پیست کارتینگ ارشاد مشهد | خاطره یک روز شاد و مهیج

0

 هنوز هم ازجمله تفریحات پرطرفدار جوانان، تجربه رانندگی در جاده‌های خلوت و پهناور است. اگر شما هم در آرزوی خاطره‌سازی با سرعتی معادل رانندگی شوماخر هستید، فرصت بازی در یکی از مجهزترین پیست های کارتینگ مشهد را از دست ندهید. پیست کارتینگ ارشاد مشهد یکی از جاهای تفریحی مشهد است که سالانه جوانان بسیاری از سراسر خراسان و ایران را به سوی خود می‌کشاند. اگر شما هم در خیال رانندگی در محلی امن با سرعت و هیجان هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا این جاذبه تفریحی را به شما معرفی کنیم.

پیست کارتینگ ارشاد مشهد کجاست؟ | نشانی یک تفریح سالم و ورزشی

پیست کارتینگ ارشاد در استان خراسان رضوی و شهر مشهد است. برای استفاده از امکانات تفریحی این پیست باید به سمت انتهای بزرگراه وکیل آباد حرکت کرده و قبل از سه‌راهی طرقبه و شاندیز، تابلوی مجموعه پیست کارتینگ ارشاد مشهد را پیدا کنید.

معرفی پیست کارتینگ ارشاد | افتخارات و امتیازات

معرفی پیست کارتینگ ارشاد

پیست کارتینگ ارشاد در سال 1361 در شهر مشهد راه‌اندازی شد. این پیست کارتینگ ۷هزار مترمربع مساحت و 3 کیلومتر طول دارد؛ بنابراین با این وسعت، از طولانی‌ترین پیست های کارتینگ ایران به‌شمار می‌آید. با دانستن طول این پیست و یک حساب سرانگشتی می‌توانید مدت زمان تقریبی برای هر راند مسابقه را محاسبه کنید. خبر خوش اینکه هر راند برای طی مسافت 3کیلومتری پیست حدود 6 تا 8 دقیقه زمان لازم دارد. در این زمان می‌توانید هیجان سرعتی بیشتر از 180 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید.

البته پیست کارتینگ ارشاد فقط میزبان جوانان نیست، بلکه خانواده‌ها و حتی نوجوانان بیشتر از 12 سال می‌توانند از محیط امن و فضای رفاهی شامل جایگاه تماشاچیان، کافی‌شاپ و فضای اسکیت‌سواری استفاده کنند. علاوه بر این کلاس‌های آموزشی کارتینگ، اسکیت‌سواری و اسب‌سواری در محل پیست کارتینگ مشهد برگزار می‌شود. این مجموعه با فعالیت‌ حرفه‌ای در زمینه کارتینگ توانسته است مقام‌های چهارم، پنجم، ششم و هشتم این رشته را کسب کند.

چرا پیست کارتینگ ارشاد مشهد؟ | امکانات مجموعه

پیست کارتینگ ارشاد

باشگاه کارتینگ مشهد به‌عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین پیست‌های کارتینگ ایران، آموزش کارتینگ‌سواری و استعدادیابی میان علاقه‌مندان این ورزش را در اولویت خود قرار داده است. شما هم اگر به شرکت در دوره‌های تخصصی کارتینگ علاقه‌مندید با عضویت در این باشگاه می‌توانید از دانش مربیان خبره استفاده کنید. از دیگر ورزش‌هایی که پیشنهاد می‌کنیم در فهرست تفریحات خود در این پیست قرار دهید، والیبال، اسکیت‌سواری، اسب‌سواری و تنیس است. در این پیست، نوجوانان و جوانان در هر رده سنی با گذراندن کلاس‌های آموزشی مبتدی و حرفه‌ای برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری آماده می‌شوند.

ضمناً اگر از اسب‌سواری یا عکاسی با اسب‌ها لذت می‌برید یا دلتان برای یک اسکیت‌سواری جمعی تنگ شده است، هم‌‌اکنون برای تهیه بلیط از این مجموعه اقدام کنید. اگر نگران وجود امکانات رفاهی در این مجموعه ورزشی هستید، خیالتان راحت باشد؛ چون فضاهای رفاهی همچون پارکینگ، کافی‌شاپ و پارک کودک تدارک دیده شده است تا مسافران و خانواده‌ها در فضایی آرام و مرفه به تفریح و گردش بپردازند.

