کافه های اصفهان | جایی برای تجدید قوا

4

اگر عاشق کافه‌گردی و کافه‌نشینی هستید، این مطلب برای شماست. در این مطلب قصد داریم بیش از ۴۰ تا از کافه های اصفهان را معرفی کرده و موقعیت قرار‌گیری و اطلاعات دسترسی آن را در اختیار شما قرار دهیم. تفاوتی ندارد که به‌دنبال کافه‌ای برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، جشن یا تولد باشید یا بخواهید گوشه‌ای دنج برای قرار‌های عاشقانه و دوستانه بیابید یا حتی به‌دنبال کافه‌ای شیک و جذاب برای برگزاری قرار‌های کاری باشید، در این مطلب، مقصد مطلوب خود را خواهید یافت. این مطلب هم برای کسانی که قصد خرید بلیط هواپیما اصفهان و سفر به این دیار دلنشین را در سر دارند و هم برای اصفهانی‌هایی که به‌دنبال پاتوقی دوست‌داشتنی برای گذراندن عصر‌های دلپذیر خود می‌گردند، مناسب است. پس اگر جزو یکی از این دسته‌ها هستید، همراه ما باشید. 

فهرست مطالب

کافه آنی محله جلفا اصفهان

بسیاری بلیط قطار اصفهان را به عشق نشستن در کنار زاینده‌رود و گشت‌و‌گذار در محله جلفا خریداری می‌کنند. محله جلفا از مهم‌ترین جاهای دیدنی اصفهان است و در میان گردشگران نیز طرفداران بسیاری دارد. بسیاری از کافه های اصفهان نیز در این محله قرار دارند؛ اینجاست که یک کافه‌نشینی خوب، لذت گشت‌و‌گذار در محله جلفا را چندین برابر می‌کند. کافه آنی محله جلفا از جذاب‌ترین کافه‌های این منطقه است. فضای آرام و دل‌نشین این کافه، شما را از شلوغی و هیاهو دور می‌کند. دکور آنتیک و نوستالژیک آن باعث می‌شود احساس کنید که در تاریخ سفر کرده‌اید. در منوی متنوع و جذاب این کافه نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع کیک‌ها و دسر‌های خوشمزه به چشم می‌خورد. از‌این‌رو اگر به‌دنبال کافه‌ای آرام و زیبا در محله جلفا هستید، کافه آنی مقصدی مناسب برای شماست. 

  • آدرس کافه آنی محله جلفا اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه آنی محله جلفا اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، نبش تقاطع جلفا و کلیسای وانک، کافه آنی محله جلفا
شماره تماس ۰۳۱۳۶۲۴۴۹۲۶
پیج اینستاگرام anicafejolfa@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۰۰:۰۰

کافه باغ و رستوران همیشگی اصفهان 

کافه باغ و رستوران همیشگی اصفهان 

چنانچه در میان کافه های اصفهان، به‌دنبال کافه باغی با فضای دل‌باز و دل‌نشین می‌گردید که اوقات خوشی را در کنار دوستان، خانواده و عزیزانتان بگذرانید، باغ رستوران همیشگی اصفهان مقصدی مناسب برای شماست. فضای این کافه رستوران، به شکل باغی بزرگ، سر‌سبز و سر‌پوشیده است. در گوشه‌گوشه این باغ دلربا، تعدادی میز و صندلی، مبلمان و تخت‌های سنتی برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد. به‌علاوه این کافه رستوران دارای یک سالن وی‌آی‌پی است که می‌توان آن را برای برگزاری مراسم جشن تولد و دورهمی‌های خصوصی رزرو کرد. در کافه باغ و رستوران همیشگی اصفهان علاوه‌بر منو بار، منو غذا نیز وجود دارد. در منوی بار آن آیتم‌های متنوعی از جمله انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع نوشیدنی‌ها بر پایه قهوه و انواع دسر، کیک و بستنی به چشم می‌خورد. 

  • آدرس کافه باغ و رستوران همیشگی روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه باغ و رستوران همیشگی

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، جاده مرق٢٠٠، متر بعد از ورودی بهارستان، خليج فارس ۹۸، باغ رستوران همیشگی
شماره تماس۰۹۱۳۱۱۹۸۶۸۳
پیج اینستاگرامhamishegi_garden_restaurant@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۰۰:۰۰

کافه رستوران هتل باران اصفهان

کافه رستوران هتل باران را می‌توان به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین کافه های اصفهان معرفی کرد. فضای داخلی این کافه رستوران بسیار مدرن، شیک و زیباست. شما می‌توانید برای میل‌کردن وعده‌های صبحانه، ناهار و شام و همچنین انواع نوشیدنی‌ها، دسر‌ها و کیک‌های لذیذ، مهمان این کافه رستوران شوید. فضای کافه رستوران هتل باران برای قرار‌های کاری و قرار‌های رسمی بسیار مناسب است. پرسنل این کافه با رویی خوش و رفتاری محترمانه از شما پذیرایی می‌کنند. در پایان خوب است اشاره کنیم که این کافه رستوران با هماهنگی قبلی، آماده است تا تمامی جشن‌ها و مهمانی‌های شما را به بهترین شکل، برگزار کند. 

  • آدرس کافه رستوران هتل باران اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران هتل باران اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان امام خمینی، نبش خیابان ۱۲ بهمن، کافه رستوران هتل باران اصفهان
شماره تماس۰۳۱۳۳۸۸۱۰۱۰
پیج اینستاگرامbaran.cafe.restaurant@
آدرس سایت baranhotel.ir
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰

سفره‌خانه و چایخانه آزادگان اصفهان (چاه حاج میرزا)

سفره‌خانه و چایخانه آزادگان اصفهان (چاه حاج میرزا

در سفر به اصفهان، پس از گشت‌و‌گذاری جذاب و دلنشین در میدان نقش جهان،‌ سری به سفره‌خانه و چایخانه آزادگان اصفهان (چاه حاج میرزا) که در نزدیکی این جاذبه قرار دارد، بزنید و خستگی خود را با نوشیدن چایی لب‌سوز و دبش از تن به در کنید. فضا و دکور قدیمی و جذاب این چایخانه حس نوستالژیکی را برای شما رقم می‌زند؛‌ به‌طوری که گویی در زمان سفر کرده‌اید و در چایخانه‌ای قدیمی حین گوش سپردن به رادیو، مشغول نوشیدن چایی دل‌چسب هستید. البته خوب است بگوییم که در سفره‌خانه و چایخانه آزادگان علاوه‌بر چای، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم با شیرینی‌های سنتی اصفهان و غذا‌های محلی اصفهان همچون بریانی، گوشفیل دوغ و آبگوشت نیز سرو می‌شود. 

  • آدرس سفره‌خانه و چایخانه آزادگان اصفهان (چاه حاج میرزا) روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به سفره‌خانه چایخانه آزادگان اصفهان (چاه حاج میرزا)

آدرس خیابان حاج میرزا، بازار آهنگرا، چایخانه آزادگان اصفهان (چاه حاج میرزا)
شماره تماس۰۳۱۳۲۲۱۱۲۲۵
پیج اینستاگرام azadegan_hajmirza@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰

کافه و رستوران خانه تاریخی موسیو آراکِل اصفهان

در میان کافه های اصفهان، خانه تاریخی موسیو آراکِل بهترین مقصد برای یک قرار عاشقانه و دل‌نشین است. فضای این کافه به‌قدری زیبا، دل‌نواز و با‌صفا است که حتی حضور در آن، حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. رفتن به این کافه جذاب هم فال است و هم تماشا، چرا‌که خانه موسیو آراکِل یکی از خانه های قدیمی اصفهان است که اکنون از فضای آن به‌عنوان کافه و رستوران استفاده می‌شود. در منو جذاب این کافه روباز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع نوشیدنی بر پایه قهوه، انواع غذا‌های ایرانی و ایتالیایی و همچنین غذا‌های محلی اصفهان به چشم می‌خورد. 

