ویلاژ توریست مشهد | مرکز خریدی با چندین جاذبه تفریحی

0

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد بهشت پاساژگردها و علاقه‌مندان تفریح و سرگرمی است. بهترین برندهای خارجی و داخلی در این مرکز خرید شعبه دارند. مرکز خریدی که از آن صحبت می‌کنیم در کنار فروشگا‌ه‌های بی‌شمار با ویترینی رنگارنگ، طیف گسترده‌ای از انواع سرگرمی‌ها را پیش روی خریداران قرار می‌دهد. به لطف این شرایط، مشتریان با دستی پر از سوغات و خاطره‌های خوش از این مرکز خرید باز می‌گردند. جالب است بدانید این مرکز خرید در منطقه خوش‌ آب‌و‌هوای طرقبه قرار دارد. جالب‌تر اینکه، طرقبه پذیرای بسیاری از جاهای دیدنی مشهد است. این مرکز خرید به اندازه‌ای سرگرمی دارد که به‌راحتی می‌توانید نصف‌روز در آن مشغول به تفریح و گشت‌و‌گذار شوید. در ادامه به امکانات این مرکز خرید می‌پردازیم و ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم. در انتها نیز به جاهای دیدنی اطراف آن اشاره می‌کنیم. امیدواریم به لطف این اطلاعات، گشت‌و‌گذاری جانانه را در پاساژ ویلاژ توریست تجربه کنید.

ویلاژ توریست کجاست؟ | آدرس مرکز خرید و مسیر دسترسی

برای رسیدن به این مرکز خرید با خودروی شخصی، ابتدا راه بلوار وکیل آباد مشهد را در پیش بگیرید. در انتهای این بلوار، مسیر سمت چپ را انتخاب کنید. در این مسیر، بلوار امام رضا پیش روی شما قرار می‌گیرد. به امام رضا ۲۹ که رسیدید، با دوربرگرانی روبه‌رو می‌شوید. راهی این دوربرگردان شوید و به امام رضا ۱۸ بروید تا چشم شما به جمال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید مشهد روشن شود.

ویلاژ توریست کجاست؟

خوشبختانه برای رسیدن به این مرکز خرید از مترو و اتوبوس نیز می‌توانید کمک بگیرید. کافی است در هر کجای مشهد که هستید، سوار مترو وکیل آباد شوید و در آخرین ایستگاه از مترو پایین بیایید. به طرفداران استفاده از اتوبوس‌های شهری نیز این نوید را بدهیم که اتوبوس خط‌ ۷۳ و ۱۲ از سمت حرم به سوی وکیل آباد می‌روند. خط ۷۳ از میدان بیت‌المقدس یا همان و ابتدای ورودی باب‌الجواد و باب الرضا، حرکت می‌کند و خط ۱۲ از خیابان شیرازی که ورودی باب شیخ طوسی است.

پایانه وکیل آباد فقط ۴ کیلومتر با ویلاژ توریست فاصله دارد. اتوبوس‌‌های خط‌ ۱۱۴، ۱۱۳ و ۱۱۱ از این پایانه حرکت کرده و در ایستگاه روبه‌روی ویلاژ توریست توقف می‌کنند.

فاصله پاساژ ویلاژ توریست تا حرم امام رضا

همان طورکه در نقشه بالا می‌بینید چیزی حدود ۲۳ کیلومتر از حرم تا ویلاژ توریست فاصله است. معمولاً اکثر تاکسی‌های خطی در اطراف حرم، شما را چشم‌بسته به این مرکز خرید می‌برند؛ اما مبلغ هنگفتی هم می‌گیرند. شما می‌توانید برای کاهش هزینه از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنید یا همان طور که در بالا گفتیم، خودتان را به مترو برسانید و از آنجا با سرعت بیشتری به این مجتمع تجاری بروید.

