معرفی هتل های رشت | اقامت در مرکز سرسبزی ایران

0

اگر قصد خرید بلیط هواپیما رشت را دارید، کمی صبر کنید و ابتدا در این مقاله با ما همراه باشید. در رشت هتل‌های مختلف، اقامتگاه‌های بوم‌گردی سنتی و مجتمع‌های اقامتی مختلفی وجود دارند. در این مقاله قصد داریم لوکس ترین هتل های رشت تا اقامتگاه های بوم گردی رشت و انواع مجتمع های اقامتی رشت را به شما معرفی کنیم. به‌این‌ترتیب از هتل های پنج ستاره رشت تا ارزان ترین هتل های رشت را می‌شناسید و حق انتخاب بسیار گسترده‌ای برای اقامت در این شهر سرسبز و زیبا خواهید داشت.

معرفی برترین هتل های رشت

  • هتل بزرگ کادوس رشت

هتل بزرگ کادوس رشت

هتل بزرگ کادوس، ازجمله بهترین و لوکس ترین هتل های رشت به حساب می‌آید. این هتل پنج ستاره در بلوار آزادی و خیابان منظریه رشت قرار گرفته است. هتل در موقعیتی بسیار عالی قرار دارد. وقتی که ظاهر سفید و زیبای این هتل را می‌بینید، ناخودآگاه انتظار خدماتی عالی را خواهید داشت. این هتل در یکی از بهترین مناطق مرفه‌نشین رشت قرار دارد. دسترسی این هتل به فرودگاه، مناطق تفریحی و تاریخی بسیار عالی است. در این هتل می‌توانید از بهترین امکانات رفاهی و خدماتی بهره‌مند شوید. هتل بزرگ کادوس در 5 طبقه ساخته شده است و با 96 واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. لازم به ذکر است در ایام عید نوروز، ظرفیت این هتل به‌سرعت تکمیل می‌شود.

آدرس: رشت، بلوار آزادی، خيابان منظریه.
  • هتل شبستان رشت

هتل شبستان رشت

هتل شبستان رشت شاید همانند هتل کادوس پرزرق‌و‌برق نباشد؛ اما یک هتل دنج چهار ستاره با خدمات بسیار عالی و اتاق‌های تمیز و عالی محسوب می‌شود. این هتل در زمینی به مساحت هزار و 500 متر مربع در سال 1391 به بهره‌برداری رسید. هتل شبستان در ساختمانی 6طبقه قرار دارد و فقط با 19 واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند؛ پس می‌توانید انتظار داشته باشید که اتاق‌های این هتل بزرگ و دل‌باز باشند. هتل شبستان در موقعیت بسیار عالی قرار دارد و دارای دسترسی مناسبی به اکثر جاهای دیدنی رشت است. اگر سری به راهنمای سفر رشت بزنید، متوجه می‌شوید که اکثر جاذبه‌های گردشگری رشت در نزدیکی همین هتل قرار دارند. فقط هنگام رزرو هتل در نظر داشته باشید که واحدهای اقامتی این هتل دارای تیپ‌های B ،A و C هستند.

آدرس: رشت، فلکه گلسار، ابتدای خیابان بنت‌الهدی.
  • هتل پامچال رشت

هتل پامچال رشت

هتل پامچال ازجمله قدیمی‌ترین هتل های رشت به حساب می‌آید. این هتل در سال 1394، یک بار به‌صورت کامل از صفر تا صد بازسازی شد. هتل پامچال ازجمله هتل های دو ستاره رشت به حساب می‌آید. پس باید آن را در لیست ارزان ترین هتل های رشت نیز قرار دهیم. این هتل در یکی مناطق عالی رشت از نظر دسترسی واقع شده است. بسیاری از رستوران های رشت، بازار سنتی، میدان شهرداری رشت و… همگی در نزدیکی این هتل قرار دارند. در این هتل می‌توانید از حداقل امکانات رفاهی، خدماتی و اقامتی بهره‌مند شوید؛ اما خبری از امکانات لوکس و لاکچری نیست.

