معرفی 6 تا از بهترین باشگاه های سوارکاری مشهد

0

مشهد به شهر مقدس و زیارتی ایران شهرت دارد؛ اما می‌دانستید این شهر مملوء از تفریح‌های متنوع است؟ یکی از این تفریح‌ها اسب‌سواری است. باشگاه های سوارکاری مشهد انواع مختلفی دارند و هرکدام نه‌تنها در شمال شرق ایران، بلکه در ایران جذابیت خاصی دارند. برخی از این باشگاه‌ها میزبان مسابقات کشوری‌اند و برخی مخصوص خانواده‌ها طراحی شده‌اند. شاید شما هم قصد دارید تفریح شیرین سوارکاری را تجربه کنید؛ اما نمی‌دانید کدام باشگاه های اسب سواری مشهد مناسب شما هستند. در این مطلب با ۶ تا از بهترین باشگاه‌های سوارکاری مشهد آشنا خواهیم شد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای برنامه‌ریزی بهتر در سفرتان و انتخاب باشگاه مناسب، راهنمای سفر مشهد را نیز مطالعه کنید؛ پس با ما همراه باشید تا با سفری بر بال اسب‌ها، هریک از مجموعه های سوارکاری مشهد را بشناسیم.

فهرست مطالب

باشگاه اسب‌ سواری پارمیدا مشهد | سوارکاری کنار ماشین‌های کلاسیک

بی‌شک باشگاه پارمیدا انتخابی متفاوت و جذاب میان باشگاه های سوارکاری مشهد است. این باشگاه بیش از ده سال است که زیرنظر استاد عزت‌الله وجدانی به پرورش اسب‌های نمونه در استان می‌پردازد. در پارمیدا نه‌تنها اسب مختلف و زیبا وجود دارند که دوتا از آن‌ها از اسب‌های کوتاه‌قامت برای استفاده کودکان هستند. قیمت کلاس اسب سواری در این باشگاه کمی بیشتر از سایر باشگاه های سوارکاری مشهد است؛ اما مطمئن باشید محیط آرام و دل‌نشین و پرسنل خوش‌برخورد پارمیدا ارزشش را دارد. نمایشگاه ماشین‌ها و موتورهای قدیمی و لوکس و کافی‌شاپ سنتی باشگاه نیز جزو بخش‌های جذابی است که در سایر باشگاه های سوارکاری مشهد نخواهید یافت. در مجموع مطمئن باشید که تجربه بازدید از پارمیدا باعث می‌شود تا در اطراف آن به‌دنبال هتل های مشهد بگردید و فرصتی فراهم کنید تا هرروز به آن سر بزنید!

  • امکانات باشگاه اسب‌ سواری پارمیدا مشهد

پارمیدا امکانات کاملی برای گذراندن روزی به‌یادماندنی به شما ارائه می‌کند. در این باشگاه علاوه بر یادگیری اسب‌سواری زیرنظر اساتید مجرب، رستوران سنتی و پارکینگ هم برای شما فراهم است. شک نداریم که همین که با خرید بلیط هواپیما مشهد به این شهر سفر کردید، مشتاق خواهید بود تا ساعتی را در این مجموعه مجهز و تفریحی بگذرانید.

  • اطلاعات بازدید از باشگاه اسب‌ سواری پارمیدا مشهد

شماره تماس۰۹۱۵۷۶۰۷۰۰۸
آدرسمشهد، بزرگ‌راه آسیایی، بعد از چهار فصل، روبه‌روی کارخانه به صبا، خیابان پارمیدا، جنب کافه موستانگ
آدرس اینستاگرام@cornet_hip
  • آدرس باشگاه اسب‌ سواری پارمیدا مشهد روی نقشه گوگل