ساعت کاری مرکز خرید ویلاژ توریست و سایر اطلاعات

آدرسمشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، ویلاشهر، خیابان امام رضا ۸
شماره تماس05135595199
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۱۲:۳۰ شب
صفحه اینستاگرامvilajtouristcom@

معرفی مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

معرفی مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

مرکز خرید ویراژ توریست، بی‌دلیل به یکی از بهترین مراکز خرید مشهد تبدیل نشده است. این مرکز خرید از هر لحاظ که فکرش را بکنید، تماشایی است. رستوران در روف‌ گاردنی شیک و خوش‌منظره، شهربازی با سرگرمی‌های هیجان‌انگیز مخصوص کودکان و بزرگسالان و پردیس سینمایی مجهز با فیلم‌های بامزه و سرگرم‌‌کننده از ویژگی‌هایی است که این مرکز خرید پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌دهد. ناگفته پیداست به لطف چنین سرگرمی‌های متنوعی، مشتریان از گشت‌و‌گذار در این مرکز خرید سیر نمی‌شوند. برای تعریف از این مرکز خرید کافی است به این نکته اشاره کنیم که نزدیک به ۲۶۰ باب مغازه در این مرکز خرید جا خوش کرده‌اند.

بخش‌های مختلف پاساژ ویلاژ توریست

این مغازه‌ها، ویترینی متنوع از کالاهای شیک و خوش‌‌قیمت را پیش روی مشتریان قرار می‌دهند. مرکز خریدی که از آن صحبت می‌‌کنیم معماری مدرنی دارد. به همین دلیل هر کجا که نگاهی به راهنمای سفر مشهد بیندازید، نام این مرکز خرید را در فهرست سازه‌های مدرن و خوش‌ساخت مشهد پیدا می‌کنید. این مرکز خرید به لحاظ وسعت نیز در گروه عمارت‌های بزرگ مشهد قرار دارد. به همین دلیل در کنار فروشگا‌ه‌های خوش‌رنگ‌ونگار، بخش‌های بسیار متنوعی در این مرکز خرید مشاهده می‌شود.

بخش‌های مختلف پاساژ ویلاژ توریست

برای اینکه عظمت این مرکز خرید بهتر در ذهن شما تداعی کند، باید به این نکته اشاره کنیم که این مجتمع تجاری ۵.۵۰۰ مترمربع مساحت دارد. به این مساحت، ۴.۰۰۰ مترمربع زمین شهربازی را هم اضافه کنید. در کنار این بخش‌ها، ۲.۵۰۰ مترمربعِ دیگر نیز به فودکورت اختصاص یافته است. عظمت این مرکز خرید به این بخش‌ها خلاصه نمی‌شود. ۱۵۰۰ مترمربعِ دیگر هم برای روف‌گاردن و فضای تابستانی این مرکز خرید در نظر گرفته شده است. از آنجایی که با مرکز خریدی امروزی و مدرن روبه‌رو هستیم، معماری روزِ دنیا برای ساخت آن استفاده شده است.

بخش‌های مختلف پاساژ ویلاژ توریست

بخش‌های مختلف پاساژ ویلاژ توریست

برای شما از معماری مدرن این مرکز خرید گفتیم. چنین معماری، شرایطی برای ایجاد بخش‌‌های مختلفی در این ابرسازه فراهم کرده است. علاقه‌مندان به خرید در مراکز خرید مدرن، به‌خوبی در جریان هستند که بسیاری از این مراکز از معماری حلزونی‌شکل بهره گرفته‌اند. به لطف چنین معماری، برای رسیدن به طبقه‌های بالاترِ مرکز خرید، نیازی به پله‌ها ندارید. درواقع می‌توان گفت طبقه همکف با شیبی بسیار ملایم به سمت طبقه‌های بالاتر در حالت حلزونی‌شکل قرار گرفته است. معماری این مرکز خرید نیز از این اصول بهره می‌گیرد؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید به طبقه‌های بالاتر بروید. بخش‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌‌کنیم، یکی پس از دیگری صف کشیده‌اند تا خریداران را مهمان گشت‌و‌گذاری جانانه کنند.

بخش‌ فروشگاهی

بخش‌ فروشگاهی

وقتی از یکی از بز‌رگ ترین مراکز خرید مشهد صحبت می‌‌کنیم، ناگفته پیداست که فروشگاه‌های این مرکز خرید، گل سرسبد آن شناخته می‌شود. حدود ۲۶۰ دهنه مغازه در این مرکز خرید خودنمایی می‌کند. فروشگاه‌هایی که از آ‌ن‌ها صحبت می‌کنیم، طیف گسترده‌ای از انواع کالاهای مختلف را پیش روی خریداران قرار می‌دهند. علاقه‌مندان پاساژگردی در مراکز خرید به‌خوبی می‌دانند که پوشاک، یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که در این مغازه‌ها فروخته می‌شود. این شرایط درباره پاساژ ویلاژ توریست نیز صدق می‌کند. هر پوشاکی که فکرش را بکنید در بخش فروشگاهی این مرکز خرید به مشتری عرضه می‌شود.