آدرس: رشت، بلوار امام خمینی، میدان مصلی.
  • هتل معین فومن

هتل معین فومن

خب در این مقاله قرار بود درباره هتل های رشت صحبت کنیم؛ اما هتل معین فومن در فاصله کمی از رشت قرار دارد. از طرفی این هتل آن‌قدر خاص و دوست‌داشتنی است که ترجیح دادیم آن را در این مقاله مطرح کنیم. خدا را چه دیدید، شاید دلتان خواست تا به جای رشت، در فومن اقامت کنید. هتل معین ازجمله هتل های پنج ستاره است. این هتل را می‌توان از نظر کیفیت و خدمات، با هتل های پنج ستاره رشت مقایسه کرد. هتل معین فقط 25 کیلومتر تا رشت فاصله دارد. پس در عرض نیم‌ساعت می‌توانید خودتان را به شهر زیبای رشت برسانید. این هتل در محلی سرسبز و زیبا قرار دارد و مسافران از بهترین آب‌وهوا بهره‌مند می‌شوند.

آدرس: فومن، کیلومتر ۳ محور گردشگری ماسوله.
  • هتل پوریا رشت

هتل پوریا رشت

حالا که صحبت از هتل فومن در این مقاله شد، بهتر است به هتل پوریا نیز اشاره کنیم. این هتل در کیلومتر 33 جاده رشت به انزلی قرار دارد. هتل پوریا در سال 1380 به بهره‌برداری رسید. هتل پوریا در ساختمانی 5طبقه قرار دارد و مجموعاً با 80 واحد اقامتی، پذیرایی مسافران رشت است. این هتل در فاصله کمی از مراکز خرید منطقه آزاد قرار دارد. اگر به‌قصد خرید، عازم شهر زیبای رشت هستید، می‌توانید در هتل پوریا اقامت کنید. به‌این‌ترتیب از دسترسی ساده به مراکز خرید منطقه آزاد بهره‌مند خواهید شد. این هتل چهار ستاره است و امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: گیلان، کیلومتر 33 جاده رشت به انزلی، جاده زیباکنار، بعد از منطقه آزاد.
  • هتل ساحلی بهارستان رشت

تصویری از هتل ساحلی بهارستان رشت

هتل ساحلی بهارستان ازجمله ارزان ترین هتل های رشت محسوب می‌شود که در کنار ساحل قرار دارد. این هتل سه ستاره است و خدماتی در حد همان هتل سه ستاره را به مسافران ارائه می‌دهد. واحدهای اقامتی این هتل شاید چندان چنگی به دل نزنند؛ اما امکانات تفریحی و ورزشی‌های آبی مختلف، همیشه مسافران را به این هتل می‌کشاند.

آدرس: رشت، جاده بندر انزلی، سه‌راه لیجارکی (حسن‌رود)، کیلومتر ۱۴ جاده زیباکنار، ۳۰۰ متر بعد از پمپ‌بنزین.
  • هتل آپارتمان صبوری رشت

هتل آپارتمان صبوری رشت

برای کسانی که جمعیتی سفر می‌کنند، هتل آپارتمان همیشه جزو گزینه‌های اقتصادی و مناسب است. اگر قصد اقامت در هتل آپارتمان را دارید، می‌توانید سری به هتل آپارتمان صبوری رشت بزنید. این هتل آپارتمان سه ستاره است و کیفیت خدمات مناسبی دارد. هتل آپارتمان صبوری در سال 1394 در ساختمانی 7طبقه به بهره‌برداری رسید. این هتل به جاذبه‌های تاریخی، همانند میدان شهرداری سابق رشت بسیار نزدیک است. واحدهای اقامتی این هتل بسیار تکمیل، دل‌باز و شیک هستند.

