مراکز بانجی جامپینگ تهران | صفر تا صد آدرنالین در عرض 10 ثانیه

0

اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران را دارید، بهتر است پیش از سفرتان یک لیست از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران و البته جاذبه‌های تفریحی آن تهیه کنید. تهران، این شهر بزرگ با 8میلیون جمعیت، هزاران فرصت برای تفریح و وقت‌گذرانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی تفریحات ساده‌ای همانند موزه‌گردی در میان موزه های تهران را انتخاب می‌کنند. در عین حال برخی دیگر ترجیح می‌دهند از ده‌ها متر ارتفاع با سر به ته دره بپرند و با طناب همانند یویو در بین زمین و هوا بالا و پایین بروند! اگر به‌دنبال تجربه هیجان و بالارفتن آدرنالین خونتان هستید، ما به شما مراکز بانجی جامپینگ تهران را معرفی می‌کنیم. مراکزی که قصد داریم در این لیست به شما معرفی کنیم، همگی دارای استانداردهای لازم هستند؛ پس می‌توانید با خیال راحت جیغ بکشید.

سکوی بانجی جامپینگ توچال

وقتی که صحبت از بهترین مراکز بانجی جامپینگ تهران باشد، همه اهالی ورزش به یاد سکوی بانجی توچال می‌افتند. این سکوی بانجی 40متری در سال 1386 در بام تهران، یعنی توچال افتتاح شد. متأسفانه در سال 1392، این سکو را برای مدت 5 سال تعطیل کردند. بعد از 5 سال، یعنی در سال 1397 دوباره شاهد بازگشایی این سکوی حرفه‌ای و هیجان‌انگیز بانجی بودیم.

افرادی که کمتر از 14 سال دارند، یا کسانی که بیشتر از 90 کیلو وزن دارند یا دچار مشکلات ستون فقرات و بیماری‌های قلبی هستند، اجازه پرش نخواهند داشت. امکان استفاده از این سکوی هیجان‌انگیز برای بانوان و آقایان وجود دارد. اگر سری به سکوی بانجی جامپینگ توچال زدید، می‌توانید از سایر تفریحات مجموعه تفریحی توچال نیز لذت ببرید و یک روز کامل سرگرم باشید. لازم به ذکر است برخی از معروف‌ترین هتل‌هایی که در فهرست معرفی هتل های تهران از آن‌ها یاد شد، مانند هتل استقلال در نزدیکی همین مجموعه تفریحی قرار دارند.

آدرستهران، اتوبان چمران، خیابان یمن، خیابان ولنجک، بام تهران
شماره تماس02124875000
ساعت کارشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۲ الی ۲۱ | پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۳
هزینه استفاده از سکو180 هزار تومان به ازای هر پرش

سکوی بانجی جامپینگ بوستان ولایت

بوستان ولایت نام پارکی بسیار بزرگ در جنوب تهران است. در صورتی که قصد خرید بلیط قطار تهران را دارید، دسترسی به این سکوی بانجی جامپینگ از میدان راه‌آهن تهران بسیار ساده است. بوستان ولایت زمینی 370هزار متری را به مجموعه تفریحی اختصاص داده است. در این بخش امکانات مختلفی از قبیل تجهیزات صخره‌نوردی، راپل، باشگاه سوارکاری، کارتینگ، پاراگلایدر و همان طور که انتظار دارید، سکوی بانجی جامپینگ را قرار داده‌اند.

سکوی بوستان ولایت ازجمله بهترین مراکز بانجی جامپینگ تهران به حساب می‌آید. این سکو در سال 1390 به بهره‌برداری رسید و 50 متر ارتفاع دارد. پس ارتفاع آن حدود 10 متر از بانجی جامپینگ توچال هم بیشتر است. در این بانجی جامپینگ می‌توانید هیجان بیشتری را تجربه کنید. از این سکو، بانوان و آقایان می‌توانند استفاده کنند. البته محدودیت وزنی و سنی وجود دارد.

آدرستهران، انتهای بزرگراه نواب، بوستان ولایت، ورودی 4
شماره تماس09196836100
ساعت کار12 ظهر الی 19 عصر
هزینه استفاده از سکو50هزار تومان به ازای هر پرش

بانجی جامپینگ باشگاه انقلاب

باشگاه انقلاب تهران ازجمله کامل‌ترین مراکز و جاهای تفریحی تهران به حساب می‌آید. در این مرکز تفریحی امکان شرکت در انواع رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارد. به همین خاطر، یک سکوی 42متری که از دو سمت آن امکان پرش وجود دارد نیز داخل مجموعه باشگاه انقلاب بنا کردند. البته باید در نظر داشته باشید با وجود آنکه این سکو از جمله بهترین مراکز بانجی جامپینگ تهران است؛ اما ورود به آن دردسرهای خاص خود را دارد. همان طور که می‌دانید، برای ورود به این باشگاه باید عضویت داشته باشید. در غیر این صورت برای یک بار ورود، باید هزینه ورودی یک‌روزه را پرداخت کنید. همچنین فقط اعضا می‌توانند از پارکینگ مجموعه استفاده کنند.

