موج های آبی مشهد | آب‌بازی با چاشنی هیجان

0

موج های آبی مشهد با سرسره‌های هیجان‌انگیز و استخرهای خروشان به یکی از بهترین سرگرمی‌های استان خراسان رضوی تبدیل شده است. موج‌های آبی به‌اندازه‌ای سرگرمی دارد که دست‌کم یک روز از سفر گردشگران به مشهد را به خود اختصاص می‌دهد. در این مجموعه آبی در کنار سرگرمی‌های بزرگ‌سالانه، تفریح‌هایی برای کودکان وجود دارد. محبوبیت موج های آبی باعث شده تا هدف بسیاری از مسافران برای خرید بلیط هواپیما مشهد شود. گردشگرانی که با عهدوعیال راهی مشهد شده‌اند، می‌توانند سری به موج های آبی بزنند و حسابی خوش بگذرانند. موج های آبی نزدیک به ۱۵ تفریح سرگرم‌کننده دارد. برای اینکه در بین این سرگرمی‌ها بهترین‌ها را انتخاب کنید، در ادامه با هم به ویژگی‌های موج های آبی اشاره می‌کنیم. امیدواریم اطلاعاتی که مطرح می‌کنیم تفریح در موج های آبی را به خاطره‌ای ماندگار برای شما تبدیل کند.

موج های آبی مشهد کجاست؟

سرزمین موج‌ های آبی به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی مشهد در منطقه قاسم‌ آباد قرار دارد. قاسم آباد که به آن شهرک غرب هم گفته می‌شود، در مقایسه با بافت مرکزی این شهر، محله‌ای امروزی به حساب می‌آید. موج های آبی دقیقاً در محله اندیشه از منطقه قاسم آباد واقع شده است. برای رسیدن به بلوار اندیشه باید راه بزرگراه امام علی (ع) را در پیش بگیرید. با رانندگی در امتداد این بزرگراه به پل اندیشه می‌رسید. بلوار اندیشه در قسمت راست بزرگراه امام علی (ع) خودنمایی می‌کند. این بلوار را در پیش بگیرید تا به موج های آبی برسید. این مجموعه تفریحی به بلوار وکیل آبادِ مشهد نزدیک است. در این بلوار بهترین مراکز خرید مشهد چشم‌انتظار گردشگران هستند؛ درنتیجه پس از آب‌تنی در موج های آبی می‌توانید سری به این مراکز خرید بزنید و با دستی پر از سوغات مشهد به دیار خود باز گردید.

مسیر دسترسی موج های آبی مشهد

برای رسیدن به موج های آبی مشهد وارد بزرگراه امام علی شوید و راه قاسم آباد را در پیش بگیرید. در این مسیر به بلوار اندیشه می‌رسید. راه این بلوار را در پیش بگیرید تا به اندیشه ۸۳ برسید. موج های آبی به بهترین هتل های مشهد در محدوده بلوار وکیل آباد نزدیک است.

اطلاعات بازدید موج های آبی مشهد

درهای این مجموعه آبی همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ بعدازظهر به روی گردشگران باز است. برای اطلاعات بیشتر درباره موج های آبی لطفاً با شماره ۰۹۸۳۶۰۰۸۰۵۰ تماس بگیرید. به گردشگران نکته‌سنجی که می‌خواهند حسابی مشهد‌گردی کنند، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای سفر مشهد را مطالعه کنند.

آدرس پارک آقایانبزرگراه امام علی (ع)، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۱
آدرس پارک بانوانبزرگراه امام علی (ع)، بلوار اندیشه،‌ نبش اندیشه ۷۹
ساعت کاریهمه‌روزه از ۱۱ صبح تا ۹ شب
قیمت بلیط حدود ۱۸۰هزار تومان (اسفند ۱۴۰۲)
مدت زمان بازدیدبا خرید بلیط سرزمین موج های آبی مشهد می‌توانید یک روز کامل در این پارک آبی مشهد مشغول به آب‌تنی شوید
شماره تماس۰۹۸۳۶۰۰۸۰۵۰
ادرس وب سایتhttps://wwl.ir/

