شهربازی های قطر | خوشگذرانی بی‌انتها در امیرنشینی ثروتمند

0

شهربازی های قطر جاذبه‌هایی رنگارنگ از بهترین سرگرمی‌های دنیا پیش روی گردشگران قرار می‌دهند. این شهربازی‌ها از هر لحاظ که فکرش را بکنید مجهز و به‌روز هستند. به لطف این شرایط، کمتر شهربازی را در منطقه سراغ داریم که امکانات آن با مراکز سرگرمی قطر برابری کند. شهربازی‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌‌کنیم به اندازه‌‌ای بزرگ هستند و سرگرمی‌های متنوع دارند که یک‌ روز کامل از سفر به قطر را می‌توانید به گشت‌و‌گذار در آن‌ها مشغول شوید. از آنجایی که وقت در سفر تنگ است و بعید می‌دانیم فرصتی برای خوشگذرانی در تمامی این شهربازی‌ها پیدا کنید، فهرستی از بهترین آن‌ها را آماده کرده‌ایم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها، شهربازی دل‌خواه را انتخاب کنید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های شیرین از سفر باز گردید.

فهرست مطالب

شهربازی جوندولینیا

عکس شهربازی جوندولینیا قطر

شهربازی های قطر عموماً در کنار بهترین جاهای دیدنی قطر ساخته شده‌‌اند. برای نمونه می‌توان به شهربازی جوندولینیا (Gondolania Theme Park) اشاره کرد. این شهربازی در مرکز خرید ویلاجیو واقع شده است. این مرکز خرید به اندازه‌ای معروف و تماشایی است که آوازه آن در سرتاسر دنیا پیچیده. برای تعریف از مرکز خرید ویلاجیو کافی است به این نکته اشاره کنیم که این مرکز خرید همانند شهر ونیز در ایتالیا طراحی شده. گردشگران سوار بر قایق می‌شود و پاروزنان خودشان را به غرفه‌های بهترین برند‌های دنیا می‌رسانند. مسئولین مرکز خرید ویلاجیو برای اینکه به مشتریان حسابی خوش بگذرد، شهربازی جوندولینیا را در دلِ این مرکز خرید ساخته‌اند. به لطف این شرایط، پاساژ‌گردها با یک تیر دو نشان می‌زنند و در کنار گشت‌و‌گذار در یکی از بهترین مراکز خرید قطر، تفریحی جانانه را در شهربازی جوندولینیا تجربه می‌کنند.

سرگرمی‌های شهربازی جوندولینیا

u;s شهر بازی جوندولینیا قطر

جوندولینیا بی‌دلیل به یکی از بهترین شهربازی های قطر تبدیل نشده است. سرگرمی‌های این شهربازی برای کودکان و بزرگسالان جذاب و هیجان‌ است. پیشنهاد می‌‌کنیم حرف ما را زمین نیندازید و در گشت‌و‌گذار از شهربازی جوندولینیا حتماً سرگرمی‌های زیر را امتحان کنید.

نبرد لیزری

عکس نبرد لیزری شهربازی جوندولینیا قطر

در این نبرد چیزی حدود ۳۴ نفر که تا دندان به اسلحه‌‌های لیزری مسلح شده‌اند به جان یکدیگر می‌افتند. ناگفته پیداست اسلحه‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم آسیبی به انسان وارد نمی‌کند. با این حال جنگی که بین مبارزان لیزری در این نبرد در می‌گیرد به اندازه‌ای هیجان‌انگیز است که خاطره‌خوش آن را هرگز فراموش نخواهید کرد.

اسکی و هاکی روی یخ

عکس اسکی و هاکی روی یخ شهربازی جوندولینیا قطر

جالب است بدانید شهربازی جوندولینیا قطر زمین اسکی بزرگی دارد که ابعاد آن در حد المپیک است. برف‌بازی و اسکی در سرزمینی مانند قطر که چهار فصل خدا آفتابی سوزان دارد، تفریحی است که حسابی می‌چسبد.

سرگرمی‌های کودکانه جوندولینیا

شهربازی های قطر سرگرمی‌هایی بسیار جذاب برای کودکان دارند. شهربازی جوندولینیا نیز ترامپولین‌هایی هیجان‌انگیز، چرخ‌و‌فلکی بلندوبالا و قطاری جذاب برای کودکان تدارک دیده است. به سرگرمی‌هایی که گفتیم سرزمین دایناسورها را هم اضافه کنید.

پیست کارتینگ

عکس پیست کارتینگ شهربازی جوندولینیا قطر

اگر دست‌فرمان خوبی دارد و ادعای رانندگی‌تان می‌شود، پیست کارتینگ شهربازی جوندولینیا مکان مناسبی برای هنرنمایی شماست. در این پیست خودروهای کارتینگ با سرعتی سرسام‌آور انتظار رانندگان خوش‌دستی مانند شما را می‌کشند. قسمتی از این کارتینگ به کودکان اختصاص دارد؛ در نتیجه اگر همراه خانواده راهی قطر شده‌اید و می‌خواهید دست‌فرمان فرزند دلبندتان را محک بزنید، پیست کارتینگ شهربازی جوندولینیا همان‌ جایی است که دنبال آن می‌گردید.