تفریحات پیست کارتینگ ارشاد | مجموعه همه چیز تمام

پیست کارتینگ ارشاد

تاکنون متوجه شده‌اید که از یکی از جاهای دیدنی مشهد که هم جذاب است و هم کمتر مسافری از آن اطلاع دارد، پیست کارتینگ ارشاد است. پیست کارتینگ ارشاد برای جوانان جویای نام که در فکر افتخارآفرینی و کسب مدال در ورزش اتومبیلرانی هستند، دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند و به همین دلیل نیز فرصتی ویژه محسوب می‌شود. مربیان باتجربه و مدال‌آور در پیست کارتینگ مشهد آماده‌اند تا اتومبیلران‌هایی حرفه‌ای و موفق برای شرکت در مسابقات کشوری و بین‌المللی تربیت کنند.

اگر هنوز هم برای ورود به عرصه اتومبیلرانی آن هم از طریق پیست کارتینگ ارشاد تردید دارید، باید اضافه کنیم که حضور در کلاس‌های این مجموعه به هیچ پیش‌زمینه‌ای نیاز ندارد و تمامی نکات لازم در دوره مبتدی به علاقه‌مندان آموزش داده خواهد شد.

عکاسی با اسب‌های اصیل ایرانی و خارجی از دیگر تفریحات به‌یادماندنی در پیست اسب‌سواری کارتینگ ارشاد است. کودکانی که مجوز حضور در پیست‌های ورزشی را ندارند هم می‌توانند در پارک کودک این مجموعه بازی کنند؛ بنابراین والدین با خیال آسوده به ورزش حرفه‌ای می‌پردازند و کودکان هم خسته نمی‌شوند. برای نوجوانان و جوانان نیز اسکیت و لباس و کلاه مخصوص آن تهیه شده است تا در پیست اسکیت‌سواری با همسن‌وسال‌های خود مشغول گردش و مسابقه شوند.

روش تهیه بلیط پیست کارتینگ ارشاد | از کجا و  برای چه روزهایی؟

پیست کارتینگ ارشاد

پیست کارتینگ ارشاد مشهد همه‌روزه و ایام تعطیل به‌جز روزهای یکشنبه در خدمت گردشگران عزیز است. علاوه بر جوانان، خانواده‌ها و نوجوانان بیشتز از 12 سال نیز می‌توانند از خدمات اتومبیلرانی کارتینگ استفاده کنند. گردشگران می‌توانند برحسب تعداد دور درخواستی با اتومبیل مدنظر، هزینه کرایه اتومبیل را پرداخت کنند. برای تهیه بلیط و اطلاع از قیمت‎ آن باید به سایت پیست کارتینگ ارشاد مشهد به نشانی   www.ershadkarting.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با تماس با روابط عمومی پیست به شماره‌های 09151152092 – 09150055385 – 09155140311 -09397427447 از آخرین قیمت‌ها و روزهای بازبودن پیست اطلاع یابید.

جاهای دیدنی نزدیک به پیست کارتینگ ارشاد مشهد | هم فال و هم تماشا

همان‌ طور که گفتیم پیست کارتینگ ارشاد در نزدیکی بهترین جاهای دیدنی اطراف مشهد یعنی طرقبه و شاندیز قرار گرفته است؛ بنابراین فرصت خوبی است تا در کنار بازدید از این پیست برای طبیعت‌گردی یا صرف غذا در رستوران‌های شاندیز و طرقبه راهی این منطقه شوید. به‌عنوان مثال رستوران پدیده شاندیز با شیشلیک‌های معروف و لذیذ خود از جاهای دیدنی و خوشمزه شهر مشهد است.

علاوه‌براین از دیگر جاهای دیدنی نزدیک به پیست کارتینگ مشهد، جاذبه‌های تاریخی مانند موزه باستانی رباط ویرانی، روستای ابرده، دژه کهن شاندیز، مسجد جامع شاندیز مشهد، بوستان سنگی کمر مقبولا و قلعه باستانی شاهان دژ است که ساعاتی خاطره‌انگیز و دلچسب برای شما گردشگران عزیز به یادگار می‌گذارد.

طرقبه مشهد نیز از بکرترین فضاهای طبیعی اطراف مشهد است که مسافران می‌توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند. رستوران تشریفات طرقبه با آلاچیق‌های آراسته و زیبا، کافی‌شاپ‌ها و سالن‌های متعدد و پارکینگ مجهز از مناطق توریستی منحصربه‌‎فرد طرقبه محسوب می‌شود. اگر در فصل سرد به مشهد سفر می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم از پیست اسکی طرقبه برای گذراندن اوقات و انجام ورزشی سالم و بانشاط استفاده کنید.