امکانات تفریحی موج های آبی مشهد

در موج‌های آبی تا چشم کار می‌کند سرگرمی‌های متنوع پیش روی گردشگران صف کشیده است. این سرگرمی‌ها به‌اندازه‌ای جذابیت دارد که از آن‌ها سیر نمی‌شوید. با این حال از آنجایی‌که در موج های آبی وقت‌‌ تنگ است، باید زمان خود را به‌گونه‌ای‌ برنامه‌ریزی کنید تا فرصتی برای امتحان بهترین بازی‌های این پارک آبی داشته باشید. از طرف دیگر بازی‌های آبی انرژی بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل پس از مدتی خسته و کوفته می‌شوید. برای اینکه در این پاک آبی حسابی تفریح کنید، در ادامه به فهرست تمامی استخرها، سرسره‌ها و سرگرمی‌های موج‌ های آبی نگاهی می‌اندازیم.

انواع استخرهای موج های آبی مشهد

پارک آبی را سراغ نداریم که در آن خبری از استخر نباشد. خوشبختانه تا دلتان بخواهد در موج های آبی، استخر کوچک و بزرگ وجود دارد. این استخرها با عمق‌های مختلف و سرگرمی‌های متفاوت، زمینه تفریح کودکان و بزرگسالان را فراهم کرده‌اند. در تمامی قسمت‌های عمیق این استخرها، غریق‌های نجات کارآزموده‌ای نشسته‌اند تا اگر خدای ناکرده شناگری دچار مشکل شد، به آب بزنند و وی را نجات دهند. خوشبختانه تاکنون سابقه حادثه خطرناکی در پارک موج های آبی گزارش نشده است. با این حال از آنجایی‌که احتیاط شرط عقل است، پیشنهاد می‌کنیم اگر شنا بلد نیستید، دور شنا در منطقه عمیق استخر را خط بکشید.

علاقه‌مندان سرگرمی‌های آبی بهتر از ما می‌دانند که استخر، جایی برای شناکردن است. به همین دلیل به‌غیر از یکی از استخرهای موج های آبی، دیگر استخرهای این مجموعه هیجان‌ خاصی ندارند. با این حال استخر موج، توانسته جای خالی هیجان را در دیگر استخرهای این مجموعه پر کند. استخر موج یکی هیجان‌انگیزترین استخرها در بین تمامی پارک‌های آبی منطقه است. در انتهای این استخر موج‌های خروشانی تولید می‌شود. این امواج از دل استخر به سمت ساحل آن می‌آیند و شناگران را به چالش می‌کشند. استخر موج نزدیک به ۴۰ متر طول دارد و از آن دسته سرگرمی‌هایی است که دست‌کم یک بار باید آن را تجربه کنید.

انواع سرسره های موج های آبی مشهد

طرف‌داران پارک های آبی به‌خوبی می‌دانند که بهترین سرگرمی این پارک‌ها، سرسره های آبی آن است. موج های آبی در زمینه سرسره‌ های آبی نیز یک‌‌سروگردن بالاتر از پارک های آبی تهران و دیگر پارک های آبی منطقه قرار دارد. در این پارک سرسره‌های پرهیجانی وجود دارد که از سواری بر آن‌ها سیر نمی‌شوید. در ادامه با هم تمامی سرسره های موج های آبی را بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدام‌‌ یک از این سرسره‌ها هیجان‌انگیزتر است.

سرسره جت موج پارک آبی مشهد

این سرسره گردشگران را با سرعت جت به پایین می‌رساند. سرسره جت موج در کنار سرعت سرسام‌آور، طول درازی دارد و یکی از هیجان‌انگیزترین سرسره‌ های پارک آبی به حساب می‌آید.