اطلاعات بازدید از شهربازی جوندولینیا

ساعت کار: درهای شهربازی جوندولینیا همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به روی گردشگران باز است. این شهربازی جمعه‌ها از ساعت ۱ پس‌از‌ظهر تا ۱۲ شب فعالیت می‌کند.
آدرس: قطر، دوحه، منطقه اِسپایر (Aspire)، مرکز خرید ویلاجیو
هزینه: برای ورود به شهربازی جندولینیا نیازی نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. با این حال برای استفاده از سرگرمی‌های شهربازی جندولینیا نیاز به خرید بلیط دارید.

آدرس شهربازی جوندولینیا در نقشه گوگل

پارک آبی دوحه و یک آب بازی مهیج

عکس بهترین زمان بازدید از پارک آبی دوحه قطر

شهربازی های قطر فقط به تفریحاتی مانند کارتینگ و اسکی روی یخ خلاصه نمی‌شوند. قطر پارک آبی معروفی دارد که در منطقه نظیر آن را سراغ نداریم. از آنجایی که قطر، سرزمینی بسیار گرم است، گردشگری در این کشور به مذاق مسافران گرمایی خوش نمی‌آید. اینجاست که پارک آبی دوحه با سرگرمی‌های خنک و مفرح، گرمای سوزان این سرزمین را جبران می‌کند. جالب است بدانید پارک آبی قطر امکانات بسیار مناسبی برای خانواده‌ها دارد. به لطف این امکانات می‌توانید دست اعضای خانواده را بگیرید و در محیطی امن و خانوادگی به آب‌بازی و تفریح مشغول شوید. پارک آبی قطر در کنار سرگرمی‌های هیجان‌‌انگیز، چندین رستوران شیک و درجه‌یک دارد. انصافاً باید گفت غذای این رستوران‌ها چیزی از بهترین رستوران های قطر کم نمی‌آورد. این شرایط باعث شده تا گردشگری در پارک آبی قطر برای مسافران هم فال باشد و هم تماشا.

قایق‌های ضربه‌ای درپارک آبی قطر

پارک آبی دوحه چیزی حدود ۵۰هزار مترمربع مساحت دارد. به لطف این فضای وسیع، هر سرگرمی که فکرش را بکنید در این پارک آبی تعبیه شده است. بعضی از سرسره‌های پارک آبی قطر به لحاظ ارتفاع و طول رکورددار هستند و در فهرست هیجان‌انگیزترین سرسره‌های دنیا قرار دارند. پارک آبی دوحه فاصله کمی با دیگر جاهای دیدنی قطر دارد؛ در نتیجه می‌توانید گشت‌‌گذاری جانانه در دیگر مکان‌ های دیدنی قطر داشته باشید. در نهایت پس از اینکه حسابی گرمتان شد، راهی پارک آبی قطر شوید و تنی به آب بزنید.

سرگرمی‌های جذاب پارک آبی قطر

قایق فضایی

عکس قایق فضایی پارک آبی قطر

قایق فضایی به اندازه‌ای هیجان دارد که بعید می‌دانیم در تمامی شهربازی های قطر نظیر آن را پیدا کنید. در این سرگرمی باید به ارتفاع بسیار زیادی بروید. سپس به تونل شیشه‌ای هدایت می‌شوید و در حالی که در فضا معلق هستید، با سرعت سرسام‌آوری به حوضچه‌ آبی می‌افتید.

استخر موج

عکس استخر موج درپارک آبی قطر

استخر موج از آن دسته سرگرمی‌هایی است که در بیشتر پارک‌های آبی وجود دارد. با این حال استخر موج پارک آبی قطر کجا و دیگر پارک‌های آبی کجا. موجی خروشان در انتهای این استخر ایجاد می‌شود. سپس این موج به جلوی استخر هدایت می‌شود و آبی خروشان را روی سر شناگران می‌ریزد.

برج سرسره

عکس برج سرسره درپارک آبی قطر

سرسره‌ قسمتی جدانشدنی از پارک‌های آبی است. به همین منظور پارک آبی قطر سرسره‌ای ۳طبقه دارد. این سرسره به اندازه‌ای هیجان‌انگیز است که فقط گردشگران پردل‌و‌جرئت می‌توانند از آن سواری بگیرند. در کنار برج سرسره، بازی هیجان‌انگیز دیگری با نام بومرنگ وجود دارد. این بازی نیز یکی دیگر از سرگرمی‌های مخاطره‌انگیز پارک آبی قطر به حساب می‌آید.