  • آدرس کافه و رستوران خانه تاریخی موسیو آراکِل روی نقشه گوگل 

 

  • اطلاعات دسترسی به کافه و رستوران خانه تاریخی موسیو آراکِل

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان حکیم نظامی، سنگتراش‌های غربی، خانه تاریخی موسیو آراکِل
شماره تماس ۰۳۱۳۶۲۴۳۷۱۴
پیج اینستاگرام monsieurarakel@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۳۰

شربت‌خانه فیروز اصفهان

شربت‌خانه فیروز اصفهان

چنانچه در میان کافه های اصفهان به‌دنبال جایی می‌گردید که تمام خوبی‌ها را یکجا داشته باشد، سری به شربت‌خانه فیروز اصفهان بزنید. دکوراسیون نوستالژیک، آنتیک و زیبای این کافه، در کنار منویی جذاب و متنوع و رفتار محترمانه و مهربانانه پر‌سنل، باعث شده است که این کافه پاتوق بسیاری از اصفهانی‌های خوش‌سلیقه باشد. در منوی این رستوران انواع شربت‌های خوشمزه، انواع کیکی و شیرینی، غذا‌های سنتی اصفهانی و… به چشم می‌خورد. در پایان خوب است بگوییم که این شربت‌خانه در محله جلفا و در نزدیکی موزه و کلیسای وانک اصفهان قرار دارد؛ از‌این‌رو شما می‌توانید با یک تیر چند نشان زده و ضمن گذراندن اوقاتی دلنشین و پر‌آرامش در این کافه، در محله جلفا قدم بزنید و از کلیسای وانک بازدید کنید. 

  • آدرس شربت‌خانه فیروز روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به شربت‌خانه فیروز

آدرسایران، استان اصفهان، محله جلفا، میدان جلفا، نزدیک کلیسا وانک، شربت‌خانه فیروز
شماره تماس ۰۳۱۳۶۲۹۵۴۷۹
پیج اینستاگرام sharbatkhaneh_firouz@
ساعات کارییک‌شنبه تا جمعه از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰ و شنبه‌ها تعطیل

شربت‌خانه بهارنارنج اصفهان

شربت‌خانه بهارنارنج اصفهان را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین کافه‌های اصفهان معرفی کرد. محیط دل‌نشین و زیبای این کافه برای دورهمی دوستانه و حتی هم‌نشینی‌های خانوادگی و رسمی مناسب است. در شربت‌خانه بهارنارنج انواع نوشیدنی سرد و گرم، به‌خصوص شربت‌های خوش‌طعم، انواع کیک و دسر و صبحانه‌های خوشمزه سرو می‌شود. دکور زیبا و قدیمی این کافه و شیشه‌های رنگارنگ پنجره‌های آن، شربت‌خانه بهارنارنج به محیطی عالی برای گرفتن عکس‌های زیبا و به‌یاد‌ماندنی تبدیل کرده است. رفتار پرسنل کافه بهار‌نارنج بسیار محترمانه و صمیمانه بوده و تمام نوشیدنی‌ها، دسر‌ها و کیک‌هایی که در این کافه سرو می‌شوند، طعم بسیار دلنشینی دارند. 

  • آدرس شربت‌خانه بهارنارنج روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به شربت‌خانه بهارنارنج

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان حکیم نظامی،کوچه کلیسا وانک، رو‌به‌روی هتل جلفا، شربت‌خانه بهار‌نارنج
شماره تماس ۰۳۱۳۶۲۷۵۲۶۹
پیج اینستاگرام sharbatkhane_baharnarenj@
ساعات کاریجمعه تا چهار‌شنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۴۵ و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۴۵

کافه رستوران عمارت نمکدان

کافه رستوران عمارت نمکدان یکی ازقدیم‌ترین کافه‌های اصفهان

پس از گشت‌و‌گذار در باغ هشت بهشت اصفهان و تماشای شکوه و زیبایی عمارت‌هایی همچون کاخ هشت بهشت و کاخ چهل ستون، وقتی که حال‌وهوای این عمارت‌های قدیمی و پر‌شکوه را در سر دارید، صرف یک نوشیدنی گوارا یا غذایی لذیذ در کافه رستوران عمارت نمکدان حسابی می‌چسبد. گویی که در زمان سفر کرده‌اید و به مهمانی دلپذیری در عمارتی چشم‌نواز دعوت شده‌اید. در منو کافه رستوران عمارت نمکدان انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع نوشیدنی پر‌پایه قهوه، انواع کیک و دسر، انواع میان‌وعده‌های لذیذ، انواع غذا‌های جذاب ایران و غذا‌های هیجان‌انگیز سنتی اصفهانی و… به چشم می‌خورد؛‌ از‌این‌رو شما در این کافه رستوران، با منویی بسیار متنوع و جذاب رو‌به‌رو هستید. 

  • آدرس کافه رستوران عمارت نمکدان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران عمارت نمکدان

آدرسایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان استانداری، خیابان پشت مطبخ، عمارت نمکدان
شماره تماس ۰۳۱۳۲۲۴۷۳۱۳
پیج اینستاگرام namakdan.mansion@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۰۰:۰۰

کافه ارگ اصفهان

کافه ارگ اصفهان به دلیل قرار‌گیری در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری همچون مسجد شیخ لطف الله و کاخ عالی قاپو، از محبوب‌ترین کافه‌های این دیار در میان گردشگران است. بسیاری از گردشگران پس از گشت‌و‌گذار در اصفهان زیبا،‌ برای آنکه گلویی تازه کرده و خستگی را از تن به در کنند، به‌سوی این کافه جذاب روانه می‌شوند. اگر به‌دنبال کافه برای تولد، برگزاری قرار‌های کاری، قرار‌های عاشقانه یا حتی دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی هستید، بی‌شک کافه ارگ اصفهان یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. فضای زیبا، در کنار منوی متنوع و جذاب، کیفیت بالای نوشیدنی‌ها و غذا‌ها و… همگی باعث شده‌اند تا نام این کافه در میان محبوب‌ترین و بهترین کافه های اصفهان بدرخشد. 

  • آدرس کافه ارگ اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه ارگ اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، ارگ جهان نما، طبقه زير‌زمين، فاز ٤، واحد ٠٠١٦، کافه ارگ اصفهان
شماره تماس ۰۳۱۳۲۱۲۱۳۳۴
پیج اینستاگرام cafe.arg@
ساعات کاریشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و جمعه‌ها ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰

کافه استوری (کافه داستان) اصفهان

اگر در میان کافه های اصفهان، به‌دنبال کافه‌ای در نزدیکی جاذبه‌هایی زیبا و پر‌شکوه از جمله مسجد شیخ لطف‌الله، باغ و کاخ هشت بهشت، کاخ چهل ستون و موزه تاریخ طبیعی اصفهان می‌گردید، کافه استوری (کافه داستان) اصفهان مقصدی مناسب برای شماست. این کافه با تمام جاذبه‌هایی که عنوان کردیم، کمتر از ۵ دقیقه فاصله دارد. علاوه‌بر این‌ها، منوی کافه استوری اصفهان بسیار متنوع است و در آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع نوشیدنی‌ها بر‌پایه قهوه، انواع کیک و دسر، انواع میان‌وعده و… به چشم می‌خورد و به قولی برای هر سلیقه‌ای گزینه‌ای جذاب دارد.

  • آدرس کافه استوری (کافه داستان) اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه استوری (کافه داستان) اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، حدفاصل میدان نقش جهان و خیابان سپه، مقابل اداره مالیات، تیمچه مثقالی، کافه استوری (کافه داستان)
پیج اینستاگرام cafe_story_esf@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۰۰:۰۰

کافه افرا اصفهان

کافه افرا یکی از جدیدترین و شیک‌ترین کافه های اصفهان

کافه افرا به‌عنوان یکی از جدیدترین و شیک‌ترین کافه های اصفهان تجربه‌ متفاوتی از کافه‌نشینی را برای شما رقم می‌زند. فضای این کافه بسیار دنج و زیباست. فقط کافی است یک بار مهمان آن شوید تا پاتوق همیشگی شما شود. در منوی بسیار جذاب این کافه علاوه‌بر نوشیدنی‌های متنوع، انواع دسر و انواع کیک، انواع فست‌فود‌های لذیذ نیز به چشم می‌خورند که بسیار پر‌طرفدارند. رفتار پرسنل این کافه بسیار دوستانه و صمیمانه بوده و محیط آن نیز آرامش‌بخش، راحت و دنج است. علاوه‌بر آن در این کافه تعدادی بازی و کتاب نیز وجود دارد که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کرده و اوقاتی خوشی را برایتان رقم بزنند. از‌این‌رو نام این کافه در لیست کافه بازی های اصفهان نیز قرار می‌گیرد. 