بخش‌ فروشگاهی

انصافاً باید گفت تنوع پوشاک این مرکز خرید به‌اندازه‌ای است که امکان ندارد لباس یا کفش دلخواه را در آن پیدا نکنید. مانتوهای شیک و مجلسی، شال‌و‌روسری‌های خوش‌نقش‌و‌نگار، کفش‌های راحتی و اسپرت، بهترین لباس بچه‌گانه و پوشاک آقایان در این مرکز خرید فروخته می‌شود. به‌ خریداران مشکل‌پسند و شیک پوش، این نوید را بدهیم که معروف‌ترین برندهای خارجی در این مرکز خرید شعبه دارند؛ در نتیجه اگر می‌خواهید خودتان را حسابی تحویل بگیرید و به‌قول امروزی‌ها تیپ‌ بزنید، این مرکز خرید انتخاب مناسبی برای شماست. جونز و ویلسون، شیفِر و چنل از معروف‌ترین برندهای خارجی هستند که در این مرکز خرید غرفه دارند. به برندهای معتبرِ خارجی که گفتیم، آدیداس را نیز اضافه کنید.

آب‌نمای موزیکال

آب‌نمای موزیکال

علاقه‌مندان به هنر معماری، کاملاً درجریان هستند که آب‌نما، از دیرباز تاکنون به‌عنوان جاذبه‌ای بصری برای ساختمان‌های بزرگ استفاده می‌شود. جالب است بدانید به لحاظ تاریخی، دیرینگی اولین آب‌نمای ساخت بشر به حدود ۳هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد. این آب‌نما در ساختمانی واقع در عراق امروزی قرار گرفته بود. از آن زمان تاکنون، ساختمان‌های بزرگ و مهم از آب‌نما برای ایجاد جلوه‌های بصری بهره گرفته‌اند. در این زمینه می‌توان به آب‌نمای موزیکال مرکز خرید ویلاژ توریست اشاره کرد. این آب‌نما، در طبقه منفی یکِ این مرکز خرید قرار گرفته است. به لطف طراحی حلزونیِ این مرکز خرید، آب‌نمایی که از آن صحبت می‌کنیم در دیگر طبقه‌ها نیز دیده می‌شود. فواره‌های خروشانِ این آب‌نما سربه‌فلک می‌گذارند و جلوه‌ای تماشایی برای مرکز خرید ایجاد می‌کنند. از آنجایی که آب، همیشه مایه آرامش بوده است، وجود این آب‌نما حس‌ خوبی را برای خریداران ایجاد می‌‌کند.

آب‌نمای موزیکال ویلاژ توریست

از طرف دیگر فواره‌های خروشانِ این آب‌نما با موسیقی دل‌انگیزی به هوا پرتاب می‌شود. این شرایط، عیش خریداران را تمام می‌کند و خاطره‌ای خوش از گشت‌و‌گذار در یکی از بهترین مراکز خرید مشهد باقی می‌گذارد. جالب است بدانید کافی‌شاپی شیک و اعیانی نیز در طبقه منفی یکِ این مرکز خرید تعبیه شده است. با این توضیح، هر زمان که از خرید خسته شدید و خواستید نفسی تازه کنید، کافی است سری به طبقه منفی یک بزنید. این کافی‌شاپ در همسایگی آب‌نمای موزیکال قرار دارد و منظره‌ای تماشایی برای مشتریان فراهم می‌کند.

شهربازی ویلاژتوزیست

شهربازی ویلاژ

بسیاری از مشتریانِ این مرکز خرید به همراه اعضای خانواده و فرزندان دلبندشان راهی آن می‌شوند. به همین دلیل شهربازی با تفریحات سرگرم‌کننده در این مرکز خرید تعبیه شده است. شهربازی که صحبتش شد، در طبقه چهارم خودنمایی می‌کند. برای تعریف از سرگرمی‌های این شهربازی کافی است به این نکته اشاره کنیم که مساحتی حدود ۴هزار مترمربع دارد. به لطف چنین مساحتی، هر سرگرمی که فکرش را بکنید در این شهربازی مهیاست. در کنار تجهیزات بازی کودکان، سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی برای بزرگسالان تعبیه شده است. از آنجایی که بازی‌های ویدئویی به قسمت مهمی از تفریحات جوان‌های امروزی تبدیل شده، قسمت بزرگی از این شهربازی به گیِم‌های واقعیت مجازی و رایانه‌ای اختصاص دارد.

