل

سرزمین موج های خروشان

عکس سرزمین موج های خروشان مشهد

سرزمین موج های خروشان به لحاظ مساحت و تنوع سرسره و استخر به‌عنوان دومین پارک آبی سرپوشیده مشهد شناخته می‌شود. این مجموعه رقیبی سرسخت برای سرزمین موج های‌ آبی مشهد است. به همین دلیل نیز روزبه‌روز سرسره‌های هیجان‌انگیزتر و خدمات بیشتری به آن اضافه می شود. سرزمین موج های آبی خروشان چیزی حدود ۶۲ سرسره مدرن و پیشرفته دارد. این پارک آبی در جاده شاندیز واقع شده است. امکان ندارد راهی مشهد شوید و آوازه غذاهای خوشمزه شاندیز به گوش شما نخورده باشد.

عکس سرزمین موج های خروشان مشهد

از آنجایی که بسیاری از بهترین رستوران های مشهد در شاندیز قرار دارند، می‌توانید پس از آب‌تنی در سرزمین موج های خروشان، سری به این رستوران‌ها بزنید و غذایی جانانه نوش‌جان کنید. برای خرید بلیط قطار مشهد این نکته را حتماً در نظر داشته باشید که سرزمین موج های خروشان مشهد دورترین پارک آبی این شهر به ایستگاه راه آهن مشهد است. سرگرمی‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم از بهترین تفریحات سرزمین موج های خروشان مشهد به حساب می‌آیند.

چاله فضایی

عکس چاله فضایی سرزمین موج های خروشان مشهد

چاله فضایی درواقع نوعی سرسره است که سرسره‌سوار را چندین دور، چرخ می‌دهد و به سمت چاله‌ای بزرگ هدایت می‌کند. در پایین این چاله بزرگ، حوضچه‌ای قرار دارد تا سرسره‌سوار با افتادن داخل این حوضچه، حسابی کِیف کند.

زیپ لاین

عکس زیپ لاین سرزمین موج های خروشان مشهد

زیپ لاین از آن دسته سرگرمی‌هایی است که در بسیاری از پارک‌های روباز و سرپوشیده وجود دارد. با این حال حساب زیپ لاین سرزمین موج های خروشان با تمامی زیپ لاین‌هایی که دیده‌اید فرق می‌کند. این زیپ لاین مرتفع‌ترین و طولانی‌ترین زیپ‌ لاین در بین تمامی پارک‌های سرپوشیده دنیاست. زیپ لاینی که در قسمت آقایان سرزمین موج‌های خروشان قرار دارد، چیزی حدود ۱۱۰ متر طول دارد. ارتفاع قسمت شروع این زیپ لاین حدود ۳۴ متر است و قسمت پایانی آن ۲۵ متر ارتفاع دارد. زیپ لاینی که از آن صحبت می‌کنیم با سرعتی حدود ۶۳ کیلومتر در ساعت شرکت‌کننده‌ها را به پایین هدایت می‌کند. جالب است بدانید زیپ لاین قسمت بانوانِ سرزمین موج‌های خروشان نسبت به آقایان طولانی‌تر است و ۲۷ متر ارتفاع دارد. شرکت‌کننده‌ها در این زیپ لاین حدود ۵۳ کیلومتر سرعت می‌گیرند.

سقوط آزاد

عکس سقوط آزاد سرزمین موج های خروشان مشهد

سقوط آزادِ سرزمین موج‌های خوشان یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات این پارک آبی است. در این سرگرمی به ارتفاعی حدود ۲۳متری از سطح زمین می‌روید. سپس به ناگاه زیر پای شما خالی می‌شود تا با سرعت هر چه تمام‌تر از ارتفاع به داخل حوضچه آب بیفتید. سقوط آزادِ سرزمین موج های خروشان به اندازه‌ای هیجان‌انگیز است که بیماران قلبی باید از آن برحذر باشند.

امکانات رفاهی سرزمین موج های خروشان مشهد

عکس امکانات رفاهی سرزمین موج های خروشان مشهد

انصافاً باید گفت سرزمین موج های خروشان به لحاظ امکانات رفاهی نیز از دیگر پارک های آبی مشهد چیزی کم نمی‌آورد. در این پارک آبی رستورانی با غذاهای خوشمزه وجود دارد. مکان مخصوص بازی کودکان، استخر و سونا از دیگر سرگرمی‌هایی است که سرزمین موج های خروشان مشهد پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