  • آدرس کافه افرا اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه افرا اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، پل مارنان، خيابان خيام، نبش بن بست ۱۰، کافه افرا
شماره تماس ۳۱۳۲۳۷۸۶۰۴
پیج اینستاگرام afra_cafe@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۰۰:۰۰

کافه آلند اصفهان

کافه آلند یکی دیگر از بهترین کافه های اصفهان شمرده می‌شود. فضای دلباز و دکوراسیون زیبا و رنگارنگ این کافه بسیار فرح‌بخش و دلنشین است. منوی جذاب و متنوع این کافه هر‌کسی را با هر سلیقه و ذائقه‌ای راضی می‌کند. در منوی این کافه انواع و اقسام نوشیدنی‌ها، از نوشیدنی‌های بر‌پایه قهوه گرفته تا انواع دمنوش و شربت در کنار کیک‌ها و دسر‌های وسوسه‌کننده، به چشم می‌خورند. همچنین اگر گرسنه باشید، می‌توانید از میان ده‌ها فست‌فود خوشمزه و جذاب، فست‌فود محبوب خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. 

  • آدرس کافه آلند اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه آلند اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان طالقانی، مرکز خرید ارگ جهان نما، کافه آلند
شماره تماس ۰۳۱۳۲۱۲۱۰۵۸
پیج اینستاگرام cafe_aland@
آدرس ساعت cafealand.ir
ساعات بازدید شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و جمعه‌ها و تعطیلات رسمی از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰

کافه امرداد اصفهان

اگر روزی در اصفهان دلتان هوس دسر یا کیکی خوشمزه کرد، کافه امرداد بهترین مقصد برای رسیدن به مراد دلتان است! کیک‌ها، دسر‌ها و وافل‌های این کافه بی‌نظیر بوده و طعم دل‌نشین آن‌ها تا همیشه به یادتان خواهد ماند. در منوی این کافه علاوه‌بر کیک و دسر، انواع نوشیدنی گرم و سرد و انواع فست‌فود‌ها نیز به چشم می‌خورند؛ از‌این‌رو اگر اهل شیرینی‌جات هم نباشید، کافه امرداد رضایت شما را جلب خواهد کرد. رفتار پرسنل این کافه بسیار صمیمانه و دوستانه بوده و به بهترین شکل از مهمانان میزبانی می‌کنند. در پایان خوب است اشاره کنیم از‌ آنجایی که کافه امرداد اصفهان در نزدیکی برج کبوترخانه مرداویج و پارک مرداویج قرار دارید، شما می‌توانید قبل یا بعد از یک کافه‌نشینی دل‌نشین، به بازدید این جاذبه‌ها بروید. 

  • آدرس کافه امرداد اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه امرداد اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، خیابان پرواز، کافه امرداد
شماره تماس ۰۹۳۵۶۸۵۳۲۱۳
پیج اینستاگرام amordad_cafe@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۰۰:۰۰

کافه ایرونی اصفهان

کافه ایرونی از جمله جذاب‌ترین و محبوب‌ترین کافه های اصفهان

کافه ایرونی اصفهان از جمله جذاب‌ترین و محبوب‌ترین کافه های اصفهان است. در این کافه جذاب، انواع نوشیدنی، از شربت‌های گوارا گرفته تا دمنوش‌های مقوی، نوشیدنی‌های بر‌پایه قهوه و… در کنار انواع فست‌فود، کیک و دسر سرو می‌شود. مهم‌ترین مزیت کافه ایرونی، محل قرار‌گیری آن است؛ چرا‌که این کافه درست در کنار میدان نقش جهان قرار داشته و تنها کمتر از پنج دقیقه با جاذبه‌هایی موزه عصارخانه شاهی، عمارت عالی قاپو، موزه تاریخ طبیعی اصفهان، خانه تاریخی بهمن‌پور، گنبد توحیدخانه و خانه تاریخی ملاباشی فاصله دارد. از‌این‌رو شما می‌توانید پس از گشت‌و‌گذار در اصفهانِ زیبا، کافه‌نشینی دلنشینی را در این کافه تجربه کنید. 

  • آدرس کافه ایرونی اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه ایرونی اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، میدان نقش جهان، ابتدای خیابان سپه، رو‌به‌رو بانک تجارت، بازارچه نقش جهان، کافه ایرونی
شماره تماس ۰۳۱۳۲۲۳۷۷۳۶
پیج اینستاگرامirooni_cafe@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۰۰:۰۰

کافه بازی دوز اصفهان

مجموعه دوز، با دو شعبه نان و قهوه و بازی، محبوبیت بسیاری در میان اصفهانی‌ها دارد. در کافه بازی دوز مجموعه‌ای کامل و جذاب از بازی‌های سرگرم‌کننده گرد‌آوری شده است؛ از‌این‌رو اگر در میان کافه بازی های اصفهان به‌دنبال مقصدی جذاب هستید تا در آن همراه با دوستان، خانواده و عزیزانتان اوقات خوش و به‌یاد‌ماندنی را سپری کنید، کافه بازی دوز از بهترین گزینه‌ها برای شماست. همان طور که گفتیم، مجموعه دوز، علاوه بر شعبه بازی، شعبه دیگری به‌ نام نان و قهوه دارد که در آن انواع نان‌ها و شیرینی‌های خوشمزه همچون کروسان، پن شکلات، پوآچا، توییست شکلات، رول دارچین و… به‌صورت تازه سرو می‌شود. همچنین در منوی هر‌دو شعبه این مجموعه نوشیدنی‌های متنوع بر‌پایه قهوه به‌صورت تخصصی و انواع شربت و دمنوش نیز به چشم می‌خورند. 

  • آدرس کافه بازی دوز اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه بازی دوز اصفهان

آدرس شعبه بازیایران، استان اصفهان، ارگ جهان نما، طبقه منفی ۱، فاز ۳، کافه بازی دوز
آدرس شعبه نان و قهوهایران، استان اصفهان، چهارباغ عباسی، روبه‌روی عمارت هشت بهشت، کافه نان و قهوه دوز
شماره تماس شعبه بازی۰۳۱۳۲۱۲۱۱۸۹
شماره تماس شعبه نان و قهوه۰۳۱۳۲۲۲۵۲۱۳
پیج اینستاگرامdoozcafe@
آدرس سایتdoozcafe.com
ساعات کاری شعبه بازیهر‌روز هفته از از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰
ساعات کاری شعبه نان و قهوههر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰

کافه باکس اصفهان

اگر مهمان استان اصفهان هستید و در میان کافه های اصفهان به‌دنبال کافه‌هایی می‌گردید که در نزدیکی جاذبه‌های شهر اصفهان قرار دارند تا با یک تیر دو نشان زده و ضمن اصفهان‌گردی، از کافه‌نشینی نیز لذت ببرید، نام کافه باکس اصفهان را به خاطر بسپارید؛ چرا‌که این کافه در نزدیکی جاذبه‌هایی همچون پل مارنان، باغ تاریخی قالی‌بافی، عمارت تاریخی باغ ماریچی ناژوان، پارک ناژوان و زاینده رود قرار دارد. گذشته از این‌ها، این کافه با دارا بودن فضای سر‌پوشیده و فضای رو‌باز مقصدی عالی برای تمام فصل‌های سال است. همچنین منوی جذاب و متنوع این کافه در کنار کیفیت و طعم بی‌نظیر نوشیدنی‌ها، کیک‌ها، دسر‌ها و غذا‌های آن، باعث شده است تا نام کافه باکس در میان بهترین و محبوب‌ترین کافه‌های شهر اصفهان بدرخشد. 