آدرستهران، خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، بعد از بزرگراه کردستان، باشگاه انقلاب
شماره تماس02126216152
ساعت کاراز ساعت 6:00 صبح الی 22:00
هزینه استفاده از سکو150هزار تومان فقط برای پرش بدون ورودی

بانجی جامپینگ برج میلاد

خب همه ما می‌دانیم که برج میلاد تهران ازجمله مرتفع‌ترین برج‌های دنیا به حساب می‌آید. این برج زیبا که به نماد تهران تبدیل شده است، از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری پایتخت به حساب می‌آید. بازدید از برج میلاد تقریباً در تمامی منابع مرتبط با راهنمای سفر تهران توصیه می‌شود. حال قصد داریم دیگر تفریحاتی که می‌توانید در برج میلاد تجربه کنید را به شما معرفی کنیم و آن هم بانجی جامپینگ است. یکی از مراکز بانجی جامپینگ تهران در محوطه برج میلاد قرار دارد. خب قطعاً قرار نیست از بالای برج میلاد به پایین بپرید! خب آخر چه کسی از ارتفاع 200 و اندی‌متری به پایین می‌پرد! سکوی بانجی جامپینگ برج میلاد 12 متر ارتفاع دارد. بانوان و افرادی که کمتر از 40 کیلو وزن دارند هم نمی‌توانند از این بانجی جامپینگ استفاده کنند.

آدرستهران، بزرگراه همت غرب به شرق، خروجی شیخ فضل‌الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد
شماره تماس۰۹۳۵۴۷۷۴۲۴۳
ساعت کارباید حتماً رزرو شود، ساعت کاری خاصی ندارد
هزینه استفاده از سکو:هزینه یک پرش 180هزار تومان

بانجی جامپینگ سعادت آباد (پارک آدرنالین جی مکس)

بانجی جامپینگ سعادت آباد از دیگر مراکز بانجی جامپینگ تهران است که طرف‌داران بسیاری دارد. این سکوی بانجی جامپینگ در مجموعه تفریحی ورزشی GMAX واقع شده است. این پارک از جمله جاهای تفریحی تهران است. پارک آدرنالین، اولین پارک آدرنالین در ایران به حساب می‌آید. در این پارک علاوه‌ بر سکوی بانجی جامپینگ 40متری، امکانات تفریحی دیگری مثل سقوط آزاد روی تشک بادی نیز وجود دارد. پس اگر به‌دنبال تجربه هیجان در یکی از بهترین مراکز تفریحی تهران هستید، حتماً سری به سعادت‌آباد بزنید. همچنین به یاد داشته باشید که در بلوار اصلی سعادت‌آباد، بسیاری از بهترین رستوران های تهران هم قرار دارند.

آدرستهران، سعادت آباد، بلوار پیام، نرسیده به میدان بهرود
شماره تماس09192064366
ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 9 صبح الی 17 عصر
هزینه استفاده از سکو20هزار تومان

بانجی جامپینگ نهج‌البلاغه

بوستان نهج‌البلاغه از جمله مهم‌ترین پارک های تهران به حساب می‌آید. این پارک در محدوده غرب تهران قرار دارد. پس اگر قصد خرید بلیط اتوبوس تهران را دارید و در ترمینال غرب یا همان ترمینال آزادی از اتوبوس پیاده می‌شوید، می‌توانید برای تفریح و استراحت به این بوستان بیایید. در این بوستان، یکی از بهترین مراکز بانجی جامپینگ تهران قرار دارد. سکوی بانجی جامپینگ این پارک دارای 65 متر ارتفاع است. به این ترتیب بلندترین سکوی بانجی جامپینگ در تهران محسوب می‌شود. در ضمن یادتان باشد که برخی معروف‌ترین مراکز خرید تهران در نزدیکی همین پارک و در محدوده گیشا قرار دارند؛ پس بهتر است یک برنامه تهران‌گردی جامع همراه داشته باشید تا عیش سفر یک‌روزه‌تان را کامل کنید.

آدرستهران، جنب اتوبان همت، بین اتوبان یادگار و اشرفی اصفهانی
شماره تماس02188735074
ساعت کارهمه‌روزه از ساعت 9 صبح الی 17 عصر
هزینه استفاده از سکو280هزار تومان

خب دوستان اهل هیجان ره بال آسمان، نظر شما درباره این تفریح هیجان‌انگیز و عجیب چیست؟ آیا شما هم دوست دارید این کار را تجربه کنید؟ یا اینکه می‌گویید چرا عاقل کند کاری که باز آرد جیغ و داد و فریاد و از این چیزها! اگر تجربه پرش از سکوهای بانجی جامپینگ را داشته‌اید، تجربه خود را با ما و سایر دوستان در میان بگذارید. حتماً خاطره‌ای جذاب برای تعریف کردن دارید! در ضمن اگر برخی مراکز بانجی جامپینگ تهران را می‌شناسید که نام آن‌ها در این مطلب از قلم افتاده است، آن را به ما هم معرفی کنید!

بانجی جامپینگ بوستان نهج‌البلاغه، بلندترین بانجی تهران است.

پارک آدرنالین را می‌توان هیجان‌انگیزترین مرکز بانجی جامپینگ دانست.

بانجی جامپینگ توچال معروف ترین سکوی بانجی تهران است.

بانجی بوستان نهج‌البلاغه از همه سکوهای دیگر گران‌تر است.

بله، افراد کمتر از 40 کیلوگرم، بیشتر از 90کیلوگرم، افراد کمتر از 14 سال سن، بیماران قلبی، خانم‌های باردار و افرادی که دچار مشکلات ستون فقرات هستند، نمی‌توانند از بانجی جامپینگ استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.