آدرس: رشت، خیابان رسالت، پشت پمپ‌بنزین خطیبی، روبه‌روی پارک شهید گلستانی.
  • هتل پردیس رشت

تصویری از هتل پردیس رشت

هتل پردیس از دیگر قدیمی ترین و ارزان ترین هتل های رشت به حساب می‌آید. این هتل در یکی از بهترین مناطق رشت، یعنی منطقه منظریه قرار دارد. هتل پردیس رشت در سال 1364 فعالیت خود را در ساختمانی 4طبقه آغاز کرد. این هتل قدیمی دو ستاره، با 60 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل را چندباری در طول این چندسال بازسازی کرده‌اند. هتل پردیس از نظر دسترسی، جزو بهترین هتل های رشت محسوب می‌شود.

آدرس: رشت، بلوار امام خمینی، نبش منظریه.
  • هتل آپارتمان نرگس رشت

هتل آپارتمان نرگس رشت در سال 1391 در زمینی به مساحت 3هزار مترمربع بنا شد. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و دارای دسترسی مناسبی به جاذبه‌های مختلف رشت است. مهم‌ترین ویژگی این هتل آپارتمان، فاصله کم آن تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است. همین موضوع باعث شده تا هتل آپارتمان رشت، بیشتر پاتوق دانشجویانی باشد که دلشان نمی‌خواهد در خوابگاه اقامت کنند. هتل آپارتمان نرگس رشت را باید در فهرست ارزان ترین هتل های رشت قرار دهید. در عین حال اتاق‌های دل‌باز و امکانات کاملی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: رشت، بلوار لاکان، کوچه شهید رجایی، نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
  • هتل اردیبهشت رشت

هتل اردیبهشت رشت

هتل اردیبهشت از دیگر قدیمی‌ترین هتل های رشت است. این هتل در سال 1347 در ساختمانی 2طبقه به بهره‌برداری رسید. هتل اردیبهشت در مجموع با 31 واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل دو ستاره را در سال 1395 یک بار به‌صورت کامل بازسازی کردند تا ظاهری بهتر داشته باشد. هتل اردیبهشت از جمله ارزان ترین هتل های رشت به حساب می‌آید. با وجود این دسترسی مناسبی به جاهای مختلف رشت دارد. برخی مراکز خرید رشت نیز در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند.

آدرس: رشت، میدان شهدای ذهاب، جنب مخابرات.
  • هتل پارک رشت

نمایی از داخل اتاق هتل پارک رشت

هتل پارک از جمله ارزان ترین هتل های رشت است. این هتل دو ستاره در بلوار امام خمینی قرار دارد. بلوار امام خمینی از جمله مهم‌ترین بلوارهای پرتردد در شهر رشت به حساب می‌آید. هتل پارک یک هتل دنج با 18 واحد اقامتی است. در این هتل می‌توانید از امکاناتی همچون لاندری، لابی، پارکینگ، اینترنت و تاکسی سرویس بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است این هتل تا میدان شهرداری و موزه های رشت فاصله کمی دارد.

آدرس: رشت، خیابان امام خمینی نرسیده به میدان شهرداری.
  • هتل غدیر رشت

تصویری از نمای بیرونی هتل غدیر رشت

هتل غدیر یک هتل دو ستاره با قیمت مناسب است که در کمربندی رشت قرار دارد. این هتل در یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق شمال ایران قرار دارد. البته باید بدانید که در فاصله 15کیلومتری از شهر رشت واقع شده است. کوچصفهان از جمله مناطق قدیمی رشت به حساب می‌آید. این هتل قیمت مناسبی دارد و همین موضوع بسیاری از مسافران را به‌سمت خود جذب می‌کند. هتل غدیر در سال 1393 در ساختمانی یک‌طبقه به بهره‌برداری رسید. البته یک بار در سال 1394 آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند. این هتل ظاهری ساده دارد و حداقل امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: رشت، کوچصفهان، کمربندی امام رضا، نرسیده به میدان امام رضا (۱۵ کیلومتری رشت).
  • هتل مهرگان رشت

تصویری از هتل مهرگان رشت

هتل مهرگان رشت از جمله ساده ترین هتل های رشت به حساب می‌آید. این هتل در کیلومتر 35 جاده رشت به ضیابر در زمینی 4هکتاری قرار دارد. واحدهای اقامتی این هتل، دور یک دریاچه کوچک بنا شده‌اند. در این هتل واحدهای اقامتی مختلفی از جمله واحدهای دوبلکس، واحدهای چهارتخته یا دوتخته وجود دارند. هزینه اقامت در این هتل گران نیست و می‌توانید چندشبی را در محیطی آرام و طبیعی اقامت داشته باشید. البته در نظر بگیرید که این هتل کمی از شهر رشت فاصله دارد.