چاله فضایی سرزمین موج های آبی مشهد

چاله فضایی از آن دسته سرگرمی‌هایی است که امتحان آن واقعاً دل شیر می‌خواهد. در این سرگرمی با مخزن آبی روبه‌رو هستید که گردشگران را به سمت حفره‌ای بزرگ هدایت می‌‌کند. به همین دلیل در حالی که داخل مخزنی بزرگ گیر افتا‌د‌ه‌اید، چرخ می‌خورید و به پایین می‌روید. هیجان چاله فضایی پس از سرخوردن به قسمت پایین آن آغاز می‌شود. در این قسمت تونلی بزرگ وجود دارد که گردشگران را به حوضچه آب می‌اندازد.

سرسره تویستر

این سرسره در حین اینکه گردشگران را با سرعت زیادی به پایین سر می‌دهد، حسابی پیچ‌وتابشان می‌دهد. به همین دلیل سرسره تویستر یکی از هیجان‌انگیزترین سرسره های موج های‌ آبی شناخته می‌شود. جالب است بدانید در سرسره تویستر با سرعت زیاد، گردش کاملی به دور خودتان می‌زنید و به حوضچه آب می‌افتید. این شرایط سرسره تویستر را به یکی از هیجان‌انگیزترین سرسره در بین تمامی پارک های آبی مشهد تبدیل کرده است.

سرسره تاپسی توری

پارک‌ های آبی برای جذب بیشتر مشتری، سرگرمی‌های هیجان‌انگیزتری اضافه می‌کنند. موج های آبی مشهد نیز برای اینکه از این قافله عقب نباشد، سرسره‌ای با نام تاپسی توری دارد. این سرسره در ردیف یکی از هیجان‌انگیزترین سرسره‌های دنیا قرار گرفته است. سرسره‌ای که از آن صحبت می‌کنیم با ۱۱ متر ارتفاع و شکل‌‌شمایلی مخروطی، لحظه‌های هیجان‌انگیزی را برای گردشگران فراهم می‌کند. به گردشگرانی که از هیجان سیر نمی‌شوند، سرسره تاپسی توری را پیشنهاد می‌کنیم.

سرسره سقوط آب موج های آبی مشهد

برای تعریف از این سرسره کافی است به این نکته اشاره کنیم که ۱۴ متر ارتفاع دارد. گردشگران به بالای سرسره سقوط آب می‌روند و از تاج سرسره با سرعت سرسام‌آوری به پایین سر می‌خورند. برای اینکه سرعت سُرخوردن در این سرسره افزایش پیدا کند، صفحه‌ای زیر پای گردشگران قرار می‌گیرد. این صفحه اصطکاک را به حداقل‌ ممکن می‌رساند تا حسابی سر بخورید و آب‌بازی کنید.

سرسره سرعتی سرزمین موج های آبی مشهد

سرسره زمانی حسابی می‌چسبد که با نهایت سرعت از بالا به داخل حوضچه آب بیفتید. این شرایط در سرسره سرعتی موج های آبی مهیاست. این سرسره چیزی حدود ۱۱ متر ارتفاع دارد. با این حال از آنجایی‌که شیب آن بسیار تند است، در حین پایین‌آمدن شتاب می‌گیرید و به داخل آب روانه می‌شوید.

سرسره آهسته موج های آبی مشهد

این سرسره ظاهری فریبنده دارد و به نظر می‌رسد که با سرسره آرامی روبه‌رو هستید. اما جالب است بدانید با یکی از هیجان‌انگیزترین سرسره‌های موج آبی سروکار دارید. این سرسره طراحی سرپوشیده‌ای دارد. به همین دلیل وقتی داخل آن سر می‌خورید، چیزی را نمی‌بینید و احساس می‌کنید در تونلی تاریک به پایین در حال حرکت هستید. ناگفته پیداست چنین احساسی، هیجان را به اوج می‌رساند.

سرسره تورنادو سرزمین موج های آبی مشهد

اگر می‌خواهید در مسیری ۱۳۰‌متری به پایین سر بخورید، سری به سرسره تورنادو بزنید. سرسره‌ای که از آن صحبت می‌کنیم فرق مهمی با دیگر سرسره های موج های آبی دارد. در این سرسره می‌توانید به همراه دوستان خود سوار شوید و گروهی سُر بخورید.