  • آدرس کافه باکس اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه باکس اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اتوبان خیام، زير‌گذر پل وحید، بخش مسكونى ناژوان، امتداد مادی فرشادی، بعد از كوچه ۱۷، کافه باکس
شماره تماس ۰۳۱۳۷۷۳۷۶۷۴
پیج اینستاگرام coffee.box.esf@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۳۰

کافه پیام اصفهان

کافه پیام یکی از کافه های اصفهان

اگر کیفیت و طعم نوشیدنی‌های بر پایه قهوه، اسموتی‌ها، شربت‌ها و… برایتان پر‌اهمیت است، فقط کافی است یک بار نوشیدنی‌های کافه پیام اصفهان را امتحان کنید تا مشتری دائمی آن شوید. در این کافه انواع نوشیدنی‌ها، به‌خصوص نوشیدنی‌های بر‌پایه قهوه، بسیار تخصصی آماده می‌شوند و کیفیت و طعم آن‌ها بی‌نظیر است. در منوی کافه پیام اصفهان، علاوه‌بر نوشیدنی‌های متنوع، انواع فست‌فود، صبحانه، انواع کیک و دسر نیز به چشم می‌خورند. گفتنی است که صبحانه‌های این کافه نیز طرفداران بسیاری دارند. از دیگر مزایای کافه پیام، محل قرار‌گیری آن در شهر است؛‌ چرا‌که در فاصله کمی از جاذبه‌هایی همچون زاینده رود، پارک و خانه هنرمندان و پارک آبشار دوم قرار دارد. 

  • آدرس کافه پیام اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه پیام اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان آپادانا اول، جنب مبل هنر، پلاک ۱۹۸، کافه پیام
شماره تماس ۰۳۱۳۶۶۲۸۱۶۲
و ۰۹۱۳۱۶۶۵۸۷۵
پیج اینستاگرام payam_cafe@
آدرس سایت payamcafe.ir
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰

کافه پیانو اصفهان

چنانچه هدف شما از بررسی کافه های اصفهان، پیدا کردن کافه برای تولد است، پیشنهاد ما به شما کافه پیانو خواهد بود؛‌ چرا‌که این کافه علاوه‌بر دارا بودن فضایی زیبا و مناسب برای برگزاری جشن‌های مختلف، تولد‌ها را بدون دریافت هزینه برای سرویس‌دهی برگزار می‌کند! چه از این بهتر. گذشته از این‌ها، فضای کافه پیانو بسیار دل‌باز، نور‌گیر و دوست‌داشتنی است و منوی جذاب و متنوع، کیفیت آیتم‌های مختلف و برخورد محترمانه و صمیمانه پر‌سنل آن نظر شما را جلب خواهد کرد. 

  • آدرس کافه پیانو اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه پیانو اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، نظر شرقی‌‌‌‌‌‌‌‌، بین چهارباغ بالا و توحید، جنب بانک مسکن، کافه پیانو
شماره تماس ۰۳۱۳۶۲۹۴۵۹۰
پیج اینستاگرام cafepianoesfahan@
ساعات کاری شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۴۵ و جمعه‌ها از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۴۵

کافه و رستوران خانه دون اصفهان

کافه و رستوران خانه دون یکی از جدیدترین و گران ترین کافه های اصفهان

کافه و رستوران خانه دون اصفهان را می‌توان به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین کافه های اصفهان معرفی کرد. فضای شیک و مینیمال این کافه بسیار جذاب و دلنشین بوده و محیط آن کاملاً آرام و دوست‌داشتنی است. در منوی این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع نوشیدنی بر پایه قهوه، انواع کیک و دسر‌های خوشمزه، انواع میان‌وعده‌های لذیذ و انواع فست‌فود‌های پر‌طرفدار به چشم می‌خورند. تمامی این آیتم‌ها با بهترین و با‌کیفیت‌ترین مواد اولیه به بهترین شکل تهیه می‌شوند و طعمی لذیذ دارند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این کافه می‌توان به مهمان‌نوازی پرسنل آن اشاره کرد که با نهایت مهربانی و احترام از مهمانان میزبانی می‌کنند. 

  • آدرس کافه و رستوران خانه دون اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه و رستوران خانه دون

آدرس ایران، استان اصفهان، پل آذر، ابتدای خیابان آذر، نبش کوچه یکم، کافه و رستوران خانه دون
شماره تماس ۰۳۱۳۲۳۴۷۶۹۹
و ۰۳۱۳۲۳۴۱۴۳۷
پیج اینستاگرام don_house_isfahan@
آدرس ساعت doncafe.menew.pw@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۳۰

کافه دانوب اصفهان 

چنانچه در میان کافه های اصفهان به‌دنبال کافه برای دورهمی دوستانه هستید، یکی از پیشنهاد‌های ما به شما کافه دانوب خواهد بود؛ چرا‌که فضای دنج، زیبا و آرام این کافه احساس راحتی و صمیمیت را به شما القا می‌کند. این کافه حتی برای خلوت‌کردن با خود نیز مقصدی عالی است. می‌توانید ساعت‌ها روی صندلی‌های چوبی آن نشسته به کتاب خواندن، نقاشی کشیدن، نوشتن یا هر سرگرمی دلچسب دیگری مشغول شوید. در منوی این کافه نیز همچون بسیاری از کافه‌های جذاب اصفهان، آیتم‌های متنوعی جای گرفته‌اند؛ از نوشیدنی‌های خنک و نوشیدنی‌های گرم گرفته تا میان‌وعده‌های جذاب، غذا‌های خوشمزه و کیک‌ها و دسر‌ها خوش‌طعم. 

  • آدرس کافه دانوب اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه دانوب اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان مطهری، حد فاصل پل شیری و خیام، رو‌به‌روی بیمارستان امید، کافه دانوب
شماره تماس ۰۳۱۳۲۳۵۸۳۴۷
پیج اینستاگرام danubecafe@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۰۰:۰۰

کافه رادیو اصفهان

کافه رادیو اصفهان با قرارگیری در نزدیکی باغ و عمارت هشت بهشت، کاخ چهل ستون، موزه تاریخ طبیعی اصفهان و موزه هنرهای تزئینی (رکیب خانه) از محبوب‌ترین کافه های اصفهان در میان اصفهانی‌ها و گردشگران شمرده می‌شود. محیط آرام و دنج این کافه برای دورهمی‌های دوستانه، قرار‌های عاشقانه و حتی درس خواندن و کار کردن بسیار مناسب است. شما می‌توانید برای صرف انواع صبحانه‌های خوشمزه، انواع نوشیدنی‌های خنک و گرم، انواع نوشیدنی‌های بر پایه قهوه، انواع کیک و دسر و… مهمان کافه رادیو شوید و از فضای دلنشین و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه آن لذت ببرید. 

  • آدرس کافه رادیو اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رادیو اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، کوچه سپاهان، رو‌به‌روی سینما سپاهان، کافه رادیو
شماره تماس رادیو سپاهان۰۳۱۳۲۲۴۵۰۸۹
شماره تماس رادیو استانداری۰۳۱۳۲۲۳۱۳۸۸
پیج اینستاگرامcafe_radio@
آدرس سایتcaferadio.ir
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۰۰:۰۰

کافه رستوران آرامش اصفهان

اگر در میان کافه های اصفهان به‌دنبال گوشه‌ای دنج و آرام برای گذراندن لحظاتی دلنشین می‌گردید، کافه رستوران آرامش اصفهان با آغوشی باز در انتظار شماست. فضای این کافه همچون نامش، سر‌شار از آرامش و سکوت است. این کافه رستوران را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های اصفهان نیز معرفی کرد. در منوی کافه رستوران آرامش انواع نوشیدنی‌ها، انواع کیک‌ها و دسر‌ها، انواع میان‌وعده‌ها، انواع فست‌فود‌ها و انواع غذا‌های ایرانی و ایتالیایی به چشم می‌خورد. به همین دلیل این کافه رستوران مقصدی عالی برای دورهمی‌های بزرگ است؛ چرا‌که منوی متنوع آن می‌تواند رضایت همه را جلب کند.  

