سفر به کیش در پاییز | عاشقانه‌ای در فصل برگریزان

4

سفر به کیش در پاییز به هزارویک دلیل بهترین مسافرتی است که می‌توانید در فصل برگریزان تجربه کنید. در این فصل گرمای سوزان کیش کاهش پیدا می‌کند. به لطف این آب‌و‌هوا شرایطی برای گردشگری خاطره‌انگیز در جاهای دیدنی کیش مهیا می‌شود. پاییز هر سال فستیوال‌های خرید در گوشه‌و‌کنار این جزیره به راه می‌افتد تا با دستی پر از سوغاتی به دیار خود باز گردید. در این که سفر پاییزی به کیش حسابی خوش می‌گذرد، هیچ شکی نداریم. مي‌دانید که کیش به اندازه‌ای جاهای دیدنی دارد که بعید است در یک سفر کوتاه بتوانید از تمامی آن‌ها دیدن کنید؛ به همین دلیل در ادامه به جاهایی اشاره می‌کنیم که گشت‌و‌گذار پاییزی در آن‌‌ها بیشتر از فصل‌های دیگر خوش می‌گذرد. انتخاب نهایی با خودتان.

سفر به کیش در پاییز چه مزایایی دارد؟

مزایای سفر به کیش در پاییز

سالانه میلیون‌ها مسافر با خرید بلیط هواپیما کیش راهی این جزیره زیبا می‌شوند. چیز عجیبی هم نیست؛ زیرا جزیره کیش دیدنی‌های بسیاری دارد؛ اما انصافاً باید اعتراف کرد گرمای این جزیره به‌خصوص در تابستان امان گردشگران را می‌برد. اینجاست که سفر به کیش در پاییز جایگاه ویژه‌ای در مسافرت‌های داخل ایران پیدا می‌کند. پاییزهای کیش هوا خنک‌تر است. حتی اگر بخت با شما یار باشد، ممکن است روزی بارانی را در این جزیره تجربه کنید. از آنجایی که پاییز فصل عاشقان است، سفر پاییزی به کیش برای گردشگران عاشق‌پیشه لطف دیگری دارد. بازگشایی مدارس در این فصل نیز بهانه‌ای است برای خلوت‌شدن کیش در پاییز.

از تمامی این مزایا که بگذریم، از ارزان‌شدن هزینه‌های سفر کیش نمی‌توان گذشت. برای سفری خوش‌قیمت به کیش، ۲۰ آبان هر سال را در تقویم مسافرتی خود علامت بزنید. این روز، روز کیش نامیده می‌شود. به همین بهانه فروشنده‌های مراکز خرید کیش آتش به مالشان می‌زنند. برگزاری فستیوال‌های سرگرم‌کننده نیز از دیگر برنامه‌های روز کیش به حساب می‌آید. پس از اینکه خریدی جانانه انجام دادید، برای تفریح سری به جاهای دیدنی کیش در پاییز بزنید. جاهای دیدنی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم در پاییز بیشتر از دیگر فصل‌ها خوش می‌گذرد.

جاهای دیدنی کیش در پاییز کدام‌ها هستند؟

پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی در ایران کم نداریم، با این حال فقط پارک آبی اوشن کیش، پارک آبی روباز است. به همین دلیل ناگفته پیداست تفریحات آبی کیش در پاییز به اندازه پارک آبی اوشن کیش خوش نمی‌گذرد. پارک آبی که از آن صحبت می‌کنیم ۵.۶ هکتار مساحت دارد. هیجان‌انگیزترین سرسره‌های آبی ایران، ۴ استخر شنا، سالن اسپا و چندین رستوران با غذاهای خوشمزه را می‌توان از ویژگی‌های جالب پارک آبی اوشن کیش نام برد. اگر بار سفر به کیش در پاییز بسته‌اید، حتماً‌ سری به پارک آبی اوشن کیش بزنید.