آدرس: گیلان، رشت، کیلومتر 35 جاده رشت به ضیابر.

اقامتگاه های بوم گردی رشت

  • اقامتگاه بوم گردی کلوش سر رشت

اقامتگاه بوم گردی کلوش سر رشت

اقامتگاه بوم گردی کلوش سر ازجمله اقامتگاه های بوم گردی رشت که با دیدن آن به یاد کارتون خانه مادربزرگه می‌افتید. خانه‌ای که این اقامتگاه در آن قرار دارد، متعلق به 60 سال پیش است. البته نگران نباشید، این خانه را به‌صورت کامل بازسازی کرده‌اند و مستحکم شده است. واحدهای این اقامتگاه بوم‌گردی در طبقه اول قرار دارند. این خانه از سال 1396 به لیست اقامتگاه های بوم گردی رشت اضافه شده است. در این اقامتگاه می‌توانید از امکاناتی همچون سرویس ایرانی و فرنگی، برق، آب و گاز استفاده کنید. البته در نظر بگیرید که این مجموعه فاقد یخچال و همچنین سرویس تختخواب است. پس اگر به سرویس کف‌خواب عادت ندارید، شاید برای شما گزینه مناسبی نباشد. در عین حال آب‌وهوای این اقامتگاه به‌طور عجیبی بی‌نظیر و لذت‌بخش است.

آدرس: گیلان، کیلومتر 23 جاده رشت به لاهیجان، روستای چولاب، پشت حمام قدیم.
  • اقامتگاه بوم گردی گالش کولام رشت

اقامتگاه بوم گردی گالش کولام رشت

اقامتگاه بوم گردی گالش کولارم ازجمله بهترین اقامتگاه های بوم گردی رشت به حساب می‌آید. این خانه ظاهری سنتی دارد و قدمت آن به دوران پهلوی باز می‌گردد. این خانه ظاهری بسیار سنتی دارد. با دیدن این خانه رشتی قدیمی، به یاد سریال محبوب داستان‌های دریا می‌افتیم. با حضور در این خانه، احساسات نوستالژیک ما تحریک می‌شود. اقامتگاه بوم گردی گالش کولام در 41کیلومتری جنوب رشت و داخل روستای کندلات قرار دارد. پس در عرض حدود 45 دقیقه می‌توانید خودتان را به شهر رشت برسانید و از جاذبه‌های دیدنی آن بازدید کنید. این اقامتگاه ظاهری بسیار زیبا دارد و امکاناتی همانند سرویس بهداشتی، آب، برق و گاز را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اقامتگاه بوم گردی گالش کولام فقط 2 واحد اقامتی دارد که هردو در طبقه اول واقع شده‌اند.

آدرس: گیلان، 41کیلومتری جنوب رشت، بعد از روستای امامزاده هاشم، پل بلوکات، روستای کندلات، داخل کوچه بهارستان.
  • اقامتگاه بوم گردی تلارخانه بردبار رشت

اقامتگاه بوم گردی تلارخانه بردبار رشت

اقامتگاه بوم گردی تلارخانه را وقتی که نگاه کنید، تصور می‌کنید که در حال تماشای یک نقاشی زیبا هستید. این اقامتگاه از نظر ظاهری، شباهت بسیاری به تصاویر خانه‌های سنتی شمالی دارد که در کتاب‌های دوران دبستان آن را می‌دیدیم. اقامتگاه بوم گردی تلارخانه در یک ساختمان دوطبقه واقع شده است. در هردو طبقه، ایوانی بسیار دل‌باز به چشم می‌خورد. تلارخانه در میان باغی کوچک، دنج و دل‌باز قرار دارد. همین که صبح با دیدن چنین منظره‌ای بیدار می‌شوید، چندسالی جوان خواهید شد! در این اقامتگاه خبری از سرویس تختخواب، تلویزیون یا یخچال نیست. پس باید روی زمین بخوابید و یک یخدان همراه بیاورید!