اطلاعات بازدید از پارک آبی قطر

پارک آبی قطر در دوحه

ساعت کار: هم‌اکنون که در حال نگارش این مطلب هستیم (مرداد ۱۴۰۱)، پارک آبی قطر بسته است. با این حال انتظار می‌رود این پارک در آینده‌ای نزدیک پذیرای گردشگران باشد.
آدرس: قطر، دوحه، جاده بین‌المللی سالوا (Salwa)

آدرس پارک آبی قطر در نقشه گوگل

پارک منطقه جنگلی قطر یکی از عجیب‌ترین شهربازی های قطر

پارک منطقه جنگلی قطر یکی از عجیب‌ترین شهربازی های قطر

به شما حق می‌دهیم اگر با خواندن نام پارک منطقه جنگلی قطر (Jungle Zone) تعجب کرده باشید. قطر سرزمین صحراهای بی‌آب‌و‌علف است و در آن خبری از جنگل نیست. برای روشن‌شدن این موضوع باید به این نکته اشاره کنیم که پارک منطقه جنگلی درواقع شهربازی سرپوشیده است. مکان داخل این پارک شکل‌و‌شمایلی مانند جنگل دارد. مسئولین این پارک در طراحی آن از جنگل‌های آمازون کمک گرفته‌اند. به لطف این طراحی، گردشگرانی که راهی قطر شده‌اند با حضور در پارک منطقه جنگلی قطر برای چند ساعتی از صحرای بی‌آب‌و‌علف اطراف دوحه دور می‌شوند و احساس می‌کنند در جنگل‌های انبوه آمازون قرار دارند. هر وسیله بازی که فکرش را بکنید در پارک منطقه جنگلی قطر مهیاست. این بازی‌ها برای خردسالان، کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ساخته شده‌اند. اگر همراه اعضای خانواده راهی قطر شده‌اید و می‌خواهید در شهربازی های قطر حسابی تفریح کنید، پارک منطقه جنگلی قطر انتخاب مناسبی است.

سرگرمی‌های پارک منطقه جنگلی قطر

قایق‌سواری

عکس سرگرمی‌های پارک منطقه جنگلی قطر

قسمت بزرگی از پارک منطقه جنگلی قطر به قایق‌سواری اختصاص داده شده است. در این منطقه کودکان سوار بر قایق‌های کوچکی می‌شوند و پاروزنان راه خود را در دل آب‌های خروشان به پیش می‌گیرند. قایق‌سواری از آن دسته تفریحات پارک منطقه جنگلی قطر است که در گرمای تابستان حسابی می‌چسبد.

ترن هوایی

عکس ترن هوایی در شهربازی قطر

یکی از هیجان‌انگیزترین سرگرمی‌ها در تمامی شهربازی‌های معروف، ترن هوایی است. به همین دلیل مسئولین پارک منطقه جنگلی قطر برای اینکه این پارک تفریحی از دیگر شهربازی های قطر چیزی کم نداشته باشد، ترن هوایی بسیار هیجان‌انگیزی را در این پارک تعبیه کرده‌اند. ترن هوایی که از آن صحبت می‌کنیم به اندازه‌ای هیجان‌انگیز است که سوارشدن بر آن واقعاً دل‌وجرئت می‌خواهد.

اتاق‌های جادویی

در این شکی نیست که کودکان عاشق سحروجادو هستند. علاقه کودکان به جادو الهام‌بخش مدیران پارک منطقه جنگلی قطر بوده تا اتاق‌های جادویی را در این پارک بسازند. همان‌گونه که از نام این اتاق‌ها پیداست، اتفاق‌های سحرانگیز و هیجان‌انگیزی در آن‌ها رخ می‌دهد. جالب است بدانید در این اتاق‌ها امکان برگزاری جشن‌های کودکانه نیز مهیاست. در نتیجه اگر می‌خواهید فرزند دلبندتان را حسابی شگفت‌زده کنید و تولدی شاهانه‌ برای ایشان بگیرید، اتاق‌های جادویی پارک منطقه جنگلی قطر انتخاب مناسبی برای این کار هستند.

اطلاعات بازدید پارک منطقه جنگلی قطر

آدرس: قطر، دوحه، حیات پلازا، درِ سوم، طبقه همکف
ساعت کار پارک منطقه جنگلی قطر: دوشنبه تا چهارشنبه از ۹ صبح تا ۱۰ شب. پنجشنبه از ۹ صبح تا ۱ شب، جمعه از ۱ بعدازظهر تا ۱۲ شب و شنبه از ۹ صبح تا ۱۱ شب.
هزینه: بلیط ورودی کودکان حدود ۱۰۰ ریال قطر و بلیط ورودی

