پاتیناژ مشهد | تجربه اسکیت و رقصی زیبا روی یخ‌

5

شهر مشهد، مهم‌ترین قطب گردشگری مذهبی در ایران است. سالانه میلیون‌ها زائر از سراسر ایران و جهان به‌سوی این شهر روانه می‌شوند تا حرم امام رضا (ع) را زیارت کنند. نکته‌ای که وجود دارد این است که بسیاری از این زوار، با سفر به‌سوی مشهد، فقط از حرم مطهر امام رضا (ع) زیارت می‌کنند و نه‌تنها به بازدید از سایر جاذبه‌های توریستی این شهر نمی‌روند، بلکه حتی با آن‌ها آشنایی ندارند؛ به همین سبب بر آن شدیم تا در مطالب متعدد، جاهای دیدنی مختلف مشهد را معرفی کنیم.  در این مطلب قصد داریم به معرفی پاتیناژ مشهد بپردازیم که بسیاری آن را با عنوان پاتیناژ پدیده شاندیز می‌شناسند. چنانچه اهل تجربه تفریحات متفاوت، جذاب و پر‌هیجان هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با پیست اسکی روی یخ مشهد، تمامی اطلاعات لازم برای بازدید از آن را در اختیار داشته باشید.  

فهرست مطالب

پاتیناژ پدیده کجاست؟ 

 پاتیناژ مشهد

پاتیناژ یا پیست اسکی روی یخ مشهد در مجموعه‌ توریستی نام‌آشنای پدیده شاندیز قرار دارد. این مجموعه بزرگ و بی‌نظیر در قلب شهر شاندیز مشهد جای خوش کرده است. به‌طور دقیق‌تر سالن پاتیناژ، در بلوک پنجم مرکز خرید مجموعه توریستی و تفریحی پدیده شاندیز قرار دارد و این بخش تنها قطره‌ای از دریای امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه شمرده می‌شود. جالب است بدانید که مرکز خرید این مجموعه از بهترین مراکز خرید مشهد است. از‌این‌رو شما می‌توانید برای تجربه تفریحی نیم‌روزه در اطراف مشهد، به این مجموعه مراجعه کرده و ضمن گذراندن اوقاتی دلپذیر و پر‌هیجان در پیست اسکی روی یخ آن، از سایر امکانات رفاهی و تفریحی مجموعه توریستی و تفریحی پدیده شاندیز، بهره‌مند شوید. 

معرفی مجموعه پدیده شاندیز و پاتیناژ مشهد | مقصدی عالی برای گذراندن اوقاتی خوش 

مجموعه توریستی و تفریحی پدیده شاندیز، مجموعه‌ای در قلب شهر شاندیز است که در حوزه تعطیلات، خرید و سرگرمی طراحی و اجرا شده است. پاتیناژ مشهد، از جمله محبوب‌ترین بخش‌های این مجموعه توریستی به شمار می‌آید. سالن پاتیناژ پدیده، توسط یک شرکت هلندی به نام «Ice World» و در زمینی به وسعت ۱۶۰۰ متر‌مربع (۵۰ متر عرض و ۲۳ متر طول) طراحی و اجرا شده است. نام این سالن در فهرست اولین پیست‌های یخی استاندارد در کشور قرار گرفته است. این ویژگی در کنار ظرفیت بالا و امکانات رفاهی مناسب، سبب شده که مجموعه اسکیت روی یخ مشهد با استقبال بی‌نظیری از سوی گردشگران و علاقه‌مندان مواجه شود. از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به نمازخانه، سرویس بهداشتی، پارکینگ، اینترنت، رختکن، محل استراحت و… اشاره کرد. 

پاتیناژ (در فارسی: یخ‌ماله) ورزشی جذاب، مهیج و تماشایی است که هم به‌صورت انفرادی و هم به‌صورت گروهی انجام می‌شود. در این ورزش، ورزشکاران با پوشیدن کفش‌های مخصوص پاتیناژ، روی زمین یخی قدم می‌گذارند و اسکی‌بازی می‌کنند. افراد خبره با حرکات موزون و کششی، صحنه‌های زیبایی خلق کرده و چشم هر بیینده‌ای را به خود خیره می‌کنند. پاتیناژ ورزشی زمستانی بوده و به‌صورت کلی در کشورهای سردسیر رواج دارد. حال با وجود سالن پاتیناژ‌ در پدیده شاندیز، امکان تجربه این ورزش منحصر‌به‌فرد در هر فصلی از سال برای ساکنان و مسافران شهر مشهد، امکان‌پذیر است. در سالن پاتیناژ پدیده، علاوه بر ورزش پاتیناژ، امکان تجربه سایر رشته‌های ورزشی مرتبط با یخ نیز وجود دارد. از جمله این ورزش‌ها می‌توان به هاکی روی یخ، اسکیت کوتاه، اسکیت سرعتی، هاکی کرلینگ و… اشاره کرد. 