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش در کنار سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، فاصله بسیار کمی با مراکز خرید کیش دارد. به لطف این فاصله کم می‌توانید با یک تیر دونشان بزنید و در کنار تفریح در شهربازی، پاساژگردی جانانه‌ای را در کیش تجربه کنید. شهربازی هایلند کیش محیطی سرپوشیده دارد. با این حال از آنجایی که به پارک ساحلی سیمرغ و پارک دلفین‌ها نزدیک است، سفر به کیش در پاییز را برای گردشگری در این منطقه انتخاب کنید.

میکامال کیش

گردشگرانی که راهنمای سفر کیش را مطالعه کرده‌اند به‌خوبی می‌دانند که کیش مراکز خرید بی‌شماری دارد. با این حال میکامال کیش به لحاظ امکانات رفاهی، سرگرمی و گستره محصولات یک‌ سروگردن بالاتر از دیگر مراکز خرید این جزیره قرار می‌گیرد. میکامال کیش چیزی حدود ۱۹۰ هزارمتر مربع مساحت دارد. از این مساحت نزدیک به ۱۵ هزار مترمربع به فضای سرگرمی و خوراکی اختصاص داده شده است. گلچینی از بهترین برندهای داخلی و خارجی در میکامال کیش پیش روی گردشگران قرار دارد. در این مرکز خرید بهترین رستوران های کیش نیز جا خوش‌ کرده‌اند. آکواریومی با گونه‌‌های دریایی متنوع، سالن اسکی روی یخ، تله کابین و تونل باد از سرگرمی‌هایی است که در میکامال کیش انتظار گردشگران را برای سفر به کیش در پاییز می‌کشد.

تله کابین میکامال

تله کابین میکامال یکی از جاذبه های گردشگری خاص کیش است. این تله کابین با طولی حدود ۳ کیلومتر، گردشگران را از مناظر زیبای پاییزی کیش عبور می‌دهد. تله کابین میکامال به لحاظ امکانات نیز در گروه تله‌ کابین‌های درجه‌یک کشور قرار دارد. صندلی‌های راحت، تهویه سرد و گرم و پخش‌ موسیقی از ویژگی‌هایی است که تله کابین میکامال در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. در این تله کابین بهترین خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها به گردشگران عرضه می‌شود. اینترنت بی‌سیم و تبلت نیز برای گردشگرانِ تله کابین میکامال مهیاست تا از یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی کیش در پاییز لذت ببرید.

ساحل درختان نارگیل کیش

سفر به کیش در پاییز با گشت‌و‌گذار در ساحل درختان نارگیل کیش به خاطره‌ای عاشقانه در ذهن گردشگران تبدیل می‌شود. این ساحل با مساحتی حدود ۲۰ هزار مترمربع، میزبان ۲۵ هزار اصله درخت نارگیل است. در این ساحل بساط انواع سرگرمی‌های آبی فراهم است. اگر اهل جت‌اسکی، قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های ساحلی هستید، حتماً سری به این ساحل بزنید. اگر هم اهل کیش گردی در شب هستید، ساحل درختان نارگیل کیش دقیقاً همان‌جایی است که دنبال آن می‌گردید. زیبایی این ساحل به اندازه‌ای است که مطلبی برای جاذبه های ساحل درختان نارگیل کیش آماده کر‌ده‌ایم. مطالعه این مطلب اطلاعات بیشتری از یکی از زیباترین سواحل کیش در اختیار شما قرار می‌دهد.