آدرس پارک منطقه جنگلی قطر در نقشه گوگل

پارک انگری بردز، کودکانه‌ترین شهربازی های قطر

پارک انگری بردز، کودکانه‌ترین شهربازی های قطر

در این قسمت از معرفی بهترین شهربازی های قطر به یکی از هیجان‌انگیزترین شهربازی‌‌های این سرزمین رسیدیم. برای معرفی شهربازی پارک انگری بردز قطر باید پلی به بازی‌های موبایل بزنیم. اگر اهل بازی با گوشی هوشمند هستید، انگری بردز (پرندگان خشمگین) نامی آشنا برای شماست. فروش چشمگیر این بازی کار را به جایی کشاند که چندین پارک موضوعی در پربازدیدترین شهرهای دنیا بر اساس شخصیت‌های بامزه دنیای انگری بردز ساخته شد. یکی از این پارک‌ها در قطر است. پارک انگری بردز، پارکی همه‌چیز تمام است که سرگرمی‌های بسیار متنوعی دارد. این پارک در کنار سرگرمی‌های بی‌شمار، یکی از شهربازی‌های خوش‌مسیر قطر به حساب می‌آید. اگر به دنبال مکانی سرشار از سرگرمی‌های متنوع هستید که فاصله کمی با هتل های قطر داشته باشد، پارک دنیای انگری بردز انتخاب مناسبی برای شماست.

عکس معرفی پارک انگری بردز قطر

دنیای انگری بردز قطر به اندازه‌ای سرگرمی دارد که برای تعریف از آن‌ها به مثنوی هفتاد من کاغذ نیاز است. پارک پرنده‌ های خشمگین قطر در ۲۰۱۷ افتتاح شد. به همین به لحاظ زمان ساخت نیز با یکی از شهربازی های مدرن و امروزی قطر روبه‌رو هستیم. سرگرمی‌های این پارک تفریحی نسبت به دیگر شهربازی های قطر تفاوت‌های چشمگیری دارد. تفریحاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌‌کنیم، فقط قسمتی از جاذبه‌های پارک دنیای انگری بردز قطر است.

سرگرمی های پارک انگری بردز قطر

عکس معرفی پارک انگری بردز قطر

جمع شخصیت‌های بامزه‌ دنیای پرنده‌های خشمگین در پارک انگری بردز قطر جمع است. به همین دلیل سرگرمی‌های این پارک بر اساس پرنده‌های خشمگین طراحی شده‌‌اند. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی پارک انگری بردز قطر شدید، حتماً‌ بازی‌های زیر را امتحان کنید.

ساحل دزدان دریایی

عکس ساحل دزدان دریایی پارک پرندگان خشگمین قطر

شهربازی‌ های قطر برای اینکه به گردشگران حسابی خوش بگذرد از موضوعات جالبی الهام گرفته‌اند. یکی از این موضوعات که طرفداران زیادی هم دارد، زندگی دزدان دریایی است. در قسمتی از پارک انگری بردز قطر، ساحلی مخصوص دزدان دریایی تعبیه شده است. دزدان دریایی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم همگی بر اساس شخصیت‌های بامزه مجموعه‌ بازی‌های پرنده های خشمگین ساخته شده‌اند. این شرایط بازی ساحل دزدان دریایی را به یکی از سرگرمی‌های خاطره‌انگیز پارک انگری بردز تبدیل کرده است.

بمب انفجاری

عکس بازدید از پارک پرندگان خشگمین قطر

بمب انفجاری از آن دسته سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی است که حیف است راهی پارک پرنده های خشمگین قطر شوید و آن را امتحان نکنید. این سرگرمی در کنار هیجان، بسیار بامزه و خنده‌‌دار طراحی شده است. به همین دلیل اگر می‌خواهید از خنده‌ روده‌بُر شوید، حتماً بمب انفجاری پارک پرنده‌ های خشمگین قطر را امتحان کنید.

عکس کارتینگ بردز پارک پرندگان خشگمین قطر

کارتینگ، پاراگلایدر غلتکی، سرسره‌های هیجان‌انگیز، انواع بازی‌های ویدئویی، سینما و استودیو از دیگر سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی است که در پارک پرنده‌ های خشمگین انتظار گردشگران را می‌کشد.

اطلاعات بازدید پارک پرنده‌ های خشمگین قطر

عکس پارک انگری بردز قطر

آدرس: قطر، دوحه، مرکز خرید فستیوال سیتی قطر
ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱‍۰ شب. پنجشنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب.
هزینه: بلیط ورودی تک‌نفره حدود ۱۰۰ ریال قطر و بلیط خانوادگی حدود ۲۵۰ ریال قطر.

آدرس پارک انگری بردز در نقشه‌های گوگل

پارک تپه‌های برفی و سفیدترین شهربازی های قطر پارک تپه‌های برفی و سفیدترین شهربازی های قطر

قطر به داشتن صحراهای سوزان معروف است. با این حال به لطف جادوی ثروت، از دل صحرای سوزانِ قطر پارک برفی بیرون زده است. پارکی که از آن صحبت می‌کنیم با نام پارک تپه‌ های برفی قطر شناخته می‌شود. دمای هوای داخل این پارک چیزی حدود منفی ۴ درجه سانتی‌گراد است. ناگفته پیداست وقتی از پارکی با سرگرمی‌های برفی صحبت می‌کنیم، برف‌بازی و ساختن آدم‌برفی از تفریحاتی است که در گوشه‌و‌کنار این پارک مشاهده می‌شود. پارک برفی قطر سرگرمی‌های هیجان‌انگیز دیگری نیز دارد. این سرگرمی‌ها برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده‌‌اند. گشت‌و‌گذار در پارک تپه های برفی به تمامی اعضای خانواده خوش می‌‌گذرد. در این پارک چندین اتاق مخصوص مهمانان ويژه (وی‌.آی‌.پی) نیز تعبیه شده است. به لطف این امکانات اگر به دنبال تفریحی شاهانه و خاص در سفر به قطر می‌گردید، در انتخاب پارک تپه های برفی شک نکنید.