  • پدیده شاندیز

مجموعه پدیده شاندیز

در پایان گفتنی است که بخش‌های جذاب مجموعه پدیده شاندیز، فقط به سالن پاتیناژ محدود نمی‌شود و این مجموعه دارای بخش‌های تفریحی متعددی از جمله بازار قدیم مشهد، مرکز فرهنگی شاندیز، شهربازی پدیده، باغ ژاپنی، پردیس سینمایی، فود کورت، سالن بولینگ و بیلیارد، آکواریوم، باغ گل‌ها، هتلی مجلل، رستوران و کافی‌شاپ و… است؛ از‌این‌رو شما با سفر به‌سوی شهر شاندیز، می‌توانید با یک تیر چند نشان زده و ضمن استفاده از سالن پاتیناژ و تجربه تفریح مهیج اسکی روی یخ، از سایر امکانات رفاهی و تفریحی مجموعه پدیده شاندیز بهره‌مند شده و اوقات به‌یاد‌ماندنی را برای خود رقم بزنید. 

شرایط سنی حضور در پاتیناژ مشهد | تفریحی جذاب برای همه افراد

شرایط سنی حضور در پاتیناژ مشهد

تمامی افراد، اعم از خانم‌ها و آقایان، در هر رده سنی می‌توانند از سالن اسکیت روی یخ مشهد استفاده کنند. گفتنی است که استفاده از این مجموعه تفریحی برای کودکان کمتر از ۴ سال، به شرط تهیه بلیط برای همراه (بیشتر از ۱۸ سال)، رایگان بوده و محدویت زمانی ندارد. 

شرایط حضور در پیست اسکیت روی یخ مشهد | تجربه‌ای جذاب با شرایطی رضایت‌بخش

همان طور که گفتیم، تمامی افراد در تمامی رده‌های سنی می‌توانند از مجموعه تفریحی پاتیناژ پدیده شاندیز استفاده کنند؛ اما استفاده از این مجموعه مشروط به اجرای قوانین آن است. از مهم‌ترین شرایط بازدید و حضور در پیست اسکی روی یخ مشهد، می‌توان به رعایت و اجرای دستور‌العمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک و… اشاره کرد. 

امکانات و خدمات سالن اسکی روی یخ پدیده شاندیز | فرا‌تر از انتظار شما 

در این مجموعه برای ایجاد رفاه، راحتی و آرامش خاطر مراجعه‌کنندگان کلیه لوازم و تجهیزات سالن قبل و بعد از هر بار استفاده ضدعفونی می‌شوند. علاوه‌بر این کار، به تمامی مراجعه‌کنندگان پیش از ورود به سالن پاتیناژ، کلاه یکبار مصرف، روکش پلاستیکی و جوراب یکبار مصرف برای داخل کفش‌ها نیز داده می‌شود. در‌نهایت لازم است بگوییم، چنانچه تجهیزات اسکی روی یخ را ندارید، نگران نباشید؛ چرا‌که در این مجموعه کفش اسکیت روی یخ، کلاه ایمنی و فوک‌های پلاستیکی برای کمک به حرکت و حفظ تعادل مبتدیان به مراجعان امانت داده می‌شود. 

هزینه استفاده از پاتیناژ پدیده شاندیز | پرداخت هزینه‌ای معقول برای تجربه تفریحی بی‌نظیر 

به‌منظور استفاده از سالن پاتیناژ مشهد، باید برای تهیه بلیط اقدام کنید. خرید بلیط این مجموعه به‌صورت اینترنتی امکان‌پذیر نبوده و برای دریافت آن باید به‌صورت حضوری مراجعه کنید. هزینه استفاده از پیست اسکی روی یخ مشهد، با‌توجه به مدت‌زمان حضور شما در آن متفاوت است. در ادامه هزینه بلیط برای مدت‌زمان‌های متفاوت را عنوان کرده‌ایم. 