قلعه جنی

اگر دل شیر دارید و می‌خواهید در سفر به کیش در پاییز، حسابی ماجراجویی کنید، سری به قلعه جنی بزنید. همان‌گونه که از نام این جزیره پیداست، با قلعه‌ای روبه‌رو هستیم که به اجنه نسبت داده می‌شود. قلعه جنی در همسایگی کشتی یونانی قرار دارد. این قلعه در واقع پاسگاهی متروکه است که گفته می‌شود از ما بهتران در آن رفت‌و‌آمد دارند. محلی‌های کیش افسانه‌های رعب‌انگیزی درباره قلعه جنی نقل می‌کنند تا جایی که به یکی از ترسناک ترین جاهای دیدنی ایران تبدیل شده است. گردشگری در این قلعه شب‌ها هیجان بیشتری دارد. به همین دلیل بهتر است با اجاره ماشین در کیش، راه این قلعه را در پیش بگیرید دل‌و‌جرات خود را امتحان کنید.

پارک برفی کیش

حتی در سردترین روزهای سال نیز کیش گرمای خودش را دارد. با این حال اگر در سفر به کیش در پاییز هوس برف‌بازی به سر شما زد، پارک برفی کیش دقیقاً همان‌ جایی است که دنبال آن می‌گردید. پارک برفی کیش در مجتمع گردشگری پنگوئن قرار دارد. این پارک در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است. به همین دلیل جدیدترین سرگرمی‌های برفیِ روزِ دنیا در آن خودنمایی می‌کند. پینگو فان، پینگو کافه، پینگو شاپ، پینگو هوم پلاس، پینگو فود، هتل برفی پنگوئن و پینگو بِیکری از امکانات رفاهی و سرگرمی‌های چشمگیر پارک برفی کیش به حساب می‌آید. این پارک زیبا فاصله بسیار کمی با بسیاری از هتل های کیش دارد.

کلبه هور

کلبه هور کیش در پاییز

کلبه هور یکی از جاهای دیدنی کیش در پاییز است که توانسته جای خود را در دل گردشگران باز کند. این کبله در منطقه غربی کیش قرار دارد. کلبه هور بستری صخره‌ای دارد تا گردشگران از بالای آن به تماشای آب‌های زلال خیلج همیشه فارس بنشینند. امکانات رفاهی و سرگرمی‌های آبی متنوعی در کلبه هور وجود دارد. غواصی و ماهیگیری از معروف‌ترین تفریح‌های این منطقه به حساب می‌آید. عمق آب‌های اطراف این منطقه به حدود ۸ متر می‌رسد. به همین دلیل اگر اهل غواصی هستید، کلبه هو را به برنامه خود برای سفر به کیش در پاییز اضافه کنید.

درخت سبز کیش

نمایی از درخت سبز کیش در پاییز

درختی در کیش وجود دارد که به آن درخت انجیر معابد می‌گویند. این درخت چیزی حدود ۵۰۰ سال قدمت دارد. به همین دلیل به آن لقب درخت سبز کیش هم داده‌اند. درختی که از آن صحبت می‌کنیم در فاصله‌ای نزدیک از شهر باستانی حریره قرار گرفته است. به لطف این فاصله کم، در کنار بازدید از درخت انجیر معابد، فرصتی برای گشت‌و‌گذار در شهر باستانی حریره نیز پیدا می‌کنید. بومی‌های کیش در گذشته‌های نه‌چندان دور به این درخت دخیل می‌بستند و از آن حاجت می‌طلبیدند. این روزها خبری از رسم‌های قدیمی نیست و حصاری دور آن کشیده شده است. این درخت در فصل برگریزان به یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش در پاییز تبدیل می‌شود.

پارک های ساحلی کیش

سفر به کیش در پاییز با گشت‌و‌گذار در پارک‌ های ساحلی کیش کامل می‌شود. پارک های ساحلی این جزیره در گوشه‌و‌کنار آن خودنمایی می‌کند. در بیشتر این پارک‌ها شرایطی برای دوچرخه سواری در کیش وجود دارد. پارک ساحلی مرد ماهیگیر، ساحل درختان نارگیل، پارک ساحلی سیمرغ، اسکله و پارک تفریحی میرمهنا، پارک ساحلی مرجان، اسکله تفریحی کیش و پارک آبشار از بهترین پارک های ساحلی کیش به حساب می‌آیند.