  • آدرس کافه رستوران آرامش اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران آرامش اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، گلخانه،خیابان رزمندگان، خیابان سپاه، کافه رستوران آرامش
شماره تماس ۰۳۱۳۴۴۱۹۴۳۱
پیج اینستاگرام cafe.aramesh@
آدرس سایت arameshcafe.ir
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۰۰:۰۰

کافه رستوران ایتالیایی پونته اصفهان

کافه رستوران ایتالیایی پونته یکی از بهترین کافه های اصفهان

کافه رستوران ایتالیایی پونته را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین کافه های اصفهان معرفی کرد؛ چرا‌که همه ویژگی‌های خوب را در کنار هم دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این کافه رستوران می‌توان به منوی متنوع و جذاب، برخورد محترمانه و صمیمانه پرسنل، محیط زیبا، شیک و دلنشین،‌ محل قرار‌گیری مناسب و نزدیکی به جاذبه‌هایی همچون پل مارنان، پارک مارنان و زاینده رود اشاره کرد. از‌این‌رو اگر در اصفهان به‌دنبال کافه رستورانی شیک و مدرن با نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا و غذا‌های لذیذ و هوس‌انگیز هستید، نام کافه رستوران ایتالیایی پونته به خاطر بسپارید. 

  • آدرس کافه رستوران ایتالیایی پونته اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران ایتالیایی پونته اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان مطهری، خیابان صائب، روبروی پل مارنون، کافه رستوران ایتالیایی پونته
شماره تماس ۰۳۱۳۲۳۷۹۰۲۰
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

کافه رستوران بام شهر اصفهان

کافه روباز بام شهر اصفهان، با فضای دلباز، سر‌سبز و با‌صفایی که دارد، مقصدی عالی برای کافه‌نشینی در یک روز خوش‌آب‌‌و‌هواست. گذشته از فضای بزرگ، دل‌نشین و دوست‌داشتنی این کافه رستوران، منوی جذاب آن نیز هر‌کسی را وسوسه می‌کند. فقط کافی است یک‌بار همراه دوستان، خانواده یا عزیزان خود، به این کافه بروید تا مهمان همیشگی آن باشید. کیفیت و طعم بی‌نظیر نوشیدنی‌ها و غذا‌ها و دسر‌های کافه رستوران بام شهر در کنار برخورد محترمانه و مهمان‌نوازانه پرسنل آن باعث شده است تا نام این کافه رستوران در میان بهترین کافه های اصفهان قرار گیرد. در پایان خوب است اشاره کنیم که این کافه در نزدیکی بوستان کوهستانی صفه و کوه صفه اصفهان قرار دارد؛ از‌این‌رو شما می‌توانید پس از گشت‌و‌گذاری دلنشین در  طبیعت زیبای بوستان صفه، برای رفع خستگی، گرسنگی یا تشنگی، به سمت کافه رستوران بام شهر روانه شوید. 

  • آدرس کافه رستوران بام شهر اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران بام شهر اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان هزار جریب، روبروی کوی امام جعفر صادق
شماره تماس ۰۳۱۳۶۷۰۳۲۱۵
پیج اینستاگرام baameshahr.esf@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۰۰

کافه رستوران حیات اصفهان

اگر در میان کافه های اصفهان به‌دنبال کافه برای دورهمی خانوادگی، دور‌همی‌های دوستانه یا قرار‌های کاری می‌گردید، کافه رستوران حیات گزینه‌ای مناسب برای شماست. فضای بزرگ و دلباز در کنار میز‌های بزرگ، با ظرفیت بالا، باعث شده است که این کافه بتواند به‌راحتی از جمع‌های بزرگ میزبانی کند. در منوی کافه رستوران حیات انواع غذا‌های ایرانی، انواع غذا‌های ایتالیایی، انواع فست‌فود‌ها، انواع صبحانه‌های سرد و گرم، انواع سالاد، انواع نوشیدنی سرد و گرم و انواع کیک و دسر جای گرفته‌اند؛‌ از‌این‌رو شما منویی بسیار هیجان‌انگیز و متنوع رو‌به‌رو هستید. در پایان خوب است اشاره کنیم که کافه رستوران حیات در نزدیکی جاذبه‌هایی همچون تخت فولاد و مقبره بابا رکن الدین قرار دارد. 

  • آدرس کافه رستوران حیات اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران حیات اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان میر، چهارراه آب ۲۵۰، کافه رستوران حیات
شماره تماس ۰۳۱۹۱۰۱۳۰۳۲
پیج اینستاگرام hayatt.ir@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۳:۳۰

کافه رستوران سنتی رمانُس اصفهان

کافه رستوران سنتی رمانُس یکی از بهترین کافه های اصفهان

کافه رستوران سنتی رمانُس را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین کافه های اصفهان معرفی کرد. فضای این کافه رستوران با دکوراسیون سنتی و زیبایی که دارد، بسیار دنج و صمیمی است و حس خوبی به شما منتقل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های جذاب کافه رستوران سنتی رمانُس این است که هر‌شب در آن موسیقی زنده نواخته می‌شود. در منوی متنوع این کافه رستوران هر‌آنچه که فکرش را بکنید به چشم می‌خورد. از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد گرفته تا انواع غذا‌های خوشمزه ایرانی و غذا‌های سنتی اصفهانی. 

  • آدرس کافه رستوران سنتی رمانُس اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران سنتی رمانُس اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، میدان جلفا، حمام قدیمی جلفا، کافه رستوران سنتی رومانس
شماره تماس ۰۳۱۱۶۲۴۰۰۹۴
پیج اینستاگرام romanos.cafe.restaurant@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰

کافه رستوران میدون اصفهان

کافه رستوران میدون اصفهان یکی از بهترین کافه های اصفهان

کافه رستوران میدون از دیگر کافه های اصفهان است که در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی همچون باغ و کاخ هشت بهشت، کاخ چهل ستون، خانه مشروطیت، میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف‌الله و… قرار دارد. از‌این‌رو اگر در شهر اصفهان مسافر هستید، پیشنهاد می‌کنیم پس از گشت‌و‌گذاری فرح‌بخش در میدان نقش جهان و سایر جاذبه‌های حوالی آن، برای رفع خستگی، گرسنگی یا تشنگی، به کافه رستوران میدون بروید و از حضور در فضای آرام و دلنشین آن و میل کردن نوشیدنی‌ها و غذا‌های خوشمزه آن غرق در لذت شوید. در منوی این کافه رستوران انواع فست‌فود‌ها و غذا‌های ایتالیایی، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع صبحانه و انواع کیک و دسر به چشم می‌خورند. 

  • آدرس کافه رستوران میدون اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران میدون اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان استانداری، گذر پشت مطبخ، کافه رستوران میدون
شماره تماس ۰۳۱۳۲۲۴۴۰۰۶
و ۰۳۱۳۲۲۴۴۰۰۷
پیج اینستاگرام meydoon.caferestaurant@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰

کافه رستوران ناژلند اصفهان

کافه رستوران ناژلند اصفهان که درست در کنار زاینده رود قرار دارد، جزو محبوب‌ترین کافه های اصفهان شمرده می‌شود. بخشی از این کافه سر‌پوشیده و بخش دیگر کافه روباز است. فضای بزرگ و زیبای کافه رستوران ناژلند بسیار دلنشین بوده و دکوراسیونی شیک و تماشایی دارد. فضای وی‌آی‌پی این کافه رستوران برای برگزاری تولد، جشن‌های مختلف، دورهمی‌های خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه بسیار عالی است. کیفیت غذا‌ها و نوشیدنی‌های کافه رستوران ناژلند نیز بی‌نظیر بوده و خدمات سرویس‌دهی به بهترین شکل انجام می‌شود. 

  • آدرس کافه رستوران ناژلند اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران ناژلند اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان الفت، بعد از آکواریوم، رو‌به‌روی پارکینگ شماره ۶، ایستگاه تله سیژ ۲، کافه رستوران ناژلند
شماره تماس ۰۳۱۹۵۰۱۰۱۰۱
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۴۵

کافه رستوران هتل سهروردی اصفهان

کافه رستوران هتل سهروردی یکی از بهترین کافه های اصفهان

هتل سهروردی یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل های اصفهان بوده و کافه رستوران آن نیز از بهترین کافه های اصفهان است. این هتل و کافه‌رستوران سنتی در مرکز شهر اصفهان قرار دارد و هنگام حضور در آن با کمتر از نیم ساعت پیاده‌روی می‌توانید به جاذبه‌هایی همچون باغ و کاخ هشت بهشت، کاخ چهل ستون، خانه مشروطیت، میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف‌الله و حمام تاریخی علی قلی آقا اصفهان برسید. گذشته از محل قرار‌گیری این هتل، فضای کافه رستوران آن نیز بسیار زیبا و دلنشین است و دکوراسیون سنتی آن حسی به شما می‌بخشد که گویی در زمان سفر کرده‌اید. از دیگر ویژگی‌های این کافه رستوران می‌توان به منوی متنوع و برخورد محترمانه پرسنل آن اشاره کرد. 