باشگاه سوارکاری سوران مشهد | گزینه تخصصی باشگاه های سوارکاری مشهد

عکس عکس باشگاه سوارکاری سوران مشهد

اگر به‌دنبال مکانی تخصصی میان باشگاه های سوارکاری مشهد می‌گردید، باید بگوییم احتمالاً سوران، بهترین باشگاه اسب سواری مشهد برای شماست. این باشگاه که در سال ۹۵ تأسیس شده است، بیش از ۱۵۰۰ هکتار وسعت دارد. سوران از ۷۰ باکس VIP در پنج اصطبل مجزا تشکیل شده است. کافی است به تصاویر این باشگاه نگاه کنید تا وسیع و مجهزبودن آن را درک کنید. کارکنان حرفه‌ای و آموزش‌دیده سوران باعث می‌شوند تجربه سوارکاری برای کسانی که از آن می‌ترسند نیز شیرین و جذاب شود. کلاس‌های آموزشی این باشگاه اسب سواری در تمام طول روز برگزار می‌شوند و قیمت کلاس اسب سواری در سوران مناسب است.

  • امکانات باشگاه سوارکاری سوران مشهد

کمتر باشگاهی میان باشگاه های سوارکاری مشهد به‌اندازه سوران امکانات تخصصی ارائه می‌دهد. از جمله امکانات این باشگاه می‌توان به مانژهای متعدد آموزشی و تمرینی، مانژ مسابقه استاندارد (با کف‌سازی سیلیس)، سولاریوم و لنژ برقی اشاره کرد. همچنین بوفه، رستوران، کمد شخصی و پارکینگ در این باشگاه خواهید یافت. حتی اگر بخواهید با خرید بلیط قطار مشهد عازم این شهر شوید تا در مسابقات سوارکاری شرکت کنید، همه‌ امکانات رفاهی در این مجموعه برای شما مهیاست.

  • اطلاعات بازدید از باشگاه سوارکاری سوران مشهد

شماره تماس۰۵۱۳۲۶۷۲۹۳۰
آدرسمشهد، به سمت شاندیز، ۵۰ متر بعد از رستوران بهارستان، کیلومتر ۷ جاده سوران
آدرس اینستاگرام@suran_equestrianclub
  • آدرس باشگاه سوارکاری سوران مشهد روی نقشه گوگل

باشگاه سوارکاری فردوسی مشهد | میزبان خانواده‌ها میان باشگاه های سوارکاری مشهد

عکس باشگاه سوارکاری فردوسی مشهد

تنها سفر می‌کنید یا با خانواده؟ شاید هم با دوستان؟ در هر صورت احتمالاً باشگاه فردوسی مطمئن‌ترین گزینه میان باشگاه های سوارکاری مشهد برای شماست. محیط خانوادگی این باشگاه به‌گونه‌ای است که احساس راحتی به خانواده‌ها می‌دهد. در این باشگاه اسب سواری تمام اعضای خانواده، از کوچک و بزرگ، می‌توانند زیرنظر مربیان مجرب سوارکاری را تجربه کنند. قیمت کلاس اسب سواری نیز در این باشگاه مناسب است و از سطح مبتدی تا پیشرفته کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود. اگر با خرید بلیط اتوبوس مشهد به این شهر سفر کرده‌اید و حسابی مراکز خرید و بهترین رستوران های مشهد را زیرورو کرده‌اید، سوارکاری در باشگاه های اسب سواری مشهد را نیز از دست ندهید. بی‌شک خاطرات غذادادن به اسب‌ها و سوارکاری با آن‌ها بهترین سوغات مشهد خواهد بود که همراه خود می‌برید.

  • امکانات باشگاه سوارکاری فردوسی مشهد

شک نکنید که امکانات باشگاه سوارکاری فردوسی رضایت شما را جلب می‌کند. این باشگاه رستوران، کمد شخصی و پارکینگ به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بخش پونی پارک باشگاه نیز مکان مناسبی است که در آن کودکان می‌توانند با اسب‌های کوچک بازی کنند و آن‌ها را نوازش کنند.