عکس پارک تپه‌های برفی قطر

جالب است بدانید بسیاری از سرگرمی‌ها و امکانات داخل این پارک برفی همانند ساختمان‌های اعراب قدیم ساخته شده. این شرایط باعث می‌شود گردشگران در کنار اینکه همزمان سرما تا مغز استخوانشان در این پارک نفوذ کرده، با مشاهده ساختمان‌های عربی به یاد گرمای صحرای قطر بیفتند. این تناقض، لذت گردشگری در پارک تپه های برفی قطر را دوچندان کرده است. این پارک چیزی حدود ۱۷ سرگرمی هیجان‌انگیز دارد که در ادامه به بهترینِ آن‌ها اشاره می‌کنیم.

سرگرمی‌های هیجان‌انگیز پارک تپه‌های برفی قطر

تَلماسه‌های سفید

عکس پارک تپه‌های برفی قطر

صحراهای اطراف دوحه به داشتن تلماسه‌های باشکوه معروف هستند. مدیران پارک تپه‌ های برفی قطر با الهام از این تلماسه‌ها، بازی سرگرم‌کننده‌ای را در این پارک تعبیه کرده‌اند. در این بازی گردشگران از تپه های برفی بالا می‌روند که شکل‌و‌شمالی همانند تلماسه‌های صحرا دارد.

کوه برفی

علاقه‌مندان بالارفتن از کوه‌های برفی و صعب‌العبور با حضور در پارک تپه های برفی با کوه مصنوعی نسبتاً بلندی روبه‌رو می‌شوند که از برف پوشیده شده است. بالارفتن از این کوه هیجانی خاص دارد که فقط گردشگران علاقه‌مند به برف بازی قدر آن را می‌دانند.

سرسره تَلماسه

عکس سرسره تَلماسه برفی قطر

سرسره‌بازی روی برف از آن دسته تفریحاتی است که کوچک‌و‌بزرگ نمی‌شناسد. محبوبیت این بازی باعث شد تا سرسره‌ای بر روی تَلماسه‌ای از برف در پارک تپه های برفی قطر ساخته شود.

رستوران تَلماسه برفی

خوردن غذاهای خوشمزه عربی در سرمای زیر صفر، موهبتی است که فقط با حضور در پارک تپه های برفی می‌توانید تجربه کنید. این رستوران نمایی زیبا به سرگرمی‌های برفی اطراف دارد. در منوی رستوران تلماسه برفی بهترین خوراکی‌های بین‌المللی و عربی خودنمایی می‌کند. اگر پارک تپه های برفی قطر را به‌عنوان یکی از تفریحات قطر انتخاب کردید و غذایی جانانه در رستوران تلماسه برفی نوش‌جان کردید، حتماً‌ جای ما را هم خالی کنید.

اطلاعات بازدید پارک تپه های برفی قطر

بازدید پارک تپه های برفی قطر

آدرس: قطر، دوحه، منطقه ام سَلال محمد
ساعت کار: یکشنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب و جمعه از ۱ پس‌ازظهر تا ۱۲ شب.
هزینه: قیمت بلیط پارک تپه های برفی از ۱۹۰ تا ۴۹۰ ریال قطر تفاوت دارد.

آدرس پارک تپه های برفی قطر در نقشه گوگل

شهربازی کیدزموندو یکی از موضوعی‌ترین شهربازی های قطر با سرگرمی‌های متفاوت

شهربازی کیدزموندو یکی از موضوعی‌ترین شهربازی های قطر با سرگرمی‌های متفاوت 

با اولین نگاه به شهربازی کیدزموندو (Kidzmondo) متوجه خواهید شد که با شهربازی متفاوتی روبه‌رو هستید. این شهربازی بیشتر به جای اینکه جنبه سرگرمی داشته باشند، جنبه آموزشی دارد. به همین دلیل اگر همراه خانواده راهی قطر شده‌اید و می‌خواهید فرزند دلبندتان را مهمان تفریحی متفاوت کنید، شهربازی کیدزموندو انتخاب مناسبی برای شماست. این شهربازی نوعی شهر کوچک است که مشاغل مختلف در آن شبیه‌سازی شده. کودکان با حضور در چنین شهربازی، فرصتی پیدا می‌کنند تا لباس بزرگ‌ترها را به تن کنند و شغل‌های آینده خود را امتحان نمایند. شهربازی کیدزموندو نزدیک به ۸۰ شغل مختلف دارد. در نتیجه بعید می‌دانیم شغلی باشد که فرزند دلبند شما از آن خوشش بیاید و در شهربازی کیدزموندو پیدا نشود.