اطلاعات بازدید از سرزمین موج های خروشان مشهد

آدرسابتدای جاده شاندیز، سرزمین موج های خروشان
ساعت کاریهمه‌روزه از ۹ صبح تا ۹ شب
مدت زمان بازدیدبا خرید بلیط سرزمین موج های خروشان مشهد می‌توانید یک نوبت کامل به آب‌تنی و سرسره‌سواری مشغول شوید. (هر نوبت کامل در سرزمین موج های خروشان مشهد چیزی حدود ۷ ساعت است).
قیمت بلیطهر نفر بزرگسال حدود ۱۸۰ هزار تومان
کودکان کمتر از ۹ سال ۱۵۰ هزار تومان (فروردین ۱۴۰۳)
آدرس وب‌سایتwww.mojhayekhorooshan.ir

آدرس سرزمین موج های خروشان مشهد در نقشه گوگل

پارک ساحلی آفتاب مشهد

عکس پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک های آبی مشهد هر کدام به ویژگی خاصی افتخار می‌کنند. برای نمونه پارک ساحلی آفتاب مشهد، به‌عنوان پارکی شناخته می‌شود که با ۷ طبقه، بزرگ‌ترین پارک آبی طبقاتی خاورمیانه است. پارک ساحلی آفتاب مشهد در ۱۳۹۰ افتتاح شد. در این پارک تا دلتان بخواهد سرسره‌های هیجان‌انگیز و استخرهای شنا وجود دارد. به این ویژگی‌ها، استخری مخصوص غواصی را هم اضافه کنید. استخری که از آن صحبت می‌کنیم ۱۲ متر عمق دارد و نمای زیبایی از دنیای زیر آب را پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

عکس سرسره‌های هیجان‌انگیز پارک ساحلی آفتاب مشهد

سرگرمی‌های پارک ساحلی آفتاب لحظه‌های شادی را برای گردشگران فراهم می‌کند. پارک ساحلی آفتاب فاصله کمی با مرکز شهر دارد. به همین دلیل اگر با خرید بلیط اتوبوس مشهد راهی این شهر شده‌اید و قصد دارید پس از رسیدن به ترمینال تنی به آب بزنید، پارک ساحلی آفتاب مشهد انتخاب مناسبی برای شماست. ویژگی‌های که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم از امکانات چشمگیر پارک ساحلی آفتاب حکایت دارد. برای اینکه بدون سوغات مشهد به دیار خود باز نگردید، پیشنهاد می‌کنیم همسایگی پارک ساحلی آفتاب مشهد را با الماس شرق به فال نیک بگیرید. الماس شرق یکی از بهترین مراکز خرید مشهد است و سوغاتی‌های خوش‌قیمت و برازنده‌ای در آن پیدا می‌شود.

سرسره‌های هیجان‌انگیز

عکس سرسره‌های هیجان‌انگیز پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب سرسره‌هایی دارد که آدرنالین مردم را به اوج می‌رساند. انواع سرسره‌های مارپیچ و سرعتی در گوشه‌و‌کنار پارک ساحلی آفتاب خودنمایی می‌کنند. پارک ساحلی آفتاب به اندازه‌ای سرسره دارد که بعید است در یک نوبت فرصتی برای سرسره‌سواری در تمامی آن‌ها پیدا کنید. پارک ساحلی آفتاب مشهد سرسره‌ای سرعتی دارد که سرسره‌سوار را از ارتفاع ۱۸‌متری به پایین سر می‌دهد. اگر از سواری در سرسره‌های آبی لذت می‌برید، اما به جای هیجان، می‌خواهید در حین سرخوردن آرامش داشته باشید، سرسره آهسته پارک ساحلی آفتاب را امتحان کنید.

عکس سرسره‌های هیجان‌انگیز پارک ساحلی آفتاب مشهد

در این پارک چاله فضایی نیز وجود دارد. چاله‌ای فضایی که از آن صحبت می‌‌کنیم نزدیک به ۱۷ متر است. پارک ساحلی آفتاب سرسره‌ای با نام قایق فضایی دارد. سرسره‌ای که از آن صحبت می‌کنیم با ارتفاع ۲۵ متر، یکی از بلندترین سرسره‌های آبی در منطقه است. ارتفاع سرسره سقوط آزادِ این پارک چیزی حدود ۲۰ متر است. به همین دلیل اگر به دنبال سرسره‌های هیجان‌انگیز می‌گردید، در انتخاب پارک ساحلی آفتاب مشهد شک نکنید.

استخرهای شنا

عکس استخرهای شنا پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک های آبی مشهد با استخرهای متنوعی انتظار گردشگران را می‌کشند. استخرهای پارک ساحلی آفتاب برای گردشگرانی مناسب است که حوصله سرسره‌سواری‌ هیجان‌انگیز را ندارند و می‌خواهند با شنا در این استخرها به آرامش برسند. پارک ساحلی آفتاب مشهد استخر موج پرطرفداری دارد. آب‌های خروشان از انتهای این استخر به سمت ساحلِ آن هدایت می‌شود. این استخر چیزی حدود ۳۵ متر طول دارد.