شهربازی ویلاژتوریست

به علاقه‌مندان بولینگ و بیلیارد نیز این نوید را بدهیم که سالن مخصوصی برای این ورزش‌ها وجود دارد. اگر می‌خواهید فرزند دلبندتان را حسابی تحویل بگیرید، حتماً سری به این شهربازی بزنید. قطار کودک و ماشین برقی، از تفریح‌های هیجان‌انگیزی است که جان می‌دهد برای کودک دلبند شما.

بزرگ‌ترین هایپرمارکت شرق ایران

بزرگ‌ترین هایپرمارکت شرق ایران

حتماً شما هم شنیده‌اید برای تعریف از جایی که کالاهای بی‌شماری دارد، می‌گویند که در آن‌جا از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. چنین شرایطی درباره این مرکز خرید کاملاً صدق می‌کند. در کنار بخش فروشگا‌ه‌های این مرکز خرید، هایپرمارکتی عظیم با هزارویک‌ کالا در این مرکز خرید جا خوش کرده است. این هایپرمارکت به‌اندازه‌ای بزرگ است که گشت‌و‌گذار در آن می‌تواند به‌راحتی ساعت‌ها طول بکشد. مشتری را سراغ نداریم که راهی این مرکز خرید شده باشد و کالای دلخواه را در آن پیدا نکند.

پارکینگ بزرگ و مجهز

پارکینگ ویلاژتوریست

مراکز خرید مشهد، همانند دیگر مراکز خرید بزرگ دارای پارکینگ‌های مجهزی هستند. پارکینگ این مجتمع تجاری نیز در دو طبقه ساخته شده و امکانات رفاهی شایسته‌ای را در اختیار راننده‌ها قرار می‌دهد. از آنجایی که این مرکز خرید در منطقه‌ای دور از مرکز مشهد قرار دارد، بسیاری از مشتریان با خودروهای شخصی راهی آن می‌شوند. اگر شما هم با خودروی شخصی یا اجاره‌ای راهی این مرکز خرید شده‌اید، غم به دل خود راه ندهید؛ زیرا در تمامی فصل‌ها سال جای پارک پیدا می‌کنید. ورودی یکی از طبقه‌های این پارکینگ در قسمت جلوی مرکز خرید قرار دارد. یک ورودی دیگر نیز در پشت این مرکز خرید تعبیه شده تا مشتریان به‌راحتی خودروی خود را پارک کنند.

فود‌کورت

فود‌کورت های پاساژ ویلاژ مشهد

انصافاً باید گفت زمانی گشت‌و‌گذار در مرکز خرید حسابی خوش می‌گذرد که خرید خود را با شام یا ناهاری مفصل تکمیل کنید. در این زمینه نیز این مرکز خرید حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. آخرین طبقه این مرکز خرید به روف‌گاردن و فودکورت اختصاص یافته است. در این فودکورت، انواع غذاهای فست‌فودی به مشتریان عرضه می‌شود. به خوراکی‌هایی که گفتیم، غذاهای ایرانی را نیز اضافه کنید. با توجه به قرارگیری این مرکز خرید در منطقه‌ای خوش‌آب‌‌وهوا، لذت صرف غذا در این فودکورت دوچندان می‌شود. از طرف دیگر به لطف معماری شیشه‌ای و تعبیه‌شدن این فودکورت در آخرین طبقه، منظره‌ای تماشایی پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد.