  • هزینه بلیط برای مدت‌زمان ۲۰ دقیقه: ۷۰ هزار تومان 
  • هزینه بلیط برای مدت‌زمان ۴۰ دقیقه:‌ ۹۰ هزار تومان 
  • هزینه بلیط برای مدت‌زمان ۹۰ دقیقه:‌ ۲۰۰ هزار تومان 

نکته: هزینه‌های عنوان‌شده مربوط به تابستان سال ۱۴۰۱ هستند. 

آموزش اسکی روی یخ در پاتیناژ مشهد | جلسات آموزشی متعدد برای رده‌های مبتدی و حرفه‌ای

آموزش اسکی روی یخ در پاتیناژ مشهد

چنانچه تا‌کنون تجربه اسکی روی یخ را نداشته‌اید، نگران نباشید. در مجموعه پاتیناژ مشهد، جلسات آموزشی متعددی در طول شبانه‌روز برای علاقه‌مندان بر‌گزار می‌شوند. این جلسات آموزشی برای دو رده مبتدی و حرفه‌ای طراحی شده‌اند و شما می‌توانید بر‌اساس میزان مهارتی که دارید، جلسات آموزشی مناسب خود را انتخاب کنید. گفتنی است که هر سانس آموزشی این مجموعه ظرفیتی بالغ‌بر ۱۰۰ نفر دارد و این سانس‌ها در تمام روز‌های هفته، از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب (ساعات غیر پیک) برقرار هستند. خوب است اشاره کنیم که جلسات آموزشی اسکی روی یخ پاتیناژ پدیده شاندیز، هم به‌صورت خصوصی و هم به‌صورت گروهی، برای متقاضیان و علاقه‌مندان برگزار می‌شوند. تمامی مربیان این مجموعه، بسیار کار‌آزموده و مجرب هستند و با رویی خوش و صبر فراوان، اسکی روی یخ را به بهترین شکل، به شاگردان خود آموزش می‌دهند. 

آموزش اسکی روی یخ در پاتیناژ مشهد

برای اطلاعات بیشتر در‌خصوص جلسات آموزشی اسکیت روی یخ مشهد می‌توانید با شماره داخلی ۲۰۲۰ تماس گرفته و سؤالات خود را از اپراتور‌های این بخش بپرسید. همچنین می‌توانید به‌صورت حضوری به بخش آموزش پاتیناژ مشهد مراجعه کرده و با مربیان مجموعه در‌خصوص جزئیات جلسات آموزشی صحبت کنید. 

جاهای دیدنی نزدیک به پاتیناژ پدیده شاندیز | آشنایی با جاذبه‌های کمتر‌شناخته‌شده

همان طور که گفتیم جاهای دیدنی مشهد فقط به حرم امام رضا (ع) محدود نمی‌شود و این کلانشهر بزرگ، مملوء از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی است. برخی از این جاذبه‌ها به‌قدری بی‌نظیر و جذابند که حیف است به مشهد سفر کنید و از لذت بازدید از آن‌ها را از دست دهید. به همین سبب بر آن شدیم تا در این بخش، چند‌تا بهترین و مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی و جاهای تفریحی مشهد را معرفی کنیم که در نزدیکی سالن پاتیناژ پدیده شاندیز قرار دارند. با آشنایی با این جاذبه‌ها می‌توانید با یک تیر چند نشان زده و ضمن اسکی‌بازی در سالن پاتیناژ‌ این شهر، از چندین و چند جاذبه توریستی دیگر نیز بازدید کرده و روز به‌یاد‌ماندنی را برای خود رقم بزنید. 

  • رستوران پدیده شاندیز 

رستوران پدیده شاندیز را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های مشهد معرفی کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این رستوران می‌توان به فضایی مجلل، جذاب و بی‌نظیر، خدمات‌رسانی عالی، برخورد محترمانه پرسنل، کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر غذا‌ها و نوشیدنی‌ها و… اشاره کرد. این رستوران بی‌نظیر در مجموعه پدیده مشهد قرار دارد؛ از‌این‌رو شما می‌توانید پس گذراندن اوقاتی خوش و به‌یاد‌ماندنی در پیست پاتیناژ مشهد، خود را به صرف وعده‌ای غذا در رستوران پدیده شاندیز دعوت کرده و تفریح خود را تکمیل کنید.