خانه بومیان کیش

کیش این روزها به کانون گردشگری ایران تبدیل شده است. با این حال این منطقه تاریخ غنی دارد که به سال‌ها پیش باز می‌گردد. برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ مردمان این منطقه، گردشگری در خانه بومیان کیش را پیشنهاد می‌کنیم. این خانه حدود ۲ سده پیش ساخته شده است. این خانه مساحتی حدود هزار و ۲۰۰ متر دارد. به رغم مساحت زیاد، فقط ۱۵ اتاق در خانه بومیان کیش به چشم می‌خورد. این خانه اکنون به موزه‌ای برای نمایش فرهنگ و تمدن مردمان کیش قدیم تبدیل شده است. در اطراف خانه بومیان کیش چندین رستوران محلی نیز وجود دارد. اگر در سفر به کیش در پاییز خواستید غذاهای محلی کیش را امتحان کنید، حتما‌ً سری به این رستوران‌ها بزنید.

شهر حریره

برای شما گفتیم کیش منطقه‌ای است که در دل تاریخ ریشه دارد. برای اثبات این ادعا کافی است نگاهی به شهر حریره کیش بیندازید. این شهر در سده ۵ تا ۱۰ هجری قمری ساخته شده است. شهر باستانی حریره حدود ۱۲۰ هکتار وسعت دارد. در این شهر چندین عمارت اعیانی، کارگاه شیشه‌گری، گرمابه، قنات و مسجد باستانی مشاهده می‌شود. بازدید از شهر حریره اطلاعات سودمندی درباره سبک‌ زندگی مردمان کیش قدیم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. از آنجایی که در طول گردشگری در شهر حریره، باید در فضای باز و زیر آفتاب قدم بزنید،‌ سفر به کیش در پاییز را برای بازدید از شهر حریره پیشنهاد می‌کنیم.

مجموعه پارس سافاری کیش

شرایط محیطی کیش، این جزیره را به مکانی مناسب برای سافاری تبدیل کرده است. همان‌گونه که می‌دانید سافاری از آن دسته تفریحاتی است که در فضای باز انجام می‌شود. اینجاست که سافاری در سفر به کیش در پاییز بیشتر از دیگر فصل‌های سال خوش می‌گذرد. مجموعه پارس سافاری کیش خودروهای شاسی‌بلندی مانند لندروور، نیسان، پاترول، هامر و تویوتا را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این مجموعه شترهای صحراگرد هم در اختیار گردشگران علاقه‌مند به طبیعت قرار می‌دهد.

خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش

برای شما از جاذبه های شهر حریره کیش گفتیم و اشاره کردیم که خانه عیانی یکی از جاهای دیدنی کیش در پاییز است. خانه اعیانی کیش، عمارتی تاریخی در شهر حریره است که یکی از منازل اشراف‌نشین مردمان کیش قدیم به حساب می‌آید. آشپزخانه، مهمان‌خانه ایوان، انباری و چندین اتاق مسکونی قسمت‌های اصلی خانه اعیانی کیش را تشکیل می‌دهد. خانه اعیانی کیش فضایی روباز دارد. با این حساب در سفر به کیش در پاییز پیشنهاد می‌‌کنیم حتماً‌ سری به خانه اعیانی کیش بزنید.