عکس شهربازی کیدزموندو قطر

سرگرمی‌های شهربازی کیدزموندو برای ۲ تا ۱۴ سال مناسب است. با این حال این شهربازی سرگرمی‌های خاصی برای بزرگسالان ندارد. در نتیجه اگر می‌خواهید به همراه فرزند خود لحظه‌های شادی را تجربه کنید، بهتر است سراغ دیگر شهربازی های قطر بروید. همان‌گونه که اشاره کردیم، شهربازی کیدزموندو شغل‌های مختلفی دارد. حرفه‌هایی معروفی که بین کودکان محبوبیت زیادی دارد، مانند خلبانی، مامور آتش‌نشانی، پزشکی و مامور نیروی انتظامی از شغل‌های پرطرفدار در شهربازی کیدزموندو به حساب می‌آید.

اطلاعات بازدید از شهربازی کیدزموندو

آدرس: قطر، دوحه، خیابان ۳۷۳، ساختمان ۸۰۰، بزرگراه دوکان مال
ساعت کار: شنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. جمعه‌ها از ۱ پس‌از‌ظهر تا ۱۰ شب
هزینه: بلیط ورودی شهربازی کیدزموندو برای بزرگسالان ۹۰ ریال قطر، کودکان ۴ تا ۱۴ سال ۱۳۵ ریال قطر و کودکان ۳ سال ۹۰ ریال قطر است.

آدرس شهربازی کیدزموندو در نقشه گوگل

کیدزانیا و مکانی برای آموزش در بین شهربازی های قطر

کیدزانیا و مکانی برای آموزش در بین شهربازی های قطر

کیدزانیا با هدف پرورش مهارت‌های کودکان ساخته شده است. به همین دلیل با شهربازی روبه‌رو هستیم که در کنار سرگرمی‌های هیجان‌انگیز و مفرح، آموزش‌های سودمندی برای کودکان دارد. مسئولین این شهربازی برای پرورش استعداد‌های کودکان از بهترین روش‌های روزِ دنیا بهره گرفته‌اند. سرگرمی‌های شهربازی کیدزانیا به لحاظ سرگرمی نیز بسیار جذاب است. از آنجایی که از شهربازی با امکانات آموزشی صحبت می‌کنیم، در کیدزانیا چندین آزمایشگاه علوم وجود دارد.

عکس شهربازی کیدزانیا قطر

این آزمایشگاه‌ها فرصتی استثنایی در اختیار کودکان قرار می‌دهند تا خلاقیت‌های خود را در معرض نمایش قرار دهند و هنرشان را به رخ والدین و اطرافیان بکشانند. جالب است بدانید شهربازی کیدزانیا قطر تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری جشن‌های تولد و مراسم گروهی دارد. اگر می‌خواهید تولد فرزندتان را در محیطی علمی همراه با سرگرمی جشن بگیرید، کیدزانیا این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد. شهربازی کیدزانیا قطر در منطقه‌ای خوش مسیر از شهر دوحه واقع شده است. به همین دلیل اگر به هوای جام جهانی ۲۰۲۲ راهی قطر شده‌‌اید، می‌توانید پس از تماشای مسابقات هیجان‌انگیز جام‌ جهانی، سری به شهربازی کیدزانیا بزنید و اعضای خانواده را حسابی تحویل بگیرید.

اطلاعات بازدید از شهربازی کیدزانیا

آدرس: قطر، دوحه، پارک اسپایر
هزینه: قیمت ورودی شهربازی کیدزانیا برای ۲ تا ۳ سال ۹۵ ریال قطر و ۴ تا ۱۶ سال ۱۶۰ ریال قطر است.
ساعت کار: دوشنبه تا چهارشنبه از ۳ پس‌از‌ظهر تا ۸ شب. پنجشنبه از ۲ پس‌از‌ظهر تا ۱۰ شب. جمعه از ۱ بعد ازظهر تا ۱۰ شب و شنبه از ۸ شب تا ۱۰ شب. شهربازی کیدزانیا قطر روزهای یکشنبه تعطیل است.