آدرس: ایران، استان خراسان رضوی، شهر مشهد، شاندیز، رستوران پدیده شاندیز.
  • دهکده شاندیز 

شهر شاندیز را می‌توان به‌عنوان یکی از دلربا‌ترین و با‌صفا‌ترین شهر‌های شمال شرق ایران معرفی کرد. در طی سال‌های اخیر، دهکده‌ای در این شهر بر‌پا شده که مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته و تفریحات نیم‌روزه است. از جمله بخش‌های مختلف و امکانات این مجموعه توریستی می‌توان به سالن‌های پذیرایی، همایش و سمینار، انواع آلاچیق‌ها، باغ عشایر، باغ گل‌ها و پرندگان، افلاک نما، ایستگاه تیر و نشانه، جاده سلامت، عکاسخانه سنتی، رستوران، دریاچه ماهیگیری، فضای مناسب برای اسب سواری، بازارچه هنر و سنت و… اشاره کرد. 

آدرس: ایران، استان خراسان رضوی، شهر مشهد، دهکده شاندیز 
  • موزه رباط ویرانی 

موزه رباط ویرانی را می‌توان به‌عنوان یکی از کمتر‌شناخته‌شده‌ترین موزه های مشهد معرفی کرد. این جاذبه با عنوان موزه مردم شناسی ویرانی مشهد نیز شهرت دارد. بنای این موزه در گذشته، کاروانسرایی برای میزبانی از مسافران و مهمانان بوده و امروز به موزه‌ای برای میزبانی از گردشگران خوش‌ذوق تبدیل شده است. در بخش‌های مختلف این موزه ‏مشاغل مختلف همچون فیروزه تراشی، هرکاره تراشی، جاروبافی، عطاری، حلاجی، زین سازی، گاری سازی، نعل ‏بندی، دلو دوزی، آهنگری، سنگ تراشی، مسگری، لحاف دوزی، حصیربافی و پوستین دوزی، به‌صورت مجسمه‌های مومی به نمایش درآمده‌اند.

آدرس: ایران، استان خراسان رضوی، شهر مشهد، جاده مشهد به شاندیز، ۶ کیلومتری دو‌راهی طرقبه-شاندیز، ویرانی ۱۹، موزه رباط ویرانی. 
  • سرزمین موج های خروشان 

عکس سرزمین موج های خروشان مشهد

سزمین موج های خروشان، پس از مجموعه تفریحی موج های آبی مشهد، در فهرست بهترین پارک های آبی مشهد قرار می‌گیرد. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه سرسره چاله فضایی، سرسره سقوط آزاد، رودخانه خروشان، استخر و محل بازی کودکان، موج سواری، سونا و جکوزی، حمام ترکی و ماساژ و… اشاره کرد. 

آدرس: ابتدای جاده شاندیز، سرزمین موج های خروشان
  • مجموعه گردشگری چالیدره 

تصویری از چالیدره در مشهد

در معرفی جاهای دیدنی اطراف مشهد که در نزدیکی پاتیناژ پدیده شاندیز قرار دارند، نام مجموعه تفریحی بی‌نظیر چالیدره مشهد را نباید از قلم انداخت. چالیدره با قرار‌گیری در منطقه‌ای با پوشش گیاهی غنی، طبیعتی بی‌نظیر، آب‌و‌هوایی خنک و مطلوب و هم‌جواری با دریاچه‌ای بزرگ و چشم‌نواز، مقصدی عالی برای عاشقان طبیعت شمرده می‌شود. در مجموعه گردشگری چالیدره، امکانات رفاهی و تفریحی متعددی فراهم شده است. از جمله این امکانات می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ، قایق‌های تفریحی، امکانات و فضای مناسب برای ماهیگیری و… اشاره کرد. 

آدرس: ایران، استان خراسان رضوی، طرقبه، کیلومتر دو جاده نغندر، مجموعه تفریحی چالیدره.
  • روستای زشک 

روستای زشک یکی از با‌صفا‌ترین و دلربا‌ترین روستاهای اطراف مشهد است. طبیعت این روستای ییلاقی بی‌نظیر است و زیبایی‌های آن هر چشمی را به خود خیره می‌کند. از مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی این روستا می‌توان به قله شیر‌آباد، چشمه قلقلی، دره نهل، قله چمن و… اشاره کرد. چنانچه شما نیز از عاشقان طبیعت و طبیعت‌گردی هستید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به مشهد، ضمن گذراندن اوقاتی خوش در پاتیناژ مشهد، نیم‌روزی را به گشت‌و‌گذار در روستای زشک اختصاص دهید تا روح و جانتان تازه شود. 