  • آدرس کافه رستوران هتل سهروردی اصفهان روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران هتل سهروردی اصفهان

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خيابان ميرداماد، كوچه يازدهم، جنب مدرسه، کافه رستوران هتل سهروردی
شماره تماس ۰۹۱۳۸۵۸۵۰۵۳۶
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰

کافه رستوران هرمس اصفهان

کافه رستوران هرمس که در جوار کلیسای وانک، واقع در محله جلفا قرار دارد، از شیک‌ترین و جذاب‌ترین کافه‌های اصفهان است. در این کافه رستوران بهترین، خوشمزه‌ترین و با‌کیفیت‌ترین غذا‌های ایتالیایی سرو می‌شود. علاوه‌بر آن در منوی کافه رستوران هرمس انواع صبحانه، میان‌وعده، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع نوشیدنی‌های بر‌پایه قهوه، با بهترین طعم و کیفیت سرو می‌شوند. 

  • آدرس کافه رستوران هرمس روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران هرمس

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، نظر شرقی، کوچه کلیسا وانک، کوچه جلفا، کافه رستوران هرمس
شماره تماس ۰۳۱۳۵۵۵۵۵۵۵
پیج اینستاگرام hermescafe@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰

کافه رستوران هوگر اصفهان

کافه هوگر از زیبا‌ترین و مجلل‌ترین و با‌شکوه‌ترین کافه های اصفهان

اگر از ما بپرسید، می‌گوییم که کافه هوگر اصفهان از زیبا‌ترین، مجلل‌ترین و با‌شکوه‌ترین کافه های اصفهان است. این کافه رستوران در عمارتی پر‌شکوه و چشم‌نواز قرار گرفته و دکوراسیون آن نیز آنتیک و زیباست. در منوی این رستوران نام انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، نوشیدنی‌های بر پایه قهوه، انواع میان‌وعده، انواع غذا‌های ایرانی و انواع کیک و دسر به چشم می‌خورند. برخورد پرسنل این کافه رستوران بسیار محترمانه است و به بهترین شکل از مهمانان میزبانی می‌کنند. 

  • آدرس کافه رستوران هوگر روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران هوگر

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، دروازه دولت، ابتدای باب الرحمه، کافه رستوران هوگر
شماره تماس ۰۹۱۳۴۲۰۸۰۰۴
پیج اینستاگرام hougercafe@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۳:۰۰

کافه ساباط اصفهان

کافه ساباط اصفهان با قرار‌گیری در نزدیکی جاذبه‌هایی همچون باغ فردوس، باغ شاه، باغ ناژوان و زاینده رود، از بهترین مقاصد کافه‌نشینی برای گردشگران است. پرنسل این کافه با رویی خوش، در محیطی زیبا و دل‌نشین از مهمانان میزبانی می‌کنند. فضای این کافه برای دورهمی دوستانه بسیار مناسب است. در منوی کافه ساباط اصفهان نیز انواع چای و دمنوش، انواع نوشیدنی‌های سرد، انواع نوشیدنی‌های بر پایه قهوه، انواع کیک و دسر، انواع صبحانه، انواع سالاد پیش غذا، انواع میان‌وعده و انواع فست‌فود به چشم می‌خورد. 

  • آدرس کافه ساباط روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه ساباط 

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان مرداویج، خیابان استقلال جنوبی، نبش کوچه هفتم، کافه ساباط
شماره تماس ۰۳۱۳۶۶۹۵۵۴۲
پیج اینستاگرام cafe_sabat_mardavij@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۰۰:۰۰

کافه سینما سکانس اصفهان

کافه سینما سکانس از محبوب‌ترین و معروف‌ترین کافه های اصفهان

مگر می‌شود اصفهانی باشید و کافه سینما سکانس را نشناسید؟ این کافه با قرار‌گیری در جوار زاینده رود و سی‌و‌سه پل از محبوب‌ترین و معروف‌ترین کافه های اصفهان است. این کافه همچنین به‌عنوان اولین کافه سینمایی روباز در کشور شناخته می‌شود. حضور در فضای زیبا و دلنشین این کافه که چشم‌اندازی خیره‌کننده از زاینده رود و سی‌و‌سه‌پل را به نمایش می‌گذارد، بسیار دلپذیر و لذت‌بخش خواهد بود. در منوی کافه سینما سکانس اصفهان نام انواع چای و دمنوش، نوشیدنی‌های بر‌پایه قهوه، انواع شیک، ماکتیل، اسموتی، انواع صبحانه، فست‌فود و پیش غذا و انواع سالاد جای گرفته است. 

  • آدرس کافه سینما سکانس روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه سینما سکانس 

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، میدان انقلاب، پردیس سینمایی ساحل، طبقه دوم، کافه سکانس
شماره تماس ۰۳۱۳۲۲۰۸۲۶۸
پیج اینستاگرام equence_cafe@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳:۰۰

کافه و شربت سرای روزگار اصفهان

کافه و شربت سرای روزگار اصفهان، با قرار‌گیری در ورودی خیابان حافظ،‌ میدان نقش جهان، از محبوب‌ترین مقاصد برای گردشگرانی است که پس از گشت‌و‌گذار در بازار میدان نقش جهان، به‌دنبال نوشیدنی گوارایی هستند که با نوشیدن آن خستگی را از تن به در کنند. این کافه آماده است تا با آغوشی باز و با نوشیدنی‌ها، میان‌وعده‌ها و فست‌فود‌های خوشمزه در فضایی زیبا و دلنشین از مهمانان خود پذیرایی کند. 

  • آدرس کافه و شربت سرای روزگار روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه و شربت سرای روزگار 

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف الله، سرای اسپادانا، پلاک ۳۷، کافه و شربت‌سرای روزگار
شماره تماس ۰۳۱۳۲۲۳۴۳۵۷
پیج اینستاگرام roozegar_cafe@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰

کافه رستوران شمعدونی اصفهان

کافه رستوران شمعدونی یکی از گران ترین کافه های اصفهان

کافه رستوران شمعدونی به‌عنوان یکی از بهترین کافه های اصفهان، مجموعه‌ای از لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی، نوشیدنی‌های متنوع و کیک‌ها و دسر‌های خوشمزه را برای مهمانان خود سرو می‌کند. بخشی از فضای این کافه سر‌پوشیده و بخش دیگر کافه روباز است. این کافه دکوراسیونی زیبا و دلنشین دارد و برخورد صمیمانه و محترمانه پرسنل، باعث می‌شود تا در طول حضور خود در این کافه، احساس خوب و راحتی داشته باشید و از میل کردن سفارش خود و معاشرت با همراهانتان لذت ببرید. 

  • آدرس کافه رستوران شمعدونی روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران شمعدونی 

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، چهارباغ بالا، ابتدای خیابان میر، کافه رستوران شمعدونی
شماره تماس ۰۳۱۳۶۲۸۸۸۲۱
پیج اینستاگرام shamdooni_restaurant@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۰۰:۰۰

کافه فردا اصفهان

کافه فردا یکی از گران ترین کافه های اصفهان

کافه فردا اصفهان را می‌توان به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین و شیک‌ترین کافه های اصفهان معرفی کرد. این کافه محبوب در نزدیکی پارک ایثار‌گران، زاینده رود، پارک آبشار دوم و باغ گلها اصفهان قرار دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این کافه می‌توان به تنوع آیتم‌های منوی آن، برخورد مناسب و محترمانه پرسنل، سرویس‌دهی خوب، فضای شیک و دلنشین و قرار‌گیری آن در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری اصفهان، اشاره کرد. این کافه برای دورهمی خانوادگی، دورهمی‌های دوستانه و قرار‌های عاشقانه مقصدی مناسب است. 

