جاهای تفریحی دبی برای کودکان | ۱۴ سرگرمی جذاب برای بچه‌ها

0

جاهای تفریحی دبی برای کودکان به اندازه‌ای سرگرم‌کننده است که فرزندان دلبند شما هرگز به ترک این مکان‌‌ها رضایت نمی‌دهند. این مکان‌ها در کنار سرگرمی و تفریح، محتوای آموزشی سودمندی نیز در اختیار کودکان قرار می‌دهد. به لحاظ تعداد نیز دبی به اندازه‌ای جای تفریحی برای کودکان دارد که در یک سفر نمی‌توانید به تمامی آن‌ها سر بزنید. به همین دلیل بهتر است قبل از سفر، جاهای تفریحی برای کودکان را در مسافرت دبی انتخاب کنید. برای راحت‌ترشدن انتخاب این مکان‌های تفریحی، در ادامه به بهترین جاهای تفریحی دبی برای کودکان اشاره می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم با گشت‌و‌گذار در این مکان‌ها، در کنار اینکه به فرزند عزیزتر از جان شما حسابی خوش می‌گذرد، خودتان هم سرگرمی‌های جذابی را تجربه خواهید کرد.

شهر بچه ها | یکی از بهترین جاهای تفریحی دبی برای کودکان

جاهای تفریحی دبی برای کودکان را با شهر بچه‌ ها (Children’s City) آغاز می‌‌کنیم که بهترین مکان برای خوشگذرانی فرزندان دلبند شماست. همان گونه که از نام این مکان پیداست، با شهری کوچک روبه‌رو هستیم که سرگرمی‌های بی‌شماری را پیش روی کودکان قرار می‌دهد. بازی‌های شهر بچه ها دبی، کودکان ۲ تا ۱۵ سال را به خود مشغول می‌کند. در این شهرکِ بازی بچه‌ها، انواع سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، روحیه‌بخش و خلاقانه برای کودکان وجود دارد. در کنار تفریح، شهر بچه‌ ها دبی مکان مناسبی برای آموزش کودکان به حساب می‌آید. در این شهرک بازی، آسمان‌نمایی بسیار بزرگ برای آشنایی کودکان با علم نجوم تعبیه شده است. قسمت خصوص تئاتر کودکان و جانورشناسی در شهر بچه ها دبی این مکان را به یکی از بهترین جاهای تفریحی دبی برای کودکان تبدیل کرده است.

پیست اسکی دبی | تماشای برف در دل کویر

جاهای تفریحی دبی برای کودکان گاهی اوقات به جاهای دیدنی دبی برای بزرگسالان نیز ارتباط پیدا می‌‌کند. یکی از این مکان‌ها، پیست اسکی دبی است. این پیست اسکی برای گردشگرانی است که از گرمای سوزان دبی خسته شده‌‌اند و هوس برف‌بازی به سرشان زده. یکی از لطف‌های زندگی در دبی، دسترسی به امکانات متنوع و متفاوت است. از آنجایی که کودکی را سراغ نداریم که از برف‌بازی بدش بیاید، پیست اسکی دبی را در میان فهرست جاهای تفریحی دبی برای کودکان قرار دادیم.

در این پیست بساط برف‌بازی کودکان مهیاست. امکانات مخصوص اسکی کودکان نیز در پیست اسکی دبی وجود دارد. اگر با خانواده راهی دبی شده‌اید و می‌خواهید در کنار فرزندان، حسابی برف‌بازی کنید، پیست اسکی دبی همان‌جایی است که دنبال آن می‌‌گردید. جالب اینجاست که پیست اسکی دبی در تمامی فصول باز است. به همین دلیل هر وقتی را که برای سفر به دبی در نظر گرفته‌اید می‌توانید به گردشگری در پیست اسکی دبی اختصاص دهید.

پارک آبی وایلد وادی | هیجان‌انگیزترین جاهای دیدنی دبی برای کودکان

آب‌بازی تفریح دلخواه کودکان و بزرگسالان است. پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم اهل آب‌بازی هستید و می‌خواهید فرزندان دلبندتان را حسابی خیس کنید، سری به پارک آبی وایلد وادی دبی (Wild-Wadi Water Park) بزنید. در این پارک بساط بهترین سرگرمی‌های آبی برای کودکان مهیاست. پارک آبی وایلد وادی دبی امکانات رفاهی مطلوبی هم دارد. فرزندان شما پس از اینکه حساب آب‌بازی کردند و گرسنه شدند، می‌توانند سری به غرفه‌های فروش خوراکی بزنند. در این غرفه‌ها انواع غذاهای خردسال با طعم‌های بامزه طبخ می‌شود. خوراکی‌های متنوع، فینگرفودهای جذاب، دسرهای رنگارنگ و نوشیدنی‌های گوارا در غرفه‌های پارک آبی وایلد وادی دبی پیش روی کودکان قرار گرفته است. این پارک در کنار سرگرمی‌های متنوع برای کودکان، سرسره‌های هیجان‌انگیزی برای بزرگسالان هم دارد. پارک آبی وایلد وادی تمامی چیزهایی که از جاهای تفریحی دبی برای کودکان انتظار دارید را پیش روی شما قرار می‌دهد.