  • اطلاعات بازدید از باشگاه سوارکاری فردوسی مشهد

شماره تماس۰۹۱۵۱۱۱۷۸۹۳
آدرسمشهد، بزرگراه آسیایی، سه راه فردوسی، نبش جاده زمزم
آدرس اینستاگرام@ferdowsihorseclub
  • آدرس باشگاه سوارکاری فردوسی مشهد روی نقشه گوگل

مجموعه سوارکاری باغ سبز مشهد | ثبت خاطره‌های سبز در گلبهار

عکس مجموعه سوارکاری باغ سبز مشهد

اگر گذرتان به گلبهار خورد، پیشنهاد می‌کنیم سری به مجموعه سوارکاری باغ سبز بزنید. این مجموعه شاید به‌اندازه برخی دیگر از باشگاه های سوارکاری مشهد تخصصی نباشد؛ اما فضای سرسبز آن می‌تواند شما را شیفته خود کند. در باغ سبز شما می‌توانید توسط مربی فدراسیون آموزش ببینید و به‌صورت خانوادگی، سوارکاری را تجربه کنید. در این مجموعه امکان سوارکاری برای هر سنی فراهم است؛ پس حتماً فرزندان دلبندتان را همراه خود بیاورید تا با سوارکاری در باغ سبز خاطره‌سازی کنند. تنفس هوای پاک، نوازش اسب‌ها و غذادادن به اسب‌ها و سوارکاری در طلوع دل‌انگیز خورشید تجربه‌ای است که نباید از دست بدهید. برخی شاید به‌خاطر موقعیت این مجموعه از بازدید از آن منصرف شوند؛ اما باید بگوییم که گلبهار فاصله چندانی با مشهد ندارد و مطمئن باشید طی مسیر برای رسیدن به آن می‌ارزد.

  • امکانات مجموعه سوارکاری باغ سبز مشهد

عکس مجموعه سوارکاری باغ سبز مشهد

در این باشگاه امکان پارک ماشین وجود دارد. همچنین موقعیت مناسب باشگاه باعث دسترسی آن به امکانات گوناگون شده است. خیالتان راحت باشدکه تفریحات این مجموعه آنقدر جذاب هست که ارزش زمان‌گذاشتن داشته باشد.

  • اطلاعات بازدید از مجموعه سوارکاری باغ سبز مشهد

شماره تماس۰۹۱۵۶۵۹۰۳۰۹
آدرسمشهد، ۵کیلومتری گلبهار، جاده نیستان
  • آدرس مجموعه سوارکاری باغ سبز مشهد روی نقشه گوگل

باشگاه سوارکاری ارشاد مشهد | عروس باشگاه های سوارکاری مشهد

عکس باشگاه سوارکاری ارشاد مشهد

چرا فقط سوارکاری کنید، وقتی می‌توانید سرگرمی‌های دیگر را نیز تجربه کنید؟ ارشاد جزو آن دسته از باشگاه های سوارکاری مشهد است که سرگرمی‌های گوناگونی را کنار اسب‌سواری به شما ارائه می‌کند. محیط سرسبز و چشم‌نواز این باشگاه اسب سواری کافی است تا روز شما را بسازد. اصطبل باشگاه همواره به‌روی گردشگران و بازدیدکنندگان باز است. در مجموع می‌توان این باشگاه را به‌عنوان بهترین باشگاه اسب سواری مشهد معرفی کرد؛ پس اگر دنبال جذاب‌ترین جاهای تفریحی مشهد می‌گردید، حتماً به باشگاه سوارکاری ارشاد سر بزنید. موقعیت مناسب این باشگاه اسب سواری از نظر نزدیکی به بلوار وکیل‌آباد و طرقبه هم باعث شده به مراکز خرید مشهد و برخی جاهای دیدنی مشهد دسترسی راحتی داشته باشید.