پردیس سینمایی

پردیس سینمایی ویلاژتوریست

مدیران این مرکز خرید فکر همه چیز را کرده‌اند تا گشت‌و‌گذار و خرید در آن به خاطره‌ای خوش در ذهن خریداران تبدیل شود. در این زمینه می‌توان به پردیس سینماییِ ویلاژ توریست اشاره کرد. این پردیس سینمایی در طبقه سوم خودنمایی می‌کند. سینمایی که از آن صحبت می‌کنیم، ۱۲ سالن دارد. جدیدترین فیلم‌های روزِ سینمای جهان و ایران در روی پرده نقره‌ای این پردیس سینمایی اکران می‌شود. جالب است بدانید سالن‌های ۷ و ۸ این پردیس سینمایی در حالت وی.‌آی‌.پی (VIP)، ساخته ‌شده‌اند. اگر اهل سینما هستید و می‌خواهید حسابی خودتان را تحویل بگیرید، حتماً راهی این سالن‌ها شوید.

پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد

جالب‌تر اینکه سالن ۹ این پردیس سینمایی با نام سی.‌آی‌.‌پی (CIP)، شناخته می‌شود که یقیناً امکانات خاص‌تری نسبت به وی‌آی‌پی دارد. در این سالن شخصیت‌های بسیار برجسته دور هم جمع می‌شوند و در کنار جلسه‌های کاری و دورهمی‌های تجاری، فیلم دلخواه را تماشا می‌کنند. یکی دیگر از سالن‌های این پردیس سینمایی نیز به کودکان اختصاص دارد. اگر به همراه فرزند دلبندتان راهی این مرکز خرید شده‌اید، حتماً‌ سری به این سالن بزنید و در کنار اعضای خانواده به تماشای فیلم دلخواه مشغول شوید.

سایر امکانات مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

سایر امکانات مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

همان‌گونه که می‌دانید، رفاهِ بیشتر در مراکز خرید، خاطره‌ گشت‌و‌گذار در این مراکز را برای خریدران ماندگار می‌کند. خوشبختانه مدیران این مرکز خرید به‌خوبی درجریان نیازهای خریداران هستند. در نتیجه امکانات رفاهی چشمگیری در آن تعبیه شده است. چندین چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه و انتظامات به‌عنوان امکانات مهم این مرکز خرید شناخته می‌شود. امکانات رفاهی که به آن‌ها اشاره کردیم، در گوشه‌وکنار این مرکز خرید قرار دارند. به همین دلیل هر نیازی که خریداران داشته باشند، به‌سرعت پاسخ داده می‌شود.

قیمت اجناس ویلاژ توریست

قیمت اجناس ویلاژ توریست

پیداکردن کالای دلخواه با قیمتی مناسب، حق اول مشتری است. به همین دلیل مراکز خرید مشهد رقابت تنگاتنگی برای عرضه محصولاتی با قیمت مناسب دارند و مجتمع تجاری ویلاژ توریست از این رقابت سربلند بیرون آمده است. در این مرکز خرید بهترین کالاهای خارجی و ایرانی با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یکی از بهترین مراکز خرید مشهد هستید و می‌خواهید محصولات خوش‌قیمت و باکیفیتی خریداری کنید، حتماً راه ویلاژ‌توریست را در پیش بگیرید.

جاهای دیدنی نزدیک به ویلاژتوریست

چالیدره طرقبه

برای شما گفتیم که این مرکز خرید در منطقه ییلاقی طرقبه مشهد واقع شده است. در این منطقه تا چشم کار می‌کند، جاهای دیدنی وجود دارد.  حیف است راهی این مرکز خرید شوید و سری به جاهای دیدنی اطراف مشهد نزنید. مجموعه گردشگری چالیدره، گل سرسبدِ این جاهای دیدنی است. اگر هم اهل گشت‌و‌‌گذار در طبیعت هستید، راه روستای کنگ، نغندر، مایان، دهبار و حصار گلستان را در پیش بگیرید. در این بین از گردشگری در پیست سوارکاری ارشاد، بازار بعثت، دره ارغوان و مجتمع تجاری گیلاس طرقبه نیز غافل نشوید.

مرکز خرید ویلاژ توریست، با کالاهایی خوش‌قیمت، شیک و مشتری‌پسند، به یکی از بهترین مراکز خرید تبدیل شده است. امیدواریم با توجه به اطلاعاتی که از این مجتمع تجاری با شما مطرح کردیم، بهترین سوغات مشهد را تهیه کنید و خریدی خاطره‌ساز را برایتان به ارمغان بیاورد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند از خرید و گشت‌و‌گذار در مشهد دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

0/5 (0 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.