مرکز غواصی کیش

کیش کعبه آمال علاقه‌مندان غواصی است. نزدیک به ۲۰ سایت غواصی در کیش وجود دارد. از آنجایی که غواصی در فضای آزاد انجام می‌شود، سفر به کیش در پاییز انتخاب مناسبی برای عاشقان غواصی به حساب می‌آید. نزدیک به ۱۰ مرکز غواصی در کیش وجود دارد. در بین این مراکز، مرکز غواصی آکواریوس، مجتمع دنیای زیر آب و مرکز غواصی مارینا، تجهیزات غواصی پیشرفته‌ای را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. بیشتر این مراکز غواصی، لباس و تجهیزات غواصی مخصوص آقایان و بانوان دارند. به لطف این شرایط می‌توانید در کنار دلدار به عمق آب‌ها بروید و حسابی ماجراجویی کنید.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش درواقع قناتی قدیمی است که به مرکز گردشگری تبدیل شده. شاید باورتان نشود، اما این قنات چیزی حدود ۲۵۰۰ سال قدمت دارد. در مکان این قنات، اکنون دو بازار سنتی بزرگ راه اندازی شده است. در این بازارها، صنایع‌دستی و سوغات کیش فروخته می‌شود. چندین رستوران درجه‌یک و کافه، عکاسخانه و موزه‌‌ای کوچک با اسناد تاریخی درباره خلیج فارس از ویژگی‌های شهر زیرزمینی کاریز کیش به حساب می‌آید. اگر قصد سفر به کیش در پاییز دارید، حتماً‌ گردشگری در شهر زیرزمینی کاریز را به فهرست مسافرتی خود اضافه کنید.

کشتی های تفریحی جزیره کیش

سفر به کیش در پاییز بدون کشتی‌سواری صفایی ندارد. خوشخبتانه در گوشه‌و‌کنار این جزیره کشتی‌ های تفریحی پهلو گرفته‌اند. در بین تمامی این کشتی‌ها، کشتی تفریحی نوید دریا، کشتی تفریحی اوستا، کشتی تفریحی آرتمیس و کشتی تفریحی گوهر از بهترین کشتی های تفریحی جزیره کیش شناخته می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه کشتی‌سواری در جزیره کیش بیشتر از همیشه به شما خوش بگذرد، نگاهی به مطلب کشتی های تفریحی جزیره کیش بیندازید.

پارک دلفین کیش

لذت تماشای دلفین‌های بازیگوش در سفر به کیش در پاییز به خاطره‌ای خوش در ذهن گردشگران تبدیل می‌شود. پارک دلفین کیش یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تفریحی در سرتاسر خاورمیانه به حساب می‌آید. به لطف حضور دلفین‌های بازیگوش و حیوانات بامزه، پارک دلفین یکی از جاهای دیدنی کیش در پاییز برای گردشگرانی است که همراه اهل‌و‌عیال راهی این جزیره شده‌اند. در این پارک در کنار دلفین‌های بانمک، حدود ۲۱ گونه جانوری دیگر نیز به نمایش گذاشته شده است. پارک دلفین کیش مقصد اول گردشگران این جزیره شناخته می‌شود. به همین دلیل حیف است که راهی کیش شوید و سری به پارک دلفین نزنید.

آب انبار کیش

برای شما گفتیم شهر حریره یکی از جاهای باستانی کیش است. در کنار این شهر قدیمی، آب انبار کیش قرار دارد. این مکان نیز یکی از جاهای قدیمی کیش به حساب می‌آید. آب انبار کیش یکی از ساختمان‌های معروف در روزگاران پررونق کیش قدیم بوده است. این آب انبار هنوز هم به رونق خود ادامه داده و گردشگران را از دورونزدیک به خود فرا می‌خواند. برای اینکه بیشتر با این مکان آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً‌ نگاهی به مطلب آب انبار کیش بیندازید.

پاراسل کیش

کیش از روی زمین هزارویک زیبایی دارد. این زیبایی‌ها از آسمان دوچندان می‌شود. پاراسل کیش شرایطی فراهم می‌کند تا از فراز ابرها، نگاهی به خلیج نیلگون فارس و جزیره زیبای کیش داشته باشید. پاراسل به لحاظ هیجان‌ نیز از تفریح‌های مهیج به حساب می‌آید. از طرف دیگر از آنجایی که در پاراسل با سرعتی زیادی در هوا به پرواز در می‌آیید، آب‌ و هوای کیش تاثیر بسیاری در کیفیت پاراسل‌سواری دارد. برای اینکه پاراسل بیشتر از همیشه به شما خوش بگذرد، سفر به کیش در پاییز را انتخاب کنید.