آدرس: ایران، استان خراسان رضوی، ۲۰‌کیلومتری شهر مشهد، ۴‌کیلومتری قله شیر‌آباد، روستای زشک.

اطلاعات بازدید از سالن پاتیناژ پدیده شاندیز | هر‌آنچه لازم است بدانید 

آدرسایران، خراسان رضوی، مشهد، شاندیز، میدان شهدا، بلوار میرزا جواد آقای تهرانی، مرکز بزرگ گردشگری و خرید پدیده شاندیز
شماره تماس۰۵۱۳۸۸۸۸
ساعات بازدیدهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ 
مدت‌زمان پیشنهادی برای بازدیدبین ۱ تا ۲ ساعت 
هزینه استفاده (آذرماه سال ۱۴۰۲)هزینه بلیط برای مدت‌زمان ۳۰ دقیقه: ۲۰۰ هزار تومان
هزینه بلیط برای مدت‌زمان یک ساعت: ۳۰۰ هزار تومان
آدرس سایتhttps://padide.com

بهترین زمان بازدید از پاتیناژ مشهد | تجربه‌ای بی‌نظیر با انتخاب زمان مناسب 

همان طور که پیشتر اشاره کردیم، پاتیناژ مشهد در تمام ایام سال، فعالیت دارد و دمای آن در تمام طول سال ثابت نگه داشته می‌شود؛ از‌این‌رو بازدید از آن در هر زمانی به‌راحتی امکان‌پذیر است. 

مسیر دسترسی به پاتیناژ پدیده مشهد | راحت‌تر از تصور شما 

دسترسی به پیست اسکیت رو یخ مشهد، بسیار راحت بوده و هم از طریق خودرو شخصی و هم از طریق وسایل نقلیه عمومی امکان‌پذیر است. در ادامه راهنمایی کامل برای دسترسی به مجموعه توریستی و تفریحی پدیده شاندیز ارائه کرده‌ایم:

  • دسترسی به مجموعه پدیده شاندیز با خودرو شخصی

 به این منظور ابتدا باید وارد جاده مشهد-شاندیز شوید. این جاده در انتهای بزرگراه وکیل آباد قرار دارد. پس از ورود به این جاده از طریق دو‌راهی طرقبه-شاندیز که در انتهای بزرگراه وکیل آباد واقع شده است، باید حدود ۳۵ کیلومتر در این مسیر رانندگی کنید تا به شهر توریستی شاندیز برسید. با رسیدن به شهر شاندیز، مسیر خود را به‌سوی میدان فردوسی ادامه داده و از طریق این میدان وارد بلوار امام رضا (ع) شوید. در ادامه مسیر، با رسیدن به میدان شهدا، مسیر خود را در بلوار دانش‌سرا ادامه دهید. پس از کمی رانندگی در این بلوار، ورودی شهر پدیده و پاتیناژ شاندیز را در قسمت شرقی بلوار رؤیت خواهید کرد. 

  • دسترسی به مجموعه پدیده شاندیز با وسایل نقلیه عمومی

برای دسترسی به مجموعه مجموعه پدیده شاندیز و تجربه تفریحی متفاوت و بی‌نظیر در پاتیناژ مشهد، از طریق وسایل نقلیه عمومی راه‌های مختلفی وجود دارد. در ابتدا باید خود را به ایستگاه پایانی وکیل آباد برسانید. برای این کار چند راه مختلف از مبدأ‌های متفاوت وجود دارد. شما می‌توانید سوار خط ۱ مترو شده و در ایستگاه پارک وکیل آباد پیاده شوید. چنانچه انتخاب شما استفاده از اتوبوس‌ها و خطوط BRT است، باید سوار خط ۱۲ اتوبوس‌رانی مشهد (پایانه میدان بیت‌المقدس به وکیل آباد) شده و در ایستگاه پایانی وکیل آباد پیاده شوید. 