آدرس شهربازی کیدزانیا در نقشه گوگل

آکادمی پرش قطر

عکس آکادمی پرش در قطر

شهربازی های قطر یکی از دیگری هیجان‌انگیزتر هستند. آکادمی پرش قطر یکی از این شهربازی‌‌هاست که امکانات متفاوت و خاصی دارد. همان‌گونه که از نام این آکادمی پیداست، با حضور در آن می‌توانید هرچقدر که دلتان خواست به زمین و آسمان بپرید. در تمامی قسمت‌های این آکادمی تجهیزات مخصوص پرش تعبیه شده است. مکان بسیار بزرگی از این آکادمی سرتاسر با ترامپولین پوشش داده شده تا علاقه‌مندان حسابی به زمین و آسمان بپرند و کِیف کنند. آکادمی پرش قطر یک فایده خاص نسبت به دیگر شهربازی های قطر دارد. این مزیت، نبود محدودیت سن‌و‌سال برای شرکت‌کننده‌های این شهربازی است. پریدن از آن دسته تفریحاتی است که سن‌و‌سال ندارد. در نتیجه هر زمان که راهی آکادمی پرش قطر شوید، گردشگران پیر و جوانی را مشاهده می‌کنید که بالا و پایین می‌پرند و خوش می‌گذرانند.

عکس آکادمی پرش در قطر

برای تعریف از آکادمی پرش قطر کافی است به این نکته اشاره کنیم که در این آکادمی نزدیک به ۷۰ ترامپولین نصب شده. تمامی این ترامپولین‌ها در مسیری پیوسته قرار دارند. به لطف این شرایط کافی است روی یکی از این ترامپولین‌ها بپرید تا روی ترامپولین دیگر بیفتید و این روال هیجان‌انگیز را ادامه دهید تا به ترامپولین هفتادم برسید.

سرگرمی‌های هیجان‌انگیز آکادمی پرش قطر

عکس آکادمی پرش در قطر

در این آکادمی هر سرگرمی که مربوط به پرش و جست‌و‌خیر باشد وجود دارد. برای اینکه تفریح در آکادمی پرش قطر بیشتر به شما خوش بگذرد، در ادامه به بهترین سرگرمی‌های این آکادمی اشاره می‌کنیم.

اِسلَم دانک

عکس آکادمی پرش در قطر

منظور از اسلم دانک (Slam Dunk)، زمین بزرگی است که در انتهای آن حلقه بسکتبال نصب شده. سطح این زمین با ترامپولین و تشک‌های محافظ پوشش داده شده است. شرکت‌کننده‌ها باید روی این ترامپولین‌ها بپرند و توپ را داخل حلقه بسکتبال بیندازند.

زمین اجرا

عکس آکادمی پرش در قطر

امکانات آکادمی پرش قطر به اندازه‌ای پیشرفته است که ورزشکاران طراز اول برای تمرین‌های حرفه‌ای از این آکادمی کمک می‌گیرند. زمین اجرا، یکی از این امکانات حرفه‌ای به حساب می‌آید. منظور از زمین اجرا، مکانی است که ورزشکاران به ارتفاع زیادی پرتاب می‌شوند. این سرگرمی در کنار جذابیت، دلهره‌انگیز و هیجان‌آور است.

اطلاعات بازدید از آکادمی پرش قطر

آدرس: قطر، دوحه، الدحیل جنوبی، خیابان المرخیه، مرکز خرید توآر (Towar)
ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. پنجشنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب.
هزینه: بسته به تفریحی که در آکادمی پرش قصد استفاده از آن را دارید باید هزینه متفاوتی پرداخت کنید.

آدرس آکادمی پرش قطر در نقشه گوگل

سرزمین سیرک | خنده‌ و هیجان در شهربازی های قطر

عکس سرزمین سیرک قطر

مرکز خرید لند مارک، یکی از مهم‌ترین مراکز خرید قطر است. این مرکز خرید برای اینکه مشتریان بیشتری جذب کند، مکانی را به سرزمین سیرک (Circus Land) اختصاص داده است. سیرک از آن دسته تفریحات سرگرم‌کننده‌ای است که کوچک‌و‌بزرگ نمی‌شناسند. در نتیجه گردشگرانی که با هدف خرید سوغات قطر راهی مرکز خرید لند مارک شده‌اند، فرصتی پیدا می‌کنند تا در کنار پاساژگردی، سری به سیرک بزنند و حسابی تفریح کنند. سرزمین سیرک نمایش‌های هیجان‌انگیزی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. معروف‌ترین هنرمندان جهان در سرزمین سیرک حضور دارند. دلقک‌های سرزمین سیر به اندازه‌ای بامزه هستند که از تماشای کارهای آن‌ها دلتان از خنده درد خواهد گرفت.

عکس سرزمین سیرک قطر

ویژگی‌های سرزمین سیرک فقط به نمایش‌های بامزه و اجراهای هیجان‌انگیز آن خلاصه نمی‌شود. در سرزمین سیرک هر سرگرمی که فکرش را بکنید وجود دارد. این شرایط باعث شده تا سرزمین سیرک چیزی از دیگر شهر بازی های قطر کم نداشته باشد. به سرگرمی‌هایی که گفتیم، سرسره‌های بازی هیجان‌انگیز، چرخ‌و‌فلک و ماشین‌ برقی را هم اضافه کنید. قسمتی از این سیرک مکان بازی مخصوص کودکان اختصاص داده شده است. در قسمتی دیگر نیز رستورانی اعیانی با غذاهای اشرافی خودنمایی می‌کند. فرقی نمی‌کند که به تماشای نمایش‌های بامزه سیرک علاقه داشته باشید یا بخواهید با چرخ‌و‌فلک و ترامپولین به آسمان بروید، بساط تمامی این تفریح‌ها در سرزمین سیرک قطر مهیاست.