کیدزانیا | شهر مشاغل بچه‌های دبی

گردش در مراکز خرید دبی زمانی لذت‌بخش‌تر می‌شود که فاصله کمی با جاهای تفریحی دبی برای کودکان داشته باشند. یکی از این جاهای دیدنی کیدزانیا (Kidzania)، است. این مکان تفریحی در دبی مال قرار دارد. به همین دلیل می‌توانید کودک خود را به کیدزانیا بسپرید و با خیال‌راحت پاساژگردی کنید. کیدزانیا در واقع شهرکی شبیه‌سازی‌شده از مشاغل مختلف است. در این مکان کودکان می‌توانند از بین حدود ۷۰ شغل، حرفه دل‌خواه را انتخاب کنند. سپس لباس این حرفه را به تن می‌کنند و در محیطی کاملاً‌ شبیه‌سازی شده، شغل آینده خود را امتحان می‌کنند. ناگفته پیداست کیدزانیا نسبت به دیگر جاهای تفریحی دبی برای کودکان ممکن است جاذبه‌هایی برای بزرگسالان نداشته باشد. با این حال در این مکان به اندازه‌ای به کودکان خوش می‌گذرد که خستگی از تن والدین بیرون می‌رود.

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی | اقیانوسی روی زمین

دنیای زیر آب همیشه برای کودکان و بزرگسالان جذاب و هیجان‌انگیز است. به همین دلیل اگر می‌خواهید فرزند دلبندتان را به یکی از جاهای تفریحی دبی برای کودکان ببرید و حسابی شگفت‌زده‌اش کنید، حتماً سری به آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی (Dubai Aquarium & Underwater Zoo) بزنید. این آکواریوم به لحاظ جانمایی نیز در قلب گردشگری دبی قرار گرفته است. بهترین هتل های دبی در حوالی آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی ساخته شده‌اند. در این آکواریوم شرایطی هیجان‌انگیز برای رویارویی با خطرناک‌ترین موجودات دریایی وجود دارد. کودکان نیز می‌توانند از بازی با لاک‌پشت‌های مهربان و پنگوئن‌های بازیگوش حسابی لذت ببرند. آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی در بین دیگر جاهای تفریحی دبی برای کودکان، سرگرمی‌های متفاوتی برای خردسالان دارد.

پارک آبی آکواونچر | بهترین جاهای تفریحی دبی برای کودکان

اگر به دنبال یکی از بهترین جاهای تفریحی دبی برای کودکان می‌گردید، حتماً پارک آبی آکواونچر (Aquaventure Park) را انتخاب کنید. این پارک آبی سرگرمی‌های کودکانه‌ای دارد که نظیر آن‌ها را در هیچ‌ جای دیگری پیدا نمی‌کنید. سرسره‌های پارک آبی آکواونچر، خاطره‌ خوشگذرانی در این پارک را برای همیشه در ذهن کودکان ماندگار می‌کنند. به این دلیل پارک آبی آکواونچر را یکی از بهترین جاهای تفریحی دبی می‌دانیم که این مکان در کنار پارک آبی، استراحتگاه مجهزی نیز برای بزرگسالان دارد. در استراحتگاه آتلانتیس دبی می‌توانید با خیال‌راحت لم بدهید و از خدمات ماساژ این مرکز بهره بگیرید. پارک آبی آکواونچر برای بزرگسالان هم سرگرمی‌های متنوعی دارد. این پارک برای گردشگران ماجراجو، مسافران خسته و کودکان پر انرژی ساخته شده است.

آیس رینک دبی | لذت یخ‌سواری در دبی مال

با نگاهی به فهرست جاهای تفریحی دبی برای کودکان به این نتیجه می‌رسید که تفریحی نیست که در این منطقه وجود نداشته باشد. برای نمونه می‌توان به آیس رینک دبی (Ice Rink) اشاره کرد. این آیس رینک بهشت اسکیت‌سواران روی یخ است. آیس رینک دبی به لحاظ جانمایی نیز یکی از مکان‌های خوش‌مسیر برای تفریح کودکان به حساب می‌آید. آیس رینک دبی در مرکز خرید دبی مال قرار دارد. در این آیس رینک تجهیزات ایمنی برای اسکیت‌ روی یخ به کودکان داده می‌شود. به لطف این تجهیزات، فرزند دلبند شما همانند یک اسکیت‌باز حرفه‌ای روی یخ‌ها سر می‌خورد و کیف می‌کند. آیس رینک دبی برای بزرگسالان نیز مناسب است. به همین دلیل اگر دنبال یکی از جاهای تفریحی دبی برای کودکان هستید که سرگرمی‌های جالبی برای بزرگسالان هم داشته باشد، آیس رینک دبی را به برنامه دبی‌گردی خود اضافه کنید.