سرگرمی‌های آبی متنوع

عکس سرگرمی‌های آبی متنوع پارک ساحلی آفتاب مشهد

این روزها دیگر ویژگی‌های یک پارک آبی به سرسره‌ها و استخرهای آن خلاصه نمی‌شود. به همین منظور پارک های آبی برای جذب بیشتر مشتری، سرگرمی‌های آب متنوعی را فراهم کرده‌‌اند. برای نمونه می‌‌توان به چشمه‌ جوشان اشاره کرد. این سرگرمی، یکی از ویژگی‌های جالب پارک ساحلی آفتاب مشهد است. مکانی غارمانند در این پارک تعبیه شده که در دل آن چشمه‌ای جوشان است. در پارک ساحلی آفتاب مشهد، رودخانه‌ای خروشان جریان دارد. این رودخانه با حدود ۱۷۰ متر طول، یکی از طولانی‌ترین رودخانه‌های پارک های آبی منطقه است.

امکانات ویژه پارک ساحلی آفتاب مشهد

عکس امکانات ویژه پارک ساحلی آفتاب مشهد

برای شما گفتیم که پارک ساحلی آفتاب مشهد، در ۷ طبقه ساخته شده است. آخرین طبقه از این پارک آبی مکانی است برای حمام آفتاب. جالب است بدانید در این پارک، استخر نمک اسپوتا تعبیه شده است. این نمک، خاصیت‌های درمانی بی‌شماری برای پوست دارد. سالن‌های یوگا، رایحه‌درمانی، ایروبیک، بدنسازی و ماساژ از دیگر امکانات ویژه پارک ساحلی آفتاب مشهد به حساب می‌آید. به امکاناتی که اشاره کردیم سونای ماسه را هم اضافه کنید. این سونا اثربخشی چشمگیری برای التیام دردهای عضلانی و مفصلی دارد. در این پارک آبی ایستگاهی برای آب‌درمانی وجود دارد. در این ایستگاه کارشناسان تربیت‌بدنی مشاوره‌های رایگانی برای آب‌درمانی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌‌دهند. جالب است بدانید در پارک ساحلی آفتاب، چایخانه‌ای سنتی وجود دارد. ناگفته پیداست نوشیدن یک فنجان چای پس از آب‌تنی، حسابی می‌چسبد.

اطلاعات بازدید از پارک ساحلی آفتاب مشهد

آدرسانتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق
ساعت کاریهمه‌روزه از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب
مدت زمان بازدیدبا خرید بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد می‌توانید یک نوبت کامل به آب‌تنی و سرسره‌سواری مشغول شوید
قیمت بلیطسانس آزاد: ۱۴۰ هزار تومان
سانس آزاد کودکان: ۱۱۰ هزار تومان (فروردین ۱۴۰۳)
آدرس وب‌سایتwww.psaftab.com

آدرس پارک ساحلی آفتاب مشهد در نقشه گوگل

پارک آبی ایرانیان مشهد

عکس پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک های آبی مشهد توسط شرکت‌های معتبر طراحی شده‌اند. جالب است بدانید طراحی پارک آبی ایرانیان را شرکت معتبر وایت‌واتِروِست (WhiteWaterWest) انجام داده است. این شرکت کانادایی، ید طولایی در طراحی و اجرای پارک‌های آبی در سرتاسر دنیا دارد. شرکت وایت‌واتروست، پارک آبی ایرانیان مشهد را با رعایت استانداردهای بین‌المللی احداث کرده است. پارک آبی ایرانیان مشهد به لحاظ وسعت در شمال شرق ایران و منطقه نظیر ندارد. مدیران این پارک آبی مدعی هستند، وسعت پارک آبی ایرانیان چیزی بیشتر از ۱۴ زمین فوتبال است.

عکس امکانات ویژه‌ پارک آبی ایرانیان مشهد

با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت به لحاظ مقایسه قیمت بلیط پارک های آبی مشهد، پارک آبی ایرانیان مقرون‌به‌صرفه‌تر است. تجربه ثابت کرده قیمت این پارک آبی نسبت به رقبای دیگری مانند سرزمین موج‌ های آبی مشهد و سرزمین موج‌ های خروشان منصفانه‌تر است. این پارک آبی با بعضی از بهترین هتل های مشهد مانند هتل پارس فاصله نسبتاً‌ مناسبی دارد؛ در نتیجه نیازی نیست نگران تردد بین پارک آبی و هتل باشید. مطالعه راهنمای سفر مشهد برای آشنایی با جاهای دیدنی این شهر خالی از لطف نیست. ویژگی‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم از امکانات چشمگیر پارک آبی ایرانیان مشهد به حساب می‌آید.