مسافرانی که دوست دارند از تفریحات و سرگرمی‌های بیشتر و عمومی‌تر بهره‌مند شوند بهتر است بازدید از مجموعه تفریحی چالیدره را از دست ندهند. بازی‌های مجموعه چالیدره شامل زیپ لاین، بانجی جامپینگ و تله سیژ است. اگر ماهی‌گیری، اسپا با دکتر فیش، قایق‌سواری و گردش با قایق موتوری را می‌پسندید، حتماً سری به این مکان بزنید. پارک وکیل آباد مشهد با قدمتی طولانی و فضایی ناب نیز سر راه شماست و گزینه خوبی برای دورهمی خانوادگی محسوب می‌شود.

بهترین زمان بازدید از پیست کارتینگ ارشاد | چه زمانی برویم بهتر است؟

پیست کارتینگ ارشاد

پیست کارتینگ ارشاد مشهد همه‌روزه از جمله روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای مسافران و خانواده‌هاست؛ بنابراین مطمئن باشید در هر روز تعطیل و روزهای هفته به‌جز روز یکشنبه که روز تعطیلی باشگاه است، می‌توانید برای خرید بلیط اقدام کنید. البته در ایام شیوع کرونا بهتر است قبل از تهیه بلیط با روابط عمومی پیست ارشاد تماس بگیرید و از بازبودن مجموعه مطمئن شوید.

اطلاعات بازدید پیست کارتینگ ارشاد

آدرسمشهد، انتهای بزرگراه وکیل آباد، قبل از سه راهی طرقبه و شاندیز، مجموعه سوارکاری و کارتینگ ارشاد
ساعات بازدیدهمه‌روزه از جمله روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 10 شب
شماره تماس09151152092
و
09150055385
آدرس سایتershadkarting.com
مدت‌زمان پیشنهادی برای بازدیدبین 2 تا 3 ساعت
وضعیت جادهآسفالت ⬛ خاکی ☐ آفرود لازم ☐ فقط پیاده‌روی ☐
میزان سختی سفر۱ از ۵ ⬛  ۲ از ۵ ☐  ۳ از ۵ ☐  ۴ از ۵ ☐  ۵ از ۵ ☐
مناسب برایفقط جوانان ☐  فقط گروه خانوادگی ☐  گروه دوستان ☐  تنها ☐  سالمندان و خردسالان ☐ تمامی افراد ⬛
بهترین زمان سفربهار ☐ تابستان ☐  پاییز ☐  زمستان ☐ تمامی فصل‌های سال ⬛️

مسیر دسترسی به پیست | از کجا برویم بهتر است؟

اگر به شهر مشهد سفر کرده‌اید یا برای تعطیلات آخرهفته به‌دنبال یک تفریح سالم و پرهیجان هستید به‌سمت انتهای بزرگراه وکیل آباد حرکت کنید و قبل از سه‌راهی طرقبه و شاندیز در سمت راست خود پیست کارتینگ ارشاد را پیدا کنید.

شما شاید جزو معدود کسانی باشید که با مطالعه این مقاله از وجود پیست کارتینگ ارشاد مشهد با چنین امکانات و افتخاراتی مطلع شده‌اید. باعث افتخار ماست مجموعه ره بال آسمان همراه شما باشیم تا با سفر به شهر مشهد از این جاذبه تفریحی هیجان‌انگیز و بانشاط دیدن کنید. اگر دوست دارید با جاذبه های این شهر بیشتر آشنا شوید، راهنمای سفر به مشهد و سایر مقاله‌های مربوط به این شهر را در همین مجله دنبال کنید.

با حرکت به‌سمت بلوار وکیل‌آباد و نرسیده به سه‌راهی طرقبه و شاندیز، در سمت راست جاده پیست کارتینگ را مشاهده می‌کنید.

پیست اسکیت‌سواری، پیست اسب‌سواری، پارک کودک، زمین والیبال، کافی‌شاپ و پارکینگ از جمله امکانات این پیست است.

وبسایت مجموعه به‌نشانی www.ershadkarting.com و شماره تماس 09397427447 می‌توانید با روابط عمومی این پیست در تماس باشید.

همه‌روزه و ایام تعطیل به‌جز روزهای یکشنبه درب این مجموعه به‌روی بازدیدکنندگان باز است.

افراد بیشتر از ۱۲ سال اجازه دارند به‌راحتی و با کمک مربیان از اتومبیل‌های مجموعه استفاده کنند.

5/5 (1 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.