  • آدرس کافه فردا روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه فردا 

آدرس ایران، استان اصفهان، خیابان آپادانا اول، رو‌به‌رو کوچه ۱۵، آموزشگاه نسل فردا، کافه فردا
شماره تماس ۰۹۱۰۲۳۲۴۹۲۵
پیج اینستاگرام farda.cafe@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۳۰

کافه فیکا اصفهان

اگر مهم‌ترین معیار شما برای انتخاب کافه‌ای مناسب، کیفیت و طعم خوب نوشیدنی‌ها و دسر‌ها و غذا‌های آن است، کافه فیکا اصفهان مقصدی مناسب برای شما خواهد بود. فقط کافی است پیج اینستاگرام این کافه را باز کرده و تصاویر نوشیدنی‌ها، کیک‌ها، دسر‌ها، میان‌وعده‌ها و غذا‌های آن را تماشا کنید تا حسابی برای چشیدن طعم آن‌ها وسوسه شوید. با‌وجود اینکه منوی این کافه بسیار متنوع است؛ اما تمامی آیتم‌های بهترین کیفیت و خوشمزه‌ترین طعم را دارند. این کافه در نزدیکی زاینده رود و پل فردوسی قرار داشته و مقصدی محبوب برای گردشگران و اصفهانی‌هاست. 

  • آدرس کافه فیکا روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه فیکا 

آدرس ایران، استان اصفهان، خیابان فردوسی، ابتدای خیابان منوچهری، کافه فیکا
شماره تماس ۰۳۱۳۲۲۴۲۷۰۳
پیج اینستاگرام caffe_fika@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۰۰:۰۰

کافه فیل مریت اصفهان

کافه فیل مریت یکی از کافه های اصفهان

اگر در میان کافه های اصفهان به‌دنبال کافه روباز با فضایی آرام و دلنشین هستید، پیشنهاد ما به شما کافه فیل مریت خواهد بود. این کافه درست در کنار زاینده رود و سی‌و‌سه پل قرار دارد؛ از‌این‌رو شما می‌توانید پس از گشت‌و‌گذار در کنار زاینده رود، با صرف اوقاتی دل‌نشین در کافه فیل مریت در کنار دوستان و عزیزان خود، لذت تفریح دل‌پذیر خود را تکمیل کنید. در منوی این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع نوشیدنی بر پایه قهوه، انواع کیک و دسر و انواع صبحانه و میان وعده به چشم می‌خورد. فضای روباز این کافه برای برگزاری جشن‌ها و تولد‌های شما بسیار مناسب بوده و محیطی عالی برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است. 

  • آدرس کافه فیل مریت روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه فیل مریت

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، رو‌به‌روی سی و سه پل، هتل كوثر، کافه فیل مریت
شماره تماس ۰۹۱۳۳۱۷۱۵۲۱
پیج اینستاگرام feelmerit@
آدرس سایت feelcafe.ir
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۱۵

کافه گیم بازینو اصفهان

کافه گیم بازینو یکی از بهترین کافه های اصفهان

چنانچه در میان کافه های اصفهان به‌دنبال کافه برای بازی و دورهمی‌های دوستانه هستید، خوب است بدانید که کافه گیم بازینو یکی از بهترین کافه بازی های اصفهان است. در این کافه مجموعه‌ای متنوع و جذاب از بازی‌های فکری و گروهی گرد‌آوری شده است. شما می‌توانید در این کافه ساعت‌ها مشغول بازی کردن شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید. در کافه گیم بازینو بازی‌های مافیا و سکرت طرفداران بسیاری دارند و معمولاً ایونت‌های بزرگ و جذابی در این کافه، برای اجرای این بازی‌ها به‌صورت گروهی، برگزار می‌شود. از‌این‌رو اگر اهل بازی‌های فکری و هیجانی هستید، کافه گیم بازینو اصفهان مقصدی مناسب برای شماست. 

  • آدرس کافه گیم بازینو روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه گیم بازینو

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان لاهور، حدفاصل خیابان بلال و هشت بهشت، کوچه ۷۲، جنب مشاور املاک برج، کافه گیم بازینو
شماره تماس ۰۹۱۶۰۳۳۶۹۰۷
پیج اینستاگرام bazino.cafegame@
آدرس سایت cafe-bazi.ir
ساعات کاری شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۳:۳۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۳۰

کافه رستوران لوتوس اصفهان

در معرفی بهترین کافه های اصفهان، نام کافه لوتوس را نباید از قلم انداخت. این کافه جذاب در فضایی بی‌نهایت زیبا و دل‌نشین، با نهایت ادب و احترام از مهمانان خود میزبانی می‌کند. در منوی این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع کیک و دسر، انواع صبحانه، انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی و… به چشم می‌خورد. در‌واقع منوی متنوع این کافه رستوران قادر است رضایت همه را جلب کند! در پایان خوب است بگوییم که کیفیت و طعم نوشیدنی‌ها، کیک‌ها، دسر‌ها و غذا‌هایی که در کافه رستوران لوتوس اصفهان سرو می‌شوند، بی‌نظیر است. 

  • آدرس کافه رستوران لوتوس روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران لوتوس

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوی سنگتراش‌ها، چهار سوقی‌ها، عمارت شکرچیان، کافه لوتوس
شماره تماس ۰۳۱۳۶۲۸۴۱۵۹
پیج اینستاگرام lotus.cafe.restaurant@
ساعات کاری یک‌شنبه تا جمعه‌ از ساعت ۸:۱۵ تا ۲۳:۴۰

کافه مس و قالی اصفهان

کافه مس و قالی از دیگر کافه های جذاب و محبوب اصفهان

کافه مس و قالی از دیگر کافه های جذاب و محبوب اصفهان است که در نزدیکی میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف‌الله، بوستان مشاهیر صفوی، پارک سعدی، عمارت عالی قاپو و دیگر جاذبه‌های دیدنی و جاهای تفریحی اصفهان قرار دارد. فضای این کافه بسیار دنج و دلنشین و بوده و شب‌های آن به دلیل ریسه‌کاری و نور‌پردازی‌های جذاب، بسیار تماشایی است. از دیگر ویژگی‌های مثبت این کافه می‌توان به منوی متنوع و برخورد محترمانه پرسنل آن اشاره کرد. 

  • آدرس کافه مس و قالی روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه مس و قالی 

آدرس ایران، استان اصفهان، خیابان سپه( ورودی میدان نقش جهان)، مقابل اداره دارایی، تیمچه مثقالی، ضلع جنوبی و شرقی، کافه مس و قالی
شماره تماس ۰۳۱۳۲۲۲۲۷۶۴
پیج اینستاگرام messo_qali_cafe@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳:۴۵

کافه میراث اصفهان

مگر می‌شود از کافه های اصفهان سخن بگوییم و حرفی از کافه میراث به میان نیاوریم؟ این کافه از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین کافه‌های این شهر در میان گردشگران است و در نزدیکی جاذبه‌هایی همچون میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف‌الله و عمارت عالی قاپو قرار دارد. در کافه میراث آثار ارزشمندی از صنایع دستی اصفهان به چشم می‌خورند. تماشای این آثار فاخر و چشم‌نواز در کنار یک کافه‌نشینی دل‌نشین، برای هر گردشگری جذاب است؛ از‌این‌رو اگر خیال سفر به مرکز ایران را در سر دارید، نام این کافه را به خاطر بسپارید. 

  • آدرس کافه میراث روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه میراث

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، ميدان نقش جهان، جنب مسجد شيخ لطف الله، کافه میراث
شماره تماس ۰۹۱۳۳۰۰۹۸۱۴
پیج اینستاگرام mirascafegallery@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

کافه رستوران فرانسوی میوه اصفهان

کافه رستوران فرانسوی میوه از دیگر کافه‌های خوب و محبوب اصفهان است. از ویژگی‌های مثبت این کافه می‌توان به منوی متنوع و جذاب، برخورد صمیمانه و محترمانه پرسنل، سرویس‌دهی سریع و مناسب، فضای دنج و دلنشین و محیط آرام آن اشاره کرد. اگر در میان کافه‌های شهر اصفهان به‌دنبال کافه برای دورهمی دوستانه، یا برگزاری جشن و تولد هستید، کافه رستوران فرانسوی میوه یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. 