آدرس: گیلان، کیلومتر 20 جاده رشت به بندر انزلی، روستای خمام، کمربندی، میدان ولیعصر، روستای مرزدشت، ابتدای خیابان امام زاده.
  • اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام رشت

تصویری از بیرون اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام رشت

اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام از دیگر معروف ترین اقامتگاه های بوم گردی رشت به حساب می‌آید. الحق که برای سفر به مناطق شمالی، به جای اقامت در لوکس ترین هتل های رشت، باید در این خانه‌ها اقامت کرد. به این ترتیب احساس می‌کنید که به شمال سفر کرده‌اید. وقتی که داخل یک هتل لوکس باشید، داخل یک اتاق لوکس در رشت یا تهران یا هر شهر دیگری چه تفاوتی دارد؟ این اقامتگاه در ساختمانی قدیمی و 2طبقه واقع شده است. در ایوان این اقامتگاه، گلدان‌هایی با طناب‌های خاص شمالی به سقف آویزان شده‌اند. با حضور در اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام، می‌توانید از سکوت و آرامش، نهایت لذت را ببرید و تجربه خاصی داشته باشید.

آدرس: استان گیلان، کیلومتر 14 جاده رشت به لاهیجان، جاده جعفرآباد، سه کیلومتر بالاتر از تالار صاحب‌دلان، روستای اشمنان طالم، رو‌‌به‌روی کارخانه برنجکوبی حجتی طالمی.
  • اقامتگاه بوم گردی گیلان تاج رشت

اقامتگاه بوم گردی گیلان تاج رشت

اقامتگاه بوم گردی گیلان تاج رشت با سایر اقامتگاه های بوم گردی رشت تفاوت بسیاری دارد. این اقامتگاه از نظر تمیز و شیک‌بودن، با هتل های رشت رقابت می‌کند. در این اقامتگاه، داخل واحدهای اقامتی که شباهت بسیاری به کلبه‌های چوبی دارند، اقامتگاه خواهید کرد. می‌توانید از امکاناتی همانند سرویس بهداشتی اختصاصی داخل اتاق، رادیاتور، اسپیلیت، آب، برق، سرویس فرنگی، حمام و… داخل هر اتاق بهره‌مند شوید. داخل ایوان ساختمان اصلی اقامتگاه، چند صندلی قدیمی قرار داده‌اند؛ از آن صندلی‌هایی که عقب‌وجلو می‌روند. اصلاً دلتان می‌خواهد ساعت‌ها روی این صندلی‌ها تاب بخورید، کتاب بخوانید یا یک لیوان چای خوش‌رنگ لاهیجان نوش جان کنید. این اقامتگاه برای کسانی که به تمیزی اقامتگاه‌های بومگردی اهمیت بسیاری می‌دهند، گزینه مناسبی است.

آدرس: گیلان، رشت، سنگر، روستای شهرستان، خیابان استاد معین، نبش کوچه سنبل.
  • اقامتگاه بوم گردی کتام رشت

اقامتگاه بوم گردی کتام رشت

روستای سقالکسار از جمله زیباترین روستاهای رشت به حساب می‌آید. جالب است بدانید که تور یک‌روزه سقالکسار از جمله محبوب‌ترین تورهای یک‌روزه به حساب می‌آید. این اقامتگاه نیز در روستای تماشایی سقالکسار و درست نزدیک سد خاکی قرار دارد. اقامتگاه بوم گردی کتام رشت دارای ظاهری بسیار شیک و در عین حال سنتی است. از لباس‌های رنگی شمالی و سایر المان‌های سنتی رشتی در تزئین این اقامتگاه استفاده کرده‌اند. واحدهای اقامتی بسیار شیک هستند و امکانات کاملی از قبیل سرویس بهداشتی اختصاصی، تلویزیون، یخچال و… هستند. در ضمن یادتان باشد که این اقامتگاه، در بخش رستوران خود انواع غذاهای سنتی شمالی را با کیفیت و طعم بسیار عالی سرو می‌کند. همچنین باید بدانید که اتاق‌ها مجهز به سرویس تختخواب و سرویس فرنگی نیز هستند.