کمپینگ و سافاری در صحرا | مهربان‌ترین جاهای تفریحی دبی برای کودکان

کودکان عاشق ماجراجویی هستند و چه ماجراجویی بهتر از کمپینگ و سافاری در صحرا؟ به لطف این سرگرمی لذت‌بخش، به همراه اعضای خانواده سوار خودروهای مخصوص سافاری می‌شوید و در صحرا جولان می‌دهید. سافاری به لحاظ مختلفی برای کودکان لذت‌بخش است. از یک طرف سواری با خودروهای شاسی‌بلند حسابی کِیف می‌دهد. از طرف دیگر هم کمپینگ در صحرا تفریحی است که کودکان از آن لذت می‌برند. این تفریح برای بزرگ‌ترها نیز به اندازه‌ای هیجان‌انگیز است که سافاری دبی را به خاطره‌ای خوش در ذهن گردشگران و فرزندانشان تبدیل کند.

دلفیناریوم دبی | جایی که همه عاشقش می‌شوند

بعید می‌دانیم موجودی بیشتر از دلفین بتواند کودکان را سرگرم‌ کند. حضور این موجودات بامزه در دلفیناریوم دبی (Dubai Dolphinarium) این مکان را به یکی از بهترین جاهای تفریحی دبی برای کودکان تبدیل کرده است. دلفیناریوم در کنار دلفین‌های بازیگوش، میزبان فُک‌های شیطان و سرگرمی‌های آبی خنده‌دار است. امکان ندارد کودک خود را به دلفیناریوم دبی ببرید و غنچه لبخند را روی لب‌های ایشان نبینید. اگر فرزند دلبند شما علاقه‌ خاصی به دلفین‌ها دارد، با پرداخت مبلغی بیشتر از بلیط دلفیناریوم دبی، می‌توانید شرایط شنای کودکتان در کنار دلفین‌ها را مهیا کنید.

دهکده جهانی دبی | یکی از جذابترین جاهای تفریحی دبی

قیمت بلیط دیزنی لند دبی

یکی از زیباترین جاهای تفریحی دبی برای کودکان، بی‌شک دهکده جهانی است. در این مرکز هر تفریحی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. در ماه آوریل هر سال هم یک جشنواره یا همان فستیوال بزرگ در دبی برگزار می‌شود که دیزنی لند هم در آن شرکت می‌کند. همه عروسک‌های دیزنی و تم‌های مربوط به انیمیشن‌های دیزنی در این جشنواره جهانی حضور دارند. این فستیوال به‌تنهایی می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین تفریح‌ها برای کودکان شما باشد.

در این جشنواره اکثر انیمیشن‌ها باسازی می‌شوند. شما حوالی خانه شرک بوی گند غذا را استشمام می‌کنید،‌لباس گرم می‌پوشید و وارد سرزمین عصر یخبندان می‌شوید و با پنگوئن‌های آنجا عکس می‌گیرید. این بخش آنقدر زنده و طبیعی است که گاهی حس می‌کنید همین الان یک ماموت پشت سرتان ظاهر می‌شود. با این اوصاف می‌شود گفت یکی از جذاب‌ترین جذاب‌ترین دیزنی لندهای دنیا را می‌توان در این بازه زمانی در دبی پیدا کرد.

پارک تفریحی واندر لند | خوش‌ترین جاهای تفریحی دبی برای کودکان

پارک تفریحی واندر لند (Wonderland Amusement Park) مجموعه‌ای از بهترین تفریحات آبی دبی را پیش روی گردشگران و فرزندانشان قرار می‌دهد. در این پارک آبی می‌توانید هیجان‌انگیزترین سرسره‌های عمرتان را تجربه کنید. این پارک چندین سرسره آبی مخصوص کودکان هم دارد. از طرف دیگر استخری مخصوص کودکان در پارک تفریحی واندر لند درست شده است. این شرایط باعث شده تا پارک تفریحی واندر لند برای کودکان به اندازه‌ بزرگسالان جاهای دیدنی و سرگرمی داشته باشد. در این پارک، سرگرمی جالبی با نام دزدان دریایی کارائیب وجود دارد. همان‌گونه که حدس زده‌اید این سرگرمی از مجموعه فیلم‌های معروفی با همین نام اقتباس شده است. به همین دلیل اگر فرزند عزیزتر از جان شما هوس دزدِ دریایی‌شدن به سرش زده، پارک تفریحی واندر لند را به فهرست جاهای تفریحی دبی برای کودکان اضافه کنید.