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش در واقع قسمتی از دلفیناریوم کیش به حساب می‌آید. نوای پرنده‌های خوش‌الحان این باغ از فرسنگ‌ها دورتر به گوش می‌رسد. پرنده‌های خوش نقش‌ونگاری از ایران، استرالیا، آفریقا و دیگر کشورهای آسیایی در باغ پرندگان کیش حضور دارند. بیشتر قسمت‌های باغ پرندگان کیش روباز است. به همین دلیل سفر به کیش در پاییز به بهانه مناسبی برای گشت‌و‌گذار در باغ پرندگان کیش تبدیل خواهد شد. در این باغ طاووس‌های زیبا خرامان از کنار گردشگران عبور می‌کنند. طوطی‌های کاسکو نیز با پرواز از بالای سر گردشگران، ورود آن‌‌ها را خوشامد می‌گویند. پنگوئن‌های پا سیاه، مرغ شاخ‌دار، قرقاول چینی،‌ طوطی سبز و ماکائو از پرنده‌های زیبایی هستند که در باغ پرندگان کیش چشم شما به آن‌ها روشن می‌شود.

روستای باغو

جاهای دیدنی کیش در پاییز را با روستای باغو ادامه می‌دهیم. این روستا تاریخچه‌ای غنی و مردمانی باصفا دارد. در این روستا چندین بنای تاریخی مشاهده می‌شود. یکی از مهم‌ترین آن‌‌ها مسجدی قدیمی با نام مسجدالنبی است. این مسجد معماری زیبایی دارد و جان می‌دهد برای عکس‌های یادگاری. در کنار روستای باغو پارک بزرگی با نام پارک دلیران ساخته شده است. در این پارک تا چشم کار می‌کند درختان انجیر وجود دارد. آهوان زیبایی در اطراف روستای باغو زندگی می‌کنند. اگر بخت با شما یار باشد، چشمتان در گردشگری از روستای باغو به این آهوهای زیبا روشن خواهد شد.

آکواریوم کیش

سفر به کیش در پاییز شرایطی مطلوب برای بازدید از بسیاری از جاهای دیدنی این منطقه فراهم می‌کند. آکواریوم کیش یکی از این مکان‌‌های دیدنی است. ساختمان این آکواریوم شبیه به کشتی بزرگی ساخته شده است. در این کشتی مصنوعی، دو آکواریوم با حجم ۲۰ و ۵۰ هزار لیتر آب قرار دارد. زیباترین ماهی‌های آب‌شور از گوشه‌و‌کنار دنیا در این آکواریوم دور هم جمع شده‌اند. در کنار ماهی‌های زیبا و خوش رنگ‌و‌لعاب، کوسه‌های خطرناک و تمساح‌های درنده نیز در این آکواریوم وجود دارد.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

کیش اسکله‌های بی‌شماری دارد که یکی از دیگری زیباتر هستند. با این حال حساب اسکله تفریحی کیش از دیگر اسکله‌های این منطقه جداست. این اسکله با طول ۴۳۷ متر و عرض ۱۸ متر، یکی از بزرگ‌ترین اسکله‌های کیش به حساب می‌آید. در اطراف این اسکله قایق‌های کف‌شیشه‌ای به انتظار گردشگران پهلو گرفته‌اند. اطراف این اسکله نیز ساحلی بسیار زیبا با ماسه‌های نرم و آب زلال از گردشگران استقبال می‌کند. سفر به کیش در پاییز فرصت مناسبی فراهم می‌کند تا در این اسکله حسابی گشت‌و‌گذار کنید و از نسیم دلنشین دریا بهره ببرید.