اطلاعات بازدید از سرزمین سیرک قطر

عکس سرزمین سیرک قطر

آدرس: قطر، دوحه، مرکز فستیوال سیتی
هزینه: قیمت بلیط بازی های سرزمین سیرک بسته به نوع بازی و سن‌و‌سال افراد تفاوت دارد.
ساعت کار: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب. جمعه از یک پس‌ازظهر تا ۱۲ شب.

آدرس سرزمین سیرک قطر در نقشه گوگل

شهر مجازی و جایی برای تبدیل رؤیا به واقعیت در شهربازی های قطر

شهر مجازی

انصافاً باید گفت روزگار تغییر کرده و کودکانی که چند دهه پیش هفت‌سنگ و قایم‌موشک بازی می‌کردند، امروزه با تبلت و کنسول‌های بازی ویدئویی سرگرم می‌شوند. بازی‌های ویدئویی در سبک‌های مختلف با جذابیت‌های متفاوتی روانه بازار شده‌اند. بعضی از این بازی‌ها را با کنسول‌های معمولی می‌توان بازی کرد. بعضی دیگر نیز نیاز به عینک‌های واقعیت ‌مجازی و تجهیزات بیشتری دارند. شهر مجازی قطر (Virtuocity Qatar) پیشرفته‌ترین تجهیزات بازی‌های ویدئویی را دور هم جمع کرده تا گردشگران برای ساعتی از دنیای واقعی کناره بگیرند و غرق در جذابیت‌های دنیای مجازی شوند. برای تعریف از جذابیت‌های شهر مجازی قطر کافی است اشاره کنیم که این شهربازی چیزی حدود ۷۰۰ دستگاه برای انواع بازی‌های ویدئویی دارد.

شهر مجازی

سرگرمی‌های شهر مجازی قطر فقط به بازی‌های مجازی آن خلاصه نمی‌شود. شهر مجازی اتاق فراری دارد که از تمامی اتاق‌های فرار در دیگر شهربازی های قطر هیجان‌‌انگیزتر است. شرکت‌کننده‌ها در این اتاق فرار چیزی حدود ۶۰ دقیقه زمان دارند تا با حل‌ معماهای پیچیده و ترسناک، فرار را بر قرار ترجیح دهند. شهر مجازی قطر اتاق‌های خصوصی برای گِیمرهای حرفه‌ای دارد.

عکس شهر مجازی
اگر شما یا فرزند دلبندتان دستی در بازی‌های ویدئویی داربد، با حضور در این اتاق‌ها می‌توانید قدرت خود را به رخ اطرافیان بکشید. یکی از هیجان‌انگیزترین سرگرمی‌های شهر مجازی قطر، بازی‌های واقعیت مجازی است. در این سبک از بازی‌ها، عینکی مخصوص روی سر فرد گذاشته می‌شود. فردی که این عینک را گذاشته عملاً خودش را در دنیای دیگری احساس می‌کند. بازی‌های واقعیت مجازی به اندازه‌ای هیجان‌‌انگیز هستند که پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر اهل بازی‌های ویدئویی نیستید، باز هم دست‌کم برای یک بار بازی‌های واقعیت مجازیِ این پارک را امتحان کنید.

اطلاعات بازدید شهر مجازی قطر

آدرس: قطر، دوحه، مرکز فستیوال سیتی
ساعت کار: یکشنبه تا چهارشنبه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. پنجشنبه ۱۰ صبح تا ۱۲ شب. جمعه از یک پس‌ازظهر تا ۱۲ شب.
هزینه‌: بازی‌های شهر مجازی قطر هرکدام تعرفه خاص خودشان را دارند.

آدرس شهر مجازی قطر در نقشه گوگل

شهربازی های قطر به اندازه‌ای سرگرمی دارند که بعید می‌دانیم در یک نوبت بتوانید از تمامی آن‌ها بازدید کنید. امیدواریم به لطف اطلاعاتی که از این شهربازی‌ها با شما مطرح کردیم، بهترین شهربازی را انتخاب کنید و سفری خاطره‌انگیز به قطر داشته باشید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های خوشی از سفر به قطر دارید، خواهشمندیم این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

شهر مجازی قطر پر است از بازی‌های مجازی هیجان‌انگیز.

مجموعه تفریحی جندولینیا و پارک آبی قطر برای بزرگسالان پیشنهاد می‌شود.

پارک پرنده‌های خشمگین قطر، بهترین شهر بازی قطر برای کودکان است.

شهربازی تپه های برفی مکانی مناسب برای برف‌بازی در قطر است.

پارک آبی قطر مکان مناسبی برای آب‌بازی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.