سرسره موج

سرسره موج با ۳۰۰ متر طول، یکی از درازترین سرسره های موج های آبی است. این سرسره به‌لحاظ ارتفاع نیز ۱۴ متر بلندی دارد. ارتفاع سرسره موج به‌اندازه‌ای است که وقتی به تاج آن می‌رسید سرتان گیج می‌رود. در این ارتفاع سرگیجه‌آور باید سوار تیوپی شوید و به پایین سر بخورید. در حین سرخوردن نیز امواج خروشانی از اطراف به تیوپ برخورد می‌کند تا هیجان سرسره موج به اوج برسد.

سرسره سوپر لوپ سرزمین موج های آبی

سرسره سوپر لوپ سرزمین موج های آبی

به گردشگرانی که سرشان برای هیجان‌ درد می‌‌کند، سرسره سوپر لوپ را پیشنهاد می‌کنیم. این سرسره با ۱۴ متر ارتفاع و ۱۲۰ متر طول، هیجانی دارد که نظیر آن‌ را در کمتر پارک آبی سراغ داریم. در این سرسره درحالی‌که در آب غوطه می‌خورید، با سرعتی سرسام‌آور به حوضچه پایین آن می‌افتید.

جکوزی، سونا و حوضچه آب سرد

جکوزی، سونا و حوضچه آب سرد

موج های‌ آبی از آن دسته پارک های آبی مشهد است که در کنار سرسره‌های هیجان‌انگیز و استخرهای عمیق، جکوزی، سونا و حوضچه آب سرد هم دارد. جکوزی بزرگ، ۳ سونای خشک و یک سونای بخار در این مجموعه آبی خودنمایی می‌کند. در این قسمت، استخر آب سردی نیز وجود دارد. اگر بیماری قلبی ندارید، می‌توانید پس از حضور در سونا، به داخل آب سرد شیرجه بزنید تا جگرتان حال بیاید.

رودخانه خروشان

رودخانه خروشان

در مجموعه موج های آبی رودخانه‌ای با امواج خروشان جریان دارد. این رودخانه با طولی حدود ۲۲۰ متر، در بین قسمت‌های مختلف این مجموعه پیچ‌و‌تاپ می‌خورد. رودخانه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم در بعضی از بخش‌ها امواج خروشانی دارد. در قسمتی‌هایی نیز آب این رودخانه آرام می‌شود. به‌لطف این شرایط احساس می‌کنید در رودخانه‌ای واقعی حضور دارید که پیچ‌و‌تاب رودخانه شما را به جلو می‌برد.

قسمت کودکان موج های آبی مشهد

قسمت کودکان موج های آبی مشهد

پارک های آبی مشهد همگی قسمتی مخصوص کودکان دارند. موج ‌های آبی نیز مکانی را به آب‌بازی کودکان اختصاص داده است. تمامی سرگرمی‌های این قسمت کودکانه و بی‌خطر طراحی شده است. به‌لطف این شرایط می‌توانید اجازه دهید فرزند دلبندتان با خیال راحت آب‌بازی کند.

امکانات موج های آبی مشهد

موج های آبی از آن دسته جاهای تفریحی مشهد است که چیزی برای گردشگران کم نگذاشته است. به همین دلیل امکانات چشمگیری در گوشه‌و‌کنار این مجموعه خودنمایی می‌کند. در موج های آبی سالن ماساژ مجهزی وجود دارد. در این سالن ماساژورهای پنجه‌طلایی بهترین ماساژهای دنیا را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم پس از اینکه حسابی آب‌بازی کردید، برای رفع خستگی سری به سالن ماساژ بزنید.