  • آدرس کافه رستوران فرانسوی میوه روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه رستوران فرانسوی میوه

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان شیخ صدوق جنوبی، ابتدای خیابان پرواز، کافه میوه
شماره تماس ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۲۹
پیج اینستاگرام cafemive@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰

کافه هتل سنتی یاس اصفهان

کافه هتل سنتی یاس یکی از کافه های اصفهان

کافه هتل سنتی یاس با‌ قرار‌گیری در حیات عمارتی پر‌شکوه و چشم‌نواز، از جمله کافه‌های جذاب اصفهان است که در میان گردشگران طرفداران بسیاری دارد. در قلب حیاط عمارت هتل یاس، حوض کوچک و آبی‌رنگی به چشم می‌خورد که دور‌تادور آن با گلدان‌های شمعدانی زینت داده شده است. از فضای با‌صفا، دلنشین و چشم‌نواز این کافه که بگذریم، به منوی جذاب آن می‌رسیم. در منوی کافه هتل سنتی یاس انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع نوشیدنی بر پایه قهوه و انواع کیک و دسر به چشم می‌خورد. در پایان خوب است بگوییم که اگر قصد خرید بلیط اتوبوس اصفهان و سفر به این شهر پر‌آوازه را در سر دارید، نام هتل سنتی یاس را به‌عنوان یکی از بهترین هتل های اصفهان به خاطر بسپارید. 

  • آدرس کافه هتل سنتی یاس روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه هتل سنتی یاس 

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، خیابان عبد‌الرزاق، کافه هتل سنتی یاس
شماره تماس ۰۳۱۳۲۲۱۳۷۰۴
پیج اینستاگرام yas_hotel_@
آدرس سایت yashouse.ir
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰

کافه هست اصفهان

چنانچه در میان کافه های اصفهان به‌دنبال گوشه‌ای دنج می‌گردید که پاتوق همیشگی شما شود، پیشنهاد ما به شما کافه هست خواهد بود. این کافه به دلیل قرار‌گیری در نزدیکی پردیس سینمایی ساحل و پردیس سینمایی چهار‌باغ و تم هنری و ادبی که دارد، پاتوق بسیاری از اصفهانی‌های اهل هنر است. فضای این کافه بسیار آرام و دل‌نشین بوده و در منوی جذاب آن انواع دمنوش، انواع شربت، انواع نوشیدنی بر پایه قهوه، انواع سالاد و میان‌وعده و انواع فست‌فود‌های خوشمزه به چشم می‌خورند. 

  • آدرس کافه هست روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه هست

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، میدان انقلاب، ابتدای چهارباغ عباسی، کوی طاووس خانه (مادی نیاصرم)، کافه هست
شماره تماس ۰۳۱۱۲۲۲۴۷۰۳
ساعات کاری شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۰۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰

کافه مستر گیم اصفهان

کافه مسیر گیم را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین کافه بازی های اصفهان معرفی کرد. این کافه جذاب با ایجاد محیطی دوست‌داشتنی و صمیمانه و گرد‌آوری مجموعه‌ای متنوع و بزرگ از بازی‌های فکری و گروهی، به مقصدی محبوب برای جوان‌ترها، تبدیل شده است. شما می‌توانید ساعت‌ها در این کافه حضور داشته، با بازی‌های مختلف سرگرم شده و غرق در لذت شوید. از فضای دوست‌داشتنی و بازی‌های جذاب کافه مستر گیم که بگذریم، به منوی جذاب و آیتم‌های خوشمزه آن می‌رسیم. در منوی این کافه بازی، نام بسیاری از نوشیدنی‌های محبوب، کیک‌ها و دسر‌های خوشمزه به چشم می‌خورد. 

  • آدرس کافه مستر گیم روی نقشه گوگل 

  • اطلاعات دسترسی به کافه مستر گیم 

آدرس ایران، استان اصفهان، اصفهان، مرداویج، ملاصدرا جنوبی، کوچه شماره ۲، کافه مستر گیم
شماره تماس ۰۳۱۳۶۷۰۲۴۹۸
پیج اینستاگرام mrgame_cafe@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۰۰:۰۰

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان، سوار بر مرکب قلم،‌ راهی اصفهان شدیم تا کافه‌گردی جانانه و جذابی را در این دیار تجربه کنیم. اینجا با بیش از ۴۰ کافه مختلف در اصفهان آشنا شده و ویژگی‌های مثبت و منفی آن‌ها را بر‌شمردیم. هدف ما از نوشتن این مطلب، ارائه راهنمایی کامل برای انتخاب کافه در اصفهان بود. امید‌واریم که از مطالعه آن لذت برده و اطلاعات لازم را به دست آورده باشید. در میان تمام کافه های اصفهان، انتخاب شما برای کافه‌نشینی کدام کافه است؟ آیا کافه دیگری می‌شناسید که از هر ‌نظر عالی باشد؟ اگر پاسخ شما مثبت است، از شما می‌خواهیم در تکمیل این مطلب، کافه مد‌نظرتان را در بخش نظرات معرفی کنید؛‌ تا ما و مخاطبان ما نیز از اطلاعات مفید و ارزشمند شما بهره‌مند شویم. 

پرسش و پاسخ 

اگر در میان کافه‌های اصفهان به‌دنبال کافه‌هایی می‌گردید که فضای آن‌ها برای برگزاری تولد مناسب باشد، پیشنهاد ما به شما کافه رستوران فرانسوی میوه، کافه فیل مریت، کافه رستوران ناژلند، کافه پیانو، کافه ارگ و کافه باغ و رستوران همیشگی خواهد بود.

از شیک‌ترین کافه‌های اصفهان می‌توان به کافه فردا، کافه رستوران هرمس، کافه رستوران ناژلند، کافه رستوران ایتالیایی پونته، کافه رستوران خانه دون، کافه افرا و کافه رستوران هتل باران اشاره کرد.

فضای کافه‌هایی همچون شربت‌خانه بهارنارنج، کافه فیل مریت، کافه فردا، کافه رستوران ناژلند و کافه رستوران حیات در اصفهان برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی بسیار مناسب است.

اگر در میان کافه های اصفهان به‌دنبال کافه‌ای برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه هستید، پیشنهاد ما به شما کافه رستوران حیات، کافه رادیو، کافه دانوب، کافه امرداد، کافه افرا، کافه ارگ و شربت‌خانه بهار‌نارنج خواهد بود.

از جمله کافه‌های رو‌باز اصفهان می‌توان به کافه باکس، کافه رستوران بام شهر، کافه و رستوران خانه تاریخی موسیو آراکِل، کافه فیل مریت، کافه رستوران شمعدونی، کافه سینما سکانس و کافه رستوران ناژلند اشاره کرد.

 

4 نظرات
  1. امیر می گوید

    کافه های سمت جلفا خیلی قشنگ هستند ولی خب قیمتای عجیبی هم دارن. یه بستنی قیفی ساده رو پارسال برای ما ۴۵ حساب کردن!

    1. بانو تقیان می گوید

      امیر عزیز، بستگی داره چه وقت سال رفته باشید. شب‌های کریسمس معمولاً گردشگر بیشتره و قیمتا هم بیشتر. البته قبول دارم، محله جلفا اصفهان هم کالاهای لوکس داره و هم قیمتای زیاد.

  2. ثریا می گوید

    یه کافه هست توی میدون نقش جهان. از ورودی خیابون سپه که میری، طبقه بالاست. اونجا جون میده بری چایی بخوری و عکسای عالی بگیری. حتما برید یه سر بزنید. چند تا بستنی فروشی هم همون اطراف هستند که خیلی بستنیاشون خوشمزه است. توی راه هم مغازه هاش حلیم بادمجون و اینا می فروشن. خلاصه که میدون نقش جهان خیلی شگفتی داره.

    1. بانو تقیان می گوید

      ثریا عزیز، ممنون از توضیحات خوبتون.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.