با رسیدن به ایستگاه پایانی وکیل آباد نیز ۲ راه متفاوت برای دسترسی به مجموعه بی‌نظیر پدیده شاندیز وجود دارد. راه اول استفاده از تاکسی‌ها است. با استفاده از تاکسی‌ها می‌توانید راحت و سریع خود را به پاتیناژ پدیده شاندیز برسانید. چنانچه می‌خواهید هزینه کمتری متحمل شوید، می‌توانید سوار خط ۴ اتوبوس‌رانی شاندیز شده و در ایستگاه عاملی پیاده شوید. با رسیدن به این ایستگاه، فقط کافی است حدود یک دقیقه به‌سوی مجموعه تفریحی پدیده پیاده‌روی کنید تا به مقصد جذاب خود برسید. 

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان، سوار بر بال نوشته به‌سوی شمال شرق ایران سفر کرده و بر فراز حرم مطهر امام رضا (ع) به معرفی مجموعه رفاهی و تفریحی پدیده شاندیز و پاتیناژ مشهد پرداختیم و تمامی اطلاعات لازم برای بازدید از آن را در اختیارتان قرار دادیم. آیا از این مطلب لذت بردید؟ آیا تاکنون تجربه بازدید از مجموعه پدیده شاندیز و اسکی‌بازی روی پیست یخی از مجموعه را داشته‌اید؟‌ اگر پاسختان مثبت است، از شما می‌خواهیم که در بخش نظرات، از تجربیات ارزشمند خود در‌خصوص این مجموعه تفریحی نوشته و ما و مخاطبانمان را از اطلاعات سود‌مند خود بی‌بهره‌ نگذارید. 

ایران، خراسان رضوی، مشهد، شاندیز، میدان شهدا، بلوار میرزا جواد آقای تهرانی، مرکز بزرگ گردشگری و خرید پدیده شاندیز

به منظور ابتدا باید وارد جاده مشهد-شاندیز شوید. این جاده در انتهای بزرگراه وکیل آباد قرار دارد. پس از ورود به این جاده از طریق دو‌راهی طرقبه-شاندیز که در انتهای بزرگراه وکیل آباد واقع شده است، باید حدود ۳۵ کیلومتر در این مسیر رانندگی کنید تا به شهر توریستی شاندیز برسید. با رسیدن به شهر شاندیز، مسیر خود را به‌سوی میدان فردوسی ادامه داده و از طریق این میدان وارد بلوار امام رضا (ع) شوید. در ادامه مسیر، با رسیدن به میدان شهدا، مسیر خود را در بلوار دانش‌سرا ادامه دهید. پس از کمی رانندگی در این بلوار، ورودی شهر پدیده و پاتیناژ شاندیز را در قسمت شرقی بلوار رؤیت خواهید کرد.

شما می‌توانید هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب برای تجربه تفریح هیجان‌انگیز و جذاب اسکی روی یخ، به بخش پاتیناژ مجموعه پدیده شاندیز مراجعه کنید.

هزینه بلیط برای مدت‌زمان ۲۰ دقیقه: ۷۰ هزار تومان
هزینه بلیط برای مدت‌زمان ۴۰ دقیقه:‌ ۹۰ هزار تومان
هزینه بلیط برای مدت‌زمان ۹۰ دقیقه:‌ ۲۰۰ هزار تومان

5/5 (1 نظر)
5 نظرات
  1. مریم می گوید

    من یک بار رفتم. اگه بچه کوچیک دارین به مربی بسپارین که حواسش باشه بهش و اگه مربی نیست الکی پولتون رو دور نندازید چون بچه نمی تونه اونجا خوب بازی کنه

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام مریم عزیز. ممنونیم بابت انتقال تجربه‌تون.

  2. Saber می گوید

    سلام لطفا نسبت به تغییر قیمت بلیط پاتیناژ اقدام کنید
    مبلغ بلیط برای نیم ساعت 200 هزار تومان و برای یک ساعت 300 هزار تومان می باشد. با تشکر

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام
      ممنونیم برای توضیحاتتون.

  3. Lk می گوید

    سلام باید یک اصلاحی صورت بگیره که پدیده،چالیدره،زشک و… اصلا مال مشهد نیستن و مال شهرستان طرقبه شاندیزن
    کاملا اشتباهه بگید چالیدرهِ مشهد یا شاندیزِ مشهد دقیقا مثل این میمونه بگیم نیشابورِ مشهد
    لطفا اطلاعاتتون رو در این زمینه بالاببرین،تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.