  • امکانات باشگاه سوارکاری ارشاد مشهد

باشگاه ارشاد از نظر امکانات از سایر باشگاه های اسب سواری مشهد کم نمی‌آورد. در این باشگاه علاوه بر زمین سوارکاری، زمین والیبال، زمین اسکیت، زمین والیبال و پیست کارتینگ وجود دارد که می‌تواند هر گردشگری را سرگرم کند. رستوران، پارکینگ، فروشگاه و کمدهای شخصی نیز جزو امکانات این باشگاه هستند.

  • اطلاعات بازدید از باشگاه سوارکاری ارشاد مشهد

شماره تماس۰۵۱۳۵۵۱۲۰۴۶
آدرسمشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، نرسیده به دوراهی طرقبه شاندیز، سمت راست
آدرس اینستاگرام@pony_club_ershad
  • آدرس باشگاه سوارکاری ارشاد مشهد روی نقشه گوگل

باشگاه سوارکاری ملی مشهد | میزبان مسابقات ایران و علاقه‌مندان سوارکاری

نظرتان چیست هنگام سوارکاری غروب آفتاب را در محیطی سرسبز تماشا کنید؟ در این صورت باشگاه ملی باید انتخاب شما میان باشگاه های اسب سواری مشهد باشد. تماشای تصاویر این باشگاه کافی است تا شما را جذب خود کند. باشگاه سوارکاری ملی با پنج هکتار مساحت دارای مانژ مسابقه ٦٠ *٨٠، مانژ تمرين٣٠ *٦٠، دو اصطبل شامل ٤٥ باكس بزرگ، لنژ برقى شش اسبی سرپوشيده به قطر ٢٠ متر، دالان بيضی كاملاً استاندارد، تعدادی پادوک و امکانات رفاهی متعددی است. جالب است بدانید این باشگاه تاکنون میزبان مسابقات قهرمانی استان بوده و به‌زودی میزبان مسابقات کشوری نیز خواهد شد؛ ازاین‌رو می‌توان باشگاه ملی را بهترین باشگاه اسب سواری مشهد و حتی استان خراسان رضوی در نظر گرفت.

  • امکانات باشگاه سوارکاری ملی مشهد

باشگاه ملی مجرب‌ترین مربی‌ها را با زمین‌ها و امکانات تخصصی به شما ارائه می‌دهد. امکانات رفاهی برای استراحت و غذا خوردن شما نیز در این باشگاه فراهم است. موقعیت نسبتاً نزدیک و مناسب باشگاه به شهر نیز باعث شده به امکانات گوناگون دسترسی داشته باشید.

  • اطلاعات بازدید از باشگاه سوارکاری ملی مشهد

شماره تماس۰۹۱۵۳۱۷۳۵۸۱
آدرسمشهد، بلوار شاهنامه، شاهنامه ۷۶
آدرس اینستاگرام@melli.horse.riding.academy
  • آدرس باشگاه سوارکاری ملی مشهد روی نقشه گوگل

اکنون که با ره بال آسمان همراه شدید و سوارکاری در بهترین باشگاه های سوارکاری مشهد را تجربه کردید، وقت آن رسیده که خاطره‌سازی کنید.  اگر هم خودتان دستی بر حرفه سوارکاری دارید و باشگاه های سوارکاری مشهد را بهتر می‌شناسید، منتظریم تا تجربیات و خاطرات شما را به گوش جان بشنویم.

باشگاه اسب‌سواری پارمیدا، نمایشگاه ماشین‌ها و موتورهای قدیمی و لوکس را درون خود دارد.

باشگاه سوارکاری ملی مشهد تاکنون میزبان مسابقات قهرمانی استان بوده و به‌زودی میزبان مسابقات کشوری نیز خواهد شد.

مجموعه سوارکاری فردوسی مشهد با داشتن‌های اسب‌های بزرگ و کوچک و مربیان حرفه‌ای، مکانی مناسب برای تجربه اسب‌سواری با تمام اعضای خانواده است.

بله. مجموعه سوارکاری باغ سبز مشهد در نزدیکی گلبهار واقع شده است.

بله. باشگاه سوارکاری ارشاد مشهد در انتهای بلوار وکیل‌آباد قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.