لگو لند دبی | رؤیایی همه کودکان جهان

کودکی را سراغ نداریم که در عمرش لگوبازی نکرده باشد. این اسباب‌بازی‌های کوچک در لگو لند دبی با ابعادی بسیار بزرگ ساخته‌ شده‌اند تا این مرکز را به یکی از بهترین جاهای تفریحی دبی برای کودکان تبدیل کنند. در لگو لند دبی کودکان فرصتی برای آشنایی با ساخت اسباب‌بازی‌های لگو پیدا می‌کنند. سپس با اسباب‌بازی‌های لگو در ابعاد مختلف مشغول به ساخت بازی‌های دلخواه می‌شوند. انصافاً باید گفت در بین تمامی جاهای تفریح دبی برای کودکان، لگو لند دبی جنبه خلاقیت‌پروری بیشتری برای کودکان دارد.

باغ معجزه دبی | زیباترین نقطه روی زمین

گردشگرانی که راهنمای سفر دبی را مطالعه کرده‌اند به خوبی می‌دانند که باغ معجزه دبی، مکانی آرامش‌بخش برای توریست‌هاست. این مکان به لحاظ جاذبه‌های بصری به اندازه‌‌ای تماشایی است که از دیدن آن سیر نمی‌شوید. در باغ معجزه چیزی حدود ۴۵ میلیون گل وجود دارد. زیبایی‌های این باغ روح‌و‌جان کودکان را جلا می‌بخشد. از طرف دیگر در باغ معجزه دبی شرایطی برای آشنایی با انواع گل‌های مختلف وجود دارد. اینجاست که گردشگری در باغ معجزه به تفریحی آموزنده برای کودکان تبدیل خواهد شد. بعید می‌دانیم در بین تمامی جاهای تفریحی دبی برای کودکان، مکانی به اندازه باغ معجزه دبی شرایطی برای گردشگری خانوادگی داشته باشد.

شهربازی آی ام جی ورلد | جایی برای تخلیه هیجان

برای تعریف از شهربازی آی ام جی ورلد، کافی است به این نکته اشاره کنیم که بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی سرپوشیده دنیاست. در این شهر بازی عظیم، هر سرگرمی که فکرش را بکنید برای کودکان وجود دارد. شهر بازی آی ام جی ورلد به لحاظ تفریحات مخصوص بزرگسالان نیز سر پدرومادرها را حسابی گرم می‌کند. بازدید از شهر بازی آی ام جی ورلد برای کودکان کمتر از ۳ سال با قدی کمتر از ۹۰ سانتیمتر کاملاً رایگان است. این شهربازی سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی برای کودکان در سنین مختلف دارد.

به لطف این سرگرمی‌ها خاطره گشت‌و‌گذار در شهر بازی آی ام جی ورلد برای همیشه در ذهن کودکان ماندگار خواهد شد. شهر بازی آی ام جی ورلد در فضایی حوالی ۱۴۰هزار مترمربع ساخته شده است. این فضا شرایطی مناسب برای ایجاد درمانگاه، پارکینگ و رستوران فراهم کرده است. رستوران شهر بازی آی ام جی ورلد ممکن است به لحاظ کیفیت غذا با بهترین رستوران های دبی رقابت نکند؛ اما باز هم غذایی خوشمزه پیش‌روی کودکان و والدین آن‌ها قرار می‌دهد.

جاهای تفریحی دبی برای کودکان، فرصتی فراهم می‌کنند تا گردشگران به همراه فرزندانشان لحظه‌های شادی را تجربه کنند. گشت‌و‌گذار در این مکان‌های تفریحی در کنار کودکان، برای والدین آن‌ها نیز خوشایند است. امیدواریم به لطف این اطلاعات، دبی‌گردی به شما و فرزند دلبندتان حسابی خوش بگذرد. در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم اطلاعات سودمندی از جاهای دیدنی دبی دارید، این اطلاعات را با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

بچه‌های بیشتر از سه سال می‌توانند به‌راحتی در این پیست تفریح کنند.

دلفیناریوم دبی، وایلد وادی و آکواریوم دبی از بهترین تفریحات آبی دبی به حساب می‌آید.

کیدزانیا یکی از جاهای تفریحی دبی برای کودکان است که حرفه‌های مختلف را شبیه‌سازی کرده.

شهر بازی آی ام جی ورلد بزرگ‌ترین مرکز تفریحی کودکان در دنیا به حساب می‌آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.