آدرس: رشت، روستای سقالکسار، نرسیده به سد خاکی سقالکسار.
  • اقامتگاه بوم گردی بومیت رشت

اقامتگاه بوم گردی بومیت در جاده شیلات قرار دارد. وقتی که وارد این اقامتگاه می‌شوید و ماشین خود را خاموش می‌کنید، ناگهان سکوت همه‌جا حاکم می‌شود. می‌توانید صدای آواز پرندگان را به‌راحتی بشنوید. این اقامتگاه بوم‌گردی در حقیقت یک واحد آپارتمان دنج و نقلی مبله را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. پس می‌توانید حتی از امکانات آشپزخانه اختصاصی نیز بهره‌مند شوید. این اقامتگاه ظاهری چندان شیک ندارد؛ اما بسیار دنج و دوست‌داشتنی است. همچنین می‌توانید از آلاچیق یا صندلی‌های دور کمپ آتش در این اقامتگاه استفاده کنید.

آدرس: رشت، بعد از پلیس‌راه رشت، سمت راست ابتدای جاده سنگر، جاده شیلات.
  • اقامتگاه بوم گردی بهشت رشت

اقامتگاه بوم گردی بهشت رشت

اقامتگاه بوم گردی بهشت رشت آن‌قدر باصفا است که باید آن را جایگزین بهترین هتل های رشت کرد. این اقامتگاه بومگردی در ارتفاعات روستای موشنگاه قرار دارد. وقتی که به تصاویر بالکن این اقامتگاه نگاه کنید، قطعاً شیفته آن خواهید شد. این اقامتگاه نه فقط اسمش، بلکه واقعاً یک بهشت کامل است. کارکنان این اقامتگاه، با لباس‌های سنتی غذاهای قدیمی و مخصوص رشت و گیلان را سرو می‌کنند؛ حتی صبحانه این اقامتگاه آن‌قدر رنگارنگ است که اشتهایتان باز می‌شود. با وجود آنکه تمامی بخش‌های این اقامتگاه به‌صورت کاملاً سنتی طراحی شده است؛ اما در عین حال ظاهری شیک و امروزی دارد. برای مثال هر واحد اقامتی، مجهز به سرویس اختصاصی حمام و سرویس فرنگی است.

آدرس: رشت، روستای موشنگاه.
  • اقامتگاه بوم گردی امی وی جا رشت

اقامتگاه بوم گردی امی وی جا رشت

اقامتگاه بوم گردی امی وی جا در روستای با نام روستای ویشکاننک قرار دارد. این روستا جزو روستاهای بسیار آرام، زیبا و کمترشناخته‌شده در گیلان به حساب می‌آید. ویشکاننک در نزدیکی رشت، جا خوش کرده است. پس حتی اگر ماشین شخصی ندارید، می‌توانید با خرید بلیط قطار رشت، به رشت بروید و از آنجا عازم ویشکاننک شوید. این اقامتگاه کاملاً سنتی است. منظور از کاملاً سنتی این است که حتی بخاری داخل آن را بخاری هیزمی قرار داده‌اند! صبحانه، نهار و شام را می‌توانید به سبک کاملاً سنتی در این اقامتگاه سفارش دهید. فقط در نظر داشته باشید که این اقامتگاه فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی است؛ اما سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی عمومی بسیار تمیز و شیکی دارد.