سرسره‌ و سرگرمی‌های آبی هیجان‌انگیز

عکس سرسره‌ و سرگرمی‌های آبی پارک آبی ایرانیان مشهد

اولین سرسره‌ای که در پارک آبی ایرانیان مشهد خودنمایی می‌کند، سرسره‌ای با نام یو (U) است. این سرسره همان‌گونه که از نام این سرسره پیداست، همانند نشانه انگلیسی U طراحی شده است. سرسره‌سواری در این سرسره به اندازه‌ای هیجان دارد که صف آن همیشه شلوغ است. در این پارک آبی رودخانه‌ای خروشان جریان دارد. رودخانه‌‌ای که از آن صحبت می‌کنیم از مسیرهای مختلفی می‌گذرد و لحظه‌های پرهیجانی را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. از آنجایی که پارک‌های آبی بدون استخر موج صفایی ندارند، در پارک آبی ایرانیان استخر موج بزرگی ساخته شده است. شناگران سوار بر این موج‌های خروشان از انتهای استخر به ساحل آن می‌آیند و حسابی تفریح می‌کنند.

به تفریحات هیجان‌انگیزی که اشاره کردیم، یک سرسره سقوط آزاد را هم اضافه کنید. انصافاً باید گفت سرسره‌سواری با سقوط آزاد دل شیر می‌خواهد. یکی دیگر از سرگرمی‌های جالب در پارک آبی ایرانیان، چاله فضایی است. این چاله فضایی از چاله‌های فضایی دیگر پارک های آبی مشهد بزرگ‌تر است. چاله فضایی پارک آبی ایرانیان چندین دور بیشتر سرسره‌سوار را چرخ می‌دهد و از ارتفاع بلندتری به داخل حوضچه آب میندازد.

امکانات ویژه‌ پارک آبی ایرانیان مشهد

عکس امکانات ویژه‌ پارک آبی ایرانیان مشهد

ویژگی‌های پارک آبی ایرانیان مشهد فقط به سرگرمی‌های آبی آن خلاصه نمی‌شود. این پارک برای رقابت با دیگر پارک های آبی مشهد امکانات متنوعی پیش روی علاقه‌مندان قرار داده است. چندین سالن ماساژ در پارک آبی ایرانیان وجود دارد. در این سالن‌ها انواع ماساژهای سوئدی و تایلندی وجود دارد. سالن حناکاری و حمام ترکی از دیگر امکانات چشمگیر پارک آبی ایرانیان به حساب می‌آید. جالب است بدانید این پارک آبی حمام سنتی هم دارد. رستوران و کافی شاپ از دیگر امکانات رفاهی پارک آبی ایرانیان است.

 اطلاعات بازدید از پارک آبی ایرانیان

آدرسبلوار حجاب، نبش حجاب ۸
ساعت کاریآقایان جمعه‌ها و روزهای فرد از ساعت ۱۴ تا ۲۱
بانوان روزهای زوج از ساعت ۱۴ تا ۲۱
مدت زمان بازدیدبا خرید بلیط پارک آبی ایرانیان مشهد می‌توانید یک نوبت کامل به آب‌تنی و سرسره‌سواری مشغول شوید
قیمت بلیطحدود ۱۱۰ تا ۲۴۰ هزار تومان (فروردین ۱۴۰۳)
آدرس وب‌سایتhttp://iranianwaterpark.rzb.ir/

آدرس پارک آبی ایرانیان مشهد در نقشه گوگل

پارک های آبی مشهد به اندازه‌ای امکانات سرگرم‌کننده دارند که به شما حق می‌دهیم اگر بخواهید تمامی این پارک‌های آبی را امتحان کنید. با این حال از آنجایی که وقت در سفر تنگ است، امیدواریم اطلاعاتی که مطرح کردیم کمک‌حال شما برای انتخاب بهترین پارک آبی مشهد باشد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم اطلاعات سودمند و خاطره‌های خوشی از مشهدگردی دارید، خواهشمندیم این اطلاعات مفید و خاطره‌های شیرین را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

پارک ساحلی آفتاب مشهد فاصله کمتری با مرکز شهر دارد.

بلیط پارک‌های آبی مشهد حدود ۷ هزار تومان است. این قیمت بسته به جشنواره‌های مختلف تفاوت پیدا می‌کند.

پارک آبی ایرانیان سرسره‌های بسیار مهیجی دارد.

پارک آبی ایرانیان در همسایگی شاندیز، بورس رستوران‌های مشهد، قرار دارد.

قسمتی از پارک ساحلی آفتاب مشهد به غواصی اختصاص داده شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.