پلاژ و کلوب بانوان

سفر به کیش در پاییز زمانی حسابی می‌چسبد که تنی به آن بزنید. از آنجایی که بانوان با موانعی برای آب‌تنی در کیش روبه‌رو هستند، پلاژ و کلوب بانوان برای خانم‌ها در کیش احداث شده‌ است. پلاژی که از آن صحبت می‌‌کنیم چیزی حدود ۱۴ هزار مترمربع زیربنا دارد. به لطف این فضای وسیع، بانوان فرصتی برای آب‌بازی و شنا پیدا می‌کنند. این پلاژ به لحاظ امکانات رفاهی نیز چیزی کم‌و‌کسر ندارد. رختکن، دوش، سالن بدنسازی، زمین والیبال و حضور ماموران غریق‌ نجات در این پلاژ از آب‌تنی جانانه‌ای نوید می‌دهد.

مجموعه آوای خلیج فارس

سفر به کیش در پاییز را با گشت‌و‌گذار در مجموعه آوای خلیج فارس باشکوه به پایان برسانید. این مجموعه به اندازه‌ای تماشایی است و سرگرمی دارد که می‌توانید یک روز کامل را به گردشگری در آن اختصاص دهید. مجموعه آوای خلیج فارس، یکی از مهم‌ترین مراکز برگزاری کنسرت در کیش است. در این مجموعه بساط انواع تفریح‌های آبی نیز مهیاست. سالن تئاتر و سینما، چندین رستوران و کافه، آبنمای موزیکال و سالن وی.‌آی‌.‌پی از امکانات ویژه مجموعه آوای خلیج فارس به حساب می‌آید.

امیدواریم به لطف اطلاعاتی که با شما در میان گذاشتیم، سفر به کیش در پاییز بیشتر از هر زمان دیگری به شما خوش بگذرد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های خوشی از جاهای دیدنی کیش در پاییز دارید، تجربه‌های مفید و خاطره‌های خوش خود را در قسمت نظرات با یاران خود در ره بال آسمان و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید. راستی شما چه فصلی را برای رفتن به کیش می‌پسندید؟ سفر هوایی را دوست دارید یا سفر زمینی به کیش را؟ برایمان بنویسید..

کیش در پاییز هوای خنک‌تری دارد. این فصل مدرسه‌ها نیز باز است، به همین دلیل کیش نسبت به نوروز بسیار خلوت‌تر می‌شود.

در این روز فستیوال‌های باشکوهی در کیش برگزار می‌شود. قیمت‌ها نیز گاهی اوقات تا ۵۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

کشتی تفریحی نوید دریا، کشتی تفریحی اوستا، کشتی تفریحی آرتمیس و کشتی تفریحی گوهر از بهترین کشتی های تفریحی جزیره کیش شناخته می‌شوند.

ساحل درختان نارگیل یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش به حساب می‌آید.

پارک دلفین‌ها، پارک پرندگان و شهربازی هایلند از بهترین تفریح‌های کیش برای کودکان شناخته می‌شود.

4 نظرات
  1. زهرا می گوید

    میگن بهتر است یک چیزی را یکبار ببینید تا اینکه هزاران بار در مورد آن بشنوید.ولی بعضی وقتا با شنیدن یا حتی خوندن یه مقاله زیبا میشه سفر کرد،قلم زیباتون روح آدم پرواز میده به سرزمین هایی که هنوز فرصت دیدن شان را پیدا نکردیم.

    1. بانو تقیان می گوید

      زهرا عزیز، بابت توصیف زیباتون ازتون منونیم. چقدر قشنگ و دلنشین بود و چقدر نرژی مثبت به ما منتقل کرد.

  2. مریم می گوید

    توی پاییز فکر کنم کیش خیلی گرون بشه.

    1. بانو تقیان می گوید

      بله معمولاً چون زمان مسافرخیزه، کمی کالاها و خدمات گرون‌تر هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.