آدرس: رشت، روستای ویشکاننک.
  • اقامتگاه مجاور رودخانه در رشت

اقامتگاه مجاور رودخانه در رشت

در بخش قبلی، درباره روستای ویشکاننک صحبت کردیم. روستایی که در نزدیکی رشت قرار دارد و حتی می‌توانید ابتدا با خرید بلیط اتوبوس رشت خودتان را به رشت برسانید و از آنجا به ویشکاننک بروید. این روستا علاوه‌ بر اقامتگاه ام وی جا، اقامتگاه معروف دیگری با نام اقامتگاه مجاور رودخانه دارد. همان طور که حدس می‌زنید، این اقامتگاه درست کنار رودخانه قرار دارد. پس وقتی که شب سرتان را روی بالشت می‌گذارید، صدای جیرجیرک‌ها و صدای جریان آب برایتان لالایی می‌گویند. این اقامتگاه با وجود اینکه در روستا قرار دارد، مجهز به سرویس تختخواب است. اگر عاشق ماهیگیری هستید، می‌توانید تجهیزات ماهیگیری همراه بیاورید و سری به رودخانه بزنید! اگر خوش‌شانس باشید، یک ماهی وحشی بسیار عالی به دامتان می‌افتد.

آدرس: رشت، روستای ویشکاننک.
  • اقامتگاه بوم گردی پیله خانم رشت

اقامتگاه بوم گردی پیله خانم رشت

روستای کچا از دیگر روستاهای بکر و دوست‌داشتنی رشت است. این روستا اقامتگاه‌های بوم‌گردی مختلفی دارد. در این میان، اقامتگاه بوم گردی پیله خانم، ازجمله ارزان ترین اقامتگاه های بوم گردی رشت محسوب می‌شود. در مقایسه با لوکس ترین هتل های رشت، اقامت در این اقامتگاه انگار رایگان است! با وجود آنکه اقامتگاه بوم گردی پیله خانم ظاهری سنتی دارد؛ اما مجهز به سرویس بهداشتی بسیار تمیز و شیک است. همچنین می‌توانید از امکاناتی همانند آب، برق گاز و… نیز بهره‌مند شوید. این اقامتگاه قیمت مناسبی دارد و دارای 5 اتاق با ظرفیت 5 نفر است. پس می‌تواند به‌صورت هم‌زمان میزبان 25 مسافر باشد. در ضمن به یاد داشته باشید که این اقامتگاه در فاصله 7کیلومتری دریاچه قرار دارد.

آدرس: رشت، روستای کچا.
  • اقامتگاه بوم گردی دیلباب رشت

اقامتگاه بوم گردی دیلباب رشت

اقامتگاه بوم گردی دیلباب در یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین محله‌های رشت، یعنی محله کوچصفهان قرار دارد. این اقامتگاه دارای ظاهری کاملاً سنتی است. اتاق‌ها مجهز به امکاناتی همانند تلویزیون، آشپزخانه، اسپیلیت، رادیاتور و البته سرویس کف‌خواب هستند. این اقامتگاه یک رستوران بسیار باصفا دارد. این رستوران به دو بخش سرپوشیده و روباز تقسیم می‌شود. وقتی که هوا مساعد باشد، میز و صندلی را در حیاط می‌چینند. همچنین چند آلاچیق چوبی سنتی در کنار نهری کوچک قرار دارند که برای وقت‌گذرانی جان می‌دهند. در رستوران این اقامتگاه، انواع غذاهای سنتی از کته‌کباب تا باقلاقاتوق سرو می‌شود.