سرسره سوپر لوپ سرزمین موج های آبی

ازآنجایی‌که آب‌بازی، گردشگران را گرسنه می‌کند، در موج های آبی رستوران و کافه‌ای مجهز تعبیه شده است. به‌لطف این شرایط می‌توانید غذایی جانانه نوش جان کنید و دلی از عزا در آورید. اکنون که صحبت از خوراکی به میان آمد، بد نیست بدانید فاصله کم موج های آبی با طرقبه، شرایطی مهیا کرده تا به بهترین رستوران های مشهد نیز نزدیک باشید. فروشگاه بزرگی برای عرضه لوازم مخصوص شنا در موج های آبی وجود دارد. به همین دلیل می‌توانید هر گونه لوازمی که برای آب‌تنی نیاز دارید را از این فروشگاه خریداری کنید.

قوانین موج های آبی مشهد

قوانین موج های آبی مشهد

  • از ورود افرادی دارای عارضه‌های عفونی و چشمی به این مجموعه آبی جلوگیری می‌شود.
  • بانوان نباید در این مجموعه زیورآلات به همراه بیاورند.
  • ورود خوراکی به داخل موج های آبی ممنوع است.
  • کودکان کمتر از ۴ سال نمی‌توانند وارد این مجموعه آبی شوند.
  • سونا فقط به افراد بالای ۱۵ سال اختصاص دارد.
  • گوشی هوشمند را در ابتدای ورود باید تحویل دهید.
  • در دوران کرونا باید حتماً کارت واکسن همراه داشته باشید.

افتخارات موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد یکی از بهترین مراکز آموزش شنا در منطقه را داراست. شناگرانِ این مجموعه آبی توانسته‌اند در طول سال‌های متمادی افتخارات چشمگیری را در حد بین‌المللی و داخلی کسب کنند.

بهترین زمان بازدید از موج های آبی مشهد

بهترین زمان بازدید از موج های آبی مشهد

موج های آبی مجموعه‌ای سرپوشیده است. به همین دلیل در تمامی فصل‌های سال، می‌توانید بدون نگرانی درباره گرما یا سرمای هوا به آن سر بزنید. با این حال ازآنجایی‌که پس از آب‌تنی ممکن است سرما بخورید، خوش‌گذرانی در این مجموعه آبی در فصل‌های سرد سال پیشنهاد نمی‌شود. با این حال اگر سرمایی نیستید، حتی در زمستان نیز آب‌تنی در این مجموعه به شما حسابی می‌چسبد.

شیوه های خرید بلیط موج های آبی مشهد

بلیط موج های آبی به صورت اینترنتی و حضوری فروخته می‌شود. با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توانید بلیط این مجموعه را با تخفیف قابل‌توجهی خریداری کنید.

موج های آبی مشهد بی‌دلیل به‌عنوان یکی از بهترین جاهای تفریحی شمال شرق ایران تبدیل نشده است. این مجموعه آبی حسابی شما سرگرم می‌کند و خاطره‌ای خوش از سفر به مشهد را در ذهن گردشگران باقی می‌گذارد تا جایی که بسیاری افراد با تهیه بلیط قطار مشهد یا بلیط اتوبوس مشهد به این شهر می‌آیند. در پایان از آنجایی‌که مطمئن هستیم شما هم اطلاعات سودمند و خاطره‌های خوشی از سفر به مشهد دارید، خواهشمندیم این اطلاعات را با همراهان خود در ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

موج های آبی در بلوار اندیشه قاسم آباد قرار دارد. برای رسیدن به این بلوار باید راه بزرگراه امام علی (ع) را در پیش بگیرید تا به اندیشه ۸۳ برسید.

موج های آبی مجموعه‌ای سرپوشیده‌‌ است که در تمامی فصل‌های سال می‌توانید در آن حسابی تفریح کنید. با این حال اگر سرمایی هستید، فصل‌های گرم برای شما مناسب‌تر است.

رستوران، سالن ماساژ، فروشگاه لوازم مخصوص شنا و کافه را می‌توان از امکانات ویژه سرزمین موج های آبی نام برد.

در این مجموعه بیشتر از ۱۰ سرسره وجود دارد که یکی از دیگری هیجان‌انگیزتر است.

استخر موج یکی از خروشان‌ترین استخرهای سرزمین موج های‌ آبی به حساب می‌آید.

3.3/5 (4 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.