آدرس: گیلان، کوچصفهان، بین کوچصفهان و لولمان، محله کرباسده.
  • اقامتگاه بوم گردی گیلاکو خشکبیجار رشت

اقامتگاه بوم گردی گیلاکو خشکبیجار رشت

روستای فرشم بالامحله ازجمله روستاهای کمترشناخته‌شده است که در فاصله کمی از رشت و در منطقه خشکبیجار قرار دارد. در این روستا، اقامتگاه بوم‌گردی بسیار زیبا و بزرگی با نام اقامتگاه خشکبیجار قرار دارد. این اقامتگاه در ساختمانی دوطبقه قرار گرفته است. همانند خانه‌های سنتی گیلانی، هر طبقه بالکنی بزرگ دارد. در بالکن چند صندلی تکانه‌ای قرار داده‌اند که برای استراحت و تماشای مناظر جان می‌دهد. این اقامتگاه ظاهری بسیار زیبا دارد و با ورود به محوطه آن، احساس خوبی خواهید داشت. در ضمن به یاد داشته باشید که برای اقامت در این اقامتگاه، باید از سرویس بهداشتی و حمام اشتراکی استفاده کنید. همچنین داخل اتاق‌ها سرویس تختخواب وجود ندارند.

آدرس: رشت، خشکبیجار، روستای فرشم بالامحله.

مجتمع های اقامتی رشت

  • مجتمع اقامتی قصر سنگر رشت

مجتمع اقامتی قصر سنگر رشت

مجتمع اقامتی قصر سنگر ازجمله معروف ترین مجتمع های اقامتی رشت به حساب می‌آید. این مجتمع زیبا و دوست‌داشتنی در محله سنگر رشت و میدان شورا قرار دارد. این مجتمع یک بلوک یا یک طبقه دارد و دارای واحدهای مجزا و مستقل است. در این مجتمع، مجموعاً 9 باب سوئیت در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که مجتمع اقامتی قصر سنگر رشت، در فاصله 17کیلومتری از مرکز شهر رشت قرار دارد. به همین خاطر می‌توانید در عرض کمتر از نیم‌ساعت خودتان را به شهر رشت برسانید. سوئیت‌ها دارای متراژهای 45، 90 و 145متری هستند. در هر واحد اقامتی، امکانات کاملی از جمله آشپزخانه، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، تلویزیون، برق و البته سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

آدرس: رشت، سنگر، میدان شورا، کنارگذر 30متری.
  • مجتمع اقامتی امپراطور رشت

مجتمع اقامتی امپراطور رشت

مجتمع اقامتی خاور از دیگر مجتمع های اقامتی رشت است که طرف‌داران بسیاری دارد. این مجتمع از سال 1393 با 9 باب ویلا و سوئیت فعالیت خود را آغاز کرد. هر کدام از واحدهای اقامتی از هم فاصله دارند و به‌صورت مستقل هستند. به همین خاطر آسایش و حریم شخصی هر یک از خانواده‌ها به‌خوبی رعایت می‌شود. لازم به ذکر است که برخی واحدها، دارای سرویس کف‌خواب و برخی دیگر مجهز به سرویس تختخواب هستند. این مجتمع در کیلومتر 4.5 جاده رشت به فومن قرار دارد؛ پس برای خرید سوغات رشت می‌توانید در عرض 10 دقیقه خودتان را به رشت برسانید. هر واحد امکانات کامل و مجهز دارد و کمبود امکانات را احساس نخواهید کرد.

آدرس: رشت، سه‌راه خاور (کیلومتر 4.5 جاده رشت به فومن)، خیابان شهید میرزایی.

خب دوستان ماجراجوی ره بال آسمان، نظر شما درباره انتخاب اقامتگاه در شهر زیبای رشت چیست؟ به نظرتان در شمال کشور و مخصوصاً استان گیلان، باید در هتل‌های لوکس اقامت کرد یا سری به اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی زد؟ آیا تاکنون تجربه حضور در اقامتگاه های بومگردی رشت را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، داستان مهیج اقامت خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید. به‌شدت مشتاق شنیدن داستان جذاب شما هستیم.

هتل کادوس بهترین هتل پنج ستاره رشت است.

مجتمع اقامتی امپراطور را می‌توان بهترین مجتمع اقامتی در رشت دانست.

هتل پوریا از جمله بهترین هتل های چهار ستاره رشت است.

هتل اردیبهشت با بیشتر از نیم قرن سابقه، قدیمی‌ترین هتل رشت به حساب می‌آید.

هتل پارک رشت از جمله ارزان ترین هتل های رشت به حساب می‌آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.